Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μitsubishi Lancer Evo X
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μitsubishi Lancer Evo X
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 38 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    162
    794
    3191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 @harisma23 last edited by

      Προφανώς και μπορείς να το χρησιμοποιείς σαν daily, καθώς πρόκειται για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο.

      Στα νούμερα της χρήσης και της συντήρησης όμως θα διαφωνήσουμε. Κατανάλωση εξωφρενική και συντήρηση πανάκριβη για daily, ειδικά για το μέσο Έλληνα. Αν τώρα αυτά είναι λογικά για rally replica είναι παρηγοριά στον άρρωστο, γιατί δεν θα κάνει κάθε μέρα rally ο Αλέξανδρος αλλά θα το έχει για καθημερινό αυτοκίνητο.

      Ένα αυτοκίνητο που κάποτε κόστιζε καινούργιο περισσότερα από 50.000€ δεν είναι αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα, ακόμα και τώρα κοστίζει μεταχειρισμένο από 20.000€ και πάντα η συντήρηση αναλογεί με την αρχική κοστολόγηση από τον κατασκευαστή.

      Μιλάμε για ένα 2λιτρο 280+ αλόγων με σετάρισμα όχι ανάλογο της οικονομίας αλλά της απόδοσης. Επίσης η κατασκευή του στηρίζεται σε rally οπότε πάρα πολλά εξαρτήματα είναι φτιαγμένα για εκείνες τις προδιαγραφές, άρα πολύ ακριβότερα. Ακόμα είναι φτιαγμένο με τη φιλοσοφία των γρήγορων χιλιομέτρων και όχι του χιλιομετροφάγου. Daily μπορεί να είναι οποιοδήποτε αυτοκίνητο αλλά εξαρτάται στο που έχει δώσει βαρύτητα ο κατασκευαστής, στην άνεση, στην οικονομία, στην σπορ αίσθηση κλπ.

      Το evo δεν δίνει την εικόνα ότι έχει φτιαχτεί για daily άρα θα πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί. Οπότε για αυτό το οποίο φτιάχτηκε μια χαρά λογική, ακριβή ναι μεν αλλά λογική ΄συντήρηση για αυτό που προσφέρει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Αν παρω το sport θα του βαλω ολη τη λιστα hks και θα αφησω τις τιμες πανω με το καρτελακι...

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 10
        • T
          the_emperor last edited by

          Επειδή με τον Αλέξανδρο είμαστε φίλοι και συζητούσαμε από την αρχή τις επιλογές του σε αμάξι, βασικό κριτήριο ήταν η χρήση που θα κάνει στο αυτοκίνητο. Με μέσο όρο 5-6.000 χλμ το χρόνο που κάνει ο Αλέξανδρος το θέμα κατανάλωση δεν έχει ουσιαστικά αξία. Γι' αυτό και από πολύ νωρίς του πρότεινα να κοιτάξει τη λύση impreza sti - evo εφόσον ήθελε ένα αμάξι για να το απολαύσει, να το έχει χόμπι και όχι για να κάνει καθημερινές μετακινήσεις. Ακόμη και να αλλάξει κάπως η πραγματικότητα αυτή, στη χειρότερη περίπτωση να διανύει πολύ μικρές αποστάσεις που δεν θα κάνουν διαφορά στην...τσέπη του.

          Το αμάξι είναι ΑΠΟΛΑΥΣΗ, το κάναμε και χθες βόλτα περίπου 1,5 ώρα (αν όχι περισσότερο), είναι κουκλί πραγματικά (το γράφω εγώ που δεν μου αρέσουν γενικά τα σεντάν!), έχει και ωραίο σαλόνι με εξαιρετική συναρμογή (παρά το γεγονός ότι τα πλαστικά είναι σκληρά στα περισσότερα σημεία (who f@cking cares though...!!) , τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία στήριξη. Ίσως η ηχομόνωση να μπορούσε να είναι λίιιγο καλύτερη (εμένα μου φάνηκε να έχει λίγη φασαρία κυρίως όταν το γκάζι πλησιάζει το πάτωμα...) αλλά...πάλι όλα αυτά μου μοιάζουν ασήμαντα σε ένα ΤΕΤΟΙΟ αμάξι...Τα σημαντικά είναι άλλα: έχει απίστευτο μοτέρ που σε ΚΑΡΦΩΝΕΙ (όχι κολλάει...ΚΑΡΦΩΝΕΙ) στο κάθισμα σε κάθε επιτάχυνση, η ποιότητα κύλισης είναι πάρα πολύ καλή, δεν κοπανάει, ΔΕΝ ΓΕΡΝΕΙ ούτε για πλάκα, το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ καλό, ενώ μόλις το μάθει και ο Άλεξ ακόμη καλύτερα - γιατί το αμάξι χρειάζεται 'πάρα πολύ διάβασμα' - θα ξεδιπλώσει πλήρως και τη μεγαλύτερη αρετή που έχει αυτό το αμάξι: το ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ!

          Στον Αλέξανδρο τα έχω πει ήδη πολλές φορές από κοντά, αλλά θα επαναλάβω και από εδώ την τεράστια χαρά μου που πήρε αυτό το αμάξι - το χαίρομαι σαν να είναι δικό μου πραγματικά - να έχει άπειρα ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΛΜ, ώστε να απολαύσει αυτό το ΟΠΛΟ που έχει στα χέρια του!

          PS1: Όταν μου έλεγε για fiesta ST, εγώ έλεγα EVO...και επέμενα! Ευτυχώς που με άκουσε!!

          PS2: Δεν γίνεται να μην κοιτάξεις το αμάξι όταν περνάει!! 😉 Μέχρι και κουβέντα σε φανάρι μας έπιασαν!! Επόμενος στόχος να τον...παντρέψουμε!!! 😛

          PS3: Περιμένω να σπάσει το ρεκόρ μου σε εκείνη τη στροφή στην έξοδο της Ιόνιας που είχα πάρει με 130+ με την giulia veloce και με τον πωλητή να κρατιέται από ...όπου έβρισκε!! LOL!!

          Να το χαρείς πασά μου!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • fanis75
            fanis75 moderator @the_emperor last edited by

            θα ξεδιπλώσει πλήρως και τη μεγαλύτερη αρετή που έχει αυτό το αμάξι: το ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ!

            PS1: Όταν μου έλεγε για fiesta ST, εγώ έλεγα EVO...και επέμνα! Ευτυχώς που με άκουσε!!

            PS2: Δεν γίνεται να μην κοιτάξεις το αμάξι όταν περνάει!! 😉 Μέχρι και κουβέντα σε φανάρι μας έπιασαν!! Επόμενος στόχος να τον...παντρέψουμε!!! 😛

            PS3: Περιμένω να σπάσει το ρεκόρ μου σε εκείνη τη στροφή στην έξοδο της Ιόνιας που είχα πάρει με 130+ με την giulia veloce και με τον πωλητή να κρατιέται από ...όπου έβρισκε!! LOL!!

            1. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ειδικά με αυτή την ανάρητηση στρίβει με την σκέψη!

            2. Το Φιέστα είναι καλύτερο....αχαχαχα!!!

            3. Να με καλέσετε στον γάμο παρακαλώ...θα τον πάω με Έβο!

            4. Για πλάκα το σπάει, με 200+ μπορεί να περάσει. Δεν ξέρω εαν ακόμα υπάρχει (γιατί τότε που βγήκε δεν υπήρχε) αυτοκίνητο που μπορεί να στρίψει καλύτερα από το Έβο. Εαν έχετε αμφιβολίες έρχομαι με τον κουμπάρο μου πάνω να μας πάει μια βόλτα....είναι λίγο ταλιμπάν, αλλά εξαιρετικός οδηγός (και λόγω του ότι είναι και πιλότος έχει και φοβερά αντανακλαστικά).

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • T
              the_emperor @fanis75 last edited by

              The_Emperor wrote:

              θα ξεδιπλώσει πλήρως και τη μεγαλύτερη αρετή που έχει αυτό το αμάξι: το ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ!

              PS1: Όταν μου έλεγε για fiesta ST, εγώ έλεγα EVO...και επέμνα! Ευτυχώς που με άκουσε!!

              PS2: Δεν γίνεται να μην κοιτάξεις το αμάξι όταν περνάει!! 😉 Μέχρι και κουβέντα σε φανάρι μας έπιασαν!! Επόμενος στόχος να τον...παντρέψουμε!!! 😛

              PS3: Περιμένω να σπάσει το ρεκόρ μου σε εκείνη τη στροφή στην έξοδο της Ιόνιας που είχα πάρει με 130+ με την giulia veloce και με τον πωλητή να κρατιέται από ...όπου έβρισκε!! LOL!!

              1. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ειδικά με αυτή την ανάρητηση στρίβει με την σκέψη!

              2. Το Φιέστα είναι καλύτερο....αχαχαχα!!!

              3. Να με καλέσετε στον γάμο παρακαλώ...θα τον πάω με Έβο!

              4. Για πλάκα το σπάει, με 200+ μπορεί να περάσει. Δεν ξέρω εαν ακόμα υπάρχει (γιατί τότε που βγήκε δεν υπήρχε) αυτοκίνητο που μπορεί να στρίψει καλύτερα από το Έβο. Εαν έχετε αμφιβολίες έρχομαι με τον κουμπάρο μου πάνω να μας πάει μια βόλτα....είναι λίγο ταλιμπάν, αλλά εξαιρετικός οδηγός (και λόγω του ότι είναι και πιλότος έχει και φοβερά αντανακλαστικά).

              1. Ισχύει!!

              2. Γ@αμάει το Fiesta...αλλά το EVO είναι άλλη κατηγορία!

              3. Άσε κούκλε! Πάρε θέση στη...σειρά!! 😛 😛 😛

              Εμένα με είχαν πάει στην εκκλησία με το impreza sti 370 ps!!!

              1. Η συγκεκριμένη στροφή είναι πραγματικά επικίνδυνη! Αν θυμάμαι καλά έχουν όριο εκεί 60! Χθες είχε βρέξει κιόλας ενώ μια ελαφρά ψιχάλα έπεσε και κατά τη διάρκεια της βόλτας. Μόνο το καθαρό και στεγνό οδόστρωμα προσφέρονται για...ταλιμπανιές με ασφάλεια! Και εγώ πίστευω πάντως ότι το EVO την έχει τη στροφή με περισσότερα! (200 που γράφεις βέβαια με...τίποτα....!)
              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • fanis75
                fanis75 moderator @the_emperor last edited by

                1. Γ@αμάει το Fiesta...αλλά το EVO είναι άλλη κατηγορία!

                2. Άσε κούκλε! Πάρε θέση στη...σειρά!! 😛 😛 😛

                3. Η συγκεκριμένη στροφή είναι πραγματικά επικίνδυνη! Αν θυμάμαι καλά έχουν όριο εκεί 60! Χθες είχε βρέξει κιόλας ενώ μια ελαφρά ψιχάλα έπεσε και κατά τη διάρκεια της βόλτας. Μόνο το καθαρό και στεγνό οδόστρωμα προσφέρονται για...ταλιμπανιές με ασφάλεια! Και εγώ πίστευω πάντως ότι το EVO την έχει τη στροφή με περισσότερα! (200 που γράφεις βέβαια με...τίποτα....!)

                1. Εννοείται, πλάκα έκανα...αχαχαχα!

                2. Εγώ θα τον πάω γιατί είμαι φιλοξενούμενος....εσείς το έχετε κάθε μέρα!

                3. Δεν την ξέρω την στροφή προφανώς...αλλά σίγουρα μπορεί να στρίψει αρκετά πιο γρήγορα από την Τζούλια, Τώρα πόσο πιο γρήγορα δεν ξέρω, χάρη ευφημισμοού έγραψα τα 200 (αν και δεν πρέπει να είναι μακριά!). Σίγουρα πάντως μπορεί με περισσότερα από την τελική της Μίτο μου. 

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • gatoz
                  gatoz @alexandros-k last edited by

                  Ξεθαβω το τοπικο, καθως πλεον εγινα κι εγω κατοχος ενος Evo X 

                  ωρε....

                  ζηλευω ωρε...

                  καλοταξιδο. οταν ερθει ο γατος παγουρουπολη θελει βολτα. αριστερη. θα κατσει αριστερα.

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Βασιλη τα λεμε απειρες φορες μεταξυ μας . Σε ευχαριστω παρα πολυ .

                    Το Εvo οσο το μαθαινεις τοσο σε ενθουσιαζει , δεν τα καταλαβαινεις ολα ουτε με την 1η βολτα, ουτε με την 2η . Ειναι οπλο και τα οπλα θελουν και προσοχη. Μιλαμε οσο το οδηγω και το μαθαινω τοσο με πορωνει 

                    Φανη και Γατε, ελατε εσεις Γιαννενα κι ολο και κατι θα κανουμε 

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • nickthetrib
                      nickthetrib @gatoz last edited by

                      alexandros.K wrote:

                      Ξεθαβω το τοπικο, καθως πλεον εγινα κι εγω κατοχος ενος Evo X 

                      ωρε....

                      ζηλευω ωρε...

                      καλοταξιδο. οταν ερθει ο γατος παγουρουπολη θελει βολτα. αριστερη. θα κατσει αριστερα.

                      Και εγώ σαν τον Γάτο, ας είναι και μικρή η βόλτα, δεν με πειράζει. Και μη μας πεις όχι!!!! Ο αυτοκράτωρ έχει ήδη κάνει !!!

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Κι εσυ , μην μεινεις παραπονεμενος 

                        Στους επομενους θα βαλω εισιτήριο να ξερετε 

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Να το χαρεις Αλέξανδρε!

                          Σουπερ το εργαλείο!

                          Μην το δινεις πολύ στο Βασίλη γιατι τον βλέπω για stage 2... 

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Πω πω παίδες μου θυμίσατε τις πρώτες μου μέρες με το 10άρι όταν το είχα πάρει που είχα χάσει τη γη κάτω απ'τα πόδια μου.

                            Το φοβερό ξέρετε ποιό είναι? Ότι εκεί που λες, τέλος είμαι όριο...δε πάει άλλο...το αυτοκίνητο σου βγάζει γλώσσα, σε κοροϊδεύει κανονικά στα μούτρα σου γιατί έχει κι άλλο!! Ναι παίδες, έχει κι άλλο. Δε πρόκειται ποτέ να φτάσεις τα όρια του αυτοκινήτου...and that's a fact!

                            Ο τρόπος που στρίβει το έβο, ο τρόπος που κουβαλάει χιλιόμετρα μέσα στη στροφή και πως βγαίνει από αυτή χωρίς ίχνος υποστροφής...πραγματικά σε κάνει να αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να συμβαίνει. Σε κοροϊδεύει σας λέω!

                            Και το σύνολο που έχει ο Αλέξανδρος (δηλαδή 1ο στάδιο, ohlins και SST) το απογειώνει σε σημείο που -όπως είπα και πριν- πολύ δύσκολα hot hatch θα μπορέσει να κρατηθεί στον ίδιο ρυθμό πίσω από το έβο!

                            Έχει τύχει με πετύχω Μ3 και 911 προς Σούνιο και ήταν δύσκολο να μείνουν πίσω.

                            Το μόνο πράγμα που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι πρέπει να είσαι στο γκάζι πριν, και σταδιακά να πατάς τέρμα από μέσα μέχρι την έξοδο για να δουλέψουν τα διαφορικά όπως πρέπει. Εκεί νιώθεις τη δουλειά που κάνει το AYC πίσω και πως στέλνει τη ροπή στον τροχό που έχει πρόσφυση (το βλέπεις και από τη κεντρική οθόνη) αριστερά ή δεξιά.

                            Όταν καταλάβεις πως δουλεύει η 4κίνηση τόσο θα την εκμεταλλευτείς στο έπακρον.

                            Το κεντρικό στην ουσία είναι full-lock ή ανοιχτό ανάλογα με το input που παίρνει από το yaw, το γκάζι και το τιμόνι ανάλογα με το mode (tarmac, gravel, snow) στο κλειδώνει και σου δίνει πρόσφυση εκεί που χρειάζεσαι...και εξηγώ...

                            Ας πούμε ότι υπάρχει ευθεία και μετά ακολουθεί στροφή...με τέρμα γκάζι (και επίσης όταν φρενάρεις) το κεντρικό είναι κλειδωμένο, στο tarmac (που άρα έχεις πρόσφυση από το στεγνό οδόστρωμα) ελευθερώνει το κεντρικό διαφορικό πιο νωρίς στη στροφή (μόλις δώσεις steering input) ώστε ο κάθε τροχός να έχει τη σωστή ταχύτητα μέσα στροφή και μετά στο ξανακλειδώνει στην έξοδο μόλις δει ότι ανοίγεις το τιμόνι και δίνεις γκάζι. Το κάθε mode μετά στην ουσία καθυστερεί το σημείο που ανοίγει το κεντρικό και έτσι πχ στο snow είναι κλειδωμένο μέσα στη στροφή για να σου δώσει τη πρόσφυση που χρειάζεσαι και μετά μόλις βγεις (αλλάξεις γωνία στο τιμόνι και δώσεις γκάζι) ανοίγει πάλι.

                            Όταν μάθεις να ζεις με αυτό εκμεταλλεύεσαι τη 4κίνηση φουλ και απλά πατάς γκάζι εκεί που πρέπει, το κεντρικό μετά ανάλογα με το steering/throttle input και το mode κλειδώνει και ανοίγει και το πίσω ayc κάνει τα δικά του!

                            Mετά καταλαβαίνεις γιατί οι άλλες 4κινήσεις είναι αστείες και πόσο μα πόσο έχει νόημα ένα τέτοιο σύστημα!

                            Μοναδικό σύνολο που σε κάνει να ξεχνάς οποιαδήποτε ατέλεια του εσωτερικού ή ποιότητας κύλισης. Είναι όπλο!

                            Πραγματικά θα ήθελα να ανέβω Άλεξ πάνω να οργώσουμε τα βουνά και να κάψουμε 100άρα.

                            Να το χαρείς γιατί δε θα βρεις τέτοιο αυτοκίνητο εκτός αν πας πχ στην Α45S και δώσεις 100 χιλιάρικα.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Ευχαριστω Στεφανε 

                              Πολυ χρησιμα αυτα που εγραψες Νικο, δεν τα ηξερα.... Ηξερα μονο οτι πρεπει να πατας γκαζι μεσα στην στροφη για να 'δουλευουν' τα διαφορικα. Αυτες τις λεπτομεριες δεν τις ειχα ξανακούσει 

                              Οντως θα ηταν καλη φαση να παμε αναβαση μαζι . Κ@υλα. Ομως δωσε μου λιγο χρονο να το μαθω, γιατι αλλιως ο μονος τροπος να μεινω κοντα σου , ειναι να δεθώ με ιμαντα 

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • B
                                barimagas last edited by

                                Τρελό εργαλείο, πολεμικο, ονειρικό. Καλοταξιδο!!

                                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  the_emperor @nikos last edited by

                                  Πω πω παίδες μου θυμίσατε τις πρώτες μου μέρες με το 10άρι όταν το είχα πάρει που είχα χάσει τη γη κάτω απ'τα πόδια μου.

                                  Το φοβερό ξέρετε ποιό είναι? Ότι εκεί που λες, τέλος είμαι όριο...δε πάει άλλο...το αυτοκίνητο σου βγάζει γλώσσα, σε κοροϊδεύει κανονικά στα μούτρα σου γιατί έχει κι άλλο!! Ναι παίδες, έχει κι άλλο. Δε πρόκειται ποτέ να φτάσεις τα όρια του αυτοκινήτου...and that's a fact!

                                  Ο τρόπος που στρίβει το έβο, ο τρόπος που κουβαλάει χιλιόμετρα μέσα στη στροφή και πως βγαίνει από αυτή χωρίς ίχνος υποστροφής...πραγματικά σε κάνει να αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να συμβαίνει. Σε κοροϊδεύει σας λέω!

                                  Και το σύνολο που έχει ο Αλέξανδρος (δηλαδή 1ο στάδιο, ohlins και SST) το απογειώνει σε σημείο που -όπως είπα και πριν- πολύ δύσκολα hot hatch θα μπορέσει να κρατηθεί στον ίδιο ρυθμό πίσω από το έβο!

                                  Έχει τύχει με πετύχω Μ3 και 911 προς Σούνιο και ήταν δύσκολο να μείνουν πίσω.

                                  Το μόνο πράγμα που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι πρέπει να είσαι στο γκάζι πριν, και σταδιακά να πατάς τέρμα από μέσα μέχρι την έξοδο για να δουλέψουν τα διαφορικά όπως πρέπει. Εκεί νιώθεις τη δουλειά που κάνει το AYC πίσω και πως στέλνει τη ροπή στον τροχό που έχει πρόσφυση (το βλέπεις και από τη κεντρική οθόνη) αριστερά ή δεξιά.

                                  Όταν καταλάβεις πως δουλεύει η 4κίνηση τόσο θα την εκμεταλλευτείς στο έπακρον.

                                  Το κεντρικό στην ουσία είναι full-lock ή ανοιχτό ανάλογα με το input που παίρνει από το yaw, το γκάζι και το τιμόνι ανάλογα με το mode (tarmac, gravel, snow) στο κλειδώνει και σου δίνει πρόσφυση εκεί που χρειάζεσαι...και εξηγώ...

                                  Ας πούμε ότι υπάρχει ευθεία και μετά ακολουθεί στροφή...με τέρμα γκάζι (και επίσης όταν φρενάρεις) το κεντρικό είναι κλειδωμένο, στο tarmac (που άρα έχεις πρόσφυση από το στεγνό οδόστρωμα) ελευθερώνει το κεντρικό διαφορικό πιο νωρίς στη στροφή (μόλις δώσεις steering input) ώστε ο κάθε τροχός να έχει τη σωστή ταχύτητα μέσα στροφή και μετά στο ξανακλειδώνει στην έξοδο μόλις δει ότι ανοίγεις το τιμόνι και δίνεις γκάζι. Το κάθε mode μετά στην ουσία καθυστερεί το σημείο που ανοίγει το κεντρικό και έτσι πχ στο snow είναι κλειδωμένο μέσα στη στροφή για να σου δώσει τη πρόσφυση που χρειάζεσαι και μετά μόλις βγεις (αλλάξεις γωνία στο τιμόνι και δώσεις γκάζι) ανοίγει πάλι.

                                  Όταν μάθεις να ζεις με αυτό εκμεταλλεύεσαι τη 4κίνηση φουλ και απλά πατάς γκάζι εκεί που πρέπει, το κεντρικό μετά ανάλογα με το steering/throttle input και το mode κλειδώνει και ανοίγει και το πίσω ayc κάνει τα δικά του!

                                  Mετά καταλαβαίνεις γιατί οι άλλες 4κινήσεις είναι αστείες και πόσο μα πόσο έχει νόημα ένα τέτοιο σύστημα!

                                  Μοναδικό σύνολο που σε κάνει να ξεχνάς οποιαδήποτε ατέλεια του εσωτερικού ή ποιότητας κύλισης. Είναι όπλο!

                                  Πραγματικά θα ήθελα να ανέβω Άλεξ πάνω να οργώσουμε τα βουνά και να κάψουμε 100άρα.

                                  Να το χαρείς γιατί δε θα βρεις τέτοιο αυτοκίνητο εκτός αν πας πχ στην Α45S και δώσεις 100 χιλιάρικα.

                                  ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ανάλυση!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Οντως, τρελαινομαι για τετοιες τεχνικες περιγραφες.

                                    Φτου φτου να χαίρεστε τα αυτοκινητα σας.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib last edited by

                                      ηλεκτρικό γιατί δεν πήρες????

                                      το swift sport θα ήταν καλύτερο!

                                      Πόσες ίντσες είναι η οθόνη του infotainment???

                                      Να πηγαίνεις με 90 γιατί δεν θα καίει τόσο!!!

                                      Ναι ρε ΝΑΙ, αγορά πραγματικού αυτοκινήτου για ευχαρίστηση του οδηγού του (καθαρό μηχανολογικό προϊόν) στο φόρουμ!!! ΚΑΙ ΣΤΑ @@ μας ΟΛΑ τα παραπάνω!!!

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Άσε το ηλεκτρικό για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ και το έβο για το βουνό, να αντιλλαλούν τα σκασίματα στα βράχια και να νομίζουν οι γιαγιάδες στα χωριά όταν ξεκίνησε πόλεμος. χαχα

                                        Άλεξ να προσέχεις ε? Μη μου τις φοβίσεις!

                                        Είναι τελείως αγχολυτικό πάντως. Μπαίνεις μέσα και ξεχνάς όλα τα προβλήματα. Θα μπορούσε να είναι και θεραπεία κατά του άγχους. χαχα

                                        Άσχετο/σχετικό...σε αυτό το σημείο να πω ότι η υλοποίηση της Subaru είναι διαφορετική καθώς στην ουσία η 4κίνηση εκεί χρησιμοποιείται για να μοιράζει την εμπλοκή μπρος/πίσω και μπορεί να στείλει μέχρι ένα ποσοστό (που δε θυμάμαι) στον πίσω άξονα.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          barimagas ευχαριστω 

                                          Νικο εμενα δεν κανει σκασιματα . Μονο ενα εχω ακουσει μεχρι στιγμης . Και γενικα δεν κανει θορυβο η εξατμιση , ειναι σχεδον σαν μαμα σε ηχο. Ευτυχως γιατι δεν τον μπορω αλλο τον θορυβο απο την εξατμιση.Το Peugeot μου κανει τρελο θορυβο και σκασιματα που τα εχω μπουχτισει....Οχι αλλο .....σκασιμο . Βεβαια το καλυτερο θα ηταν εξατμιση με κλαπετα, να επιλεγεις mode. Αγωνιστικό ή αθορυβο. Αλλά δεν την πειραζω αλλο την εξατμιση στο Evo. Ειναι μια χαρα οπως ειναι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ναι σωστά, μη πειράξεις τίποτα! 🙂

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 38 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr