Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αεριοκίνηση , CNG vehicles
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αεριοκίνηση , CNG vehicles
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 50 / 52
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    1032
    8724
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx last edited by

      Δυστυχώς ήταν αναμενόμενο, δεν ευθύνεται μόνο η άνοδος των Hybrid και electric αλλά και ο μειωμένος χώρος αποσκευών.

      Το αυτό γίνει σε 5 η 10 χρόνια έχει μικρή σημασία. Κανένας δεν πρόκειται να επενδύσει 300-500.000 για να ανοίξει πρατήριο όταν ξέρει ότι δεν πρόκειται να κάνει απόσβεση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Ρε παιδιά, διαβάσατε μιάμιση πρόταση περί του θέματος σε ένα μπλόγκ αυτοκίνησης και βγάλατε οριστικά και αμετάκλητα συμπεράσματα, 'άντε γεια' κλπ.

        Εσάς σας ενδιαφέρει το 'κίνημα' περί φυσικού αερίου, ή να αγοράσετε ένα (1) όχημα να κάνετε φτηνά τη δουλειά σας για 5-10 χρόνια από σήμερα; Σε 20 χρόνια μπορεί να έχουμε maglev αιωρούμενα αυτοκίνητα, μπορεί και να έχουν καταργηθεί τα ι.χ. για τους κοινούς θνητούς στις μεγαλουπόλεις, ή να υπάρχουν κλασικά ηλεκτρικά που θα κοστίζουν 5 ετήσια ελληνικά εισοδήματα...

        Και LPG δεν παράγει κανείς εδώ και μια 10ετία, αλλά δεν έχει καταργηθεί, ούτε θα καταργηθεί το LPG...

        Επίσης, το CNG SUV με χώρους που περιμένει ο φίλος, υπάρχει ήδη, λέγεται Kamiq.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 12
        • V
          vdx last edited by

          Για να διαβάζουμε το thread προφανώς μας ενδιαφέρει.  Τα πρατήρια είναι ελάχιστα, και μετά από αυτό το νέο δύσκολα να ανοίξουν καινούργια. Το lgp το βρίσκεις σχεδόν παντού, επίσης έχεις και μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης οπότε δεν έχεις θέμα άμα πας κάπου που δεν έχει πρατήρια ενώ με τα 9-10λτ βενζινη που έχουν τα cng... Μακάρι να πέσει το κόστος μετατροπής σε cng και να ανοίξουν πρατήρια, αλλά δύσκολα τα πράγματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • F
            futurist last edited by

            Αυτό που ξεχνούν οι περισσότεροι, είναι ότι ο πιο βασικός δείκτης κατανάλωσης είναι η ψυχολογία και όχι τα πραγματικά στοιχεία.

            Πέραν από τους ελάχιστους που μένουν δίπλα σε ήδη πρατήριο CNG, οι περισσότεροι που το σκέφτονταν, ΔΕΝ θα αγοράσουν μετά την ανακοίνωση του VW group.

            Η ανακοίνωση ότι δεν θα αναπτύξει άλλους κινητήρες TGI, είναι ξεκάθαρη ταφόπλακα στην τεχνολογία του CNG στα επιβατικά. Σού λέει, ό,τι βγάλαμε βγάλαμε, ΚΑΙ επίσης είπε ότι ΔΕΝ θα υπάρξουν διάδοχοι των υπαρχόντων μοντέλων με CNG.

