-
Η Volvo αποκαλύπτει αλήθειες για την ηλεκτροκίνηση
...Σε αυτή την περίπτωση σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως είναι το Polestar 2 θα πρέπει να διανύσει 112.000 χλμ. για να φτάσει σε ενεργειακό αποτύπωμα ένα Volvo XC40 με κινητήρα βενζίνης, με βάση το παγκόσμιο μείγμα ισχύος σε καύσιμα. Κοινώς θα χρειαστούν περίπου 8 χρόνια, όσα είναι και τα έτη που δίνουν οι εταιρείες για την εγγύηση της μπαταρίας.
-
Αναρωτιέμαι το αποτέλεσμα με έναν σύγχρονο κινητήρα diesel. Μπορεί να πήγαινε και πάνω από 11-12 χρόνια καθώς καίει πολύ λιγότερο από ένα βενζινοκίνητο και έχει και πολύ μικρότερες εκπομπές Co2.
Περίπου λέει τα ίδια αυτή η έρευνα με την αντίστοιχη της Mazda και κάτι άλλες που είχαμε ποστάρει στο παρελθόν.
-
Διάβασα σε ξένα σάιτ ότι για τις φορτίσεις στα διάφορα ηλεκτράδικα των Α/Δ παίζουν τεράστιες διαφορές τιμών , που μπορεί να πονέσουν πολύ την τσέπη .
-
Διάβασα σε ξένα σάιτ ότι για τις φορτίσεις στα διάφορα ηλεκτράδικα των Α/Δ παίζουν τεράστιες διαφορές τιμών , που μπορεί να πονέσουν πολύ την τσέπη .
Ισχύει, πχ η Ionity Κόβει κώλους. Για να έχεις κέρδος από την ηλεκτροκίνηση πάς υποχρεωτικά σε φόρτιστη στο σπίτι σου κ εκτάκτως στα δίκτυα.
-
Κ συνεχίζω με τις 'ηλεκτρικές' μου ανησυχίες.
Αυτή τη στιγμή έχω ξεμείνει μόνο με ένα παπί, και σκέφτομαι για ένα μικρό scooter για να με βολεύει με τις δουλειές Αττική (προσοχή, Αττική, όχι κέντρο Αθήνα αφού παίρνω κ το παπί για εκεί).
Με Πολύ ενδιαφέρον είδα αυτό
https://daytona-electric.gr/model/f5/
Έχει ονομαστική αυτονομία 87χλμ και μέγιστη τελική 75χλμ/ώρα.
Θέλω να πω, με ονομαστική 87 κ πραγματική μπορεί κ κάτω από 70, κάποιες μέρες θα είμαι με την ψυχή στο στόμα και αγχωμένος. Επίσης κάποιες μέρες γυρίζω πολύ αργά και ξεκινώ πολύ νωρίς, πάλι άγχος της φόρτισης.
Επίσης 75 τελική, δηλαδή 70 άνετα, είναι πολύ λίγο για Αττική οδό κ.λ.π Κανονικά με 100 είμαι οκ (επειδή κοιτώ μικρά, αλλιώς ιδανικά θα προτιμούσα 300αρι με 120-130χλμ/ώρα).
Κάποιες διαπιστώσεις που τις έχω και με τα αυτοκίνητα. Αυτονομία, χρόνος φόρτισης, έλλειψη υποδομών και άμεσης φόρτισης στο δρόμο (σκέψου να έχω ραντεβού Ραφήνα και να ψάχνω να φορτίσω πριν παω εκεί από προηγούμενο Πετρούπολη) και περιορισμός τελικών, αφού επηρεάζει τα μάλα την αυτονομία.
Αυτή τη στιγμή συμφέρει σχεδόν αποκλειστικά για χρήση κέντρου μεγάλης πόλης, κ σε αυτοκίνητα (κάτι σε Ami) κ σε μηχανάκια (κάτι σαν αυτό που ποστάρα). Επίσης κάνετε παιδιά γιατί οι 3τεκνοι ευνοούνται τιμολογιακα, και...σας χρειάζεται και η πατρίδα!!
-
criuser wrote:
Διάβασα σε ξένα σάιτ ότι για τις φορτίσεις στα διάφορα ηλεκτράδικα των Α/Δ παίζουν τεράστιες διαφορές τιμών , που μπορεί να πονέσουν πολύ την τσέπη .
Ισχύει, πχ η Ionity Κόβει κώλους. Για να έχεις κέρδος από την ηλεκτροκίνηση πάς υποχρεωτικά σε φόρτιστη στο σπίτι σου κ εκτάκτως στα δίκτυα.
Από την άλλη, υπάρχουν και μέρη στην Ελλάδα που φορτίζεις δωρεάν!
-
bekiaris wrote:
criuser wrote:
Διάβασα σε ξένα σάιτ ότι για τις φορτίσεις στα διάφορα ηλεκτράδικα των Α/Δ παίζουν τεράστιες διαφορές τιμών , που μπορεί να πονέσουν πολύ την τσέπη .
Ισχύει, πχ η Ionity Κόβει κώλους. Για να έχεις κέρδος από την ηλεκτροκίνηση πάς υποχρεωτικά σε φόρτιστη στο σπίτι σου κ εκτάκτως στα δίκτυα.
Από την άλλη, υπάρχουν και μέρη στην Ελλάδα που φορτίζεις δωρεάν!
Δωρεάν αλλά πολύ αργά, και μόλις αρχίζουν να κυκλοφορούν περισσότερα, πιστεύω θα κοπούν αμέσως αυτές οι ευκολίες, τώρα είναι εξωτικό φρούτο και κάνας δήμος ή οργανισμός το παρέχει γιατί κυριολεκτικά δεν του κοστίζει τίποτα, σε 1-2 χρόνια που θα πολλαπλασιαστούν τα ηλεκτρικά, θα υπάρχει θέμα νομίζω.
-
Έχουν ξεφύγει οι άνθρωποι κι αυτά τα περιστατικά θα πολλαπλασιάζονται...
-
Κανείς δεν περιμένει ότι οι δωρεάν φορτίσεις θα συνεχιστούν για πάντα, η πλειοψηφία τους τουλάχιστον. Αυτή τη στιγμή, οι δωρεάν φορτιστές είναι περισσότεροι από τους εδώ πληρωμή και μάλιστα δεν είναι και τόσο αργοί. Υπάρχει 50Άρης στον Ψαθόπυργο, πολλοί 22άρηδες (προχτές έγιναν τα εγκαίνια διπλού στην πλατεία της Βούλας), ενώ μπαίνουν και σε διάφορα μαγαζιά. Λιντλ σε κάμποσα υποκαταστήματα, ιδιωτικά κτεο, πρόσφατα στο My Market στη Βάρη. Αναφέρω τα νότια προάστια γιατί εδώ μένω. Λογικά, αυτοί θα παραμείνουν δωρεάν.
-
Προς ενημέρωση όσων αγοράζουν ηλεκτρικά 'ποδήλατα' πάνω από 250W
-
Προς ενημέρωση όσων αγοράζουν ηλεκτρικά 'ποδήλατα' πάνω από 250W
'Χιλιάδες';! Τόσοι πολλοί έχουν πάρει τόσο ισχυρά ηλεκτρικά; εντύπωση μου κάνει.
-
Στον Βόλο υπάρχουν πάρα πολλά. Εκατοντάδες πιθανώς να έχουν πουληθεί. Και φέρουν διαφημιστική πινακίδα 'χωρίς δίπλωμα - χωρίς κράνος - χωρίς τέλη'.
Κανονικά και στα ηλεκτρικά πατίνια θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό το κράνος. Τώρα πια στον Βόλο τα βλέπουμε με 25km/h στους πεζόδρομους... Απ' όπου έχω σταματήσει να περνάω με το ποδήλατο γιατί δεν έχει χώρο ανάμεσα στα τραπεζοκαθίσματα!
-
Mια καναδική μελέτη για την κατασκευή των μπαταριών από αποθέματα του θαλάσσιου βυθού συγκριτικά με τα υπάρχοντα αποθέματα της ξηράς.
https://www.completecar.ie/car-news/article/10414/Can-we-build-batteries-from-sea-rocks
-
γιατί, αυτά τα ηλεκτρικά πατίνια που έχει γεμίσει ο τόπος; Κηφισίας χωρίς κράνος και να είναι στην άσφαλτο..αν είναι δυνατόν..
-
Mια καναδική μελέτη για την κατασκευή των μπαταριών από αποθέματα του θαλάσσιου βυθού συγκριτικά με τα υπάρχοντα αποθέματα της ξηράς.
https://www.completecar.ie/car-news/article/10414/Can-we-build-batteries-from-sea-rocks
Έχει αρχίζει και ξεφεύγει το σκεπτικό, η κατασκευή μπαταριών σε εξωφρενικές ποσότητες και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες να εκλαμβάνονται ως αυτοσκοπός.
Αν αρχίσουνε να βάζουνε χέρι στα μόνα 'παρθένα' όσο γίνεται σημεία του πλανήτη, με οικολογικό πρόσχημα, θα ισχύσει η παροιμία περί Ευζώνων και Πολυχρόνη...
-
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Τουρκίας.
Δεν καταλαβαίνω τη μανία των 'δημοσιογράφων' να παρουσιάζουν οτιδήποτε συμβαίνει στη χώρα ως έργο του Ερντογάν, αλλά τέλος πάντων.
Να δούμε ποιος και πότε θα το εισάγει στην Ελλάδα...
-
Σε 100 χρόνια η απόσβεση του ταπεινού e-208 σε σχέση με το ντίζελ....
Νομίζω είμαστε σε καλό δρόμο είναι φανερό ότι το άμεσο μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση!!!!
Βιαστειτε....
Απορώ πως αφέθηκε να ανέβει αυτό το άρθρο;
-
Πρεπει να ειμαστε εγω και εσυ που δεν πιστευουμε στα ηλεκτρικα ακομα.
Ααααα, και ο CEO της honda.
-
Κοίτα αν είχα λεφτά για πέταμα θα έδινα ένα 35000 για να πάρω ένα ηλεκτρικό αμάξι πόλης θα το έκανα δώρο στην γυναίκα μου και θα την επειθα ότι όσο κινείσαι σώζεις τον πλανήτη!
Το τι θα κάνουμε τις μπαταρίες όταν θα είναι για πέταμα, το ότι η φόρτιση του γίνεται με βρώμικο ρεύμα από λυγνιτη , το ότι χρειάζεται υποδομή φόρτισης στο σπίτι, ότι απόσβεση θα το κάνουν τα δισέγγονα μας και ότι θα καθόταν όσο οδηγούσε πάνω σε ένα ηλεκτρομαγνητικό πεδίο θα τα έκανα γάργαρα....
Πάνω από όλα να είμαστε τρέντυ και φυσικά να ξεχωρίζουμε από την πλεμπα....το ανώτατο ιδεώδες του νεοέλληνα....
' Είδες ο γείτονας πήρε ηλεκτρικό!! Εμείς ; Τίποτα;....'
-
'Εμείς μωρό μου dacia υγραέριο και σβήσε το φως να νιώσεις τι δεν έχει ο γείτονας, οσα λεφτά και αν ξοδευει'
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης