-
2200 σε σέρβις; Θα μας πεις τι αμάξι είχες ή το κρατάς μυστικό;
Εγώ φίλε μου αυτά τα κόστη είχα 150 ευρώ ανά σέρβις. Μια φορά πάγωσαν τα πετρέλαια με τους -15 Θεσσαλονίκη και δεν μου κόστισε κατι περα από την ταλαιπωρία...
-
το ίδιο κάνετε κ εσείς που σώνει κ καλά θέλετε να με βγάλετε τρελό, οταν οταν σας λέω οτι πολύ απλά κινούμε τζαμπέ ολέ κ το απολαμβάνω κ του γουστάρω. Η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι τόσο απαγορευτική όσο κάποιοι θέλουν να δείξουν...
Απλά μια σημείωση....κινείσαι τσαμπέ, αλλά έχεις προπληρώσει το κόστος μετακίνησης ως αυξημένη τιμή αγοράς. Το πόσο γρήγορα θα το αποσβέσεις είαι καθαρά θέμα χρήσης και σημείων φόρτισης.
Απαγορευτική σίγουρα δεν είναι, όμως δεν είναι και η πανάκεια που διατυμπανίζει ο ειδικός τύπος. Είναι εξαιρετική υπό προϋποθέσεις και κάποιςο πρέπει να τις γνωρίζει καλά και να είναι συνειδητοποιημένος αγοραστής/χρήστης. Και εμένα θα μου άρεσε ένα i3, αλλά δεν με εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή...ίσως σε μερικά χρόνια.
2200 σε σέρβις; Θα μας πεις τι αμάξι είχες ή το κρατάς μυστικό;
Το είπε ο άνθρωπος....BMW, οπότε λογικά αυτά που λέει, μην πώ ότι και λίγα είναι!
-
Απλά μια σημείωση....κινείσαι τσαμπέ, αλλά έχεις προπληρώσει το κόστος μετακίνησης ως αυξημένη τιμή αγοράς. Το πόσο γρήγορα θα το αποσβέσεις είαι καθαρά θέμα χρήσης και σημείων φόρτισης.
Φάνη, πολύ σωστά, δεν το αρνούμαι αλλά έχω προ-πληρώσει μία υπεραξία που θα μου κάνει απόσβεση με τους ρυθμούς που ξεκίνησα ήδη στα 2.5 χρόνια... κ έχω κ το κεφάλι μου ήσηχο. Πραγματικά δεν μπορώ να στο περιγράψω πως εινα να κινήσε χωρίς να σκέφτεσαι το κόστος της μετακίνησης...
-
piliourits wrote:
bekiaris ενώ εγώ έχω κάνει την παραδοχή πως τα ηλεκτρικά είναι (και ωριμάζοντας θα γίνουν ακόμη) καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά το πρόβλημα είναι πως δεν μπορεί ο ΚΑΘΕ κοινός θνητός να εξοικονομήσει χρήματα στη παρούσα 5ετια-10ετια, εσύ απαντάς με τσαμπουκά λες και στο νήμα συζητάμε ΜΟΝΟ τη προσωπική σου περίπτωση που αγόρασες με leasing, βρήκες τζάμπα δημόσιο φορτιστή που δεν τον χρειάζονται άλλοι και τον βρήκες πάντα ελεύθερο, μένεις στο σπίτι που μένεις, έχεις τις συγκεκριμένες οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις που αφορούν μόνο το πρόσωπό σου κλπ.
Δεν αρνήθηκα ποτέ οτι συμφέρει με συγκεκριμένες προυποθέσεις, κ ναι για μένα προσωπικά ειναι τεράστιο όφελος, οταν χάλαγα το μήνα 250 ευρώ minimum σε βενζίνη. Κ μιλάμε για ένα άλλο αυτοκινητο.
Μπράβο σου, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ **ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ **ΑΛΛΟ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ;
ΧΑΛΑΣ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ με συνεχείς επαναλαμβανόμενες απαντήσεις επί του προσωπικού σου ζητήματος.
Προσπαθείς να πείσεις ποιον και **ΓΙΑΤΙ **;
Ευχαριστώ
Θα παρακαλέσω να κρατήσουμε χαμηλά τους τόνους και ψυχραιμία! Γενικά, για όλους ισχύει απλά το γράφω στο τελευταίο ποστ. [Mod]
-
nickthetrib wrote:
ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ!!!
Δεν ειπα κανένας οτι είναι χαζός, το ίδιο κάνετε κ εσείς που σώνει κ καλά θέλετε να με βγάλετε τρελό, οταν οταν σας λέω οτι πολύ απλά κινούμε τζαμπέ ολέ κ το απολαμβάνω κ του γουστάρω. Η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι τόσο απαγορευτική όσο κάποιοι θέλουν να δείξουν...
Μένω Νέα Χαλκηδόνα, βγάζουμε σαν οικογένεια 22000€ το χρόνο, είμαστε 4μελής οικογένεια και τα χωρία μας (τα μόνο μέρη που μπορούμε να πάμε 10 μέρες διακοπές είναι ορεινή Άρτα και πόλη Μυτιλήνης (που ΔΕΝ υπάρχει κλειστό πάρκινγκ για φόρτισμα), ΔΕΝ έχω κλειστό πάρκινγκ και υπάρχουν μέρες που κάνω 250χλμ τη μέρα λόγο δουλειάς. Θεωρώ ότι είναι στο μέσο όρο του ΕΛΛΗΝΑ. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ???
Σε αυτό το ποστ μου δεν απαντάς! Ίσως γιατί κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο απαγορευτική ακόμα και από το όσο είναι πραγματικά!
Υ.Γ. τσαμπέ ολέ ενώ έχεις δώσει 35000 για το Leaf??? Και μετά περιμένεις να σε αντιμετωπίσουμε ψύχραιμα??? Ή να γίνει σοβαρή κουβέντα??? ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!!!
edit. Δεν σκέφτεσαι κόστος μετακίνησης αλλά πας με 80 αντε 100 στην Αθηνών Λαμίας μέχρι να φτάσεις σε ταχυφορτιστή. Προσωπικά δεν με νοιάζει αν θα δώσω 20€ παραπάνω για να φτάσω κάπου στον χρόνο που θέλω. Με ηλεκτρικό δεν ξέρω αν θα φτάσω καν (χέσ'τον το χρόνο)
-
Σε αυτό το ποστ μου δεν απαντάς! Ίσως γιατί κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο απαγορευτική ακόμα και από το όσο είναι πραγματικά!
Υ.Γ. τσαμπέ ολέ ενώ έχεις δώσει 35000 για το Leaf??? Και μετά περιμένεις να σε αντιμετωπίσουμε ψύχραιμα??? Ή να γίνει σοβαρή κουβέντα??? ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!!!
edit. Δεν σκέφτεσαι κόστος μετακίνησης αλλά πας με 80 αντε 100 στην Αθηνών Λαμίας μέχρι να φτάσεις σε ταχυφορτιστή. Προσωπικά δεν με νοιάζει αν θα δώσω 20€ παραπάνω για να φτάσω κάπου στον χρόνο που θέλω. Με ηλεκτρικό δεν ξέρω αν θα φτάσω καν (χέσ'τον το χρόνο)
Αποψη σου, κουράστικα πραγματικά. 29 για την ακρίβεια, 4 χιλιάρικα για την ακρίβεια παραπάνω από ενα πετρέλαιο golf. Πας ανετα με 90 με νορμαλ κατανάλωση κ εντός πόλεως, εσύ δηλαδή τρέχεις με 200? 20 ευρώ απο εδώ 20 από εκεί, έτσι μαζευοταν κανά χιλιάρικο το χρόνο... κ εκεί συμφέρει η ηλεκτροκίνηση στην πράξη
-
Ο πηλιου την πάτησε
Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο ποστ του πήλιου. και σταματάω εδω
-
Μπράβο σου, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ **ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ **ΑΛΛΟ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ;
Πολύ καλά κάνεις κ δεν σε ενδιαφέρει, πάντως πρέπει να είσαι παγκόσμια πρωτοτυπία στην 6ετία να αλλάζεις μόνο λάδια....μήπως να σκεφτείς να μην τα αλλάζεις κ αυτά για να μην έχει κ το κόστος του service?
-
Κλαμαααα...
Είμαι τώρα σε φανάρι και δίπλα μου είναι ένα Leaf και ο μπάρμπας οδηγός έχει τσίτα κλαρίνα...
#Δις_ιζ_δε_φιουτσουρ
-
Αποψη σου, κουράστικα πραγματικά. 29 για την ακρίβεια, 4 χιλιάρικα για την ακρίβεια παραπάνω από ενα πετρέλαιο golf. Πας ανετα με 90 με νορμαλ κατανάλωση κ εντός πόλεως, εσύ δηλαδή τρέχεις με 200? 20 ευρώ από εδώ 20 από εκεί, έτσι μαζευοταν κανά χιλιάρικο το χρόνο... κ εκεί συμφέρει η ηλεκτροκίνηση στην πράξη
Παω στο αθηνα Αρτα με 140, οι λόγοι στο λινκ
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105774947#comment-2105774947
με ηλεκτρικό δεν θα έφτανα καν χωρίς στάση για φόρτισμα, οπότε οι 4 ώρες γίνονται 5(και το Κτελ τόσο κάνει)
Λοιπόν σταμάτα!!!
-
πάντως πρέπει να είσαι παγκόσμια πρωτοτυπία στην 6ετία να αλλάζεις μόνο λάδια....μήπως να σκεφτείς να μην τα αλλάζεις κ αυτά για να μην έχει κ το κόστος του service?
Από όλη την κουβέντα περί ανωριμότητας της ηλεκτροκίνησης κρατάς αυτό????
-
bekiaris wrote:
πάντως πρέπει να είσαι παγκόσμια πρωτοτυπία στην 6ετία να αλλάζεις μόνο λάδια....μήπως να σκεφτείς να μην τα αλλάζεις κ αυτά για να μην έχει κ το κόστος του service?
Από όλη την κουβέντα περί ανωριμότητας της ηλεκτροκίνησης κρατάς αυτό????
Οχι φίλε, δνε κρατάω τίποτα πολύ απλά όταν ακούω έναν ανθρωπο στην 6ετια να μου λέει οτι βάζιε μόνο λάδια, καταλαβαίνω οτι πολύ απλά δεν συντηρεί το αυτοκίνητο του όοπως λέει ο κατασκευαστής κ πολύ απλλά παίζουμε σε διαφορετικές κατηγορίες οπότε δεν έχει νόημα καμία κουβέντα μαζί του. Ειπαμε, δεν συμφέρει, μην αγοράσετε... Εμένα που με καρασυφμέρει αγόρασα, κ η περίπτωση του καθενώς μου ειναι προσωπικά αδιάφορη. Απλά μην βγάζουμε κ την ηλεκτροκίνηση για τα πανυγήρια από ανθρωπους που δεν γνωρίζουν ουτε πως να συντηρήσουν σωστά το αυτοκίνητο τους.
-
Αποψη σου, κουράστικα πραγματικά. 29 για την ακρίβεια, 4 χιλιάρικα για την ακρίβεια παραπάνω από ενα πετρέλαιο golf. Πας ανετα με 90 με νορμαλ κατανάλωση κ εντός πόλεως, εσύ δηλαδή τρέχεις με 200? 20 ευρώ απο εδώ 20 από εκεί, έτσι μαζευοταν κανά χιλιάρικο το χρόνο... κ εκεί συμφέρει η ηλεκτροκίνηση στην πράξη
Καλοτάξιδο Κώστα... Ευχομαι να το χαρείς.
-
Πολύ καλά κάνεις κ δεν σε ενδιαφέρει, Εμένα που με καρασυφμέρει αγόρασα, κ η περίπτωση του καθενώς μου ειναι προσωπικά αδιάφορη.
Συνόψησα την άποψη σου συνδυάζοντας δύο πόστ, να ξέρουμε για τί μιλάμε...
-
Συνόψησα την άποψη σου συνδυάζοντας δύο πόστ, να ξέρουμε για τί μιλάμε...
Εντωμεταξύ να σε ρώτησω κάτι που σκέφτηκα στο ενδιάμεσο.. φίλτρο καμπίνας δεν έχει το αυτοκίνητο σου? γιατι εμένα μου το αλλάζουν στην αντιπροσωπεία υποχρεωτικά κάθε δύο χρόνια, όπως φαντάζομαι οτι διαθέτουν κ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
-
Φίλε ηλκετροκινητε τα δικά μου κόστη σέρβις στο ντίζελ περιλαμβάνουν μια φορά το χρόνο φουλ συνθετικά λάδια και τρεις φίλτρα πάντα καμπίνας , αέρα και λαδιού.
Αυτά σχετικά με τις ειρωνίες ότι δεν κάνουμε προβλεπόμενη συντήρηση.
Ο κατασκευαστής δεν λέει να αλλάζεις καμπίνας κάθε σέρβις αλλά κάθε δεύτερο αλλά εγώ το αλλάζω.
-
Προσπαθείς να πείσεις ποιον και **ΓΙΑΤΙ **;
Κ για να τελειώνουμε επειδή πολύ ασχολήθηκα με τα μαθηματικά της πρώτης δημοτικού κ επειδή έμαθα να πληρώνω κ να συντηρώ το αυτοκίνητο σαν γυναίκα, κύρε που δεν άλλαξες ποτέ τακάκια, το κόστος συντήρησης ενός golf 1.6 tdi 105 ps είναι περίπου 1115 ευρώ στα 90.000 χιλιόμετρα...κ καλά να περνάτε!!! (https://www.autogreeknews.gr/kostos-kai-diastimata-service-se-dizel-aftokinita/6425-kostos-kai-diastimata-servis-sta-dizel-vw-polo-golf-kai-passat) Εχουμε πληρώσει μία περιουσία στα αυτοκίνητα δεν θα τρελαθούμε σε αυτό το φορουμ. Μέχρι τοτε εγώ ειπαμε να ναι καλά ο ΗΡΩΝ με 0.011 την KWH (eco drive) πληρωμή με yellows της πειραιώς, κ η αμερικάνικη εταιρία blink.
-
Ο κατασκευαστής δεν λέει να αλλάζεις καμπίνας κάθε σέρβις αλλά κάθε δεύτερο αλλά εγώ το αλλάζω.
Αφού δεν έχεις αλλάξει τίπτα αλλο εκτός απο λάδια σε 6 χρόνια? ή μηπως απλά με αλλα λογια να αγαπιόμαστε....
-
Σόρρυ την παλεύεις;
Θεωρείς ότι 6-7 χρόνια δεν έχω αλλάξει φίλτρα λαδιού καμπίνας και αέρος;
Είσαι σίγουρα οδηγός αμαξιού; Μήπως μας τρολαρεις ομαδικά;
Ξέρεις κανεναν να αλλάζει λάδια χωρίς να αλλάζει φίλτρο λαδιού;
Εννοείται σε κάθε σέρβις αλλάζω τα τρεις φίλτρα και έχω αλλάξει και μια φορά φίλτρο πετρελαίου. Όταν άλλαξα φίλτρο πετρελαίου το κόστος πήγε στα 170 και όλα τα υπόλοιπα είναι στα 150.
Τακάκια άλλαξα μια φορά με κόστος 68 ευρώ. Και ιμάντα με 300 παρακατι.
Αυτά είναι. Δεν ξέρω τι αμάξι είχες και πλήρωνες χιλιάρικα παλιά στα σέρβις σου.
Εσύ φίλτρο καμπίνας αλλάζεις κάθε χρόνο στο ηλεκτρικό ή για να έχεις μηδενικά κόστη συντήρησης πας με το ίδιο μουτζουρωμενο φίλτρο τόσα χρόνια?!
-
Σόρρυ την παλεύεις; Θεωρείς ότι 6-7 χρόνια δεν έχω αλλάξει φίλτρα λαδιού καμπίνας και αέρος;
Αλλάζω κάθε δύο χρόνια φίλτρο καμπίνας..κ επειδή την παλεύω κ μάλιστα πολύ καλά, αμα τα βάλει ολα αυτά τα κόστη συντήρησης που αναφέρεις οπως κ τα τακάκια κτλ, κ την συντήρηση ενός ηλεκτρικού που ειναι πολύ λιγότερα, θα καταλάβεις οτι η διαφορά που προκύπτει από το κόστος του πετρελαίου καθώς κ της βενζίνης που ειανι πολύ πιο ακριβή, μαζί με την συντήρηση πού είναι επίσης μεγάλη ( κ μην αναφέρουμε τα κακής ποιότητας πετραίλαια που μπορούν να σου δημιουργήσουν προβλημα στην τρόμπα που κάνει μία περιουσία) θα δεις εν τέλει οτι η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι για τους λίγους ούτε για τους πλούσιους, ειναι για αυτούς που συνετά εχουν υπολογίσει τα κόστη κ τις μετακινήσεις τους. Κ ναι υπό προυποθέσεις, συμφέρει, κ οχι μόνο εμένα ούτε το 20% αλλά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό οικογενεειών.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης