-
ναι αουρια ΕΧΩ. ενα κομμα τεσσερο μαζουτια. σχεδον ο μισος στολος της εταιρειας μου. που δεν εχει βγαλει προβλημα την ιδια ωρα που γκρουπ φαου, γαλλονια, φορντια συνεχεια και κατι. για αυτο εχουν μεινει ενω ολα τα αλλα πανε καλια τους. α, και ενα τιπο 1.3 ντηζελ ασπαστο. νομιζω στα ιδια γιουρα με τα αουρια μουτουχου αλλα νεωτερο.
-
Εγκρίνεις δηλαδή. Ωραία.
Πες και καμιά γνώμη για κάνα άλλο αφού έχεις εταιρεία.
Κάτι θα ξέρεις παραπάνω. Εσείς αλλάζετε πολλά οχήματα.
Συγγενής μου δουλεύει σε εταιρεία που 'σπρώχνει' βιβλία και μου είπε τα ίδια για το Auris. Αξιόπιστο αλλά βαρετό.
Τώρα τους έδωσαν Opel Astra '19 και πάει σφαίρα, αλλά είναι κάθε μήνα συνεργείο. Όλο κάτι βγάζει, λέει.
-
Auris είχαμε και εμείς, όντως βαρετό. Nα ξέρεις ότι είναι και ακριβότερα λόγω ονόματος, έχουν και τη χάρη, σίγουρα, αλλά εμείς μέχρι που το δώσαμε στα 120.000χλμ είχαν αρχίσει να γίνονται ΠΟΛΥ ακριβά τα service του (φυσικά όλα επίσημα), κάτι που δεν έχω δει στα Γαλλικά μου μέχρι στιγμής.
Δεν ξέρω πόσο καλύτερα από άλλα είναι, νομίζω είναι και λίγο μύθος να σου πω την αλήθεια, σίγουρα τα παλιά Starlet-άκια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα Ιταλικά/Γαλλικά ήταν θαύματα, αλλά νομίζω η ψαλίδα έχει κλείσει πλέον εμφανώς.
Κάνα Tipo και 301/C-Elysee θα σου πρότεινα και εγώ, ειδικά το 301 το έχουν κάτι παιδιά που ήθελαν οικονομικό οικογενειακό αυτοκίνητο και είναι πολύ ευχαριστημένοι (diesel), εμένα προσωπικά με ξενερώνουν, αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχθώ την πρακτικότητά τους.
Επίσης έχω και ένα B max, το έχεις δει ποτέ αυτό το αυτοκίνητο; είναι 4m αλλά πολυμορφικό με άπλετο χώρο μέσα, πολύ καλό χώρο αποσκευών, καταπληκτικές συρόμενες πόρτες, οδηγική συμπεριφορά Fiesta και διάφορα κόλπα και ομρφιούλες (εσωτερικό φωτισμό, ηχοσύστημα και κονσόλα Sony στις ακριβότερες εκδόσεις), γενικά ένα αυτοκινητάκι που το λατρεύω. Αν το είχαν κάνει και λίγο crossover μάλλον θα ήταν το καλύτερο μικρό όλων των εποχών (ήταν ακριβό καινούργιο, και στην εποχή του, έχει πολλές καινοτομίες). Έχουμε πάει αρκετά ταξιδάκια μαζί του (παλιότερα κυρίως) και ήταν άνετο ακόμη και για 4μελή οικογένεια, με κάποιες παραχωρήσεις φυσικά.
-
Ευχαριστώ πολύ.
Μπορείς λίγο να επεκταθείς στα 'ακριβότερα' σέρβις;
Τι ακριβώς άλλαξε κι έγιναν ακριβότερα;
Γιατί 120.000 χλμ δεν τα λες και πολλά.
-
Ευχαριστώ πολύ.
Μπορείς λίγο να επεκταθείς στα 'ακριβότερα' σέρβις;
Τι ακριβώς άλλαξε κι έγιναν ακριβότερα;
Γιατί 120.000 χλμ δεν τα λες και πολλά.
Ανταλλακτικά, στα 140.000 θα αλλάζαμε κάτι ακριβό, και αποφασίσαμε να το δώσουμε όσο κράταγε τιμή ακόμη.
Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον εσύ μιλάς για τη 2η γενιά, εμείς είχαμε την 1η, αν και από χώρους όσο θυμάμαι ήταν ολόιδια (όχι πολύ εντυπωσιακά δηλαδή).
Βενζίνη είχαμε, δεν πήγαινε βήμα, έκαιγε πολύ, μέτριο από χώρους αποσκευές, συμπαθητικό εσωτερικό για την εποχή με πολλές θήκες, και κουμπάκια κ.λ.π
Τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο παρόμοιο, το Nissan Pulsar, καλουτσικη επιλογή και αυτή.
-
ρε συ δουβλη και εμουα γαλλικο εχω παραγγειλει. αλλα οχι και οτι θα επαιρνα μουτουχου. τα τουότα ειναι αθανατα πλην μιας βενζινης που ειχανε βγαλει καποτες. οτι πιεςέι φρανσεζ εχω ακομη θα τα ξεφορτωθω ειναι η αληθεια μολις βρω ηλεχτρικα με καποιο μελλον - δηλαδης ενα σε τριο, ενα δυο οχτω μαζουτια 100 και παλιοτερα καποια, θεματα, πολλα θεματα. ακομη και στο ληζ με παει η μιλφαρα η πωλητρια και μου πουλαει ακομη, αλλιως με τα θεματα και τις αντικαταστασεις που πρεπει να μου βρισκουν ουτε να τα ακουνε. και του μικρου το κορσα που του πηρα δειχνει ευκολοσκορπιστο. το αλλο που λες, το νισσαν, γαλλικουρα και αυτο, πραγματι σκυλος, εχω και ενα απο τετοιο, οπως και κλιο εναμισο ενενηντα. αλλα αυτα πονανε στα σερβιτσια, κλαιν μαιν με το ληζ, της γατας που εχω ενα στην οικογενεια, ομως που επληρωσα το 5ετιας το σερβις επηγε 8 κατοσταρικα. γενικα η λιστα μου για μτχ ειναι ματσουντα, τουότα, χοντα, σουμπα, σουζ, χάιουντάι και κλωνοι,νταιχατσου, νισσαν,. μετα ΚΤΕΛ
-
Στο ΚΤΕΛ θα καταλήξουμε στο τέλος!
Φίλε Dublin βασικά πρώτης γενιάς βρήκα, αλλά μου αρέσει πιο πολύ το δεύτερης.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
Αρχές δεκαετίας 90 μάλλον 1993-94 αγόρασε ο πατέρας μου ένα υπέροχο Ρενο 19 κατακόκκινο 1.800 s.
Άσχετο, αλλά τι μου θήμησες τώρα...πω πω...εξαιρετικό αυτοκίνητο για την εποχή του! Το χαλβάδιαζα, αλλά δεν έφταναν τα λεφτά και πήρα το 1994 ένα Golf MkII Gti 16v, μεταχείρο. Το είχα ευχαριστηθεί, καλό αυτοκίνητο ήταν και πολύ γρήγορο. Κρυφός ποθος μου ήταν το 205 GTi 1.9 αλλά δεν έβρισκα με τίποτα!
-
Γάτε εγώ πιστεύω ότι το θέμα αξιοπιστία είναι και λίγο θέμα τύχης αλλά και προσωπικής εμπειρίας.Θα σου πω μία ιστορία.Αρχές δεκαετίας 90 μάλλον 1993-94 αγόρασε ο πατέρας μου ένα υπέροχο Ρενο 19 κατακόκκινο 1.800 s. Με αυτό το αμάξι τότε έβγαζες καλά γούστα. Είχε γκάζι, ομορφιά και έστριβε. Λίγο καιρό μετά αγόρασε και μία κορόλα 1,33 xli ολοκάινουργια παρακαλώ(σημείωση:o πατέρας μου Γαλλόφιλος) για καθημερινό αμάξι και πιο πολύ να εξυπηρετεί την μάνα μου και εμάς, παρασυρόμενος απο τους φίλους του για την τρομερη Ιαπωνική αξιοπιστία.Για να μην σου τα πολυλογώ η κορόλα απο τα πρώτα χλμ έπινε λάδια, λύση απο το συνεργείο καμία μόνο ΄σύσταση για αλλαγή απο 15/50 που σύστηνε τότε η τογιότα σε 20/50. To πιο χοντρό λάδι μπήκε σύμφωνα με τις οδηγίες αλλά και πάλι το αμάξι συνέχισε να πίνει σαν φριτέζα.Το χαρτί που είχε σαν άσσο την αξιοπιστία όπως καταλαβαίνεις ΄κάηκε' νωρίς οποτε δεν είχε μείνει τίποτε άλλο να τον κρατάει συναισθηματικά δεμένο. Ούτε έστριβε, ούτε εξοπλισμό είχε ούτε καν όμορφο ήταν.Ο πατέρας ξενέρωσε και το πούλησε ένα χρόνο μετά.Το αμάξι έφυγε σαν ζεστό ψωμάκι λόγω ονόματος και προέλευσης.
Ένα- δύο μήνες μετά ηρθε στο σπίτι μας για ρόλο κουβαλητή μια ZX.Όμορφη-καλοεξοπλισμένη με ηλεκτρικά παράθυρα a/c,σε αντίθεση με την γυμνή πανάκριβη κορόλα, Ήταν επίσης στριφτερή και άνετη.Θυμάμαι κάποιους κολλημενους που λέγαν τι τον θέλεις τον εξοπλισμό ένα χρέπι Γαλλικό είναι!Και όμως αυτό το Γαλλικό χρέπι ζει και υπηρετεί ακόμα και σήμερα την οικογένεια μας μαζί με το άλλο το κόκκινο έχοντα γράψει χιλιάδες όμορφα χιλιόμετρα σε όλη την Ελλάδα Σε αυτά μεγαλώσαμε και με αυτά αγαπήσαμε την αυτοκίνηση και τα Γαλλικά αυτοκίνητα.Με τα καλά τους και τα στραβά τους αλλά ποτε μα ποτε δεν πρόδωσαν την εμπιστοσύνη μας!
Όλα τα παραπάνω τα έγραψα όχι φυσικά για να ισχυριστώ ότι τα Ιαπωνικά δεν είναι καλά αυτοκίνητα αν και με την εμπειρία μας θα μπορούσα ! Απεναντίας μάλιστα θεωρώ ότι ίσως έτυχε σε εμας. Απλά θέλω να πω ότι ανάλογα τα βιώματα και τις εμπειρίες που έχει ο καθένας μας μπορεί να έχει διαφορετική άποψη για το τι θεωρεί αξιόπιστο ή όχι!Φιλικά
-
panos pure clio wrote:
Αρχές δεκαετίας 90 μάλλον 1993-94 αγόρασε ο πατέρας μου ένα υπέροχο Ρενο 19 κατακόκκινο 1.800 s.
Άσχετο, αλλά τι μου θήμησες τώρα...πω πω...εξαιρετικό αυτοκίνητο για την εποχή του! Το χαλβάδιαζα, αλλά δεν έφταναν τα λεφτά και πήρα το 1994 ένα Golf MkII Gti 16v, μεταχείρο. Το είχα ευχαριστηθεί, καλό αυτοκίνητο ήταν και πολύ γρήγορο. Κρυφός ποθος μου ήταν το 205 GTi 1.9 αλλά δεν έβρισκα με τίποτα!
Αυτά τα αμάξια έχουν μία μοναδική ικάνότητα, να σε κάνουν να χαμογελάς ακόμα και σήμερα μόνο που τα βλέπεις!...Peugeot 205 Gti...Έρωτας παντοτινός
-
Μόνο ΖΧ ρε νιαμου! 1.6 volcane, κινητήρας πολύ πίσω σε σχέση με τα τοτενες τζαπαν 16v των 115 αλόγων, αλλά μουν@ρα εμφανισιακά, και για πολύ στρίψιμο.
-
Ορίστε......
Mods το είδατε και μονοι σας.
-
Υπάρχει κάποια γνώμη για Suzuki Swift ή Hyundai i20 (2017+) το όμορφο;
Ξέρω ότι είναι μικρότερα αλλά φαίνονται πιο ευρύχωρα από άλλα μικρά.
Ή το Fiesta...
Βλέπω ότι το Auris έχει ακριβουτσικα σέρβις.
-
Hei το Auris μπορεί να είναι και απογοητευτικό οδηγικά σε σύγκριση με το Xsara, ακόμη κι αν το δεύτερο είχε λίγο ψόφιους μικρούς κινητήρες.
Επίσης όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο, υπάρχουν κάποια βασικά επιπλέον έξοδα που θα γίνουν μέσα στον πρώτο 1 ή 1μιση χρόνο, όπως μεγάλα σέρβις (ιμάντες, 'αναλώσιμα' αναρτήσεων, ΛΑΣΤΙΧΑ, φρένα κλπ), ενώ σοφό θα ήταν να υπάρχει κι ένα μικρό χρηματικό περιθώριο, ας πούμε 1 χιλιάρικο, γιατί παλιό αμάξι είναι, αν κάτι απροσδόκητο προκύψει να μην ακινητοποιηθεί και μείνεις χωρίς όχημα (ενώ μπορεί να είναι και μικρή βλάβη απλά κι ένας μηχανισμός παραθύρου ή κλειδαριές...). Και συνήθως τα παλιότερα έχουν ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας και φορολογικά μπορεί να μη συμφέρουν. Δηλαδή αν δώσεις 10 μετρητοίς, υπολόγιζε και κάνα χιλιάρικο επιπλέον στον πρώτο-δευτερο χρόνο, κι επιπλέον τη χρηματική καβάτζα... δηλαδή είσαι πολύ κοντά σε συνολικό κόστος με καινούργια μικρού κυβισμού που είναι δυο γενιές μπροστά, έχουν 4-5 χρόνια εγγύηση ώστε να μη πληρώσεις τίποτε άλλο πέρα από ~150€ το χρόνο για συντήρηση, +ασφάλιση και καύσιμο (που όλα καινε λιγότερο πλέον). Και τα καινούργια έχουν συνήθως και μικρότερη φορολογική επιβάρυνση, ίσως βρεις καποιες άτοκες δόσεις και επίσης κάποια έχουν πολύ καλούς χώρους στη μικρότερη κατηγορία.
Επίσης, όπως φαίνεται μάλλον να κοιτάζεις κι εσύ, αν πρόκειται για μεταχειρισμένο υπάρχουν κάποια φθηνά με πολύ λίγα χιλιόμετρα, εντός εγγύησης που ας πούμε από 15-16 χιλιάρικα τα δίνουν οι επίσημες εμπορίες λίγο φθηνότερα (είτε δοκιμών, είτε εταιρικά) και θα έπρεπε να τα ψάξεις αρκετά.
-
η αξιοπιστια των αουριων δεν ειναι αποψη και οπτικη, ειναι πραγματικοτης. και στην αγορα. και η συγγραφη του γατου και οι χαρακτηρισμοι περιεχουν και μια εκατονταδα το ολιγοτερο τουτουνια που πλερωνει, ατυχως για τον γατο, 20 χρονια τωρα.
ειπαμε βαρετο αλλα αν ημουνα σφιχτος στα γιουρα και πηγαινα για μουτουχου ελαχιστες ειναι οι επιλογες και το αούρι μια απο αυτες. τα γαλλονια να πω την αληθεια μου εχουνε ψιλοβγαλει το συκωτι. πλην ρενάουλτ ή ρεναουλτοειδη. οπως και τα φαου παλιοτερα. και αρκετα ολιγοτερο τα φορντια. εξαιρεσις μεγαλη τα ιταλικα, παραδοξο αλλα μια χαρα. αλλα γαλλονι πηρα, απο αυτα μαλιστα που ειχα σκυλοβαρεθει παλια και περιμενω και δεν ερχεται - αγωνια μεγαλη εχω να το παρω να το σκισω. απο την αλλη γουσταρω να κυλιεμαι σε σπασμενα γυαλια, χειροπεδαι και λιγο σφιξιμο στο λαιμος.
περι καινουργιου, ο γατος εχει υπαρξει πολλα χρονια α-γιουρος. που σημαινει οτι κατανοω οτι δεν κατανοει ο αστος αριστερος καθε σαββατο στη ταβερνα - πιλιε κεραζμα θελω στον ανω βολο - και ενα χιλιαρικο και μισο και 100 ευρω ισως μπορει να ειναι οριο που δεν ξεπερνιεται για να πληρωθει και το νοικι του μηνος.
-
η αξιοπιστια των αουριων δεν ειναι αποψη και οπτικη, ειναι πραγματικοτης. και στην αγορα. και η συγγραφη του γατου και οι χαρακτηρισμοι περιεχουν και μια εκατονταδα το ολιγοτερο τουτουνια που πλερωνει, ατυχως για τον γατο, 20 χρονια τωρα.
ειπαμε βαρετο αλλα αν ημουνα σφιχτος στα γιουρα και πηγαινα για μουτουχου ελαχιστες ειναι οι επιλογες και το αούρι μια απο αυτες. τα γαλλονια να πω την αληθεια μου εχουνε ψιλοβγαλει το συκωτι. πλην ρενάουλτ ή ρεναουλτοειδη. οπως και τα φαου παλιοτερα. και αρκετα ολιγοτερο τα φορντια. εξαιρεσις μεγαλη τα ιταλικα, παραδοξο αλλα μια χαρα. αλλα γαλλονι πηρα, απο αυτα μαλιστα που ειχα σκυλοβαρεθει παλια και περιμενω και δεν ερχεται - αγωνια μεγαλη εχω να το παρω να το σκισω. απο την αλλη γουσταρω να κυλιεμαι σε σπασμενα γυαλια, χειροπεδαι και λιγο σφιξιμο στο λαιμος.
περι καινουργιου, ο γατος εχει υπαρξει πολλα χρονια α-γιουρος. που σημαινει οτι κατανοω οτι δεν κατανοει ο αστος αριστερος καθε σαββατο στη ταβερνα - πιλιε κεραζμα θελω στον ανω βολο - και ενα χιλιαρικο και μισο και 100 ευρω ισως μπορει να ειναι οριο που δεν ξεπερνιεται για να πληρωθει και το νοικι του μηνος.
άσχετο αν κατάλαβα καλά έχεις παραγγείλει 3008 σωστα?Τι χρόνο παράδοσης σου έχουν δώσει?
Υ.Γ Δεν αμφισβητώ την γνώμη σου περί αξιοπιστίας του ;άουρις και γενικά των αυτοκινήτων απλά σου κατέθεσα και την δική μας εμπειρία η οποία ναι μεν είναι η εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τα Ιαπωνικά να είναι άσπαστα,και άφθαρτα, υπαρκτή όμως δε
-
άσχετο αν κατάλαβα καλά έχεις παραγγείλει 3008 σωστα?Τι χρόνο παράδοσης σου έχουν δώσει?
3008 Phev εχει παραγγείλει και τον βλέπω καλό Πάσχα να το παίρνει!
-
https://www.car.gr/used-cars/suzuki/baleno.html?sort=prd&fs=1
Για δες μπας και..
-
Διαλέγεις όποιο σου αρέσει, είναι κοντά σου, μπορείς να πληρώσεις, του κοτσάρεις κι ένα υγραέριο και μάκια. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά με έχει πείσει ο Λαπ ότι είναι αμαξάρα, δεν καίει τίποτα, χωράει τον άμπακο. Ας ξεψαχνίσει τις αγγελίες ο Λάπης να σου πει ποιο έχει ACC και LED να είσαι άρχων.
-
ρε συ αυτα ειναι εντελως γυμνα, ζητημα μα υπαρχει ενα απο ιδιωτη ή ληζινγκ, ολα τα αλλα για ενοικιαζομενα τα κοβω...
Μεταχειρισμένο 10.000 ευρώ;