-
kyr80 wrote:
Συμφωνούμε ή διαφωνούμε τελικά. Με μπέρδεψες.
Εγώ θυμάμαι τον πατέρα μου με το dedra έδωσε γύρω στο μισό εκατομμύριο λιγότερο από τον αδερφό της μάνας μου, που πήρε 3.16... Και 250.000δρχ ραδιοκασετόφωνο blaupunkt....
Διαφωνώ ως προς τον στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος ήταν πολύ φτωχός αλλά είχαν την δυνατότητα για έξτρα εξοπλισμό που δεν είχαν τα 'απλά' αυτοκίνητα. Όταν η MB έβαλε το ABS το 1982, οι άλλοι δεν είχαν καν δισκόφρενα ή σέρβο...αχαχα! Επίσης η MB ήταν η 1η που έβαλε στάνταρ ABS και αερόσακο οδηγού και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (το 1982!!)....τώρα βάζει στάνταρ οθόνες και ημιάκαμπτο.
Για ποια 316 μιλάς, Ε30 ή Ε36? Πάντως τότε η Dedra είχε διαστημικό εξοπλισμό με Alcantara, Clima (ψηφιακό!), ξύλο κλπ. και η 316 είχε έξτρα ακόμα και το υδραυλικό τιμόνι (!!!).
Ε36 όταν πρωτοβγήκε. Η lancia όντως ήταν πιο όμορφη στο εσωτερικό. Αλλά μάλλον το εξέφρασα λάθος, και κατά βάση εννοώ αυτό που γράφεις. Δηλαδή ABS, air condition κλπ. δεν υπήρχαν καν σαν επιλογή στα μη premium τότε. Οπότε αγοράζοντας mercedes ΚΑΙ πληρώνοντας παραπάνω για τον extra εξοπλισμό, έπαιρνες αυτοκίνητο από άλλο πλανήτη σε σχέση με την πλέμπα. Για αυτό και έγραψα για 2πλάσια-3πλάσια τιμή. Και επίσης έπαιρνες 4 δισκόφρενα(που είχε και η lancia β του πατέρα μου του 1976).
Δεν υπήρχαν σαν σοβαρές εταιρίες ΚΙΑ, HUYNDAI, SEAT,SKODA. Θυμάμαι ντρεπόσουν αν είχες skoda που έμοιαζε με lada. Οπότε mercedew, bmw, αλλά και οι Σουηδικές volvo-saab, ήταν όντως κάτι διαφορετικό. Ακόμα και στις πιο απλές εξοπλιστικά εκδόσεις. Θυμάμαι την πρωτοπορία της volvo στις ζώνες ασφαλείας ή τους πλευρικούς αερόσακους στο volvo 850 που χαλβάδιαζε ο πατέρας μου. Τις ζώνες παραμόρφωσης σε ατύχημα. Οπότε την γενιά εκείνη, το κοινό των premium με τα μη premiun ήταν το τιμόνι και οι 4 ρόδες.
Σήμερα όλα έχουν αερόσακους, ABS,ESP, air condition, αξιοπρεπή δύναμη και οδική συμπεριφορά.
-
@Kyr80: Έτσι που το έγραψες τώρα συμφωνώ 100%!!
-
Όσον αφορά τις 316 Ε30 σωστά ειπώθηκαν και τα 75 και τα 100 άλογα. Στο μεγαλύτερο διάστημα της 10ετίας των 80s ήταν με 75 (καρμπυρατέρ 1.6), αργότερα προς το τέλος (και λίγο πριν βγει η 316 Ε36) 'ανάσανε' κάπως ο Έλληνας καταναλωτής premium με 100 πλέον ατίθασα injection (316i), ένα όχι κακό πλέον νούμερο για ατμοσφαιρικό 1600άρι της εποχής. Στη δυτική Ευρώπη τώρα η 316 ήταν 1.8 με 90 άλογα (άσχετο). Βέβαια μια Alfa Junior 1.6 ατμόσφαιρα έβγαζε 110 άλογα από το 1972.
Για τους βασικούς εξοπλισμούς των premium το '80-90 όντως ήταν γελοίοι, αρκεί να ανατρέξετε στα αντίστοιχα τεύχη των 4Τ της εποχής. Πχ η Renault είχε ξεκινήσει να βάζει στάνταρ ηλεκτρικά παράθυρα σε εκδόσεις πολύ φθηνότερες από 316/318 κλπ αλλά και άλλοι όπως αναφέρθηκε και ο Fanis75
-
Εγώ να συνταχθώ με Κυρ, Κρίου, Ντιστου και τα άλλα παιδιά και να 'εθνικοποιήσω' το πρόβλημα των 'πρίμιουμ' στην Ελλαδάρα μας.
