Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 270
    • 271
    • 113 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    5401
    163462
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Δηλαδή τα ibiza και leon που όπως λες έρχονται σε δύσκολη θέση στο τεστ του km77, φέρνουν πιο μεγάλη χαρά στον οδηγό απ' ότι ένα Focus που πετυχαίνει στο ίδιο τεστ 83χμ/ω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        harisma23 last edited by

        Αυτό το τεστ έχει εξαιρετικά περιορισμένο πεδίο εφαρμογής και ως εκ τούτου αντίστοιχα ασήμαντο ενδιαφέρον. Αυτό φαίνεται και από διάφορα 'κουφά' νούμερα που βγάζει με τις ταχύτητες διέλευσης, όπου π.χ. μικρομεσαία ότι διακρίνονται για την οδική τους συμπεριφορά περνάνε με λιγότερα χιλιόμετρα από B-SUV με απλώς αξιοπρεπή - τίμια οδική συμπεριφορά.

        Τι παραπάνω χρειάζεστε για να καταλάβετε ότι δεν μπορεί να είναι ούτε το υπέρτατο κριτήριο, ούτε καν ένα σημαντικό κριτήριο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • dimitriscsd
          dimitriscsd @harisma23 last edited by

          Αυτό το τεστ έχει εξαιρετικά περιορισμένο πεδίο εφαρμογής και ως εκ τούτου αντίστοιχα ασήμαντο ενδιαφέρον. Αυτό φαίνεται και από διάφορα 'κουφά' νούμερα που βγάζει με τις ταχύτητες διέλευσης, όπου π.χ. μικρομεσαία ότι διακρίνονται για την οδική τους συμπεριφορά περνάνε με λιγότερα χιλιόμετρα από B-SUV με απλώς αξιοπρεπή - τίμια οδική συμπεριφορά.

          Τι παραπάνω χρειάζεστε για να καταλάβετε ότι δεν μπορεί να είναι ούτε το υπέρτατο κριτήριο, ούτε καν ένα σημαντικό κριτήριο;

          Με τον τρόπο που δοκιμάζει το autotriti δεν ξέρω τι γίνεται. Στις δοκιμές του Km77 πάντως δεν έχω παρατηρήσει πολλές τέτοιες 'παραφωνίες'. Υπάρχουν βέβαια αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.

          π.χ. το Focus ST πέρασε με λιγότερα χμ από το κανονικό...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dublin last edited by

            Μην χάνουμε τις πληροφορίες πάλι σε άσχετες συζητήσεις.

            Αν τα Elk test έχουν χρησιμότητα ή όχι, και πόση, μπορεί κάποιος να ανοίξει ένα νήμα και να πούμε τις απόψεις μας περί αυτού.

            Υπενθυμίζω. 2008 1.200cc 130hp

            2o σε φρενάρισμα (Kamiq 1ο)

            1ο σε 60-100

            2ο σε 80-120 (1ο το Τ-Roc με 0,2 διαφορά)

            https://www.autoagora.gr/to-kalytero-aytokinito/news/best-buy-sygkritika-test/To-kalytero-mikro-SUV-se-prosperasma-kai-frena_198276.asp

            και είπα. Not just a pretty face, και το εννοώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by

              Τεράστια παραφωνία είναι το Focus ST να περνάει με λιγότερα Km/h από το απλό και αντίστοιχα το απλό Focus με λιγότερα από οποιοδήποτε B-SUV. Ενδεικτικά παραδείγματα αυτά, αλλά τόσα χρόνια έχω δει πάμπολλα τέτοια.

              Προσωπικά δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω για να θεωρήσω το συγκεκριμένο τεστ περιορισμένου ενδιαφέροντος και ασήμαντο ως κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz last edited by

                τσεκ δις αντι για τεστ ντραιβ του λαπτοπ https://zeperfs.com/en/match8126-6153-8543-8411-7163-8142.htm

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @dimitriscsd last edited by

                  Δηλαδή τα ibiza και leon που όπως λες έρχονται σε δύσκολη θέση στο τεστ του km77, φέρνουν πιο μεγάλη χαρά στον οδηγό απ' ότι ένα Focus που πετυχαίνει στο ίδιο τεστ 83χμ/ω;

                  Σωστη παρατήρηση.

                  Η απαντηση εδει πολλες μεταβλητες να εξετασει.

                  Δηλαδη ευχαρίστηση ειναι και η αισθηση τιμονιου, κιβωτιου, η μη αναπηδηση της πισω ανάρτησης σε λακουβες μεσα στην στροφη, οι κλισεις κτλ αλλα επισης και η τοποθετηση του οχηματος.

                  Σε πολλους οδηγους η τοποθετηση τους δινει μεγάλη ευχαριστηση. Και σε εμενα μ αρεσει πολυ η τοποθετηση με τα τεσσερα....Εαν ειναι καλυτερο σε αυτο ενα leon , τοτε ναι για τον οδηγο αυτου ειναι καλυτερο το seat απο το focus.

                  Αυτο δεν μπορεις να το δεις με τονσυγκεκριμενο τεστ, αλλα απο την αλλη στοιχεια αυτης της συνπεριφορας όντως φαινονται αμυδρα σε αυτο το τεστ.

                  Υ.γ εγω εχω ως απολυτο αυτοκινητο την activa διοτι περασε παρομοιο τεστ με 5 ατομα μεσα και φουλ αποσκευες χωρις κανενα ηλεκτρινικο φρεναρισμα με 88χλμ/ωρα. Σχεδον κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να το επιτυχει αυτο, ολα φρεναρουν και περνουν το ιδιο τεστ με 60 με 65 χλμ/ωρα, ενω οταν επιχειρησουν να το περασουν χωρις esp οπως ηactiva το περνουν με 55 χλμ/ωρα... Οποτε αυτο το τεστ ειχε οντως μεγαλη σημασια παλαιοτερα οπου δεν υπηρχαν συστηματα φρεναρισματος οπως το esp και μποροουσες να δεις ποσο καλα λειτουργουσε η αναρτηση.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 @gatoz last edited by

                    τσεκ δις αντι για τεστ ντραιβ του λαπτοπ https://zeperfs.com/en/match8126-6153-8543-8411-7163-8142.htm

                    Καλό και το Vitara 1.4 (αν και είναι το 140άρι, που πλέον έχει αντικατασταθεί από το πιο αδύναμο 129άρι) αλλά το Kamiq 1.5 σκίζει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vagkirk @dofour last edited by

                      Καλησπέρα σε όλους

                      Γράφω 1η φορά στο forum και θα έλεγα ότι είμαι λίγο άσχετος με τα αυτοκίνητα. Παρότι κάτοχος και οδηγός Pegeuot 307 για 19 χρόνια δεν έχω εμπειρία με άλλα αυτοκίνητα (πλην ενός Opel Record caravan) και ούτε ποτέ ασχολήθηκα με οποιοδήποτε θέμα αφορά το αυτοκίνητο.

                      Με το 307 (2002) 1600άρι 270.000 χλμ ποτέ δεν αντιμετώπισα κανένα σοβαρό μηχανολογικό πρόβλημα και κανένα απολύτως ηλεκτρολογικό. Την οδήγησή μου θα την έλεγα συντηρητική. Ξεκίνησα να μπαίνω στην διαδικασία αντικατάστασης εδώ και 2 χρόνια αλλά μετά από κάποια td απογοητεύομαι σε σύγκριση πάντα με το δικό μου. Ίσως διότι θεωρώ ότι μετά από 20 χρόνια θα έβλεπα τεράστιες διαφορές...

                      Συγνώμη που επαναφέρω την συζήτηση εδώ , αλλά τώρα είδα το θέμα , είχα και εγώ ως ελαφρώς μεταχειρισμένο πολύ καλά εξοπλισμένο το 1.6 307 3d το 2005 (υπάρχει ακόμη στο οικογενειακό περιβάλλον με 280.000 χλμ , καλοσυντηρημενο και απροβλημάτιστο ) εγώ όσο το είχα θυμάμαι μια χαλασμένη μίζα και ένα σπαστικό θέμα με τον μοχλό των φλας. Επίσης χαμογέλασα με αυτό που είπες με την άμεση απόκριση στο γκάζι , όντως δεν το έχω ξανασυναντήσει σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

                      Το θέμα είναι ότι δεν το είχα σε πραγματική υπόληψη μέχρι που πήρα το 1.6 turbo H astra και κοντεψα να σκοτωθω στο πρώτα χλμ μετά το στρώσιμο. Μιλαμε οδηγικά το 307 είχε κάτι που ακόμη δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς ακόμη και σε σχέση με το πενταρι γκολφ και με το ίδιο γενιάς φοκους που είχα κάποια εμπειρία. Ελαφρύ αλλά με πολύ καλή πληροφόρηση τιμόνι , ήξερες που πατάς ακριβώς και βοηθούσε να ρυθμίσεις μέσα στην στροφή , και σίγουρα με μεγαλύτερα όρια στο κράτημα από τα άλλα 2 αλλά με πολύ ελαφρύ πίσω μέρος στα ορια αυτά  που δεν μαζευόταν με τίποτα αν δισταζες σε γκάζι και τιμόνι. Και μιλάμε για ένα κακό και αδιάφορο αλλά πολύ εμπορικό Peugeot σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές ! Αλλά ακόμη και αυτό , πεζαρα !!! Θέλω ρε παιδί μου να πω πως υπάρχουν κάποια αυτοκινητάκια που όσο και ανιωθος , και αδιάφορος να είσαι ως οδηγός χτίζουν μέσα σου μια σχέση , κάτι το οποίο το αντιλαμβάνεσαι μόνο μόλις πας στο επόμενο. Το ίδιο έχω να πω και σε σχέση με το πενταρι golf αλλά κυρίως από την πλευρά πως στην ουσία και εκτός design εσωτερικά και εξωτερικά δεν υπάρχει καμία σημαντική διαφορά από το σύγχρονο golf ή focus ή άλλα hatchback . Ακόμη και στο design εξωτερικά ως φόρμα αν το σκεφτείτε τα σύγχρονα hatch δεν ξεχωρίζουν τόσο πολύ από τις προηγούμενες γενιές τους και εδώ βρίσκω ένα ακόμη λόγο για την τεράστια επιτυχία των SUV και crossover .

                      Ως προς το 307 και τώρα όταν σπάνια το οδηγώ μόλις συνηθίσω την ψηλή θέση οδήγησης το ευχαριστιεμαι λιγάκι . Μάλιστα το είδα εχθές το απόγευμα δίπλα σε ένα Skoda που έπρεπε να κοιτάξω καλύτερα για να καταλάβω ποιο είναι . Το 307 ήταν σχεδόν στο ίδιο ύψος στην γραμμή των παραθύρων και της οροφής με το Kamiq !

                      Το λέω γενικά γιατι δεν το είχα δει από κοντά , δεν υπάρχει κανενας λόγος να το επιλέξεις σε σχέση με το Scala που στα ίδια λεφτά θα είναι πιο πλούσιο και ευρύχωρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Εγώ θα διαφωνήσω ως προς το καλύτερο κράτημα του 307 (αυτό φαντάζομαι εννοείς λέγοντας 'μεγαλύτερα όρια στο κράτημα') σε σχέση με το Golf mk5 και (ακόμη περισσότερο) το Focus mk1. Σαφέστατα υποδεέστερο και των δύο το 307 ή ακόμη και το 308 mk1.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • xrist0s4
                          xrist0s4 last edited by

                          Από την άλλη βδομάδα θα βγάλουν έκπτωση κοντά στα 2000...

                          Ο νόμος της βαρύτητας ποτέ δεν έχει σφάλει,
                          κ ότι ανεβαίνει στα ψηλά χάμε θα πέσει πάλι..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @criuser last edited by

                            Τα 1.4 75 με 8 και 16 βαλβίδες , τα είχα σε ΖΧ και δεν έβγαλαν τίποτε για χρόνια . Στο C4 του 2005 έχω τον 1.6 110 και άρχιζε να βγάζει κάτι θεματάκια μετά τα 10 χρόνια . Δηλαδή πολλαπλασιαστή και ψυγείο καλοριφέρ . Αυτά τα δύο . Λάμπες πίσω φρένων έχω αλλάξει 2,3 φορές  .

                            Το ρεκόρ το είχα στο ML-350 , που είχε θέμα με την βάση στα φώτα και άλλαξα πάνω από 10 φορές στα 4 χρόνια που το είχα με το λήζινγκ .

                            Ρε συ δεν ειχε 16v 1,4 η zx....η c4 ειχε.  Αυτον που ειχες στην zx ειναι ο καλος 8βαλβιδος που ειπα πιο πανω πως δυσκολα να εβγαζε βλαβη. Σειρα TU

                            Και εσυ δεν εισαι οδηγος....καπετανιος κοτερου εισαι.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk @harisma23 last edited by

                              Εγώ θα διαφωνήσω ως προς το καλύτερο κράτημα του 307 (αυτό φαντάζομαι εννοείς λέγοντας 'μεγαλύτερα όρια στο κράτημα') σε σχέση με το Golf mk5 και (ακόμη περισσότερο) το Focus mk1. Σαφέστατα υποδεέστερο και των δύο το 307 ή ακόμη και το 308 mk1.

                              Ίσως το 307 ως το τελευταίο αυτοκίνητο που οδηγησα χωρίς esp να μου δημιούργησε αυτή την ψευδαίσθηση πως πήγαινε λίγο παραπέρα από τα άλλα 2 (golf V , focus mk2)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Εχεις δίκιο Λαπ . Μονού και πολλαπλού ψεκασμού ήταν οι διαφορές . Είχα αγοράσει μία ΖΧ το 1991 και μία στο τέλος της το 1997 με υδραυλικό , αερόσακο και αιρκοντίσιον , που το έδιναν σε πολύ καλή τιμή λόγω αλλαγής μοντέλου που θα ερχόταν 2-3 μήνες μετά .

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tkin73 @xrist0s4 last edited by

                                  Από την άλλη βδομάδα θα βγάλουν έκπτωση κοντά στα 2000...

                                  δλδ το 1.5 130 ΕΑΤ8 απο 31900 θα το πάνε 29900? ...πριν απο μερικούς μηνες το έδιναν 28500...

                                  γινομαστε κουραστικοι αλλα φοβερα υψηλες τιμες για b suv. Σε αυτα τα λεφτα παίρνεις c suv φορτωμενο με εξοπλισμο ακομα και αυτοματο.

                                  Επειδη ομως πουλαει πολυ λογικα αυτα που θα φεύγουν θα ειναι ως τα 24-25.000 εκει εχει νοημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • P
                                    parikon last edited by

                                    Βάζουν με το νέο έτος την active plus θα έχει φωτα ομίχλης που δεν έχουν τώρα στην allure και η active θα έρχεται με ατσαλινες ζάντες πλέον.  Έδωσαν προσφορά στα 19500.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Υποβραχιονιο και acc;

                                      Αν εχει αυτα τα δυο τοτε, Ναι......γινεται η πρωτη επιλογη ολων.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        parikon last edited by

                                        Υποβραχιόνιο αγορά έξτρα με 160 ευρώ όπως ο φίλος μας με το clio μόνο που εδώ αλλαζουν και τα πλαστικά για να κουμπώσει επάνω τους.Δυστυχώς από gt line και πανω έχει acc.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bolt last edited by

                                          γνωστό το εργακι. αναμεινατε για προσφορές παίδες και μάλιστα τελευταία κομμάτια για το μάξιμουμ.

                                          και λίγο πήγαινε έλα. με γραπτές προσφορες, να κόψουν κάνα 400 ακόμα και gg. οι τιμές καταλογου είναι τρελές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Ήδη έχει προσφορές Black Friday μέχρι τέλος του μήνα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 113 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr