-
.... Κρεμασμένα στον πισω προφυλακτήρα;;;;
-
Vdx wrote:
Χάζευα τον νέο τιμοκατάλογο και εκδόσεις.
Είναι δυνατόν στην comfort sport line να μην έχει κάμερα οπισθοπορειας? Υποτίθεται ότι από το 21 θα είναι στον στάνταρτ εξοπλισμό. Τουλάχιστον έχει αισθητήρες?
Αν δεν έχει κάμερα δεν έχει και αισθητήρες. Προσωπικά μου είναι αδιάφορο αν έχει κάμερα οπισθοπορειας. Θα προτιμουσα να έχει καλύτερα ελαστικά.
22κ αυτοκίνητο χωρίς αισθητήρες εν έτη 2020...
Τα ελαστικά είναι αναλώσιμα δεν τίθεται θέμα συγκρίσεις.
Η κάμερα και αισθητήρες είναι μεγάλη διευκόλυνση ειδικά σε ένα μεγάλα αυτοκίνητα.
-
.... Κρεμασμένα στον πισω προφυλακτήρα;;;;
Χάχαχα καλό, σαν τις βάρκες. Απαραίτητο αξεσουάρ σε αυτοκίνητα γυναικών και παππουδων.
-
Φίλε για άλλη μια φορά, πετάς πυροτεχνήματα εντυπωσιασμού, σαν κάτι πρωτοετής φοιτητές στο ΕΜΠ που όταν εισάγονται στο τμήμα αλλά και όταν αποφοιτούν, νομίζουν ότι γνωρίζουν τα πάντα.
Επειδή σέβομαι το φόρουμ ζητάω in advance συγνώμη, αυτό θα είναι το τελευταίο ποστ αναφορικά με το θέμα.
Σε διαφωτίζω με συγκεκριμένα στοιχεία ώστε να μπορούν να ανατρέξουν και να διαπιστώσουν όλοι στο φόρουμ,
#4947 ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤ που ξεκίνησαν τα πάντα.
Έκανα ένα ποστ σχετικά με τις διαφορετικές προσεγγίσεις των εταιριών για να περάσουν τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και να μη γεμίζουν τα dpf. Οι περισσότερες έκαναν χρήση adblue η honda έκανε κάτι άλλο.
Μπήκες σαν παντογνώστης και έγραψες #4947 αναφερόμενος στο σύνδεσμό μου,
'super@t wrote:
Αναφέρει adblue και μετά λέει για DPF και καύση. Άσχετα μεταξύ τους.'
Χωρίς να βοηθήσεις το φόρουμ με στοιχεία ή συνδέσμους να μας διαφωτίσεις λίγο βρε αδερφέ΄.
Σου γράφουν άλλοι χρήστες #4948
'Άμα γνωρίζεις κάτι πιο σχετικό γραφτο, αλλιώς αυτό που κάνεις είναι λίγο σπαστικο'
Και για να το κλείσουμε εδώ μιας και δεν έχει νόημα,
1) Aκόμη δεν έχω την.. οριστκή απάντησή σου.
Αdblue, dpf και βελτιστοποίηση καύσης (Με hardware ή software δεν έχει σημασία ) είναι σχετικά ή άσχετα μεταξύ τους.?
Και επειδή δεν μπήκες στο αγγλικό φόρουμ να διαβάσεις συνολικά τη συζήτηση, αλλά βιαστικά τα απαξίωσες όλα.
-
Δεν είπα ποτέ ότι η honda έκανε μόνο αυτό. Στο αγγλικό φόρουμ ανέφεραν το αξιοπερίεργο ότι ενώ το νέο αυτοκίνητο έχει μια σειρά από βελτιώσεις μηχανικές (αντιτριβική προστασία egr, νεα πιστόνια από άλλο υλικό κτλ που και εσύ μας έδειξες με το συγκριτικό διάγραμμα βελτιώσεων σε εικόνα - μπράβο ) θα έπρεπε το νέο αυτοκίνητο που είναι και πιο αεροδυναμικό και πιο ελαφρύ, να έχει και καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με το παλαιό, πράγμα όμως που οι άγγλοι που έχουν και τα δύο είπαν ότι δεν ισχύει. Με το ποστ μου λοιπόν τους έλυσα 2 απορίες.
