-
Αυτό με την οθόνη που δουλεύει όποτε θέλει είναι γενικό κακό στα Πεζώ. Εγώ χρειάστηκε να πάω 3 φορές για update για να σταματήσει σχεδόν τελείως. Το μόνο που κάνει τώρα είναι 1-2 φορές το μήνα να αργεί λίγο να ανοίξει.
-
Αυτό με την οθόνη που δουλεύει όποτε θέλει είναι γενικό κακό στα Πεζώ. Εγώ χρειάστηκε να πάω 3 φορές για update για να σταματήσει σχεδόν τελείως. Το μόνο που κάνει τώρα είναι 1-2 φορές το μήνα να αργεί λίγο να ανοίξει.
Γάλλοι και ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά ποτέ δεν τα πήγαιναν καλά!
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! Φαίνεται ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ιδιαίτερα κόμπακτ σε διαστάσεις. Μπαίνει στα υπόψη αν και εφόσον...
υ.γ μήπως την οθόνη την καθυστερεί κάποιο USB stick που κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου καθυστερεί να το δει και να το διαβάσει;;;;
-
Δεν έχω ποτέ στικάκι για να το καθυστερεί...απλά σαν γαλλικό πρέπει να έχει και τα τερτίπια του....
Το έχω ξαναγράψει για το λεβιέ....στα 20κ χλμ είχα θεματάκια του στυλ η πρώτη ήθελε πολλές φορές πολύ δύναμη ή η αλλαγή από 2α σε 3η γρατζουνούσε αρκετά....άκουγες ένα μακρόσυρτο γρρρρρ. Ε,άλλαξα βαλβολίνες και χωρίς φυσικά να έγινε Μάζντα, έγινε πολύ πολύ καλύτερο.
-
Το θεματάκι με το κιβώτιο είναι γνωστό από παλιά. Νέα βαλβολίνη και μετά μαλακώνει και κουμπώνει καλύτερα.
Η οθόνη του Aircross μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανίσει κάποιο περίεργο σύμπτωμα. Καθυστερεί λίγο στην αρχή στα μενού, αλλά οφείλεται στην ανάγνωση που κάνει στο USB των 16Gb.
Αν το 308 είχε και λίγο ποιο όμορφο ταμπλό θα το κοιτούσα ποιο θερμά. Φαίνεται πολύ άδειο αφού όλες οι λειτουργίες είναι στην οθόνη. Θα μπορούσαν στην κεντρική κονσόλα να είχαν ένα συρτάρι αποθήκευσης ή τουλάχιστον ανεξάρτητο σύστημα κλιματισμού.
Βλέπω και το τιμόνι κάτω από τα όργανα και στο μάτι δεν μου κάθεται καλά.
-
Ο βασικός λόγος να αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή 308 είναι το πραγματικό Vfm. Δεν είναι σε τίποτα 'ανίκητο'. Έχει πολύ ήσυχη καμπίνα αθορυβους, αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες σε βενζίνη/πετρέλαιο ενώ για όσους το επιθυμούν υπάρχει πολύ καλό 8αρι αυτόματο κιβώτιο της Aisin με μετατροπέα ροπής, όλα αυτά σε εξαιρετικές τιμές.
Έχει τα εργονομικά του θέματα λόγο i-cockpit μπροστά, μέτριους χώρους για τα γόνατα των πίσω, ημιακαμπτο σε συνδυασμό με μαλακό set-up και ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης το οποίο γίνεται πιο έντονο λόγο μικρής διαμέτρου τιμονιού με αποτέλεσμα να απαιτεί περισσότερη μέση 'διόρθωση'.
Έχει ασαφές μηχανικό κιβώτιο με αρκετά μακριές σχέσεις το οποίο ειδικά εντός πόλης 1->2, 2->1, 1->R θα το ακούς πάντα σαν να μην ξέρεις να πατάς σωστά συμπλέκτη χωρίς αυτό να παίζει κάποιον ρόλο.
Τοθέμα όμως είναι ότι στα λεφτά του απο άλλους c_segment hatchback εκτός Κορέας δεν παίρνεις ούτε το κουφάρι αυτών που θεωρούνται και είναι καλύτερα του (Vag, Focus, Corolla, Civic πχ). Αν είναι κάποιος διατεθειμένος να θυσιάσει λίγο χώρο για τους πίσω το αγοράζει με κλειστά τα μάτια. Στα λεφτά του δεν έχει αντίπαλο. Στα λεφτά του είπα μην αρχίσετε οι petrolheads να μιλάτε για τα αμάξια που γουστάρετε και έχουν τιμή 22-24κ 'στην TV'....
-
Δε νομίζω ότι υπάρχει σοβαρός λόγος να αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή αυτό το αμάξι. Σε λίγα μηνάκια θα είναι παρελθόν, και θα του μείνει το παλιό. Ούτε βφμ είναι σε τέτοιο βαθμό που να αξίζει μόνο και μόνο γι' αυτό. Άμα θες μάλιστα αυτόματο, θα το πληρώσεις παπόρι, ιδιαίτερα το πετρέλαιο. Μου αρέσει που δίνουν τιμή 35 χήνες για πετρέλαιο 2.000 κυβικώνε, σε αυτόματο. Πάρε την Κορόλα σε υβρίδιο, είτε 1800 είτε 2000 κυβικά είναι καλύτερη επιλογή από αυτό και με αυτόματο αδιάλειπτης λειτουργίας. Kαι το 1500άρι το πετρέλαιο σε αυτόματο με έστω μεσαίο εξοπλισμό, πάλι δεν αξίζει.
Καμιά απλή έκδοση, να το δω. Αλλά και πάλι είναι προς αντικατάσταση, τι να λέμε τώρα. Δεν με απασχολεί που πάει καλά, πάρε σε λίγους μήνες το καινούργιο στο φινάλε, καλύτερα θα πηγαίνει και θα είναι και φρέσκο.Σιγά, τα ίδια λεφτά θα κάνει, δεν την παίρνει να το φέρει ακριβώτερο, θα της μείνει στο ράφι, εδώ το υφιστάμενο 8 χρόνια και δεν πούλησε. Νομίζω ότι πήρε το μήνυμα.
-
Με 21600 το αυτόματο πετρέλαιο που έχει τώρα δυκολεύομαι να πστέψω ότι το καινούργιο θα έχει έστω κοντινή τιμή. Για το ότι θα είναι παλιό μοντέλο,συμφωνώ.
-
Aν κάποιος έχει δαγκώσει τόσο πολύ τη λαμαρίνα με το 308, τώρα στα τελειώματα συμφέρει να στηθεί καραούλι για καμιά προσφορά. Στα 22 καφετιά δεν έιναι άσχημο το αυτόματο πετράλαιο. Εγώ πάλι υβριδικό θα έπαιρνα, αλλά οκ, δεκτό σαν προσφορά και το άλλο.
-
Εγώ πιστεύω ότι το επόμενο μοντέλο θα είναι αισθητά ακριβότερο.. Για παράδειγμα από το προηγούμενο 2008 στο νέο η τιμή εκτοξεύτηκε στα ύψη. Και όταν πέφτει στα φορολογικά σκαλοπάτια ανοίγει κι άλλο η διαφορά. Οκ κλασσικά στη δύση της καριέρας τους είναι ευκαιρίες κάποια αυτοκίνητα. Πχ το προηγούμενο Captur σε σχέση με το νέο και άλλα πολλά..
-
Κι εγω αυτο πιστευω.Θα ειναι πολυ ακριβοτερο το νεο. Το ιδιο εγινε και με το 208 επισης
-
πολύ ακριβότερο, αυτή η γενιά Peugeot παίζει πάνω από την προηγούμενη, και για τον συγκεκριμένο άνθρωπο που συζητάμε, πιστεύω το καινούργιο 308 δεν θα του αρέσει καθόλου.
Εγώ του είχα προτείνει ακόμη και μεταχειρισμένο 307/308 γιατί ταιριάζει πολύ στα θέλω του.
-
Δε νομίζω ότι υπάρχει σοβαρός λόγος να αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή αυτό το αμάξι. Σε λίγα μηνάκια θα είναι παρελθόν, και θα του μείνει το παλιό. Ούτε βφμ είναι σε τέτοιο βαθμό που να αξίζει μόνο και μόνο γι' αυτό. Άμα θες μάλιστα αυτόματο, θα το πληρώσεις παπόρι, ιδιαίτερα το πετρέλαιο. Μου αρέσει που δίνουν τιμή 35 χήνες για πετρέλαιο 2.000 κυβικώνε, σε αυτόματο. Πάρε την Κορόλα σε υβρίδιο, είτε 1800 είτε 2000 κυβικά είναι καλύτερη επιλογή από αυτό και με αυτόματο αδιάλειπτης λειτουργίας. Kαι το 1500άρι το πετρέλαιο σε αυτόματο με έστω μεσαίο εξοπλισμό, πάλι δεν αξίζει.
Καμιά απλή έκδοση, να το δω. Αλλά και πάλι είναι προς αντικατάσταση, τι να λέμε τώρα. Δεν με απασχολεί που πάει καλά, πάρε σε λίγους μήνες το καινούργιο στο φινάλε, καλύτερα θα πηγαίνει και θα είναι και φρέσκο.Σιγά, τα ίδια λεφτά θα κάνει, δεν την παίρνει να το φέρει ακριβώτερο, θα της μείνει στο ράφι, εδώ το υφιστάμενο 8 χρόνια και δεν πούλησε. Νομίζω ότι πήρε το μήνυμα.
Πραγματικά, δεν υπάρχει τίποτα που να μπορώ να βρω σε αυτό το ποστ που να συμφωνώ!
Καταρχάς στο θέμα της τιμής: Που είσαι εσύ τα τελευταία 3-4 χρόνια; Δε βλέπεις τι κάνει η πεζώ; κάθε νέο μοντέλο που φέρνει είναι αισθητά πιο 'upmarket' και άρα αισθητά ακριβότερο.
Μετά στα άλλα που λες: το έχεις οδηγήσει; Ποια κορόλα; τι σχέση έχει η κορόλα; εδώ μιλάμε για αμάξι που χαίρεσαι το πάτημα του. Δεν αγοράζεις πλυντήριο να κοιτάς μόνο τι σου προσφέρει σε πόσα λεφτά.
-
Με 5500χλμ από εξουσιοδοτημένη εμπορία με 130 άλογα και 15500e...
https://autobesikos.car.gr/cars/view/31475129/
Και καινούριο γκρι μεταλλικό 110 άλογα με 16900e...
https://autobesikos.car.gr/cars/view/33246816/
Και με 16700e σε μαύρο...
https://autobesikos.car.gr/cars/view/33246816/
Εντάξει, εγώ τα βλέπω σαν ευκαιρίες αν κρίνω από τις τιμές του ανταγωνισμού.
-
Δεν έχω οδηγήσει το 308, ούτε σκοπεύω. Ούτε αμφισβήτησα το πάτημά του, ούτε μίλησα καν γι' αυτό. Απλά, το αμάξι πλέον αφενός μυρίζει πτωμαίνη, αφεδύο δε νομίζω ότι είναι βφμ.
H αναφορά στο υβριδικό έγινε σαν παράδειγμα-αντιπρόταση στο αυτόματο πετρέλαιο 308, όντας μια οικονομική στη χρήση διάταξη, αλλά πολύ πιο φρέσκια και φιούτσουρ προυφ στα ίδια πάνω κάτω λεφτά. Το υβριδικό Κορόλα δεν το λες καν βφμ, το πετρέλαιο 308 στην περίπτωση αυτή γιατί είναι τέτοιο εν έτει 2020?
Για την μελλοντική τιμή του δεν έχω ινσάιντ ίνφο, απλά ρίσκαρα μια πρόβλεψη.Έχει ανέβει αρκετά η τιμή των Πεζώ τελευταία, ρισκάρω να προβλέψω ότι δεν θα ανέβει κι άλλο. Μπορεί να βγω σωστός, μπορεί και όχι, τείνω να πιστεύω το πρώτο ΤΩΡΑ, για το λόγο που προανέφερα. Σε λίγα μηνάκια θα ξέρουμε όλοι.
-
Το θέμα είναι ότι ανέβηκε η τιμή των νέων μοντέλων και όχι του 308 που είναι παλιό. Αρχές του 2016 που πήρα το 208 το αυτόματο πετρέλαιο με τα 120 είχε 25500 ενώ τώρα 21600, πάντα σε active. Το allure έφτανε τα 27 αν θυμάμαι καλά.....διακινδυνεύω την πρόβλεψη ότι το νέο μοντέλο εκεί γύρω θα παίζει.
-
Βρε λές? Έχω βρεί ένα αυτόματο diesel και το ζαχαρώνω...θα πάω να το δω την Δευτέρα!
-
Ειδικά αν είναι f/l και με το 8αρι,γιατί όχι?
-
Τα 21600 στο diesel 8AT είναι σκέτη κλοπή όταν ταυτόχρονα έχει πλημμυρίσει η αγορά ημιακαμπτο στα 23-25κ βενζίνη M/T. Αν εξαιρέσω τα Focus/Civic/Golf με τους πολλαπλούς (πάνω από 27κ, όλα) δεν βλέπω κανένα σοβαρό ανταγωνιστή. Όποιος δεν έχει σκαλωματα καλό θα ήταν να το τσεκάρει....
-
Ειδικά αν είναι f/l και με το 8αρι,γιατί όχι?
Όχι, είναι 2016 προ f/l με το 6αρι (το οποίο μια χαρά μου κάνει) στα €11.000 περίπου. Το κοιτάω ως εναλλακτική καινούργιου μικρού (το οποίο δεν έχω αποφασίσει εαν το θέλω άνετο για την πόλη = Hybrid Yaris η για κέφια και γκαζάκι = Fiesta 155 mHEV).
Peugeot 308 (2013)