-
Μπορείς να μου πεις τι και πως έγινε
Γιατί και εμένα όταν έχω ανοιχτό έστω και λίγο το τζάμι
Κάνει έναν περίεργο θόρυβο όταν είμαι σε καροδρομο,
Τρίζει στην ουσία,
Όταν έχεις χρόνο γράψε μου πιο σπρέι και πως το χρησιμοποιείς
-
Ρε παιδιά τι να πω; Εμένα τρίζει μόνο αν το πιάσω και το ταρακουνήσω. Σήμερα τυχαία βρέθηκα σε χωματόδρομο (σπάνια συμβαίνει), πάλι δεν... Μην το ματιάσω.
-
Βρε φτου φτου.... Μπραβο του... Swiftαρος λεμε.
Petro... Εβαλα wd4 σιλικονης γυρω γυρω στο λάστιχο του παραθυρου. Θα δεις θα σταματήσει το τσικ τσικ
https://wd40.gr/χρήσιμες-συμβουλές/σπρέι-σιλικόνης-τι-είναι-και-που-βοηθά/
-
Όσο καλό και να είναι, η τιμή του το καθιστά τελείως εκτός Ελληνικής πραγματικότητας.
-
Παρατηρήσεις:
Οτι αναφερω στα ποστ μου αναφερει και για το sport.
Δηλαδη απαριθμω οτι γραφω και εγω κατα καιρους και εντοπισε και ο ιδιος.
1.Οι χωροι ειναι απροσδόκητα καλοι για το μεγεθος του.
2.Ο θορυβος τροχασμου
3.Το τιμονι (αυτος το αναφερει σαν να μεσολαβει ενα ελατηριακι αναμεσα στο τιμονι και τους τροχους, εγω το αναφερω ως playstation τιμονι)
-
Καπως σφιχτη ανάρτηση
-
Πολυ ωραια αισθηση οδηγησης σε στροφές, παιχνιδι
-
Ο χωρος αποσκευων χωραει αρκετουτσικα
-
Θυμιζει Fiesta στην οδηγική αισθηση αλλα οχι ακριβως. Εγω το αναφερω σαν ενα χωριατικο Fiesta. Καπως πιο χοντροκομμενο.
-
Ειναι ομορφο και γλυκουκι.
Εκανε λαθος στις μετρησεις επιτάχυνσης. Χρησιμοποιησε τα νουμερα της suzuki που θαβουν το αυτοκινητο. Η πραγματικοτητα ειναι καλυτερημ Ήτοι, 10.5'για τα 0-100 του απλου και 7,8 για το sport. Οχι 12 και 9 δευτερα.
-
-
Όσο καλό και να είναι, η τιμή του το καθιστά τελείως εκτός Ελληνικής πραγματικότητας.
Περίμενε... Τώρα θα έρθει να γράψει για το 10% των επιπλεόν δασμών, το οποίο σταδιακά θα μειώνεται τα επόμενα χρόνια.
-
Περίμενε... Τώρα θα έρθει να γράψει για το 10% των επιπλεόν δασμών, το οποίο σταδιακά θα μειώνεται τα επόμενα χρόνια.
Αχαχαχα....!!
Και με το 10% δεν δικαιολογείται η τιμή...είναι πάνω από 10% ακριβότερο.
-
Μη ξεχασουμε πως εχει και 10% δασμο οπου σταδιακα θα μειωνεται λογω made in japan.....
........
Edit.. Ωχ!!!
-
Είναι αλητεία το άτιμο όμως. Pure japan Style. Το φιέστα είναι λες κ φοράει κουστούμι μπροστά του.
-
Πολυβιε, τρελα ειναι αλλα εχουμε κριση.
Δες εδω
https://www.hkseurope.com/hi-power-spec-l-suzuki-swift-sport-zc33s.html
https://www.hkseurope.com/13001-as002-intercooler-suzuki-swift-sport-zc33s.html
Με αυτα τα δυο εισαι καπου στα 7' 0-100 χωρις να αλλαξεις τιποτα μηχανικα και κυριως αναπνέει ο κινητηρας δυνατα μεχρι τον κοφτη σε ζεστα μερη σαν τα δικα μας.
Η διαφορα του δασμου κοστίζει οσο τα έξτραδακια
-
Lap και τα δυο που προτείνεις είναι καλά αλλά ...
Πρέπει να βγάλουν άλλη εξάτμιση με κατάργηση του φίλτρου μικρο σωματιδίων για το καινούργιο εκτός αν τα παρακάτω κάνουν δουλειά , downpipe και μεταλλικός καταλύτης ,σίγουρα προσφέρουν περισσότερα από το τελικό που έβαλες που μάλλον είναι για ήχο
https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/exhaust/db/20356
Επίσης το intercooler για να μπει πρέπει ή να καταργήσεις ή τροποποιήσεις την θέση του ραντάρ από το acc .
Για αντοχή και προστασία στο σκίσιμο θα προτιμούσα αυτό το αναβαθμισμένο ψυγείο λαδιού
https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/cooling/db/20297
και φυσικά καλή κατοστάρα βενζίνη .
-
Πολυ σωστα...οτι θες ΜΟΝΜΑΝ.... Ολα θα τα άλλαζα
Ιδιαίτερα η καλη θερμοκρασια λαδιου θα εδινε και μακρα αξιοπιστια....
Αλητεία ιαπωνική....
-
Συνεπώς η διάσταση 195/55/16 ταιριάζει γάντι από ότι κατάλαβα !!!
Πολύ θετικό αυτό γιατί ανοίγει ένα σωρό επιλογές .
-
γυρο εισαι γατακι... εχει η μονστερ ζμπορτ η τζαπαν, η εμ της σουζ, κυκλοφορησει σετακι εγκεφαλο, εξατμιση, εισαγωγη, αναρτηση που με 6 χιλιαρικακια το κανεις κατιουσα, βασικα 225 αλογακια και στησιμο πιστας. με το βαρος του φερνει εκτοξευση παντου και παντα. αλλα βλεπεις δεν πηρε ενα ο γατος να το στησει.... μη τα ψαχνεις στο σάιτ τους, ειναι μπι-του-μπι, εχω μιλησει μαζι τους μηπως τα εβαζα στο νι βι αλλα θα ειχαμε θεμα με κατι θεσεις ιντερκουλερ κλπ
-
Αυτα ειναι... Αν σκεφτεις τα 980 κιλα μαζι με τα εξρα του... Τοτε 4,4 kg/ps...
Οτι πρεπει για τα Σαββατοκύριακα,και καθημερινα με επιλογη του απλου προγραμματος κανεις τις δουλίτσες σου.
Αφου μπορείς ρε συ γατε... Κανε μια τρελα... Αν δεν το κανεις εσυ ποιος θα το κανει;
Αυτα τα θεματα θελουν και όρεξη και τσεπη.
-
Η μαμα... και το παιδι.... (Δειτε τον πινακα οργάνων!!!!)
..... και το τιμονι...
-
-
Τί νέα πλατφόρμα λέει; Το swift πάντα ελαφρύ ήταν και άκαμπτο! Αν αξιοποιήσουν βέβαια την μείωση βάρους της πλατφόρμας με έξτρα ηχομόνωση και ανταλλακτικά για καλύτερη ποιότητα κύλισης τότε θα είναι εξαιρετικό! Προσωπικά μου αρέσουν τα ρολόγια σαν όργανα ενδείξεων, δεν μου αρέσει αυτή η μόδα με την οθόνη λες και οδηγείς αεροπλάνο!
-
Ο πίνακας οργανων του swift ειναι ίσως ο ομορφότερος της κατηγοριας του και μαζί της επόμενης (ο καλύτερος ψηφιακός είναι του 208). Οκ δεν έχει πολλα ενημερωτικά στοιχεία όπως οι ψηφιακοί αλλά ιδιαίτερα το βραδυ κολλας με την ομορφιά του. Σαν ακριβο σπορτιφ ρολόι είναι. Μαλιστα καθεσε και τον κοιτας στα φαναρια. Θυμίζει πολύ αυτους των alfa romeo, αλλά όπως έβαλα πιο πάνω είναι ακριβή αντιγραφή από την jaguar f type!
Γενικα πιστεύω το επομενο swift αν κρατήσουν την ιδια φιλοσοφία, θα είναι ίσως το καλύτερο της κατηγοριας έχοντας υπόψιν ότι θα καλυψει το κενό του baleno στο b seg (κάπου το διαβασα) και θα βελτιώσει τα σημεία όπου πάσχει σήμερα, δηλαδή στην ουσια σε ένα κύριο θέμα, τον θόρυβο τροχασμου μετά τα 100-110χλμ/ωρα.
Νέα πλατφόρμα λογικά δεν το βλέπω. Ίσως ομως βελτίωση της. Το 2015 την παρουσίασε και ήταν στα πρότυπα της mazda και της subaru όσον αφορά τον σχεδιασμό των ζωνών παραμόρφωσης.
Φανταζομαι θα εχει και ενδιάμεσο αερόσακο όπως τα υπόλοιπα νέα ιαπωνικά, και πλέον το 48v σύστημα με τον εξαιρετικο 1.0 turbo κινητήρα όπως και πάρα πολύ σύγχρονο εξοπλισμό. Μη ξεχνάμε πως το σημερινό με 16.000 ευρώ τα δίνει όλα από εξοπλισμό και προσφέρει αυτόνομη οδηγηση (τι βαθμό όμως δεν γνωριζω) στο ταξίδι, καθώς διαθέτει acc σε συνδιασμο με dynamic steering lane assist οπου διατηρεί το αυτοκινητο καθως διαβαζει με καμερα τον δρομο. (Μιλαμε για αυτοκινητο πολης!!)
-
https://autoholix.com/2021/02/20/suzuki-swift-1-2-hybrid-auto-dokimi-test-drive/
Ωραία δοκιμη από την Ισμήνη. Όπως πάντα to the point και με ρεαλιστικά κριτήρια καθημερινης χρήσης.
Δεν της άρεσε το cvt, γενικα το αυτοκινητο χάνει αρκετά από επιδόσεις με το cvt. Κατανάλωση από 4,8 με 5,3 λ/100χλμ, δηλαδή πρακτικά 0,3 λιτρα παραπάνω χοντρικα από την χειροκινητη εκδοση.
Οχι κατι 8 αρια που διαβάζαμε, ή 6.5 και 7.5αρια για το χειροκινητο!!!!! Τα βλέπει ο υποψήφιος αγοραστης και χάνει την μπάλα...
Υ. Γ Την φωτογραφία του εσωτερικού την έβαλα για να δείξω πως βαζεις το νεράκι σου και τον καφέ σου... Τα γαλλικα αυτοκινητα θα σοκαριστουν με το ποσό εύκολο ηταν
Νέο Suzuki Swift 2017