Τα 220 αλογα Misa33 ειναι με προγραμμα?
Ενταξει δεν περιμενω να ειναι οικονομικο το αυτοκινητο...180 αλογατα ειναι αυτα, απλα ηθελα να εχω μια εικονα.
Δεν παω να το συγκρινω με ενα υβριδικο που καιει 4.5 η με ενα φυσικο αεριο.... Ομως αν καιει 8-8.5 στην πολη το stock δεν ειναι ασχημο και μπορει να το παρει καποιος χωρις να φοβαται οτι θα πρεπει να εχει κολλητο το βενζινα. Πχ με μικρο 15ετιας 95 αλογων(colt cz3) καιω 9 αυτη τη στιγμη....χαλαλι να καιει τοσο το civic με τα διπλα αλογα.
Γιατι ομως μονο στο sedan να το εχουν σε τοσο δελεαστικη τιμη... Περαν της εμφανισης, ουσιαστικες διαφορες 5D hatchback με 4D sedan ?
Ναι είναι με αυτό το πρόγραμμα: https://www.twostepperformance.com/products/tsp-stage-1-tune-for-2017-honda-civic-non-si
Ας αναφέρω κάποιες πληροφορίες σχετικά με το tuning και κυρίως με το ktuner. Πάντως αν κάποιος αποφασίσει να ασχοληθεί και δεν πάει σε προγραμματιστή, τότε σίγουρα θα χρειαστεί πολλές ώρες ψάξιμο και διάβασμα.
Βήμα 1) Αγορά της κατάλληλης συσκευής. Υπάρχει η V1.2 και η V2 (https://ktuner.com/products/). Η διαφορά τους είναι ότι η V2 διαθέτει οθόνη και μπορεί να προγραμματίσει το αυτοκίνητο χωρίς συνδεδεμένο windows laptop. Η πρότασή μου είναι πάντα για την έκδοση 1.2 αλλά δεν είναι της παρούσης να το αναλύσω περισσότερο.
Βήμα 2) Η συσκευή έρχεται με “Base Tunes” που τα βλέπετε εδώ: https://ktuner.com/16civicturbo/ (ονομάζονται Stage 0, 1 και 2). Μπορεί να γίνει χρήση αυτών των προγραμμάτων τα οποία έχουν κυριολεκτικά δεκάδες πράγματα να πειράξει κάποιος. Τα προγράμματα αυτά επειδή θεωρούνται (και είναι) ασφαλή, δεν ξεδιπλώνουν τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου. Από την άλλη επειδή υπάρχει πλήθος δυνατοτήτων, μπορούμε τελικά να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο εντελώς διαφορετικό από το αρχικό. Ενδεικτικά: http://www.ktuner.com/KTunerHelp/civicx_accordx_platform.htm?ms=AkIAIAcE&st=MA%3D%3D&sct=MjM2&mw=MjQw
Βήμα 3) Προγραμματισμός του αυτοκινήτου από κάποιον προγραμματιστή. Αυτό μπορεί να γίνει στο δυναμόμετρο αλλά και online (χωρίς την επαφή μας με τον προγραμματιστή).
Τέλος να πω ότι αν κάποιος δεν θέλει να ασχοληθεί (και κυρίως να αγοράζει συσκευές και να μπλέξει με θέματα συνδέσεων και λογισμικού) , υπάρχει η κατευθείαν λύση του προγραμματιστή όπου αυτός αναλαμβάνει τα πάντα. Για το ktuner υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.
Αν από την άλλη κάποιος θέλει να «σκαλίζει» και να δοκιμάζει (πάντα λαμβάνοντας υπόψη το θέμα της ασφάλειας), τότε μπορεί να φάει μήνες ενασχόλησης με την πλατφόρμα.
Περισσότερα μπορεί να βρει κάποιος στο www.civicx.com (που γενικά είναι η καλύτερη πηγή ενημέρωσης σχετικά με το αυτοκίνητό μας παρόλο που η Αμερικάνικη έκδοση έχει διαφορές από την Ευρωπαϊκή).