-
Για ποιό λόγο το νεο αυτοκίνητο παρότι έχει όλες αυτές τις μηχανικές βελτιώσεις είναι και πιο ελαφρύ και αεροδυναμικό, **τελικά καίει περισσότερο απο το παλαιό **(Η νέα πληροφορία που ανακάλυψαν στη honda, μέσα απο R&D αφορά το βέλτιστο trade off μεταξύ ΝΟχ και shoot - αποφυγή γεμίσματος του dpf, μέσα από την αύξηση των θερμοκρασιών ψεκάζοντας περισσότερο καύσιμο - έτσι έκαναν τα νεα αυτοκίνητα πιο ...πετρελαιοφόρα.
-
Για αυτόν ακριβός το λόγο, καλούν για επαναπρογραμματισμό ECU τα αυτοκίνητα 2015 -2017 που δεν έχουν τις άλλες μηχανικές βελτιώσεις του νέου. Με ecu reprogramming ψεκάζουν περισσότερο καύσιμο ώστε να ανεβάσουν τις θερμοκρασίες και να μειώσουν το χρόνο γεμίσματος του dpf. .
Καλό κατευόδιον
Υ.Γ Αν ψάξεις εξονυχιστικά στο διαδίκτυο θα βρεις τον Ιάπωνα τεχνικό της honda σε βίντεο να αναλύει και να εξηγεί ακριβώς την εύρεση του 'μαγικού' συνδυασμού.
gpaa wrote:
Άκου τι είναι για μένα κατανοητό. . Αφού λοιπόν η θερμοκρασία έχει άμεση σχέση με το ΝΟχ και συμφωνούμε, πληροφόρησα το φόρουμ ότι η honda βρήκε μετά απο R&D (Research & Development) σε ποίες ακριβώς θερμοκρασίες πρέπει να δουλέψει ο καινούργιος i-dtec ώστε να πετύχει το ιδανικό trade off μεταξύ των ελάχιστων ρύπων ώστε να περνάει το μοτέρ τις αυστηρότερες προδιαγραφές της Ευρωπαικής Ένωσης του 2021 και μετά (ΝΟχ κτλ), και της ελάχιστης παραγόμενης τέφρας (shoot) ώστε να μη βουλώνει εύκολα το dpf.
Αφού λοιπόν τα κατάφερε έτσι με αυτό τον τρόπο, δε είχε ανάγκη τη χρήση ουρίας (adblue) στο μοτέρ της όπως έκαναν οι άλλες εταιρίες.
Άρα το ένα, έχει άμεση σχέση με το άλλο φίλε μου και προφανώς δεν είναι άσχετα όπως ανέφερες σχολιάζοντας με ελαφρότητα το ποστ μου,
Ελπίζω την επόμενη φορά να έχεις στο μυαλό σου να προσφέρεις στο φόρουμ με συνδέσμου και σωστές πληροφορίες και όχι απλά να πετάς, άσχετο χωρίς να το υποστηρίζεις.
Την σχέση σου με αυτά θα μας την πεις;
Εντελώς τυχαία πάντως βρήκα αυτό για να είμαστε και στο θέμα.
Δεν είναι ότι καταλαβαίνω τι δείχνει (αν και αυτή η καμπύλη κάποιος μου είπε ότι λέγεται NOx-soot trade off) αλλά καταλαβαίνω ότι κάναν πολύ περισσότερα (άλλα πιστόνια, EGR, turbo και calibration) από το να ρίξουν λίγο καύσιμο παραπάνω για να πιάσουν τα νέα όρια.
Κρίμα που δεν μπαίνουν σποιλερ γιατί το υπόλοιπο είναι άσχετο με το θέμα, αλλά καμία σχέση δεν έχω με αυτά, άνεργος είμαι εδώ και ένα χρόνο λόγο όσων γίνονται, πιο παλιά όμως, όπου και αν ήμουν είχε αυτά τα μηχανήματα, δεν έχω ιδέα τι κάνουν αλλά είχαν πολλά λαμπάκια.
-
-
Άντε ένα τελευταίο πρίν το λήξουμε, την εικόνα από την Honda της είδες; Φαίνεται να άλλαξαν μόνο την ποσότητα ψεκασμού;
-
Superat χρησιμοποιουν καποιου ειδους νεα μπεκ ψεκασμού;;;;
-
Superat χρησιμοποιουν καποιου ειδους νεα μπεκ ψεκασμού;;;;
Μη κάνεις υποθέσεις. Να ξαναρωτησουμε την πυθια να μας εξηγήσει το χρησμο. Κάτι δάφνες μασαγε.
-
Εκτός από τα γνωστά θετικά (ένα πολύ καλό αμάξι,από τα καλύτερα οδηγικά σε τιμόνι,κιβώτιο,πλαίσιο,ανάρτηση, με καλούς χώρους) και τα γνωστά μειονεκτήματα (πίσω ορατότητα,όχι πίσω αεραγωγοί και θόρυβος κύλισης και κινητήρα -ιδίως αυτό με τον 1000άρη-), εκείνο μου έκανε εντύπωση είναι ότι Ιταλία κυκλοφορούν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις,αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι).
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
-
Εκτός από τα γνωστά θετικά (ένα πολύ καλό αμάξι,από τα καλύτερα οδηγικά σε τιμόνι,κιβώτιο,πλαίσιο,ανάρτηση, με καλούς χώρους) και τα γνωστά μειονεκτήματα (πίσω ορατότητα,όχι πίσω αεραγωγοί και θόρυβος κύλισης και κινητήρα -ιδίως αυτό με τον 1000άρη-), εκείνο μου έκανε εντύπωση είναι ότι Ιταλία κυκλοφορούν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις,αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι).
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
Άστο γιατρέ μου μαχαίρια στην καρδιά. Όταν είχα πάει να το κλείσω μου είχαν πει πως σταματάει να φέρνει ο Σ γιατί από πωλήσεις πολύ λίγες και πως θα σταματήσει γενικά να παράγεται. Ίσως τώρα αν κάνει το εμβόλιο (παρενέργεια) γιαυτόν θα ναι να τον φέρει γενικά στα συγκαλα του
-
...αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι)
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
Υπάρχει στην Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία, Ολλανδία, δεν υπάρχει στην Γερμανία (!?), Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία κ.τ.λ. οπότε εξαρτάται από τον αντιπρόσωπο;
-
panormus772 wrote:
Εκτός από τα γνωστά θετικά (ένα πολύ καλό αμάξι,από τα καλύτερα οδηγικά σε τιμόνι,κιβώτιο,πλαίσιο,ανάρτηση, με καλούς χώρους) και τα γνωστά μειονεκτήματα (πίσω ορατότητα,όχι πίσω αεραγωγοί και θόρυβος κύλισης και κινητήρα -ιδίως αυτό με τον 1000άρη-), εκείνο μου έκανε εντύπωση είναι ότι Ιταλία κυκλοφορούν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις,αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι).
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
Άστο γιατρέ μου μαχαίρια στην καρδιά. Όταν είχα πάει να το κλείσω μου είχαν πει πως σταματάει να φέρνει ο Σ γιατί από πωλήσεις πολύ λίγες και πως θα σταματήσει γενικά να παράγεται. Ίσως τώρα αν κάνει το εμβόλιο (παρενέργεια) γιαυτόν θα ναι να τον φέρει γενικά στα συγκαλα του
Στο κλουβί σου γορίλα που θέλεις ντίζελ. Απο δω και πέρα θα σώσουμε το πλανήτη.
-
alex mix wrote:
panormus772 wrote:
Εκτός από τα γνωστά θετικά (ένα πολύ καλό αμάξι,από τα καλύτερα οδηγικά σε τιμόνι,κιβώτιο,πλαίσιο,ανάρτηση, με καλούς χώρους) και τα γνωστά μειονεκτήματα (πίσω ορατότητα,όχι πίσω αεραγωγοί και θόρυβος κύλισης και κινητήρα -ιδίως αυτό με τον 1000άρη-), εκείνο μου έκανε εντύπωση είναι ότι Ιταλία κυκλοφορούν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις,αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι).
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
Άστο γιατρέ μου μαχαίρια στην καρδιά. Όταν είχα πάει να το κλείσω μου είχαν πει πως σταματάει να φέρνει ο Σ γιατί από πωλήσεις πολύ λίγες και πως θα σταματήσει γενικά να παράγεται. Ίσως τώρα αν κάνει το εμβόλιο (παρενέργεια) γιαυτόν θα ναι να τον φέρει γενικά στα συγκαλα του
Στο κλουβί σου γορίλα που θέλεις ντίζελ. Απο δω και πέρα θα σώσουμε το πλανήτη.
ΧΆΧΑ τι ρε φίλε? Να ξερες πόσες μουντζωσα τον εαυτό μου που άργησα να το πάρω απόφαση. Τώρα όπως έχω πει γλυκοκοιτάζω το 1.0 αλλά ρε παιδιά τα 24000χλμ το χρόνο είναι πολλά
-
otokomae wrote:
alex mix wrote:
panormus772 wrote:
Εκτός από τα γνωστά θετικά (ένα πολύ καλό αμάξι,από τα καλύτερα οδηγικά σε τιμόνι,κιβώτιο,πλαίσιο,ανάρτηση, με καλούς χώρους) και τα γνωστά μειονεκτήματα (πίσω ορατότητα,όχι πίσω αεραγωγοί και θόρυβος κύλισης και κινητήρα -ιδίως αυτό με τον 1000άρη-), εκείνο μου έκανε εντύπωση είναι ότι Ιταλία κυκλοφορούν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις,αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι).
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
Άστο γιατρέ μου μαχαίρια στην καρδιά. Όταν είχα πάει να το κλείσω μου είχαν πει πως σταματάει να φέρνει ο Σ γιατί από πωλήσεις πολύ λίγες και πως θα σταματήσει γενικά να παράγεται. Ίσως τώρα αν κάνει το εμβόλιο (παρενέργεια) γιαυτόν θα ναι να τον φέρει γενικά στα συγκαλα του
Στο κλουβί σου γορίλα που θέλεις ντίζελ. Απο δω και πέρα θα σώσουμε το πλανήτη.
ΧΆΧΑ τι ρε φίλε? Να ξερες πόσες μουντζωσα τον εαυτό μου που άργησα να το πάρω απόφαση. Τώρα όπως έχω πει γλυκοκοιτάζω το 1.0 αλλά ρε παιδιά τα 24000χλμ το χρόνο είναι πολλά
Καλό το ντίζελ που κι εγώ έχω αλλά αν πέσεις στα χέρια του Σαρακάκη με πρόβλημα θα φτύσεις το μητρικό γάλα. Πριν από 1 χρόνο περίπου που ρώτησε επιμένοντας για diesel γνωστός μου του άφησαν παράθυρο για παραγγελία.
-
alex mix wrote:
otokomae wrote:
alex mix wrote:
pnormus772 wrote:
Εκτός από τα γνωστά θετικά (ένα πολύ καλό αμάξι,από τα καλύτερα οδηγικά σε τιμόνι,κιβώτιο,πλαίσιο,ανάρτηση, με καλούς χώρους) και τα γνωστά μειονεκτήματα (πίσω ορατότητα,όχι πίσω αεραγωγοί και θόρυβος κύλισης και κινητήρα -ιδίως αυτό με τον 1000άρη-), εκείνο μου έκανε εντύπωση είναι ότι Ιταλία κυκλοφορούν έξι εξοπλιστικές εκδόσεις,αλλά κυρίως ότι πωλείται κανονικά στον τιμοκατάλογο ο diesel με τα 120hp (νόμιζα ότι τον είχε σταματήσει η Honda,αλλά τελικά δεν είναι έτσι).
Eδώ τι έπαθε ο Σ και σταμάτησε τον diesel πάνω από ένα χρόνο; Πάλι κάποια από τις κουλές αποφάσεις του;
Άστο γιατρέ μου μαχαίρια στην καρδιά. Όταν είχα πάει να το κλείσω μου είχαν πει πως σταματάει να φέρνει ο Σ γιατί από πωλήσεις πολύ λίγες και πως θα σταματήσει γενικά να παράγεται. Ίσως τώρα αν κάνει το εμβόλιο (παρενέργεια) γιαυτόν θα ναι να τον φέρει γενικά στα συγκαλα του
Στο κλουβί σου γορίλα που θέλεις ντίζελ. Απο δω και πέρα θα σώσουμε το πλανήτη.
ΧΆΧΑ τι ρε φίλε? Να ξερες πόσες μουντζωσα τον εαυτό μου που άργησα να το πάρω απόφαση. Τώρα όπως έχω πει γλυκοκοιτάζω το 1.0 αλλά ρε παιδιά τα 24000χλμ το χρόνο είναι πολλά
Καλό το ντίζελ που κι εγώ έχω αλλά αν πέσεις στα χέρια του Σαρακάκη με πρόβλημα θα φτύσεις το μητρικό γάλα. Πριν από 1 χρόνο περίπου που ρώτησε επιμένοντας για diesel γνωστός μου του άφησαν παράθυρο για παραγγελία.
Λες φίλε? Θα το προσπαθήσω. Ευχαριστω
-
Όλοι σκεπασμένα τα έχετε;; Δεν κυκλοφορεί κάνεις;
-
χαχαχα, εγώ γενικά το έχω στα ζεστά του μες το γκαραζ και φτιάχνει δερματάκι!
Όμως χθες το βράδυ, κατά τις 2-2:30, πάνω που είμαι έτοιμος να ξαπλώσω το κουρασμένο -από το πολύ καθισιό- κορμί μου, έρχεται η γυναίκα μου αγχωμένη και μου λέει ότι το παιδί ξύπνησε και έχει το τάδε και πρέπει να τρέξω φαρμακείο να φέρω κάτι μπας και αποφύγουμε την επίσκεψη στο νοσοκομείο. Οπότε ανεβάζω αδρεναλίνη, κατεβαίνω γκαραζ, το βάζω μπροστά και το αφήνω να ζεσταθεί όσα δευτερόλεπτα χρειάστηκε να στείλω μηνυμα στο 13033. Και μετά το πλακώνω χωρίς λύπηση! Οι δρόμοι άδειοι, βγήκα και εθνική οδό (ήταν στο δρόμο για το εφημερευον φαρμακείο) χτύπησα τις 200άρες μου (αφού δεν με πήρε ο αέρας πάλι καλά γιατί είχε φοβερούς νοτιάδες χθες εδώ) και γούσταρα! Φτάνω στο φαρμακείο μετά από 10-15 λεπτά διαδρομής χωρίς να έχω συναντήσει άλλο αυτοκίνητο στο δρόμο μου! (Αφού κατάφερα να φρενάρω και δεν μπήκα μέσα στη βιτρίνα, πάλι καλά! χαχααχα). Παίρνω το φάρμακο, και στην επιστροφή μια από τα ίδια! Όλες οι ταχύτητες σκαστές, τα λάστιχα να παλεύουν για πρόσφυση, ο κινητήρας να λυσάει και εγώ να είμαι αγχωμένος για το παιδί αλλά και πορωμένος ταυτόχρονα! Τελικά όλα καλά με το παιδί και για να ευχαριστήσω το σιβικάκι για την υπηρεσία του, το άφησα να δουλέψει λίγο στο ρελαντί μετά που παρέδωσα το φάρμακο ώστε να κρυώσει η τουρμπίνα.
Είναι αμαξάρα ρεεεεε!
-
Περαστικά για το μικρούλι!
-
Να κόντεψε να φτάσεις Ρεθυμνο!!! Ωραια και αφού όλα καλά, πήρες και τη δόση σου και είσαι κομπλε
-
Περαστικα
E ηθελε και λιγο ζεσταμα, οχι αμεσως πλακωμα .
-
Υπερβολές, πρόσεχε γιατί έχεις και οικογένεια, και γιατί και οι άλλοι έχουν οικογένειες.
200χλμ σε οποιονδήποτε Ελληνικό δρόμο είναι έγκλημα και ντροπή ταυτόχρονα.
Νέο Honda Civic 2017