-
Οταν λεω ρολλαρει εννοω πως δεν πατα γκαζι το συστημα αν εχει μικρη κλίση και οταν πεσει η ταχυτητα ξαναπαταει ελαχιστα και μετα 'ξανασηκωνει' το γκαζι.
Οταν καποιος υπαρχει μπροστα φυσικο ειναι να παταει φρενο αν ο μπροστινος δεν κρατα σταθερη ταχύτητα και την αυξομειώνει.
Παντως θα το ξαναδω για σιγουριά. Έχει μια μακακια που σου λεει ποσο γκαζι πατας στην οθονη του καντραν και μπορεις να το δεις και από εκεί.
-
Α εντάξει έτσι συμφωνώ, γιατί με το ρολάρισμα νόμιζα εννοούσες τη νεκρά.
Agpr μάλλον εξαρτάται από την εμβέλεια του ραντάρ, έτσι εξηγείται ίσως η διαφορά στη λειτουργία.
-
Έγραψα τι υπόλοιπο δείχνει το trip όχι ότι μου έβγαλε 800.
pvs7 wrote:
Το πρώτο γέμισμα ήταν αμέσως μετά την παραλαβή από την αντιπροσωπεία. Έβαλα 36 λίτρα (61€). Το trip πλέον δείχνει υπόλοιπο 330χλμ. Τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει είναι εντός πόλης
Manolis petran wrote:
pvs7 wrote:
Ας γράψω και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από τα πρώτα 500χλμ. Σε θέματα κατανάλωσης άκρως θετικές ειδικά μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτή. Έχω ένα θέμα με την ομαλή επιτάχυνση αλλά το φτιάχνω σιγά σιγά κυρίως με τη χρήση του ACC. Σε ότι αφορά τα προφίλ δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα αυτοκίνητα αλλά όταν έβαλα το sport νόμιζα ότι έχω άλλο αμάξι με τη σημείωση ότι παράλληλα είδα την κατανάλωση να ανεβαίνει. Οδηγική συμπεριφορά μια χαρά. Μέσα στην καμπίνα, στην καθημερινότητα διαπίστωσα ότι θα ήθελα κάποιους έξτρα χώρους για αποθήκευση - τοποθέτηση μικροαντικειμένων.
Αν επιτρέπεται (εφόσον μιλάμε για hybrid) πόσα ξοδέψες περίπου σε χρήματα για 500χλμ?
Ευχαριστώ
Και εγώ το ίδιο. 61 ευρώ super. Μου έβγαλε 550 χλμ περίπου εντός πόλης. Δηλαδή με 61 ευρώ σου έβγαλε 830 χλμ?
-
Ναι για αυτό ρωτάω για να συγκρίνω με μια βενζίνη σε χιλιόμετρα πόλης. Με τα 61 ευρώ (πρώτο γέμισμα) πόσα χιλιόμετρα έβγαλες συνολικά?
Έγραψα τι υπόλοιπο δείχνει το trip όχι ότι μου έβγαλε 800.
Manolis petran wrote:
pvs7 wrote:
Το πρώτο γέμισμα ήταν αμέσως μετά την παραλαβή από την αντιπροσωπεία. Έβαλα 36 λίτρα (61€). Το trip πλέον δείχνει υπόλοιπο 330χλμ. Τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει είναι εντός πόλης
Manolis petran wrote:
pvs7 wrote:
Ας γράψω και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από τα πρώτα 500χλμ. Σε θέματα κατανάλωσης άκρως θετικές ειδικά μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτή. Έχω ένα θέμα με την ομαλή επιτάχυνση αλλά το φτιάχνω σιγά σιγά κυρίως με τη χρήση του ACC. Σε ότι αφορά τα προφίλ δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα αυτοκίνητα αλλά όταν έβαλα το sport νόμιζα ότι έχω άλλο αμάξι με τη σημείωση ότι παράλληλα είδα την κατανάλωση να ανεβαίνει. Οδηγική συμπεριφορά μια χαρά. Μέσα στην καμπίνα, στην καθημερινότητα διαπίστωσα ότι θα ήθελα κάποιους έξτρα χώρους για αποθήκευση - τοποθέτηση μικροαντικειμένων.
Αν επιτρέπεται (εφόσον μιλάμε για hybrid) πόσα ξοδέψες περίπου σε χρήματα για 500χλμ?
Ευχαριστώ
Και εγώ το ίδιο. 61 ευρώ super. Μου έβγαλε 550 χλμ περίπου εντός πόλης. Δηλαδή με 61 ευρώ σου έβγαλε 830 χλμ?
-
Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά. Το 1,8 HB έχετε..?? Γιατί εγώ που το γέμισα
3 φορές και τις 3 με ρεζέρβα και πορτοκαλί φωτάκι 51 ευρώ και φούλαρε με τιμή βενζίνης 1,42-1,43. Εσείς πως καταφέρατε να βάλετε 10 ευρώ παραπάνω..??
Νομίζω πως κι οι άλλες εκδόσεις το ίδιο τεπόζιτο έχουν 45άρι..?? Μιλάμε για 7 λίτρα διαφορά περίπου..!!!??
-
Υποθέτω πως έβαλαν κατοστάρα.
-
Που δεν έχει κανένα νόημα να βάλεις 100αρα σε ένα υβριδικό corolla μιας και δεν είναι hot hatch , ούτε καν turbo έχει.
Πεταμένα λεφτά..!
-
Για πρώτο γέμισμα έβαλα κατοστάρα. Μετά διάβασα ότι δεν έχει κανένα νόημα
-
Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά. Το 1,8 HB έχετε..?? Γιατί εγώ που το γέμισα
3 φορές και τις 3 με ρεζέρβα και πορτοκαλί φωτάκι 51 ευρώ και φούλαρε με τιμή βενζίνης 1,42-1,43. Εσείς πως καταφέρατε να βάλετε 10 ευρώ παραπάνω..??
Νομίζω πως κι οι άλλες εκδόσεις το ίδιο τεπόζιτο έχουν 45άρι..?? Μιλάμε για 7 λίτρα διαφορά περίπου..!!!??
-
KATΟΣΤΑΡΑ..?? Στο υβριδικό, στον 1,8 βενζίνης με 90 άλογα..?? Μήπως είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άχρηστο αυτό..?? Με ένα μοτέρ βενζίνης που αν γράψει 400000 χλμ. το αυτοκίνητο, πιθανότατα αυτό να έχει κάνει λιγότερα από τα μισά..??
Έχω κάνει 1800 χλμ. μέχρι στιγμής,ας όψεται ο κορωνιός και το MyT μου δείχνει ότι έχω χρησιμοποιήσει 70% το ηλεκτρικό μοτέρ σε χρόνο...!!! Καταλαβαίνετε ότι για να γράψει 200000 χλμ. ο κινητήρας βενζίνης θα περάσει πολύς καιρός.Άσε που δεν είδα κανένα μοτέρ βενζίνης Τογιότα να χαλάει στα χλμ. αυτά και μάλιστα λόγω έλλειψης ποιοτικού καυσίμου. Τώρα περί αυξημένων χλμ. και λοιπά,δεν θα σχολιάσω.
ΚΑΙ εννοείται ότι δεν πήρα υβριδικό για να βάζω κατοστάρα...!!!!
-
Προσωπικά δεν βάζω συχνά κατοστάρα, αλλά μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος την επιλέγει. Παρεμπιπτόντως, η σχέση συμπίεσης στον υβριδικό είναι μεγαλύτερη απ' ό,τι στον turbo 1,2. Επομένως, ίσως έχει περισσότερο νόημα να χρησιμοποιείς κατοστάρα στον υβριδικό παρά στον turbo.
-
Τόσο ο παλιότερος ZR 1.8 hybrid όσο και ο καινούργιος M20A 2.0 hybrid δουλεύουν με σχέση συμπίεσης 13:1 και 14:1 αντίστοιχα που σημαίνει ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις αντικροτικές ιδιότητες ενός καυσίμου με περισσότερα οκτάνια. Αυτός ο πρωταθλητισμός στον σκρουτζισμό απορώ τί ευχαρίστηση σας δίνει;;!!
-
Φασουλ φασουλ, γεμιζει το
-
Τόσο ο παλιότερος ZR 1.8 hybrid όσο και ο καινούργιος M20A 2.0 hybrid δουλεύουν με σχέση συμπίεσης 13:1 και 14:1 αντίστοιχα που σημαίνει ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις αντικροτικές ιδιότητες ενός καυσίμου με περισσότερα οκτάνια. Αυτός ο πρωταθλητισμός στον σκρουτζισμό απορώ τί ευχαρίστηση σας δίνει;;!!
Όχι, δεν λειτουργεί έτσι ώστε να το εκμεταλλεύεται.
-
Είναι πλασματικη η συμπίεση επειδή δουλεύει σε κύκλο Atkinson. Δεν επωφελείται από την κατοστάρα. Απλή παιδιά
-
Ποιό προφίλ οδήγησης χρησιμοποιείτε? Το eco από το normal έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση?
-
Εγώ για την πόλη και τις περιαστικές διαδρομές μου χρησιμοποιώ το eco. Σε ορεινές διαδρομές ή αν θέλω να κινηθώ γρήγορα βάζω τα άλλα δύο προγράμματα. Έχουν διαφορά τα προγράμματα, αλλά πόσο σημαντική είναι, αυτό μόνο εσύ μπορείς να το εκτιμήσεις.
-
Εγώ για την πόλη και τις περιαστικές διαδρομές μου χρησιμοποιώ το eco. Σε ορεινές διαδρομές ή αν θέλω να κινηθώ γρήγορα βάζω τα άλλα δύο προγράμματα. Έχουν διαφορά τα προγράμματα, αλλά πόσο σημαντική είναι, αυτό μόνο εσύ μπορείς να το εκτιμήσεις.
Να φανταστώ τα προγράμματα είναι μόνο στο υβριδικό, σωστά?
-
Να φανταστώ τα προγράμματα είναι μόνο στο υβριδικό, σωστά?
και στις μη υβριδικές εκδόσεις υπάρχουν τα συγκεκριμένα προφίλ
-
Μερικές απορίες προς ιδιόκτητες που μου γεννήθηκαν από διάφορα που είδα στο YtB:
-
πόσο επηρεάζει (αν) την απόδοση του hybrid ο καιρός; Βλέπετε μεγάλες διαφορές μεταξύ χειμώνα καλοκαίρι;
-
το B_mode στο eCVT χρησιμεύει μόνο για 'εικονικό' φρενάρισμα κινητήρα κρατώντας ψηλά στροφές ή βοηθάει έξτρα και στο γέμισμα της μπαταρίας παράλληλα; Τίθεται εν κινήσει από D σε B όταν βρεθείς σε κατωφέρεια, θέλει ακινητοποίηση οχήματος για να περάσεις από το D στο B ή τίθεται μόνο μετά από P - restart;
-
κόστος μεγάλου μικρού σέρβις;
-
το Clima επηρεάζει ή όχι την απόδοση του κινητήρα; Κάτι είχατε πει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ή κάνω λάθος;
-
το φίλτρο αέρα της συστοιχίας είναι εύκολα προσβάσιμο, καθαρίζεται/αλλάζεται εύκολα; Ασχολείται ο ιδιοκτήτης στα πλαίσια της πρόληψης ή είναι αποκλειστικά θέμα ετήσιου σέρβις;
-
τελικά μεταξύ sedan και hatchback/TS υπάρχουν διάφορες ποιότητας στα υλικά και την συναρμογή της καμπίνας λόγω διαφορετικής γραμμής παραγωγής;
-
η 2η USB εντός υποβραχιόνιου είναι μόνο για φόρτιση ή και για σύνδεση κινητού με το Infoteinment; Πρακτικά δηλαδή αυτό που ρωτάω είναι μπορείς να έχεις ταυτόχρονα κουμπωμένο USB stick για μουσική και το κινητό για map μέσω AA/ACP στις 2 διαθέσιμες USB; Android auto via Bluetooth υποστηρίζει ή μόνο cable;
-
στην όπισθεν βγάζει το όχημα κάποιον τεχνητό ήχο/θόρυβο σαν προειδοποίηση προς τους διερχόμενους λόγω απουσίας κανονικού ήχου κινητήρα; Μια οικογενειακή φίλη με καινούργιο Yaris προχθές μας παραπονιόταν για αυτό αλλά δεν έχω ίδια άποψη.
-
Toyota Corolla 2019