-
Ολοι εχετε δικιο απο λιγο.
Πολλες φορες και ο τροπος χρησης φταιει.
Για παραδειγμα ποσοι ξερουν οτι δεν πρεπει να πιεζουν το τιμονι οταν κανουν αναστροφη και να επιταγχυνουν αποτομα, διοτι χαλαει η κρεμαγιερα. Ποσοι περνουν απο λακουβες με πολλα χιλιομετρα και οι κραδασμοι φθηρουν το αυτοκινητο. Ποσοι γενικως ειναι βάρβαροι;
Παλαιοτερα χαλουσαν και τα μοτερ των τιμονιων διοτι οταν τα φτανεις τερμα ακομα εδινε ρευμα το ρελε και εκαιγε τα καρβουνακια μεσα του. Ποσους εχω δει με το τιμονι τερμα να το πιεζουν μεχρι να ξεκινησουν απο διασταυρωση.... Παει το μοτερ τους.
Αργοτερα εβγαλαν ως λυση τη διακοπη του ρευματος οταν εφταναν στο τερμα....
-
Η αλήθεια είναι όπως πάντα στην μέση. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα, όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, απαιτούν σωστή χρήση/οδήγηση και άψογη συντήρηση. Και στην δική μου περίπτωση θεωρώ ότι φέρω ευθύνη για κάποιες απ' τις βλάβες που είχα στο Octavia5. Όπως ευθύνη έχει και ο μέτριος μάστορας που το πηγαίνω εδώ και 11 χρόνια γιατί είναι στην άλλη γωνία από το σπίτι μου και βαριέμαι να πάω αλλού για ένα αμάξι που πλέον όποτε το αντικρίζω γυρνάνε τα άντερα μου και ανυπομονώ να το βάψω μπλε για να το πετάξω στην θάλασσα (έχω αποφασίσει όταν προχωρήσω σε αγορά νέου να το δώσω για ανακύκλωση, δεν θέλω ούτε για 1000€ να μου το πάρει η οποία αντιπροσωπεία!!).
Η διαφορά με τους υπόλοιπους κατασκευαστές είναι ότι ο VAG έχει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τις 'παθογένειες' του σε όλους τους τομείς και αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πουλάει με τρελούς ρυθμούς αυξάνει εκθετικά το πρόβλημα. Ακόμα και από το πώς αντιμετωπίζεται από αυτούς ο πελάτης κατά την πρώτη επαφή της αγοράς θα έπρεπε να μας δίνει σαφή ένδειξη των προθέσεών τους. Όταν σε βλέπει σαν πορτοφόλι με πόδια και στο δείχνει με θράσος δεν φταίει αυτός για ότι ακολουθήσει, ας προσεχες.
Και η Toyota είναι κολοσσός, είναι 1η σε πωλήσεις σε όλο τον κόσμο και σε βλέπει σαν πορτοφόλι. Έχουν και σε αυτούς καβαλήσει το καλάμι στις αντιπροσωπείες αλλά δεν σε ξεχνάνε μόλις αγοράσεις. Έχουν το καλύτερο after sales ever και έτσι δεν φαίνονται σαν τα άλλα τα τέρμα γαϊδούρια...
-
Ελπίζω το πάθημα να σου έγινε μάθημα και να μη παρατάς το αυτοκίνητό σου σε οποιοδήποτε άσχετο. Με αυτό σου το σχόλιο στην ουσία αποδομείς την εγκυρότητα της άποψής σου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
-
Παιδιά μην μπερδεύουμε την Σκόντα και την αξιοπιστία της με τα vw! Σε όλες της μετρήσεις η Σκόντα είναι πολύ ψηλότερα από τα υπόλοιπα του ομίλου. Το κακό της Σκόντα είναι η 2ετης δωρεάν εγγύηση , οι παραπλανητικές συνάψεις δανείων κατά την αγορά που αφορά όλον τον όμιλο και η αντιμετώπιση μετά την αγορά , που σε βλέπουν σαν εχθρό που πας να τους χαλάσεις το όνομα.
Ως προς το αν βγάζουν ή όχι προβλήματα συγκεκριμενες μάρκες είναι γνωστά. Φυσικά στο τι θα βγάλει ένα αμάξι παίζει ρόλο και ο κάτοχος υπάρχουν και σιδεροφαγοι.
Αλλά το κάψιμο λαδιού , τα απρόσμενα λαμπάκια , οι ουρανοί που πέφτουν , οι κλειδαριές που χαλάνε , τα παράθυρα που πέφτουν οι επενδύσεις που ξεφτυλιζονται οι πανάκριβες συντηρήσεις αυτόματων κιβωτίωνω και πολλά αλλα είναι γνωστό ποιες μάρκες τα βγάζουν.
-
Οι μεγαλύτερες βλάβες του ήταν εκτός προγράμματος (έφαγε ρουλεμάν σασμάν στα 7 χρόνια με 68.000χλμ) και εκτός λογικής (καλωδίωση κρεμαγιέρας 6 μήνες μετά την λήξη της εγγύησης). Το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί το αποδέχομαι αλλά η παθογένεια και η γαιδουριά τους είναι δεδομένη. Σιγά μην φταίω και για το diesel gate.
-
Και να πουμε και για το αμάξι
Πρωτη μακρυα διαδρομη και εκει που θεωρουσα το βιτ ψιλοσκληροκωλο ηρθε η τιμωρια για ολα τα μιλφοαναλ ονειρατα μου. Μπινκ, μπονκ, μπλαφ και καθολου χλουπατις
Με ειχε χαλασει το ντι ες 7 στο τεστ ντραιβ αλλα εδω ειναι σαν τα μαρμαρα που καβαλαγα πιτσιρικάς στη κατηφορα της δωδεκανησου στη πετρουπολη
Ακου εκει 19αρα-σχεδον μιλφατη- ζαντα και 255/45. Σε ποιο fkk το σκεφτηκε ο γερμαναρας που ταβαλε?
-
Και να πουμε και για το αμάξι
Πρωτη μακρυα διαδρομη και εκει που θεωρουσα το βιτ ψιλοσκληροκωλο ηρθε η τιμωρια για ολα τα μιλφοαναλ ονειρατα μου. Μπινκ, μπονκ, μπλαφ και καθολου χλουπατις
Με ειχε χαλασει το ντι ες 7 στο τεστ ντραιβ αλλα εδω ειναι σαν τα μαρμαρα που καβαλαγα πιτσιρικάς στη κατηφορα της δωδεκανησου στη πετρουπολη
Ακο εκει 19αρα-σχεδον μιλφατη- ζαντα και 255/45. Σε ποιο fkk το σκεφτηκε ο γερμαναρας που ταβαλε?
.. κάτι κάνουν καλά και οι Γάλλοι Γάτε μου! Θα τα δεις και από κοντά. Καταλαβαίνω τη σκληρή κριτική σου αλλά έχουν και τα καλά τους.
Αυτό το είδες;
-
Κλαίω από γέλια με το fkk!
Γάτε μου, r-line πήρες, φάε την 19αρα στη μάπα. Πολύ ωραίο εμφανισιακά τόσο το πακέτο εξωτερικής εμφάνισης όσο και η ζάντα, αλλά γκαπ-γκουπ θα έχεις.
-
Κλαίω από γέλια με το fkk!
Γάτε μου, r-line πήρες, φάε την 19αρα στη μάπα. Πολύ ωραίο εμφανισιακά τόσο το πακέτο εξωτερικής εμφάνισης όσο και η ζάντα, αλλά γκαπ-γκουπ θα έχεις.
Του το έδωσαν μέχρι να έρθει το 3008. Δεν νομίζω να το έπαιρνε ποτέ.
-
γιατι 3008 θα επαιρνε? χαχαχ
-
γιατι 3008 θα επαιρνε? χαχαχ
Χαχα!
-
Πρωτη μακρυα διαδρομη και εκει που θεωρουσα το βιτ ψιλοσκληροκωλο ηρθε η τιμωρια για ολα τα μιλφοαναλ ονειρατα μου. Μπινκ, μπονκ, μπλαφ και καθολου χλουπατις
Με ειχε χαλασει το ντι ες 7 στο τεστ ντραιβ αλλα εδω ειναι σαν τα μαρμαρα που καβαλαγα πιτσιρικάς στη κατηφορα της δωδεκανησου στη πετρουπολη
Ακου εκει 19αρα-σχεδον μιλφατη- ζαντα και 255/45. Σε ποιο fkk το σκεφτηκε ο γερμαναρας που ταβαλε?
Το είχα γράψει ότι είναι σκληρό, και με 18' που το είχα οδηγήσει....για εμένα δεν είχε καλή ποιότητα κύλισης, το βρήκα αχρειάστα σκληρό. Και μπορεί να έχει 19', αλλά το 255/45 έχει αρκετό πλαϊνό ύψος, δεν είναι 225/45 (είναι 1 εκατ. ψηλότερο).
-
να μην ειμαι και εντελως γκρινιαρέος... μια χαρα αυτοκινητο ειναι, αρεσε και στη κορακλα. εχει παντου χωρους και απλους χειριζμους. ησυχο αρκετα. το μπαγκαζ βεβαια δεν ειναι τοσο μεγαλο, εχει ρεζερβα απο κατω οποτε μαλλον δεν εχει 2ο πατωμα. ειναι τεραστια αυνανια τα ζαντολαστιχα. το πνιγουν σαν κουνελι και κοπαναει τοσο που κωλοδιαβαζεις αν η εταιρεια που φτιαξε τα φρεατια ειναι ΑΕ ή ΕΠΕ. θα εμπαινε στα υποψηφια, με 17αρες βεβαια, αν δεν παθενα λαστιχο οταν κουτουπωνα τη γατα πριν απο 20-25 χρονια και ειχα φρεσκοτερα τα νοθα μου, τοτες αφραγκος ειχα παρει ματριξ μεχρι που το φερανε σε κατασταση που το χαρισα. το τιγκ εχει ομως εμπνευση αστικου λεωφορειου: το μονο ενδιαφερον ειναι τα μιλφατα μεσα.
-
να μην ειμαι και εντελως γκρινιαρέος... μια χαρα αυτοκινητο ειναι, αρεσε και στη κορακλα. εχει παντου χωρους και απλους χειριζμους. ησυχο αρκετα. το μπαγκαζ βεβαια δεν ειναι τοσο μεγαλο, εχει ρεζερβα απο κατω οποτε μαλλον δεν εχει 2ο πατωμα. ειναι τεραστια αυνανια τα ζαντολαστιχα. το πνιγουν σαν κουνελι και κοπαναει τοσο που κωλοδιαβαζεις αν η εταιρεια που φτιαξε τα φρεατια ειναι ΑΕ ή ΕΠΕ. θα εμπαινε στα υποψηφια, με 17αρες βεβαια, αν δεν παθενα λαστιχο οταν κουτουπωνα τη γατα πριν απο 20-25 χρονια και ειχα φρεσκοτερα τα νοθα μου, τοτες αφραγκος ειχα παρει ματριξ μεχρι που το φερανε σε κατασταση που το χαρισα. το τιγκ εχει ομως εμπνευση αστικου λεωφορειου: το μονο ενδιαφερον ειναι τα μιλφατα μεσα.
οπως ειπα και πιο πανω, το πατωμα του πορτ μπαγαζ κατεβαινει πιο κατω. Εχει δευτερο σημειο που στηριζεται. Δεν ειναι τεραστια διαφορα, αλλα δινει περιπου 5 ποντους βαθος ακομα.
-
ρε συ απολυμαντικε, πως δουλευει το κινητο απο τα κουμπακια στο τιμονι? δεν βρισκω 'απαντηση κλησης' και 'κατεβασμα ακουστικου' παρα μονο στην οθονη. για πες...
-
Χαχα (για το απολυμαντικε) ... Σαν ινδιανικο χωριο (που πλακωνεται σαν γαλατικο χωριο) ειμαστε εδω μεσα.
Μα και εσυ..... Dettol;;; ....εχουμε κανεναν Azax ή Fabuloso
-
ρε συ απολυμαντικε, πως δουλευει το κινητο απο τα κουμπακια στο τιμονι? δεν βρισκω 'απαντηση κλησης' και 'κατεβασμα ακουστικου' παρα μονο στην οθονη. για πες...
Iphone ή android?
Νομιζω οτι συμπεριφερονται λιγο διαφορετικα τα δυο λειτουργικα
Σε iphone, αν θυμαμαι καλα, δεν δουλευουν καθολου τα κουμπακια (ισως να δουλευει μονο η απαντηση κληση). Παντως οταν εχεις συνδεδεμενο το carplay, σιγουρα εχουν πολυ μειωμενη λειτουργικοτητα. Νομιζα αν πας να πατησεις κουμπι τηλεφωνου, σου λεει κατι 'carplay connected' ή κατι τετοιο.
Σε android πατωντας το σου βγαζει λιστα με τις επαφες που εχεις καλεσει ή απο τις οποιες εχεις δεχτει κληση προσφατα. Ετσι σου επιτρεπει να τους ξανακαλεσεις. Ενω εισαι σε κληση, μπορει να πατησεις το κουμπι ειτε για hang up ειτε με το πανω-κατω βελακι να τον βαλεις σε hold.
Εχω αλλαξει προσφατα απο android σε iphone και του iphone δεν τα εχω δει παρα πολυ ακομη. Παντως σε android δουλευει οπως ακριβως σου εγραψα. Αν εχεις iphone, να το κοιταξω λιγο περισσοτερο το βραδυ που θα επιστρεφω απο τη δουλεια.
-
ρε συ ντετ_ολε, πιο απλα πραματα ερωταω, δεν ειμαι της τεχνολογιας: εχω συνδεσει το γκαλαξι μου με μπλεδοντο. χτυπαει το τηλεφωνο. τι ΠΑΤΑΩ στο τιμονι να απαντησω? επισης εχω καλεσει ας πουμε τον φαν-χανς. με γραφει γιατι του ειπα το κουγκα τουότα. τι ΠΑΤΑΩ να κατεβασω το ακουστικο να σταματησει να καλει? τον φανη? καποιον περαστικο?
tnx, διοτι εχω μαθει με σχιστοματικα που εχουν κουμπι που δειχνει ενα ακουστικο να κατεβαινει και κουμπι που δειχνει να απανταει μια μιλφατη. οκ τη μιλφατη τη φανταζομαι.
με τιμη
ο γατος
-
ρε συ ντετ_ολε, πιο απλα πραματα ερωταω, δεν ειμαι της τεχνολογιας: εχω συνδεσει το γκαλαξι μου με μπλεδοντο. χτυπαει το τηλεφωνο. τι ΠΑΤΑΩ στο τιμονι να απαντησω? επισης εχω καλεσει ας πουμε τον φαν-χανς. με γραφει γιατι του ειπα το κουγκα τουότα. τι ΠΑΤΑΩ να κατεβασω το ακουστικο να σταματησει να καλει? τον φανη? καποιον περαστικο?
tnx, διοτι εχω μαθει με σχιστοματικα που εχουν κουμπι που δειχνει ενα ακουστικο να κατεβαινει και κουμπι που δειχνει να απανταει μια μιλφατη. οκ τη μιλφατη τη φανταζομαι.
με τιμη
ο γατος
Οκ, εισαι android, οποτε τα θυμαμαι καλυτερα αυτα.
Οταν σε καλει καποιος, θα πρεπει στην κεντρικη οθονουλα (αν εχεις αναλογικα οργαν με MFD στο κεντρο) ή σε ενα σημειο των ψηφιακων οργανων να φαινεται οτι σε καλει το Χ νουμερο. Τοτε πατας το κουμπακι οκ (ειναι στον δεξι σου αντιχειρα) για να δεχθεις την κληση.
Οταν μιλας με τον φαν-χανς και αρχισει να σου λεει προστυχιες, του λες ενα 'α να χαθεις ανωμαλε' και στη συνεχεια πατας παλι το ιδιο κουμπακι (ΟΚ στον δεξι αντιχειρα). Αν σου αρεσουν οι προστυχιες, αλλα πρεπει να μιλησεις λιγο με το γραφειο, πατας το κατω βελακι και μετα οκ και μπαινει σε hold. Μετα αφου κλεισεις με το γραφειο, συνεχιζεις να λες ερωτολογα με τον χανς. Νομιζω οτι αφου κλεισει το 2ο τηλεφωνο, σε επαναφερει στο πρωτο (αυτο που ειχες σε hold) αυτοματα.
Αν οταν σε καλει καποιος ΔΕΝ βλεπεις πουθενα στον πινακα οργανων καποια ενδειξη, τοτε λυπαμαι που στο λεω, αλλα καποια λαλακια εχεις κανει
-
'έχω καλέσει ας πούμε τον φαν-χανς. με γράφει γιατί του είπα το κουγκα τουότα. τι ΠΑΤΑΩ να κατεβάσω το ακουστικό να σταματήσει να καλεί? τον φανη? '
Μόνιμες και οριστικές λύσεις, μετά ο Φάνης δεν θα ξανακαλέσει ΠΟΤΕ!!!
Αλλά και εσύ ρε γάτε όχι και τουοτα το κουγκα! αν πάμε βόλτα με το αουρις τι θα πεις, αμάξι των φλινστοουνς???
VW Tiguan 2016