το ARONA - IBIZA CNG έχασαν άλλα 5 άλογα? 95hp δεν έβγαζαν όπως και το kamiq? Με 100hp στις βενζινοκίνητες εκδόσεις ?
Όχι κανονικά είναι. Ουσιαστικά είναι ο ίδιος κινητήρας. Και εγώ που πήρα πριν 1,5 χρόνο το ibiza tgi είναι με 90hp.
Please enter occupation - Please enter your interests
το ARONA - IBIZA CNG έχασαν άλλα 5 άλογα? 95hp δεν έβγαζαν όπως και το kamiq? Με 100hp στις βενζινοκίνητες εκδόσεις ?
Όχι κανονικά είναι. Ουσιαστικά είναι ο ίδιος κινητήρας. Και εγώ που πήρα πριν 1,5 χρόνο το ibiza tgi είναι με 90hp.
Συμφωνώ μαζί σου ilias_83 και καλά θα κάνεις να έχεις και το 2ο αυτοκίνητο με CNG. Οδηγώ Seat Ibiza TGI από το Δεκέμβρη. Η οικονομία που μου προσφέρει είναι απίστευτη. Έχω σε κίνηση κυρίως εντός πόλης και συγκεκριμένα Κερατσίνι-Ασπρόπυργο, μέση κατανάλωση 4,7Kg/100 χλμ και κόστος 3,9€/100χλμ. Με το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα το κόστος ήταν πάνω από 10€/100χλμ. Που σημαίνει 60% κάτω στα μηνιαία έξοδα.
Ναι το μόνο πρόβλημα είναι τα διαθέσιμα πρατήρια και κυρίως στην επαρχία. Αλλά πλέον δεν το σκέφτομαι καθόλου, ειδικά τους καιρούς που περνάμε που θα γίνονται όλο και ποιο δύσκολες οι οικονομικές συνθήκες.
Απλά θα πρέπει επιτέλους και η ΔΕΠΑ να κάνει κάτι και να επισπεύσει την ανάπτυξη του δικτύου.
Καλησπέρα, κατάφερα εν μέσω κορωναϊού να πάω επιτέλους στην αντιπροσωπεία για τα παράθυρα. Τους είχα αναφέρει από το τηλέφωνο τι παρουσιάζουν και με το που πήγα εκεί και ξαναείπα τι γίνεται, ήρθε κατευθείαν ο τεχνικός κατέβασε τα παράθυρα και ψέκασε γύρω γύρω τα πλαίσια του παραθύρου. Αφού ανεβοκατέβασε τα παράθυρα και τα ψέκασε και 2η φορά, μου είπε απλά είσαι ok, δεν θα στο ξανακάνει. Σκέφτηκα ότι λογικά το έχουν ξανασυναντήσει και ήξεραν πως να το αντιμετωπίσουν. Ίσως επειδή το αυτοκίνητο είναι καινούργιο. Πάντως από εκείνη τη στιγμή όντως δεν το έχει ξανακάνει. Είδωμεν!
Όχι δεν έχω ανεμοθράυστες. Έκανα και αυτό που είπε ο Lap για να κάνει reset ο μηχανισμός αλλά και πάλι το ίδιο. Μία το κάνει και μία δεν το κάνει. Και νομίζω ότι γενικά σαν ελαφρά να ζορίζεται να ανέβει. Μάλλον θα προγραμματίσω κάποια στιγμή στις επόμενες 2 εβδομάδες να το πάω στην αντιπροσωπεία.
Ναι, μου το έχει κάνει και με του συνοδηγού.
Καλησπέρα,
Είμαι κάτοχος ενός ibiza style με φυσικό αέριο για περίπου 2 μήνες. Αυτές τις μέρες παρατήρησα κάτι με τα εμπρός παράθυρα. Δεν ξέρω αν δεν κάνω εγώ κάτι καλά, ή δεν έχω καταλάβει εγώ τη λειτουργία των παραθύρων σε καινούργια αυτοκίνητα, γιατί το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα 19 χρόνια δεν ήταν αυτόματα τα ηλεκτρικά παράθυρα.
Όταν πατήσω το διακόπτη για να κατεβάσω το παράθυρο του οδηγού (κατεβάινει αυτόματα χωρίς να πατάω συνέχεια το διακόπτη), το σταματάω π.χ. περίπου στη μέση και μετά αν πατήσω το διακόπτη για να ανέβει, κάνει μία στιγμιαία κίνηση για να ανέβει, σταματάει και κατεβαίνει μέχρι κάτω τέρμα χωρίς να δέχεται κάποια εντολή από το διακόπτη για να σταματήσει. Αφού πάει μέχρι τέρμα κάτω τότε μπορώ να σηκώσω το παράθυρο.
Έχει κάποια ιδέα κανείς αν μπορεί να με βοηθήσει; Ή είναι κάποιο πρόβλημα για το οποίο πρέπει να απευθυνθώ στο συνεργείο;
ilias_83 είναι μειονέκτημα για όσους δεν το έχουν ψάξει διεξοδικά. Είμαι κάτοχος Seat Ibiza Tgi για 1 μήνα. Για περίπου 2 χρόνια παρακαλουθούσα τις καταναλώσεις του παλιού μου αυτοκινήτου και τις σύγκρινα με τις επιδόσεις των δοικιμών των καινούργιων μοντέλων είτε βενζίνη, είτε υβριδικά είτε ακόμη και ηλεκτρικών. Για diesel ούτε λόγος γιατί πλέον το μέλλον τους είναι αβέβαιο. Δεν συγκρίνεται με τίποτα η οικονομία που προσφέρει ένα αυτοκίνητο φυσικού αερίου και το πόσο ποιο γρήγορα κάνεις απόσβεση της αγοράς . Για παράδειγμα υπολογίζω από τα 100 ευρώ που χρειαζόμουν το μήνα με το παλιό αυτοκίνητο (με 6.5lt Μέση κατανάλωση), να δίνω στο max 40 ευρώ.
Φυσικά όμως αν δεν άνοιγε το βενζινάδικο της BP στον Ασπρόπυργο, όπου περνάω κάθε μέρα για να πάω στη δουλειά, δεν θα έπαιρνα αυτή την απόφαση. Γιατί για εμένα όπως και για πολύ κόσμο, δεν είναι εύκολο αν δεν έχουν κάποιο σημείο ανεφοδιασμού που τους εξυπηρετεί, τουλάχιστον για τη καθημερινή χρήση από και προς την εργασία του. Και αυτό για πολλούς λειτουργεί δυστυχώς ως αποτρεπτικό παράγοντα για την αγορά ενός αυτοκινήτου με φυσικό άεριο. Το δυστυχώς της όλης υπόθεσης είναι ότι δεν υπάρχει και η ανάλογη ανταπόκριση και ενημέρωση από τους φορείς (ΔΕΠΑ - Κυβέρνηση), για το τι σκοπέυουν να κάνουν με την αεριοκίνηση. Υπάρχει μία στασιμότητα και όσο ο κόσμος δεν βλέπει το δίκτυο να επεκτείνεται, τότε πολύ δύσκολα θα παίρνει την απόφαση να επιλέξει την αγορά για ένα αυτοκίνητο με φυσικό αέριο.
Ναι υπάρχει και η δυνατότητα να καίει βενζίνη για τις φορές που δεν έχεις τη δυνατότητα να βάλεις φυσικό αέριο, αλλά ο περισσότερος κόσμος σκέφτεται ότι παίρνει το αυτοκίνητο για να καταναλώνει φυσικό αέριο και να έχει την οικονομία για την οποία το αγόρασε και να αισθάνεται ότι δεν θα πρέπει να κάνει παρακάμψεις από τις μετακινήσεις του για να βάλει φυσικό άεριο. Π.χ. γιατί σε ολόκληρη την Πελοπόννησο να μην υπάρχει όυτε ένας σταθμός ανεφοδιασμού; Έστω και εκτός δικτύου όπως έγινε στα Ιωάννινα. Ίσως η αύξηση στη πώληση αυτοκινήτων με φυσικό αέριο, να δημιουργούσε μία πίεση προς την επιτάχυνση των διαδικασιών για την επέκταση του δικτύου.
Όμως media, φορείς και εταιρείες στρέφουν την προσοχή του κόσμου στην αγορά υβριδικών και ηλεκτρικών, δήθεν για το καλό του περιβάλλοντος, χωρίς να μας τα λένε όλα για τις μπαταρίες και χωρίς να ξέρουμε πότε θα καταφέρει η Ελλάδα να σταματήσει τη παραγωγή ρέυματος από λιγνίτη. Και δυστυχώς πολύ κόσμος δεν μπαίνει στη λογική να ψάξει αναλυτικά, τα οφέλη που προσφέρει η κίνηση με φυσικό άεριο, σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους αυτοκινήτων. Για εμένα προσωπικά το φυσικό αέριο είναι και θα είναι, τουλάχιστον για τα επόμενα 15 χρόνια, η καλύτερη λύση και για το περιβάλλον αλλά και η καλύτερη οικονομικά επιλογή για αγορά νέου αυτοκινήτου. Απλά θα πρέπει και οι αρμόδιοι να κοιτάξουν το θέμα όπως του αρμόζει.
Γεια χαρά σε όλους και χρόνια πολλά. Μετά από 19 χρόνια αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο και προτίμησα το Seat Ibiza TGI. Κύριος σκοπός της επιλογής μου η εξοικονόμηση περίπου 50 με 60 euro το μήνα σε σχέση με ότι πλήρωνα τόσο καιρό κυρίως για τη μεταφορά προς και από τη δουλειά. Το αυτοκίνητο το έχω 1 εβδομάδα και είμαι γενικά στο ψάξιμο. Πραγματοποίησα και τον 1ο ανεφοδιασμό στο πρατήριο του Ρέντη. 13,34kg έγραψε καθώς είχα καταναλώσει ότι είχε μέσα (από το εργοστάσιο αν δεν κάνω λάθος). Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι στην αυτονομία με cng μου έβγαλε μόνο 230χλμ. Βάση όσων έχω διαβάσει περίμενα γύρω στα 300χλμ. αλλά ίσως είναι ακόμη νωρίς. Θα επανέλθω όταν θα έχω κάνει πολύ περισσότερα χλμ.
Σε ότι αφορά τα πρατήρια καυσίμων ελπίζω και εγώ να αυξηθούν, καθώς πιστεύω ότι θα υπάρξει άυξηση στην αγορά αυτοκινήτων με cng καύσιμο, καθώς τα οφέλη ώς προς την οικονομία που προσφέρουν βάση της τιμής αγοράς τους, είναι πολύ καλύτερη, με πιο γρήγορη απόσβεση σε σχέση με τα πανάκριβα ηλεκτρικά που διαφημίζονται παντού. Ελπίζω ότι με τις ιδιωτικοποιήσεις κυρίως της ΔΕΠΑ που έχει ξεκινήσει, ίσως να υπάρξει μια ποιο ταχύτερη ανάπτυξη του δικτύου. Καθώς είναι απαράδεκτο π.χ. να υπάρχουν βενζινάδικα ΕΚΟ ή BP, στα 10 μέτρα να περνάει το δίκτυο φυσικού αερίου και να μη υπάρχει πρόβλεξη ώστε να μπορούν να έχουν τη δυνατότητα ανεφοσιαμού αυτοκίνητων με φυσικό αέριο. Το μέλλον θα δείξει.
Τελικά έκλεισα το ibiza με φυσικό αέριο. Η προσφορά ήταν πολύ συμφέρουσα και μου παίρνουν και το παλιό πίσω που έχει αρκετά θεματάκια μετά από 19 χρόνια.
Η προσφορά είναι γενικά ικανοποιητική αν και ενδιαφέρομαι και για κάποια extra για τα οποία όμως θα πρέπει να γίνει ειδική παραγγελία και το αυτοκίνητο θα έρθει σε 3 μήνες περίπου. Αυτό που θα ήθελα να μάθω αν κάποιοι που είναι ήδη κάτοχοι ή γνωρίζουν άλλους που έχουν, κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι κυρίως μηχανικά από το συγκεκριμένο tgi κινητήρα που έχει το ibiza. Κυρίως από άποψη αξιοπιστίας και καθημερινής χρήσης.