-
Eίναι λάθος η άποψη ότι τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή απευθύνονται σε ανθρώπους που δεν τους νοιάζει η κατανάλωση. Όλους τους νοιάζει, απλά σε αυτούς είναι συνήθως κάτι το δευτερεύον. Δεν κόπτονται γι' αυτή, αλλά είναι καλοδεχούμενη.
Και ναι, όπως κάθε ακριβό αρχικά προιόν, απευθύνονται αυτή τη στιγμή σε έχοντες και κατέχοντες. Τουλάχιστον τα γνωστά μαγαζιά. Γιατί υπάρχουν και τα κινέζικα που κάποια στιγμή θα έρχονται σωρηδόν, είναι θέμα χρόνου, τα οποία θα απευθύνονται σε αυτούς με μικρό βαλάντιο. Γίνεται ήδη στην χώρα τους.
-
Πάντως η τρεχουσα τεχνολογία με τις μπαταρίες, φαίνεται ως ένα μεταβατικό στάδιο. Δύσκολο μεν στη διαχείριση του καύσιμο, αλλά πολλά υποσχόμενο το υδρογόνο. Είτε για καύση είτε για ηλεκτροχημική αντίδραση. Τελευταία όλοι και περισσότερα δημοσιεύματα κυκλοφορούν
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/zeroe-ta-shedia-tis-airbus-gia-aeroskafi-midenikon-rypon
Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το 'μπλε υδρογονο', που είναι υδρογόνο που παράγεται από φυσικό αέριο με διαδικασίες που κατακρατούν το διοξείδιο και δεν το απελευθερώνουν στην ατμόσφαιρα. Πρόσφατη είδηση ή αποστολή φορτίου αμμωνίας παρασκευασμένης με αυτή τη διαδικασία από Σαουδική Αραβία στην Ιαπωνία, που θα καεί για ηλεκτροπαραγωγή (η καύση αμμωνίας δεν παράγει διοξείδιο).
Επίσης το υδρογόνο ίσως λύσει το πρόβλημα αποθήκευσης ενέργειας των ΑΠΕ, υπάρχουν πολλοί λόγοι να υιοθετηθεί.
-
Πάντως η τρεχουσα τεχνολογία με τις μπαταρίες, φαίνεται ως ένα μεταβατικό στάδιο.
Πολύ σωστό αυτό. Νομίζω το 25 θα είναι κομβικό έτος, ίσως από το 23 που είπε ο elon να έχουμε τις μπαταρίες νέας τεχνολογίας οπότε εκεί θα αρχίσει να αχνοφαίνεται που θα κάτσει η μπίλια.
-
-
Είδα ένα άγνωστης ταυτότητας όχημα στο Μαρούσι σήμερα και τελικά ήταν leaf.. Εντελώς αθόρυβο, παραλίγο να το πατήσω..
-
https://www.newsauto.gr/news/dacia-spring-erchete-to-ilektriko-ton-10-000-evro/amp/
Dacia Spring: Έρχεται το ηλεκτρικό των 10.000 ευρώ
-
https://www.newsauto.gr/news/dacia-spring-erchete-to-ilektriko-ton-10-000-evro/amp/
Dacia Spring: Έρχεται το ηλεκτρικό των 10.000 ευρώ
Ζωντας το Leaf των 109 ιππων και των 145 χλμ τελικής για 3 μήνες κάνω μια πρόβλεψη για το spring των 105 χλμ τελικής ότι με το που βγεις εθνική η ΑΟ και κινηθείς κοντά στη τελική του αυτόματα μιλάμε για κάτω από 120-130 αυτονομία, όχι ότι είναι λίγο φυσικά. Μένει να δούμε τα τεστ όταν έρθει με το καλό
-
45 ίππους θα έχει και μικρότερο από Sandero, λόγω ηλεκτρικής ροπής για χαμάλης στη πόλη μια χαρά θα είναι, αλλά άντε για καμιά Αττική Οδό, δε νομίζω πως θα έχει νόημα παραπάνω κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με αυτό το όχημα.
-
45 ίππους θα έχει και μικρότερο από Sandero, λόγω ηλεκτρικής ροπής για χαμάλης στη πόλη μια χαρά θα είναι, αλλά άντε για καμιά Αττική Οδό, δε νομίζω πως θα έχει νόημα παραπάνω κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με αυτό το όχημα.
Και τα Smart cdi 40κάτι ψωφάλογα έχουν με το πιό αργό κιβώτιο κιβώτιο ever αλλά γίνανε ανάρπαστα με τη λογική του αυτοκινήτου πόλης/σκούτερ με 4 τροχούς. Αν βαδίσει σε αυτή τη λογική και με καλή τιμή έχει μέλλον. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι υποδομές.
-
Αυτό δε χρειάζεται υποδομές, αφού δε θα βγει ποτέ για ταξίδι. Εννοείται ότι όποιος ΔΕΝ έχει φορτιστή στο σπίτι ή στη δουλειά ή κοντά του τσάμπα φορτιστή (πλέον έχουν πολλά Lidl, My Market, ΚΤΕΟ) δεν αγοράζει ηλεκτρικό.
-
Αυτό δε χρειάζεται υποδομές, αφού δε θα βγει ποτέ για ταξίδι. Εννοείται ότι όποιος ΔΕΝ έχει φορτιστή στο σπίτι ή στη δουλειά ή κοντά του τσάμπα φορτιστή (πλέον έχουν πολλά Lidl, My Market, ΚΤΕΟ) δεν αγοράζει ηλεκτρικό.
Ε ναί αυτό λέμε. Ότι απαιτείται φορτιστής. Αυτοκίνητο για αστική χρήση που ο υποψήφιος πελάτης μένει σε διαμέρισμα και δεν έχει την δυνατότητα φόρτισης. Φόρτιση στη δουλειά που λές και σουπερ μάρκετ δεν τα θεωρώ λύση. Το αμάξι μια χαρά είναι..
-
Με ενδιαφέρει κ εμένα πολύ. Τέτοιες λύσεις είναι καλές αποκλειστικά για πόλη. Εκεί που χρειάζεται δηλαδή. Κ το Amy θέλω να δω τιμή.
-
Το Amy ανήκει στην κατηγορία των μικρών πόλης κι αυτά τα οχήματα δεν προσφέρουν δικαστή παθητική ασφάλεια, ούτε αξιοπρεπή τελική ταχύτητα.
-
είναι σαν τα ηλεκτρικά περονοφόρα.
Προσφέρουν περιορισμένη εμβέλεια σε συγκεκριμένο χώρο για προκαθορισμένες ώρες.
-
Ακριβως το οτι είναι απαραιτητη προυποθεση η υπαρξη δυνατοτητας φόρτισης σημαινει ότι θα απευθυνθουν κυριως σε κατοικους περιαστικων περιοχων οπου υπαρχουν περισσοτερες πυλωτες, γκαραζ κλπ Εκει αλλωστε είναι και οι περιοχες οπου κάνεις ευκολα πολλά χλμ και θα ερθει η αποσβεση πιο ευκολα.
Αμα μενεις στη Κυψελη και θέλεις να κανεις 40 χλμ την ημερα στο κέντρο πιο ρεαλιστικο σου είναι ένα Σμαρτ απ ενα ηλεκτρικο
-
Στην Κυψέλη πας κ με τα πόδια. Το Amy είναι μικρότερο, φθηνότερο από Smart και καλύπτει τις ανάγκες του κέντρου. Μία οικογένεια παίρνει ευκολότερα ένα καινούργιο όχημα με 4 ροδες και προστατευμένο από τις καιρικές συνθήκες για να πάει η μάνα για ψώνια, ο πατέρας Κολωνάκι για ένα ραντεβού, η κόρη να βγει Σάββατο βράδυ στην Αγίας Ειρήνης και ο γιός στη νομική για μαθήματα.
Αυτά τα αυτοκίνητα θα απαντήσουν τις ανάγκες των κέντρων των μεγάλων πόλεων, και αφού τα τωρινά ηλεκτρικά δεν καλύπτουν καμία άλλη ανάγκη, τα βλέπω ως πιο σωστή επιλογή τη δεδομένη στιγμή. Και Ευρώπη δεν θέλουν καν δίπλωμα και φορολογικά είναι ασήμαντο μέγεθος.
Εγώ δηλαδή για κέντρο Αθήνα και δουλειές γύρω γύρω, χωρίς να πάρω κάποιο δίκυκλο, θα με βόλευε ένα τέτοιο.
Περιμένω να δω τιμές πρώτα βέβαια.
-
Το Amy είναι μικρότερο, φθηνότερο από Smart και καλύπτει τις ανάγκες του κέντρου. Περιμένω να δω τιμές πρώτα βέβαια.
Οταν το είχα ψάξει, νομίζω κοντά στο 8αρι κινούνταν. κάπου εκεί θα παίξει κ στην Ελλάδα, αν θα έρθει...υπάρχει επίσημη ενημέρωση οτι θα το φέρουν? επισης φοβάμαι λίγο την ασφάλεια αν σε πλευροκοπήσει κανονικό αυτοκίνητο δεν ξέρω τι θα απομείνει...κ γενικά ειναι περιορισμένης χρήσης. Θα είχε ένα νόημα αν μεγάλο ποσοστό των οχημάτων του κέντρου ήταν τέτοιου τύπου με τους περιορισμούς στην μέγιστη ταχύτητα. Πάντως μία που ειπες κ για smart, το ηλεκτρικό δεν το λες κ φθηνό...θα πω οτι ειναι πανάκριβο!!! κ η αυτονομία του απογοητευτική, 145 εώς 160 χιλιόμετρα...πραγματικά χωρίς μεγάλο δίκτυο φορτιστών δεν ξέρω ποιος θα πάει σε smart
-
Amy είχαν δώσει τιμή 6000 στην Γαλλία. Τα Smart είχαν περισσότερη ασφάλεια που πήγαιναν σταθερά 140+ εθνική?!
Για όχημα ειδικού σκοπού μιλάω, αντί κάποιος να πάρει 3τροχο scooter στα ίδια λεφτά ή μικρό μηχανάκι χωρίς πρότερη εμπειρία, πολύ ασφαλέστερη επιλογή.
Κ επίσης δεν καις το θερμικό σου στο κέντρο, κ παρκάρεις σε τρύπες!
-
Εφετζίδικο βιντεάκι, αλλά με 70-100 km/h θα κάνω επιπλέον περίπου 2 ώρες ταξίδι να φτάσω Λάρισα -και να 'χω το νου μου ν'ανοιγοκλείνω το air condition-. Ακόμη κι αν σταματήσω Αταλάντη για να φορτίσω και να πάω πιο γρήγορα κι άνετα,θα χάσω κανένα μισάωρο. Χρειάζεται,όπως λέει, να γίνουν οι επιπλέον σταθμοί και να έχουν κι από δυο-τρεις κολώνες ο καθένας, όπως στις αντλίες βενζίνης.
Για να δούμε αν θα γίνουν ή θα μείνουν στα λόγια,όπως και με τους σταθμούς ανεφοδιασμού φ.α.
Επίσης, έπρεπε να μας πει και το κόστος στα 370χλμ. για να έχουμε μια πλήρη εικόνα.
-
Εαν είναι να πηγαίνω με τέτοιες ταχύτητες και να ιδρώνω στην μισή διαδρομή και να έχω θόρυβο από τα παράθυρα (πάει το αθόρυβο του πράγματος), καλύτερα με το ΚΤΕΛ, πιο γρήγορα θα φτάσω! Άσε που με 80χαω θα πεθάνω από βαρεμάρα! Μόνο για πόλη κάνουν και με τις προϋποθέσεις που έχουμε αναφέρει τόσες φορές.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης