Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 397
    • 398
    • 84 / 398
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    208
    7947
    533645
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pvs7 last edited by

      Ας γράψω και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από τα πρώτα 500χλμ. Σε θέματα κατανάλωσης άκρως θετικές ειδικά μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτή. Έχω ένα θέμα με την ομαλή επιτάχυνση αλλά το φτιάχνω σιγά σιγά κυρίως με τη χρήση του ACC. Σε ότι αφορά τα προφίλ δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα αυτοκίνητα αλλά όταν έβαλα το sport νόμιζα ότι έχω άλλο αμάξι με τη σημείωση ότι παράλληλα είδα την κατανάλωση να ανεβαίνει. Οδηγική συμπεριφορά μια χαρά. Μέσα στην καμπίνα, στην καθημερινότητα διαπίστωσα ότι θα ήθελα κάποιους έξτρα χώρους για αποθήκευση - τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        manolis-petran @alex-mix last edited by

        Σε ευχαριστώ

        Manolis petran wrote:

        Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Πριν μερικές μέρες παρέλαβα και εγώ το νέο μου corolla και θέλω εδώ να μεταφέρω τις αρχικές εντυπώσεις μετά από το αυτοκίνητο. Πρώτον αν είναι κάποιος να επιλέξει μεταξύ live και active πρέπει να πάει ξεκάθαρα στην δεύτερη επιλογή καθώς παίρνει όλο το value σε εξοπλισμό (κάμερα οπισθοπορειας, clima, πίσω βραχίονας, προβολακια, ηλεκτρονικό κατραν και οθόνη σχεδόν διπλασια με απίστευτες δυνατότητες συνδεσιμότητας). Ωστόσο η συγκεκριμένη έκδοση στο hybrid ξέφευγε αρκετά (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα περίπου 25000) αλλά αυτό είναι στην κρίση του καθενος ανάλογα με την τσέπη του και τις ανάγκες του. Το αυτοκίνητο είναι άψογο σε οδηγική συμπεριφορά, κρατήματα στροφές και αθόρυβο. Επειδή έκανα test drive στο hybrid η διαφορά είναι σχετικά μικρή. Τώρα από μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι 7,4 έως 8 ενώ στον περιφερειακό πέφτει στο 6. Δεν το έχω τεσταρει σε μεγάλες αποστάσεις λόγω καραντίνας αλλά φαντάζομαι σε πορεία θα πεφτει περίπου στο 5-5,5. Σε κάθε περίπτωση αρχικά δείχνει ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο value στην κατηγορία του ειδικά για οικογένειες.

        Καλορίζικο και Καλοτάξιδο να τελειώσουν όλες οι απαγορεύσεις και να το ευχαριστηθείς όσο περισσότερο μπορεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @manolis-petran last edited by

          Πρώτον αν είναι κάποιος να επιλέξει μεταξύ live και **active **πρέπει να πάει ξεκάθαρα στην δεύτερη επιλογή καθώς παίρνει όλο το value σε εξοπλισμό (κάμερα οπισθοπορειας, clima, πίσω βραχίονας, προβολακια, ηλεκτρονικό κατραν και οθόνη σχεδόν διπλασια με απίστευτες δυνατότητες συνδεσιμότητας). Ωστόσο η συγκεκριμένη έκδοση στο hybrid ξέφευγε αρκετά (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα περίπου 25000) αλλά αυτό είναι στην κρίση του καθενος ανάλογα με την τσέπη του και τις ανάγκες του.

          Σε ποιά Κορόλα αναφέρεσαι? Γιατί η Active+ Hybrid σε Hatchback έχει €21.970 με το μεταλλικό. 25.000 φτάνει η GR Sport & η Black Edition.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            manolis-petran @fanis75 last edited by

            Manolis petran wrote:

            Πρώτον αν είναι κάποιος να επιλέξει μεταξύ live και **active **πρέπει να πάει ξεκάθαρα στην δεύτερη επιλογή καθώς παίρνει όλο το value σε εξοπλισμό (κάμερα οπισθοπορειας, clima, πίσω βραχίονας, προβολακια, ηλεκτρονικό κατραν και οθόνη σχεδόν διπλασια με απίστευτες δυνατότητες συνδεσιμότητας). Ωστόσο η συγκεκριμένη έκδοση στο hybrid ξέφευγε αρκετά (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα περίπου 25000) αλλά αυτό είναι στην κρίση του καθενος ανάλογα με την τσέπη του και τις ανάγκες του.

            Σε ποιά Κορόλα αναφέρεσαι? Γιατί η Active+ Hybrid σε Hatchback έχει €21.970 με το μεταλλικό. 25.000 φτάνει η GR Sport & η Black Edition.

            Στο sedan αναφέρομαι. Η live βγαίνει με την προωθητική και το μεταλλικό βγαίνει 20200-20800 και αντίστοιχα +4000 περίπου. Η διαφορά hybrid με απλού είναι περίπου 4000 σε όλα τα μοντέλα για τα sedan.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              manolis-petran @manolis-petran last edited by

              Fanis75 wrote:

              Στο sedan αναφέρομαι. Η live βγαίνει με την προωθητική και το μεταλλικό βγαίνει 20200-20800 και αντίστοιχα +4000 περίπου. Η διαφορά hybrid με απλού είναι περίπου 4000 σε όλα τα μοντέλα για τα sedan.

              Manolis petran wrote:

              Πρώτον αν είναι κάποιος να επιλέξει μεταξύ live και **active **πρέπει να πάει ξεκάθαρα στην δεύτερη επιλογή καθώς παίρνει όλο το value σε εξοπλισμό (κάμερα οπισθοπορειας, clima, πίσω βραχίονας, προβολακια, ηλεκτρονικό κατραν και οθόνη σχεδόν διπλασια με απίστευτες δυνατότητες συνδεσιμότητας). Ωστόσο η συγκεκριμένη έκδοση στο hybrid ξέφευγε αρκετά (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα περίπου 25000) αλλά αυτό είναι στην κρίση του καθενος ανάλογα με την τσέπη του και τις ανάγκες του.

              Σε ποιά Κορόλα αναφέρεσαι? Γιατί η Active+ Hybrid σε Hatchback έχει €21.970 με το μεταλλικό. 25.000 φτάνει η GR Sport & η Black Edition.

              Για την ακρίβεια 23058 συν πινακίδες και φιμε. Περίπου 23300-400 με το κλειδί στο χέρι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                bouranitis last edited by

                Σημερινή προσφορά από Toyota Polis Θεσσαλονίκης: Toyota Corolla 1.8  Hybrid, έκδοση Style, χρώμα κόκκινο περλέ, με συναγερμό Toyota δώρο (εγκατάσταση στην αντιπροσωπεία) - τελική τιμή 24.300 € με το κλειδί στο χέρι

                Η απογοήτευση βέβαια ήταν ότι η διχρωμία λευκό-μαύρο στο εσωτερικό δεν είναι διαθέσιμη πλέον. Μήπως ξέρετε κάτι διαφορετικό; Υπάρχει καμιά πληροφορία εκ των έσω για το αν θα γίνει ξανά διαθέσιμη; Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manolis-petran @bouranitis last edited by

                  Σημερινή προσφορά από Toyota Polis Θεσσαλονίκης: Toyota Corolla 1.8  Hybrid, έκδοση Style, χρώμα κόκκινο περλέ, με συναγερμό Toyota δώρο (εγκατάσταση στην αντιπροσωπεία) - τελική τιμή 24.300 € με το κλειδί στο χέρι

                  Η απογοήτευση βέβαια ήταν ότι η διχρωμία λευκό-μαύρο στο εσωτερικό δεν είναι διαθέσιμη πλέον. Μήπως ξέρετε κάτι διαφορετικό; Υπάρχει καμιά πληροφορία εκ των έσω για το αν θα γίνει ξανά διαθέσιμη; Ευχαριστώ.

                  Δεν ξέρω τις διαφορές μετάξυ active και style αλλά με μια πρώτη ματιά (δεδομένου ότι η style έκδοση θεωρείται premium) αξίζει. Έχε υπόψιν σου ότι ο συναγερμός δίνεται δώρο στο 99% των προσφορών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @bouranitis last edited by

                    Η απογοήτευση βέβαια ήταν ότι η διχρωμία λευκό-μαύρο στο εσωτερικό δεν είναι διαθέσιμη πλέον. Μήπως ξέρετε κάτι διαφορετικό; Υπάρχει καμιά πληροφορία εκ των έσω για το αν θα γίνει ξανά διαθέσιμη; Ευχαριστώ.

                    Πριν 2 εβδομάδες μου είχαν πεί από Πόλις Αθήνα ότι το λευκό εσωτερικό είναι πλέον διαθέσιμο μόνο στην Active+.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manolis-petran @pvs7 last edited by

                      Ας γράψω και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από τα πρώτα 500χλμ. Σε θέματα κατανάλωσης άκρως θετικές ειδικά μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτή. Έχω ένα θέμα με την ομαλή επιτάχυνση αλλά το φτιάχνω σιγά σιγά κυρίως με τη χρήση του ACC. Σε ότι αφορά τα προφίλ δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα αυτοκίνητα αλλά όταν έβαλα το sport νόμιζα ότι έχω άλλο αμάξι με τη σημείωση ότι παράλληλα είδα την κατανάλωση να ανεβαίνει. Οδηγική συμπεριφορά μια χαρά. Μέσα στην καμπίνα, στην καθημερινότητα διαπίστωσα ότι θα ήθελα κάποιους έξτρα χώρους για αποθήκευση - τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

                      Αν επιτρέπεται (εφόσον μιλάμε για hybrid) πόσα ξοδέψες περίπου σε χρήματα για 500χλμ?

                      Ευχαριστώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pvs7 @manolis-petran last edited by

                        Το πρώτο γέμισμα ήταν αμέσως μετά την παραλαβή από την αντιπροσωπεία. Έβαλα 36 λίτρα (61€). Το trip πλέον δείχνει υπόλοιπο 330χλμ. Τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει είναι εντός πόλης

                        pvs7 wrote:

                        Ας γράψω και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από τα πρώτα 500χλμ. Σε θέματα κατανάλωσης άκρως θετικές ειδικά μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτή. Έχω ένα θέμα με την ομαλή επιτάχυνση αλλά το φτιάχνω σιγά σιγά κυρίως με τη χρήση του ACC. Σε ότι αφορά τα προφίλ δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα αυτοκίνητα αλλά όταν έβαλα το sport νόμιζα ότι έχω άλλο αμάξι με τη σημείωση ότι παράλληλα είδα την κατανάλωση να ανεβαίνει. Οδηγική συμπεριφορά μια χαρά. Μέσα στην καμπίνα, στην καθημερινότητα διαπίστωσα ότι θα ήθελα κάποιους έξτρα χώρους για αποθήκευση - τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

                        Αν επιτρέπεται (εφόσον μιλάμε για hybrid) πόσα ξοδέψες περίπου σε χρήματα για 500χλμ?

                        Ευχαριστώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dublin last edited by

                          Δηλαδή 800χλμ με 60€;

                          Όσο ένα B suv/C diesel δηλαδή στο περίπου;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            pvs7 @dublin last edited by

                            Λιγότερα θα βγούνε σίγουρα καθώς όπως σε όλα τα αυτοκίνητα η εκτίμηση του trip σε σύγκριση με την πραγματικότητα απέχει. Επίσης, το ξαναγράφω ότι δεν είναι αντικειμενική μέτρηση καθώς κινούμαι εντός πόλης με χαμηλές ταχύτητες με αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί πάρα πολύ το EV. Θέλω να το δω και στην εθνική πώς θα συμπεριφέρεται. Πάντως το ACC κατά τη γνώμη μου βοηθάει αρκετά ακόμα και εντός πόλης για χαμηλή κατανάλωση καθώς πετυχαίνεις σταθερή ταχύτητα (όσο είναι δυνατό)

                            Δηλαδή 800χλμ με 60€;

                            Όσο ένα B suv/C diesel δηλαδή στο περίπου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Με το acc ενεργοποιημένο καις περισσότερο, διότι επιταχύνει και φρενάρει διαρκώς. Δεν ρολλάρει το αυτοκίνητο σχεδόν καθόλου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • P
                                pvs7 @kyr80 last edited by

                                Εγώ το έγραψα με βάση το feedback της εφαρμογής καθώς χωρίς το acc η επιτάχυνση μου είναι ψιλοαθλια. Θα το δοκιμάζω εντελώς χωρίς acc για να δω τι θα αλλάξει

                                Με το acc ενεργοποιημένο καις περισσότερο, διότι επιταχύνει και φρενάρει διαρκώς. Δεν ρολλάρει το αυτοκίνητο σχεδόν καθόλου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  manolis-petran @pvs7 last edited by

                                  Το πρώτο γέμισμα ήταν αμέσως μετά την παραλαβή από την αντιπροσωπεία. Έβαλα 36 λίτρα (61€). Το trip πλέον δείχνει υπόλοιπο 330χλμ. Τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει είναι εντός πόλης

                                  Manolis petran wrote:

                                  pvs7 wrote:

                                  Ας γράψω και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από τα πρώτα 500χλμ. Σε θέματα κατανάλωσης άκρως θετικές ειδικά μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτή. Έχω ένα θέμα με την ομαλή επιτάχυνση αλλά το φτιάχνω σιγά σιγά κυρίως με τη χρήση του ACC. Σε ότι αφορά τα προφίλ δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα αυτοκίνητα αλλά όταν έβαλα το sport νόμιζα ότι έχω άλλο αμάξι με τη σημείωση ότι παράλληλα είδα την κατανάλωση να ανεβαίνει. Οδηγική συμπεριφορά μια χαρά. Μέσα στην καμπίνα, στην καθημερινότητα διαπίστωσα ότι θα ήθελα κάποιους έξτρα χώρους για αποθήκευση - τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

                                  Αν επιτρέπεται (εφόσον μιλάμε για hybrid) πόσα ξοδέψες περίπου σε χρήματα για 500χλμ?

                                  Ευχαριστώ

                                  Και εγώ το ίδιο. 61 ευρώ super. Μου έβγαλε 550 χλμ περίπου εντός πόλης. Δηλαδή με 61 ευρώ σου έβγαλε 830 χλμ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap @kyr80 last edited by

                                    Με το acc ενεργοποιημένο καις περισσότερο, διότι επιταχύνει και φρενάρει διαρκώς. Δεν ρολλάρει το αυτοκίνητο σχεδόν καθόλου.

                                    Σίγουρα;;;

                                    Σε εμενα ρολλαρει...

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kyr80 last edited by

                                      Ρολλάρει μόνο αν έχεις πιάσει τα χλμ που θες και δεν έχει κατηφόρα. Γιατί τότε πατάει φρένο για να μην ανέβει πάνω από αυτά.

                                      Σε δρόμους με 2-3 λωρίδες που πετάγονται όλοι σαν τις πουτσ€ς, μια φρενάρει, μια επιταχύνει.

                                      Και προφανώς δεν ξέρει ότι το μπροστά αμάξι θα στρίψει, ενώ συνεχίζεις ευθεία. Και μέχρι να στρίψει, το δικό σου κόβει ταχύτητα όταν έρθει κοντά. Κάτι που δεν το κάνεις όταν οδηγάς μόνος σου.

                                      Έχω τσεκάρει τις ίδιες διαδρομές με ACC και χωρίς. Έχει μέχρι και 1λτ διαφορά. Διότι κάνει αχρείαστες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις που αυξάνουν την κατανάλωση. Στο ταξίδι δεν μπορείς να κάνεις αυτό το 'πάτα, άσε' που σβήνει η μηχανή.

                                      Προσωπικά στο ταξίδι το ενεργοποιώ σχεδόν πάντα, γιατί είναι μεγάλη ασφάλεια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        agpr last edited by

                                        Η εμπειρία μου είναι ίδια με του kyr80. Επιπλέον, τα acc σε στροφές μπερδεύεται, γιατί χάνει από τον ορίζοντα του το προπορευόμενο και επιταχύνει, μόλις βγεις από την στροφή το ξαναβλέπει και επιβραδύνει. Κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη (ειδικά σε αυτοκινητοδρόμους) και σε κάποιο βαθμό **ίσως **και ασφαλέστερη, αλλά δεν είναι πιο οικονομικό από έναν προσεκτικό οδηγό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • Q
                                          que2 last edited by

                                          Lap μήπως κάνεις λάθος; Το δικό μου που έχει και λειτουργία coasting το dsg με ενεργοποιημένο το ACC δεν το βάζει σε νεκρά, πάντα έχει ενεργή σχέση στο κιβώτιο. Το δικό σου αν θυμάμαι καλά είναι χειροκίνητο, πως γίνεται να ρολάρει;Έτσι κι αλλιώς το ACC εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο είναι στο ταξίδι απολαυστικό, εκτός βέβαια αν θέλεις 'παιχνίδι'. Όσο για τις στροφές που αναφέρει ο φίλος παραπάνω, δεν έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογο τουλάχιστον σε ολόκληρη τη διαδρομή Θεσσαλονίκη -Αθήνα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            agpr @que2 last edited by

                                            Lap μήπως κάνεις λάθος; Το δικό μου που έχει και λειτουργία coasting το dsg με ενεργοποιημένο το ACC δεν το βάζει σε νεκρά, πάντα έχει ενεργή σχέση στο κιβώτιο. Το δικό σου αν θυμάμαι καλά είναι χειροκίνητο, πως γίνεται να ρολάρει;Έτσι κι αλλιώς το ACC εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο είναι στο ταξίδι απολαυστικό, εκτός βέβαια αν θέλεις 'παιχνίδι'. Όσο για τις στροφές που αναφέρει ο φίλος παραπάνω, δεν έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογο τουλάχιστον σε ολόκληρη τη διαδρομή Θεσσαλονίκη -Αθήνα.

                                            Μιλώ για τον ΒΟΑΚ, αλλά υποθέτω πως το ίδιο θα συμβαίνει παντού. Αν έχεις ταχύτητα υψηλότερη από το προπορευόμενο όχημα και αυτό χαθεί από τον ορίζοντα του ραντάρ, το αυτοκίνητο θα επιταχύνει μέχρι την ορισμένη ταχύτητα. Βγαίνοντας από την στροφή (και εφόσον το προπορευόμενο εξακολουθεί να έχει μικρότερη από εσένα ταχύτητα) το ραντάρ το εντοπίζει και αρχίζει να επιβραδύνει, ώστε να κρατά την απόσταση ασφαλείας. Στην περίπτωση μου οι ευθείες είναι σχετικά σύντομες και αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά, γι' αυτό και δεν το χρησιμοποιώ πολύ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 84 / 398
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr