-
Δηλαδή τα ibiza και leon που όπως λες έρχονται σε δύσκολη θέση στο τεστ του km77, φέρνουν πιο μεγάλη χαρά στον οδηγό απ' ότι ένα Focus που πετυχαίνει στο ίδιο τεστ 83χμ/ω;
-
Αυτό το τεστ έχει εξαιρετικά περιορισμένο πεδίο εφαρμογής και ως εκ τούτου αντίστοιχα ασήμαντο ενδιαφέρον. Αυτό φαίνεται και από διάφορα 'κουφά' νούμερα που βγάζει με τις ταχύτητες διέλευσης, όπου π.χ. μικρομεσαία ότι διακρίνονται για την οδική τους συμπεριφορά περνάνε με λιγότερα χιλιόμετρα από B-SUV με απλώς αξιοπρεπή - τίμια οδική συμπεριφορά.
Τι παραπάνω χρειάζεστε για να καταλάβετε ότι δεν μπορεί να είναι ούτε το υπέρτατο κριτήριο, ούτε καν ένα σημαντικό κριτήριο;
-
Αυτό το τεστ έχει εξαιρετικά περιορισμένο πεδίο εφαρμογής και ως εκ τούτου αντίστοιχα ασήμαντο ενδιαφέρον. Αυτό φαίνεται και από διάφορα 'κουφά' νούμερα που βγάζει με τις ταχύτητες διέλευσης, όπου π.χ. μικρομεσαία ότι διακρίνονται για την οδική τους συμπεριφορά περνάνε με λιγότερα χιλιόμετρα από B-SUV με απλώς αξιοπρεπή - τίμια οδική συμπεριφορά.
Τι παραπάνω χρειάζεστε για να καταλάβετε ότι δεν μπορεί να είναι ούτε το υπέρτατο κριτήριο, ούτε καν ένα σημαντικό κριτήριο;
Με τον τρόπο που δοκιμάζει το autotriti δεν ξέρω τι γίνεται. Στις δοκιμές του Km77 πάντως δεν έχω παρατηρήσει πολλές τέτοιες 'παραφωνίες'. Υπάρχουν βέβαια αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.
π.χ. το Focus ST πέρασε με λιγότερα χμ από το κανονικό...
-
Μην χάνουμε τις πληροφορίες πάλι σε άσχετες συζητήσεις.
Αν τα Elk test έχουν χρησιμότητα ή όχι, και πόση, μπορεί κάποιος να ανοίξει ένα νήμα και να πούμε τις απόψεις μας περί αυτού.
Υπενθυμίζω. 2008 1.200cc 130hp
2o σε φρενάρισμα (Kamiq 1ο)
1ο σε 60-100
2ο σε 80-120 (1ο το Τ-Roc με 0,2 διαφορά)
και είπα. Not just a pretty face, και το εννοώ.
-
Τεράστια παραφωνία είναι το Focus ST να περνάει με λιγότερα Km/h από το απλό και αντίστοιχα το απλό Focus με λιγότερα από οποιοδήποτε B-SUV. Ενδεικτικά παραδείγματα αυτά, αλλά τόσα χρόνια έχω δει πάμπολλα τέτοια.
Προσωπικά δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω για να θεωρήσω το συγκεκριμένο τεστ περιορισμένου ενδιαφέροντος και ασήμαντο ως κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου.
-
τσεκ δις αντι για τεστ ντραιβ του λαπτοπ https://zeperfs.com/en/match8126-6153-8543-8411-7163-8142.htm
-
Δηλαδή τα ibiza και leon που όπως λες έρχονται σε δύσκολη θέση στο τεστ του km77, φέρνουν πιο μεγάλη χαρά στον οδηγό απ' ότι ένα Focus που πετυχαίνει στο ίδιο τεστ 83χμ/ω;
Σωστη παρατήρηση.
Η απαντηση εδει πολλες μεταβλητες να εξετασει.
Δηλαδη ευχαρίστηση ειναι και η αισθηση τιμονιου, κιβωτιου, η μη αναπηδηση της πισω ανάρτησης σε λακουβες μεσα στην στροφη, οι κλισεις κτλ αλλα επισης και η τοποθετηση του οχηματος.
Σε πολλους οδηγους η τοποθετηση τους δινει μεγάλη ευχαριστηση. Και σε εμενα μ αρεσει πολυ η τοποθετηση με τα τεσσερα....Εαν ειναι καλυτερο σε αυτο ενα leon , τοτε ναι για τον οδηγο αυτου ειναι καλυτερο το seat απο το focus.
Αυτο δεν μπορεις να το δεις με τονσυγκεκριμενο τεστ, αλλα απο την αλλη στοιχεια αυτης της συνπεριφορας όντως φαινονται αμυδρα σε αυτο το τεστ.
Υ.γ εγω εχω ως απολυτο αυτοκινητο την activa διοτι περασε παρομοιο τεστ με 5 ατομα μεσα και φουλ αποσκευες χωρις κανενα ηλεκτρινικο φρεναρισμα με 88χλμ/ωρα. Σχεδον κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να το επιτυχει αυτο, ολα φρεναρουν και περνουν το ιδιο τεστ με 60 με 65 χλμ/ωρα, ενω οταν επιχειρησουν να το περασουν χωρις esp οπως ηactiva το περνουν με 55 χλμ/ωρα... Οποτε αυτο το τεστ ειχε οντως μεγαλη σημασια παλαιοτερα οπου δεν υπηρχαν συστηματα φρεναρισματος οπως το esp και μποροουσες να δεις ποσο καλα λειτουργουσε η αναρτηση.
-
τσεκ δις αντι για τεστ ντραιβ του λαπτοπ https://zeperfs.com/en/match8126-6153-8543-8411-7163-8142.htm
Καλό και το Vitara 1.4 (αν και είναι το 140άρι, που πλέον έχει αντικατασταθεί από το πιο αδύναμο 129άρι) αλλά το Kamiq 1.5 σκίζει!
-
Καλησπέρα σε όλους
Γράφω 1η φορά στο forum και θα έλεγα ότι είμαι λίγο άσχετος με τα αυτοκίνητα. Παρότι κάτοχος και οδηγός Pegeuot 307 για 19 χρόνια δεν έχω εμπειρία με άλλα αυτοκίνητα (πλην ενός Opel Record caravan) και ούτε ποτέ ασχολήθηκα με οποιοδήποτε θέμα αφορά το αυτοκίνητο.
Με το 307 (2002) 1600άρι 270.000 χλμ ποτέ δεν αντιμετώπισα κανένα σοβαρό μηχανολογικό πρόβλημα και κανένα απολύτως ηλεκτρολογικό. Την οδήγησή μου θα την έλεγα συντηρητική. Ξεκίνησα να μπαίνω στην διαδικασία αντικατάστασης εδώ και 2 χρόνια αλλά μετά από κάποια td απογοητεύομαι σε σύγκριση πάντα με το δικό μου. Ίσως διότι θεωρώ ότι μετά από 20 χρόνια θα έβλεπα τεράστιες διαφορές...
Συγνώμη που επαναφέρω την συζήτηση εδώ , αλλά τώρα είδα το θέμα , είχα και εγώ ως ελαφρώς μεταχειρισμένο πολύ καλά εξοπλισμένο το 1.6 307 3d το 2005 (υπάρχει ακόμη στο οικογενειακό περιβάλλον με 280.000 χλμ , καλοσυντηρημενο και απροβλημάτιστο ) εγώ όσο το είχα θυμάμαι μια χαλασμένη μίζα και ένα σπαστικό θέμα με τον μοχλό των φλας. Επίσης χαμογέλασα με αυτό που είπες με την άμεση απόκριση στο γκάζι , όντως δεν το έχω ξανασυναντήσει σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Το θέμα είναι ότι δεν το είχα σε πραγματική υπόληψη μέχρι που πήρα το 1.6 turbo H astra και κοντεψα να σκοτωθω στο πρώτα χλμ μετά το στρώσιμο. Μιλαμε οδηγικά το 307 είχε κάτι που ακόμη δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς ακόμη και σε σχέση με το πενταρι γκολφ και με το ίδιο γενιάς φοκους που είχα κάποια εμπειρία. Ελαφρύ αλλά με πολύ καλή πληροφόρηση τιμόνι , ήξερες που πατάς ακριβώς και βοηθούσε να ρυθμίσεις μέσα στην στροφή , και σίγουρα με μεγαλύτερα όρια στο κράτημα από τα άλλα 2 αλλά με πολύ ελαφρύ πίσω μέρος στα ορια αυτά που δεν μαζευόταν με τίποτα αν δισταζες σε γκάζι και τιμόνι. Και μιλάμε για ένα κακό και αδιάφορο αλλά πολύ εμπορικό Peugeot σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές ! Αλλά ακόμη και αυτό , πεζαρα !!! Θέλω ρε παιδί μου να πω πως υπάρχουν κάποια αυτοκινητάκια που όσο και ανιωθος , και αδιάφορος να είσαι ως οδηγός χτίζουν μέσα σου μια σχέση , κάτι το οποίο το αντιλαμβάνεσαι μόνο μόλις πας στο επόμενο. Το ίδιο έχω να πω και σε σχέση με το πενταρι golf αλλά κυρίως από την πλευρά πως στην ουσία και εκτός design εσωτερικά και εξωτερικά δεν υπάρχει καμία σημαντική διαφορά από το σύγχρονο golf ή focus ή άλλα hatchback . Ακόμη και στο design εξωτερικά ως φόρμα αν το σκεφτείτε τα σύγχρονα hatch δεν ξεχωρίζουν τόσο πολύ από τις προηγούμενες γενιές τους και εδώ βρίσκω ένα ακόμη λόγο για την τεράστια επιτυχία των SUV και crossover .
Ως προς το 307 και τώρα όταν σπάνια το οδηγώ μόλις συνηθίσω την ψηλή θέση οδήγησης το ευχαριστιεμαι λιγάκι . Μάλιστα το είδα εχθές το απόγευμα δίπλα σε ένα Skoda που έπρεπε να κοιτάξω καλύτερα για να καταλάβω ποιο είναι . Το 307 ήταν σχεδόν στο ίδιο ύψος στην γραμμή των παραθύρων και της οροφής με το Kamiq !
Το λέω γενικά γιατι δεν το είχα δει από κοντά , δεν υπάρχει κανενας λόγος να το επιλέξεις σε σχέση με το Scala που στα ίδια λεφτά θα είναι πιο πλούσιο και ευρύχωρο
-
Εγώ θα διαφωνήσω ως προς το καλύτερο κράτημα του 307 (αυτό φαντάζομαι εννοείς λέγοντας 'μεγαλύτερα όρια στο κράτημα') σε σχέση με το Golf mk5 και (ακόμη περισσότερο) το Focus mk1. Σαφέστατα υποδεέστερο και των δύο το 307 ή ακόμη και το 308 mk1.
-
Από την άλλη βδομάδα θα βγάλουν έκπτωση κοντά στα 2000...
-
Τα 1.4 75 με 8 και 16 βαλβίδες , τα είχα σε ΖΧ και δεν έβγαλαν τίποτε για χρόνια . Στο C4 του 2005 έχω τον 1.6 110 και άρχιζε να βγάζει κάτι θεματάκια μετά τα 10 χρόνια . Δηλαδή πολλαπλασιαστή και ψυγείο καλοριφέρ . Αυτά τα δύο . Λάμπες πίσω φρένων έχω αλλάξει 2,3 φορές .
Το ρεκόρ το είχα στο ML-350 , που είχε θέμα με την βάση στα φώτα και άλλαξα πάνω από 10 φορές στα 4 χρόνια που το είχα με το λήζινγκ .
Ρε συ δεν ειχε 16v 1,4 η zx....η c4 ειχε. Αυτον που ειχες στην zx ειναι ο καλος 8βαλβιδος που ειπα πιο πανω πως δυσκολα να εβγαζε βλαβη. Σειρα TU
Και εσυ δεν εισαι οδηγος....καπετανιος κοτερου εισαι.
-
Εγώ θα διαφωνήσω ως προς το καλύτερο κράτημα του 307 (αυτό φαντάζομαι εννοείς λέγοντας 'μεγαλύτερα όρια στο κράτημα') σε σχέση με το Golf mk5 και (ακόμη περισσότερο) το Focus mk1. Σαφέστατα υποδεέστερο και των δύο το 307 ή ακόμη και το 308 mk1.
Ίσως το 307 ως το τελευταίο αυτοκίνητο που οδηγησα χωρίς esp να μου δημιούργησε αυτή την ψευδαίσθηση πως πήγαινε λίγο παραπέρα από τα άλλα 2 (golf V , focus mk2)
-
Εχεις δίκιο Λαπ . Μονού και πολλαπλού ψεκασμού ήταν οι διαφορές . Είχα αγοράσει μία ΖΧ το 1991 και μία στο τέλος της το 1997 με υδραυλικό , αερόσακο και αιρκοντίσιον , που το έδιναν σε πολύ καλή τιμή λόγω αλλαγής μοντέλου που θα ερχόταν 2-3 μήνες μετά .
-
Από την άλλη βδομάδα θα βγάλουν έκπτωση κοντά στα 2000...
δλδ το 1.5 130 ΕΑΤ8 απο 31900 θα το πάνε 29900? ...πριν απο μερικούς μηνες το έδιναν 28500...
γινομαστε κουραστικοι αλλα φοβερα υψηλες τιμες για b suv. Σε αυτα τα λεφτα παίρνεις c suv φορτωμενο με εξοπλισμο ακομα και αυτοματο.
Επειδη ομως πουλαει πολυ λογικα αυτα που θα φεύγουν θα ειναι ως τα 24-25.000 εκει εχει νοημα.
-
Βάζουν με το νέο έτος την active plus θα έχει φωτα ομίχλης που δεν έχουν τώρα στην allure και η active θα έρχεται με ατσαλινες ζάντες πλέον. Έδωσαν προσφορά στα 19500.
-
Υποβραχιονιο και acc;
Αν εχει αυτα τα δυο τοτε, Ναι......γινεται η πρωτη επιλογη ολων.
-
Υποβραχιόνιο αγορά έξτρα με 160 ευρώ όπως ο φίλος μας με το clio μόνο που εδώ αλλαζουν και τα πλαστικά για να κουμπώσει επάνω τους.Δυστυχώς από gt line και πανω έχει acc.
-
γνωστό το εργακι. αναμεινατε για προσφορές παίδες και μάλιστα τελευταία κομμάτια για το μάξιμουμ.
και λίγο πήγαινε έλα. με γραπτές προσφορες, να κόψουν κάνα 400 ακόμα και gg. οι τιμές καταλογου είναι τρελές.
-
Ήδη έχει προσφορές Black Friday μέχρι τέλος του μήνα.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)