            Τί άλλο να πει; Ο κόσμος δεν ασχολείται άλλο με αυτό. Μόνο οι πολύ λίγοι που θα αγοράσουν με πολύ συγκεκριμένο σενάριο χρήσης μέχρι να το λιώσουν, και αν συνορεύουν σε πρατήριο. Που νέα δεν θα ανοίξουν, πέρα από αυτά που ήδη είναι στο τελικό στάδιο κατασκευής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • C
              cng last edited by

              Καλησπέρα  σε όλους θα ήθελα κάποιο σχόλιο χρήσης για το fiat panda cng γιατί όλο αυτό το διάστημα διαβάζω σχόλια μόνο για τα αλλά cng αυτοκίνητα . Κάνω χρήση αυτοκινήτων με τα υπόλοιπα καύσιμα και σκέφτομαι την αγορά ενός cng καθόσον ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορώ είναι το panda 4x4 diesel

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Στην οικογένεια που το χρησιμοποιούν, κάνουν περίπου 250 χλμ με ένα γέμισμα (12 κιλά νομίζω παίρνει) αλλά έχει 35 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης αν χρειαστεί σε ταξίδι. Γύρω στα 13 χιλιάρικα κοστίζει τώρα λιανική, με τα καλά και τα άσχημα του panda όπως τα ξέρεις, πχ πίσω παράθυρα με μανιβέλα.. Είναι ψηλό περίπου όπως το 4χ4, αντί για Ρεζέρβα έχει δεξαμενή αερίου και κιτ επισκευής.

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jimaraslaris last edited by

                  Παρακολουθώ αυτόν τον διάολο τον fiturist που σε όλα τα φόρουμ έχει  μπει και κράζει επανελειμενως όλα τα cng αυτοκίνητα. Ο ίδιος δεν ενδιαφέρεται να αγοράσει όχημα με cng και το μόνο που προσπαθεί να κάνει είναι να βάλει ταφόπλακα στα συγκεκριμένα όχηματα. Εφοσων δεν σε ενδιαφέρουν γιατί εισαι όλη μέρα μέσα στα φόρουμ και τα δυσφημείς;; Λοιπόν άντε μας τα από εδώ και σε άλλη παραλία σε έχουμε πάρει χαμπάρι τι ρόλο βαράς.   Έτσι είναι ο κακόμοιρος ο Έλληνας όταν δουν κάτι καλό βγενουμε και το κράζουν να μην δει προκοπή. Άντε στο καλό βρε άνθρωπε μου μαστό από το φόρουμ και άσε να μηλισουμε εμείς που μας ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θέμα εσυ  τι καίγεσαι τόσο πόλυ να αποτύχουν τα οχήματα που αυτήν την στιγμή είναι τα ποιο συμφέρουσα  από οικονομικής άποψης στην κατανάλωση;;; Γιατί δεν μπενεις σε ένα φόρουμ και να ασχοληθείς με τα υβριδικά ηλεκτρικά γρήγορα με πολλά άλογα και με μεγάλους χώρους και ότι άλλο σε ενδιαφέρει ρε διάολε ανθρωπε;;; Άντε στο καλό!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                  • J
                    jimaraslaris @futurist last edited by

                    Fiturist εισαι ο στ. Χίος κατά των αυτοκινήτων φυσικού αερίου δώσε πόνο...!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 15
                    • C
                      cson last edited by

                      Ενταξει πουλαει τη τρελλα του. Ξεχναει οτι το 60% του πληθυσμου ζει στις πολεις, και ειδικα στην ΑΘηνα, που υπαρχουν πρατηρια. Για την ωρα ειναι η πιο σοφη επιλογη η αγορα εργοστασιακου CNG για οποιον κανει χρηση στην Αττικη . Τα ιδια ακριβως ελεγαν καποιοι το 2010 για το LPG , το οτι εχουμε βγαλει το κοστος ολοκληρου του αυτοκινητου σε 10 χρονια και 250.000 χλμ, ειναι καθαρα ψυχολογικο και οχι πραγματικο στοιχειο(οπως λεει)....Οτι να ναι, εχω σταματησει να απαντω και να γραφω γενικα αν αξιζει το LPG και τωρα το CNG, αλλα λογο των ημερων πρεπει να περασει η ωρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                      • I
                        ilias_83 last edited by

                        Πρόσφατα επέστρεψα με το eco-up! από ένα ταξίδι στα Ιωάννινα και τις γύρω περιοχές (Ζαγοροχώρια, Άρτα, Αχέροντας).
                        Ταξίδεψα μέσω Λαμίας για ανεφοδιασμό και συνολικά έκανα 1688,3km με τα 141,9km να είναι με βενζίνη καθώς επέστρεψα 15 Αυγούστου από Ιωάννινα και το πρατήριο εκεί ήταν κλειστό, συνεπώς πήγα με ότι είχα μέσα και μετά με βενζίνη μέχρι Λαμία (μου έφτασε άνετα χωρίς να χρειαστεί να βάλω κάπου στη διαδρομή)

                        Κόστος CNG 45,42€ (με 3 ανεφορδιασμούς στο 'ακριβό' πρατήριο των Ιωαννίνων) και κόστος βενζίνης 11,34€.
                        Δηλαδή σύνολο 56,76€.

                        Κάνω τα μαθηματικά για εσάς, κόστος 2,94€/100km αν μετρήσω το που κινήθηκα μόνο με CNG και μεικτό κόστος ταξιδιού με βενζίνη 3,36€/100km.

                        Δυστυχώς το eco-up! δεν είναι εύκολο αυτοκίνητο για να ταξιδεύεις, αφού είναι υπερβολικά αδύναμο και οι ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο είναι για αυτό μη οικονομικές αφού για να ταξιδέψει με πχ 140 έχει ακριβώς 4000rpm (κάπου εκεί προσπαθούσα να πάω - αναλόγως και του δρόμου βέβαια - για να βγει το ταξίδι)

                        Πάντως ασχέτως του τι διαβάζω κατά καιρούς δεν μένω δίπλα σε πρατήριο (Περιστέρι), αλλά συναντώ στο δρόμο μου.
                        Όταν πολύ σπανίως δεν τύχει να περάσω για να ανεφοδιαστώ απλά χρησιμοποιώ βενζίνη μέχρι να περάσω από πρατήριο CNG.
                        Και επειδή έχουμε στην οικογένεια 2 αυτοκίνητα πόλης κοιτάω σύντομα να αντικαταστήσω και το δεύτερο με κάποιο CNG.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • V
                          vkoutsofios last edited by

                          Συμφωνώ μαζί σου ilias_83 και καλά θα κάνεις να έχεις και το 2ο αυτοκίνητο με CNG. Οδηγώ Seat Ibiza TGI από το Δεκέμβρη. Η οικονομία που μου προσφέρει είναι απίστευτη. Έχω σε κίνηση κυρίως εντός πόλης και συγκεκριμένα Κερατσίνι-Ασπρόπυργο, μέση κατανάλωση 4,7Kg/100 χλμ και κόστος 3,9€/100χλμ. Με το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα το κόστος ήταν πάνω από 10€/100χλμ. Που σημαίνει 60% κάτω στα μηνιαία έξοδα.

                          Ναι το μόνο πρόβλημα είναι τα διαθέσιμα πρατήρια και κυρίως στην επαρχία. Αλλά πλέον δεν το σκέφτομαι καθόλου, ειδικά τους καιρούς που περνάμε που θα γίνονται όλο και ποιο δύσκολες οι οικονομικές συνθήκες.

                          Απλά θα πρέπει επιτέλους και η ΔΕΠΑ να κάνει κάτι και να επισπεύσει την ανάπτυξη του δικτύου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Μετά από μια περιπέτεια με υποψία για καμμένη βαλβίδα μέτρησα συμπίεση στο w202 με lpg.

                            Η συμπίεση ήταν περί τα 10bar σε όλους τους κυλίνδρους.Στους δύο μεσαίους ήταν ελάχιστα χαμηλότερη, σχεδόν ίδια θα έλεγε κανείς.

                            Στα υγραεριοκινητα  έχει παρατηρήσει κανείς στις βαλβίδες-αυλους εισαγωγής επικαθίσεις?Υπαρχει ενδεχόμενο οι δύο μεσαίοι να έχουν πιάσει βρωμια και λόγω μορφολογίας εισαγωγης(η πεταλούδα είναι στη μέση και οι αναθυμιάσεις κατευθύνονται σ αυτούς) και τρελών χιλιομέτρων με lpg?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω κάτι ξεκάθαρο όπως είχα βρει για το golf.Εχω την εντύπωση ότι στις 250.000km πάλι 10μπαρ έβγαζε.

                              Βρήκα τελικά κάποιες τιμές.1) χωρίς να λέει κάτι 10,5-14bar 2) 7,5-10,5bar και συμπληρώνει τη φράση 'fuel optimized', και σύμφωνα με λιγοστές αναφορές άλλων φαντάζει λογικό εύρος.

                              Μιλάμε βέβαια για κινητήρα με καδενα-τεντωτηρα  545.000κμ, χωρίς πίεση λαδιού σίγουρα ο χρονισμός είναι ψιλοφευγατος(δεν το τεσταρα αν και υπάρχει τρόπος)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jamesd last edited by

                                Το μόνο που φοβάμαι στο CNG είναι να αυξηθεί η τιμή του cng. Αν παραμείνει στο 50-60% της τιμής της βενζίνης νομίζω είναι μια χαρά επιλογή αν το ζητούμενο είναι η οικονομία.

                                Εκτός από το Skoda octavia και τα audi G-tron υπάρχει άλλο αυτόματο CNG αυτοκίνητο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Μπα...

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • mesastou
                                    mesastou last edited by

                                    Σκέφτομαι και εγώ το panda , μάλλον σε μεταχειρισμένο, κάπως μικρές όμως μου φαίνονται οι δεξαμενές του για το φυσικό, αφού του δίνουν αυτονομία σχεδόν μοτοσυκλέτας ...

                                    Νέο μοντέλο πότε θα βγει, έχει κανείς κάποια ιδέα;

                                    mouths are for eating, noses for breathing.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Αν σ' αρέσει και βρεις, πρόλαβε να πάρεις το αμαξάκι με το μεγαλύτερο ντεπόζιτο βενζίνης, τα αλλά έχουν 9λτ και δε σε σώζουν τα 50 χλμ παραπάνω με αέριο. Επίσης μην το δενεις κόμπο πως θα ξαναβγεί CNG...

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • mesastou
                                        mesastou last edited by

                                        Έγινε πολύ κουβέντα σε άλλο νήμα που ρώτησα το ίδιο οπότε δεν γράφω σχετικά με το panda εδώ άλλο.

                                        Βλέπω αναφορές σε skoda oktavia αλλά δεν βλέπω να συζητιέται καθόλου το scala που πιστεύω πως είναι πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά αλλά και πρακτικό. Και αυτό βέβαια 9 λίτρα βενζίνη ...

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonn last edited by

                                          μονο οτι το Panda εχει το στρογγυλο μηδεν στο crash test και μου κανει εντυπωση πως τα καταφερνει και πουλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • piliourits
                                            piliourits @antonn last edited by

                                            μονο οτι το Panda εχει το στρογγυλο μηδεν στο crash test και μου κανει εντυπωση πως τα καταφερνει και πουλα.

                                            Στο τεστ του 2012 αν δεν κάνω λάθος είχε 4 αστέρια. Με τις αλλαγές που έχουν γίνει στο τεστ, ο συντελεστής προσμετρά καταστάσεις όπως το αυτόματο φρενάρισμα, προστασία για πεζούς και ποδηλάτες και άλλα τέτοια. Μηδέν μπορεί να πάρει σήμερα κι ένα μεγαλύτερο αμάξι 10ετιας που κόστιζε 40 χιλιάρικα το 2010 κι ήταν απ' τα πιο 'ασφαλή' τότε... το κατά πόσο θα επιβιώσει κανείς τυχόν σύγκρουση και με τι απώλειες, είναι άλλο ζήτημα...

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 50 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr