-
https://www.newsauto.gr/news/dacia-spring-erchete-to-ilektriko-ton-10-000-evro/amp/
Dacia Spring: Έρχεται το ηλεκτρικό των 10.000 ευρώ
-
https://www.newsauto.gr/news/dacia-spring-erchete-to-ilektriko-ton-10-000-evro/amp/
Dacia Spring: Έρχεται το ηλεκτρικό των 10.000 ευρώ
Ζωντας το Leaf των 109 ιππων και των 145 χλμ τελικής για 3 μήνες κάνω μια πρόβλεψη για το spring των 105 χλμ τελικής ότι με το που βγεις εθνική η ΑΟ και κινηθείς κοντά στη τελική του αυτόματα μιλάμε για κάτω από 120-130 αυτονομία, όχι ότι είναι λίγο φυσικά. Μένει να δούμε τα τεστ όταν έρθει με το καλό
-
45 ίππους θα έχει και μικρότερο από Sandero, λόγω ηλεκτρικής ροπής για χαμάλης στη πόλη μια χαρά θα είναι, αλλά άντε για καμιά Αττική Οδό, δε νομίζω πως θα έχει νόημα παραπάνω κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με αυτό το όχημα.
-
45 ίππους θα έχει και μικρότερο από Sandero, λόγω ηλεκτρικής ροπής για χαμάλης στη πόλη μια χαρά θα είναι, αλλά άντε για καμιά Αττική Οδό, δε νομίζω πως θα έχει νόημα παραπάνω κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με αυτό το όχημα.
Και τα Smart cdi 40κάτι ψωφάλογα έχουν με το πιό αργό κιβώτιο κιβώτιο ever αλλά γίνανε ανάρπαστα με τη λογική του αυτοκινήτου πόλης/σκούτερ με 4 τροχούς. Αν βαδίσει σε αυτή τη λογική και με καλή τιμή έχει μέλλον. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι υποδομές.
-
Αυτό δε χρειάζεται υποδομές, αφού δε θα βγει ποτέ για ταξίδι. Εννοείται ότι όποιος ΔΕΝ έχει φορτιστή στο σπίτι ή στη δουλειά ή κοντά του τσάμπα φορτιστή (πλέον έχουν πολλά Lidl, My Market, ΚΤΕΟ) δεν αγοράζει ηλεκτρικό.
-
Αυτό δε χρειάζεται υποδομές, αφού δε θα βγει ποτέ για ταξίδι. Εννοείται ότι όποιος ΔΕΝ έχει φορτιστή στο σπίτι ή στη δουλειά ή κοντά του τσάμπα φορτιστή (πλέον έχουν πολλά Lidl, My Market, ΚΤΕΟ) δεν αγοράζει ηλεκτρικό.
Ε ναί αυτό λέμε. Ότι απαιτείται φορτιστής. Αυτοκίνητο για αστική χρήση που ο υποψήφιος πελάτης μένει σε διαμέρισμα και δεν έχει την δυνατότητα φόρτισης. Φόρτιση στη δουλειά που λές και σουπερ μάρκετ δεν τα θεωρώ λύση. Το αμάξι μια χαρά είναι..
-
Με ενδιαφέρει κ εμένα πολύ. Τέτοιες λύσεις είναι καλές αποκλειστικά για πόλη. Εκεί που χρειάζεται δηλαδή. Κ το Amy θέλω να δω τιμή.
-
Το Amy ανήκει στην κατηγορία των μικρών πόλης κι αυτά τα οχήματα δεν προσφέρουν δικαστή παθητική ασφάλεια, ούτε αξιοπρεπή τελική ταχύτητα.
-
είναι σαν τα ηλεκτρικά περονοφόρα.
Προσφέρουν περιορισμένη εμβέλεια σε συγκεκριμένο χώρο για προκαθορισμένες ώρες.
-
Ακριβως το οτι είναι απαραιτητη προυποθεση η υπαρξη δυνατοτητας φόρτισης σημαινει ότι θα απευθυνθουν κυριως σε κατοικους περιαστικων περιοχων οπου υπαρχουν περισσοτερες πυλωτες, γκαραζ κλπ Εκει αλλωστε είναι και οι περιοχες οπου κάνεις ευκολα πολλά χλμ και θα ερθει η αποσβεση πιο ευκολα.
Αμα μενεις στη Κυψελη και θέλεις να κανεις 40 χλμ την ημερα στο κέντρο πιο ρεαλιστικο σου είναι ένα Σμαρτ απ ενα ηλεκτρικο
-
Στην Κυψέλη πας κ με τα πόδια. Το Amy είναι μικρότερο, φθηνότερο από Smart και καλύπτει τις ανάγκες του κέντρου. Μία οικογένεια παίρνει ευκολότερα ένα καινούργιο όχημα με 4 ροδες και προστατευμένο από τις καιρικές συνθήκες για να πάει η μάνα για ψώνια, ο πατέρας Κολωνάκι για ένα ραντεβού, η κόρη να βγει Σάββατο βράδυ στην Αγίας Ειρήνης και ο γιός στη νομική για μαθήματα.
Αυτά τα αυτοκίνητα θα απαντήσουν τις ανάγκες των κέντρων των μεγάλων πόλεων, και αφού τα τωρινά ηλεκτρικά δεν καλύπτουν καμία άλλη ανάγκη, τα βλέπω ως πιο σωστή επιλογή τη δεδομένη στιγμή. Και Ευρώπη δεν θέλουν καν δίπλωμα και φορολογικά είναι ασήμαντο μέγεθος.
Εγώ δηλαδή για κέντρο Αθήνα και δουλειές γύρω γύρω, χωρίς να πάρω κάποιο δίκυκλο, θα με βόλευε ένα τέτοιο.
Περιμένω να δω τιμές πρώτα βέβαια.
-
Το Amy είναι μικρότερο, φθηνότερο από Smart και καλύπτει τις ανάγκες του κέντρου. Περιμένω να δω τιμές πρώτα βέβαια.
Οταν το είχα ψάξει, νομίζω κοντά στο 8αρι κινούνταν. κάπου εκεί θα παίξει κ στην Ελλάδα, αν θα έρθει...υπάρχει επίσημη ενημέρωση οτι θα το φέρουν? επισης φοβάμαι λίγο την ασφάλεια αν σε πλευροκοπήσει κανονικό αυτοκίνητο δεν ξέρω τι θα απομείνει...κ γενικά ειναι περιορισμένης χρήσης. Θα είχε ένα νόημα αν μεγάλο ποσοστό των οχημάτων του κέντρου ήταν τέτοιου τύπου με τους περιορισμούς στην μέγιστη ταχύτητα. Πάντως μία που ειπες κ για smart, το ηλεκτρικό δεν το λες κ φθηνό...θα πω οτι ειναι πανάκριβο!!! κ η αυτονομία του απογοητευτική, 145 εώς 160 χιλιόμετρα...πραγματικά χωρίς μεγάλο δίκτυο φορτιστών δεν ξέρω ποιος θα πάει σε smart
-
Amy είχαν δώσει τιμή 6000 στην Γαλλία. Τα Smart είχαν περισσότερη ασφάλεια που πήγαιναν σταθερά 140+ εθνική?!
Για όχημα ειδικού σκοπού μιλάω, αντί κάποιος να πάρει 3τροχο scooter στα ίδια λεφτά ή μικρό μηχανάκι χωρίς πρότερη εμπειρία, πολύ ασφαλέστερη επιλογή.
Κ επίσης δεν καις το θερμικό σου στο κέντρο, κ παρκάρεις σε τρύπες!
-
Εφετζίδικο βιντεάκι, αλλά με 70-100 km/h θα κάνω επιπλέον περίπου 2 ώρες ταξίδι να φτάσω Λάρισα -και να 'χω το νου μου ν'ανοιγοκλείνω το air condition-. Ακόμη κι αν σταματήσω Αταλάντη για να φορτίσω και να πάω πιο γρήγορα κι άνετα,θα χάσω κανένα μισάωρο. Χρειάζεται,όπως λέει, να γίνουν οι επιπλέον σταθμοί και να έχουν κι από δυο-τρεις κολώνες ο καθένας, όπως στις αντλίες βενζίνης.
Για να δούμε αν θα γίνουν ή θα μείνουν στα λόγια,όπως και με τους σταθμούς ανεφοδιασμού φ.α.
Επίσης, έπρεπε να μας πει και το κόστος στα 370χλμ. για να έχουμε μια πλήρη εικόνα.
-
Εαν είναι να πηγαίνω με τέτοιες ταχύτητες και να ιδρώνω στην μισή διαδρομή και να έχω θόρυβο από τα παράθυρα (πάει το αθόρυβο του πράγματος), καλύτερα με το ΚΤΕΛ, πιο γρήγορα θα φτάσω! Άσε που με 80χαω θα πεθάνω από βαρεμάρα! Μόνο για πόλη κάνουν και με τις προϋποθέσεις που έχουμε αναφέρει τόσες φορές.
-
Μεγαλη μ@@κια.
Οταν θα χανει την αποδοση της με τα χρονια ακομα και στην πολη θα ειναι για αργοσχολους.
-
Tesla Model 3: Μέτρια βαθμολογία λόγω ανεπαρκούς αλληλεπίδρασης με τον οδηγό, σε σχετικές δοκιμές
https://www.insomnia.gr/articles/transport/tesla/tesla-model-3-metria-vathmologia-euro-ncap/
-
-
-
Εφετζίδικο βιντεάκι, αλλά με 70-100 km/h θα κάνω επιπλέον περίπου 2 ώρες ταξίδι να φτάσω Λάρισα -και να 'χω το νου μου ν'ανοιγοκλείνω το air condition-. Ακόμη κι αν σταματήσω Αταλάντη για να φορτίσω και να πάω πιο γρήγορα κι άνετα,θα χάσω κανένα μισάωρο. Χρειάζεται,όπως λέει, να γίνουν οι επιπλέον σταθμοί και να έχουν κι από δυο-τρεις κολώνες ο καθένας, όπως στις αντλίες βενζίνης.
Για να δούμε αν θα γίνουν ή θα μείνουν στα λόγια,όπως και με τους σταθμούς ανεφοδιασμού φ.α.
Επίσης, έπρεπε να μας πει και το κόστος στα 370χλμ. για να έχουμε μια πλήρη εικόνα.
οπως τα γραφεις με 80 χλμ επιστροφη στην δεκαετια του 1980 ....8 ωρες αθηνα θεσσαλονικη με την ψυχη στο στομα , κλεισε κλιματιστικο για τι δεν φτανουμε στα ΣΕΑ μην ανοιγεις παραθυρα κοβει το αμαξι....40000 αμαξι και να πηγαινεις με 80 χλμ και να εχεις τελικη 150.....καταντια....βοηθητικο παντως το βιντεακι ....ο αντιπρωσωπος μουντζωνεται που του εδωσε το αμαξι....
εννοειται οτι αν πας απλα με τα ορια των 130 χλμ δεν φτανεις ουτε στα ΣΕΑ της αταλαντης για φορτιση....
τωρα αν σου περισσεουν 40000 για gt 208 για βολτες στην αθηνα και εχεις και εναν χωρο που δεν κινδυνεύεις να σου κλέψουν τον φορτιστη με τα καλωδια οκ μαζι σας...
gt με 80 χλμ οτι και να πεις....
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης