-
Επειδή έγινε ιδιαίτερη μνεία για τα όρια ταχύτητας κτλ κτλ.. το video εν κινήσει που δεν παίζει σε κανένα αυτοκίνητο εν κινήσει για λόγους ασφάλειας γιατί το παραβλέπετε... ?
-
Επειδή έγινε ιδιαίτερη μνεία για τα όρια ταχύτητας κτλ κτλ.. το video εν κινήσει που δεν παίζει σε κανένα αυτοκίνητο εν κινήσει για λόγους ασφάλειας γιατί το παραβλέπετε... ?
Γιατί ρε Μαστορα , μας τα έχουν κάνει τσουρέκια, οτι η ταχυτητα (μονη της σαν φυσικό μεγεθος) σκοτώνει !!!
Δεν μας είπαν τίποτα οτι το να βλέπεις βιντεο ενω οδηγάς σκοτώνει!!!
Υ.Γ. θα ακούσουμε την κλασική @@ρια οτι είναι για να βλέπουν τα παιδιά στη διαδρομή!!!
-
Εγώ το θέλω για να βλέπει σήριαλ η πεθερά μου και να μην μιλάει στη διαδρομή.
-
Εγώ το θέλω για να βλέπει σήριαλ η πεθερά μου και να μην μιλάει στη διαδρομή.
Κατεβασε την Λαμψη στο ταμπλετ!!! Θα ειναι ησυχη και οσο ειστε στον προορισμό και στη διαδρομή επιστροφής!
-
Επειδή έγινε μνεία για τα όρια ταχύτητας κτλ κτλ.. το video εν κινήσει που δεν παίζει σε κανένα αυτοκίνητο εν κινήσει για λόγους ασφάλειας γιατί το παραβλέπετε... ?
Καλά κάνει και δεν παίζει. Όπως και οι περισσότερες ρυθμίσεις καυλάντας στις οθόνες. Αυτό που διαφωνώ είναι το gps που δεν με αφήνει να επιλέξω προοσρισμό πλήν αγαπημένων και προσφάτων.
-
Mastoras78 wrote:
Επειδή έγινε ιδιαίτερη μνεία για τα όρια ταχύτητας κτλ κτλ.. το video εν κινήσει που δεν παίζει σε κανένα αυτοκίνητο εν κινήσει για λόγους ασφάλειας γιατί το παραβλέπετε... ?
Καλά κάνει και δεν παίζει. Όπως και οι περισσότερες ρυθμίσεις καυλάντας στις οθόνες. Αυτό που διαφωνώ είναι το gps που δεν με αφήνει να επιλέξω προοσρισμό πλήν αγαπημένων και προσφάτων.
η εμπειρια απο το αναλογο του βιτ ειναι οτι για να βαζεις προορισμους εν κινησει στο τζι πι ες χρειαζοταν με το πρωτο φιρμφουερ να κανεις την ιδια πατεντα με εδω με το βραχυκυκλωμα που ανιχνευει κινηση, 2 λεπτα δουλεια. ομως και παλι βιντεο δεν επαιζε σε κινηση, επαιρνε απο το gps σημα ανεξαρτητο. καποια στιγμη μπηκε ρυθμιση και μπορουσες απο τα μενου να ενεργοποιησεις ή οχι την αλλαγη προορισμου σε κινηση. μαλλον κατι τετοιο θα γινει και στο τουοτα. βιντεο παντως με κανενα φιρμγουερ δεν προκειται να παιξει, ειναι χειροτερα και απο παραλογο. αν χρειαζεσαι βιντεο για τους πισω, ολοι οι κατασκευαστες εχουν βγαλει εργοστασιακα εξαρτηματα εξτρα που προσαρμοζεις στα προσκεφαλα ταμπλετς. μια χαρα ειναι. φυσικα και το να εχεις τη πεθερα στο αμαξι μπροστα μου βγαζει θεματα. το ολιγοτερο.
-
Καλά πλέον δεν ασχολούμαι... Το βάζω από το κινητό μέσω car play, και άντε γεια(που λέει και ο Τάκης)... Αλλά είναι παράλογο, γιατί πες ότι θέλει ο συνοδηγός να βάλει τον προορισμό. Η οθόνη δεν είναι μόνο διαθέσιμη για χειρισμό από τον οδηγό. Θα μπορούσε με τον ίδιο αισθητήρα του καθίσματος, να καταλαβαίνει πότε κάθετε κάποιος και να το επιτρέπει.
-
terryp117 wrote:
ΑΥΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, το βίντεο όταν συνδέσεις ένα στυκάκι π.χ. παίζει μια χαρά ΑΛΛΑ μόνο όταν έχεις το λεβιέ στη θέση P πάρκινγκ...!!! Μέσα από το auto android το δοκίμασα και mirroring δοκίμασα,αλλά και πάλι ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ μόλις ξεκινήσεις,αν και είναι ασταθή τα προγράμματα που κυκλοφορούν ακόμα και όταν είσαι στη θέση P...!!!
Η λύση στο πρόβλημα λέγεται VIDEO IN MOTION έχει κυκλοφορήσει για αρκετά αυτοκίνητα,είδα κάποια βίντεο από Τουρκία που συναρμολογείται το σεντάν και από Ιαπωνία.Παρεμβαίνουν στην οθόνη,βραχυκυκλώνουν 2 καλώδια και όταν εσύ πας στο D το λεβιέ για να ξεκινήσεις ,δεν διαβάζει το σύστημα την κίνηση.Το θεωρώ παρέμβαση άγνωστη ,χώρια που θάχεις θέμα με την εγγύηση αν τύχει κάτι.Σε άλλα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό κιτ που το βάζουν σε κάποια θύρα ,ίσως εκεί που μπαίνει το διαγνωστικό,πολύ πιο ανώδυνο,στην corolla μας δεν το είδα ακόμα..!!! Το είδα να παίζει σε bmw.Μου είπαν να πάω το αυτοκίνητο να το δοκιμάσει ο ηλεκτρολόγος και να μου πει,το λυπήθηκα καινούργιο είναι ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ...!!!
Αν έχεις κολλητό ηλεκτρολόγο που ξέρει από Τογιότα μπορεί να στο κάνει με 20-30 ευρώ,20 λεπτά το πολύ...!!!Βγάζεις την οθόνη και βραχυκυκλώνεις δύο καλώδια με γέφυρα...!!!
H άλλη λύση είναι να πας σε αλλαγή οθόνης 400-450 ευρώ και νάχει τα πάντα μέχρι και tv..!!
Πουλάει κι η Τογιότα 1000+ ευρώ μόνο το navi εννοείται με το ίδιο πρόβλημα,καλά αυτοί......στο συννεφάκι...!!!
Με το CarStream που δοκίμασα δεν μου παίζει καθόλου Video. Μόνο ήχος ακούγεται.
Όλες οι δοκιμές έγιναν σε P mode.
ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, μία μου παίζει την άλλη σταματάει ή έχει μόνο ήχο.Δεν ανταποκρίνεται καλά το car stream...!!! Μόνο με αυτό το video in motion θα βρούμε άκρη ,όταν και αν το κάνουμε ή όταν βγει αντάπτορας όπως στη bmw και για το corolla.Και youtube τα ίδια,μόλις αλλάξεις και φύγεις από το P εικόνα γιοκ..!!
-
kyr80 wrote:
Mastoras78 wrote:
Επειδή έγινε ιδιαίτερη μνεία για τα όρια ταχύτητας κτλ κτλ.. το video εν κινήσει που δεν παίζει σε κανένα αυτοκίνητο εν κινήσει για λόγους ασφάλειας γιατί το παραβλέπετε... ?
Καλά κάνει και δεν παίζει. Όπως και οι περισσότερες ρυθμίσεις καυλάντας στις οθόνες. Αυτό που διαφωνώ είναι το gps που δεν με αφήνει να επιλέξω προοσρισμό πλήν αγαπημένων και προσφάτων.
η εμπειρια απο το αναλογο του βιτ ειναι οτι για να βαζεις προορισμους εν κινησει στο τζι πι ες χρειαζοταν με το πρωτο φιρμφουερ να κανεις την ιδια πατεντα με εδω με το βραχυκυκλωμα που ανιχνευει κινηση, 2 λεπτα δουλεια. ομως και παλι βιντεο δεν επαιζε σε κινηση, επαιρνε απο το gps σημα ανεξαρτητο. καποια στιγμη μπηκε ρυθμιση και μπορουσες απο τα μενου να ενεργοποιησεις ή οχι την αλλαγη προορισμου σε κινηση. μαλλον κατι τετοιο θα γινει και στο τουοτα. βιντεο παντως με κανενα φιρμγουερ δεν προκειται να παιξει, ειναι χειροτερα και απο παραλογο. αν χρειαζεσαι βιντεο για τους πισω, ολοι οι κατασκευαστες εχουν βγαλει εργοστασιακα εξαρτηματα εξτρα που προσαρμοζεις στα προσκεφαλα ταμπλετς. μια χαρα ειναι. φυσικα και το να εχεις τη πεθερα στο αμαξι μπροστα μου βγαζει θεματα. το ολιγοτερο.
Tι με πέρασες;;;;; καναν ασέβαστο;;;;; η μητέρα στην προεδρική.
-
Γατάκια.... Την πεθερά την έχω βάλει στην καρότσα, να κρατάει τα παιχνίδια από τα μικρά, για να πάμε παραλία, γιατί βαριόμουν να τα δέσω....
-
και το αμαξι δεν εχει ερθει ακομα συμφωνα με την toyota, η οποια καθε μερα μου λεει και αλλο παραμυθι. το τελευταιο αφηγημα λεει οτι φτανει αυτο το ΣΚ. (αρχικη παραδοση ηταν αρχες Νοεμβρίου)
Υπαρχει περιπτωση καπως να μαθω ποτε εφτασε Ελλαδα το αυτοκινητο?
απο κανα φιλο εδω μεσα που μπορει να εχει καμια ακρη και μπορει να με βοηθησει? αφου πιστευω οτι το αμαξι ειναι ηδη Ελλαδα και το κρατανε για καποιο δικο τους λογο για να εκτελωνστει το '21.
ευχαριστω
Καλες Γιορτες.
-
Βλέπω ότι όλοι μας έχουμε θέμα με τη παράδοση η οποία πάει συνεχώς πίσω. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ρωτήσεις αν ξέρουν τον αριθμό πλαισίου (εμένα δεν ήξεραν οπότε δεν ξανασχολήθηκα, στην τελική αυτοί περιμένουν χρήματα όχι εγώ) και να σου το δώσουν. Μετά δεν ξέρω αν με κάποιο τρόπο μέσα από την εφαρμογή mytoyota μπορείς να το εντοπίσεις.
και το αμαξι δεν εχει ερθει ακομα συμφωνα με την toyota, η οποια καθε μερα μου λεει και αλλο παραμυθι. το τελευταιο αφηγημα λεει οτι φτανει αυτο το ΣΚ. (αρχικη παραδοση ηταν αρχες Νοεμβρίου)
Υπαρχει περιπτωση καπως να μαθω ποτε εφτασε Ελλαδα το αυτοκινητο?
απο κανα φιλο εδω μεσα που μπορει να εχει καμια ακρη και μπορει να με βοηθησει? αφου πιστευω οτι το αμαξι ειναι ηδη Ελλαδα και το κρατανε για καποιο δικο τους λογο για να εκτελωνστει το '21.
ευχαριστω
Καλες Γιορτες.
-
Παιδια χρόνια πολλα.
Διαβαζα προηγουμενα μηνυματα... Ειναι καποιοι που λενε οτι με το ζορι πιστεψαν οτι έχει καταναλωση 4.
Λοιπον μετα απο 1μιση μηνα με το υβριδικο 1800 εχω να σας πω οτι πηγαινοερχομαι στη δουλεια μου, μεστην πολη 20 λεπτά αποσταση ΑΝ ΘΕΛΩ με 2.8λιτρα/100χλμ. Πηγαινοντας πολυ, χαλαρα.
Αν παω νορμαλ ειμαι στα 3.2-3.3.
Αν τρεξω ιως πιασω τα 4.
Σε εθνικη με 120 πανω απο 5.5λιτρα/100χλν δεν βλεπω εγω.
Μεστην πολυ δε συγκρίνεται με Diesel ειναι ΠΟΛΥ πιο οικονομικό το υβριδικο.
-
-
Αν παω νορμαλ ειμαι στα 3.2-3.3.
Αν τρεξω ιως πιασω τα 4.
Σε εθνικη με 120 πανω απο 5.5λιτρα/100χλν δεν βλεπω εγω.
Μεστην πολυ δε συγκρίνεται με Diesel ειναι ΠΟΛΥ πιο οικονομικό το υβριδικο.
Εγώ δεν αμφιβάλω καθόλου για τα νούμερα.
Συγγενής μου με CHR μου έλεγε επίσης χαμηλά νούμερα, η Corolla σαν πιο μικρό αμάξι θα έχει ακόμη μικρότερη κατανάλωση.
Αλλά να μην μπλέκουμε την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ σε λίτρα, με το ΚΟΣΤΟΣ σε ευρώ.
'Οικονομικό' σημαίνει 'λιγότερα ευρώ'.
ΜΕΣΕΣ ΤΙΜΕΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 28/12/2020
Αμόλυβδη 95 οκτ. 1,435 Αμόλυβδη 100 οκτ.1,635
Diesel Κίνησης 1,162 Υγραέριο κίνησης (Autogas) 0,761
0,27€ ανά λίτρο η διαφορά, κι ας αφαιρέσουμε και τα 0,03€ φόρος που θα μπει, θα ήταν 0,24€ η διαφορά.
Ένα ντήζελ στο μέγεθος της Κορόλα, πόσο πιστεύετε πως καίει μέσα στη πόλη;
(κανονικά θα έπρεπε να πω, στους χώρους της Corolla, αλλά θα περιπλακεί η συζήτηση)
Νομίζω πως όποιος κάνει τους υπολογισμούς, 'μία η άλλη' θα του βγει.
Αν κι εγώ για την πόλη, ΤΟΥΟΤΑ υβριδικό θα προτιμούσα, αλλά δεν θα έδινα 22+ χιλιάδες ευρώ, για να πάρω αυτοκίνητο 'πόλης'. Μάλλον θα είχα αγοράσει CNG κατά 90%. Που καίει σε ευρώ, όσο τα υβριδικά και τα ντήζελ σε λίτρα.
-
Αμέσως πήγατε να με φάτε, όπως ανέφερα στο post είπα ότι οι δοκιμές έχουν γίνει όλες στο 'P mode' και θέλω μόνο τότε να παίζει το video, αλλά ούτε και έτσι παίζει!!!
Παρακαλώ να πάρετε πίσω ότι είπατε γιατί δεν ανέχομαι τέτοιου είδους ειρωνίες από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν.
-
Προσωπικά πάντα βάζω το πιο ακριβό πετρέλαιο(v-power ή ultimate κλπ), οπότε η διαφορά δεν είναι αυτή που λες. Ακόμα και στο leasing ultimate βαζω. Και πολύς κόσμος που γνωρίζω. Τώρα άμα θες ακόμα φθηνότερα, έχει πρατήρια τύπου Καλπάκη-Χάρκα κλπ.
Επίσης είναι αβέβαιο κατά πόσο θα συνεχίσει αυτή η επιδότηση στο πετρέλαιο, γιατί υπήρξε επειδή ήταν καύσιμο αποκλειστικά των επαγγελματιών. Με την απελευθέρωση έχει συζητηθεί πολλές φορές η εξίσωση φόρου. Οπότε είναι φθηνότερο όσο ισχύει ένα καθεστώς, το οποίο μπορεί να αλλάξει αύριο. Μπορεί και όχι.
Το πλεονέκτημα του diesel είναι η χαμηλή κατανάλωση. Οι αρλούμπες περί δύναμης με την ροπή είναι 'να'χαμε να λέγαμε'... Αυτήν την χαμηλή λοιπόν κατανάλωση την επιτυγχάνουν και τα hybrid. Ο καθένας βάζει τα λεφτά του εκεί που θέλει.
-
Ένα ντήζελ στο μέγεθος της Κορόλα, πόσο πιστεύετε πως καίει μέσα στη πόλη;
Και αυτόματο, μην το ξεχνάς. Οπότε ένα π.χ. 308 αυτόματο είναι περίπου στο 6.5 μέσα στην πόλη και χτυπάει και 7 εαν έχει κίνηση (όπου το υβριδικό πέφτει ακόμα περισσότερο). Εμένα η MiTo στην πόλη είναι στο 6.3 (συγκριτικά το Panda ήταν στο 7.5).
-
Προσωπικά πάντα βάζω το πιο ακριβό πετρέλαιο(v-power ή ultimate κλπ), οπότε η διαφορά δεν είναι αυτή που λες. Ακόμα και στο leasing ultimate βαζω. Και πολύς κόσμος που γνωρίζω. Τώρα άμα θες ακόμα φθηνότερα, έχει πρατήρια τύπου Καλπάκη-Χάρκα κλπ.
Επίσης είναι αβέβαιο κατά πόσο θα συνεχίσει αυτή η επιδότηση στο πετρέλαιο, γιατί υπήρξε επειδή ήταν καύσιμο αποκλειστικά των επαγγελματιών. Με την απελευθέρωση έχει συζητηθεί πολλές φορές η εξίσωση φόρου. Οπότε είναι φθηνότερο όσο ισχύει ένα καθεστώς, το οποίο μπορεί να αλλάξει αύριο. Μπορεί και όχι.
Το πλεονέκτημα του diesel είναι η χαμηλή κατανάλωση. Οι αρλούμπες περί δύναμης με την ροπή είναι 'να'χαμε να λέγαμε'... Αυτήν την χαμηλή λοιπόν κατανάλωση την επιτυγχάνουν και τα hybrid. Ο καθένας βάζει τα λεφτά του εκεί που θέλει.
Πριν μερικά χρόνια πήγα να δοκιμάσω το τελευταίο corolla σεντάν τότε με πετρέλαιο με κινητήρα 1,4.Ήταν τόσο πεθαμένο που με απογοήτευσε πλήρως παρότι δεν με ενδιέφεραν οι επιδόσεις,πιο αργό και από χελώνα,εννοείται καμμία σχέση με το υβριδικό που μπροστά του είναι φόρμουλα ένα...!!!Παρότι καλό αυτοκίνητο το απέρριψα λόγω μοτέρ.
Το υβριδικό έχει τέτοιες επιδόσεις ,ώστε να περνάει απαρατήρητο στον τομέα αυτόν για κάποιον ο οποίος δεν ψάχνεται να αφήνει καπνούς στο δρόμο.Από την πρώτη μέρα είναι στο ECO ούτε καν στο NORMAL.Δοκίμασα απλά στο SPORT στην οδήγηση και ξεκίνησε σπινάροντας,πλάκα είχε δεν το περίμενα ,ούτε γιαυτό το πήρα φυσικά...!!! Μέχρι τα 100-120 ανεβάζει με τέτοιον τρόπο,που δεν θα κουράσει κανέναν και αν χρειαστεί θα προσπεράσει με αξιοπρέπεια.Απο εκεί και πέρα θα πρέπει και ο καθένας να ξέρει τι έχει στα χέρια του.
Σου έγραψα γιατί μου άρεσε η τελευταία σου φράση, ο καθένας βάζει τα λεφτά του εκεί που θέλει.........ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ, το να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι η δική μας επιλογή είναι η καλύτερη.....άστο μη το γράψω, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ναι να κάνουμε , χωρίς πάθος όμως, αλλά μέχρι εκεί.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...
-
Επισης σe opel corsa diesel και skoda Octavia diesel της οικογένειας και τα δυο χρειάστηκαν αλλαγη dpf με το αναλογο κοστος. Ενω η corolla εχει τρομερά φθηνα service, δεν εχει καν δισκο πλατό, τα τακακια εχουν πολυ λιγη φθορα και χιλια δυο αλλα πκεονεκτηματα σχετικά ωστε να μη πληρωνεις τιποτα εξτρα πλην των παμφθηνων service k της βενζίνης (μια φορα το μηνα για μενα)
Toyota Corolla 2019