Μάλλον το σφάλμα είναι πως θεωρούμε (και θεωρούσαμε και πριν στην Ελλάδα) πρίμιουμ γενικότερα τα A Class, τις 316, τα μικρά Audi, Volvo κλπ. και τα αντίστοιχα cross ή suv μοντέλα, δηλαδή αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες, συμβατικές αναρτήσεις 'του κιλού' και ηλεκτρονικά βοηθήματα που είναι 'τα ίδια' αν όχι χειρότερα, απ' τις πλήρεις και πλούσιες εκδόσεις των εμπορικών/λαϊκών μαρκών, με μόνο πλέον γνώμονα το σήμα στη μάσκα (ή το καπώ) και λεπτομέρειες στην ηχομόνωση ή τις επενδύσεις του σαλονιού... απλά επειδή τα πραγματικά πρίμιουμ μοντέλα των εταιρειών αυτών, είναι τόσο πανάκριβα και δύσκολα φορολογικά και ασύμβατα με το ελληνικό οδικό δίκτυο και το λάιφστάηλ μας που είναι απλησίαστα...
Θεωρούμε πρίμιουμ τα αυτοκίνητα που ίσα ίσα φτάνει να αγοράσει η μεσαία μας τάξη, κυρίως για να ξεχωρίζει απ' το σήμα ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας απ΄τον σερβιτόρο στην ίδια γειτονιά που μένουν και οι δύο, απλά ανταποκρινόμενοι σε μια τακτική μάρκετινγκ που δημιούργησαν οι εταιρείες για να πάρουν λεφτά πουλώντας το σήμα και σε ανθρώπους που δεν θα μπορούσαν ποτέ να το πλησιάσουν διαφορετικά...
-
Τι είναι αυτό που έχει ένα αυτοκίνητο για να θεωρηθεί premium ;
Είναι ένας απροσδιόριστος συνδυασμός πραγμάτων όπως το σήμα, το πουλ μουρ γενικώς, μια κάπως καλύτερη ποιότητα στα υλικά και στις επενδύσεις, ενδεχομένως και ο πιο εξεζητημένος εξοπλισμός, ο μικρότερος και πιο επιλεγμένος κύκλος διασποράς του μοντέλου, κ.α. φλου ή και υποκειμενικά σε ορισμένες περιπτώσεις χαρακτηριστικά, που σε κάνουν τελικά να το αναγνωρίσεις ως τέτοιο σε σχέση με ένα άλλο ιχ μαζικότερου ύφους και κατασκευής και να αιτιολογήσεις και ένα καπέλο στην τιμή του σε σχέση με το φθηνότερο. Ένα καπέλο εύκολα στην περιοχή του 30-40-50% ή και ακόμη περισσότερο, δεν υπάρχει κανόνας.
Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι κάλλιστα μπορεί το φθηνό σε ορισμένα πράγματα, αν και συνήθως όχι σε όλα, να σου προσφέρει τα ίδια με το ακριβότερο, ακόμη και περισσότερα κάποιες φορές.
Κοινώς, όλα είναι σχετικά.
-
Σωστός ο παίκτης!!!
-
Π.χ. premium θεωρητικά είναι οι bmw.... Αλλά ποιες;;; Για τον αγοραστή της σειράς 1, όλες οι BMW είναι premium(για να είναι και η δική του μέσα στη λίστα). Για τον αγοραστή της 3.16 είναι όλες από σειρά 3 και πάνω.... Για τον αγοραστή 3.30 και πάνω, όποια BMW δεν είναι βασική έκδοση(δηλαδή δεν είναι η 3.16, αλλά είναι η 3.25, Μ3, 5.30 κλπ). Για τον αγοραστή σειράς Μ, μόνο οι Μ είναι premium, και οι υπόλοιπες υπάρχουν για να ζηλεύουν τους έχοντες Μ(αυτό μπορεί και να είναι και αλήθεια).
Κάνε την αντιστοιχία και στις άλλες εταιρίες....
Βέβαια υπάρχει και η ίδια ηλίθια άποψη περί θυμάτων.... Δηλαδή θυμάμαι όταν είχα πάρει το czt, υπήρχαν γραφικοί συνιδιοκτήτες. Που έβαζαν κόντρες με κάτι 3.20. Και χαιρόντουσαν που τις περνούσαν(όσες φορές δεν ΝΟΜΙΖΑΝ ότι και ο άλλος συμμετείχε). Και δώστου για τον 'βλάκα' που έδωσε 45.000€ και τον τιμώρησε ο Ιάπωνας με ούτε τα μισά λεφτά. Και εκείνοι είχαν αυτοκίνητα και εμείς περίπτερα.... 'Δίκασες', 'το ήπιε το τσαγάκι του' και οι υπόλοιπες μλκίες που γράφαμε πριν 15-20 χρόνια.
Γενικά η φάση είναι, όσα δε φτάνει η αλεπού τις περισσότερες φορές. Από την άλλη, να μη λησμονάμε ότι πολύς κόσμος δεν ψάχνει, για να αγοράσει αυτοκίνητο. Κουμπάρος μου μεγάλης ηλικίας αγοράζει μόνο mercedes. Όποτε βγαίνει η καινούρια Ε, πάει αφήνει την παλιά, και παίρνει την καινούρια. Δεν υπάρχουν οι άλλες μάρκες για τον ίδιο. Προφανώς έχει χρήματα, και έχει μείνει στην ιδέα, ότι οι Γερμανοί βγάζουν τα καλυτερα αυτοκίνητα.... Και ας του πήρε φωτιά πριν από 20 χρόνια, μία από αυτές....
Καταλήγω..... Με ελάχιστες εξαιρέσεις, ΟΛΟΙ θα άλλαζαν το αυτοκίνητό τους, με το αντίστοιχο premium άλλης εταιρίας. Αρκεί να μην το πλήρωναν.... Ακόμα και αν υστερούσε σε κάποιες παραμέτρους. Δηλαδή θα άλλαζα το ranger με το X class ιδίου εξοπλισμού. Και ας είναι χειρότερο συνολικά σαν pick-up. Αρκεί να μη χρειαζόταν να βάλω το χέρι στην τσέπη. Ή το corolla της συζύγου με το αντίστοιχο lexus. Μάλλον γιατί θες να έχεις κάτι που δεν το έχουν ή δε μπορούν να αποκτήσουν οι πολλοί. Αγοράζει ο γείτονας καινούριο αμάξι;;; Θές και εσύ.... Όπως λέει και ο G. Carlin αυτό κρατάει ζωντανή την οικονομία....
-
Διαφωνώ λίγο μαζί σου dstou. Premium είναι ένας συνδυασμός των παρακάτω:
- Κορυφαίας ποιότητα υλικά παντού (αναρτήσεις, εσωτερικό, μηχανολογικά κλπ.)
- Κορυφαία τεχνολογία (πολλαλπλοί π.χ. όταν άλλοι είχαν ακόμα φύλλα σούστας και άκαμπτο άξονα, ABS, Αερόσακοι, ζώνες ασφαλείας, Κινητήρας με πολύ τενχολογία, κυλίνδρους, άλογα και κυβικά)
- Εξοπλισμός που δεν ειναι διαθέσιμος σε άλλα αυτοκίνητα.
- Όλα τα υλικά, και των 3ων κατασκευαστών (κιβώτιο, διακόπτες, ζάντες, υφάσματα, φώτα κλπ.) να είναι τα κορυφαία που υπάρχουν
- Υπηρεσίες, σέρβις, εξυπηρέτηση στην κορυφή της κατηγορίας.
- Αξιοπιστία στην κορυφή, να μπορείς να το εμπιστευτείς να ξέρεις ότι δεν θα σε αφήσει στην μέση του δρόμου (π.χ. πάλιά oi Rolls είχαν όλα τα συστήματα διπλά, όπως τα αεροπλάνα).
- Όλοι να το θέλουν (αξια μετωπώλησης)
- Να μην μπορούν να το αποκτήσουν όλοι, τουλάχιστον όχι εύκολα.
- Να έχει ξεχωριστή σχεδίαση και εαν είναι εφικτό να διακρίνεται αμέσως από την σχεδίασή του.
Φυσικά αυτό ισχύει σε πολλά αγαθά (ρολόγια, αυτοκίνητα, σκάφη, ρούχα, ηλεκτρικά είδη κλπ.) και επίσης φυσικά πολλοί κατασκευαστές χτίζουν με κόπο το σήμα του premium και μετά το πουλάνε χωρίς τα προϊόντα να ανταποκρίνονται πάντα στις προδιαγραφές που τους χάρισαν το σήμα αρχικά.
-
Για πες δηλαδή κανά μοντέλο που θεωρείς premium , γιατί η περιγραφή που δίνεις αντιπροσωπεύει πανάκριβα αμάξια. Π.χ. DS7 Performance, 3008GT, GLA αμέσως απορρίπτονται από το χαρακτηρισμό premium.
-
Τι δουλειά έχει η Ροζρόις με τα πρίμιουμ; Και με δεδομένο ότι την καλύτερη τιμή μεταπώλησης την πιάνουν τα μπρίκια πόλης ενώ τα πρίμιουμ καταποντίζονται, θα έβγαζα αυτό από τα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα.
-
Για πες δηλαδή κανά μοντέλο που θεωρείς premium , γιατί η περιγραφή που δίνεις αντιπροσωπεύει πανάκριβα αμάξια. Π.χ. DS7 Performance, 3008GT, GLA αμέσως απορρίπτονται από το χαρακτηρισμό premium.
Δεν έχει σημασία τι θεωρώ εγω premium, αλλά πως ορίζονται και ποια είναι με βάση το τι θεωρεί η αγορά (δλδ. είναι διατεθιμένη να πληρώσει επιπλέον χρήματα για να αποκτήσει το premium). Παρόλα ταύτα μετά την λίστα παραθέτω και την πρόταση-κλειδί, ότι όταν έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά για παρα πολλά χρόνια, 'αυτόματα' θεωρείσαι premium, ακόμα και εαν τα απολέσεις σε κάποια μοντέλα ή και σε ολόκληρη την γκάμα σου.
Προφανώς premium ειναι οι γνωστές μάρκες: Jaguar, Rolls, Bentely κλπ. Όπως και οι μεγάλες σειρές των BMW, MB.Αυτό που λέω απλά είναι ότι καποτε premium σήμαινε όλα τα κριτήρια που έγραψα (σύγκρινε με W124 με το αντίστοιχο Πεζό ή Τογιότα ή Χόντα της εποχής), πλέον δεν σημαίνει αυτό αναγκαστικά. Προσωπικά, ποτέ δεν θεώρησα ότι έχω premium, έχοντας BMW, γιατί την εποχή που την είχα ο ανταγωνισμός ήταν στα ίδια επίπεδα (μόνο το 6κύλινδρο μοτέρ ήταν σαφώς premium) και ειδικά η Ζ4, από απτή ποιότητα ήταν κουδουνίστρα!
ΥΓ: Φυσικά είναι πολύ θεωρητική και φιλοσοφική η όλη συζήτηση.
-
Φανη οι μαρκες/μοντέλα που αναφέρεις είναι πολυτελείας (luxury).
Aλλο πράγμα η premium μαρκα/προίον.
Καλως ή κακώς μια premium μαρκα φτιάχνει πιο προσεγμένα αυτοκίνητα από τις απλές μαρκες.
Μικρες λεπτομέρειες που δεν θα τις δουν ή εκτιμήσουν ολοι γιατι το κριτήριο τις περισσότερες φορές είναι το value for money.
Αλλά καλώς ή κακώς πάλι στη ζωή οτι πληρώσεις παίρνεις. There is no such thing as a free meal που λένε οι Εγγλέζοι.
Αν αξίζουν αυτό το 'premium' (κατά τη χρηματοικονομική έννοια) είναι άλλη συζήτηση και συναρτάται κατά πολυ και με το πόσα έχεις και εισαι διατεθειμένος να δώσεις χωρις να στριμωχτεις.
Τη γενίκευση περί μουρης, κλειδιού κλπ την κάνουν κυρίως haters. Οχι οτι δεν θα υπάρξει κόσμος να κάνει το σκατό παξιμάδι να πάρει το Premium και μετά να κοιτάει να οδηγει με αυγό στο γκάζι λόγω κατανάλωσης ή να γεμίζει το αμάξι κινεζιές, αλλά αυτοί έχουν κάνει λάθος επιλογή εξαρχής.
Αλλά αν μπορείς να ανταποκριθείς οικονομικά σιγουρα θα μπορέσεις να πάρεις ένα συνολικά ποιοτικότερο αμάξι ακομα και στα εισαγωγικά μοντέλα των premium κατασκευαστών.
Θεωρώ τον εαυτό μου σχετικό παράδειγμα που το τελευταίο που με ενοιαξε ήταν η μουρη. Το οτι εχω Χ1 το ξέρετε ανθρωποι που δεν με ξέρετε προσωπικά στα σχετικά φορα. Αυτοι στους οποίους συνήθως πουλάς μούρη νομίζουν ακόμα οτι έχω το RAV και με βλέπουν με το Yaris ή μέχρι περυσι με το ταπεινό και ταλαιπωρημενο 108. Θα μου πεις οτι εγώ ειμαι στο αλλο ακρο αλλά ποτε δεν θα πεταξω κλειδι στο τραπεζι. Σε μια κινεζικη θηκη σιλικόνης είναι πάντα και δη βαθιά μεσα στην τσέπη.
Αλλά πραγματικά μετά το QQ των €24000, που αγανακτησα με την ποιότητα υλικών/συναρμογής ειδικά μετά το RAV των €36000 (εμφανέστατη η διαφορά υπέρ του 8ετίας τότε RAV στην απτή ποιότητα παρά τον πολυ οικονομικό κινητήρα και τον πλουσιότερο εξοπλισμό του QQ) το να ξαναπάω σε αντιστοιχης ποιότητας, άρα και τιμής, αυτοκίνητο ήταν μονόδρομος. Και εκείνη την εποχή η Χ1 ήταν καλύτερη.
Ειδικά ελλείψει λογικής φορολογικά πρότασης από την Τογιοτα που εμπιστεύομαι με κλειστά ματια οι επιλογές μου ήταν περιορισμένες μεταξύ Χ1, Τiguan (που τότε ήταν πιο ακριβό από τη Χ1 και πιο πλαδαρο στο δρόμο) και Kuga (που δεν είχε καλο αυτόματο).
GLA και Q3 που θεωρουνται οι ανταγωνιστές και για τις οποίες με ρώτησαν στην αντιπροσωπεια BMW, ποτε δεν με απασχόλησαν και ουτε τα ειδα γιατι δεν μου αρεσαν εμφανισιακά (και αν δεν μου αρέσει εμφανισιακά αμάξι, το καλύτερο να είναι δεν θα το πάρω)
-
Η μεγάλη επιτυχία των premium κατασκευαστών είναι ότι μπορούν να προσφέρουν αυτή την αίσθηση του 'διαφορετικού' και στα χαμηλότερα μοντέλα της γκάμας τους. Στην πράξη οι εταιρίες αυτές στα προσιτά τους μοντέλα δεν προσφέρουν καμία μηχανολογική πρωτοτυπία ή διαφορετικότητα στην αγορά. Συμφωνώ ότι η 'αίσθηση¨και το ραφινάρισμα των μοντέλων τους , πρέπει να πληρωθεί , απλά το όλο θέμα είναι κατά πόσον αυτό κοστολογείται σε σχεδόν +50% από τους μη premium ανταγωνιστές του. Δηλαδή ένα Kuga ( το προηγούμενο) με ένα Χ1 με αντίστοιχους κινητήρες δικαιολογείται να έχουν τόση χρηματική διαφορά; Πάντως αν κρίνουμε από την επιτυχία του δεύτερου δικαιολογείται. Δεν μπορεί να παθαίνουν ομαδική παράκρουση τόσοι αγοραστές.
Απλά γνώμη μου είναι ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές μπορούν να προσδώσουν την αίσθηση της ποιότητας στα προϊόντα τους, απλά δεν μπορούν να κεφαλοποιήσουν την υπεραξία της. Επιλογή της Νισσαν είναι να παράγει 1 qashqai ανά λεπτό όπως επιλογή της είναι το xtrail να το δίνει πιο προσεγμένο. Επιλογή της citroen ( του γκρουπ μάλλον) είναι να εγκαταλείψει τα προηγούμενα c5 και c4 ( προφανώς δεν της απέφερε το επιθυμητό κέρδος η στροφή στη 'γερμανική' αίσθηση ποιότητας) και να στραφεί στον κάκτο και στα funky οχήματα. Η alfa romeo το ζει ίσως περισσότερο από όλες, ξέρει ότι η επένδυση στα δύο μοντέλα της πιθανότατα τη ζημιώνει αλλά ελπίζει ότι αυτή η μηχανολογική 'σπατάλη' σε συνδυασμό με το παρελθόν της θα αρχίζει να γεμίζει τα ταμεία της όταν βγάλει στην αγορά τη tonale το κόστος εξέλιξης και κατασκευής της οποίας θα είναι πολύ μικρότερο.
Τέλος αναφορικά με την πώληση μούρης στον περίγυρο, μάλλον πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι στην χρεοκοπημένη χώρα μας , ακόμα και το πιο προσιτό καινούργιο μικρό-μικρομεσσαίο , άνετα ξεχωρίζει ανάμεσα στον κακό συντηρημένο στόλο 15 χρονών και βάλε οχημάτων.
-
Πάντως στην αγορά μας αν και είναι εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο, πού και πού υπάρχουν προτάσεις που μπαίνουν σφήνα στα premium και κάνουν πάρα πολλές πωλήσεις. Πιο τρανταχτό παράδειγμα το τελευταίο 3008 που σε σχέση με το μοντέλο που αντικατέστησε είναι η μέρα με τη νύχτα. Και αυτό μας δείχνει ότι οι αγοραστές μόνο πρόβατα δεν είναι και το σκέφτονται καλά πρίν ψωνίσουν και τα ζυγίζουν όλα.
Δώστους δηλαδή καλό προιόν πλην παραδοσιακό πρίμιο και θα το βάλουν και αυτό στις επιλογές τους.
-
Να παραθέσω την δική μου εμπειρία. Θεωρώ ότι το 3008 στις πιο φθηνές εκδόσεις όντως είναι ένα VFM αυτοκίνητο, στις πιο ακριβές όμως ζητάνε πολλά. Εγώ στα ίδια χρήματα με το 1.2 auto allure plus (35.800+μεταλλικό+πινακίδες κλπ) , περίπου δηλαδή στα 36.800 € , προτίμησα το xc40 momentum auto με διάφορα έξτρα στα 37.400 (από 42.300 € παρακαλώ). Το volvo είναι σαφώς καλύτερο τόσο σε παθητική , όσο και σε ενεργητική ασφάλεια (καλύτερος κινητήρας) .
Δεν βάζω καθόλου στην σύγκριση το θέμα της ποιότητας για πλαστικά και τέτοια ,αλλά σε πράγματα που φαίνονται (πχ resolotution οθονών και καμερών, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), θεωρώ ότι επίσης υπάρχει διαφορά.
Θεωρώ ότι στα χρήματα που διαθέτει κάποιος, πρέπει να ψάξει καλά και να πάρει διάφορες προσφορές, Ενδεχομένως , αν το timing είναι καλό, να εκπλαγεί από τις τιμές που μπορεί να βρει.
Και για να προλάβω κάποιους, δεν θεωρώ ΄το volvo premium. Το θεωρώ όμως ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που τικάρει τα περισσότερα κουτάκια από τα θέλω μου, στην πιο σωστή τιμή.
-
Ας μη το κάνουμε και εδώ 3008 vs all αλλά πρέπει να συγκρίνεις όμοια πράγματα. Δλδ και το peugeot έχει παίξει σε διάφορες προσφορές κατά καιρούς και κάποιος μπορεί να παραθέσει ανάλογη εμπειρία με μεγάλη έκπτωση. Επίσης το volvo καλό χρυσό αλλά δεν προσφέρεται με diesel κινητήρα που ενδιαφέρει αρκετούς. Όπως καινα έχει αφού σε καλύπτει εσένα όλα τα άλλα είναι ιστορία.
Το 3008 με το συνδυασμό κινητήρα/εξοπλισμού που παρέθεσες το θεωρώ από τις χειρότερες vfm εκδόσεις του...
ΥΓ το Volvo **είναι **premium
-
Δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση, εξάλλου όσο και να ψάξεις δεν πρόκειται να βρεις κανένα μήνυμά μου για 3008 vs all
Εξήγησα γιατί για τις συγκεκριμένες εκδόσεις που εγώ κοίταγα, δεν ήταν συμφέρουσα αγορά το 3008.
Σαφώς και ο καθένας πρέπει να κοιτά αυτό που πραγματικά τον καλύπτει, στα οικονομικά πλαίσια που μπορεί και θέλει να κινηθεί για την αγορά ενός αυτοκινήτου.
Νεο αυτοκίνητο diesel η υβριδικό