-
Mάλλον έγινε αυτό που είπε ο Tkin73.
To αμάξι δε φάνηκε κλεισμένο κι όσο καλός κι εξυπηρετικός να είναι ένας πωλητής, δεν μπορεί να το κλείσει (π.χ. δεν ξέρει σίγουρα αν θα εγκριθεί το δάνειο) αν δεν υπάρχει μια min. προκαταβολή (μπορεί να φτιάξεις χαρτί παραγγελίας,αλλά δεν είναι δεσμευτικό για σένα,μπορεί αμέσως μετά να φύγεις και να πάρεις από αλλού αμάξι). Σε μια άλλη αντιπροσωπεία ή στα κεντρικά της FMH το είδαν ελεύθερο, πήγε κάποιος -ή ήταν γνωστός- έσκασε μετρητά και το πήρε.
Ότι έγινε,έγινε. Εύχομαι να περάσει γρήγορα ο καιρός της αναμονής και να το χαρείς με το καλό όταν έρθει! (δες και τη θετική πλευρά,θα σου έρθει καινούριο αμάξι μόλις το 'ξεφούρνισαν' από το εργοστάσιο,αντί γι αυτό που είχε σταθμευμένο -κανείς δε ξέρει πόσο- η αντιπροσωπεία στο τελωνείο).
-
Αν κατάλαβα καλά, ο άνθρωπος είδε ένα αυτοκίνητο που ήταν διαθέσιμο, το έκλεισε στο μιλητό και περίμενε την προέγκριση του δανείου για να δώσει προκαταβολή. Μόλις την πήρε, έδωσε προκαταβολή αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πετάξει.
Αν έγιναν έτσι τα πράγματα, δεν βρίσκω που μπορεί να στοιχειοθετηθεί το παράπονο του. Γιατί τα διαθέσιμα αυτοκίνητα εμφανίζονται σε μια λίστα διαθέσιμα για όλους τους εμπόρους. Μόλις δοθεί προκαταβολή για κάποιο, τότε και μόνο τότε αυτό δεσμεύεται και παύει να είναι διαθέσιμο. Ο άνθρωπος δεν είχε δώσει προκαταβολή και κάποιος άλλος τον πρόλαβε βάζοντας προκαταβολή στο διάστημα που περίμενε την προέγκριση του δανείου και το πήρε. Λογικό είναι από την πλευρά της αντιπροσωπείας να μη δεσμεύει αυτοκίνητα χωρίς προκαταβολή. Ξέρετε πόσοι υποψήφιοι πελάτες δεν παίρνουν τελικά προέγκριση δανείου; Και πόσο εύκολα μπορούν κάποιοι να ακυρώσουν μια παραγγελία αν δεν έχουν δώσει προκαταβολή; Οπότε, όπως λένε και οι αμερικάνοι: money talks, shit walks!
Ίσως το μοναδικό που θα μπορούσε να είχε γίνει διαφορετικά σε αυτή την ιστορία είναι ο πωλητής να του είχε ξεκαθαρίσει ότι μέχρι τη στιγμή που θα μπει η προκαταβολή, το αυτοκίνητο παραμένει ελεύθερο και μπορεί να το πάρει άλλος πελάτης. Και πάλι όμως, θεωρώ ότι ο μέσος έλληνας πιθανότατα θα το εκλάμβανε ως μέσο πίεσης για να κλείσει η πώληση και θα προτιμούσε να περιμένει την προέγκριση πριν δώσει την προκαταβολή.
-
Όλο το ζουμί και το φάουλ του πωλητή είναι η τελευταία παράγραφος του harisma
-
Εμένα πάντως μου είχαν πει ξεκάθαρα από την αρχή πως για να μπει η παραγγελία και να προχωρήσουμε πρέπει να δοθεί προκαταβολή.
-
Όλο το ζουμί και το φάουλ του πωλητή είναι η τελευταία παράγραφος του harisma
Φάουλ δεν θα το έλεγα. Στη χειρότερη περίπτωση παράλειψη (και αυτό πολύ τραβηγμένο). Για δύο λόγους: α) ο υποψήφιος αγοραστής θα έπρεπε να είναι πονηρεμένος. Δεν χρειάζεται και πολύ φαντασία για να καταλάβεις ότι όταν υπάρχει ένα τελευταίο αυτοκίνητο διαθέσιμο, πρέπει να δώσεις προκαταβολή για να το κλείσεις (no money, no honey) και β) γιατί, όπως είπα, ακόμη κι αν το είχε πει ο πωλητής, η πλειονότητα των αγοραστών θα το είχε ξεπεράσει ως sales trick και θα περίμενε την προέγκριση για να δώσει προκαταβολή. Ας μας πει και ο jobous αν είναι έτσι...
-
Και εμένα ξεκάθαρα μου είπαν ότι το χαρτί της παραγγελίας δε σημαίνει πολλά, για να προχωρήσει η παραγγελία πρέπει να μπει προκαταβολή. Αλλά αυτό το περιμένεις μάλλον πιο εύκολα, αν είναι παραγγελία με αναμονή από το εργοστάσιο. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει και κάποια ατυχία, γιατί φαίνεται ότι κάποιος έδωσε προκαταβολή στο λίγο χρόνο μέχρι να εγκριθεί το δάνειο.
Καλό κουράγιο, εγώ ήξερα εξαρχής ότι θα περιμένω και είναι ούτως ή άλλως δύσκολο, δε μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν αν είχα φτιαχτεί για το αμάξι σε 1-2 εβδομάδες και μου έλεγαν 3+ μήνες.
Στο επίσημο videaki για το Puma ST πάντως https://www.youtube.com/watch?v=5frsBPUt2sM, στο τέλος του (9:09), υπονοεί ότι δεν έχει κλείσει το εργοστάσιο, λέει ότι οι παραγγελίες αρχίζουν Σεπτέμβρη και τα πρώτα αμάξια θα παραδοθούν πριν τα Χριστούγεννα, κάτι είναι και αυτό... αν υποθέσουμε βέβαια ότι το Focus είναι από το ίδιο εργοστάσιο...
-
Δυστυχώς δεν μου το είπε ο πωλητής , αν μου το είχε πει θα του είχα δώσει άμεσα ένα ποσό για να μπορεί να το κλείσει.
Θεώρησα με το προκλείσιμο ότι είμαστε ΟΚ , απο την στιγμή που δεν μου είπε κάτι.
Τέσπα , όλα γίνονται για κάποιο λόγο, ελπίζω για καλό το αφήνουμε πίσω και προχωράμε.....
-
Jobus αναποδιές συμβαίνουν αλλά είμαι σίγουρος οτι η υπομονή σου θα αποζημιωθεί. Γενικά αν δεν **εγκριθεί **το δάνειο και να δώσεις και προκαταβολή ή να εξοφλήσεις δεν καπαρώνουν. Όταν τα παραπάνω γίνουν, πάντα μα πάντα ζητάμε επίμονα τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου που θα μας παραδωθεί. Μπορεί να σου πούνε οτι δεν είναι ακόμα στην γραμμή παραγωγής και δεν το έχουνε (λογικό) αλλά οφείλουν να στο δώσουν όταν αυτό μπεί . Και κάνεις tracking απο εκεί και πέρα και μετράς μήνες.
Στα ετοιμοπαράδοτα κακά τα ψέμματα, έτσι λειτουργεί ο κόσμος του εμπορίου,κρατήσεις δε γίνονται. Αν έρθει πελάτης με τις παραπάνω προυποθέσεις καλυμμένες και σε προλάβει δυστυχώς θα αναγκαστείς να περιμένεις. Αν δε στο διευκρίνησε ο πωλητής κακώς, ίσως απο κακή εκτίμηση και αυτός να μη το περίμενε οτι θα πουληθεί..
-
@mastoras78 πως κάνεις track με το Vin? Υπάρχει κάποιο site?
-
@mastoras78 πως κάνεις track με το Vin? Υπάρχει κάποιο site?
Όταν παρήγγειλα το δικό μου έκανα account στην εφαρμογή Ford Etis. Κάποια στιγμή με το VIN εμφανίστηκε το αυτοκίνητο μου με τα specs και κωδικούς του εξοπλισμού κάποιο διάστημα αφού μπήκε στην γραμμή παραγωγής και πρίν παραλάβω. Όχι οτι έγραφε πότε θα το έχω στα χέρια μου ακριβώς, αλλά ήξερα οτι κάτι γίνεται και δεν είμαι στα αζήτητα.
Όταν λέω 'tracking' εννοώ να δείξεις ενδιαφέρον για την παραγγελία σου και να ξέρεις τι ζητάς στην επικοινωνία σου με τον πωλητή σου(πχ VIN). Σου λένε πχ θα μπεί στην παραγωγή την τάδε εβδομάδα του έτους ή ότι υπήρξε καθυστέρηση.
Κάθε αντιπροσωπεία είναι διαφορετική πάντως όσον αφορά τους μηχανισμούς της και τα εργαλεία αναζήτησης.
-
αποφάσισα να γράψω εδώ την πρόσφατη εμπειρία μου (φυσιολογική μέχρι τώρα), ελπίζοντας ότι μπορεί να ξεκαθαρίσει και να βοηθησει σε μερικά σημεία που βλέπω ότι συζητιούνται εδώ. Ψάχναμε για νέο αυτοκίνητο (3μελης οικογένεια) τον αύγουστο και παραγγείλαμε Ford Focus Active στις 4 σεπτεμβρίου. Αντιπροσωπεία αυτή στην πέτρου ράλλη (είχαμε επισκεφθεί και κηφισό περιστέρι).
-
τον αύγουστο στους πωλητές υπήρχε μια σχετική άγνοια και 'δυσκολία' για το focus λόγω μετάβασης στον ήπια υβριδικό κινητήρα. Αντιθέτως το Puma ήταν παντού στην κορυφή της προώθησης με επικές ατάκες του στυλ 'τί να το κάνεις το active, το puma είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο'. Η αλήθεια είναι ότι μας ενδιέφερε και το πουμα, αλλά ήθελε αρκετή υπομονή και επιμονή για να πείσεις τον πωλητή ότι μας ενδιαφέρει και το active ώστε να μας δώσουν πληροφορίες (δεν υπήρχε τίποτα σχετικό επίσημα ανεβασμένο για ηπια υβριδικό στο ford site)
-
για το active και στις 2 αντιπροσωπειες πήραμε σαν 'ενημερωτικό φυλλάδιο' μια εκτύπωση ενός εσωτερικού mail που όντως εξηγούσε (μάλλον απευθυνόταν προς τους πωλητές) τα ακριβή χαρακτηριστικά και εξοπλισμό του 'νέου' Active (π.χ. διαθέσιμο μόνο με τα 155 άλογα)
-
η τελική τιμή με έκπτωση έβγαινε 23.300 για focus active (εννοείται παραγγελία) και 21.400 για puma st-line 1.0 125 (σχετικά ετοιμοπαράδοτο)
(εαν στο puma ήθελες 155 ίππους η τιμή ανέβαινε δυσανάλογα πάνω από 2 ή 2μιση χιλιαρικα διαφορά, και με φτωχοτερο εξοπλισμό από active, μιλάμε για st-line, ωστόσο δεν ήταν αυτό το κριτήριο της τελικής μας επιλογής είναι διαφορετικά αυτοκίνητα)
-
το focus κατασκευάζεται Γερμανία, το puma στη Ρουμανία
-
παραγωγή focus active ήταν για μέσα σεπτεμβρη, για την ακριβεια το magnetic grey στις 15 σεπτεμβρίου και μπλε στις 17 σεπτεμβρίου (διαθέσιμο υπόλοιπο αυτοκινητων για μήνα σεπτέμβριο 4 ή 5 ανά χρώμα τέτοια νουμερα, δεν κατάλαβα αν αυτά τα νουμερα αναφέρονται ανά χώρα ή ανά αντιπροσωπεια ή δεν ξέρω, αυτός τα έβλεπε online υποτίθεται στο πλάνο του εργοστασίου)
- με το που είπαμε το ΟΚ Σάββατο 4 σεπτεμβρίου (όμως με πληρωμη ντουκου και όχι χρηματοδοτικό) πήραμε επί τόπου χαρτί παραγγελίας επίσημο με αριθμό πλαισίου και κατοχυρωμένο στο όνομά μου με πλήρη στοιχεία. Προκαταβολη ζητήθηκε 1μιση χιλιάρικο και μπήκε χωρίς πίεση την Δευτέρα
- το πλάνο που μας εξηγηθηκε προφορικά λέει ότι ένα μηνα περίπου μετά την παραγωγη θα έρθει ελλάδα το αυτοκίνητο (δηλαδή μεσα οκτώβρη) και 3-4 εβδομάδες αργότερα θα έχουν τελειώσει τα γραφειοκρατικά και τελωνεια και θα μας παραδοθεί ελπίζουμε. Άρα κάπου μεσα στο νοέμβριο εκτός απροόπτου.
Ήταν ενδιαφέρον αυτό το ψάξιμο, σίγουρα ξεχνάω κι άλλες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Προσωπικά θεωρώ το active και πιο όμορφο στις λεπτομέρειες απο το απλό focus (εκτός από τα 3-4 εκατοστά πιο πάνω). Το πορτ-μπαγκαζ όντως δεν είναι το δυνατό του σημείο αλλά κάνοντας 'αυτοψία' με 2 μεγαλες βαλίτσες και 1 καρότσι δεν μπορώ να πω ότι τα 400+ λίτρα του puma (και άλλων B-SUVs) κάνουν κάποια συγκλονιστική διαφορά στην πράξη. Αυτά..!
-
-
Μια χαρα!
Καλοταξιδο και ατρακαριστο.
Ειναι γενικα καλυτερο αυτοκινητο το focus. Αλλο επιπεδο συγκριτικα με το puma. Και εγω αυτο πιστευω.
-
@ppppp Συγχαρητήρια για την επιλογή. Εύχομαι να το έχεις σύντομα χωρίς καμία ταλαιπωρία από την εταιρεία. Καλορίζικο, καλοταξιδο. Κλείσε τα αυτά σου στις εταιρικές αηδίες του promotion των πωλητών. Εκ διαμέτρου καλύτερο αυτοκίνητο το Focus active από το Puma ακόμα και αν το τελευταίο κατασκευαζόταν σε εργοστάσιο κάτω από την πύλη του Βραδεμβούργου! Το Puma είναι μόνο πιο όμορφο και αυτό είναι υποκειμενικό. Με το καλό να μοιραστείς τις πρώτες σου οδηγικές εμπειρίες μαζί μας!
Το θέμα του χώρου αποσκευών είναι πολύ σημαντικό για τον οικογενειάρχη. Η μπαγκαζιέρα θα γίνει πολύ φίλη σου στα ταξίδια. Αυτά τα μέχρι 400L είναι για μεγάλο σούπερ μόνο. Όταν τέσταρες στην αντιπροσωπεία με τις βαλίτσες και το καροτσάκι μάλλον δεν υπολόγισες το πόσα πράγματα θα έχεις στην καθημερινότητα σου παρατημένα αναγκαστικά στον χώρο των αποσκευών (της δουλειάς σου, αναλώσιμα, πυροσβεστήρα κλπ κλπ).
Τα σκεφτόμουν εχθές αυτά που τελειώσαμε τα βαψίματα στο σπίτι μετά από ανακαίνιση και πήγαμε με την γυναίκα στην αποθήκη των πεθερικών να κατεβάσουμε χειμερινά και χαλιά. Στον αυχένα μου ένιωθα το χαλί του σαλονιού παρά τα 580L του Octavia και πίσω έβλεπα με το ζόρι....
Για SW ή νέο Octavia είμαστε μόνο και ακόμα δεν έχουμε παιδιά. Αν το αντέχει η τσέπη σου σκέψου το Focus active sw. Αυτό είναι πραγματικά ΤΟ αυτοκίνητο/εργαλείο για τον μέσο οικογενειάρχη....
-
@ppppp : Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς (και εσύ) όσον το δυνατόν περισσότερο.
Πράγματι το Puma ζητάει ίδια ή και περισσότερα χρήματα από το Focus..... Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν τα αξίζει σε σχέση με το focus αλλά πουλάει πολύ και γενικά υπάρχει πολύ καλή προώθηση από τους πωλητές.
Ερώτηση : Με την παραγγελία πως είχες αριθμό πλαισίου ?? Είχε κατασκευαστεί το αυτοκίνητο ???
-
- το πλάνο που μας εξηγηθηκε προφορικά λέει ότι ένα μηνα περίπου μετά την παραγωγη θα έρθει ελλάδα το αυτοκίνητο (δηλαδή μεσα οκτώβρη) και 3-4 εβδομάδες αργότερα θα έχουν τελειώσει τα γραφειοκρατικά και τελωνεια και θα μας παραδοθεί ελπίζουμε. Άρα κάπου μεσα στο νοέμβριο εκτός απροόπτου.
Με το καλό να παραλάβεις και να το χαρείς με Υγεία...έκανες πολύ καλή επιλογή!!
Μπορεί να παραλάβεις και νωρίτερα, εμένα το Kuga είχε κατασκευαστεί 31 Ιανουαρίου και έφτασε Ελλάδα 14 Φερβουαρίου. Από 21 Φεβρ. ήταν έτοιμο να το παραλάβω.
-
@ppppp καλοτάξιδο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
@sabas_thess η Octavia και όλα τα sw προϋποθέτουν να έχεις οποσδήποτε parking και στο σπίτι και στην δουλεία, ψώνια μόνο σε μεγάλα s/m που έχουν parking και γενικά οπου και να πας 7στις 10 να πληρώνεις parking γιατί δεν θα βρίσκεις να παρκάρεις!
Δεν κάνουν όλοι κάθε μέρα μετακόμιση να πάρουν το θηρίο! Πολύ καλή η Octavia και όλα τα s/w σε χώρους αλλά όχι για καθημερινή χρήση!
-
για το χώρο αποσκευών: εντάξει δεν μπορώ να επιλέξω αυτοκίνητο με κριτήριο να κάνω πιθανή μετακόμιση με αυτό. Επίσης παίζει ρόλο και η ρεαλιστική αναβάθμιση που θα νιώσεις (προερχόμαστε από 3θυρο με ανυπαρκτο πορτ μπαγκαζ). Ωστόσο ναι ΚΑΙ η λογική ΚΑΙ η ίδια η ford 'επιβάλλουν' επιλογή για Station όταν το απόλυτο ζητούμενο είναι οι αποσκευές. Αλλά εκεί το πρόβλημα δεν είναι τόσο το κόστος όσο πρακτικά ο χωρος παρκιν που έχει ο καθενας στη διάθεσή του. Τέλος, δεν μπορώ να αποδεχτώ ούτε καν να φανταστώ αισθητικά (και όχι μόνο) μπαγαζιερα σε αυτοκίνητο τύπου puma
περί παραγγελίας και αριθμό πλαισίου: μα περιέγραψα αυτό ακριβώς, πώς λειτουργεί η διαδικασία. Ήδη από αύγουστο ο πωλητής έμπαινε στο σύστημα και έβλεπε focus active διαθέσιμα ανά χρώμα με συγκεκριμένη προγραμματισμένη ημερομηνία παραγωγής. Η τελική μας απόφαση και συμφωνία έγινε 4 σεπτεμβρίου. Επί τόπου το κλείνει, κράτηση κανονική με όλα τα στοιχεία του πελάτη, μου δίνει χαρτί παραγγελίας με αριθμό πλαισίου κατοχυρωμένο (και σε mail) και μου δείχνει στον υπολογιστή ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ημερομηνία κατασκευής 15 σεπτεμβρίου (σε λίγες μέρες δηλαδή τότε). Άρα εγώ καταλαβαίνω πως στο εργοστάσιο υπάρχει ήδη πλάνο που περιλαμβάνει αυτοκίνητα που ΘΑ κατασκευαστούν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες (τουλάχιστον σε ορίζοντα επόμενου μήνα) και έχουν ΗΔΗ αντιστοιχησει αριθμό πλαισίου. Και προκαταβολή μου είπε να βάλω σημερα-αυριο-μεθαυριο σε τέτοιο στυλ.
-
Η εισαγωγική παραγγέλνει πάντα κάποια αυτοκίνητα με συγκεκριμένο εξοπλισμό και χρώματα, ξέροντας πως θα τα πουλήσουν. Το να κλείσεις ένα από αυτά είναι απλό και πιο γρήγορο συνήθως. Οι καθυστερήσεις έρχονται όταν γίνεται custom παραγγελία από το 0.
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, ppppp!
-
Είναι η ασφάλεια η αλήθεια πως το θέμα πάρκιν είναι πολύ σοβαρό. Και εγώ όσο εμένα Πειραιά είχα πρόβλημα. Τώρα είμαι μέρα με την νύχτα γι'αυτό παρασύρομαι προς αυτά τα μεγέθη. Για Αττική μπαγκαζιέρα σε hatchback και Άγιος ο Θεός έχετε ένα δίκιο...
Ford Focus MK4