Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 179
    • 180
    • 10 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    142953
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Μανία με τα leasing σήμερα ο @Lap, αγαπητέ πάρε και εσύ leasing.λ, δεν έχω καταλάβει τι πρόβλημα έχεις, νομίζεις ότι τα χαρίζουν τα leasing; Να πάμε να πάρουμε κ εμείς αν τα χαρίζουν.

      Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι 1.500-2.000 λιγότερο από 2008/Mokka για να είναι ανταγωνιστικό, και γενικά δεν με ενθουσιάζει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sherlock last edited by

        Ακομα  πιο πλακα θα εχει το C4 να εξοπλίζεται με το σύστημα αναρτήσεων «Progressive Hydraulic Cushion» μονο στις ακριβες εκδοσεις νομιζω καπου το διαβασα δεν ειναι σιγουρος...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Οχι απλα τα leasing πολλες φορες εχουν σκοπο να εξυπηρετησουν αναγκες και δεν σγοραζονται με γνωμονα το ενδιαφερον. Ειναι εργαλεια για 2 με 3 ετη και μετα τα γυριζουν πισω.

          Μαλιστα οποιον ρωτας, με μικρα leasing της δουλειας, οχι με τα καλα suv και premium, απλα λενε ενα ' καλο ειναι μωρε και οικονομικο' και τελειωνει η οποια κουβεντα και σημασια πανω στο ιδιο το αυτοκινητο.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sherlock last edited by

            Ενας αντιπροσωπος το βλεπει να ερχεται στα 20 χιλιαρικα και να ειναι στην ιδια κατηγορια με το ford focus active...χααχχαχ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dublin @sherlock last edited by

              Ενας αντιπροσωπος το βλεπει να ερχεται στα 20 χιλιαρικα και να ειναι στην ιδια κατηγορια με το ford focus active...χααχχαχ

              Αν γίνει αυτό θα πάει απατο σαν το Cactus που ουσιαστικά αντικαθιστά.

              Πιστεύω η εδώ αντιπροσωπεία θα κάνει το θαύμα της. Παραδοσιακά η Citroen στην Ελλάδα έχει από τις καλύτερες τιμές πανευρωπαϊκά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Πρώτο τέστ

                https://www.largus.fr/actualite-automobile/citroen-c4-2021-essai-video-de-la-nouvelle-c4-10469408.html

                Οπως φαίνεται το νέο αυτοκίνητο και η επόμενη C5 αρχίζουν να καθορίζουν την νέα θέση της Σιτροέν στο μεγάλο γκρούπ που ετοιμάζεται .

                Το γκρούπ λοιπόν θα έχει αμάξια για όλα τα γούστα . Το κάθε ένα θα έχει την στόχευση του και θα είναι ξεκάθαρο σε αυτό .

                Κάπου θα είναι άριστο , κάπου πολύ καλό και σε κάποια άλλα μέτριο και όλα αυτά θα είναι επιλογές και δηλωμένες επιλογές .

                Αν λοιπόν θέλετε στριφτερά ,θα πάτε πεζώ και προφανώς στο μέλλον και άλφα .

                Αν θέλετε υπερβολική πολυτέλεια , τότε η DS και ίσως και η Λάντσια θα σας περιμένουν .

                Οι άλλες μάρκες θα έχουν τον δικό τους χαρακτήρα .

                Η Οπελ - Βόξολ , θα συνεχίσουν αυτό που ήταν , η Φίατ προφανώς θα ακολουθήσει με συνέπεια τον δικό της δρόμο και η Σιτροέν θα έχει την άνεση , τους χώρους , τον ταξιαδιάρικο κροσόβερ χαρακτήρα και πάντα τα Χάτς μπάκ θα είναι παρόντα . Και τέλος καλό εξοπλισμό για καλή τιμή , ώστε να είναι vfm επιλογή .

                Ακόμα το ενδιαφέρον είναι ότι στην Γαλλία το ηλεκτρικό που έχει επιδότηση 7000 € , με αυτήν θα είναι φτηνότερο από τις έκδόσεις των θερμικών κινητήρων .

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Εγώ βλέπω ότι δεν γίναμε σιτροενάκηδες στα νιάτα μας μερικοί, και θα το πάθουμε τώρα στα γεράματα...

                  άλλο κακό να μη μας βρει...

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • storm
                    storm last edited by

                    Δεν έχω καταλάβει. Όλα τα αυτοκίνητα πλέον της Citroen θα είναι κροσόβερ με μαύρα πλαστικά κλπ...κλπ...;

                    Δεν θα ξαναδούμε κλασσικό χάτσμπακ C4;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Η Σιτροέν με την ευρεία έννοια μέχρι την ΖΧ , δεν είχε χάτς μπακ με την έννοια των άλλων εταιρειών .

                      Τα δε ντεσεβω , ντυάν και αμι , είχαν κροσόβερ λογική και η GS είχε πορτμπαγκαζ και σε δεύτερη φάση πόρτα , αλλά το σχέδιο ήταν περισσότερο κουπέ σεντάν , λόγω μήκους ή σεντάν με 5η πόρτα , όπως η ΒΧ ή ΧΑΝΤΙΑ κλπ .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Επειδή στα γαλλικά πληρώνανε οι γονείς μου ιδιαίτερα για να βγάλω 09/20 υπάρχει κανείς να μας πει πάνω κάτω τι έλεγε η δοκιμή; Κυρίως με ενδιαφέρουν σχόλια για την ποιότητα υλικών/συναρμογής και τα οδηγικά χαρακτηριστικά του οχήματος, τομείς στους οποίους νομίζω θα πάσχει. Τα υπόλοιπα μπορώ να συμπεράνω απλά βλέποντας.

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • storm
                          storm @criuser last edited by

                          Η Σιτροέν με την ευρεία έννοια μέχρι την ΖΧ , δεν είχε χάτς μπακ με την έννοια των άλλων εταιρειών .

                          Τα δε ντεσεβω , ντυάν και αμι , είχαν κροσόβερ λογική και η GS είχε πορτμπαγκαζ και σε δεύτερη φάση πόρτα , αλλά το σχέδιο ήταν περισσότερο κουπέ σεντάν , λόγω μήκους ή σεντάν με 5η πόρτα , όπως η ΒΧ ή ΧΑΝΤΙΑ κλπ .

                          Το δικό σου C4, χάτσμπακ δεν θεωρείται; Δηλ. το 2010 και 2015;

                          Ειδικά η δεύτερη γενιά (2015) μου άρεσε απίστευτα. Εύκολα το έπαιρνα σήμερα αν έβγαινε ακόμη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Mαλακά πλαστικούλια, επιρροές από Κάκτο στο καντράν, ευέλικτο σύστημα διεύθυνσης, όχι ζωντανό/κοφτερό/ευκίνητο κράτημα, πιο πολύ εστιασμένο στην άνεση αλλά δεν πλέει,  ριγμένο λίγο πορτμπαγκάζ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              sabas_thess @storm last edited by

                              Το δικό σου C4, χάτσμπακ δεν θεωρείται; Δηλ. το 2010 και 2015;

                              Ειδικά η δεύτερη γενιά (2015) μου άρεσε απίστευτα. Εύκολα το έπαιρνα σήμερα αν έβγαινε ακόμη.

                              Το C4 του 2015 κυκλοφορεί ακόμα, βελτιωμένο αρκετά και φυσικά μπορείς να το αγοράσεις όποτε θες σε τιμή πολύ χαμηλή για την κατηγορία του. 308 το λένε.

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Storm , είπα μέχρι την ΖΧ  .  Η ΖΧ ήταν το πρώτο κανονικό χάτς μπακ και μετά το C4 . Αλλά ήδη είχε και τα μικρά ΑΧ και Σαξό , μόνο που τότε ήταν η αρχή του κουμάντου της Πεζό στην Σιτροέν ,

                                Σάββα προφανώς θα πάσχει στα οδηγικά χαρακτηριστικά , επειδή το έχει δηλώσει .

                                Αλλιώς είναι σαν να παίρνεις ΒΜW με σπορ ανάρτηση και να περιμένεις να περνάς άνετα πάνω από λακκούβες χωρίς να αφήνεις σπονδύλους στον δρόμο...

                                Τα πλαστικά θα έχει καλά ψηλά , σκληρά χαμηλά , αλλά περί συναρμογής και άλλων να τα δούμε στον χρόνο . Γιατί μέχρι τώρα αυτά που έχω σε ηλικίες μεγάλες , διατηρούν πολύ καλύτερη ποιότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό .

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • piliourits
                                  piliourits @storm last edited by

                                  Δεν έχω καταλάβει. Όλα τα αυτοκίνητα πλέον της Citroen θα είναι κροσόβερ με μαύρα πλαστικά κλπ...κλπ...;

                                  Δεν θα ξαναδούμε κλασσικό χάτσμπακ C4;

                                  Αμήν Παναγία μου να παραδειγματιστούν κι άλλες εταιρείες να κάνουν λίγο πρακτικά αυτοκίνητα που να μη μοιάζουν λες και οι οδηγοί τους φοράνε σακάκι διπλοσταυροκουμπωτό, λουστρίνι και ρεπούμπλικα...

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Οχι ρε συ, και παλαιοτερα απο τα ax τα δημιουργησε επι peugeot

                                    Εδω πως λειτουργει η νεα αναρτηση

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • storm
                                      storm @sabas_thess last edited by

                                      Storm wrote:

                                      Το δικό σου C4, χάτσμπακ δεν θεωρείται; Δηλ. το 2010 και 2015;

                                      Ειδικά η δεύτερη γενιά (2015) μου άρεσε απίστευτα. Εύκολα το έπαιρνα σήμερα αν έβγαινε ακόμη.

                                      Το C4 του 2015 κυκλοφορεί ακόμα, βελτιωμένο αρκετά και φυσικά μπορείς να το αγοράσεις όποτε θες σε τιμή πολύ χαμηλή για την κατηγορία του. 308 το λένε.

                                      Ναι, το 308 το είχα στα υπόψη. Είχα μιλήσει με μία έκθεση στη Κηφισιά, μου είχαν πει ότι υπάρχει ακόμη κάποια διαθεσιμότητα. Δεν ξέρω τι εκδόσεις είναι αυτές. Φαίνονται σαν Active αλλά με Navi και Clima; Δεν ξέρω.

                                      Πάντως Active Plus δεν είναι γιατί δεν έχουν ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

                                      https://www.car.gr/32186963-peugeot-308-peugeot-besikos-5

                                      https://www.car.gr/33246816-peugeot-308-peugeot-besikos-5

                                      Τέλος πάντων. Με το 308 είχα 2 θεματάκια που με χάλαγαν και δεν μπήκα καν στο κόπο να πάω να το δω.

                                      1. Το i-Cockpit. Δεν μου κάθεται καθόλου καλά στο μάτι. Και μέσα που είχα μπει παλιότερα σε 208 βγήκα έξω κατευθείαν. Δεν... Από τότε που η Peugeot το γύρισε στο i-Cockpit εγώ δεν...

                                      2. Η έλλειψη φυσικών διακοπτών για διάφορες λειτουργίες. Όλα στην οθόνη πάλι;  Όχι ευχαριστώ.

                                      3. Σχεδίαση κεντρικής κονσόλας και αποθηκευτικοί χώροι στο κεντρικό τούνελ. Από την μία η κεντρική κονσόλα πολύ μινιμαλιστική σχεδίαση, θα μπορούσαν να είχαν ένα χώρο αποθήκευσης. Από την άλλη το κεντρικό τούνελ στο χειρόφρενο σχετικά μικρού πλάτους με δύο μόνο ποτηροθήκες.

                                      4. Φορτωμένο με κάποιους αυτοματισμούς ευκολίας/άνεσης που εγώ δεν ήθελα. Και δεν ξέρω αν απενεργοποιούνται μόνιμα στο 308. Στο Aircross πάντως όχι.

                                      Και έχω την υποψία ότι θα έχει και κάποιες άλλες ομοιότητες με το Aircross σε άλλα σημεία. Π.χ. το 308 εμφανίζει την ώρα στη οθόνη του καντράν; Δεν ξέρω. Στο Aircross την είχε μόνο στην οθόνη multimedia στην κορυφή μαζί με τις υπόλοιπες πληροφορίες και όχι πάντα.

                                      Θα μου πεις 'λεπτομέρειες' όλα αυτά.. Ok. Αλλά όταν μαζεύονται αρκετές λεπτομέρειες τότε αρχίζουν οι σκέψεις.

                                      Τέλος πάντων. Το εσωτερικό του C4 του 2015 ήταν ποιο κοντά σε αυτά που έψαχνα και σίγουρα αν ήταν ακόμη σε κυκλοφορία θα το είχα στα υπόψη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Τα συστήματα ασφαλείας και οι αυτοματισμοί , είναι υποχρεωτικοί για την κυκλοφορία και για τα αστέρια στο κράς τέστ , οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να απενεργοποιηθούν μόνιμα και κάθε νέο μοντέλο θα έχει περισσότερους με στόχο να πάμε μέσα στην δεκατία στην αυτόνομη οδήγηση .

                                        Εχει ειπωθεί εδώ και δύο χρόνια , ότι τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2018 , δεν θα χρειαστεί να πάρουν δίπλωμα οδήγησης ποτέ .

                                        Οσο για το 4 , το σίγουρο είναι ότι θα συζητηθεί...

                                        Ανέβασε ένας σήμερα στο Φ/Β ένα ωραίο κόκκινο . Για μένα αυτό που θέλει να το δούμε ζωντανά , είναι τα μπροστινά φώτα .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                                          Ανέβασε ένας σήμερα στο Φ/Β ένα ωραίο κόκκινο . Για μένα αυτό που θέλει να το δούμε ζωντανά , είναι τα μπροστινά φώτα .

                                          Είναι φανταστικό, ειδικά σε αυτό το κόκκινο...το έχει πετύχει το χρώμα τέλεια η Σιτροέν. Το είδα και στο νέο C3 καί είναι το καλύτερο χρώμα μακράν! Και το λέω εγώ που δεν μου αρέσει το κόκκινο στα αυτοκίνητα...αχαχα!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Λίγο πριν το καλοκαίρι θα δούμε μια πολύ ενδιαφέρουσα 'μάχη' των Γάλλων μεταξύ των 2008/C4/Arkana. Και αν το 2008 ήδη ξεχωρίζει (θετικά ή αρνητικά ανάλογα με τα γούστα του καθενός λόγω i-cockpit) τα άλλα δύο με σωστή τιμολόγηση θεωρώ που θα μπορέσουν να πάρουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

                                            Επί προσωπικού αφήνω 3ο το Arkana πριν αρχίσει η 'μάχη' για δύο βασικούς λόγους. Εξωτερικά με ξενίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι 'γέρνει' σαν πλάστιγγα προς τα εμπρός και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Εσωτερικά ενώ το θεωρώ σαφώς πιο όμορφο/εύπεπτο από το C4 και πιο εργονομικό απο το 2008 έχει αυτόματο D/C. Δεδομένου ότι σε επιλογή SUV θα ήθελα αυτόματο μου κάθεται σαν βότσαλο στον λαιμό...

                                            ΥΓ: Κόκκινο είναι κουκλί https://youtu.be/K1vNvv5ejhs

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 10 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr