Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 302
    • 303
    • 304
    • 305
    • 306
    • 316
    • 317
    • 304 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    125022
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Ανεβαινουν σε κυβικα οπως η vw για να ρίξουν ρυπους;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tkin73 last edited by

        Ακολουθεί την vw kai bmw. Δυστυχώς για τους χαμηλούς προυλογισμους που τους ενδιαφέρει η οικονομική οδήγηση χάνεται αυτός ο καλός κινητήρας της Ρενώ.

        Τα διλιτρα ντιζελ της Μερσεντές ξεφεύγουν ενώ έχουν ακόμα και τον φόρο πολυτελείας και το αυξημένο τεκμήριο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Εχω την αισθηση οτι μονο σε εμας θα φαινεται ακριβος. Οι αλλοι θα εχουν diesel με διλιτρα μοτερ, so what..... Απλα γυριζουμε οπως παλια στα 1,9 tdi κτλ.

          Εμεις ακομα εχουμε αυτον τον αθλιο νομο με τα κυβικα

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Κοίτα Α200d με Α180d έχουν +10000 διαφορα! Για 116 vs 150 hp τεράστια διαφορα στην βασική τιμή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Λογω φορου....

              Οχι οτι αξιζει τοσα το 200

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 last edited by

                Ναι συμφωνώ αλλά χάνει κόσμο έτσι γιατί κατευθείαν το ντίζελ της γίνεται απλησίαστο.

                Η 116d συνεχίζει όμως κανονικά σωστά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @tkin73 last edited by

                  Το dct των ...λαϊκών μοντέλων της Μερσεντές είναι το ίδιο της VW? Από αξιοπιστία πως πάει αυτό διπλοσυμπλεκτο;

                  Κάποια γνώμη; Αναφέρομαι στο κιβώτιο της Α180. Υπάρχουν εμπειρίες προβλημάτων αλά dsg vw?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    The A 200 and A 180 have a newly developed 7G-DCT dual clutch transmission. For a low dry weight of 67 kg, the actuators exhibit high mechanical and electrical efficiency. The gears are shifted electro-mechanically, the wet clutches are operated electrohydraulically. The software-controlled clutch allows different shift characteristics—from sporty to particularly comfortable—with the driver able to choose between ECO, Comfort, Sport and Individual. As further functions it allows extended coasting and ECO start/stop. This transmission was developed together with GETRAG, who is also the supplier.

                    https://www.greencarcongress.com/2018/02/20180203-aclass.html

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mariostzz @lap last edited by

                      Καλησπέρα σε όλη την ομάδα θα ήθελα τα φώτα σας Και την άποψη σας για ένα θέμα που με απασχολεί! Θέλω να αγοράσω ένα κάμπριο Μερσέντες από τη Γερμανία με κόστος περίπου 15.000 €. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν θα χρειαστώ τελωνείο καθώς το αυτοκίνητο μπορώ να το δηλώσω στην Γερμανία και να διατηρήσω τις γερμανικές πινακίδες στην Ελλάδα. Επισης αξιζει να σημειωθει πως ειναι μοντελο του 2012 4θεσιο και οχι roadster και πως ειναι μεταχειρισμενο και 2λιτρο πετρελαιο! Είμαι 20 χρονών υπάρχει αυτή η τρέλα για την αγορά ενος τέτοιου αυτοκίνητο, το θέμα είναι αξίζει ή υπάρχει περίπτωση να το βαρεθώ; Αξίζει αυτή η αγορά στις μέρες μας λέτε η πιστεύετε ότι υπάρχει κάτι καλύτερο με αυτά τα λεφτά ή και με πιο λίγα που αξίζει περισσότερο; (Ειτε αυτο ειναι καμπριο είτε roadster ή κατο αλλο)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • panos2171
                        panos2171 @mariostzz last edited by

                        Το αν θα το βαρεθείς ή όχι δε θα μπορέσει να στο πει ποτέ κανείς όπως επίσης και στο αν αξίζει γιατί εξαρτάται στο τι θέλεις εσύ από ένα αυτοκίνητο. Επειδή μιλάμε για cabrio θα πρέπει να σκεφτείς αν γουστάρεις πραγματικά ξεσκέπαστες βόλτες ή αν το θες επείδή φαίνεται πιο μπάνικο στο μάτι. Στη 2η περίπτωση μάλλον δε θα σου κάνει γιατί τα cabrio έχουν και κάποια μειονεκτήματα (φόβος για σκίσιμο κουκούλας, αεροδυναμικός θόρυβος, λιγότερη ακαμψία άρα περισσότεροι τριγμοί, λιγότερη παθητική ασφάλεια σε περίπτωση τούμπας). Αν μπορείς να ζήσεις με αυτά τότε καλώς και φυσικά να θες να είσαι ξεσκέπαστος πάντα εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες κάτω από τον ήλιο με 35 βαθμούς.

                        Αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στην οικογένεια και άρα δεν τίθεται θέμα χώρων και μετακίνηση περισσότερων των 2 ατόμων εγώ ως γνωστόν θα πρότεινα το MX5 ND ή SLK 2ης γενιάς. Βέβαια παρότι roadster και τα 2 είναι διαφορετικά μεταξύ τους ώς προς την οδήγηση οπότε και κάτι άλλο που θα πρέπει να συνυπολογίσεις είναι αν θες βολτάδικο αυτοκίνητο ή κάπως κατά πολύ πιο σπορ.

                        Από κει και πέρα με τέτοιο ποσό και αγορά από Γερμανία έχεις άπειρες επιλογές αλλά το βασικό είναι να ξεκαθαρίσεις τι ακριβώς θέλεις. Γιατί ωραία η CLK cabrio, ωραίο το ΜΧ5, ωραία η SLK, ωραίο το ΤΤ, ωραία η Boxter, ωραία η ΒΜW E90 αλλά όλα κάπου κερδίζουν, κάπου χάνουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mariostzz @panos2171 last edited by

                          Πολυ σωστα και ευστοχα τα λογια σου Πανο! Συμφωνω απολυτα με αυτα που λες απλος σκεφτομαι μηπως ειναι μια ιδεα απλα και το μετανιωσω αργοτερα ή χειροτερα το βαρεθω και θελω κατι διαφορετικο, αυτο δεν θελω να γινει! Καλο το clk και τα υπολοιπα αυτοκινητα που ανεφερες αλλα θα ηθελα κατι σε 4 θεσιο καμπριο και οχι σε roadster.. μου φαινεται πολυ μικρο ενω το 4θεσιο μου αρεσει περισσοτερο και φαινεται και ειναι πιο μεγαλο στο ματι και στην ομορφια! Εκτος αυτου υπαρχει κατι αλλο ή και σε κουπε που να αξιζει παραπανω απο αυτο οσο αναφορα στην ομορφια αλλα και στην οδηγικη απολαυση σε αυτα τα λεφτα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 @panos2171 last edited by

                            Προτείνω και εγώ mazda mx-5 ND 2.0 είναι τόσο σπάνιο Ελλάδα που θα το κοιτάνε περισσότερο απο mercedes και ταιριάζει καλλίτερα στα 20 χρόνια σου!

                            Αν όμως επιμένεις για diesel τετρακύλινδρο cabrio τότε είναι απαραίτητο αυτό

                            Youtube Video

                            για να ακούγεται καλά τουλάχιστον  και μη ξεχνάς καλό ζέσταμα καταλύτη και dpf πριν το ανοίξεις μη μυρίζει σαν TAXI  κατά τα άλλα μαζί σου  ,τα μακρυά τεραθέσια cabrio είναι πολύ όμορφα και χορταστικά στο μάτι .

                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Εφόσον έχεις τη δυνατότητα να έχεις αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες και έχεις βάλει στόχο diesel cabrio, τότε κοίταξε στους 3 γνωστούς Γερμανούς premium κατασκευαστές τα εξακύλινδρα μοτέρ τους. Ακούγονται πολύ πιο όμορφα και δουλεύουν πολύ πιο πολιτισμένα από τα τετρακύλινδρα diesel.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                super-t last edited by

                                Πως ακριβώς θα το έχει με γερμανικές πινακίδες αλλά θα κάνει βόλτες στην Ελλάδα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alex19 last edited by

                                  Εγώ αντιλαμβάνομαι το νεαρό της ηλικίας αλλά τα χρήματα που διαθέτεις είναι απελπιστικά λίγα ακόμη και για την γερμανική αγορά μεταχειρισμένων για να πάρεις cabrio αυτοκίνητο. Επιπλέον έχεις υπολογίσει το κόστος χρήσης που έχει ένα τέτοιο όχημα; Με τα χρήματα που διαθέτεις μιλάμε για αυτοκίνητο που θα προσεγγίζει τη δεκαετία και με τουλάχιστον 100000χλμ στο κοντέρ. Ταπεινή μου άποψη μεγάλο το ρίσκο. Αν θέλεις σπορ αυτοκίνητο με αυτό το μπάτζετ ξεχνάς cabrio και coupe όπως και την επιλογή diesel και θα ψάξεις σε hothatch είτε κάτι σε golf gti είτε σε focus rs/st προηγούμενης γενιάς και πάντα εξονυχιστικο έλεγχο πριν την αγορα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @super-t last edited by

                                    Πως ακριβώς θα το έχει με γερμανικές πινακίδες αλλά θα κάνει βόλτες στην Ελλάδα;

                                    Εύκολο εαν έχεις φορολογική έδρα στην Γερμανία ή υπηκοότητα. Ο άντρας της ξαδέρφης μου που φορολογείται και στην Γαλλία έχει κανονικά 2 αυτοκίνητα εδώ με Γαλλικές πινακίδες.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • W
                                      wantone @fanis75 last edited by

                                      super@t wrote:

                                      Πως ακριβώς θα το έχει με γερμανικές πινακίδες αλλά θα κάνει βόλτες στην Ελλάδα;

                                      Εύκολο εαν έχεις φορολογική έδρα στην Γερμανία ή υπηκοότητα. Ο άντρας της ξαδέρφης μου που φορολογείται και στην Γαλλία έχει κανονικά 2 αυτοκίνητα εδώ με Γαλλικές πινακίδες.

                                      Κανονικα δεν τα εχει, παρανομα θελεις να πεις.

                                      Δεν μπορεις να κυκλοφορεις πανω απο 6 μηνες Ελλαδα αλλα στην πραξη δεν υπαρχει ελεγχος (αν και που και που κανει μπλοκα το τελωνειο).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • M
                                        mariostzz last edited by

                                        Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων σας. Μπορώ να κυκλοφορώ στην Ελλάδα με Γερμανικές πινακίδες και το έχω δηλωμένο στην Γερμανία σε συγγενή μου. Με 15.000 ή το πολύ και μέχρι 18 υπάρχουν πάρα πολύ ωραία κάμπριο ακόμα και πιο καινούργιο μοντέλα του 2015 ή 16  που είναι με τέσσερις θέσεις και πολύ όμορφα όπως επίσης και κουπέ πολύ όμορφα...

                                        Και δεν πιστεύω πως είναι λίγα 15 16 ή μέχρι 18 χιλιάρικα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο στη Γερμανία..γιατι υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που τα πουλανε σαν καινουργια και εχω δει και απο κοντα μερικα και ειναι οντως πολυ ωραια οπως δειχνουν στις φωτογραφιες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mariostzz @monman2 last edited by

                                          Τρομερός αυτός ο ήχος φίλε στο βίντεο. Πως γίνεται ένα αυτοκίνητο πετρέλαιο να βγάζει έναν τόσο δυνατό και ωραίο ήχο σαν να είναι βενζίνης. Τι είναι αυτό πρόγραμμα και πως γίνεται να το βάλεις το αυτοκίνητο δεν καταστρέφεις τον κινητήρα έτσι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 @mariostzz last edited by

                                            Τρομερός αυτός ο ήχος φίλε στο βίντεο. Πως γίνεται ένα αυτοκίνητο πετρέλαιο να βγάζει έναν τόσο δυνατό και ωραίο ήχο σαν να είναι βενζίνης. Τι είναι αυτό πρόγραμμα και πως γίνεται να το βάλεις το αυτοκίνητο δεν καταστρέφεις τον κινητήρα έτσι;

                                            Αν μπεις στο σαιτ του κατασκευαστή θα καταλάβεις

                                            https://www.maxhaust.com/

                                            όταν το είχα πρώτοδει το κορόιδευα τον τελευταίο καιρό όμως το θεωρώ ιδανικό για υβριδικά (που δεν βγάζουν καθόλου ήχο)  και  τετρακύλινδρα premium diesel (ήχος απαίσιος).

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 304 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr