-
Μέχρι το Μάρτιο του 2022 **ΘΑ καταρτίσουν σχέδια **οι δήμοι για σημεία φόρτισης, με προϋπολογισμό 5,42Μ € από το Πράσινο Ταμείο.
Για να έχουμε ένα χρονοδιάγραμμα εξέλιξης των δημόσιων θέσεων φόρτισης/στάθμευσης...
-
Εγώ έχω το C3 και δεν είπα ότι πάω σταθερά 150 αλλά πάω συνήθως 130 στην Εθνική, και ναι, από το 2011 έχω αλλάξει 1 φορά τακάκια και 1 μπαταρία πέρυσι (και αυτό προληπτικά).
Τώρα για τα service αναφέρεσαι σε άλλον γιατί εγώ δεν τα έχω μετρήσει, ούτε τσιγκουνευτει βέβαια. Πάντως χθες 135€ δώσαμε για το 2008.
Δεν επιβάλω σε κανένα τίποτα, εγώ απολαμβάνω κ πραγματικά η προσωπική σας άποψη την οποία θέλετε να επιβάλεται (για το ίδιο πράγμα που με κατηγορείτε δηλαδή) μου είναι παντελώς αδιάφορη για μία αγορά που αποδυκνείεται αρκετά καλή ακόμα κ για την τσέπη. Δεν κάνω καμία προσωπική επίθεση αλλά δεν μπορώ να δεχθώ οτι σε ενοχλεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν πάει πχ με 150 σταθερά (ενώ έχει τελική πχ 160) αλλά έχεις ένα c3 το οποίο ειναι απλά ένα πολύ τίμιο αυτοκίνήτο πόλης, κ όχι αυτοκίνητο για ταξίδια, τόσο απλά, αυτή ειναι η προδιαγράφή του, από εκεί κ πέρα ο καθένας κάνει οτι θέλει. Αυτό δνε λέγεται επίθεση, λέγεται πολύ απλά ειλικρίνεια, κάθε πράγμα έχεις τις προδιαγραφές του κ εκεί ξεκινάει κ τελειώνει η κουβέντα, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Αναφορικά με τα τακάκια κτλ, κάθε αυτοκίνητο επίσης έχει ένα κόστος συντήρησης /βλάβες το οποίο λίγο η πολύ ισχύει για όλους, αν δεν βάζεις μέσα αυτό το κόστος το οποίο στο ηλεκτρικό ειναι πολυ μικρότερο ενώ μου συγκρίνεις αυτοκινητο διαφορετικής κατηγορίας πχ c3 με ένα vw golf πως θα βγει ένα λογικό συμπέρασμα. ΑΝτιλαβμάνομαι οτι θεωρείτε οτι η ηλεκτροκίνηση είναι αρκετά ακριβή, στην πράξη όμως δεν ειναι τόσο ακριβή όσο θέλετε να περιγράφεται με ασόβαρες συγκρίσεις, καθώς δνε προσμετράτε το κόστος συντήρησης κτλ που προκύπτουν στην διάρκει ατου χρόνου κ δεν φαίνονται επειδή φεύγουν λίγα λίγα.
-
Το αφήνω εδώ, και ελπίζω να δω περισσότερο πολιτισμένο διάλογο στη συνέχεια.
Παιδιά, δεν είμαστε 2 πλευρές, 1 είμαστε, οι 'ΠΕΛΑΤΕΣ', εμείς που σε λίγο καιρό θα έκανε 30αρες και παραπάνω για οικογενειακά ηλεκτρικά. Μην φανατιζεστε χωρίς λόγο!
Πάρα πολύ όμορφα, συμφωνούμε απόλυτα, κάθε άποψη ειναι αποδεκτή, κ μέσα από τον (ειλικρινή) διάλογο βγαίνει κέρδος για όλους. Να μιλάμε (δεν απευθύομαι σε σένα προσωπικά για να μην παρεξηγηθώ ακόμα μία φορά) όμως με γεγονότα οχι με εικασίες ή προσωπικές επιλογές του καθενός που άλλωτε δουλεύουν κ άλλωτε όχι. Τεσπα, είτε μας αρέσει είτε όχι, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το παρόν κ το μέλλον (ακόμα κ για τους περιβαλλοντικούς λόγους που σωστά αναφέρονται) κ δεν είναι ούτε wanna be, ούτε Life style ούτε θέμα επίδειξης πλούτου. Ολοι μας πρέπει να σκεφτόμαστε με σεβασμό προς το περιβάλλον αρχικά γιατί αυριο αυτό τον τόπο θα τον παραδώσουμε στα παιδιά μας. Για το αν οι μπαταρίες ή η παραγωγή ρεύματος ρυπαίνουν εν τέλει περισσότερο το περιβάλλον, είναι ένα θέμα που είναι αδύνατο να μετρηθεί (κατά την προσωπική μου αποψη), οπότε επιτρέψτε μου να αμφιβάλω (κ όχι επειδή με συμφέρει την δεδομένη στιγμή). Πάντα θα υπάρχουν δύο απόψεις, σημασία έχει ποιος μπορεί να τεκμηριώσει την καθε μία
-
Dublin wrote:
Εγώ έχω το C3 και δεν είπα ότι πάω σταθερά 150 αλλά πάω συνήθως 130 στην Εθνική, και ναι, από το 2011 έχω αλλάξει 1 φορά τακάκια και 1 μπαταρία πέρυσι (και αυτό προληπτικά).
Τώρα για τα service αναφέρεσαι σε άλλον γιατί εγώ δεν τα έχω μετρήσει, ούτε τσιγκουνευτει βέβαια. Πάντως χθες 135€ δώσαμε για το 2008.
Δεν επιβάλω σε κανένα τίποτα, εγώ απολαμβάνω κ πραγματικά η προσωπική σας άποψη την οποία θέλετε να επιβάλεται (για το ίδιο πράγμα που με κατηγορείτε δηλαδή) μου είναι παντελώς αδιάφορη για μία αγορά που αποδυκνείεται αρκετά καλή ακόμα κ για την τσέπη. Δεν κάνω καμία προσωπική επίθεση αλλά δεν μπορώ να δεχθώ οτι σε ενοχλεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν πάει πχ με 150 σταθερά (ενώ έχει τελική πχ 160) αλλά έχεις ένα c3 το οποίο ειναι απλά ένα πολύ τίμιο αυτοκίνήτο πόλης, κ όχι αυτοκίνητο για ταξίδια, τόσο απλά, αυτή ειναι η προδιαγράφή του, από εκεί κ πέρα ο καθένας κάνει οτι θέλει. Αυτό δνε λέγεται επίθεση, λέγεται πολύ απλά ειλικρίνεια, κάθε πράγμα έχεις τις προδιαγραφές του κ εκεί ξεκινάει κ τελειώνει η κουβέντα, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Αναφορικά με τα τακάκια κτλ, κάθε αυτοκίνητο επίσης έχει ένα κόστος συντήρησης /βλάβες το οποίο λίγο η πολύ ισχύει για όλους, αν δεν βάζεις μέσα αυτό το κόστος το οποίο στο ηλεκτρικό ειναι πολυ μικρότερο ενώ μου συγκρίνεις αυτοκινητο διαφορετικής κατηγορίας πχ c3 με ένα vw golf πως θα βγει ένα λογικό συμπέρασμα. ΑΝτιλαβμάνομαι οτι θεωρείτε οτι η ηλεκτροκίνηση είναι αρκετά ακριβή, στην πράξη όμως δεν ειναι τόσο ακριβή όσο θέλετε να περιγράφεται με ασόβαρες συγκρίσεις, καθώς δνε προσμετράτε το κόστος συντήρησης κτλ που προκύπτουν στην διάρκει ατου χρόνου κ δεν φαίνονται επειδή φεύγουν λίγα λίγα.
Δεν έχω κάνει ποτέ αναφορά σε αυτά τα θέματα. Μάλλον με έχεις μπερδέψει με άλλο σχολιαστή, απλά είχα αναφέρει ότι το ταπεινό Citroen-ακι δεν είχε βγάλει θέματα μόνο και μόνο επειδή είναι η αλήθεια.
Το αφήνω εδώ, και ελπίζω να δω περισσότερο πολιτισμένο διάλογο στη συνέχεια.
Παιδιά, δεν είμαστε 2 πλευρές, 1 είμαστε, οι 'ΠΕΛΑΤΕΣ', εμείς που σε λίγο καιρό θα σκαμε 30αρες και παραπάνω για οικογενειακά ηλεκτρικά. Μην φανατιζεστε χωρίς λόγο!
-
Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι το μέλλον , αλλά σίγουρα ΔΕΝ είναι το παρόν .
Αθήνα- Κύμη που είπε ο φίλος είναι 160 χλμ , που αν θες να πας γρήγορα επειδή ξέρεις τον δρόμο , έχει πολλά δύσκολα προσπεράσματα , αλλιώς θα πας πίσω από τις νταλίκες της Σκύρου . Πόσο εύκολα ένα ηλεκτρικό θα κάνει αυτό το ταξίδι με προσπεράσματα και δεν θα αγχωθείς για την μπαταρία .
Από την άλλη κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα πουλάνε το ρεύμα τα 'ηλεκτράδικα' στους δρόμους .
Είχα διαβάσει ένα γαλλικό σάιτ που δοκίμασε το ηλεκτρικό 2008 σε ένα ταξίδι και είδε ότι παίζουν διάφορα θέματα με το ρεύμα που στο ένα σκέλος το κόστος πήγε σαν να ήταν αμερικάνικο 12κύλινδρο του 90 .
Υπάρχουν συμβάσεις με ηλεκτράδικα που αν βάζεις στο ένα θα είναι φτηνό , στο άλλο που δεν θα έχεις σύμβαση , πανάκριβο . Και αν στο ταξίδι , αυτό που έχεις σύμβαση δεν είναι κοντά εκεί που τελειώνει η φόρτιση , θα μπεις σε ιστορίες κλπ .
Αυτή την στιγμή ηλεκτρικό μόνο άτομα που πάνε σπίτι-γραφείο μόνο , που έχουν πρόσβαση σε ρεύμα και στα δύο και δεν χρειάζεται να κάνουν πολλά χλμ .
Αντε και Σ/Μ . Για αυτή την περίπτωση το σημερινό ηλεκτρικό είναι το ΑΜΙ και τα άλλα που θα ακολουθήσουν . 6000 για πέταμα , 40 χλμ αυτονομία και εύκολη φόρτιση .
Τα άλλα είναι πολύ μακριά ακόμα και βέβαια κανείς δεν σκέφτεται τι θα γίνει αν αλλάξει τόσο η τεχνολογία των ηλεκτρικών σε 5-6 χρόνια που θα γίνουν σαν τους υπολογιστές . Οι παλιοί για πέταμα .
Δηλαδή αν το 2026 υπάρχουν ηλεκτρικά που αντί για 35000 κάνουν 30000 και έχουν αυτονομία 600 χλμ και δυνατότητα φόρτισης σε 10 λεπτά με νέες μπαταρίες , πόσο εύκολο θα είναι αυτό να δουλέψει στα σημερινά ηλεκτρικά ?
