Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 276
    • 277
    • 164 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    158741
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Μα για να πιάσουν στόχους εντός του έτους πρέπει να ταξινομήσουν αυτοκίνητα το 2020 και όχι του χρόνου. Γι΄αυτό οι εκπτώσεις στα ετοιμοπαράδοτα ώστε να έχεις κίνητρο να τα επιλέξεις.

      Σαφώς κι αν νιώσουν ότι θα χάσουν τον πελάτη και την πώληση θα κάνουν μια έκπτωση για custom παραγγελία. Τώρα αν θα είναι στο επίπεδο αυτής που δίνουν στα διαθέσιμα αυτό είναι στην κρίση του εμπόρου/παζάρι με τον αγοραστή..

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 last edited by

        Οι στόχοι που είχαν τεθεί κατά το 2019 για το 2020 είναι βέβαιο ότι δεν πιάνονται σχεδόν από κανένα. Μόνο αν αναπροσαρμόστηκαν οι στόχοι εντός του 2020 λόγω COVID, υπάρχει κάποια ελπίδα, αλλά το θεωρώ μάλλον απίθανο να έγινε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Όπως είπα είναι θέμα πωλητή και εμπορίας. Η εγκύκλιος της FMH είναι ξεκάθαρη, έκπτωση σε όλα είτε ετοιμοπαράδοτα είτε με παραγγελία. Αυτή είναι προωθητικό της FMH. Από εκεί και πέρα ο έμπορος έχει τις εξής επιλογές:

          1. Να κάνει 'αβαβά' την έκπτωση (και να την καρπωθεί αυτός), δύσκολο λόγο ανταγωνισμού αλλά γίνεται.

          2. Να αποφασίσει να κάνει την έκπτωση μόνο στα ετοιμοπαράδοτα, για να πιάσει στόχους.

          3. Να κάνει την έκπτωση σε όλα.

          4. Να κάνει την έκπτωση σε όλα και να κάνει επιπλέον έκπτωση (όπως π.χ. έκαναν στον κουμπάρο μου) για ετοιμοπαράδοτο. Η επιπλέον έκπτωση ΔΕΝ είναι της FMH αλλά του εμπόρου.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • yem
            yem last edited by

            +1 στον Φάνη, έτσι λίγο πολύ δουλεύουν όλες οι εμπορίες , δουλειά μας είναι να μπαίνουμε στα φόρα να μαθαίνουμε τις προσφορές ( τις γενικές και τις ειδικές) για να ξέρουμε πόσο μπορούμε να το τραβήξουμε -πως μπορούμε να κινηθούμε κλτ!

            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jobous last edited by

              Το προωθητικό συνήθως το κάνει σε όλα , εκτός αν ξεκάθαρα γράφει ότι είναι για ετοιμοπαράδοτα.

              Τώρα επιπρόσθετη έκπτωση εξαρτάται τον έμπορα , τα περιθώρια που έχει , αν κλείνει τρίμηνο και θέλει όγκο κτλ.

              Στην δική μου περίπτωση έτυχε και σχεδόν εκμεταλλεύτηκα όλες τις παραπάνω συνθήκες για ετοιμοπαράδοτο  (δηλαδή στην ουσία πήρα δύο φορές την έκπτωση της FMH) το οποίο μετατράπηκε σε παραγγελία 

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • realzeus
                realzeus @kkostask last edited by

                Όπως είπε και ο Sabas....η αντιπροσωπεία στην Χρυσαυγή είναι εξαιρετική. Πήγαινα εκεί και τα 3 Ford που είχα όταν σιχάθηκα τον Β...απλά καμία σχέση...

                Πολύ καλύτερος όλων, ως επισκευαστής, ο Τεχνικός Διευθυντής του Β..., που έφυγε από εκεί και άνοιξε δικό του συνεργείο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kkostask last edited by

                  Τα έχουμε ξαναπεί,μετά τις φουστιές που μου έκανε ο συγκεκριμένος που αναφέρεις ούτε έξω από το μαγαζί του δεν θα περνούσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Τους στόχους της κάθε αντιπροσωπείες τους ορίζει ο κάθε έμπορος ή τους θέτει η εισαγωγική και τους κυνηγούν οι αντιπρόσωποι;  Ή θέτουν και οι δύο ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                      Τους στόχους της κάθε αντιπροσωπείες τους ορίζει ο κάθε έμπορος ή τους θέτει η εισαγωγική και τους κυνηγούν οι αντιπρόσωποι;  Ή θέτουν και οι δύο ;

                      Συνήθως (γιατί δεν ξέρω για όλες τις εισαγωγικές, στο MBA μου είχα κάνει για την BMW Hellas) o εισαγωγέας θέτει τους αρχικούς στόχους και τους συζητάει με τον κάθε έμπορο ανάλογα και με την δυναμική του (άλλη δυναμική έχει η Βελμάρ με 5-6 καταστήματα και άλλη ο Car Center). Επίσης οι στόχοι είναι διαβαθμισμένοι, δηλαδή για κάθε 'ορόσημο' κερδίζουν και κάτι. π.χ μπορεί αν έχουν στόχο 1.000 αυτοκίνητα και εαν πουλήσουν 900 να έχουν 5% έκπτωση και στα 1.000 8% και στα 1.100 10% κλπ.

                      Επίσης η εισαγωγική, σε συνεργασία με την μαμά εταιρεία θέτει και στόχους ανά μοντέλο, εξ' ου και τα διάφορα προωθητικά ανά περίοδο. Είναι αρκετά περίπλοκη διαδικασία γιατί πρέπει να λάβει υπόψη της εκτός όλων των άλλων και τους στόχους εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, για την εταιρεία συνολικά αλλά και για ητν κάθε χώρα! Και φυσικά οι στόχοι αναθεωρούνται και μέσα στο έτος, ειδικά φέτος λόγω covid.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • F
                        fragsp last edited by

                        Οσοι πηραμε το focus στο μεσοδιαστημα που θα τελειωσει η καραντινα και θα αρχισει η επομενη μην κανουμε οσα χιλιομετρα δεν καναμε σε αυτο το διαστημα για να το στρωσουμε ή οσοι εχουν χιλιομετρα να το ξεκαπνισουν (οπως ελεγε και ενας προισταμενος μου μεγαλης ηλικιας)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jobous last edited by

                          Ένα πρώτο φτωχό review  απο το gocar.gr

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • babisstinson
                            babisstinson last edited by

                            Παιδιά μια ερώτηση: Ο κινητήρας 1.5Τ 182ps, που απ' ότι βλέπω πλέον συνδυζάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο, είναι ο ίδιος που έχουν τα Fiesta/Puma ST 200ps?

                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd last edited by

                              Ναι με άλλο πρόγραμμα και λίγο μικρότερη τουρμπίνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                super-t last edited by

                                Και άλλο λόγο συμπίεσης βεβαίως βεβαίως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd @super-t last edited by

                                  Και άλλο λόγο συμπίεσης βεβαίως βεβαίως.

                                  Ναι έχει 11:1 αντί για 9.7:1 που έχει το Fiesta. Όχι τρελή διαφορά αλλά γενικά αυτό σημαίνει καλύτερη οικονομία καυσίμου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    fragsp last edited by

                                    Βλεποντας βιντεακια για το golf mild hybrid 48v  hyundai i30 mild hybrid 48v βλέπω πως η ford λειτουργει τελειως διαφορετικα τον ηλεκτροκινητηρα της στις αλλες δυο εταιριες σβηνει εν κινησει ο θερμικος κινητηρας ακομα και με 80χμ/ωρα για οικονομια και αναλαμβανει δραση ο ηλεκτροκινητηρας για οση ωρα εχει ενεργεια και μετα παλι τα ιδια ενω στο δικο μας λειτουργει κατω απο τα 20-25χμ/ωρα αναλογα σε τι ρυθμιση το εχεις βαλει εγω προσωπικα αν και το εχω βαλει στην πιο μεγαλη σκαλα γυρω στα 20 χμ/ωρα σβηνει, σιγουρα στο αμεσο χρονικο διαστημα θα κανει το ιδιο και η ford στα mild hybrid που θα βγαινουν απο την παραγωγη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Μόνο του γκολφ σβήνει εύκολα και ρολαρει πάνω από 40 χλμ , εννοείται και κάτω από αυτά, και φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει και στο νέο Λεόν. Και στο i30 σβήνει σε πολύ περιορισμένες συνθήκες με συγκεκριμένες σχέσεις στο κιβώτιο και σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Μόνο του vw σβήνει τόσο εκτεταμένα. Έχω ανεβάσει βιντεάκι στο νήμα του που δείχνει ότι κινούμενο με 49 χλμ μο σε απαιτητικό επαρχιακό δρόμο όλο στροφές στο 24% της διαδρομής ήταν σβηστό! Με αποτέλεσμα καταναλωση 4.4λτ. το mild αντίστοιχα στην συγκεκριμένη διαδρομή δεν θα ειχε σβήσει ποτέ γιατί διαρκώς κινούταν πάνω από τα 30 χλμ.

                                      Φυσικά βασικό ρόλο στα Φορντ παίζει ότι το mild δεν συνδυάζεται για την ώρα με αυτόματο. Στο γκολφ το αυτόματο διαβάζει τις συνήθειες οδήγησης οδηγού αλλά και την διαδρομή ( αυτό δεν ξέρω πως το κάνει) και αποσυμπλεκει την σχέση όταν βλέπει ότι μπορεί να ρολαρει. Αυτό φυσικά στο χειροκίνητο δεν γίνεται. Να τους κράζουμε τους γερμαναραδες για τα αναξιόπιστα αμάξια που βγάζουν σε βάθος χρόνου (ενδεχομένως και σκόπιμα για να δουλεύουν τα συνεργεία τους) αλλά το έχουν προχωρήσει το θέμα του mild hybrid.

                                      Στην Φορντ ουσιαστικά διευκολύνεις την εταιρεία αγοράζοντας τα mild να ρίξει τους ρύπους της εσύ δεν κερδιζεις τίποτα σε κατανάλωση κουβαλάς μια έξτρα μπαταρία και ακριβοπληρωνεις το σύστημα σε σχέση με το συμβατικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                                        Στην Φορντ ουσιαστικά διευκολύνεις την εταιρεία αγοράζοντας τα mild να ρίξει τους ρύπους της εσύ δεν κερδιζεις τίποτα σε κατανάλωση κουβαλάς μια έξτρα μπαταρία και ακριβοπληρωνεις το σύστημα σε σχέση με το συμβατικό.

                                        Προφανώς και κερδίζεις σε κατανάλωση! Ίσως όχι σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο χωρίς mHEV. Για παράδειγμα το 155αρι mHEV Fiesta είναι πιοο γρήγορο και πιο οικονομικό από το 125αρι χωρίς το mHEV.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Τι να σου πω δεν είμαι και ειδικός πάντως το πούμα 1.0 mild νομίζω 125 που οδηγησα δεν θα το έλεγα και οικονομικό! Μια χαρά δεκαρακι είδα στην κατανάλωση....η vw έχει κάνει δουλειά στον τομέα αυτό από αυτά που βλέπω και διαβάζω καμιά σχέση με την Φορντ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fragsp last edited by

                                            σιγουρα κερδιζεις σε καταναλωση λογω της λειτουργιας του κατω απο τα 20 χμ/ωρα και παραλληλα λειτουργει στο mode normal/eco και ενω εχεις aircondition σε λειτουργια. Παραλληλα με τη ροπη που δινει δεν καταλαβαινεις lag σε χαμηλες στροφες και δινει το κατι παραπανω στην επιταχυνση. Απλα αυτο που δεν βγαζω ακρη ειναι οτι αρχικος κινητηρας εβγαζε 125 ιππους 170ΝΜ και τωρα με την μπαταρια βγαζει 210Νm(235 οι 155 ιπποι) συμφωνα με το γερμανικο φυλλαδιο και στο αγγλικο φυλλαδιο για το 125 γραφει 170(210)Νm για το 155 ιππους 190(240)Νm και στο ελληνικο φυλλαδιο 240 και στους 2 κινητηρς. Αρα στην παρενθεση ειναι η υποβοηθηση με τον ηλεκτροκινητηρα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 164 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr