Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 228
    • 229
    • 36 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    228160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Όμως δίχως πολλά πολλά επιβεβαίωσε πως το αμάξι στέκεται πολύ καλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν θα παραξενευτώ να δω ορδές από δαυτο σε λίγο καιρό στους δρόμους. Πολύ καλή ανάλυση!!!

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        asos105 @dimsabas last edited by

        Περίμενε να τελειώσει η καραντίνα και χτύπα μπαλαντεζάτο. Εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου. Αλλά και σήμερα, μια χαρά μοντέλα μπορείς να βρεις εκεί κάτω από τα 30. Το ID.3 είναι πάρα πολύ ωραίο στην οδήγηση, αλλά το C4 είναι μεγαλύτερο και πιο κοντά σε χώρους στο Kia. Και βέβαια, αν δώσεις κάτι πάνω από τα 30 (λίγες χαμηλές δόσεις), μπορείς να δεις και τα αντίστοιχα μοντέλα των Hyundai - Kia. Αν και βέβαια, αν είναι να φτάσεις εκεί ψηλά, αξίζει την υπέρβαση στα 40 χιλιάρικα για το διαστημόπλοιο που ακούει στο όνομα Tesla.

        Αλλά ξαναλέω, δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς, ο χρόνος δρα υπέρ των ηλεκτρικών. Επίσης, να είσαι σίγουρος πως όποιο μοντέλο βενζίνης/πετρελαίου κι αν επιλέξεις σε αυτή την κατηγορία τιμής-διαστάσεων, σε 10 χρόνια θα είναι τελείως απαξιωμένο.

        Δεν ξέρω φίλος μια χαρά μου φαίνεται το Tuson αλλά με προβληματίζει η αλλαγή βάρδιας σε κάνα δυο χρονια. Μην είναι για το χαντάκι το tuson μιας και θα βγούνε διαστημόπλοια όλοι βιάζονται να βγάλουν τούμπανο  ηλεκτρικά κοντά στα 40 Κ

        Δεν ξέρω πρώτη φορα μετά από τόσα χρονια βγαίνω για αγορα αυτοκινήτου και είμαι σε δίλημμα και φαντάζομαι πολύς κόσμος σαν και εμενα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Αν και πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου, η πρόβλεψή μου είναι ότι σε 10 χρόνια, τα σημερινά θερμικά δε θα πιάνουν τίποτα ως μεταχειρισμένα. Θα είναι ακριβώς ό,τι είναι σήμερα μια Cayenne του 2008-2009. Θα έχουν τεράστιο κόστος κίνησης σε σχέση με τα τότε καινούρια, θα τα έχουν ταράξει στα τέλη και τους φόρους, ο κάτοχος θα έχει πληρώσει άλλη μία φορά την τιμή αγοράς σε κόστος κίνησης και συντήρησης κι αν επιχειρήσει να τα πουλήσει, θα πιάνει ό,τι μια Cayenne σήμερα: το 10% της αρχικής τιμής. Αυτό που θα είναι χειρότερο από την Porsche είναι ότι τότε ενδέχεται να παίζουν ΚΙ απαγορεύσεις κυκλοφορίας για μοντέλα που καίνε συγκεκριμένο καύσιμο.

          Καθώς το δεύτερο όχημα της οικογενείας είναι ένα Grand Vitara 2.5, έχω ζήσει στο πετσί μου το παραπάνω σενάριο. Βάλε τώρα στη θέση του ένα Tuscon με κατανάλωση 9 λίτρα (τόσο διαβάζω στη δοκιμή τού περιοδικού) κι υπολόγισε ότι θα πληρώσεις 30-35 χιλιάρικα για να το αγοράσεις σήμερα, αλλά 30 χιλιάρικα για να κάνεις 200.000 χιλιόμετρα και ποιος ξέρει τι φόρους κι απαγορεύσεις θα του έχουν φορτώσει σε μια δεκαετία. Κι αν πας να το πουλήσεις το 2031; Αν πιάσεις ένα 10% (το GV μας δεν πιάνει με ΤΙΠΟΤΑ το 10%, αν πάω να το πουλήσω σήμερα, θα πιάσω σίγουρα παρακάτω), θα είσαι ευχαριστημένος.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tkin73 @sargus last edited by

            Οδηγικά πως ήταν; Σε αίσθηση; Βάρκα γυαλό; Το τιμόνι πως το ένιωθες; Σε σχέση με το 3008; Συμμερίζεσαι την άποψη του φίλου παραπάνω;

            Όχι βάρκα γιαλό σφικτό ήταν εντάξει σε μερικά πλαδαρά σημεία ασφάλτου είχε κάποιες σχετικές πλεύσεις λόγω ύψους αλλά πχ από το καροκ που ήταν από τα τελευταία ψηλά που είχα οδηγήσει ήταν πιο σταθερό.

            Το 3008 πάει καιρός που το είχα οδηγήσει νομίζω όμως ότι τα χοροπηδητα που είχα στο 3008 δεν τα βρήκα σε αυτό.

            Είχε καλή αντίδραση σε ξερές λακούβες και χωρίς ψαρέματα ο κωλος.

            Τιμόνι μέτριο ήταν.

            Οδηγικά όμως σε σχέση με το c4  που οδηγησα πρόσφατα το Σιτροέν μου άρεσε περισσότερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              ggeorg10 last edited by

              Τουλάχιστον με βάση τα ευρωπαϊκά δρώμενα το Diesel σίγουρα θα είναι σε αυτή την κατηγορία σε 10 χρόνια.

              Νομίζω ότι η βενζίνη θα κρατήσει λίγο περισσότερο, δεν κινδυνεύει τουλάχιστον μέχρι το 30 για απαγορεύσεις.

              Τώρα το κόστος μεταπώλησης εξαρτάται από πολλά. Όπως την τιμή της βενζίνης τότε, τα οικονομικά δεδομένα εκείνης της στιγμής (εάν έχουμε ακόμα οικονομική κρίση ή εάν μας περισσεύουν), το πόσο αξιόπιστα βγήκαν τα καθαρά ηλεκτρικά της επόμενης 5ετιας...

              Γενικά πάντως εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις αμάξι πάνω από 10 χρόνια καλού κακού κράτα μικρό καλάθι για μεταπώληση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • sargus
                sargus @tkin73 last edited by

                sargus wrote:

                Οδηγικά πως ήταν; Σε αίσθηση; Βάρκα γυαλό; Το τιμόνι πως το ένιωθες; Σε σχέση με το 3008; Συμμερίζεσαι την άποψη του φίλου παραπάνω;

                Όχι βάρκα γιαλό σφικτό ήταν εντάξει σε μερικά πλαδαρά σημεία ασφάλτου είχε κάποιες σχετικές πλεύσεις λόγω ύψους αλλά πχ από το καροκ που ήταν από τα τελευταία ψηλά που είχα οδηγήσει ήταν πιο σταθερό.

                Το 3008 πάει καιρός που το είχα οδηγήσει νομίζω όμως ότι τα χοροπηδητα που είχα στο 3008 δεν τα βρήκα σε αυτό.

                Είχε καλή αντίδραση σε ξερές λακούβες και χωρίς ψαρέματα ο κωλος.

                Τιμόνι μέτριο ήταν.

                Οδηγικά όμως σε σχέση με το c4  που οδηγησα πρόσφατα το Σιτροέν μου άρεσε περισσότερο.

                Ευχαριστώ φίλε! Πολύ ενθαρρυντικά αυτά που λες.

                (Ποιο C4 εννοείς; το καινούργιο;)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggeorg10 last edited by

                  Ένα τεστάκι σε χιόνια από άλλο ελληνικό website. Με χειμερινά λάστιχα βέβαια το τεστ. Λίγο πολύ για όλα τα μοντέλα τα ίδια λένε.

                  Αυτό που πρόσεξα είναι η μέση κατανάλωση δοκιμής στις φωτογραφίες και πραγματικά φαίνεται ότι μιλάμε για το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Tucson.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                    Αν και πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου, η πρόβλεψή μου είναι ότι σε 10 χρόνια, τα σημερινά θερμικά δε θα πιάνουν τίποτα ως μεταχειρισμένα.

                    Μα τώρα δεν είναι καιρός για αγορά με προοπτική 10ετίας, με τίποτα! Είναι για 2-3 χρόνια ή αλλιώς μέχρι να διαλύσει, ειδικά για τόσο ακριβά αυτοκίνητα και ενεργοβόρα. Ναι ένα Υβριδικό Τογιότα και σε 10 χρόνια θα έχει αρκετή αξία, αλλά είναι ελάχιστα αυτά τα αυτοκίνητα. Και εγώ που κοιτάω, κοιτάω ή για Υβριδικό ή αλλιώς για 2-3 χρόνια (ίσως και με leasing)...αλλιώς κάτι που θα το 'παντρευτώ', δεν έχει νόημα αλλιώς πιστεύω.

                    Όσο για την κατανάλωση που λέτε, πολύ λογική είναι ρε παιδιά (εως και χαμηλή). Τι θέλετε δηλαδή με τέτοιο βάρος και τέτοια ιπποδύναμη. Λογικό να είναι στο 10αρικο, ειδικά μέσα στην πόλη ή με μεγάλες ταχύτητες.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • T
                      tkin73 @sargus last edited by

                      Tkin73 wrote:

                      sargus wrote:

                      Οδηγικά πως ήταν; Σε αίσθηση; Βάρκα γυαλό; Το τιμόνι πως το ένιωθες; Σε σχέση με το 3008; Συμμερίζεσαι την άποψη του φίλου παραπάνω;

                      Όχι βάρκα γιαλό σφικτό ήταν εντάξει σε μερικά πλαδαρά σημεία ασφάλτου είχε κάποιες σχετικές πλεύσεις λόγω ύψους αλλά πχ από το καροκ που ήταν από τα τελευταία ψηλά που είχα οδηγήσει ήταν πιο σταθερό.

                      Το 3008 πάει καιρός που το είχα οδηγήσει νομίζω όμως ότι τα χοροπηδητα που είχα στο 3008 δεν τα βρήκα σε αυτό

                      Είχε καλή αντίδραση σε ξερές λακούβες και χωρίς ψαρέματα ο κωλος.

                      Τιμόνι μέτριο ήταν.

                      Οδηγικά όμως σε σχέση με το c4  που οδηγησα πρόσφατα το Σιτροέν μου άρεσε περισσότερο.

                      Ευχαριστώ φίλε! Πολύ ενθαρρυντικά αυτά που λες.

                      (Ποιο C4 εννοείς; το καινούργιο;)

                      Ναι σε αυτόματο 1.2 και 1.5 ντίζελ που τα οδηγησα. Φυσικά πιο χαμηλό αμάξι και 200 κιλά τουλάχιστον ελαφρύτερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @fanis75 last edited by

                        Όσο για την κατανάλωση που λέτε, πολύ λογική είναι ρε παιδιά (εως και χαμηλή). Τι θέλετε δηλαδή με τέτοιο βάρος και τέτοια ιπποδύναμη. Λογικό να είναι στο 10αρικο, ειδικά μέσα στην πόλη ή με μεγάλες ταχύτητες.

                        Θα ειχε ενδιαφερον και ενα TD με την full hybrid εκδοση. Το βιντεο που ποσταρα του marek αναφερει οτι εντος πολης ειδε καταναλωση αντιστοιχη με το υβριδικο rav4 (νομιζω ανεφερε περιπου 5 l/100km)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin @dettol last edited by

                          Fanis75 wrote

                          Όσο για την κατανάλωση που λέτε, πολύ λογική είναι ρε παιδιά (εως και χαμηλή). Τι θέλετε δηλαδή με τέτοιο βάρος και τέτοια ιπποδύναμη. Λογικό να είναι στο 10αρικο, ειδικά μέσα στην πόλη ή με μεγάλες ταχύτητες.

                          Θα ειχε ενδιαφερον και ενα TD με την full hybrid εκδοση. Το βιντεο που ποσταρα του marek αναφερει οτι εντος πολης ειδε καταναλωση αντιστοιχη με το υβριδικο rav4 (νομιζω ανεφερε περιπου 5 l/100km)

                          Ερώτηση: για ένα παρόμοιο αμάξωμα κανονικό hybrid, SUV 4.4-4.5m, τι κατανάλωση περιμένουμε σε εθνική οδό; Με φυσιολογική σβέλτη ταχύτητα, αριστερά κυρίως και προσπεράσεις, κ.λ.π, όχι με αυγό στο γκάζι, ξέρει κανείς;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Εγώ με το κορολα σβέλτα που δεν είναι όμως σουβ ούτε 1.5 τονο μόνος μου ( δλδ 1.5 .... Ιάπωνας ...χιχιχ) χωρίς αλλά φορτία έγραψα 6 , και άσε τους κατοχους να λένε ότι καίνε 4! Δλδ 140 με οικογένεια εθνική πορεία και με κλίμα σε κανονικό σουβ σαν το τουσον ένα καλό υβριδικό σύστημα το 6αρι το έχει για πλάκα. Πιθανόν και λίγο παραπάνω.

                            Φυσικά το 180 που οδηγησα εγώ όπως το έκοψα αντίστοιχα θα γράφει 7.5-8. Οπότε 1-1.5 λτ διαφορά θα βλέπεις και στην εθνική.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ανεβάζω τον τιμοκατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού

                              https://ibb.co/ZdYQy5N

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Λογικές τιμές έχουν τα έξτρα (έως και χαμηλές).

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Αν θες να βάλεις 1-2 από τα ακριβότερα έξτρα, μάλλον καλύτερα να πας για την full version.

                                  Το αυτόματο έχει και τις full ACC εκδόσεις και το σύστημα με τις 4 κάμερες συνδυάζεται όχι μόνο με προειδοποιήσεις, αλλά και με αυτόματα φρεναρίσματα (κάνει 200€ παραπάνω, από 1800 στα 2000€ περίπου, λέει), οπότε αν θέλετε όλα αυτά τα ωραία ηλεκτρονικά και μία πλουσιότατη και πολύ σύγχρονη έκδοση, μάλλον αυτόματο και 3η έκδοση.

                                  Καλά τα έχει κάνει η Hyundai πιστεύω. Θα αγοράσει κανείς να μας πει;!

                                  Μεγάλη περιέργεια τι χρόνο αναμονής δίνουν, θεωρητικά αλλά και ρεαλιστικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Το μονο που μου κακοφαινεται (στα ορια της γυφτιας) ειναι οτι στο 'ακριβο' πακετο SVM, ΔΕΝ περιλαμβανει το adaptive cruise control (hda οπως το αποκαλει η hyundai) και σου ζηταει 700 ευρω (χωρις φπα και χωρις ΤΤ)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      ggeorg10 last edited by

                                      Αυτό το 1860 για να βάλεις 360° πονάει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin @ggeorg10 last edited by

                                        Αυτό το 1860 για να βάλεις 360° πονάει...

                                        Κατ' αρχάς αξίζει καλύτερα η δεύτερη επιλογή με τα 2000€, και δεύτερον δεν βάζεις μόνο κάμερες, είναι άδικο να λέγεται αυτό, είναι μία ολόκληρη πλατφόρμα συστημάτων και μάλιστα με γνώμονα την ασφάλεια πολλά από αυτά, αλλά και την άνεση και απόλαυση, αφού περιλαμβάνει και το σύστημα της Krell που από μόνο του κοστίζει κάποια, αρκετά, χρήματα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          trogg @ggeorg10 last edited by

                                          Αυτό το 1860 για να βάλεις 360° πονάει...

                                          Ναι δεν ειναι λιγα λεφτα αλλα δεν ειναι μονο 360 , εχει αλλα 5 συστηματα ασφαλειας (τα οποια ο ανταγωνισμος απο οσο εχω δει τα δινει και αυτος εξτρα με διαφορους τροπους), πλας το ηχοσυστημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Πάντως τα συστήματα ασφαλείας του τουσον δείχνουν να είναι από το πάνω πάνω ράφι. Το σύστημα διατήρησης στην λωρίδα είναι τρομερό! 120 χλμ σε ανοικτές στροφές αριστερή λωρίδα και κράταγε και έστριβε το αμάξι τελείως αγχολυτικα!

                                            Και όταν παταγες λωρίδα σφυριζε και σε επανέφερε ομαλά , όχι σαν της Μερσεντές που τρομάζες και ένιωθες το abs να σε κόβει.

                                            Έχουν κάνει τρομερή δουλειά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 36 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr