-
Τα πάντα είναι σχετικά παιδιά, ο 20 vt αν δε το πατήσεις δεν καίει, έχω κάνει άπειρα χιλιόμετρα με Α3 1.8.
Εναλλακτικά αν ήθελα περισσότερη οικονομια θα πήγαινα σε octavia 1ης γενιάς 1.9tdi πρώην ταξί κατά προτίμηση να πατάω γκάζι και να τους τρώει όλους η καπνιλα.
Γιατί εχουμε και μια περιβαλλοντικη συνείδηση..
-
Μόλις βρει κανα γκομενακι και λήξει το lockdown θα θέλει να βγει και παραέξω, οπότε ο 20vt είναι ιδανικός.
Χρέος μας είναι να τον βοηθήσουμε να πάρει τη σωστή απόφαση.
-
Κωνσταντίνε πάρε ηλεκτρικό ποδήλατο. Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις καινούργιο ποιοτικό ποδήλατο, με δυνατό κινητήρα και μεγάλη μπαταρία για να σε πάει και μακρυά και ξεκούραστα. Κόστη χρήσης μηδαμινά, κόστος φόρτισης ίσως 1-2€ ανά φόρτιση. Θα πάρεις και 800€ επιστροφή.
-
Αν πάρει ποδήλατο ας προτιμήσει σπαστό που μπαίνει και στο μετρό.
-
Το να βρει κάποιος ΜΑΜΑ 20vt σήμερα σε 5θυρο και σε αυτά τα λεφτά είναι Η ευκαιρία, εφόσον είναι ατρακαριστο και δε χρωστάει τέλη.
Ακόμα και αν δεν το 'κυνηγάει' έχει ένα ασπαστο μοτέρ με 60€ παραπάνω τέλη από ένα μιαρό 14αρι. Σε ανοικτό δρόμο θα πηγαίνει εντελώς ξεκούραστος και πάντα θα έχει απόθεμα δύναμης για οποιοδήποτε προσπερασμα. Αν στην πορεία έχει όρεξη για 'περιπέτειες' έχει έτοιμη μια αξιοπρεπή βάση.
Οι πίσω πόρτες του δίνουν και την πρακτικότητα. Ειλικρινά θα το κοίταγα εγώ αν δεν έψαχνα κάτι πιο καινούργιο (και λίγο πιο δυνατό).
Αφού κιόλας είναι vagιτης του έρχεται κουτί.
Θα συμφωνήσω απόλυτα! Νέο παιδί είναι, ας ευχαριστηθεί το γκαζάκι του και την έξτρα ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει ο 1.8 20VT. Δυνατός και αξιόπιστος (ένα έξτρα πολλαπλασιαστή στο πορτμπαγκάζ μόνο να έχει) έχει ως μοναδικό μειονέκτημα την κατανάλωση, η οποία όμως είναι ως ένα βαθμό αναμενόμενη σε σχέση με τη δύναμη του. Εξάλλου λίγα χιλιόμετρα κάνει και επιπλέον αν θέλει βάζει υγραέριο, οπότε εξαφανίζεται και αυτό το μειονέκτημα.
-
Να υπενθυμίσουμε πως μιλάμε για κάτι παρόμοιο όπως της παρακάτω αγγελίας έτσι;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21390533-volkswagen-golf#bigger-photos
Ποια ...panda , saxo!!!! 206 , swift , fiesta;;;; . Με καλές αναρτήσεις και φρένα το IV εχει καλύτερο πάτημα και ποιότητα κύλισης ακόμη και από σύγχρονα supermini .
Και ο 1.4 , και 1.6 mpi με καλή συντήρηση ήταν απροβληματιστα , αλλά το μυστικό εδώ είναι γενικά η καλή συντήρηση σε τόσο παλιά αυτοκίνητα , πρέπει να πέσεις στην περίπτωση ιδιώτη που αγαπά το αυτοκίνητο του (δεν αφήνει εκκρεμότητες σε αναρτήσεις , φρένα ,κιβώτιο , service κινητήρα)
Παρόλα αυτά εγώ εναλλακτικά θα κοιτούσα σε κάτι τέτοιο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34949611-peugeot-307
και ιδανικότερα σε τριπορτο C4 , https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34881629-citroen-c4#bigger-photos καλύτερο κατά την άποψη μου σε ολα από το Golf IV και ...furure classic στα μάτια μου σχεδιαστικά, με τίποτα δεν θα το πίστευα πως είναι αυτοκίνητο 20ετιας αν δεν μου το έλεγαν. Και τα 2 γαλλικά σε 1.6 είναι και πολύ καλά σε επιδόσεις αλλά και οδηγικα, κα με 7.5-8 άρια περιπου Μ.Ο κατανάλωση στην πόλη ( ξέρω τον 1.6 από 307 ίδιο με αυτό της αγγελίας καθώς υπάρχει ακόμη στην οικογένεια με 280Κ χλμ και συνεχίζει σαν καινούργιο μηχανικά και οδηγικα )
-
Στα του γκόλφ της αγγελίας.
Το βιβλίο του σέρβις δεν έχει δει τον ίδιο μάστορα για δεύτερη φορά.
Κάθε φορά και διαφορετικό συνεργείο!
-
Να πούμε και στον φίλο μας ότι η συγκεκριμένη γενιά έχει θέμα με τα παράθυρα.
Πέφτουν γιατί σπάει ο γρύλος.
Επίσης ο 1.4 mpi έχει θέμα με κατανάλωση λαδιού.
-
¨Οχι, όχι, δε θα πάθω τίποτα. Ο οικονομικός 1.8Τ έχει στρογγυλοκαθίσει στην κορυφή, δεν απειλείται από τίποτα πλέον. Καλώς ή κακώς, έχω κι εγώ, καθώς κι αρκετοί ακόμα εμπειρία από το συγκεκριμένο μοτέρ για να ξέρουμε καλά πως είναι από τα πλέον αδηφάγα της πιάτσας. Τα καλά του τονίστηκαν, αλλά η λαιμαργία του δεν πρέπει να αποσιωπάτε. Ναι, μπορεί στις 1.700 σαλ, κάτω από το εύρος της τουρμπίνας να μην καίει. Δηλαδή αν πας ΕΟ με 70, ίσως και να είναι λιτοδίαιτος. Αλλά δε νομίζω ότι θα το δοκιμάσει κανένας νοήμων άνθρωπος, ούτε ο φίλος μας αν το αγοράσει. Επίσης, με υγραέριο ρίχνει το κόστος στο μισό, αλλά αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα μοτέρ. Αν δηλαδή ένα μοτέρ θέλει 15 ευρώ στα 100 και το διπλανό θέλει 10, η διαίρεση διά δύο θα έχει πάλι διαφορά μεταξύ των δύο αριθμών. Καθώς όμως δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα, το ιδανικό είναι να πάρει αυτό που τον καλύπτει και να μην μπλέξει με αέρια.
Εξακολουθώ να θεωρώ ότι το πιο ουσιαστικό ποστ είναι...χμμμ.... χμμμ... γκουχ γκουχ... το δικό μου. Οποία μετριοφροσύνη. Ένας σκασμός επιλογές για όλα τα γούστα, πάντα με σεβασμό στο βαλάντιο του φίλου μας.
-
Στα του γκόλφ της αγγελίας.
Το βιβλίο του σέρβις δεν έχει δει τον ίδιο μάστορα για δεύτερη φορά.
Κάθε φορά και διαφορετικό συνεργείο!
Αυτό μπορεί να είναι και καλό. Σε αυτοκίνητο σχεδόν 20ετίας πιο πολύ θα φοβόμουν ένα βιβλίο σέρβις με σφραγίδες από το ίδιο συνεργείο με την ίδια υπογραφή και το ίδιο στυλό...
-
teo mak wrote:
Στα του γκόλφ της αγγελίας.
Το βιβλίο του σέρβις δεν έχει δει τον ίδιο μάστορα για δεύτερη φορά.
Κάθε φορά και διαφορετικό συνεργείο!
Αυτό μπορεί να είναι και καλό. Σε αυτοκίνητο σχεδόν 20ετίας πιο πολύ θα φοβόμουν ένα βιβλίο σέρβις με σφραγίδες από το ίδιο συνεργείο με την ίδια υπογραφή και το ίδιο στυλό...
Προσωπικά μου δείχνει ιδιοκτήτη Ιντιάνα Τζόουνς.
'Το κυνήγι του φτηνοτερου συνεργειατζη'
-
Ποια ...panda , saxo!!!! 206 , swift , fiesta;;;; . Με καλές αναρτήσεις και φρένα το IV εχει καλύτερο πάτημα και ποιότητα κύλισης ακόμη και από σύγχρονα supermini .
Δεν θα πω για το ακατανομαστο αλλά για το σημερινό fiesta ως σύγχρονο supernini ......
Το fiesta λοιπον ξεσκίζει και παίζει με το θήραμα του (golf 4) σαν τα αιλουροειδή σε τομείς όπως αισθηση οδηγησης, πατημα και ποιότητα κυλισης. Βασικά το golf 4 δεν ξέρει που πάνε τα....4.
Απο πισω απο το fiesta έρχεται ως σύγχρονο supernini το σημερινό ακατανομαστο το οποίο και αυτο ξεσκίζει σε πατημα και αισθηση οδηγησης το golf 4 αλλά μάλλον χάνει σε ποιοτητα κύλισης. Τι να κάνουμε είπαμε είναι ένα χωριάτικο fiesta.
-
Αν επιμένεις σε Golf 4 θα πας μόνο σε 8βαλβιδο 1,6 lt .Όχι στο 1,6 16v που μπήκε προς το τέλος της ζωής του μοντέλου(καίει λάδια) και φυσικά ΟΧΙ στο 1,4 το οποίο είναι απίστευτα αργό και με θεόκοντο κιβώτιο.Επίσης για τη χρήση που το θες θα έλεγα όχι στον 1,8Τ.Γιατί να μπλέκεις με Turbo 20ετιάς plus?Μόνο service να χρειαστει η τουρμπίνα ,βάλε και τη κατανάλωση ....Άσε που η προσφορά στην αγορά μεταχειρισμένου είναι πολύ μειωμένη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά 1,6.Εκτός αν βρεις καμια ευκαρία με ελχιστα χιλιομετρα...Υπάρχουν και αυτά ειδικά σε κανένα νησί ή σε βορεια προάστια...
Παρόλα όσα γράφονται κατά καιρούς εγώ έχω προσωπική εμπειρία γιατί το είχε η πεθερά μου μέχρι πέρυσι που το άλλαξε.
Το αυτοκίνητο το έχουμε στείλει σε ένα ξάδερφο στην Άρτα και ακόμα και τώρα δεν έχει βγάλει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα.Μόνο αναλώσιμα έχουν αλλαχθει.Συμπλέκτης αμορτισέρ κτλ.Επίσης στο δρόμο είναι αρκετά καλό και ο κινητήρας το κινεί μια χαρά.Το πρόβλημα είναι ότι στο εσωτερικό έχουν ξεκολλήσει οι ταπετσαρίες από τις πόρτες,παραδόξως όχι ο ουρανός.
Είναι ένα αυτοκίνητο πανεύκολο στη συντήρηση ,απλό που κάθε συνεργείο έχει εμπειρία και βρίσκεις άπειρα ανταλλακτικά...Το θέμα είναι να μη πέσεις σε κάποιο που ήταν παντελώς παρατημένο και ασυντήρητο.
-
@teomak 1400αρι 16V mpi 16χρονια στα χερια μου ποτε δεν εκαψε σταγονα λαδι....5ης γενιας βεβαιως.Στα τεταρτης γενιας Γκολφ οι γρυλοι σπουσαν επειδη ηταν πλαστικοι και επεφταν τα παραθυρα.Η 5η γενια ειχε μεταλλικους οι οποιοι εξαφανισαν το προβλημα..
Η πλακα ειναι οτι το δικο μου το εδωσα 3000 ,οσα και το μπατζετ του νηματοθετη.....:)
-
@teomak 1400αρι 16V mpi 16χρονια στα χερια μου ποτε δεν εκαψε σταγονα λαδι....5ης γενιας βεβαιως.Στα τεταρτης γενιας Γκολφ οι γρυλοι σπουσαν επειδη ηταν πλαστικοι και επεφταν τα παραθυρα.Η 5η γενια ειχε μεταλλικους οι οποιοι εξαφανισαν το προβλημα..
Η πλακα ειναι οτι το δικο μου το εδωσα 3000 ,οσα και το μπατζετ του νηματοθετη.....:)
-
σπούσαν;;;;
-
Αντί για Golf 1.6 καλύτερα Focus 1.6 που είναι καλύτερο παντού και πιο αξιόπιστο.
-
Είναι και κουκλί το άτιμο σε τρίθυρο. Έλα εδώ σε έχω
-
Αντί για Golf 1.6 καλύτερα Focus 1.6 που είναι καλύτερο παντού και πιο αξιόπιστο.
Το μόνο καλό στο φοκους αυτής της γενιάς (1η) είναι το σασί- τιμόνι.
Στα του μοτέρ,κλαφτα.
Σου παίζουν φώτα τα σκούτερ.
-
kouladi wrote:
Αντί για Golf 1.6 καλύτερα Focus 1.6 που είναι καλύτερο παντού και πιο αξιόπιστο.
Το μόνο καλό στο φοκους αυτής της γενιάς (1η) είναι το σασί- τιμόνι.
Στα του μοτέρ,κλαφτα.
Σου παίζουν φώτα τα σκούτερ.
Το γελάς;! Τα καινούργια euro5 300αρια πετάνε!
To Focus πολύ καλύτερη επιλογή, το είχα και εγώ και ήμουν πολύ ευχαριστημένος για την εποχή. Το Golf πάντα μου φαινόταν αστεία λύση.
Θελω να αγορασω ενα golf Mk4.Τι μηχανη και χρονολογια θα μου προτεινατε;