-
Γάτε μπράβο και για την επιλογή και για το χρώμα... αν είναι αυτό το 'λαδί' γκρι είναι φανταστικό, νομίζω του πάει περισσότερο από όλα, ή σε αυτό ή σιμπιζάκι θα το πάρεις αυτό το αμάξι! Μπιενβενού και συ στο Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία...
Το αυτοκίνητο:
1ον: ίσως κάνω λάθος, αλλά η προσωπική μου γνώμη είναι πως αυτό το αμάξι (3008) είναι design icon 10ετίας και βάλε. Δεν είναι απλά κάτι περισσότερο ή λιγότερο μοδάτο, 'σύγχρονο' κλπ. γράφει τη δική του ιστορία στο χώρο του σχεδιασμού.
2ον: το αμάξι έχει εκρηκτικές επιδόσεις σε αυτή την έκδοση, χωρίς να χτυπάει στο μάτι σαν κάτι εξωτικό... θα μείνουν πολλοί πιτσιρικάδες μ@λακες στο φανάρι όταν θες να παίξεις, ή π.χ. οι φίλοι μας με το Σίβικα που έμαθαν να κάνουν μαγκιές αμα δουν καμιά μπέμπα με λουκ Μ στο δρόμο
Νομίζω πως δεν έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα ούτε συ ούτε μεις πόσο καλό μηχανολογικά είναι αυτό το αμάξι, με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα του και δυο ηλεκτρομοτέρ, ένα μπρος κι ένα πίσω και το ΕΑΤ8. Γι αυτά που προσφέρει θα το έλεγα και φθηνό!
3ον: για τις επιδόσεις του θα είναι ένα αυτοκίνητο χαμηλού running costs που κάνει και για καθημερινή χρήση, με πολύ μικρή παραχώρηση στη στάθμευση λόγω κάπως μεγαλύτερου όγκου, και θα σε πάει και άρχοντα ξεκούραστο ένα γουικέντ στο Πήλιο και να φχαριστηθείς οδήγηση όταν γουστάρεις και σε ολισθηρά τεραίν, λάσπες και πάγους και χιόνια θα ναι αρχοντικό. Μόνο τις κροκάλες και τα χαντάκια αφήνει να ευχαριστηθείς με το Βιτάρα πλέον, που δεν κάνει για τίποτε άλλο.
Η γνώμη μου είναι όχι απλά 'καλορίζικο' αλλά 'θερμά συγχαρητήρια' και για την επιλογή σου και σε αυτούς που σου το πρόσφεραν
-
Γάτε μπράβο και για την επιλογή και για το χρώμα... αν είναι αυτό το 'λαδί' γκρι είναι φανταστικό, νομίζω του πάει περισσότερο από όλα, ή σε αυτό ή σιμπιζάκι θα το πάρεις αυτό το αμάξι! Μπιενβενού και συ στο Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία...
Το αυτοκίνητο:
1ον: ίσως κάνω λάθος, αλλά η προσωπική μου γνώμη είναι πως αυτό το αμάξι (3008) είναι design icon 10ετίας και βάλε. Δεν είναι απλά κάτι περισσότερο ή λιγότερο μοδάτο, 'σύγχρονο' κλπ. γράφει τη δική του ιστορία στο χώρο του σχεδιασμού.
2ον: το αμάξι έχει εκρηκτικές επιδόσεις σε αυτή την έκδοση, χωρίς να χτυπάει στο μάτι σαν κάτι εξωτικό... θα μείνουν πολλοί πιτσιρικάδες μ@λακες στο φανάρι όταν θες να παίξεις, ή π.χ. οι φίλοι μας με το Σίβικα που έμαθαν να κάνουν μαγκιές αμα δουν καμιά μπέμπα με λουκ Μ στο δρόμο
Νομίζω πως δεν έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα ούτε συ ούτε μεις πόσο καλό μηχανολογικά είναι αυτό το αμάξι, με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα του και δυο ηλεκτρομοτέρ, ένα μπρος κι ένα πίσω και το ΕΑΤ8. Γι αυτά που προσφέρει θα το έλεγα και φθηνό!
3ον: για τις επιδόσεις του θα είναι ένα αυτοκίνητο χαμηλού running costs που κάνει και για καθημερινή χρήση, με πολύ μικρή παραχώρηση στη στάθμευση λόγω κάπως μεγαλύτερου όγκου, και θα σε πάει και άρχοντα ξεκούραστο ένα γουικέντ στο Πήλιο και να φχαριστηθείς οδήγηση όταν γουστάρεις και σε ολισθηρά τεραίν, λάσπες και πάγους και χιόνια θα ναι αρχοντικό. Μόνο τις κροκάλες και τα χαντάκια αφήνει να ευχαριστηθείς με το Βιτάρα πλέον, που δεν κάνει για τίποτε άλλο.
Η γνώμη μου είναι όχι απλά 'καλορίζικο' αλλά 'θερμά συγχαρητήρια' και για την επιλογή σου και σε αυτούς που σου το πρόσφεραν
Ξέρει τι έκανε, Γάτος είναι αυτός!
Μόνο πράγμα που θα σκεφτόμουν είναι το facelift με την νέα μάσκα που παίζει να είναι η καλύτερη σε όλη την αυτοκίνηση. Αλλά παίζαμε με το χρόνο..
-
Καλοτάξιδο!!!
Ελπίζω να σε καλύψει πλήρως σε αυτά για τα οποία το θές!!!
Μη μείνει μόνο για διαδρομές Στοουν Σιτι - Πιτζεον Σιτι (καλά δεν υπάρχει περίπτωση, μ@λ@κίες λέω)
Προσοχή την πρώτη φορά που θα το τζουρνέψει ο μικρός για βόλτα με την γκόμενα στην Αράχωβα, τα 300hp είναι πολλά σε σχέση με τα 140 του βιτ ες.
Εννοείται θέλουμε φωτος ριβιου κλπ κλπ όταν το παραλάβεις!!! όχι σε στυλ δεν μπορώ να ανέβω τα κατσάβραχα όμως (έχεις το τζι βιτ για αυτό) πχ πήγα Χαλκίδα σε 32,4' και το ευχαριστήθηκα ή θα μπορούσα να κόψω και 1' ακόμα (ελπίζω να μην πεις ' ζαλίστηκα από το κούνημα)
Υ.Γ όταν αποφασίσεις να το δώσεις προετοίμασε μας νωρίτερα και το πότε θα το δώσεις και το πόσα, μήπως μπορέσει και το πάρει κανένας από εδώ μέσα από αυτούς που δεν είναι εύκολο να πάνε να πάρουν από την τράπεζα τα 10-15000€ σε 1-2 μέρες (ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟ)
-
Μόνο πράγμα που θα σκεφτόμουν είναι το facelift με την νέα μάσκα που παίζει να είναι η καλύτερη σε όλη την αυτοκίνηση. Αλλά παίζαμε με το χρόνο..
Το F/L δεν το ήθελε με τίποτα (και καλά έκανε για εμένα). Όσο για την μάσκα, προσωπικά σαφώς προτιμώ την προ F/L, η νέα μάσκα δεν μου αρέσει καθόλου, για εμένα χαλάει το αυτοκίνητο.
-
Αντε καλορίζικο Γάτε ...
Το αμαζονίτ το έχει σαν ένα γκρι περίεργο , ανοικτό . Δεν νομίζω να είναι το υπέροχο λαδί . Αν είναι , τότε είναι πολύ όμορφο ...
Τα 300άρια του ομίλου έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ...
-
Αντε καλορίζικο Γάτε ...
Το αμαζονίτ το έχει σαν ένα γκρι περίεργο , ανοικτό . Δεν νομίζω να είναι το υπέροχο λαδί . Αν είναι , τότε είναι πολύ όμορφο ...
Τα 300άρια του ομίλου έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ...
Το τσέκαρα τώρα το λαδί είναι!
Μιλάμε για την αγορά του αιώνα...
-
ενα χρωμα υπαρχει που δεν μπορω: το μαυρο
γιατι
-
οι μαυρες μιλφατες δεν μου αρεσουν
-
απο τα 40 εχω αποφασισει οταν με πανε για το συρταρι με τα λουλοδια απο πανω απο την οδο αναπαυσεως στη πετρουπολη διπλα στο δασακι, θελω ασπρο οχημα, μετασκευασμενο μιτσουμπα ελ 200 του 89, ηταν η καλυτερη χρονια για μερλο και μιτσουμπες
-
λερωνει
-
ζεσταινεται
ΠΛΗΝ ομως
-
οταν απειλειται μεγεθυνση του προστατου
-
γκρινια, γκρινια, γκρινια
-
στερηση μιλφατης γατας επι αοριστον 'μη αγγιζεις εκει΄
-
υπαρχει απειλη αποστερησης υπηρεσιας 'φερνω παντοφλες και μαζευω πιατα' απο κορακλα
τοτες μαυρο.
ναι, μαυρο.
-
-
Περιμένω μέσα στην εβδομάδα το Business diesel EAT8. Έχει βάλει κανείς start-stop button για εκκίνηση χωρίς κλειδί? Υπάρχει κάποια αξιόπιστη πρόταση?
-
ενα χρωμα υπαρχει που δεν μπορω: το μαυρο
γιατι...
γιατί μαύρος γάτος θα χάνεται μεσα στο μαύρο, μόνο τα μάτια θα φαίνονται...
-
Περιμένω μέσα στην εβδομάδα το Business diesel EAT8. Έχει βάλει κανείς start-stop button για εκκίνηση χωρίς κλειδί? Υπάρχει κάποια αξιόπιστη πρόταση?
Τόσο πολύ το θές ? Στο δικό μου (όχι 3008) που έχει, το θεωρώ ένα από τα πιο άχρηστα έξτρα. Όλο το ξεχνάω ότι έχει εκκίνηση χωρίς κλειδί με αποτέλεσμα να πηγαίνει ασυναίσθητα το χέρι μαζί με το button πάνω του να το βάλω μπρός.. Ίσως επειδή δε το οδηγώ καθημερινά να μη μπορώ να το συνηθίσω με τίποτα.
Να το δίνουν τσάμπα οκ, δε θα το πλήρωνα ποτέ όμως
-
Τόσο πολύ το θές ? Στο δικό μου (όχι 3008) που έχει, το θεωρώ ένα από τα πιο άχρηστα έξτρα. Όλο το ξεχνάω ότι έχει εκκίνηση χωρίς κλειδί με αποτέλεσμα να πηγαίνει ασυναίσθητα το χέρι μαζί με το button πάνω του να το βάλω μπρός.. Ίσως επειδή δε το οδηγώ καθημερινά να μη μπορώ να το συνηθίσω με τίποτα.
Να το δίνουν τσάμπα οκ, δε θα το πλήρωνα ποτέ όμως
+1
Και δεν είναι ότι δεν το συνηθίζεις,θα το συνηθίσεις κάποια στιγμή αν κινείς συχνά το αμάξι, αλλά ενέχει άλλους κινδύνους (εύκολης κλοπής)
-
Εγώ που το είχα δοκιμάσει, το start button αξίζει μόνο αν έχεις keyless entry, ώστε να μην ακουμπάς ποτέ το κλειδί. (όπως είχα στο Suzuki)
Αν ψάχνεις τσέπες να βρεις το κλειδί, να ξεκλειδώσεις, να ξαναβάλεις το κλειδί στη τσέπη, να μπεις να πατήσεις το μπουτόν και κατά την έξοδό αντίστροφα (όπως έχω τώρα στο Mazda) είναι 'άχρηστο', απλά μια κίνηση παραπάνω... (ακόμη και αναμμένο το έχω ξεχάσει βγαίνοντας)
Καλύτερα να βγάζεις το κλειδί απ τη τσέπη και έχοντας το στο χέρι να βάζεις μπροστά και να μένει το κλειδί εκεί, να μη το ψάχνεις σε τσέπες κλπ.
Με πλήρη keyless entry & start όντως αξίζει, αλλά δεν θα το πλήρωνα παραπάνω.
-
Εγώ το ανάποδο από εσένα Πηλιορείτη...αχαχα!!
Μου αρέσει να μην έχει κλειδί και να παίρνει μπροστά με κουμπί. Έχω μόνιμα το κλειδί στην τσέπη (δεν το βγάζω καν για να ξεκλειδώσω, ξέρω πιο κουμπί να πατήσω, το πατάω μέσα από την τσέπη), μπαίνω μέσα και πατάω το κουμπί. Το είχα συνηθίσει τόσο, που τώρα όλο ξεχνάω το κλειδί στην μίζα και γυρνάω πίσω!!
Το τελείως keyless το βρίσκω χρήσιμο μόνο με το αυτόματο άνοιγμα του χώρου αποσκευών με το πόδι. Αλλιώς καλοδεχούμενο, αλλά δεν έχει και καμια μεγάλη χρησιμότητα για εμένα. Αντίθετα με εκνευρίζει αφάνταστα που πρέπει να βάζω κλειδί στην μίζα, το βρίσκω τελείως αναχρονιστικό!
-
βίτσιο παίδες, μου αρέσει.. δεν ξέρω το γιατί αλλά μου αρέσει να μπαίνω να βάζω κλειδί στην ποτηροθήκη και να πατάω κουμπί..
επί της ουσίας, ξέρει κάποιος αν μπαίνει aftermarket??
-
επί της ουσίας, ξέρει κάποιος αν μπαίνει aftermarket??
Δύσκολα και ή θα σου κοστίσει πάρα πολλά ή θα έχει αμφίβολη αξιοπιστία.
-
Boys όντως θα μπορούσα να το συνηθίσω αντε και να το εκτιμήσω αν το οδηγούσα καθημερινά.. Δεν έχω τεχνοφοβια, το αντίθετο μάλιστα. Ελα μου όμως που χρησιμοποιώ τα άλλα μας αμάξια τα συμβατικά καθημερινά οπότε το muscle memory στην κίνηση του χεριού δε ξεπερνιέται με την καμία..
-
Εγώ πάλι είχα στείλει μήνυμα στην εισαγωγική πως η απουσία συστήματος εισόδου-εκκίνησης χωρίς κλειδί, είναι αιτία απόρριψης αγοράς. Για κάποιο βλακώδη λόγο το είχαν αφαιρέσει από τα έξτρα και αυτό που έλεγα το εννοούσα. Μέσα σε μια εβδομάδα το θέμα λύθηκε και η παραγγελία έγινε με το εν λόγω σύστημα μέσα. Όποιος οδηγεί καθημερινά σίγουρα βολεύεται καλύτερα με το keyless.
-
Δεν είναι πάντα βολικό να ψάχνεις που έχεις βάλει την κάρτα ...
Ασε που έχουν και τα θέματα με τις κλοπές ...
-
Στις περισσότερες μάρκες δεν υπάρχει κάρτα, απλώς έχεις μαζί σου το χειριστήριο- κλειδί. Όσο για το θέμα κλοπής αν στο βάλουν στο μάτι θα στο πάρουν έχει δεν έχει keyless.
-
Δυστυχώς το keyless κλέβεται σε δευτερόλεπτα. Το 'αναλογικό' θα χρειαστεί και κάποια λεπτά να γίνουν ενέργειες και να ασκηθεί κάποιου είδους πίεση/δύναμη/εργαλείο.
Νομίζω είναι το μεγαλύτερο μείον αυτή την στιγμή στην μελλοντική αυτοκίνηση.
Peugeot 3008 2016