Αν μπορεί κάτι γίνεται , Αν δεν μπορεί , ο άλλος θα παίρνει 10ετίας βενζίνης ή πετρελαίου , παρά 6ετίας ηλεκτρικό .
-
Οποιος γράφει για τις αδυναμίες των ηλεκτροκίνητων στην παρούσα φάση το κάνει ας πούμε από 'καημό' κι όχι γιατί δεν θέλει το ηλεκτρικό. Θα κάνω μια σύντομη αναφορά στη χρήση αυτοκινήτου σε 2 διαφορετικές χώρες που έχω την εμπειρία, για να δούμε τις τρέχουσες συνθήκες της ηλεκτροκίνησης. Καθώς η Ελλάδα είναι μια 'κουτσουλιά' στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων, γράφω παρακάτω ένα σεντονάκι με τις συνθήκες σε μια χώρα που υπάρχει ακόμη χρήμα και η ζωή εξαρτάται από το αυτοκίνητο όσο πουθενά αλλού. Κι εδώ πωλούνται πολλά, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα κάθε χρόνο!
Εγώ τα τελευταία χρόνια ζω σε δύο χώρες όπως πολλοί, τα 3/4 του χρόνου στην Αραβία όπου εργάζομαι και το 1/4 στην Ελλάδα για να επισκέπτομαι την οικογένεια και την παλιά ζωή.
Λοιπόν, στην Αραβία έχω ένα δίλιτρο (μικρό για εδώ) αυτόματο ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο Μάζντα 6 πέντε ετών και κάνω τουλάχιστον 40χλμ τη μέρα για τη δουλειά κι αν βγω ξανά απ' το σπίτι για άλλο λόγο, άλλα τόσα. Αν πάω κάπου αλλού, όπως για παράδειγμα Βόλος-Λάρισα ή Αθήνα-Χαλκίδα στην Ελλάδα, εδώ η ολιγόωρη βόλτα θα είναι καμιά 200αριά χιλόμετρα. Λόγω καμερών παντού και προσωπικών προτιμήσεων τα τελευταία χρόνια ταξιδεύω στα όρια ταχύτητας, με 120 χαω. Ο υπολογιστής ταξιδίου δείχνει περίπου 7,5λτ στα 100, παλιά έδειχνε κι 8,5λτ. Όταν αγόρασα το αμάξι καινούριο, η τιμή της βενζίνης με την ισοτιμία του ευρώ ήταν περίπου 6-8€ το γέμισμα των περίπου 40-45 λίτρων. Τα τελευταία 2 χρόνια που έχει αρχίσει παγκόσμια οικονομική κρίση και ειδικά για τους πετρελαιοπαραγωγούς, πλάκωσαν κι εδώ φόροι και ΦΠΑ, **το γέμισμα 16-18€ **τριπλασιάστηκε περίπου . Το βενζινοκίνητο αμάξι μου σε μια βασική έκδοση δίλιτρου αυτόματου το είχα αγοράσει το 2015 τιμή ισοτιμίας ~14000€. Πλέον το τελευταίο μοντέλο, μόνο αυτόματο διατίθεται, με τον 2.4 ή 2.5λτ κοστίζει περίπου 18,000€ - 20Κ στις πολύ πλούσιες εκδόσεις, για να έχουμε μια αίσθηση του κόστους συμβατικών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων εκτός Ελλάδος. Οι ντόποιοι αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα όταν είναι πιτσιρικάδες που ξεκίνησαν τη δουλειά. Αν ο μπαμπάς έχει λεφτά, αγοράζουν κάτι σαν Mustang κ.α. Συνήθως ένας οικογεννειάρχης έχει τουλάχιστον κάτι σαν Prado ή τα GX Land Cruiser, Fortuner ή Toyota φορτηγάκι 2,7λτ αν είναι επαρχιώτης από 'αγροτική' οικογένεια. Οικογεννειακά αυτοκίνητα θεωρούνται τα παραπάνω, όπως και για παράδειγμα, Mazda CX9, Ford Expedition, Nissan Pathfinder ή Patrol, ή κάτι αμερικάνικα σαν τα Crown Victoria, από όλα αυτά είναι γεμάτος ο τόπος, ένα βράδυ στο πάρκινκ του εργοστασίου ανάμεσα από καμιά 30αρια αμάξια ήταν 17 Land Cruzer. Οι άνθρωποι περνάνε πολλές πολλές ώρες τη μέρα μέσα στο αυτοκίνητο, σύνηθες να κάνουν πάνω από 200χλμ ημερησίως πήγαινε έλα στη δουλειά οι περισσότεροι, στο ρεπό τα 500-800χλμ να πας κι άλλα τόσα να γυρίσεις, για 'αναψυχή' ή να δουν την οικογένεια τους στον τόπο καταγωγής τους, είναι το σύνηθες και γίνονται ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις από τις συνήθως πολυμελείς οικογένειες που δεν γίνεται να ταξιδέψουν με αεριπλάνο. Κλιματισμός 12 μήνες το χρόνο, ακόμη κι όταν το αμάξι είναι παρκαρισμένο πολλές φορές (παρκάρισμα σε θερμοκρασίες ακόμη και 47 βαθμών είναι σύνηθες). Καθώς ένας μικρομεσαίος μισθός είναι 2-3 χιλιάρικα €, πολλοί προσλαμβάνουν κανα φτωχαδάκι από Νεπάλ (κάθε εθνικότητα έχει το 'επάγγελμα' της, κάτι σαν τους Έλληνες εστιάτορες μετανάστες παλιά), Ινδία κλπ. με 150€ το μήνα που ζει εσώκλειστος και μεταφέρει όλο το 24ωρο τα μέλη της οικογένειας για ψώνια,σχολείο, επισκέψεις, γιατρό κλπ.
Θέσεις πάρκινκ υπάρχουν παντού, δωρεάν τις περισσότερες φορές στις οργανωμένες μεγάλες πόλεις, θεωρητικά θα μπορούσαν να βάλουν παντού φορτιστές και έχουν σοβαρά δίκτυα ηλεκτροδότησης και φθηνό σχετικά ρεύμα, ενώ κάνουν και τα πρώτα σοβαρά βήματα για ΑΠΕ. Αλλά πόσο συμβατά είναι τα σημερινά ηλεκτροκίνητα με τις παραπάνω συνθήκες; Εννοείται χρήμα υπάρχει και πωλούνται εκατομύρια κι εκατομύρια αυτοκίνητα, οι πόλεις σχεδιάζονται με βάση τη μετακίνηση με αμάξι, τελείως 'αμερικάνικα'. Θα μείνουν για πάντα εκτός ηλεκτροκίνησης τα ατέλειωτα εκατομύρια (ή και δισεκατομύρια) πληθυσμών εκτός Ευρώπης; Για να ξέρουμε αν η 'ηλεκτροκίνηση δεν είναι το μέλλον, αλλά το παρόν' και σε πολύ σύντομο ορίζοντα θα έχει αντικαταστήσει πλήρως τα θερμικά παντού, όπως θέλουμε να λέμε, ή απλά αφορά σε ένα ελάχιστο κομμάτι του παγκόσμιου πληθυσμού, και πρόκειται για μια 'ιδιοτροπία' που θα επιβληθεί στην Ε.Ε. και κάποιες άλλες 'νησίδες' του ανεπτυγμένου κόσμου.
Πάμε τώρα στα της Ελλάδος. Όταν είμαι στην Ελλάδα, κατοικώ είτε σε διαμέρισμα 3ου ορόφου χωρίς πιλοτή και ιδιωτική θέση στάθμευσης, είτε σε ότι μας άφησαν οι παππούδες στα χωριά Πήλιο και Πίνδο (φτωχόσπιτα της ανάγκης που συμμαζέψαμε, καθώς μέχρι το '80κάτι δεν είχαν ούτε ρεύμα αυτά τα μέρη και πήγαινες χωματόδρομο. σε τέτοια μέρη φαίνονται τα βήματα που έγιναν για την 'πρόοδο' της Ελλάδας). Αποστάσεις, από 40 ως 250 χλμ από το Βόλο που έχουμε επίκεντρο. Στο Πήλιο είναι συνήθως περιπέτεια να φτάσει ένα αμάξι στην εξώπορτα, στα περισσότερα σπίτια. Για να κάνω τη δουλειά μου όπως τη θέλω, αγόρασα ένα ντήζελ αυτόματο μικρό σουβάκι με 21 χιλιάρικα. Για 15,000 χλμ το χρόνο θα θέλει περίπου 1000€ πετρέλαιο. Τις συνθήκες της Ελληνικής ζωής δεν τις γράφω, τις ξέρετε καλύτερα, εφόσον εγώ πλέον έρχομαι τουρίστας, κι ευελπιστώ σύντομα παλινοστούντας του ΟΑΕΔ... Πότε το βλέπετε πρακτικά δυνατόν και οικονομικά βιώσιμο να κάνω όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά μου με ηλεκτροκίνητο;
Ευχαριστώ για το χρόνο να κυλιστείτε στο σεντονάκι μου, ας αναλογιστεί ο καθένας όσα γράφω... αν υπήρχε βιώσιμος τρόπος για ηλεκτροκίνηση, έστω και με πολλές παραδοχές αλλά να μη καταλήγει σε αδιέξοδο, θα ήμουν ο πρώτος που θα πήγαινα σε ηλεκτροκίνητο, λάτρης της τεχνολογίας είμαι και σχετικός με το κομμάτι της που εφαρμόζεται στα ηλεκτρικά οχήματα.
-
Ευχαριστώ για το χρόνο να κυλιστείτε στο σεντονάκι μου, ας αναλογιστεί ο καθένας όσα γράφω... αν υπήρχε βιώσιμος τρόπος για ηλεκτροκίνηση, έστω και με πολλές παραδοχές αλλά να μη καταλήγει σε αδιέξοδο, θα ήμουν ο πρώτος που θα πήγαινα σε ηλεκτροκίνητο, λάτρης της τεχνολογίας είμαι και σχετικός με το κομμάτι της που εφαρμόζεται στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ακόμα κ στην Αραβία με τις θερμορκαρίες που έχει εκεί, είμαι πολύ περπίεργος πως θα γίνοταν οι φορτήσεις κ σε τι συνθήκες. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει για σένα ηλεκτρικό, εφόσον δεν έχεις άμεση πρόσβαση στο σπίτι σου κ έρχεσαι κ μία στο τόσο. Στο μέλλον βέβαια δεν ξέρουμε πως θα ειναι οι συνθήκες κ οι σταθμοί φόρτισης, εκεί ενδεχομένως (εφόσον είσαι μόνιμα στην Ελλάδα) να σε βολέψει.
-
piliourits wrote:
Ευχαριστώ για το χρόνο να κυλιστείτε στο σεντονάκι μου, ας αναλογιστεί ο καθένας όσα γράφω... αν υπήρχε βιώσιμος τρόπος για ηλεκτροκίνηση, έστω και με πολλές παραδοχές αλλά να μη καταλήγει σε αδιέξοδο, θα ήμουν ο πρώτος που θα πήγαινα σε ηλεκτροκίνητο, λάτρης της τεχνολογίας είμαι και σχετικός με το κομμάτι της που εφαρμόζεται στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ακόμα κ στην Αραβία με τις θερμορκαρίες που έχει εκεί, είμαι πολύ περπίεργος πως θα γίνοταν οι φορτήσεις κ σε τι συνθήκες. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει για σένα ηλεκτρικό, εφόσον δεν έχεις άμεση πρόσβαση στο σπίτι σου κ έρχεσαι κ μία στο τόσο. Στο μέλλον βέβαια δεν ξέρουμε πως θα ειναι οι συνθήκες κ οι σταθμοί φόρτισης, εκεί ενδεχομένως (εφόσον είσαι μόνιμα στην Ελλάδα) να σε βολέψει.
Μα για αυτά προσπαθούμε να σε 'πείσουμε', πως για ατέλειωτα εκατομύρια οδηγών, την τεράστια πλειοψηφία εντός κι εκτός Ελλάδος, είναι εντελώς ανέφικτο το Californication των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κλασικές μπαταρίες που επιχειρείται 'ξαφνικά'... όχι ότι δεν θα ήθελα/θέλαμε να είμασταν σε θέση να καλύψουμε τις ανάγκες μας με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τουναντίον!
-
Πάλι;
Παλι εγινε καυγας χωρις να συμμετέχω;
Από αύριο στο desktop αυτο το νήμα, να το διαβαζω πριν τα αλλα.
Ολοι μας πρέπει να σκεφτόμαστε με σεβασμό προς το περιβάλλον αρχικά γιατί αυριο αυτό τον τόπο θα τον παραδώσουμε στα παιδιά μας. (Ξεχασες το ' Νικο Τσιαμτσικα')
Offtopic
Υ.γ Αν μας διαβαζει ο ανθρωπος να ναι παντα καλα και δεν τον σχολιαζω αρνητικα, απλα η φραση του Μητσικωστα εμεινε στην ιστορια.
Οριστε...τυπας και ωραιος ο Νικος Τσιαμτσικας.
-
Σε χωρες παραγωγης πετρελαιου να πανε να οδηγανε ηλεκτρικα ειναι αυτοκτονια. Δεν ξερω τι συζηταμε. Θα πρεπει να ειναι τρελλοι να κανουν κατι τετοιο.
-
Μα για αυτά προσπαθούμε να σε 'πείσουμε', πως για ατέλειωτα εκατομύρια οδηγών, την τεράστια πλειοψηφία εντός κι εκτός Ελλάδος, είναι εντελώς ανέφικτο το Californication των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κλασικές μπαταρίες που επιχειρείται 'ξαφνικά'... όχι ότι δεν θα ήθελα/θέλαμε να είμασταν σε θέση να καλύψουμε τις ανάγκες μας με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τουναντίον!
Αγαπητέ φίλε pilouriti, αυτό το δέχομαι στο 100%, το οτι βάσει συνθηκών δεν βολεύει κάποιον να πάει στην ηλεκτροκίνηση ειναι ανθρώπινο κ απολύτως αποδεκτό, δν διαφώνησα ποτέ για το συγκεκριμένο θέμα. Αυτό όμως δεν απορρίπτει τα πλεονεκτήματα καθώς κ τα μειονεκτήματα της συγεκριμένης τεχνολογίας, τα οποία στην πράξη στις περιπτώσεις που αναφέρεις ειναι ανεφάρμοστα.
-
bekiaris & dimsabas, αν και προφανώς (τουλάχιστον έτσι νομίζω) δεν υπάρχει κακή πρόθεση και δεν το συνειδητοποιείτε ούτε σεις οι ίδιοι, αυτό που κάνετε στη γλώσσα του ίντερνετ λέγεται TROLLING και κανονικά ως τέτοιο θα πρεπε να αντιμετωπίζεται σε ένα φόρουμ.
'troll is someone who purposely says something controversial in order to get a rise out of other users.'
μια όμορφη συζήτηση όπου υπήρχε κουβέντα για τεχνολογικές εξελίξεις, τα προτερήματα και τις εμφανείς ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ της ηλεκτροκίνησης, την έχετε μετατρέψει σε αέναη επανάληψη διαξιφισμών με βασικό επιχείρημα 'αφού εμένα με βολεύει, είναι καλό!' γιατί ποτέ δεν δώσατε ρεαλιστική απαντηση-λύση σε κανένα από τα τρέχοντα προβλήματα που αναφέρουν οι διάφοροι συνομιλητές, και ενώ όλοι έχουμε δηλώσει πως θα θέλαμε να λυθούν αυτά τα προβλήματα και να έχουμε ηλεκτρικό αμάξι στο μέλλον.
έτσι τώρα και με τα 'ψέμματα' που καταγγέλει ο dim. δηλαδή υπάρχει ηλεκτρικό με 30 ή και 40 χιλιάρικα, που κάνει 500χλμ; απαντάς ο ίδιος, πως τα 500χλμ θα είναι γύρω γυρω στη πόλη του (ότι έλεγα κι εγώ με παράδειγμα τα 50 καθημερινά χλμ) και στην εθνική θα κάνει 300χλμ (με ταχύτητα 90-100χλμ θα συμπλήρωνε ο bekiaris, οπως έχει κάνει σε προηγούμενο ποστ). Κι άντε τα έκανε τα 300χλμ. πως θα γυρίσει πίσω; ΠΟΥ θα φορτίσει και ΠΟΣΟ θα κοστίζει και ΠΟΣΗ ώρα θα πάρει αν βρεθεί;
Μία και μόνη απάντηση: 'εμένα με βολεύει, έχω και πιλοτή και σύμβαση για οικονομικό ρεύμα και θα το αφήσω 30 ώρες να φορτίζει, αφού δεν πάω ταξίδια'...
υ.γ.
δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να απαντήσω στο ίδιο και το ίδιο (αθέλητο ίσως) τρολάρισμα γι ακόμη μια φορά, το έκανα μόνο επειδή άλλαξες λέβελ και γράφεις πλέον για 'ψέμματα'...
Θέλει πραγματικό θράσσος να καταγγέλεις τον άλλον για τρολάρισμα, όταν ο άλλος σού μιλάει μόνο με επιχειρήματα και με πραγματικά γεγονότα που βασίζονται είτε σε αυτά που έχει διαπιστώσει ο ίδιος οδηγώντας είτε σε πληροφόρηση που παρέχεται απλόχερα από την παγκόσμια κοινότητα. Τη στιγμή μάλιστα που εσύ βασίζεσαι σε καταφανή ΨΕΜΑΤΑ, που δεν προκύπτουν από πουθενά. Όχι, δε λέμε το ίδιο πράγμα όταν αναφέρεις ότι ένα ηλεκτρικό έχει αυτονομία 50 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ενώ έχει 500! Όταν στο έχουμε αποδείξει επανειλημμένως και συνεχίζεις να το επικαλείσαι, άλλος είναι το τρολ.
Οι κατηγορίες για το 'εμένα με βολεύει' είναι τουλάχιστον αστείες, από τη στιγμή που έχω τονίσει επανειλημμένα ότι δε διαθέτω την οικονομική άνεση για να αγοράσω ηλεκτρικό όχημα. Ούτε θερμικό βεβαίως. Αρκούμαι στο 15ετίας υγραέριό μου με τις 250+ χιλιάδες χιλιόμετρα και λέω πάλι καλά. Δε θα βγάλω όμως ζαβή την κατσίκα τού γείτονα επειδή δεν μπορώ να την αγοράσω.
Οι περιορισμοί στη χρήση ηλεκτρικού έχουν αναφερθει πολλάκις, πρώτος έχω γράψει ότι αν δεν έχεις φόρτιση στο σπίτι, απλώς ξεχνάς την ιδέα τού ηλεκτρικού οχήματος.
Και για να μπούμε λίγο εντός θέματος, το κατάλληλο ηλεκτρικό θα ταξιδέψει ανθρώπινα (σημείωση: ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτός ο τομέας υπερτονίζεται τόσο, από ανθρώπους που κάνουν 4-5 ταξίδια το χρόνο, παραβλέποντας τα απίστευτα προτερήματα στην αστική χρήση, το μηδενικό κόστος χρήσης, την ευκολία οδήγησης, τις τρομερές επιδόσεις, τη μηδενική μόλυνση του αστικού ιστού. Λες και ψάχνουν απεγνωσμένα να πιαστούν από ένα επιχειρήμα, ώστε να επιβεβαιώσουν την αρνητικότητά τους). Ναι λοιπόν, ιδού ένα βιντεάκι όπου ο Harry Metclaffe, ιδρυτής τού βρετανικού περιοδικού EVO και τρελός petrolhead, πηγαίνει μια 'Αθήνα-Θεσσαλονίκη' με ταχύτητα 120, τον κλιματισμό του κι όλες τις ηλεκτρικές του ανέσεις, κάνοντας μια 20λεπτη στάση. Δηλαδή όπως θα ταξίδευε ο καθένας μας.
Αναφέρθηκε η κάλυψη της διαδρομής Αθήνα-Κύμη. Είναι 160 χιλιόμετρα, χωρίς τραγικά υψομετρικά. Για τα σημερινά ηλεκτρικά, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δυσκολία. 208, Kona, Niro, ID.3, ακόμα και το Citigo, όλα θα ταξιδέψουν με 120 στον αυτοκινητόδρομο και θα φτάσουν αλαχάνιαστα στην Κύμη. Προσπερνώντας αστραπιαία ό,τι φορτηγό πετύχουν, πολύ καλύτερα από τα θερμικά τους αδερφάκια. Αν μάλιστα μιλάμε για εκδόσεις με μεγάλες μπαταρίες (Kona 64, Tesla Long Range), θα γυρίσουν το ίδιο γρήγορα χωρίς να χρειαστούν φόρτιση. Το Drive πήγε με το Kona στο Ναύπλιο, ταξιδεύοντας με 120 κι όλα τα ηλεκτρικά αναμένα και έβγαλε 450 χιλιόμετρα. Με χειρότερα υψομετρικά. Το Leaf και το ΜΧ-30 θα φτάσουν, αλλά θα πρέπει να δείξουν αυτοσυγκράτηση στον αυτοκινητόδρομο. Αυτά είναι τα μοναδικά που θα περιοριστούν στα 90-100 κι είναι δακτυλοδεικτούμενα.
Καλά, αυτός δεν είχε διαβάσει στο φόρουμ των 4Τ ότι τα ηλεκτρικά δεν ταξιδεύουν; Τον ταλαίπωρο...
ΥΓ. Αλήθεια, υπάρχει επιλογή ignore στο φόρουμ; Να μη βλέπεις τις δημοσιεύσεις κάποιου μέλους; Σε άλλα φόρουμ υπάρχει, στο δικό μας;
-
piliourits wrote:
bekiaris & dimsabas, αν και προφανώς (τουλάχιστον έτσι νομίζω) δεν υπάρχει κακή πρόθεση και δεν το συνειδητοποιείτε ούτε σεις οι ίδιοι, αυτό που κάνετε στη γλώσσα του ίντερνετ λέγεται TROLLING και κανονικά ως τέτοιο θα πρεπε να αντιμετωπίζεται σε ένα φόρουμ.
'troll is someone who purposely says something controversial in order to get a rise out of other users.'
μια όμορφη συζήτηση όπου υπήρχε κουβέντα για τεχνολογικές εξελίξεις, τα προτερήματα και τις εμφανείς ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ της ηλεκτροκίνησης, την έχετε μετατρέψει σε αέναη επανάληψη διαξιφισμών με βασικό επιχείρημα 'αφού εμένα με βολεύει, είναι καλό!' γιατί ποτέ δεν δώσατε ρεαλιστική απαντηση-λύση σε κανένα από τα τρέχοντα προβλήματα που αναφέρουν οι διάφοροι συνομιλητές, και ενώ όλοι έχουμε δηλώσει πως θα θέλαμε να λυθούν αυτά τα προβλήματα και να έχουμε ηλεκτρικό αμάξι στο μέλλον.
έτσι τώρα και με τα 'ψέμματα' που καταγγέλει ο dim. δηλαδή υπάρχει ηλεκτρικό με 30 ή και 40 χιλιάρικα, που κάνει 500χλμ; απαντάς ο ίδιος, πως τα 500χλμ θα είναι γύρω γυρω στη πόλη του (ότι έλεγα κι εγώ με παράδειγμα τα 50 καθημερινά χλμ) και στην εθνική θα κάνει 300χλμ (με ταχύτητα 90-100χλμ θα συμπλήρωνε ο bekiaris, οπως έχει κάνει σε προηγούμενο ποστ). Κι άντε τα έκανε τα 300χλμ. πως θα γυρίσει πίσω; ΠΟΥ θα φορτίσει και ΠΟΣΟ θα κοστίζει και ΠΟΣΗ ώρα θα πάρει αν βρεθεί;
Μία και μόνη απάντηση: 'εμένα με βολεύει, έχω και πιλοτή και σύμβαση για οικονομικό ρεύμα και θα το αφήσω 30 ώρες να φορτίζει, αφού δεν πάω ταξίδια'...
υ.γ.
δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να απαντήσω στο ίδιο και το ίδιο (αθέλητο ίσως) τρολάρισμα γι ακόμη μια φορά, το έκανα μόνο επειδή άλλαξες λέβελ και γράφεις πλέον για 'ψέμματα'...
Θέλει πραγματικό θράσσος να καταγγέλεις τον άλλον για τρολάρισμα, όταν ο άλλος σού μιλάει μόνο με επιχειρήματα και με πραγματικά γεγονότα που βασίζονται είτε σε αυτά που έχει διαπιστώσει ο ίδιος οδηγώντας είτε σε πληροφόρηση που παρέχεται απλόχερα από την παγκόσμια κοινότητα. Τη στιγμή μάλιστα που εσύ βασίζεσαι σε καταφανή ΨΕΜΑΤΑ, που δεν προκύπτουν από πουθενά. Όχι, δε λέμε το ίδιο πράγμα όταν αναφέρεις ότι ένα ηλεκτρικό έχει αυτονομία 50 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ενώ έχει 500! Όταν στο έχουμε αποδείξει επανειλημμένως και συνεχίζεις να το επικαλείσαι, άλλος είναι το τρολ.
Οι κατηγορίες για το 'εμένα με βολεύει' είναι τουλάχιστον αστείες, από τη στιγμή που έχω τονίσει επανειλημμένα ότι δε διαθέτω την οικονομική άνεση για να αγοράσω ηλεκτρικό όχημα. Ούτε θερμικό βεβαίως. Αρκούμαι στο 15ετίας υγραέριό μου με τις 250+ χιλιάδες χιλιόμετρα και λέω πάλι καλά. Δε θα βγάλω όμως ζαβή την κατσίκα τού γείτονα επειδή δεν μπορώ να την αγοράσω.
Οι περιορισμοί στη χρήση ηλεκτρικού έχουν αναφερθει πολλάκις, πρώτος έχω γράψει ότι αν δεν έχεις φόρτιση στο σπίτι, απλώς ξεχνάς την ιδέα τού ηλεκτρικού οχήματος.
Και για να μπούμε λίγο εντός θέματος, το κατάλληλο ηλεκτρικό θα ταξιδέψει ανθρώπινα (σημείωση: ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτός ο τομέας υπερτονίζεται τόσο, από ανθρώπους που κάνουν 4-5 ταξίδια το χρόνο, παραβλέποντας τα απίστευτα προτερήματα στην αστική χρήση, το μηδενικό κόστος χρήσης, την ευκολία οδήγησης, τις τρομερές επιδόσεις, τη μηδενική μόλυνση του αστικού ιστού. Λες και ψάχνουν απεγνωσμένα να πιαστούν από ένα επιχειρήμα, ώστε να επιβεβαιώσουν την αρνητικότητά τους). Ναι λοιπόν, ιδού ένα βιντεάκι όπου ο Harry Metclaffe, ιδρυτής τού βρετανικού περιοδικού EVO και τρελός petrolhead, πηγαίνει μια 'Αθήνα-Θεσσαλονίκη' με ταχύτητα 120, τον κλιματισμό του κι όλες τις ηλεκτρικές του ανέσεις, κάνοντας μια 20λεπτη στάση. Δηλαδή όπως θα ταξίδευε ο καθένας μας.
Αναφέρθηκε η κάλυψη της διαδρομής Αθήνα-Κύμη. Είναι 160 χιλιόμετρα, χωρίς τραγικά υψομετρικά. Για τα σημερινά ηλεκτρικά, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δυσκολία. 208, Kona, Niro, ID.3, ακόμα και το Citigo, όλα θα ταξιδέψουν με 120 στον αυτοκινητόδρομο και θα φτάσουν αλαχάνιαστα στην Κύμη. Προσπερνώντας αστραπιαία ό,τι φορτηγό πετύχουν, πολύ καλύτερα από τα θερμικά τους αδερφάκια. Αν μάλιστα μιλάμε για εκδόσεις με μεγάλες μπαταρίες (Kona 64, Tesla Long Range), θα γυρίσουν το ίδιο γρήγορα χωρίς να χρειαστούν φόρτιση. Το Drive πήγε με το Kona στο Ναύπλιο, ταξιδεύοντας με 120 κι όλα τα ηλεκτρικά αναμένα και έβγαλε 450 χιλιόμετρα. Με χειρότερα υψομετρικά. Το Leaf και το ΜΧ-30 θα φτάσουν, αλλά θα πρέπει να δείξουν αυτοσυγκράτηση στον αυτοκινητόδρομο. Αυτά είναι τα μοναδικά που θα περιοριστούν στα 90-100 κι είναι δακτυλοδεικτούμενα.
Καλά, αυτός δεν είχε διαβάσει στο φόρουμ των 4Τ ότι τα ηλεκτρικά δεν ταξιδεύουν; Τον ταλαίπωρο...
ΥΓ. Αλήθεια, υπάρχει επιλογή ignore στο φόρουμ; Να μη βλέπεις τις δημοσιεύσεις κάποιου μέλους; Σε άλλα φόρουμ υπάρχει, στο δικό μας;
Δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια επιλογή, κι αναγκαστικά θα υποστούμε το τρόλλινγκ και τις υστερικές αντιδράσεις !
Μαζί έχουμε κάνει συζητήσεις περί Τέσλα και του αγρότη Χάρυ; όντως κρίμα που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
-
Ο φανατισμός δεν είναι καλός σε τίποτα στην ζωή, όπως και στο θέμα μας περί θερμικών και ηλεκτρικών. Σχεδόν πάντα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Και αυτή η αλήθεια επηρεάζεται από πάρα πολλούς παράγοντες όπως το βιοτικό επίπεδο,οι υποδομές,ο τρόπος ζωής, οι ανάγκες ακόμα και η κουλτούρα του καταναλωτή.
Δε διαφωνούμε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι 'ανώτερη' σε ποιοτικά χαρακτηριστικά μετακίνησης ή και περιβαλλοντικά κριτήρια(μάλλον).
Προσωπικά και εφόσον μιλάμε για εφαρμογή της στον τόπο μας, δε μπορώ να τη δω ως το **παρόν **της αυτοκίνησης στην Ελλάδα παρά μόνο για ελάχιστους συντοπίτες που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Σίγουρα μελλοντικά με περισσότερες υποδομές, εξέλιξη και έλευση φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα γίνει πιο βατή για μεγαλύτερο κομμάτι των καταναλωτών. Έως τότε θα απέφευγα βαρύγδουπες δηλώσεις και αφορισμούς.
Τέλος, μην απορείτε σε περίπτωση που έστω ότι γίνει πιο θελκτική, ότι θα τιμηθεί και αναλόγως. Οι μεγαλύτεροι άνθρωποι για παράδειγμα δύσκολα αφομοιώνουν νέες τεχνολογίες γι'αυτό και κυκλοφορούν με αυτοκίνητα 20ετίας και κινητά με κουμπιά..
Και πάνω απ' όλα μην παραβλέπετε την Μεσογειακή κουλτούρα μας.. δεν είμαστε λαός που του αρέσει να προγραμματίζει, πόσο μάλλον τις μετακινήσεις του. Αυτά τα λίγα ταξίδια που κάνουμε το χρόνο περιμένουμε κατά βάση να βγάλουμε τα γούστα και απωθημένα μας. Από το να φορτώσουμε μπαγκάζια και οικογένεια και να γυρίσουμε τα υπέροχα βουνά μας γράφοντας χιλιόμετρα μέσα σε ένα τριήμερο, και να επιστρέψουμε με τρείς τενεκέδες λάδι. Από το να γυρίζουμε το νησί όλη μέρα και τις παραλίες του. Η και να το 'πατήσουμε' στην στροφοδιαδρομή για το χωριό.. Όσο λιγότεροι 'μπελάδες' και ξεγνοιασιά τόσο καλύτερα μιας και κακά τα ψέμματα είμαστε λίγο χύμα σαν ιδιοσυγκρασία.
-
-
Το ΚΟΝΑκι μου....
Ωραίος...το tesla το παρέλαβες?
-
evan1969 wrote:
Το ΚΟΝΑκι μου....
Ωραίος...το tesla το παρέλαβες?
Οχι το ακύρωσα.. Πάω για SUV 4κινητο ή Υ ή ARIYA ή κανένα κινέζο αν έρθει έως το 2021
-
Νέες μπαταρίες φορτίζονται έως και 80% σε 15 λεπτά από την QuantumScape, η οποία κατατάσσει τον Όμιλο Volkswagen ως τον μεγαλύτερο μέτοχό της
-
...Οι νέες μπαταρίες μπορούν επίσης να φορτιστούν έως 800 φορές με ελάχιστη απώλεια στην ικανότητα τους να διαχειριστούν την ηλεκτρική ενέργεια στη χρήση και στην αποθήκευση...
...η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποδείξει ότι μπορεί να κατασκευάσει μαζικά τη νέα της μπαταρία...
Τιπ: κρατήστε μικρό σακουλάκι.
-
...η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποδείξει ότι μπορεί να κατασκευάσει μαζικά τη νέα της μπαταρία...
Τιπ: κρατήστε μικρό σακουλάκι.
παιχνίδι της VW οτι θα χτυπήσει την Tesla στην τεχνολογία των μπαταριών που ουσιαστικά εκεί πονάει η ηλεκτροκίνηση.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης