Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 907
    • 908
    • 119 / 908
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18150
    412255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Αν και πολλά από αυτά τα προνόμια έχουν σταδιακά μειωθεί ή και καταργηθεί τον τελευταίο καιρό στη Νορβηγία, εντούτοις υπάρχουν και μερικά άλλα, πολύ σημαντικά όπως : Άγρια φορολογία των συμβατικών ιχ, π.χ. ένα Troc 1.0 110hp DSG με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού κάνει καινούργιο 37.000 ευρώ ενώ ένα Τιγκουάν 2.0TDI μπορεί εύκολα να φτάσει τα 60.000!, ενώ αμφότερα φορολογούνται και διώκονται και μετά την αγορά με διάφορα σοφίσματα.

      Έτσι, προωθώντας τα ηλεκτρικά ιχ, καίνε λιγότερο πετρέλαιο και βενζίνη, μειώνουν τις εκπομπές διοξειδίου από καύση, σταθεροποιούν την λειτουργία του ηλεκτρικού δικτύου εφαρμόζοντας σε μεγάλη κλίμακα την βραδεία φόρτιση την νύχτα (να θυμίσουμε εδώ ότι η χώρα εχει το μοναδικό παγκόσμιο προνόμιο να είναι σχετικά αυτάρκης και 'πράσινη' εδώ και δεκαετίες από ηλεκτρική ενέργεια (λόγω των τεράστιων αποθεμάτων  υδατοπτώσεων που διαθέτει), και εξάγουν ακόμη περισσότερο αργό φέρνοντας συνάλλαγμα στη χώρα τους. Επίσης να σημειωθεί ότι το κόστος της kwh στη λιανική, για οικιακή χρήση, δεν ξεπερνά τα ...8 λεπτά του ευρώ και μάλιστα με όλες τις επιβαρύνσεις μέσα σε αυτή την τιμή!, το μισό από την ημερήσια χρέωση εδώ δηλαδής!, ήτοι η χρήση ενός ηλεκτρικού ιχ είναι 'τζάμπα' από καύσιμο.

      Μετά από όλα αυτά το ερώτημά μου είναι το εξής: γιατί τα ηλεκτρικά στην Νορβηγία έχουν μόνο το 50% της αγοράς? Τι συμβαίνει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • L
        lap last edited by

        30.800 ειναι της Ελλάδας σε εναρμονισμενες τιμες αγορας, οχι 16.000. Δηλαδη οι μισθοι μας αγοραζουν οτι το 50% των μισθων των Νορβηγων.

        Για την Νορβηγία το νουμερο ειναι σωστο

        Οποτε μισό Tesla αγοράζουμε. Κατι είναι και αυτο.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dimsabas @wantone last edited by

          Για το Τεσλα 3 Performance εχει επιδοτηση; Ποσο δινουν περιπου; Ξερει καποιος;

          Ναι, έχει. Γύρω στα 6 χιλιάρικα, τη μέγιστη δηλαδή. Κάπου στα 55 χιλιάρικα πρέπει να βγαίνει τελική τιμή, ασύλληπτα χαμηλά για 3,2' στο 0-100.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • M
            mernides @dstou last edited by

            Το ανέκδοτο των 7 λέξεων.

            Ανέκδοτο θα ήταν η αμάθεια όλων που ασκούν κριτική χωρίς να έχουν ουσιαστικές γνώσεις για ένα αντικείμενο. Ειδικά αυτό το αντικείμενο, το οποίο χρειάζεται τουλάχιστον master για να το κρίνεις έστω επιδερμικά.

            Τελοσπάντων, όποιος θέλει να αντικρούσει κάτι, ας χαλάσει λίγες ώρες από τη ζωή του για να διαβάσει κατιτίς.
            Είτε πιο σύνθετο επιστημονικά:
            https://www.world-nuclear.org/information-library/current-and-future-generation/molten-salt-reactors.aspx
            Είτε κάτι πιο εκλαϊκευμένο:
            https://www.technologyreview.com/2016/08/02/158134/fail-safe-nuclear-power/

            Και επειδή μόνο για την κριτική ζουν μερικοί, θα το κάνω πολύ πιο απλό. Μέσα από το κείμενο:
            'Molten-salt reactors that use liquid fuel have an even more attractive advantage: when the temperature in the core reaches a certain threshold, the liquid expands, which slows the nuclear reactions and lets the core cool.'

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • bekiaris
              bekiaris @mernides last edited by

              Μάπα το γλυκό... το apple car θα φτιαχτεί από όσο φαίνεται από την Hyundai το 2027?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • bekiaris
                bekiaris last edited by

                Φαγωθήκατε με τους σταθμούς... οι πρώτοι 100 σταθμοί της ΔΕΗ είναι γεγονός μέχρι τέλος Φεβρουαρίου. Να δούμε βέβαια πως θα χρεώνουν (στο μέλλον γιατί αρχικά θα ειναι φαντάζομαι δωρεάν, με kwh ή χρονοχρέωση) κ κακά τα ψέματα, έξυπνο θα ήταν να γίνει κάποια κάρτα πελάτη (προσωπική άποψη) στην οποία να έρχεται μαζί με τον λογαριασμό στο σπίτι κ η χρέωση χρήσης των φορτιστών, φυσικά με κάποια κίνητρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • A
                  apolonios last edited by

                  Ρε παιδιά ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ο μέσος καθαρος μισθός στην Ελλάδα είναι κάτω από 1000€. Η Νορβηγία απλά βρήκε πετρέλαια και πριν κάποια χρόνια που το βαρέλι ήταν στα 100 δολλάρια έβγαζε 100δις καθαρά κέρδη. Και η Σαουδική Αραβία που αντί για νερό έχει πετρέλαιο φτιάχνει φωτοβολταϊκά πάρκα. Ρυπαίνουν τα πάντα και μετά το παίζουν οικολόγοι.

                  Στην Ελλάδα θα έπρεπε να πωλούνται αμάξια με φυσικό αέριο και υβριδικά αν θέλαμε να μειωναμε τους ρύπους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Πολύ σωστά! Αφού ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ, τα ηλεκτρικά ΑΥΞΑΝΟΥΝ τους ρύπους, ΕΙΔΙΚΑ στο ΚΕΝΤΡΟ των πόλεων. Επιτέλους, γράφονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ στο φόρουμ, ξεσκεπάζεται η παγκόσμια ΠΛΕΚΤΑΝΗ! Κάντε λάικ αβέρτα σε όποιον ΤΟΛΜΑ να τα βάλει με το ΣΥΣΤΗΜΑ! Δειαδόσται!

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • W
                      wantone @apolonios last edited by

                      Ρε παιδιά ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ο μέσος καθαρος μισθός στην Ελλάδα είναι κάτω από 1000€. Η Νορβηγία απλά βρήκε πετρέλαια και πριν κάποια χρόνια που το βαρέλι ήταν στα 100 δολλάρια έβγαζε 100δις καθαρά κέρδη. Και η Σαουδική Αραβία που αντί για νερό έχει πετρέλαιο φτιάχνει φωτοβολταϊκά πάρκα. Ρυπαίνουν τα πάντα και μετά το παίζουν οικολόγοι.

                      Στην Ελλάδα θα έπρεπε να πωλούνται αμάξια με φυσικό αέριο και υβριδικά αν θέλαμε να μειωναμε τους ρύπους.

                      Aν πραγματι κατορθωσουμε να βγαλουμε φυσικο αεριο τοτε ναι θα επρεπε να στραφουμε προς τα εκει. Τωρα εισαγωγη γινεται απο Ρωσσια και Αλγερια.

                      Ο λιγνιτης ηταν πολυ κακος για το περιβαλλον αλλα αυτο μονο ειχαμε, για μενα ειναι μεγαλο λαθος που τον αφησαμε.

                      Με τα ηλεκτροκινητα απλα θα καταστραφουμε παλι οικονομικα (για μια ακομα φορα).

                      Βεβαια οτι πω εγω ειναι αδιαφορο γιατι οι αποφασεις ειναι αλλων και τα ηλεκτροκινητα θα επικρατησουν με νομους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • bekiaris
                        bekiaris @wantone last edited by

                        Με τα ηλεκτροκινητα απλα θα καταστραφουμε παλι οικονομικα (για μια ακομα φορα).

                        Από ποιά άποψη το αναφέρεις αυτό? Ο λυγνίτης μολύνει πολύ, δεν υπάρχει άλλη λύση πέρα από το να τον παρατήσουμε... δεν ξέρω βέβαια κ αν ειναι εφικτό να τροποποιηθούν τα εργοστάσια για να μην είναι τόσο ρυπογόνα, κ σε τι κόστος? η απόφαση ειναι ειλημμένη, πάμε σε ΑΠΕ κ αυτή την τάση επιβεβαίώνουν στην Ελλάδα όλοι οι παραγωγοί ενέργειας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          tkin73 @apolonios last edited by

                          Ρε παιδιά ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ο μέσος καθαρος μισθός στην Ελλάδα είναι κάτω από 1000€. Η Νορβηγία απλά βρήκε πετρέλαια και πριν κάποια χρόνια που το βαρέλι ήταν στα 100 δολλάρια έβγαζε 100δις καθαρά κέρδη. Και η Σαουδική Αραβία που αντί για νερό έχει πετρέλαιο φτιάχνει φωτοβολταϊκά πάρκα. Ρυπαίνουν τα πάντα και μετά το παίζουν οικολόγοι.

                          Στην Ελλάδα θα έπρεπε να πωλούνται αμάξια με φυσικό αέριο και υβριδικά αν θέλαμε να μειωναμε τους ρύπους.

                          Προφανώς τα ηλεκτρικά δεν απευθύνονται σε αυτόν που βγάζει κάτω από 1000 το μήνα. Θα έλεγα ότι το εισόδημα κάποιου που αρχίζει να το σκέφτεται πρέπει να είναι το τριπλάσιο αυτού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Εγώ πάντως που βγάζω χιλιάρικο, καλοβλέπω μεταχειρισμένο ηλεκτρικό με 7-8 χιλιάρικα κι αυτονομία στα 100-120 χιλιόμετρα για τα πολλά χιλιόμετρα της χρονιάς, δηλαδή τα αστικά.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • bekiaris
                              bekiaris @dimsabas last edited by

                              Εγώ πάντως που βγάζω χιλιάρικο, καλοβλέπω μεταχειρισμένο ηλεκτρικό με 7-8 χιλιάρικα κι αυτονομία στα 100-120 χιλιόμετρα για τα πολλά χιλιόμετρα της χρονιάς, δηλαδή τα αστικά.

                              Ακόμα όμως κ τα μεταχειρισμένα Leaf πρώτης γενιάς ειναι λίγο πιο ακριβα. Μία ωραία επιλογή θα ήταν σε 4 - 5 χρόνια μεταχειρισμένο fiat 500 e (το καινούργιο μοντέλο)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Το Leaf έχει μεγάλο μήκος για αστική χρήση. Έχει όμως το καλό ότι το υποστηρίζει η ελληνική αντιπροσωπεία.

                                Πιο κατάλληλα βλέπω τα Renault Zoe και Citroen C-Zero.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Spring κανείς? Πότε θα έρθει αυτό; Θα κάνει κάνα 12αρι ή μπα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • W
                                    wantone @bekiaris last edited by

                                    wantone wrote:

                                    Με τα ηλεκτροκινητα απλα θα καταστραφουμε παλι οικονομικα (για μια ακομα φορα).

                                    Από ποιά άποψη το αναφέρεις αυτό? Ο λυγνίτης μολύνει πολύ, δεν υπάρχει άλλη λύση πέρα από το να τον παρατήσουμε... δεν ξέρω βέβαια κ αν ειναι εφικτό να τροποποιηθούν τα εργοστάσια για να μην είναι τόσο ρυπογόνα, κ σε τι κόστος? η απόφαση ειναι ειλημμένη, πάμε σε ΑΠΕ κ αυτή την τάση επιβεβαίώνουν στην Ελλάδα όλοι οι παραγωγοί ενέργειας.

                                    Nομιζω οτι εχουμε μηχανικους, ας βαλουν φιλτρα να περιορισουν την μολυνση. Αν δε εισαι σχετικος με το αντικειμενο οπως και εγω δεν ειμαι ας αφησουμε καποιον να μας πει αν υπαρχει τεχνικα δυνατοτητα να περιοριστει η μολυνση. Η αποφαση εχει γινει λογω αποφασης της ΕΕ δηλ της Γερμανιας που ειναι και ο χρηματοδοτης της Ελλαδας με τα δανεια.

                                    Αν μας αναγκασουν να αγορασουμε καινουρια ακριβα αυτοκινητα χωρις να τα εχουμε αναγκη δεν ειναι οικονομικη καταστροφη;

                                    Η Ελλαδα δεν παραγει ουτε μια ροδα, ολα ειναι εισαγωγης αρα θα στειλουμε οτι εχουμε και δεν εχουμε στο εξωτερικο (κυριως Γερμανια).

                                    Συν οτι η υποδομη να δωσεις φορτιστες και ηλεκτρισμο σε μια χωρα που παραγει ρευμα μονο με εισαγωγες ΦΑ και πετρελαιου ποσο θα κοστισει; Παλι εισαγωγη το καυσιμο θα κανουμε. Θα εινα φθηνο;

                                    Τερμα η Νορβηγια με τα αυτοκινητα τα θερμικα απο 2025, δειτε το βιντεο

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • D
                                        dimsabas @dublin last edited by

                                        Spring κανείς? Πότε θα έρθει αυτό; Θα κάνει κάνα 12αρι ή μπα?

                                        Εγώ το σκέφτομαι. Από το να πάρω ένα C-Zero στα 6-7-8 ή μια Ζωή στα 8-9-10, που θα είναι 6-7-8 ετών χωρίς εγγύηση, χωρίς υποστήριξη από την επίσημη αντιπροσωπεία, το Spring είναι πολύ πιο λογική επιλογή. Δίνεις τα χρήματα του μεταχειρισμένου ως προκαταβολή και βάζεις μια χαμηλή δόση. Κερδίζεις ότι έχεις ένα μοντέλο τού 2021 αντί για του 2015, καινούριο, με εγγύηση, υποστήριξη από την επίσημη αντιπροσωπεία, με 300 χιλιόμετρα αστικής αυτονομίας αντί για 100-120. Η τιμή δε νομίζω να είναι κάτω από τα 13,5-14.

                                        Κάτσε να έρθει πρώτα, να το δούμε, να το οδηγήσουμε, να δούμε πώς τα πάει στις δοκιμές πρόσκρουσης, αν υπάρχει κάποιο ανταγωνιστικό μοντέλο και το συζητάμε.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • B
                                          balex @dimsabas last edited by

                                          Dublin wrote:

                                          Spring κανείς? Πότε θα έρθει αυτό; Θα κάνει κάνα 12αρι ή μπα?

                                          καπου διάβασα για 17.5 χωρις την επιδότηση οπότε κάπου στα 13-14 θα παίζει. Πάντως τα 300 χλμ ξεχάστε τα, γύρω στα 200 το βλέπω (τι να σου κάνει 27άρα μπατατρία ?) οπότε είναι προς συζήτηση το πόσο συμφέρει σε σχέση με μτχ C-Zero, Zoe και Leaf

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Μια χαρά είναι 200χλμ και θα είναι όσο μικρό και ψηλό χρειάζεται για αστικές μετακινήσεις, πάντως αν φτάσει στις 15.000 και αυτό, μαύρες πωλήσεις θα κάνει.

                                            Κάτι 12αρια θυμάμαι ότι λέγανε, όσο απομακρύνεται από αυτό το νούμερο τόσο δυσκολότερα θα πουλήσει αφού δεν δίνει εύκολα ο άλλος 15.000 μόνο για πόλη, αφού έχει επιλογές με 6-7.000€, όσο πλησιάζει στο 12.000 όμως κάτι γίνεται, και εγώ θα το σκεφτώ, αλλά στα 15.000 για 3ο αυτοκίνητο, δεν νομίζω. Θα δούμε. Άντε να έρθει επιτέλους και αυτό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 907
                                            • 908
                                            • 119 / 908
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr