Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 90 / 93
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    1855
    78807
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Επειδή φουλάρετε εκεί που έχει πετρέλαιο ακριβότερο απ΄τη βενζίνη, σας βάζουν απ' το καλό.

      Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        kkostask last edited by

        Έχεις απόλυτο δίκιο...τότε στην Ελλάδα είχε 1,35 και στην Αυστρία/Γερμανία 1,18.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • monman2
          monman2 last edited by

          Το ότι το ένα αμάξι τραβάει καλλίτερα στην Γερμανία σε σχέση με την Ελλάδα έχοντας ξεκινήσει σε ταξίδι από τα νότια και πηγαίνοντας βόρεια θα τα απέδιδα στις ατμοσφαιρικές /κλιματικές συνθήκες παρά στα καύσιμα . Το έχω πάθει και εγώ άλλο τράβηγμα στην Θεσσαλονίκη με 25 βαθμούς και άλλο στην Σόφια με 8 , την ίδια μέρα εννοείται.

          Επίσης το ότι πέφτει η κατανάλωση στο εξωτερικό το αποδίδω στον φόβο των ραντάρ και των μπλόκων παρά στα καύσιμα να δείτε πως έπεφτε η κατανάλωση στο τρίλιτρο μοτέρ που κυκλοφορούσα κάποτε κάτω από τα 8 στα 100 αλλά μόλις έβλεπα 50 πινακίδα Φρέεεενο!

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            harisma23 last edited by

            Σωστός ο Monman!

            @otokomae: σεβαστή η άποψη σου, εφόσον έχεις άποψη με το δικό σου αυτοκίνητο. Την όποια διαφορά στην απόδοση όμως, θα την απέδιδα κι εγώ μάλλον στις ευνοϊκότερες θερμοκρασίες και γιατί όχι, στην ψυχολογία που σίγουρα είναι καλύτερη σε ένα ωραίο ταξίδι. Εδώ στην καθημερινότητα μας και πολλές φορές έχουμε την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα ή χειρότερα από τη μια μέρα στην άλλη. Από την άλλη, μπορεί όντως το diesel που έβαλες να είναι καλύτερο ή να ταιριάζει καλύτερα στον κινητήρα σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              otokomae last edited by

              Βάζω πετρέλαιο και καταλαβαίνω τη διαφορα αμεσως. Απόκριση από 1400rpm. Μη μου λέτε ιδέες ψυχολογιες.

              Υ.Γ Αλλά τώρα που το θυμάμαι όταν πήγα να πληρώσω ήταν στο ταμείο μια ξανθιά γαλανοματα όλο ναζι και κάτι τεράστια μπαλκόνια. Λέτε να μου ανέβασε τη ψυχολογια;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                kkostask @monman2 last edited by

                Το ότι το ένα αμάξι τραβάει καλλίτερα στην Γερμανία σε σχέση με την Ελλάδα έχοντας ξεκινήσει σε ταξίδι από τα νότια και πηγαίνοντας βόρεια θα τα απέδιδα στις ατμοσφαιρικές /κλιματικές συνθήκες παρά στα καύσιμα . Το έχω πάθει και εγώ άλλο τράβηγμα στην Θεσσαλονίκη με 25 βαθμούς και άλλο στην Σόφια με 8 , την ίδια μέρα εννοείται.

                Επίσης το ότι πέφτει η κατανάλωση στο εξωτερικό το αποδίδω στον φόβο των ραντάρ και των μπλόκων παρά στα καύσιμα να δείτε πως έπεφτε η κατανάλωση στο τρίλιτρο μοτέρ που κυκλοφορούσα κάποτε κάτω από τα 8 στα 100 αλλά μόλις έβλεπα 50 πινακίδα Φρέεεενο!

                Διευκρινιστικά, όταν ξεκίνησα από Ελλάδα εδώ είχε 32-33 και στην Βιέννη πχ 36! Επειδή θέλω να είμαι όσο το δυνατόν ακριβής,κινούμαι πάντα με τα όρια ταχύτητας +/- 10 χλμ, είτε Ελλάδα είτε εξωτερικό. Για αυτό θεωρώ ότι σε όλο το ταξίδι -τουλάχιστον το συγκεκριμένο- οι συνθήκες ήταν παντού ίδιες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nascar1 last edited by

                  Αν δεν το διαβάσατε 3 λεπτά πάνω το diesel για να κλείσει η τρύπα στις ΑΠΕ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Και? 

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      izz @otokomae last edited by

                      Civic και έκανα 4000km. Στο Σάλτσμπουργκ που έβαλα πετρέλαιο κατάλαβα για πρώτη φορά την αλλαγή, δηλαδη την καλύτερη κατανομή της ροπής από χαμηλά ενώ με τα δικά μας πετρελαια δεν υπήρχε ζωντάνια απο 1400 rpm. Ευχαριστήθηκα αναβαση. Το κομπιασμα στις χαμηλές εξαφανίστηκε. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πιστοτητα στην τήρηση προδιαγραφων. Οι προδιαγραφές υπάρχουν, αρκεί να τηρούνται. Το λέω γιατί κάποιος είπε ότι προδιαγραφές είναι ίδιες στην Ευρώπη. Και για να βγω λίγο εκτός θέματος αν σε κάποια άλλη χώρα είχαν βρει ένα κοίτασμα αερίου θα το είχαν εκμεταλλευτεί αμμεσα για παραγωγή ενέργειας.Εμεις εδώ θα το έχουμε ταπωμενο στην Επανωμή δεν ξέρω για πόσο ακόμα όταν θα μπορούσε να γίνει ενεργειακός πυλώνας για τη Χαλκιδική σχεδόν για παντα.

                      Καλήμερα μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι τηρούνται οι αυστηρότερες προδιαγραφές και τα καύσιμα που παράγονται στην Ελλάδα  είναι και ανώτερα επίσης σχετικά με το ταπωμένο κοίτασμα στην Επανωμή που γράφεις  και γενικότερα με τα κοιτάσματα στην Ελλάδα μην πιστεύεις ότι ακούς και διαβάζεις στο ίντερνετ  δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και σου γράφω με απόλυτη σιγουριά εκ τον έσω καθότι είμαι εργαζόμενος στην Ελληνικά πετρέλαια και συγκεκριμένα στο διυλιστήριο Ασπροπύργου.

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • N
                        nascar1 @kkostask last edited by

                        Και? 

                        Τι και; Από που και ως που φορτώνουν φόρο στο πετρέλαιο κίνησης για να κλείσει η τρύπα των ΑΠΕ; Δεν έχει καμία λογική. Προφανώς είναι το πρώτο βήμα στο κυνήγι που θα αρχίσει από όλα τα κράτη στα ορυκτά καύσιμα στην προσπάθειά τους να ετοιμάσουν το έδαφος για την νέα γενιά ηλεκτρικών.

                        Διαφωνεί κανείς;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Αυτοί μπορεί να νομίζουν πως κλείνουν την τρύπα ( 3 λεπτά ..) εμείς όμως ξέρουμε πως να κλείνουμε την δικιά μας αν το πάνε πιο πολύ από 3 λεπτά  ...απλό πετρέλαιο από έμπιστο πρατήριο !

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Όλα είναι σχετικά τελικά!! Τόσα χρόνια είχα συνηθίσει κατανάλωση βενζίνης και τιμή στο 1.4-1.5 και τώρα με τόσο χαμηλή κατανάλωσή και τιμή στο 1.1-1.2 (βάζω από το 'καλό') μου φαίνεται τρομερή διαφορά...αχαχα! Τα 3-4 λεπτά στο λίτρο δεν μου λένε τίποτα. Βαζω €40 (στο Κούγκα ούτε στην μέση δεν πήγαινε!!), γεμίζω και βγάζω 1 μήνα μετακινήσεις.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • O
                              otokomae @izz last edited by

                              otokomae wrote:

                              Civic και έκανα 4000km. Στο Σάλτσμπουργκ που έβαλα πετρέλαιο κατάλαβα για πρώτη φορά την αλλαγή, δηλαδη την καλύτερη κατανομή της ροπής από χαμηλά ενώ με τα δικά μας πετρελαια δεν υπήρχε ζωντάνια απο 1400 rpm. Ευχαριστήθηκα αναβαση. Το κομπιασμα στις χαμηλές εξαφανίστηκε. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πιστοτητα στην τήρηση προδιαγραφων. Οι προδιαγραφές υπάρχουν, αρκεί να τηρούνται. Το λέω γιατί κάποιος είπε ότι προδιαγραφές είναι ίδιες στην Ευρώπη. Και για να βγω λίγο εκτός θέματος αν σε κάποια άλλη χώρα είχαν βρει ένα κοίτασμα αερίου θα το είχαν εκμεταλλευτεί αμμεσα για παραγωγή ενέργειας.Εμεις εδώ θα το έχουμε ταπωμενο στην Επανωμή δεν ξέρω για πόσο ακόμα όταν θα μπορούσε να γίνει ενεργειακός πυλώνας για τη Χαλκιδική σχεδόν για παντα.

                              Καλήμερα μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι τηρούνται οι αυστηρότερες προδιαγραφές και τα καύσιμα που παράγονται στην Ελλάδα  είναι και ανώτερα επίσης σχετικά με το ταπωμένο κοίτασμα στην Επανωμή που γράφεις  και γενικότερα με τα κοιτάσματα στην Ελλάδα μην πιστεύεις ότι ακούς και διαβάζεις στο ίντερνετ  δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και σου γράφω με απόλυτη σιγουριά εκ τον έσω καθότι είμαι εργαζόμενος στην Ελληνικά πετρέλαια και συγκεκριμένα στο διυλιστήριο Ασπροπύργου.

                              Εσύ εκεί που είσαι δεν μπορεί να τα ξέρεις όλα. Δεν βγάζουν παράρτημα τα ΕΛΠΕ. Έχω μηχανικό  που μετείχε στο έργο και υπηρχε πλάνο για την ηλεκτροδοτηση της Χαλκιδικής αφού πρώτα γινόταν η επένδυση για την παραγωγη η οποία κόπηκε λόγω των αγωγών αερίου αφού κοστολογηθηκε οτι δεν συνέφερε το έργο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                izz @otokomae last edited by

                                izz wrote:

                                otokomae wrote:

                                Civic και έκανα 4000km. Στο Σάλτσμπουργκ που έβαλα πετρέλαιο κατάλαβα για πρώτη φορά την αλλαγή, δηλαδη την καλύτερη κατανομή της ροπής από χαμηλά ενώ με τα δικά μας πετρελαια δεν υπήρχε ζωντάνια απο 1400 rpm. Ευχαριστήθηκα αναβαση. Το κομπιασμα στις χαμηλές εξαφανίστηκε. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πιστοτητα στην τήρηση προδιαγραφων. Οι προδιαγραφές υπάρχουν, αρκεί να τηρούνται. Το λέω γιατί κάποιος είπε ότι προδιαγραφές είναι ίδιες στην Ευρώπη. Και για να βγω λίγο εκτός θέματος αν σε κάποια άλλη χώρα είχαν βρει ένα κοίτασμα αερίου θα το είχαν εκμεταλλευτεί αμμεσα για παραγωγή ενέργειας.Εμεις εδώ θα το έχουμε ταπωμενο στην Επανωμή δεν ξέρω για πόσο ακόμα όταν θα μπορούσε να γίνει ενεργειακός πυλώνας για τη Χαλκιδική σχεδόν για παντα.

                                Καλήμερα μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι τηρούνται οι αυστηρότερες προδιαγραφές και τα καύσιμα που παράγονται στην Ελλάδα  είναι και ανώτερα επίσης σχετικά με το ταπωμένο κοίτασμα στην Επανωμή που γράφεις  και γενικότερα με τα κοιτάσματα στην Ελλάδα μην πιστεύεις ότι ακούς και διαβάζεις στο ίντερνετ  δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και σου γράφω με απόλυτη σιγουριά εκ τον έσω καθότι είμαι εργαζόμενος στην Ελληνικά πετρέλαια και συγκεκριμένα στο διυλιστήριο Ασπροπύργου.

                                Εσύ εκεί που είσαι δεν μπορεί να τα ξέρεις όλα. Δεν βγάζουν παράρτημα τα ΕΛΠΕ. Έχω μηχανικό  που μετείχε στο έργο και υπηρχε πλάνο για την ηλεκτροδοτηση της Χαλκιδικής αφού πρώτα γινόταν η επένδυση για την παραγωγη η οποία κόπηκε λόγω των αγωγών αερίου αφού κοστολογηθηκε οτι δεν συνέφερε το έργο.

                                Αφού εσύ από τον γνωστό σου ξέρεις περισσότερα πάω πάσο.....

                                Εγώ όπως βλέπεις δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί δεν έχω και γνωστό...απλά εργάζομαι στην εταιρεία που συμμετέχει σχεδόν σε όλες της υπό διερεύνηση πιθανές περιοχές εξόρυξης στην Ελλάδα και σε συμβουλεύω να μην είσαι ευκολόπιστος σε ότι ακούς..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Η όχι για τη γεώτρηση της Επανωμής 2 κοιτασμάτων 9+19 εκατομμύρια κυβικά μετρα;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • I
                                    izz @otokomae last edited by

                                    Η όχι για τη γεώτρηση της Επανωμής 2 κοιτασμάτων 9+19 εκατομμύρια κυβικά μετρα;;;

                                    Ναι εσύ γνωρίζεις γιατί από το 1985 έχει ταπωθεί και δεν την εκμεταλλεύτηκαν η απλά υποθέτεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Εγώ από τα λίγα που γνωρίζω, το σημαντικό δεν είναι η ύπαρξη κοιτάσματος, αλλά το κόστος άντλησης (ή μήπως εξόρυξης;) του πετρελαίου / αερίου. Όσο οι τιμές των καυσίμων παραμένουν χαμηλές, τόσο δεν θα έχουν ενδιαφέρον πολλά κοιτάσματα με υψηλό κόστος άντλησης / εξόρυξης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • O
                                        otokomae @izz last edited by

                                        otokomae wrote:

                                        Η όχι για τη γεώτρηση της Επανωμής 2 κοιτασμάτων 9+19 εκατομμύρια κυβικά μετρα;;;

                                        Ναι εσύ γνωρίζεις γιατί από το 1985 έχει ταπωθεί και δεν την εκμεταλλεύτηκαν η απλά υποθέτεις;

                                        Εσύ είσαι ο ειδήμων. Εγώ υποθέσεις κάνω περί αυτού.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          otokomae @otokomae last edited by

                                          izz wrote:

                                          otokomae wrote:

                                          Η όχι για τη γεώτρηση της Επανωμής 2 κοιτασμάτων 9+19 εκατομμύρια κυβικά μετρα;;;

                                          Ναι εσύ γνωρίζεις γιατί από το 1985 έχει ταπωθεί και δεν την εκμεταλλεύτηκαν η απλά υποθέτεις;

                                          Εσύ είσαι ο ειδήμων. Εγώ υποθέσεις κάνω περί αυτού.

                                          Izz δεν μας έδωσες τα φώτα σου επί του θέματος αφού γνωρίζεις το θέμα όπως άφησες να εννοηθει!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Υπάρχει ένα L200 που από το Νοέμβριο ασχολείται συστηματικά με αγροτικές εργασίες. Κουβαλάει εξοπλισμό για ράβδισμα ελιών, κουβαλάει λιπάσματα για τις ελιές, κουβαλάει ξύλα ελιάς κλπ κλπ και όλα αυτά σε όχι τους καλύτερους δρόμους. Χωματόδρομοι, λάσπες κλπ.

                                            Παίζει μια προσφορά μέχρι τέλος του μήνα το πετρέλαιο diesel Avio στην τιμή του κανονικού πετρελαίου και απλά δεν ξέρω αν αξίζει να βάλω. Κερδίζω κάτι? Τι κάνουν αυτά τα 'λουξ' πετρέλαια στα αυτοκίνητα? Μόνο γκάζια δίνουν? Καλύτερη λειτουργία του μοτέρ?

                                            Πρέπει τέλος να πω ότι πριν 2 γεμίσματα είχα βάλει ένα μπουκαλάκι καθαριστικό για τον κινητήρα από αυτά που τα βάζεις σε άδειο ντεπόζιτο και μετά γεμίζεις που υποτίθεται (?) κάνει ας πούμε ένα καθαρισμό.

                                            Για πείτε απόψεις γτ τελειώνει ο μήνας.  ( κι έχω ακόμα πετρέλαιο για 100-150 χλμ ακόμα μέσα)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 90 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr