Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 394
    • 395
    • 51 / 395
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    206
    7899
    477532
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agpr last edited by

      Νομίζω πως δεν έχει **ιδιαίτερο **νόημα, αν και υπάρχουν λόγοι. Ο ένας είναι πως στο eco λειτουργεί πιο οικονομικά ο κλιματισμός (σελ. 379 ελληνικό βιβλίο οδηγιών). Κατά τη γνώμη δεν είναι σημαντικός λόγος. Ο δεύτερος είναι πως ίσως σε υψηλότερες ταχύτητες σε βολεύει το πιο αναίσθητο γκάζι. Αυτό μόνο εσύ μπορείς να το κρίνεις. Από την άλλη, ακόμα και στο eco, αν πατήσεις τέρμα το γκάζι, θα έχεις όση ισχύ μπορεί να δώσει το σύστημα. Προσωπικά σε αυτοκινητόδρομο θα το έβαζα στο acc και normal.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • K
        kos9120 @kegior last edited by

        Έγινε η παραλαβή παιδιά! Πολύ καλή η πρώτη εντύπωση, πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση! Να πω ότι η MY21 Sedan Active 1.8 Hybrid έρχεται τελικά με ρεζέρβα. Επίσης, έχουν προσθέσει ένα σύστημα που εκπέμπει ένα θόρυβο εξωτερικά όταν το αμάξι λειτουργεί σε EV, έτσι ώστε να το προσέχουν οι πεζοί. Λίγο σπαστικός ο ήχος (θυμίζει εξωγήινο σκάφος), δεν έχω βρει ακόμη αν απενεργοποιείται, αν και μάλλον όχι για λόγους ασφάλειας.

        Καλορίζικο!

        Στην καμπίνα ακούγεται τίποτα με κλειστά παράθυρα? Επίσης είχε κανα εξτρά καλούδι σε σχέση με την 20?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          hamurabizzz @agpr last edited by

          Νομίζω πως δεν έχει **ιδιαίτερο **νόημα, αν και υπάρχουν λόγοι. Ο ένας είναι πως στο eco λειτουργεί πιο οικονομικά ο κλιματισμός (σελ. 379 ελληνικό βιβλίο οδηγιών). Κατά τη γνώμη δεν είναι σημαντικός λόγος. Ο δεύτερος είναι πως ίσως σε υψηλότερες ταχύτητες σε βολεύει το πιο αναίσθητο γκάζι. Αυτό μόνο εσύ μπορείς να το κρίνεις. Από την άλλη, ακόμα και στο eco, αν πατήσεις τέρμα το γκάζι, θα έχεις όση ισχύ μπορεί να δώσει το σύστημα. Προσωπικά σε αυτοκινητόδρομο θα το έβαζα στο acc και normal.

          Τι εννοείς στο acc?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alex-mix
            alex-mix last edited by

            Χιλιάρι σε το forum αντε τώρα στα 2

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              agpr last edited by

              Adaptive Cruise Control.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Νουβέλες ολόκληρες διαβάζουμε για το acc. Να πω την αλήθεια, εγώ είμαι υπέρμαχος του απλού και καταφρονεμένου πλέον  cc, δεν πρέπει δε  να υπάρχει άνθρωπος που να το χρησιμοποιεί περισσότερο από μένα. Ένα θα πω, το βάζω και μέσα στην Αθήνα.+_

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone @mastoras78 last edited by

                  wantone wrote:

                  Yem wrote:

                  Είχα ρωτήσει στη Nanoboss Hellas και μου είχαν ζητήσεις 600ε για 5 ετής προστασία και 500ε για τριετής , πλήσυμο-γυάλισμα-αποκέρωση και εφαρμογή κεραμικής , τα βρήκα υπερβολικά τα λεφτά , μπορεί να τα αξίζουν οι ανθρωποι και να χαλάνε πολλές εργατοώρες αλλά και πάλι πολλά τα λεφτά! Από την άλλη βλέπω βιντεάκια και από Έλληνες ( you tube : Ιστορικά αυτοκίνητα και συντήρηση -Tips)  και από ξενους , το να περάσεις κεραμική δεν μου φαίνεται άπιαστη τέχνη , σίγουρα έχει δουλειά αλλά όχι για τέτοια ποσά , μιας και η πρώτη ύλη είναι οικονομική!

                  Δεν ειναι τιποτα δυσκολο απλα θελει χρονο αλλα και χωρο. Αυτο ισχυει γενικα για το detailing. Παντως μελη του φορουμ εχουν περασει κεραμικο μαζι με πλυσιμο, πυλο, γιαλισμα πριν το κεραμεικο σε 1 μερα δουλευοντας 2 ατομα ολη την μερα εννοειται. Υλικα πηγαν 200-300ε αλλα εμεινε αρκετο υγρο να κανουν αλλο ενα αμαξι.

                  Με ανάλογο αποτέλεσμα στην ποιότητα εργασίας βέβαια.. Δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ένας απλός ερασιτέχνης για πρώτη φορά. Θέλει αρκετό 'διάβασμα' και προεργασία.

                  Εν ολίγοις υπάρχει το DIY, η ποιότητα που βάζουν στην ντόπια αντιπροσωπεία και η ποιότητα επαγγελματία που είναι εξειδικευμένος σε αυτό. Με ανάλογα κόστη φυσικά.

                  Στο παρακάτω link εξηγεί τι προστασία βάζουν στην αντιπροσωπεία..

                  https://canadiangearhead.com/dealership-paint-protection/

                  Δεν ειναι το πρωτο αυτοκινητο που κανει. Εχει κανει πολλα. Το αποτελεσμα ειναι στο 90% ενος επαγγελματια ο οποιος ομως ζητησε 1000ε για την ιδια εργασια. Και το 90% ειναι γιατι επηδη εχουν κανονικες δουλειες επρεπε να τελειωσουν σε 1 μερα. Αν μπορουσαν να το κανουν σε ενα 3ημερο το αποτελεσμα θα ηταν 95%. Τιποτα το δυσκολο ειναι ειδικα τωρα που μπορεις να δεις στο youtube πως τα κανουν αλλοι. Απειρα τα βιντεο για το θεμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    @wantone Δεν μπορείς να λες ότι ο ερασιτέχνης έκανε την ίδια εργασία. Όπως και το ποσοστό που αναφέρεις είναι στην καλύτερη αισιόδοξο. Συνοπτικά θα σου πω για να μην βιάζουμε και αυτό το topic από τα μάτια, ότι το κόστος του προϊόντος κεραμικής δεν ξεπερνάει τα 100 με 150 ευρώ.. Ο ελάχιστος εξοπλισμός που πρέπει να διαθέτει ήδη ένας ερασιτέχνης ώστε να προετοιμάσει το αμάξι για κεραμική όμως κοστίζει μερικά επιπλέον κατοστάρικα..

                    Οπότε τα 300 ευρώ που λες λογικά είναι για αποτέλεσμα ότι πλερώσεις παίρνεις και μπορεί να μείνεις και ευχαριστημένος.

                    Αυτό τώρα με το YouTube και ότι το κάνει ο καθένας, το αφήνω στην κρίση κάθε τεχνίτη ανεξαρτήτως επαγγέλματος που μας παρακολουθεί..

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      αξίζει πάντως ρε παιδιά να χώνεται χιλιάρικο για να γυαλίζει περισσότερο ένα αυτοκίνητο;

                      αν δεν το συγκρίνουμε με τον επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας ή άνεσης που θα μπορούσε να αγοράσει το χιλιάρικο αυτό, ούτε και με τους τόκους χρηματοδότησης, θα μπορούσε τουλάχιστον να βάψει/επισκευάσει κανείς όλες τις ζημιές στο χρώμα που γίνονται σε βάθος ετών και δεν τις γλυτώνει επειδή έβαλε μια εξτρά 'προστασία', με αυτά τα λεφτά.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lap last edited by

                        Αν το αυτοκινητο ειναι τσιλικο, μολις το παρέλαβες δηλαδή,   αξιζει το κεραμικο ως DIY με 150-200 ευρω;;;;;;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • yem
                          yem @lap last edited by

                          Αν το αυτοκινητο ειναι τσιλικο, μολις το παρέλαβες δηλαδή,   αξιζει το κεραμικο ως DIY με 150-200 ευρω;;;;;;

                          Ναι ρε lap  αξίζει αλλά θα το πετύχεις ή θα το γεμισεις στίγματα και θωλούρες και στάμπες?

                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Αυτα που βλεπω στα βιντεακια με το σφουγγαράκι κανουν θαμπαδες;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Λευκό όχημα και ξεμπερδεύεις. Ακόμα και σε 20 χρόνια βάφεις φτερό και δεν ξεχωρίζει από το υπόλοιπο όχημα...

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                @piliourits Είναι και θέμα ιδιοκτήτη και τι μούρλια κουβαλάει. Σε αυτοκίνητα exotic,πολυτελή και ακριβά για κάποιον με βαθιά τσέπη θα έλεγα οτι αξίζει. Όπως αξίζει και σε showcars κλασσικά/ιστορικά.

                                Γνώμη μου είναι ότι σε καθημερινό συμβατικό αυτοκίνητο δεν αξίζει. Ούτε 1000άρικο που μπορείς να δώσεις σε εξοπλισμό ή σουβλάκια, ούτε τριακόσια για 'κατισανκεραμικήναχαμεναλέγαμε' . Αυτό που αξίζει και είναι κρίμα να μη γίνει είναι να το κερώνεις είτε μόνος σου, είτε σε ένα καλό πλυντήριο αυτοκινήτων.

                                Τέλος οι (σοβαροί)επαγγελματίες που ασχολούνται με κεραμική δεν ασχολούνται τόσο με αυτοκίνητα και ούτε προσπαθούν να πείσουν κανένα με το στανιό να κάνουν στα οχήματα τους. Η κεραμική προστασία γιατί πάνω απο όλα προστασία είναι και μετά γυαλάδα, έχει εφαρμογές σε σκάφη, ελικόπτερα κ.α. που έχει ανταποδοτικά οφέλη για τους ιδιοκτήτες τους! και εκεί είναι το ψωμί τους..

                                ΥΓ Έχουμε ανάλογο topic αν θέλετε να συνεχίσουμε εκεί. Αρκετά με το off topic δε νομίζετε ?

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Μια χαρά κιτρινίζει το λευκό από ρύπους ήλιο κτλ. Ειδικά άμα είναι απλό και όχι μεταλλικό.

                                  Η κεραμική είναι μια έξτρα στρώση προστασίας στο χρώμα και τα πλαστικά. Όποιος θέλει να διατηρήσει το βερνίκι σε τέλεια κατάσταση από κάτω, το κάνει.

                                  Οπως πχ και στα κινητά κάποιος τα έχει έτσι χύμα χωρίς καν θήκη και άλλος που θέλει να τα προστατεύσει βάζει μια σωστή θήκη και τζαμακι tempered glass.

                                  Είναι θέμα γούστου και αποφάσεων και δεν υπάρχει το ίδιο 'πρέπει' για όλους. Τα πλεονεκτήματα δεν είναι μόνο αισθητικά αλλά και πρακτικά. Λερώνει δυσκολότερα πλένεται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα, μικρόγρατσουνιες διορθώνονται πανευκολα καθώς είναι στο στρώμα της κεραμικής και όχι στο βερνίκι κ.ά.

                                  Τέλος όσοι θέλετε το επιχείρημα πως με το ίδιο κόστος βάφετε και διορθώνετε γρατσουνιές στο μέλλον, έχω να σας πω πως άλλη η αξία του εργοστασιακού χρώματος σε ένα αμάξι κάποιων ετών και άλλη του βαμμένου.

                                  Το μόνο σίγουρο είναι πως αν το συγκεκριμένο αμάξι το βλέπετε σαν κάτι αναλώσιμο και δεν αποτελεί μεγάλη επένδυση, καθώς ίσως σκοπεύετε να το αλλάξετε σε 4 5 χρόνια το πολύ, χωρίς να σκοπεύετε να το 'φροντιζετε' τότε μάλλον η κεραμική δεν είναι για σας.

                                  Όσοι ρωτάτε αν αξίζει γιατί σε κλείνετε ένα ραντεβού με κάποιον επαγγελματία που κάνει αυτή τη δουλειά να δείτε από κοντά ένα παράδειγμα και να αποφασίσετε οι ίδιοι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • P
                                    parchr33 last edited by

                                    Πρόκειται να παραλάβω την επόμενη εβδομάδα την Toyota Corolla active+., Αν ξέρει κάποιος, αν μπορώ να σβήνω την κεντρική οθόνη με το navigator κλπ, αν το θελήσω. Κ δεύτερο, πώς βγάζουμε στο καντράν την τρίτη επιλογή- μετά την νορμάλ κ την σπορτ- όπου το ταχύμετρο είναι με αριθμούς πάνω από τρεις κύκλους με πληροφορίες για υπόλοιπο χιλιομέτρων βενζίνης κλπ.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      parchr33 last edited by

                                      Επίσης τι θα προτείνατε ότι αξίζει να ζητήσω από τα αξεσουάρ, μια και μου προτεινανε κάποιο δώρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        wantone @mastoras78 last edited by

                                        @wantone Δεν μπορείς να λες ότι ο ερασιτέχνης έκανε την ίδια εργασία. Όπως και το ποσοστό που αναφέρεις είναι στην καλύτερη αισιόδοξο. Συνοπτικά θα σου πω για να μην βιάζουμε και αυτό το topic από τα μάτια, ότι το κόστος του προϊόντος κεραμικής δεν ξεπερνάει τα 100 με 150 ευρώ.. Ο ελάχιστος εξοπλισμός που πρέπει να διαθέτει ήδη ένας ερασιτέχνης ώστε να προετοιμάσει το αμάξι για κεραμική όμως κοστίζει μερικά επιπλέον κατοστάρικα..

                                        Οπότε τα 300 ευρώ που λες λογικά είναι για αποτέλεσμα ότι πλερώσεις παίρνεις και μπορεί να μείνεις και ευχαριστημένος.

                                        Αυτό τώρα με το YouTube και ότι το κάνει ο καθένας, το αφήνω στην κρίση κάθε τεχνίτη ανεξαρτήτως επαγγέλματος που μας παρακολουθεί..

                                        Oπως ανεφερα αγοραστηκε παραπανω υλικο απο οτι χρειαζονταν. Εξοπλισμο προφανως χρειαζεται γιαυτο καποιος δεν ειναι ευκολο να το κανει μονος. Ομως υπαρχει κοσμος που εχει εξοπλισμο και ειναι προθυμος να βοηθησει.

                                        Εσυ ζησε με την γνωμη σου και εγω με την δικη μου. Εχω γιαλυσει το προηγουμενο αμαξι μου, θελει καποια εμπηρεια και να καταλαβαινεις τι κανεις και εκανα λαθη αλλα αυτο προ εποχης youtube. Αν το ξανακανα τωρα θα το εκανα πολυ καλυτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone @piliourits last edited by

                                          αξίζει πάντως ρε παιδιά να χώνεται χιλιάρικο για να γυαλίζει περισσότερο ένα αυτοκίνητο;

                                          αν δεν το συγκρίνουμε με τον επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας ή άνεσης που θα μπορούσε να αγοράσει το χιλιάρικο αυτό, ούτε και με τους τόκους χρηματοδότησης, θα μπορούσε τουλάχιστον να βάψει/επισκευάσει κανείς όλες τις ζημιές στο χρώμα που γίνονται σε βάθος ετών και δεν τις γλυτώνει επειδή έβαλε μια εξτρά 'προστασία', με αυτά τα λεφτά.

                                          Εξαρταται το κοστος αυτοκινητου. Αν εχεις αγορασει ενα με 70 χιλ ισως να αξιζει. Το κεραμικο δεν σε γλυτωνει απο φθορες οπως γρατζουνιες μονο σε γλυτωνει απο σκονες, κουτσουλιες ισως μυγακια κλπ Ακομα και η σκονη, χωματακια πολλες φορες κολλαει πανω στο βερνικι και θελει πυλο να βγει. Με κεραμικο μολις ριξεις νερο φευγει αμεσως.

                                          Για αμαξια των 22 χιλ 1000 για να περασεις κεραμεικο σε επαγγελματια δεν αξιζει. 150ε σε υλικα να το κανεις μονος αν εχεις  χρονο εκει αξιζει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            agpr last edited by

                                            Με το καλό να παραλάβεις. Την κεντρική οθόνη μπορείς να την ανοίξεις και να την κλείσεις χρησιμοποιώντας το πλήκτρο on/off.

                                            Αν εννοείς το ψηφιακό+ καντράν, η active+, όταν το αγόρασα, δεν το υποστήριζε. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι. Δες στο ελληνικό βιβλίο οδηγιών σελ. 120.

                                            Edit: κλείνει μόνο ο ήχος.  Η οθόνη πάντα και δείχνει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 51 / 395
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr