-
Να μάθετε να σνομπάρετε τα Leaf που ταξιδεύουν με 90 χαω...
Μετά μόνο ΚΤΕΛ...αχαχα! Πιο γρήγορα θα πηγάινει και θα γνωρίζω και κόσμο!
-
Καλά, δίνω 3 μήνες μέχρι να αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα OBFCM deleters. όπως έχουμε τον καλύτερο στόλο οχημάτων με 3-4 οχήματα να κόβονται στα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο μόνο, σε λίγο θα έχουμε και τον πιο οικονομικό. Προβλέπω νούμερα κάτω και από τις εργοστασιακές μετρήσεις!
-
το OBFCM: On-Board Fuel Consumption Meter θα φάει ban, λόγω προστασίας personal data κλπ
Υπάρχουν αρκετά θέματα στο πως θα τραβιούνται τα δεδομένα από το OBFCM. Αυτόματα??? - οπότε ξέρουν ανά πάσα στιγμή που είσαι χωρίς να δώσεις άδεια (λόγο κινητού ξέρουν, αλλά έχεις δώσει άδεια )
μέσω υποδοχής στον μετρητή??? - που θα κουμπώνει? και που θα γίνεται το τράβηγμα των δεδομένων από το αμάξι στην βάση υπολογισμού τελών? σε Κτέο???
επίσης πρέπει να είναι ο κάτοχος ενήμερος για την κατανάλωση που διαβάζει το OBFCM, φανταστείτε σε οθόνη να βλέπεις την εγγραφή του OBFCM και ξεχωριστά του 'trip comptuter'
και αν περάσει ο infidel έχει ήδη αναφερει τη λύση
-
Δειτε λιγο εδω και αφηστε τα sites
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32019R0631&from=EN#d1e32-34-1
Στόχος για το σύνολο του στόλου οχημάτων της ΕΕ2030
είναι όπως ορίζεται σύμφωνα με το σημείο 6.1.2·
Με λιγα λογια θα υπαρχουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ηλεκτρικα, ισως βαρια suv και υβριδικα μικρα b seg με υβριδικα συστηματα ΚΑΙ....... Μ. Ε. Κ
-
Aναφέρθηκε σε προηγούμενο post ότι έρχεται το τέλος των diesel. Επειδή διαβάζει αρκετός κόσμος εδώ καλό θα ήταν πριν διατυπωθεί κάτι τέτοιο το εκάστοτε μέλος να έχει κάνει έστω μία υποτυπώδη έρευνα. Από που συμπέρανες ότι έρχεται το τέλος των diesel ; Όταν διαβάζεις και αναπαράγεις κάτι τόσο σημαντικό μελέτα τις πηγές σου τουλάχιστον. Προς αποφυγή ανακριβειών και μετά από εκτενή άρθρα που διάβασα όντως σε μερικές (ελάχιστες) μεγαλόπολεις έχουν απαγόρευση κυκλοφορίας για πετρελαιοκινητήρες euro 4 και 5 ή προτίθεται να το κάνουν την επόμενη πενταετία (εξετάζεται να γίνει όντως και στην Ελλάδα). Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας euro 6 είναι καθαρότεροι και λιγότερο ρυπογόνοι - εξ ου και τα χαμηλά τέλη - και έχουν αρκετό μέλλον ακόμα. Προφανώς έχει δημιουργηθεί μπέρδεμα με το σκάνδαλο της VW πριν μερικά χρόνια και έχει επικρατήσει η λανθάνουσα αντίληψη ότι έρχεται το τέλος των diesel.
-
Σοβαρά; Δεν ήρθε το τέλος των ντίζελ; Και είχα κανονίσει αύριο να το πάω για πρέσα με αυτά που άκουσα από μερικούς!
Εδώ ο άλλος λέει ότι το 2025 θα σταματήσουν να παράγονται κινητήρες εσωτερικής καύσης γιατί δεν θα καλύπτουν το πρότυπο του euro7!
Λες και πρώτη φορά ακούμε για στόχους που δεν επιτυχανονται για αναβολές για αλλαγές στα πρότυπα για μελέτες που έμειναν στα συρτάρια...εγώ πάλι λέω ότι το euro 5 θα απαγορευτεί το 2028! Ως τότε οι κάτοχοι του θα τα έχουν όλοι από 15 χρόνια οπότε μάλλον δεν θα τραβήξουν και μεγάλο ζόρι, χάρη θα μας κάνουν!
Τα euro6d όπως του Κούγκα το 2036! Οπότε και οι τωρινοί κατοχοι έχουν μια 15ετια για να το γλεντήσουν!
-
Το ότι πολλές εταιρίες βγαίνουν και λένε ότι θα σταματήσουν τους diesel σε μερικά χρόνια, κάτι λέει πάντως.
-
Σταματούν να εξελισουν τα ντίζελ γιατί κατέβασαν πολύ τους ρύπους και από εδώ και πέρα οτιδήποτε κάνεις η ελάχιστη εξέλιξη απαιτεί τεράστια δαπάνη.
Το αν δεν θα παράγουν ντίζελ το 2025 ποσως ενδιαφέρει έναν καταλωτη.
Αν το 2025 κάποιος θέλει να πάρει αμάξι και δεν βρίσκει νέο ντίζελ ή θα πάρει δεύτερο χέρι ένα euro6d να τον βγάλει μέχρι το 2036 ή θα πάει σε κάποιο υβριδικό.
Εδώ τρομοκρατούν τους υποψηφίους αγοραστές μην αγοράζετε ντίζελ γιατί δια νόμου θα απαγορευτεί η χρήση τους σε λίγα χρόνια!
-
Το σχέδιο που θα αφορά το κέντρο της Αθήνας αφορά ΟΛΑ τα οχήματα, ανεξαρτήτως euro και τα λοιπά, το είχα ποσταρει πριν τα Χριστούγεννα, και είναι απλά ένα σχέδιο αυτή τη στιγμή και συζητάτε μεταξύ περίπου 5 προτάσεων.
Τα σχέδια περί κατάργησης αγοράς (αγοράς, και όχι κυκλοφορίας) περιλαμβάνει ΟΛΑ τα θερμικά οχηματα, και απολύτως ξεκάθαρα μέσα σε αυτά τα plug in hybrid ΚΑΙ hybrid φυσικά. Αυτό γιατί επιλέγουμε να ΜΗΝ το αναφέρουμε;
Το ότι η εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων για μικρά και αστικά οχήματα κρίνεται πλέον ασύμφορος από κάποιες εταιρίες είναι επίσης γεγονός και ως εκ τούτου έχουν κρατηθεί ψηλά οι τιμές diesel των μικρών μεταχειρισμένων, και όχι το αντίθετο.
Επίσης ότι τα αντίστοιχα diesel εξακολουθούν να πληρώνουν μικρότερα τέλη, κυκλοφορούν στον πράσινο δακτύλιο (σε ίδιο μοντέλο κάποιοι αντίστοιχοι βενζινοκινητήρες, όχι) και πληρώνουν φθηνότερο καύσιμο, είναι επίσης γεγονότα.
Το τι θα γίνει το 2030-35 ποσως με ενδιαφέρει, αφού το πιθανότερο είναι να έχουν προηγηθεί λιμοί, σεισμοί, καταποντισμοι και παγκόσμιες πανδημίες, και λιγότερο με τρομοκρατεί το τι θα γίνει με το diesel, παρά όλα τα υπόλοιπα. Μην τρελαθούμε κι' όλας. Τα ηλεκτρικά έρχονται, μόλις έρθουν θα πάρουμε, τώρα είναι ακόμη στο βαπόρι..
-
Γιατι dublin το ενα ειναι ενα ακραιο σεναριο που λιγο λογικη να εχεις θα καταλαβεις οτο ειναι ακραιο.
Οι ιδιοι οι ceo. Τα r&d τους που αναπτυσουν hybrid συνολα κτλ το καταμαρτρουν.
Απο την αλλη τα diesel πλεον δεν εχουν καλυτερη καταναλωση στην πολη απο τα συγχρονα mild hybrids και full hybrids. Το αντιθετο μαλιστα. Το ξερω απο πρωτο χερι. Εχουν και σοβαρες βλαβες αν δεν βγαινουν σε ανοιχτο δρομο, που στο συνολο της ζωης του αυτοκινήτου το κανουν ακριβο εν τελη.
Δηλαδη αλλο πραγμα η μια υπόθεση που εχει να προτείνει μια ρεαλιστικη εναλλακτικη (mild hybrids, full hybrods)
Και αλλο πραγμα το ακραιο σεναριο της καταργησης των θερμικων σε 48 μηνες χωρις υποδομη παροχης τεραστιας ποσοτητας ρεύματος, χωρις ΚΑΝ να εχει ξεκινηαει η παραγωγη σε μπαταριες με ταχυτατη φορτιση. Ολα αυτα πως θα λυθουν;;;; μαγικα;;;;
-
Aναφέρθηκε σε προηγούμενο post ότι έρχεται το τέλος των diesel. Επειδή διαβάζει αρκετός κόσμος εδώ καλό θα ήταν πριν διατυπωθεί κάτι τέτοιο το εκάστοτε μέλος να έχει κάνει έστω μία υποτυπώδη έρευνα. Από που συμπέρανες ότι έρχεται το τέλος των diesel ; Όταν διαβάζεις και αναπαράγεις κάτι τόσο σημαντικό μελέτα τις πηγές σου τουλάχιστον. Προς αποφυγή ανακριβειών και μετά από εκτενή άρθρα που διάβασα όντως σε μερικές (ελάχιστες) μεγαλόπολεις έχουν απαγόρευση κυκλοφορίας για πετρελαιοκινητήρες euro 4 και 5 ή προτίθεται να το κάνουν την επόμενη πενταετία (εξετάζεται να γίνει όντως και στην Ελλάδα). Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας euro 6 είναι καθαρότεροι και λιγότερο ρυπογόνοι - εξ ου και τα χαμηλά τέλη - και έχουν αρκετό μέλλον ακόμα. Προφανώς έχει δημιουργηθεί μπέρδεμα με το σκάνδαλο της VW πριν μερικά χρόνια και έχει επικρατήσει η λανθάνουσα αντίληψη ότι έρχεται το τέλος των diesel.
Δηλαδη εσυ συμforumιτη που κουνας το δαχτυλο εχεις κανει την ερευνα σου;
Μιλω για ερευνα οχι θεωρείες και ειδησεις σε αρθρα δημοσιογράφων. Ερευνα, να ψαξεις και να διαβασεις μελετες για ρυπους και το συμπερασμα τους οπως επισηνα διαβασεις σκεπτικα περι ρύπων που δημοσιοευονται απο την Κομισιον και γενικως πως βλεπει αυτες τις ερευνες η Ε. Ε και ποιο το σκεπτικο τους;
Στο λεω επειδη εγω το εχω κανει και παλι δυσκολο ειναι να δεις τι θα γίνει... ΑΛΛΑ υπαρχουν στην ατμόσφαιρα και στις δημοσιεύσεις αποψεις που προτεινουν να περιληφθούν και αλλοι ρυποι περα απο τα Nox και Co2 (που δεν ειναι ρυπος οπως σωστα λενε οι συμforumites). Εκει υπαρχει θεματακι με τα diesel και με τα αμεσου (και λιγοτερο στα εμμεσου) ψεκασμου βενζινης.
Αν οχι,... Μηπως παρασυρεις εσυ αλλους;.
Οποτε ασε να γραφουν, πες με στοιχεια την αποψη σου,δεκτη και μη κουνας το δάχτυλο.
Υ. Γ μη το παρεις προσωπικά. ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ μαζι σου
-
Aναφέρθηκε σε προηγούμενο post ότι έρχεται το τέλος των diesel. Επειδή διαβάζει αρκετός κόσμος εδώ καλό θα ήταν πριν διατυπωθεί κάτι τέτοιο το εκάστοτε μέλος να έχει κάνει έστω μία υποτυπώδη έρευνα. Από που συμπέρανες ότι έρχεται το τέλος των diesel ; Όταν διαβάζεις και αναπαράγεις κάτι τόσο σημαντικό μελέτα τις πηγές σου τουλάχιστον. Προς αποφυγή ανακριβειών και μετά από εκτενή άρθρα που διάβασα όντως σε μερικές (ελάχιστες) μεγαλόπολεις έχουν απαγόρευση κυκλοφορίας για πετρελαιοκινητήρες euro 4 και 5 ή προτίθεται να το κάνουν την επόμενη πενταετία (εξετάζεται να γίνει όντως και στην Ελλάδα). Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας euro 6 είναι καθαρότεροι και λιγότερο ρυπογόνοι - εξ ου και τα χαμηλά τέλη - και έχουν αρκετό μέλλον ακόμα. Προφανώς έχει δημιουργηθεί μπέρδεμα με το σκάνδαλο της VW πριν μερικά χρόνια και έχει επικρατήσει η λανθάνουσα αντίληψη ότι έρχεται το τέλος των diesel.
Δηλαδη εσυ συμforumιτη που κουνας το δαχτυλο εχεις κανει την ερευνα σου;
Μιλω για ερευνα οχι θεωρείες και ειδησεις σε αρθρα δημοσιογράφων. Ερευνα, να ψαξεις και να διαβασεις μελετες για ρυπους και το συμπερασμα τους οπως επισηνα διαβασεις σκεπτικα περι ρύπων που δημοσιοευονται απο την Κομισιον και γενικως πως βλεπει αυτες τις ερευνες η Ε. Ε και ποιο το σκεπτικο τους;
Στο λεω επειδη εγω το εχω κανει και παλι δυσκολο ειναι να δεις τι θα γίνει... ΑΛΛΑ υπαρχουν στην ατμόσφαιρα και στις δημοσιεύσεις αποψεις που προτεινουν να περιληφθούν και αλλοι ρυποι περα απο τα Nox και Co2 (που δεν ειναι ρυπος οπως σωστα λενε οι συμforumites). Εκει υπαρχει θεματακι με τα diesel και με τα αμεσου (και λιγοτερο στα εμμεσου) ψεκασμου βενζινης.
Αν οχι,... Μηπως παρασυρεις εσυ αλλους;.
Οποτε ασε να γραφουν, πες με στοιχεια την αποψη σου,δεκτη και μη κουνας το δάχτυλο.
Υ. Γ μη το παρεις προσωπικά. ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ μαζι σου
-
Σορρυ Φάνη
-
Όλα τα μετάχειρα έχουν ακριβύνει πανευρωπαικώς και όχι μόνο τα πετρέλαια, διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο σε σάιτ. Οι λόγοι είναι η συρρίκνωση της αγοράς καινούργιων ιχ λόγω κυρόως του ιού, της μείωσης του εισοδήματος, αλλά και η αβεβαιότητα με τα νέα μέτρα γιούρο7/απαγορεύσεις πετρελαίων/κ.α. Οπότε σου λέει ο άλλος ας πάρω ένα μετάχειρο να κάνω πρόσκαιρα τη δουλειά μου, και μετά βλέπουμε.
-
Παραθέτω τα κυριότερα σημεία από το Κανονισμό (ΕΕ) 2019/631 (κατά τη προσωπική μου άποψη)
*(4). Η χρήση των οχημάτων μηδενικών και χαμηλών εκπομπών θα πρέπει να διαδοθεί, ώστε **να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο της *αγοράς έως το 2030. Περαιτέρω μειώσεις των εκπομπών CO2 για τα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα απαιτηθούν και πέραν του 2030
Εάν δεν υπάρχουν έκτακτες καταστάσεις το 2030 θα αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του εν λόγω κανονισμού που μεταξύ άλλων έχει ως βασικό μέλημα τη μείωση των ρύπων στην αυτοκινητοβιομηχανία (ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης) μέσω της αύξησης και προώθησης των υβριδικών - ηλεκτρικών αυτοκίνητων εις βάρος των μηχανών εσωτερικής καύσης (πετρελαιοκινητήρες - βενζινοκινητήρες). Βέβαια οι euro 6 πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν λιγότερους ρύπους από τους βενζινοκινητήρες , επομένως εάν τελικώς όλα γίνουν όπως ορίζει και θεσμοθετεί η ΕΕ μήπως κινδυνεύει να καταργηθεί ως καύσιμο πρώτα η βενζίνη ;
(28) Η Επιτροπή θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να αναθεωρήσει το επίπεδο του ανώτατου ορίου, ιδίως, για να λάβει υπόψη τα αποτελέσματα των αλλαγών στην επίσημη διαδικασία δοκιμών.
Κατά το δοκούν λοιπόν ανάλογα τις πιέσεις των εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανιών και του τρόπου που θα επιλέξουν τα γίνονται οι καταμετρήσεις ρύπων θα έχουν τη δυνατότητα να αναθεώρουν τα όρια.
(55) Αναφέρεται στην Αρχή της Αναλογικότητας μεταξύ των κρατών της ΕΕ για τη δυνατότητα τήρησης των θεσπιζόμενων ορίων τα οποία όπως προαναφέρεται στη παράγραφο (28) θα μπορεί η αρμόδια Επιτροπή να αναθεωρήσει.
Για να είναι λοιπόν καλυμμένες οι πλουσιότερες χώρες που έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν στόλο ευκολότερα λόγο μεγαλύτερης οικονομικής άνεσης θα μπορούν να μεταβιβάζουν τα παλαιότερα αυτοκίνητά τους σε φτωχότερες χώρες όπως π.χ η Ελλάδα αδιαφορώντας για τους ρύπους που εκπέμπουν αφού αναφέρουν ξεκάθαρα την Αρχή της Αναλογικότητας και κατεβάζοντας τον απαιτούμενο μέσο όρο ρύπων της ΕΕ (δεν αναφέρει πουθενά για ρύπους ανά κράτος) διαμέσου των δικών τους καθαρότερων οχημάτων -αφού θα έχουν τις κρατικές υποδομές και την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών να ανανεώσουν τα οχήματα τους. Στην Ελλάδα λοιπόν που έτυχε να μένουμε εμείς ακόμα δεν έχει καταφέρει το κράτος να έχει καθαρίστριες στα σχολεία οπότε έχουμε μέλλον ακόμα για να φτάσουμε το 'όνειρο' της ηλεκτροκίνησης και του καθαρού πλανήτη. Στα χαρτιά βέβαια καθαρός πλανήτης γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα για να κινηθούν θέλουν ρεύμα (λιγνίτη δηλαδή) και όταν έρθει η ώρα να ανακυκλωθούν απαιτούν τεράστιο κόστος (εξ ου και τόσο ντόρος με τις ανεμογεννήτριες , μόλις έρθεις το τέλος ζωής τους καμία εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ανακύκλωσή της).
Συνέχιζοντας τώρα την ανάγνωση του κανονισμού στο Άρθρο 1 παρ. 7(Αντικείμενο και στόχοι) αναφέρει :
Από την 1η Ιανουαρίου 2030, εφαρμόζονται τα ακόλουθα επίπεδα αναφοράς για τα οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών σύμφωνα με το παράρτημα I μέρος Α σημείο 6.3 και το παράρτημα I μέρος Β σημείο 6.3, αντιστοίχως:
α)επίπεδο αναφοράς ίσο με μερίδιο 35 % του στόλου των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων και
β)επίπεδο αναφοράς ίσο με μερίδιο 30 % του στόλου των καινούργιων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.
Το 1/3 δηλαδή του στόλου αναμένεται να έχει ανανεωθεί μέχρι τότε και εφόσον όπως προείπα δεν υπάρχουν έκτακτες καταστάσεις,τα υπόλοιπα 2/3 επομένως θα είναι βενζινοκινητήρες - πετρελαιοκινητήρες. Βέβαια όλα τα παραπάνω αποτελούν γενικό στόχο της ΕΕ και αφού όπως έχει αποδειχθεί είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης και υπολειπόμαστε αρκετά χρόνια από τις εξελίξεις που συμβαίνουν θεωρώ ότι μέχρι να πραγματοποιηθούν όλα τα αναφερθέντα στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.
-
Εδώ μόλις ανέβηκε το όριο για τα τέλη κυκλοφορίας ενώ σε όλη την Ευρώπη πέφτουν!..τι λέμε τώρα.. ζήσε Μάι μου να φας τριφύλλι.. καλά να είμαστε και το 2028-30 θα πάρω 2-3 ηλεκτρικά, μέχρι τότε θα έχω κάνει απόσβεση και τα παξιμάδια των θερμικών μου.
-
Μια άποψη που πολλοί συμμεριζόμαστε...
Αγοράστε άφοβα καινούρια diesel αυτοκίνητα | NewsAuto.gr
'Ξεκαθαρίσουμε πως οι απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των diesel οχημάτων που ισχύουν σε κάποιες πόλεις της Ευρώπης, αφορούν μόνο σε παλαιά και ρυπογόνα οχήματα και όχι σε καινούρια.'
-
'Eχω την εντύπωση ότι τα πετρελαιοκίνητα τα σφάζουν πλέον ως μετάχειρα, προκειμένου να τα ξεφορτωθούν. Πράγμα που θα ενταθεί στο μέλλον. Ψάχνεις στο car.gr και δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις. Και όχι μόνο euro5, αλλά και 6άρια. Όου φύγει φύγει η φάση. Γουστάρω, τώρα που κυλάει το αίμα στο δρόμο, τώρα αγοράζουμε.
-
Μακαρι να ειναι ετσι διοτι εχουμε οφελος εμεις οι κααναλωτες.
Αλλα οποιος διαβαζει εκθεσεις της κομισιον και αλλες μελετες που εξεταζουν ρυπους κρατα μικρο καλαθι. Διοτι το θεμα ειναι τα παραγωγα αμμωνιας ή το υποξείδιο του αζωτου.... Και αυτο ειναι το θεμα που θα προσεξουν, οπως και το ανακοινωνουν.
Αν δεν το συμπεριλαβουν στο euro7 και το προτυπο μείνει γυρω απο τα co2 και μονο. Τοτε ναι εχουν μελλον.
Βαζω στοιχημα πως οι δημοσιογραφοι δεν εχουν την παραμικρη ιδεα.
-
το trap catalytic converter είναι παγίδα για την αμμωνία.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά