-
Η ασφαλεια δανειου δεν ειναι παραλογη. Πολλα μπορουν να συμβουν, μπορει να χασεις τη δουλεια σου, μπορει να αρρωστησεις κτλ.
Περα απο τις χρηματοδοτησεις των εταιριων, υπαρχουν και οι τραπεζες. Παρτε απευθειας προσφορες και απο αυτες.
-
Ρε παιδιά το ζεστό νερό θα ανακαλύψουμε;
Δεν ξέρετε ότι αν πας απευθείας στην τράπεζα για καταναλωτικο το επιτόκιο είναι ακόμα μεγαλύτερο;
Επίσης αφού είναι λογικη η ασφάλεια δανείου ακόμα και για 12 μήνες τότε προφανώς το ότι όλοι οι υπόλοιποι δεν το χρεώνουν είναι απλά άσχετοι και μόνο στο γκρουπ ξέρουν να χορηγούν σωστά δάνεια....
-
Στην αρχή από τα ποστ δεν είχα καταλάβει ότι αυτό που χρεώνει το VAG υποχρεωτικά με τις δόσεις είναι ασφάλεια δανείου κι όχι υποχρεωτική ασφάλιση του αυτοκινήτου,που εκεί μπορεί να σε αναγκάζουν -αφού μπαίνεις στη δική τους χρηματοδότηση- να ασφαλίσεις και στην εταιρία επιλογής τους το αμάξι.Αυτό απ'όσο ξέρω συμβαίνει γενικά.
Δηλ. αγοράζεις κάτι που έχει αξία 23-24.000 με 30-40% προκαταβολή και σου βάζουν ~850 ευρώ ασφάλεια μη τυχόν και δεν πληρώσεις τις δόσεις του υπόλοιπου (που είναι κάποιες χιλιάδες ευρώ); Kαι θα σωθούν με αυτά τα 800-850 ευρώ αν δεν πληρώσεις π.χ. 5000 ευρώ;
Εμένα η προσθήκη αυτού του ποσού μου κάνει πιο πολύ για 'ότι φάμε,ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κ@λος μας'
-
Όχι τα 850 είναι το κόστος του ασφαλιστηρίου ώστε σε περίπτωση που δεν πληρώσει ο πελάτης , η τράπεζα να πάρει το υπολειπόμενο δάνειο πίσω μέσω ασφαλιστικής... Το θέμα είναι ότι υπάρχει και μη κυριότητα του αυτοκινήτου μέχρι την εξόφληση του δανείου. Δηλαδή αν δεν πληρώσει ο πελάτης , δεν παίρνει κυριότητα , το αμάξι κατάσχεται από την τράπεζα πάλι, πωλείται σε άλλον (μεταχειρισμένο) και αποπληρώνεται ο πωλητής...... και παίρνει τα ρέστα ο πελάτης.
-
Εμένα η προσθήκη αυτού του ποσού μου κάνει πιο πολύ για 'ότι φάμε,ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κ@λος μας'
Βρίσκουν και τα κάνουν.
Εδώ εξαπάτησαν κατ' επανάληψη ολάκερο τον πλανήτη (ώστε τα αμάξια να τύχουν ευνοϊκότερου φορολογικού καθεστώτος) και δεν άνοιξε μύτη.
-
Για ασφάλεια δανείου μιλάμε όχι για ασφάλεια αμαξιού. Και όπως σωστά ειπώθηκε αν δεν πληρώσει ο δανειολήπτης του παίρνεις το αμάξι πίσω το 850 που στα παίρνουν νταβατζιλικι που αποσκοπεί εκτός από το φαινόμενο της αρπαχτης;
Παιδιά μην γελιομαστε αν ήταν κάτι σωστό θα το εφάρμοζαν ολοι. Το ότι το βάζει μόνο το γκρουπ που πάντα βλέπει τον πελάτη ως εχθρό και πως θα τον ξεγελάσει παραδοσιακά σταματά την κουβέντα περί λογικής ή όχι της δαπάνης.
-
Γιώργος_i20 wrote:
Tkin73 wrote:
Αν .... χτύπα ξύλο επιζησουμε και σας πληρώσουμε τελικά το χρέος την ασφάλεια με τους τόκους τα επιστρέφετε; Τι όχι;
Φυσικά όχι.
Δηλαδή αν δεν πάρει φωτιά το σπίτι, η ασφάλεια θα επιστρέψει την ασφάλεια πυρός?
Ξέρεις πολλές άλλες αντιπροσωπείες που χρεώνουν ασφάλεια δανείου για αμάξι; Για αμάξια μιλάμε όχι για σπίτια.
Το ξέρω ότι τέτοιου είδους ασφάλιστρα δεν επιστρέφονται αλλά ξέρω και ότι καμία άλλη αντιπροσωπεία πλην του γκρουπ δεν κάνει τέτοια χρέωση.
Ασφαλεια δανειου για αγορα κατοικιας ειναι πολυ κοινη (αν αρρωστησεις ή χασεις την δουλεια σου πληρωνει η ασφαλεια τις δοσεις αλλα δεν ειμαι σιγουρος τι οριο εχει).
Για αγορα αυτοκινητου συνηθως δεν ηταν γιατι αν δεν πληρωσει καποιος δοσεις το περνουν πισω και το πουλανε παλι. Φαινεται οτι δεν θελουν να μπλεξουν με τετοιες καταστασεις.
Υπαρχουν και δανεια απο τραπεζες ή πας αλλου που εχει ποιο φθηνο δανεισμο.
-
Είπαμε παιδιά τα απευθείας δάνεια από τράπεζες έχουν ακόμα μεγαλύτερο επιτόκιο.
Η σεατ έβγαλε ένα vfm αμάξι που με 25000 παίρνεις το sportourer με 1.5 150 ηλιοροφες και τα πάντα όλα από χώρους και αποσκευές και το γκρουπ εδώ το χαντακωνει με το 850 νταβατζιλικι που ζητά.
-
Επειδή συζητάγαμε πιο ενδιαφέροντα από τα χρηματοδοτικά (sorry παιδιά, αλλά τα βαριέμαι τα τραπεζικά τόσα χρόνια στο κουρμπέτι), πρώτες εντυπώσεις από το περιοδικό.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/seat-leon-oi-protes-entyposeis-apo-tin-odigisi-tis-neas-genias
-
Επιβεβαιώνει τον ημι-άκαμπτο πίσω στην έκδοση των 150 ίππων (άρα ML σε πάνω από 150, μεγαλύτερο όχι μεγαλύτερο ή ίσο).
-
Η Κατανάλωση όπως τα λέγαμε, τίποτα το φοβερό, στο 8 με προσπάθεια στο 7.
-
-
Με προσπάθεια το 7 και είναι και το υβριδικό. Δλδ το απλό θα τσιμπά και άλλο ή μια η άλλη αφού θα είναι ελαφρύτερο;
-
Τα ίδια περίπου καταναλώνουν σύμφωνα με αυτά που έχω δει στο youtube.
-
Λογικό το κέρδος που έχεις από το υβριδικό το χάνεις από τα κιλά που προστίθενται από τις μπαταρίες και τα κουβαλάς διαρκώς μαζί σου.
Είναι οι ενστάσεις που διαρκώς μπαίνουν στα υβριδικά συστήματα. Κερδιζεις λίγο σε ρύπους παίρνει ένα μικρό πουσαρισμα πάει να κερδίσει σε κατανάλωση αλλά τα έξτρα βάρος σε συνδυασμό του ότι η ανάκτηση της ενέργειας γίνεται με αντιοικονομικη οδήγηση θέλει έντονο φρένο χάνεις το οποίο όφελος από τον ηλεκτροκινητήρα. Και φυσικά μεγαλώνει η πολυπλοκότητα.
-
Για μένα,
τα mild hybrid έχουν ένα λόγο ύπαρξης, άντε δύο:
το WLTP
και την έμμεση χρηματοδότηση του κόστους της ηλεκτροκίνησης.Παρεμπιπτόντως αν έχουν ελάχιστη συμβολή στην οικονομία καυσίμου, στην επιτάχυνση και στην ησυχία της καμπίνας υπό προϋποθέσεις και εντός του εύρους της αυτονομίας των μπαταριών,
ευπρόσδεκτο
αλλά δε νομίζω ότι οι εταιρείες και οι κυβερνήσεις νοιάστηκαν για αυτό.
Εταιρείες και κυβερνήσεις διαφημίζουν τα πλεονεκτήματα των mild hybrid,
το χρήμα κινείται και όλοι είναι ευχαριστημένοι για τη συνεργασία τους. -
Tkin73
Ίσως το μεγαλύτερο κέρδος του μικρο-υβριδικού συστήματος να είναι το πουσάρισμα που δίνει στον κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές. Πριν μπει το τoύρμπο για τα καλά δηλαδή. Επίσης, τα DSG σύμφωνα με τις μετρήσεις των χρηστών που έχω δει σε διάφορα μοντέλα (μπορείς να το τσεκάρεις κι εσύ στο spritmonitor) πάντα τσιμπάνε λίγο σε σχέση με τα χειροκίνητα. Επομένως το γεγονός ότι εδώ παραμένει στα ίδια επίπεδα με το χειροκίνητο (αν αυτό ισχύει βέβαια) πρέπει να το αποδώσουμε στη συμμετοχή του μικρο-υβριδικού συστήματος.
-
Μια χαρά κάθομαι ως οδηγοί τσεκαρω πάντα τα χέρια μου να εκτείνονται σε αμβλεία γωνία οχι τελείως ευθεία.
Πίσω εννοείται βρίσκουν τα γόνατα μου φυσιολογικό για το ύψος μου . Απλά μην γράφουμε υπερβολές για σταυροποδια.
Το λεον έχει καλύτερο χώρο πίσω σε μήκος έμπαινα πιο άνετα για κάνα δυο ποντακια.
Υπάρχει συγκεκριμένος, ορθός τρόπος, που πρέπει να καθόμαστε στην θέση οδήγησης ενός αυτοκινήτου:
- Φέρνουμε την έδρα του καθίσματος σε απόσταση όπου πατώντας τον συμπλέκτη, το γόνατο να διαγράφει μια ελαφριά γωνία και να μην είναι τέρμα τεντωμένο.
- Φέρνουμε την πλάτη και το τιμόνι σε απόσταση όπου εκτείνοντας πλήρως τα χέρια, οι καρποί να έρχονται πάνω από την στεφάνη του τιμονιού.
- Το ύψος του καθίσματος και του τιμονιού είναι στην διακριτική μας ευχέρεια - εμένα με βολεύουν πάντα τέρμα κάτω, αρκεί να μην βρίσκει το τιμόνι στα γόνατα.
- Ρυθμίζουμε καθρέπτες ώστε να βλέπουμε στους εξωτερικούς ελάχιστο από το πίσω φτερό του αυτοκινήτου και προς τα έξω, και στον εσωτερικό όσο πιο πίσω γίνεται.
-
μια αναλυτικη παρουσιαση του sportstourer
ενταξει μην μενετε στις περιγραφες ο τυπος οτι αμαξι παρουσιαζει δεν βρισκει τιποτα αρνητικο να πει ακομα και για τις ψευτικες εξατμισεις καλα λογια λεει!!! αλλα δειχνει τα παντα απο το αμαξι.
Μπορω να πω οτι σε αυτην την εκδοση ειναι απο τα λιγα αμαξια που μου αρεσουν δεν θυμιζει νεκροφορα βοηθα το αποτομο κοψιμο της πισω πορτας ομολογώ οτι ειναι πολυ ομορφο και κρυβει τα +4.60μ. Φοβερος ο χωρος αποσκευων στα 620 λτ με διπλο πατο εχει ακομα και πριζα σουκο 230V ! Σαν κοψιμο απο το πλαι μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το φοκους και απο την οκταβια.
φοβερα δειχνουν και τα πολυ μαλακα προσκεφαλα των πισω θεσεων....
oι αναλυτικες διαστασεις του βαγκον
-
Όντως! Αρκετά όμορφο για station!
-
Με το προηγούμενο Leon, 1.5, Xcellence, είχα μέση κατανάλωση (Γερμανία...) γύρω στα 6,3lt/100km με κάποια 200ρίσματα μία φορά την εβδομάδα. Εντός και εκτός πόλεων το A. Cruise Control σχεδόν πάντα στο on (μην ξεχαστούμε και φάμε και καμιά κλήση..)
8lt/100km προϋποθέτει κυκλοφοριακές συνθήκες επιπέδου Καΐρου και άστατη οδήγηση.Εάν εξαιρέσω το Infotainment. το Leon μου άρεσε περισσότερο από το Golf.
-
6.3 με κάποια διακοσαρισματα μια φορά την βδομάδα προφανώς με αρκετή διαδρομή εκτός πόλης είναι πολύ καλό νούμερο.
Μα το infotainment του γκολφ λένε ότι τρώει πιο πολλά σκάλωμα τα από του Λεόν!
Πάντως αν και η πραγματική χρήση σε συνθήκες κινήσεις και με απαιτητικές θερμοκρασίες δείχνει πως ανταποκρίνεται και τι λαγκαρισματα έχει ένα σύστημα από τα βίντεο που βλέπω και όσοι τα παίζουν σε κανονική ταχύτητα και όχι στο γρήγορο βλέπω μια χαρά ανταποκρίνεται στις επαφές το σύστημα.
-
Γιατί όντως το 8 αρι στην βενζίνη με 6 αρι ενός ντίζελ ( λέω εγω τον πόνο μου) σε 20000/έτος βγάζει ένα 600 ευρώ/ έτος κόστος καυσίμου....σε βάθος ζωής ενός αμαξιού 7 έτη 4200 ευρώ.... Μπόλικα...και μην αρχίσουμε πάλι για τις βλάβες των dpf γιατί και τα σύγχρονα βενζίνης μια χαρά και αυτά έχουν αντίστοιχα φίλτρα τα gpf για τα οποία καλό είναι κάποια στιγμή να ακούσουμε και πόσο κοστίζει αλλαγή τους και τι χρήση απαιτεί απο τον κάτοχο ...
Το 6.3 του φίλου από Γερμανία μου κάνει μια χαρά!!!!
Seat Leon Mk4 (2020)