-
Πφφ είχα γράψει περί κεραμικής σε παλαιότερη ερώτηση σε άλλο θέμα και άντε να το βρώ.. Στα 125 που σου λένε για δώσε λεπτομέρειες σε παρακαλώ... Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και δε βγάινει αυτή η τιμή για κανονική κεραμική προστασία...
-
Πφφ είχα γράψει περί κεραμικής σε παλαιότερη ερώτηση σε άλλο θέμα και άντε να το βρώ.. Στα 125 που σου λένε για δώσε λεπτομέρειες σε παρακαλώ... Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και δε βγάινει αυτή η τιμή για κανονική κεραμική προστασία...
Μαζί τα λέγαμε και τότε... Αλλά νομίζω η Toyota όπως και η renault προσφέρουν τοποθέτηση κάποιας μεμβράνης αντιχαρακτικης στα φανάρια - προφυλακτιρα και καθρέπτες... Δεν είχα ρωτήσει λεπτομέρειες! Δεν είναι ceramic coating που κάνεις σε 'σπα' αυτοκινήτου
-
Για την κεραμική προστρασία αναφερόμουν στο παρακάτω έξτρα που δίνει η Toyota στο σαιτ. Βέβαια αναφέρει ότι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει εργασία τοποθέτησης:
-
Για μάθε περισσότερα και ενημέρωσε..... Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε μια 'σωστή' κεραμική προστασία το κύριο κόστος έχει να κάνει με τον εξειδικευμένο εγκαταστάτη και τις εργατοώρες του και δεν είναι φτηνό..
-
Για μάθε περισσότερα και ενημέρωσε..... Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε μια 'σωστή' κεραμική προστασία το κύριο κόστος έχει να κάνει με τον εξειδικευμένο εγκαταστάτη και τις εργατοώρες του και δεν είναι φτηνό..
Θα ρωτήσω αύριο και θα σας πω!
-
Επι προσωπικού το made in Turkey είναι ο δεύτερος σημαντικότερος λόγος για τον οποίο θεωρώ 'ιδανική' επιλογή (αλλά φυσικά ασύμφορη πολύπλευρα, δεν αναλύω το σκεπτικό μου για να καταλήξει άλλο τόσο το post) μόνο την Corolla TS 2,0L hybrid.
.....
Κλείνοντας λοιπόν τα δικά μου συμπεράσματα για το Corolla είναι ότι πραγματικά αξίζει ως hatcback 1,8 hybrid για χρήση εντός πόλης από ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται για χώρους και TS 2,0 hybrid για γενική χρήση κυρίως από φανατικούς του brand καθώς είναι αρκετοί οι ανασταλτικοί παράγοντες για την 2η επιλογή.
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για το ts2.0, τι ακριβώς αναφέρεις παραπάνω. Δηλ οι ανασταλτικοί παράγοντες? Ο φόρος πολυτελείας?
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για το ts2.0, τι ακριβώς αναφέρεις παραπάνω. Δηλ οι ανασταλτικοί παράγοντες? Ο φόρος πολυτελείας?
Ευχαριστώ
Έχουμε αρχικά τα προφανή. Πληρώνει και θα πληρώνει ΤΚ, έχει υψηλό κόστος κτήσης γιατί βγαίνει σε 2.0L TS μόνο ως έκδοση Lounge στα 31.400€ και φυσικά ως 2L έχει φόρο πολυτελείας τεκμήριο και ασφάλιστρα υψηλά. Όλα αυτά μπορεί να πει κάποιος ότι τα αποδέχεται αλλά δύσκολα όταν συνδυάζονται με τα υπόλοιπα.
Το μεταξόνιο του είναι μικρότερο από του sedan (προφανώς επειδή βγαίνει από την γραμμή παραγωγής του hatchback Βέλγιο/Αγγλία και όχι την τουρκική του sedan) με αποτέλεσμα οι χώροι για τους πίσω να είναι πιο κοντά στο hatchback παρά στο sedan. Έχει μικρότερο χώρο αποσκευών από κάθε ανταγωνιστικό SW ενώ λόγο κλήσης του πίσω παρμπρίζ κόβει διαγώνια τον χώρο αποσκευών με αποτέλεσμα να χάνει σε ωφέλιμο ύψος. Άρα συνολικά είναι ανούσιο χωροταξικά καθώς φορτώνεσαι ένα μεγάλο σκάφος συνολικά με πολύ κακή αναλογία σε προσφερόμενους χώρους που είναι η πεμπτουσία της επιλογής ενός SW.
Έχει πολύ χαμηλό για SW βάρος ρυμούλκησης λόγο χαμηλής ροπής και αντοχών του CVT πιθανότατα. Άρα εμπίπτει πρώτον στην ανωτέρω ανάλυση που ανέφερα ότι το workload 'ζοριζει' πολύ το μοτέρ ενώ παράλληλα κάνει δύσκολη την ρυμούλκηση κάποιου τρέιλορ έμφορτο (κάτι που συνηθίζεται από όσους επιλέγουν SW επίσης).
Σε όποιο βίντεο review/συγκριτικό το έχω δει θεωρούν το πίσω μέρος του ασύνδετο με αποτέλεσμα να χειροτερεύει η μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης (δεν 'ακούει' η ουρά).
Ο 2L hybrid ως κινητήρας γενικά (ανεξαρτήτως σκάφους) δεν έχει την θερμική απόδοση του 1.8 και η κατανάλωση του φεύγει από 'τα όρια του diesel' στα οποία κινείται ο 1.8. Κινεί ικανοποιητικά το σκάφος του TS αλλά εκτός πόλης καίει σχεδόν σαν κανονικό δίλιτρο. Και δεν νομίζω να πάρει κανείς 2L για να κινείται εντός πόλης. Άλλωστε γι'αυτόν βγαίνει και 1,8 το TS. Εδώ να προσθέσω ότι έχει ακριβώς το ίδιο 'πατινάρισμα' ελέω CVT με το 1.8 παρά την επιπλέον δύναμη...
Χαρακτηριστικά σου προτείνω να δεις ένα συγκριτικό ολλανδικού καναλιού στο YtB (έχει αγγλικούς υπότιτλους) μεταξύ αυτού και του Focus SW.
Σε συνδυασμό με όλα τα ανωτέρω θεωρώ πως σίγουρα δεν αξίζει τα λεφτά του. Δεν είναι κακό όχημα προφανώς αλλά με 31,5κ διαμορφώνεις οποιοδήποτε SW της αγοράς σε πολύ καλύτερο από αυτό αποτέλεσμα, μην σου πω και με λιγότερα χρήματα. Δεν δικαιολογεί ούτε την τιμή του, ούτε τον τίτλο του SW. Γι'αυτό είπα ότι θα πρέπει να είσαι μεγάλος φαν του Brand για να το επιλέξεις....
-
Έλα η κορολλαρα! Καλοτάξιδο με πολλά ασφαλή χλμ. Αξίζει με το παραπάνω η αγορά σου!
-
Ο δίλιτρος έχει λίγο υψηλότερη θερμική απόδοση (40-41%) από τον 1.8 (39%), αλλά βεβαίως καταναλώνει περισσότερο λόγω ιπποδύναμης. Οι περισσότεροι κινητήρες βενζίνης έχουν απόδοση περίπου 20%.
(https://www.thedrive.com/tech/18919/toyota-develops-worlds-most-thermally-efficient-2-0-liter-engine)
(https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZR_engine#2ZR-FXE)
Η συνδυασμένη ροπή του είναι 286ΝΜ (https://zeperfs.com/en/fiche7902-toyota-corolla-2-0-hybrid.htm) και μάλλον δεν είναι χαμηλή, αφού από μηδέν στροφές παρέχει 202ΝΜ. Το γεγονός πως τα υβριδικά corolla, ανεξάρτητα από τον κινητήρα που φορούν, έχουν το ίδιο βάρος ρυμούλκησης (750kgr) δείχνει πως ευθύνεται η σχεδίαση του κιβωτίου.
-
Με τις αλχημείες στην 'συνδυαστική' αποτύπωση ίππων/ροπών των Toyota hybrid δεν ασχολούμαι γιατί δεν τις καταλαβαίνω. Πρακτικά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα έτσι και αλλιώς.
Στο συγκριτικό που ανέφερα ο 1,8 απέναντι στον Skyactive G (αμφότεροι 122ps) ηττάται πιο εύκολα και από την γραμμή Μαζινό. Στο δε ολλανδικό συγκριτικό που επίσης ανέφερα ο 2L Ts απέναντι στο Focus SW με τον 1,5Τ ecoboost των 150ps (ούτε κουβέντα να βάλουν τον ecoboost των 182ps, άρα +30ps δώρο η TS) φυσικά και χάνει σε επιδόσεις.
Τα όρια στην ανώτατη ταχύτητα αμφοτέρων των hybrid αλλά και η αδυναμία στα βάρη ρυμούλκησης δεν γίνονται 'για λόγους ασφαλείας' όπως αρχικά άφηνε να εννοηθεί η Toyota αλλά φανερώνουν ξεκάθαρα τα όρια του CVT και την 'δυσανεξία' του στις υψηλές ροπές. Έξτρα τρανό παράδειγμα για τις δεδομένες αδυναμίες των CVT είναι στο Civic 1,5Τ στο οποίο η ροπή μεταξύ μηχανικού κιβωτίου και CVT είναι κάτω 2Nm.
Καλό είναι λοιπόν αυτές οι αλήθειες να λέγονται να ξέρει ο κόσμος τι πραγματικά αγοράζει. Αγοράζεις κάτι που δεν θα χαλάσει 'ποτέ' και θα λειτουργεί το ίδιο σαν την πρώτη μέρα μετά από 10/15 χρόνια. Γι'αυτό έχει τον απέραντο σεβασμό μου. Όμως μην βαπτίζουμε τα λαχανικά Βρυξελλών σπαράγγια σοτε. Δεν υπάρχει (σίγουρα όχι σε αυτά τα λεφτά) 'τέλειο' αυτοκίνητο. Πάντα κάνεις μια μεγάλη θυσία. Αυτή στα Toyota είναι οι επιδόσεις και το CVT αδιαμφισβήτητα....
-
Ο δίλιτρος έχει λίγο υψηλότερη θερμική απόδοση (40-41%) από τον 1.8 (39%), αλλά βεβαίως καταναλώνει περισσότερο λόγω ιπποδύναμης. Οι περισσότεροι κινητήρες βενζίνης έχουν απόδοση περίπου 20%....
Πιο κοντά στο 35-38 % έχουν οι τυπικοί κινητήρες βενζίνης της τελευταίας 5ετιας.
Ο 1,8 hybrid btw έχει φτάσει και αυτός το 40 %.
-
Ευχαριστώ, έχει υπέρ όπως έχει και κατά
Οπως όλα τα αυτοκίνητα.
Γιατί γράφεις όμως ότι πλήρωνει ΤΚ? Δεν πλήρωνει από ότι ξέρω.. Εχω χάσει κάτι? 89γρ έχει με nedc..
-
Ευχαριστώ, έχει υπέρ όπως έχει και κατά
Οπως όλα τα αυτοκίνητα.
Γιατί γράφεις όμως ότι πλήρωνει ΤΚ? Δεν πλήρωνει από ότι ξέρω.. Εχω χάσει κάτι? 89γρ έχει με nedc..
Ο 2L πληρώνει σε κάθε εφαρμογή του ΤΚ. Μάλιστα ο 1.8 (μάλλον σε αυτόν αντιστοιχεί το νούμερο που γράφεις) δεν πληρώνει σε καμία εφαρμογή Corolla αλλά πληρώνει (80€ νομίζω) στο CHR για 1 η 2 γραμμάρια. Πάρε τηλέφωνο καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να το επιβεβαιώσεις και εγώ έτσι το έμαθα.
-
Το γεγονός πως τα υβριδικά corolla, ανεξάρτητα από τον κινητήρα που φορούν, έχουν το ίδιο βάρος ρυμούλκησης (750kgr) δείχνει πως ευθύνεται η σχεδίαση του κιβωτίου.
Και ο τρόπος λειτουργίας των φρένων, το ίδιο ισχύει και για τα αμιγώς ηλεκτρικά. Είτε δεν ρυμουλκούν, είτε ρυμουλκούν σχετικά χαμηλό βάρος για την ροπή τους. Μερικά δε εξ' αυτών έχουν ένα κουμπάκι ρυμούλκησης στο ταμπλώ (tow), το οποίο τροποποιεί τη λειτουργία των φρένων.
-
s2000 wrote:
Ευχαριστώ, έχει υπέρ όπως έχει και κατά
Οπως όλα τα αυτοκίνητα.
Γιατί γράφεις όμως ότι πλήρωνει ΤΚ? Δεν πλήρωνει από ότι ξέρω.. Εχω χάσει κάτι? 89γρ έχει με nedc..
Ο 2L πληρώνει σε κάθε εφαρμογή του ΤΚ. Μάλιστα ο 1.8 (μάλλον σε αυτόν αντιστοιχεί το νούμερο που γράφεις) δεν πληρώνει σε καμία εφαρμογή Corolla αλλά πληρώνει (80€ νομίζω) στο CHR για 1 η 2 γραμμάρια. Πάρε τηλέφωνο καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να το επιβεβαιώσεις και εγώ έτσι το έμαθα.
Σε ευχαριστώ, αλλά νομίζω ότι κάνεις λάθος.
89γρ. βγάζει και δεν πλήρωνει τκ. με το wltp του χρόνου θα πάει γύρω στα 120γρ.
-
kegior wrote:
@terryp117 Ευχαριστώ φίλε μου, να είσαι καλά! Για το αν έχει ρεζέρβα δε γνωρίζω καθώς δε μπορούσαμε να ανοίξουμε το πορτμπαγκαζ για να δω. Ο πωλητής μου είπε ότι μάλλον έχει το kit επισκευής, αλλά δεν ήταν και σίγουρος. Αν πάντως η MY21 έχει ρεζέρβα θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη.
Φίλε σε ποια πόλη είσαι; έχω αρχίσει να πιστεύω πως το πορτμπαγκάζ της χατσμπακ είναι τόσο απογοητευτικά μικρό, που επίτηδες το κρατάνε κλειστό σε όλες τις εκθέσεις, για να μην τρομάζουν οι πελάτες...
ΠΑΙΔΙΑ,
σας έγραψα περίπου σε τι κοινό απευθύνεται το corolla.Η άποψη μου,το πολύ για 3 άτομα,ιδανικό για 2, αγχωτικό για 4 έστω και αν οι 2 είναι παιδιά.Δεν κάνει το HB για οικογένεια,το σεντάν ναι.
Το πορτ μπαγκαζ είναι μικρό,361 λίτρα χώρος.Μία δύο το πολύ βαλίτσες ,χώρο για ρεζέρβα ΔΕΝ ΕΧΕΙ,το έψαξα..!! Ούτε καν για την πιο μικρή.Όσοι ξέρετε από μοτό,ένα κιτ μαζί σας με κολλητικά ,το μοτεράκι ,και βάλτε και ένα γρύλο με κάποιο κλειδί,μπορεί το τρύπημα να είναι σε μέρος που θα πρέπει να το βγάλετε για να το φτιάξετε,αν γνωρίζετε πως,τσουνί, ματζούνι,κόλλα..!!Αλλιώς αν είστε π.χ. στου φίλου μας τα μέρη σε καμμιά Αρίστη,Βίκο,Άνω Πεδινά κ.λ.π. και δεν το έχετε,πόση ταλαιπωρία θα τραβήξετε, ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ...!!!
Για όσους θέλουν υπάρχει λύση, ακόμα λιγότερος χώρος πίσω και μία ρεζέρβα, ή κανονική με δεκαεξάρα-δεκαεφτάρα ζάντα ή μικρότερη ασφαλείας με καρέ 5Χ114,3 για τη δεκαεάρα.Ο λαστιχάς ξέρει...!! Απλά πιάνει αρκετά λιγότερο χώρο,κι αν μείνεις στα βουνά ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.Τι να τα κάνω τα 3 χρόνια δωρεάν οδική αν μου χαλάσει τη βόλτα..??
-
@terryp117 Όσες φορές με βρήκε λάστιχο, μαζί του έπαθε ζημιά και η ζάντα, είτε από λακούβα, είτε από πέτρα. Οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις το κιτ θα ήταν άχρηστο... Καλό και χρυσό για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους, αλλά για τους δρόμους της Ελλάδας δε φτάνει, είναι απαραίτητη η ρεζέρβα.
-
@s2000 δεν παίρνω και όρκο. Από αντιπροσωπεία είχα λάβει Τ/Φ ενημέρωση για το θέμα των ΤΚ 1.8 & 2l. Αν λέει ότι να'ναι πάω πάσο. Αν κρίνω από την γενικότερη 'εξυπηρέτηση' των δύο κεντρικών αντιπροσωπειών εδώ στην Θεσσαλονίκη ίσως και να έχεις δίκιο γιατί είναι αλαζονικά βόδια....
Όπως και να έχει δεν τκ θεωρώ ζήτημα μη αγοράς να πληρώνεις για το 2L 80-90€ ΤΚ. Σε σύνολο μαζί με τους υπόλοιπους παράγοντες το ζυγίζω διαφορετικά και λέω όχι.
-
Με τις αλχημείες στην 'συνδυαστική' αποτύπωση ίππων/ροπών των Toyota hybrid δεν ασχολούμαι γιατί δεν τις καταλαβαίνω. Πρακτικά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα έτσι και αλλιώς.
[...]
Τα όρια στην ανώτατη ταχύτητα αμφοτέρων των hybrid αλλά και η αδυναμία στα βάρη ρυμούλκησης δεν γίνονται 'για λόγους ασφαλείας' όπως αρχικά άφηνε να εννοηθεί η Toyota αλλά φανερώνουν ξεκάθαρα τα όρια του CVT και την 'δυσανεξία' του στις υψηλές ροπές. Έξτρα τρανό παράδειγμα για τις δεδομένες αδυναμίες των CVT είναι στο Civic 1,5Τ στο οποίο η ροπή μεταξύ μηχανικού κιβωτίου και CVT είναι κάτω 2Nm.
Καλό είναι λοιπόν αυτές οι αλήθειες να λέγονται να ξέρει ο κόσμος τι πραγματικά αγοράζει. Αγοράζεις κάτι που δεν θα χαλάσει 'ποτέ' και θα λειτουργεί το ίδιο σαν την πρώτη μέρα μετά από 10/15 χρόνια. Γι'αυτό έχει τον απέραντο σεβασμό μου. Όμως μην βαπτίζουμε τα λαχανικά Βρυξελλών σπαράγγια σοτε. Δεν υπάρχει (σίγουρα όχι σε αυτά τα λεφτά) 'τέλειο' αυτοκίνητο. Πάντα κάνεις μια μεγάλη θυσία. Αυτή στα Toyota είναι οι επιδόσεις και το CVT αδιαμφισβήτητα....
Δεν είναι cvt, είναι e-cvt. Ο τρόπος λειτουργίας του μοιάζει με το cvt, αλλά είναι τελείως διαφορετικοί μηχανισμοί. Ίσως θέλεις να ρίξεις μια ματιά στο e-cvt (https://www.youtube.com/watch?v=-dHeRJdrnI8&ab_channel=WeberAuto). Της Honda είναι όντως cvt (https://www.youtube.com/watch?v=W95YjQ7b3ao&ab_channel=WeberAuto). Νομίζω πως αυτό που έχεις στο μυαλό σου για τα cvt και σε μεγάλο βαθμό ισχύουν, προσπαθείς να το μεταφέρεις και στο e-cvt.
Όσο για τη ροπή, τι να σου πω; Αυτές είναι οι μετρήσεις. Μην τις προσπερνάς έτσι εύκολα χαρακτηρίζοντας τες 'αλχημείες' και 'δεν ανταποκρίνονται στην πράξη έτσι και αλλιώς'.
-
Και ο τρόπος λειτουργίας των φρένων, το ίδιο ισχύει και για τα αμιγώς ηλεκτρικά. Είτε δεν ρυμουλκούν, είτε ρυμουλκούν σχετικά χαμηλό βάρος για την ροπή τους. Μερικά δε εξ' αυτών έχουν ένα κουμπάκι ρυμούλκησης στο ταμπλώ (tow), το οποίο τροποποιεί τη λειτουργία των φρένων.
Για τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν το ήξερα.
Toyota Corolla 2019