Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 899
    • 900
    • 101 / 900
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17994
    409010
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @panormus772 last edited by

      Ήταν κι είναι αναμενόμενο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή

      το κάποια στιγμή στο μέλλον το δέχομαι...τόσο νωρίς όμως? ουσιαστικά αν εφαρμοστούν τέτοιοι νόμοι θα σκοτώσουν την ηλεκτροκίνηση καθώς δεν υπάρχει κίνητρο να αγοράσει κάποιος ένα όχημα με υψηλή αρχική τιμή κ κόστος αντικατάστασης μπαταριών μετά από κάποια χρόνια, θα σου βγαίνει πολύ πιο ακριβά από τα θερμικα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dublin @bekiaris last edited by

        panormus772 wrote:

        Ήταν κι είναι αναμενόμενο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή

        το κάποια στιγμή στο μέλλον το δέχομαι...τόσο νωρίς όμως? ουσιαστικά αν εφαρμοστούν τέτοιοι νόμοι θα σκοτώσουν την ηλεκτροκίνηση καθώς δεν υπάρχει κίνητρο να αγοράσει κάποιος ένα όχημα με υψηλή αρχική τιμή κ κόστος αντικατάστασης μπαταριών μετά από κάποια χρόνια, θα σου βγαίνει πολύ πιο ακριβά από τα θερμικα...

        Μιλάμε για τα ηλεκτρικά, αλλά δεν έχετε καταλάβει ότι το μέλλον δεν είναι καν αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα θα είναι μία υπηρεσία, όχι κτήση. Βέβαια μιλάω μακρυά στο μέλλον, αλλά όχι όσο μακρυά φαντάζεστε.

        Μέχρι τότε, αναγκαστικά θα αγοράσει ο κόσμος ηλεκτρικά, αφού το 2035-40 καταργούνται στην Ευρώπη τα θερμικά, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν ΜΟΝΟ ηλεκτρικά, οπότε είναι αδιάφορο για τον νομοθέτη ή οικονομολόγο το τι θα σε χρεώνει ανά χιλιόμετρο, δηλαδή τα έξοδα του κράτους από που θα βγαίνουν; αφού μόνο ηλεκτρικά θα υπάρχουν/αγοράζονται, αυτά θα πρέπει και να φέρουν έσοδα στα κράτη.

        Πάντως η 'τρομακτική' ημερομηνία 2035 (και αυτό σε κάποιες μόνο χώρες βέβαια) είναι ήδη 15 χρόνια μακρυά, κάποιοι από εμάς μπορεί/ίσως/σίγουρα δεν θα δούμε καν το 2035 - εύχομαι σε όλους να ζήσουν 99 χρόνια φυσικά - και μέχρι τότε θα είναι τόσα πολλά εκατομύρια θερμικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη που θα κάνουν καμία 15αριά χρόνια ακόμη να σβήσουν, οπότε..

        Μιλάμε για 1μιση γεννιά μακρυά, ούτε καν ξέρουμε πώς θα είναι η οικονομικο-πολιτικο-κοινωνική κατάσταση της Ευρώπης τότε, και πολύ περισσότερο της Ελλάδας. Μπορεί απλά να είμαστε το δυτικό άκρο της Τουρκικής Αυτοκρατορίας (από τη Κίνα μέχρι τις πύλες της Βιέννης), ή απλά ένα χαλιφάτο, ή και το Ανατολικότερο σύνορο της Ενωμένης Ευρώπης (αυτό είναι μάλλον το λιγότερο πιθανό!).

        Νομίζω πολύ σύντομα, για τα Βαλκάνια τουλάχιστον, τα αυτοκίνητα θα περάσουν σε τελευταία μοίρα και θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολύ σοβαρότερα ζητήματα. Ήδη ζούμε μία πανδημία, αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, κάτι που ούτε καν οι παλιότεροι από εμάς είχαν αντιμετωπίσει ποτέ, το προσφυγικό/μεταναστευτικό/γήρανση πληθυσμού/ερημοποίηση θα είναι τα επόμενα μεγάλα ζητήματα.

        Εγώ πάντως αγόρασα φέτος αυτοκίνητο με την προοπτική να είναι το τελευταίο μου θερμικό, αλλά μετά από όλα αυτά που βλέπω ήδη αποφασίσαμε να κρατήσουμε τα diesel που έχουμε ακόμη κάποια χρόνια , αφού εξυπηρετούν τις ανάγκες μας σε μέγιστο βαθμό, και όπως βλέπω, αν αντικατασταθεί κάποιο, μάλλον πάλι για θερμικό το βλέπω. Μην πω πάλι diesel και διαταράξω τα όνειρά σας (π.χ Duster diesel είναι η μία ιδέα για την επόμενη διετία), αλλά θα αφήσω την ιστορία λίγο να εξελιχθεί. Κάποιες φορές you just have to go with the flow.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • L
          lap last edited by

          Εγω παλι κρατω μικρο καλαθι γισ την κοινοκτημοσυνη αυτοκινητων. Οποιος διαβαζει σκεψεις απο think tanks υπαρχει ηδη εντονη αντιδραση στο ενδεχομενο αυτο. Και πολιτικοι σχηματισμοι θα προσαπθησουν να το ανατρεψουν, ουτε ως συζητηση δεν το δεχονται.

          Και δεν εχει να κανει κυριως με το αυτοκινητο αλλα γενικα ως ιδεολογια.

          Αλλα ιδεολογια ειναι κατι που αντιστέκεται σε μια υλικη πραγμστωση του δεδομενου, οποτε εφόσον η κοινοκτημοσυνη υπηρξε καποτε δεδομενη πραγματωση, τοτε δεν ειναι ιδεολογια. 

          Ειναι κατι αλλο που απλα λες οχι ή ναι.

          Ασε βαθια νερα.....

          Η οικολογια μεχρι σημερα ομως ειναι ιδεολογια, οποτε οταν βλεπεις με δεδομενα και μελετες το τι κακο κανει ενα diesel ....και επιλεγεις τοτε αρνησε την ιδεολογια και συμμετεχεις στην δεδομενη πραγμστωση της ταξης σου...χαχαχα

          Παρε οτι θες, δεν πρεπει να μας νοιαζει....μη μας το λες και με υπονοουμενα... 

          (Σε πειραζω αγορασε οτι θελεις και σε βολευει)

          Αχ βρε dublin

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • D
            dstou last edited by

            Τα τεπόζιτα σκέψης που διαβάζεις είναι αμερικάνικα. Με την μικρή πυκνότητα πληθυσμού,το τεράστιο ποσοστό μονοκατοικιών,την αχανή ενδοχώρα και την μικρή ανάπτυξη των εκεί μμμ, αλλά και τα λόμπια που υπάρχουν,λογικό είναι να έχουμε αντιδράσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dublin last edited by

              Το σχόλιό μου αναφέρεται αποκλειστικά στην Ευρώπη και Ελλάδα (Βαλκάνια).

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • bekiaris
                bekiaris last edited by

                To id.3 γενικά κλέβει τις εντυπώσεις, όλα τα άρθα το εκθειάζουν. Σίγουρα ειναι κ το marketing στη μέση, κ τα χρήματα που μοιράζει η vw για να προωθεί τα δικά της αυτοκίνητα. Είμαι πολυ περίεργος πραγματικά να δω αν θα βγάλει προβλήματα το λογισμικό τους όταν πλέον χρησιμοποιηθεί σε αρκετά χιλιόμετρα -μην ξεχνάμε τις καθυστερήσεις που είχε στην παραγωγή του μοντέλου καθώς κ οτι ξεκίνησε με περιορισμένο αριθμό παραγωγής, που δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Κι εμένα με έχει κερδίσει κι ανυπομονώ να το οδηγήσω. Καταρχάς, το θεωρώ πολύ όμορφο. Δεύτερον, φαίνεται σωστά σχεδιασμένο. Καμία σχέση με το ΜΧ-30 των άθλιων εσωτερικών χώρων. Το σημαντικότερο όμως είναι η πίσω κίνηση. Θεωρώ πως τα ηλεκτρονικά θα απενεργοποιούνται και θα επιτρέπεται το παιχνίδι, αλλιώς γιατί να ανεβάσουν βίντεο με το ID.4 να κάνει παντιλίκια στην πίστα;

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • bekiaris
                    bekiaris @dimsabas last edited by

                    Κι εμένα με έχει κερδίσει κι ανυπομονώ να το οδηγήσω. Καταρχάς, το θεωρώ πολύ όμορφο. Δεύτερον, φαίνεται σωστά σχεδιασμένο. Καμία σχέση με το ΜΧ-30 των άθλιων εσωτερικών χώρων. Το σημαντικότερο όμως είναι η πίσω κίνηση. Θεωρώ πως τα ηλεκτρονικά θα απενεργοποιούνται και θα επιτρέπεται το παιχνίδι, αλλιώς γιατί να ανεβάσουν βίντεο με το ID.4 να κάνει παντιλίκια στην πίστα;

                    Συμφωνούμε απόλυτα, η πίσω κίνηση με έχει ενθουσιάσει. Να ειμαι ειλικρινής, σκέφτομαι να το αντικατάστήσω καθώς έχει μεγαλύτερη αυτονομία κ φυσικά πίσω κίνηση που γουστάρω σε σχέση με το leaf που έχω. Με προβλημάτισε λίγο αυτό που αναφέρει το άρθρο για την ποιότητα υλικών, που δεν ειναι αντίστοιχου επιπέδου golf.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Επειδή είχε πρόσφατα αναφερθεί το αν θα μπορείς να πας το παιδί σου στο νοσοκομείο μες στη νύχτα, ο Σαρ δίνει την απάντηση: 400 χιλιόμετρα αστικής αυτονομίας με το 208.

                      Youtube Video

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • piliourits
                        piliourits @dimsabas last edited by

                        Επειδή είχε πρόσφατα αναφερθεί το αν θα μπορείς να πας το παιδί σου στο νοσοκομείο μες στη νύχτα, ο Σαρ δίνει την απάντηση: 400 χιλιόμετρα αστικής αυτονομίας με το 208.

                        Youtube Video

                        Να σου πω, επειδή αυτή τη στιγμή δεν με αφήνει το εταιρικό δίκτυο να ανοίξω γιουτουμπ να δω τη λύση στο πρόβλημα...

                        Με οποιοδήποτε άλλο αμάξι μέχρι τώρα, γυρίζω από ταξίδι, λίγο πριν φτάσω σπίτι σταματάω σε όποιο βενζινάδικο βρω ανοιχτώ και γεμίζω το ρεζερβουάρ επειδή εκείνη την ώρα άδειασε, όπως και σε όποιο σουβλατζίδικο βρω ανοιχτό, επειδή εκείνη την ώρα πείνασα... σε 5 λεπτά το αμάξι είναι έτοιμο να κάνει ακόμη ένα ταξίδι (τα σουβλάκια αργούν παραπάνω).

                        Μισή, μία, δυο ώρες αργότερα τυχαίνει κάτι έκτακτο κι απολύτως επείγον, ντύνεσαι παίρνεις τα κλειδιά και φεύγεις.

                        Το ηλεκτρικό που γύρισε απ' το ταξίδι, και το έβαλες στη πρίζα, σε πόσες ώρες/μέρες θα είναι έτοιμο για 'κάτι έκτακτο';

                        (το παράδειγμα με το νοσοκομείο δεν μου αρέσει, σε τέτοιους καιρούς που ζούμε, χώρια που το μάνουαλ λέει να καλέσεις ασθενοφόρο κι όχι να οδηγείς σαν τρελός μες τη νύχτα...)

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Ας κανω πολλ, εσας θα σας αρεσε η ιδεα ενας κοινου αυτοκινητου δημοσιας χρησης;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Κάνεις 2-3-4 ταξίδια τον χρόνο (εγώ τόσα κάνω, άντε άλλος να κάνει τα διπλάσια).

                            Σε πόσα από αυτά θα φτάσεις τελείως ξελιγωμένος; Που αν δεις το βίντεο, όταν μηδενιστεί η αυτονομία, έχει ακόμα 30-35 χιλιόμετρα. (Κάτι αντίστοιχο μου είχε πει ο κάτοχος-πωλητής τού C-Zero αλλά δεν τον είχα πιστέψει).

                            Και δε θα έχει προλάβει να γεμίσει καθόλου; Ειδικά αν μιλάμε για wall box κι όχι σούκο, βάζει χιλιόμετρα με ταχύ ρυθμό.

                            Άρα θέλουμε να σου κάτσει η στραβή έχοντας γυρίσει μόλις από ταξίδι, να είσαι και τερματισμένος από μπαταρία, να μην έχει περάσει τουλάχιστον μισάωρο αλλά να γίνει στο πρώτο δεκάλεπτο. Και να απαιτείται να πας μακριά, όχι κοντά. Γιατί αν θέλω να πάω από τη Βουλιαγμένη στο Ασκληπιείο είναι 3,5 χιλιόμετρα υπόθεση.

                            Είναι αυτός λόγος για να μην πάρεις ηλεκτρικό; Μου φαίνεται ότι ώρες-ώρες, προσπαθούμε να σκαρφιστούμε κάθε πιθανό/απίθανο σενάριο για να βρούμε την υποπερίπτωση που το ηλεκτρικό ΔΕΝ μπορεί να καλύψει και να το βγάλουμε σκάρτο.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • bekiaris
                              bekiaris @dimsabas last edited by

                              Κάνεις 2-3-4 ταξίδια τον χρόνο...

                              Είναι αυτός λόγος για να μην πάρεις ηλεκτρικό;

                              Δεν ειναι λόγος, απλά δυστυχώς κάποια άτομα στο forum προβάλουν συνεχώς τα μειονεκτήματα ως ανυπέρβλητα, διότι απλα δεν πάνε την ηλεκτροκίνηση. Μερικοί να είσαι σίγουρος αν είχαν την οικονομική δυνατότητα θα αγόραζαν χθες. Οι περισσότεροι φίλοι γνωστοί που μένουν εντός αστικών πόλεων, κάνουν max 2 ταξίδια το χρόνο που ακόμα κ για αυτά θα μπορούσα να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικό με κάποιες προυποθέσεις. Εντάξει βέβαια οι περισσότεροι εδώ μέσα χτυπάνε 6 αρες στα ταξίδια κ πάνε τάπα με 200...αστειευομαι προφανώ, οι περισσότεροι πάνε με 130 max χιλιόμετρα ταξίδι διότι πιο πάνω οι καταναλώσεις είναι πολλαπλάσιες. Κ τέλος, είδατε το videακι του peugeut που με την τεχνολογία που έχει φορτίζει τις μπαταρίες, οπότε τα πραγματικά χιλιόμετρα εντός πόλης μπορούν να αυξηθούν. Αν δεν μπουν πρόσθετοι φόροι στο ρεύμα ή ανά χιλιόμετρο, ακόμα κ με τις σημερινές ακριβές τιμές στην αγορά που έχεις όμως κ την επιδότηση του κράτους, η ηλεκτροκίνηση ειναι μία τεχνολογία που κάνει απόσβεση. Κανένας δεν παραδέχτηκε ποτέ το κόστος συντήρησης το πραγματικό που έχουν τα πετρέλαια κ οι βενζίνες πέρα από φιλολογίες του δν αλλάζω το ένα πάω για service στο φιλαράκι μου κτλ. Κάθε οχημα έχει book service κ συντήρηση υποχρεωτική ανά χιλιόμετρα κ έτσι πρέπει να κρίνεται, ενώ επίσης (επειδή έχει αναφερθεί 100 φορές) δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε ένα πολύ τίμιο c3 πετρέλαιο με ένα vw id3 καθώς κ από μόνας τους ως αυτοκίνητα παίζουν σε άλλες κατηγορίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Τα σχόλια εδώ μέσα είναι πολύ πολιτισμένα σε σχέση με το τι γράφεται στο ΦουΜπού. Εκεί βλέπεις απύθμενο μένος και κόμπλεξ. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • D
                                  dimsabas @dimsabas last edited by

                                  Τα σχόλια εδώ μέσα είναι πολύ πολιτισμένα σε σχέση με το τι γράφεται στο ΦουΜπού. Εκεί βλέπεις απύθμενο μένος και κόμπλεξ. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

                                  Εν τω μεταξύ, στο σημερινό Drive, τα ηλεκτρικά αντιπροσωπεύουν τα 5 στα 7 μοντέλα που έχουν για δοκιμή. Ψιλοαντίστοιχη ήταν η κατάσταση και στο Car and Driver που κυκλοφόρησε χτες, αν κι αυτό δεν το αγόρασα. Κι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε κάθε τεύχος εδώ και 3-4 μήνες.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                    Τα σχόλια εδώ μέσα είναι πολύ πολιτισμένα σε σχέση με το τι γράφεται στο ΦουΜπού. Εκεί βλέπεις απύθμενο μένος και κόμπλεξ. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

                                    Πολλοί λόγοι, κυρίως γιατί δεν μπορούν/μπορούμε να τα αγοράσουμε!

                                    Εμένα αυτό που με εκνευρίζει (ενώ έχω δηλώσει ότι εαν είχα συνθήκες φόρτισειςθα το αγόραζα εχτές), είναι ότι προσπαθεί ο τύπος (μαζί με κυβερνήσεις, εταιρείες κλπ.) να τα προωθήσει όσο δεν πάει χωρίς αντικειμενικότητα. Αυτό με ενοχλεί.

                                    Γιατί ωραία και καλά, αλλά δεν έχω διαβάσει έα σοβαρό αρθρο που πέρα από τα πρακτικά προβλήματα να ανφέρει για μόλυνση, εξώρυξη για τις μπαταρίες, ελλιπή ανακύκλωση, μεταφορά της μόλυνσης από την πόλη στις ηελκτροπαραγωγές περιοχές κλπ. Μόνο μιλάνε για τα €2/100χλμ κόστος (υπό πάρα πολλές συνθήκες που 'ξεχνάνε' να αναφέρουν), ούτε καν ότι αυτή η οικονομία έχει προπληρωθεί.

                                    ΝΑΙ θα αγόραζα ηλεκτρικό, αλλά ΌΧΙ για την οικονομία, γιατί είναι πλασματικη. Θα το αγόραζα για την εμπειρία και επειδή μου αρέσει σαν αίσθηση η οδήγησή του και είναι και κάτι διαφορετικό.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • T
                                      tiguolf last edited by

                                      Να ρωτησω κατι λογιστικο: στο νομο 4710/2020, ΦΕΚ 142Α, στο αρθρο 9 ΕΞΑΙΡΕΙ απο το τεκμηριο τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Το εξαιρει και απο το τεκμηριο δαπανης, και απο το τεκμηριο διαβιωσης (περ. θ). Ισχυει κατι τετοιο, ιδιοκτητες ηλεκτροκινητων ας μας πουνε...

                                      Κατα τα αλλα...διαβαζω 3-4 σελιδες για ID3 vs Tesla, αλλα σε επιπεδα χρηματικα η συγκριση θα επρεπε να ειναι ID4 vs Model 3. Και ειναι ακριβως το διλημμα που βρισκομαι...το Model 3 το εχω δει απο κοντα, το ID4 οχι, ελπιζουμε το Φλεβαρη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • bekiaris
                                        bekiaris @fanis75 last edited by

                                        ΝΑΙ θα αγόραζα ηλεκτρικό, αλλά ΌΧΙ για την οικονομία, γιατί είναι πλασματικη. Θα το αγόραζα για την εμπειρία και επειδή μου αρέσει σαν αίσθηση η οδήγησή του και είναι και κάτι διαφορετικό.

                                        Φάνη, τα έχουμε πει τόσες φορές. Σίγουρα υπάρχει σπρώξιμο από κυβερνήσεις κ αυτοκινητοβιομηχανίες, που κάνουν πολύ απλά την δουλειά τους κ θέλουν πωλήσεις κτλ. Αρχικά χαίρομαι που το παραδέχεσαι κ που γουστάρεις να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό. Ως προς την πλασματική οικονομια, δεν θεωρώ οτι έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά κ πάλι ειναι τη ζητάει ο καθένας. Αν αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο με σωστή συντήρηση κ κάνεις κ χιλιόμετρα πάνω από 20.000 το χρόνο, δεν βλέπω τόσο τρομερές διαφορές ειδικά με την επιδότηση. Επίσης έχω ξαναπεί χιλιάδες φορές, γνωρίζει κάποιος σε 8 χρόνια  που θα χρειαστείς αντικατάσταση μπαταριών πόσο θα είναι το κόστος τους κ τι τεχνολογία θα υπάρχει? Μία άλλη παράμετρος ειναι κ το κόστος των service που δεν γνωρίζουμε ακριβώς την δεδομένη στιγμή ανά μοντέλο γιατί είναι ολα καινούργια. Κ για να το κλείσω, εγώ με leasing που το έχω αγοράσει (χωρίς να έχω αρα τα έξοδα συντήρησης) σε πληροφορώ οτι βάσει των όσω πλήρωνα στο προηγούμενο μου σε βενζίνη, με καρασυμφέρει (κ έχω καινούργιο αυτοκίνητο, καθόλου έξοδα συντήρησης -ελαστικά κ το κεφάλι μου ήσυχο γιατί το αυτοκίνητο δεν μου ανήκει).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 last edited by

                                          Ο ειδικός τύπος θα δοκιμάσει ότι έχουν προς test drive οι εταιρίες. Αν λοιπόν αποφασίσουν να διαθέτουν αυτά προς δοκιμή τι άλλο να κάνουν, να πιέσουν ? Και πόσο ? Δύσκολα πράγματα γιατί εμπλέκεται η πελατειακή σχέση..

                                          Κάτι ακόμα που αφορά τα κόστη σε βάθος ετών.. Πόσο πιο επεβεβλημένη θεωρείτε την ύπαρξη μικτής ασφάλισης όσον αφορά τα ηλεκτρικά?  Το λέω αυτό γιατί φαντάζομαι σε ανταλλακτικά και σπανιότητα, ίσως και πολυπλοκότητα να είναι πολύ πιο δύσκολο και κοστοβόρο να το επισκευάσεις 'από την τσέπη σου'

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @mastoras78 last edited by

                                            Κάτι ακόμα που αφορά τα κόστη σε βάθος ετών.. Πόσο πιο επεβεβλημένη θεωρείτε την ύπαρξη μικτής ασφάλισης όσον αφορά τα ηλεκτρικά?

                                            Γενικά ανέκαθεν θεωρούσα την μεικτή επιβεβλημένη σε όλα τα οχήματα. Προσωπικα είχα 11 χρόνια μεικτή στο δικό μου (AIG) κ δεν λυπάμαι ποτέ τα χρήματα που δίνω για να νοιώθω μία σχετική ασφάλεια. Κ εξηγώ, ένα μικρό τρακαρισματάκι να κάνει κάποιος, αν ανοίξουν οι μπροστά αερόσακοι έχετε δει πόσο κοστίζει εκτός από την ζημιά? η μητέρα μου έχει κάνει χρήση της μεικτής πάνω από 3 φορές στα 15 χρόνια, τα χρήματα έχουν βγει πολλαπλάσια. Δν νομίζω στα ηλεκτρικά να υπάρχει πρόβλημα με την έλλειψη ανταλακτικών όπως το θέτεις όμως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 899
                                            • 900
                                            • 101 / 900
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr