-
Πετρέλαια όλα ίδιες τελικές τιμές.
Εντάξει, μόνο πετρέλαια κοίταγα, οπότε σωστά θυμάμαι.
Γιατί είναι ντροπή η Peugeot να θέλει να βελτιώσει και να επανατοποθετήσει τα προϊόντα της στην αγορά; Έχουν κάνει οι Γερμανοί τίποτις συμβόλαια premium-ότητας με τον Θεό (ή Θεούς, ή Το Μεγάλο Τίποτα);
Νομίζω μία χαρά τα πηγαίνει σε αυτή της τη προσπάθεια, ειδικά από το 3008/508 και τώρα με τα 208/2008 παντού παίρνει πολύ καλές κριτικές (έχουμε ποστάρει πολλάκις τα αντίσοιχα review), και φυσικά εδώ μέσα είμαστε πολλοί αγοραστές!
Νομίζω το 308 θα είναι το κάτι διαφορετικό στην κατηγορία, και θα κάνει και αυτό το κομμάτι του. Εδώ και χρόνια δεν έχει βγάλει ούτε ένα βαρετό αυτοκίνητο, περιμένω να δω κάτι εντυπωσιακό.
-
Ποια επανατοποθέτηση προϊόντος; Πλακα μου κάνεις; εδώ μιλάμε οτι προέκυψε μια μείωση 100, 300, 500 ευρώ κλπ λόγω της μείωσης του φόρου από το κράτος και κάποιες εταιρίες έτρεξαν κι την απορρόφησαν όλη μέσα στον 1ο μήνα!
-
Ποια επανατοποθέτηση προϊόντος; Πλακα μου κάνεις; εδώ μιλάμε οτι προέκυψε μια μείωση 100, 300, 500 ευρώ κλπ λόγω της μείωσης του φόρου από το κράτος και κάποιες εταιρίες έτρεξαν κι την απορρόφησαν όλη μέσα στον 1ο μήνα!
+1
Κι όχι απλώς την απορρόφησαν,αλλά αύξησαν επιπλέον μερικά ευρώ και την τελική τιμή (για να μην την αδικούμε,όχι βέβαια μόνο η Peugeot,αλλά οι περισσότερες μάρκες εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων)
-
Ναι βρε μια χαρά τα πάει δεν αντιλέγω ακόμη και με αυτή την αλμηρουτσικη τιμολόγηση , απλά σε σύγκριση με την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων και τις τιμές των ανταγωνιστών επίσης στην Ελλάδα θα περίμενα κάτι καλύτερο . Δεν μου αρέσει που βλέπω εδώ να διαμορφώνεται μια στρατηγική μάρκετινγκ βασιζόμενη στην υψηλότερη τιμή και μόνο ως στοιχείο διαφοροποίησης τόσο από τα υπόλοιπα του group όσο και από τους κλασικούς ανταγωνιστές της. Ίσως αυτό σε άλλες χώρες με διαφορετική αγοραστική δύναμη να έχει νόημα σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα της VW αρχικά και BMW , AUDI σε δεύτερο επίπεδο αλλά εδώ την έχουμε συνηθίσει αλλιώς την Peugeot.
Όσο για το 308 το έχω γράψει και παλιότερα , με βάση το δείγμα γραφής που έχει δώσει από το 2016 και μετά το νέο θα είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο σχεδιαστικά μέσα έξω , τι να συγκρίνεις μαζί του , το παπουδε focus ή το συντηρητικό golf και για όσους νιώθουν λίγο από οδήγηση το υπάρχον 308 είναι η τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε κράτημα και άνεση ,έχει κάτι από παλιά Peugeot , όσο και να γέρνει κρατάει , κρατάει , κρατάει. Ας πέσετε να με πλακωσετε αλλά οδηγικά μου αρέσει περισσότερο σε όλα και από το focus ακόμη που ο ημιακαμπτος του χοροπηδησε πιο απότομα από το 308 με το δικό μου στυλ οδήγησης. Και αυτό που θα πω τωρα το έχω ξαναγράψει και έχω φάει κράξιμο , από την στιγμή που η AR είναι απούσα στην κατηγορία, σχεδιαστικά και στο συναίσθημα που σου προκαλεί ένα αυτοκίνητο όταν το βλέπεις μόνο στο 308 ελπίζω.
Αν όμως πάει και το φέρει στα 28.000 ένα allure 130 αυτόματο τι να το κάνω όταν η VW εδώ το έχει παλέψει απίστευτα με ένα υπερπλήρες Golf με 150 αυτόματο στα 25.000 η αντίστοιχα η Seat με το Leon , ή το Civic με 180 αλογάκια καλυτερα εξοπλισμένο στην ίδια τιμή , μην μιλήσω για τον ... Ελληνικό άσσο στα 28.000 σε καταπληκτικό πακέτο.
Ξαναλέω έξω, η στρατηγική της Peugeot μπορεί να είναι άριστη όταν το αντίστοιχο golf , άσσος , civic έχουν 30.000+ και αυτή παίζει στα 28.000 , ή τα αντίστοιχα X1 , Q3 42.000 και το 3008 38.000 εδώ όμως χρειάζεται μεγαλύτερη σπαζοκεφαλια , και η αύξηση των ΛΤΠΦ που έκανε παραπάνω μου δείχνει πως πάνε από τον εύκολο δρόμο να εξαργυρώσουν την επιτυχία των ομολογουμένως καλών προϊόντων για λίγα βραχυπρόθεσμα κέρδη επιπλέον .
Δηλαδή για να κλείσω, αρχίζω να βλέπω μια λογική αν θέλετε τις Πεζαρες μας θα τα σκάσετε χοντρά , αλλιώς πάρτε active που είναι σχεδόν ίδια με τα καλά και σας εξασφαλίσαμε στην τιμή και κινέζικες λάμπες led ( eco led για να μπερδεύονται οι ιθαγενείς)
-
costasar wrote:
Ποια επανατοποθέτηση προϊόντος; Πλακα μου κάνεις; εδώ μιλάμε οτι προέκυψε μια μείωση 100, 300, 500 ευρώ κλπ λόγω της μείωσης του φόρου από το κράτος και κάποιες εταιρίες έτρεξαν κι την απορρόφησαν όλη μέσα στον 1ο μήνα!
+1
Κι όχι απλώς την απορρόφησαν,αλλά αύξησαν επιπλέον μερικά ευρώ και την τελική τιμή (για να μην την αδικούμε,όχι βέβαια μόνο η Peugeot,αλλά οι περισσότερες μάρκες εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων)
Την τελική τιμή ποιος άλλος είχε το θράσος να την αυξήσει εκτός από την Peugeot με τον ίδιο εξοπλισμό; Την ΛΤΠΦ ναι , το έκαναν αρκετοί ώστε με τις ίδιες τελικές τιμές να αυξήσουν λιγο το κέρδος τους .
-
Αν δε κάνω μεγάλο λάθος η Peugeot στην Ελλάδα δρά ώς εξής.. Υψηλή τιμή καταλόγου και μετά βγάζει 'προσφορές' . Καλές εκπτώσεις ώστε να λένε ότι με την προσφορά τα χαρίζουν και καλά...Στο Summer sales δώσανε πολύ πράμα.. άντε και του χρόνου πάλι
-
πάρα πολύ απλά με την αγοραστική του δύναμη ο καθένας τιμωρεί ή όχι την εκάστοτε εταιρία. 20 εταιρίες υπάρχουν και 40 μοντέλα πάνω κάτω σε κάθε επιλογή, δεν καταλαβαίνω την γκρίνια.
Αν νομίζετε ότι η Peugeot πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, μπορείτε να πάτε ξεκάθαρα στα φύκια, ή τις κορδέλες.
Από τότε που θυμάμαι από αυτοκίνητα, 30 χρόνια περίπου, ποτέ η Peugeot δεν ήταν τόσο ξεκάθαρα περισσότερο upmarket από τη Citroen και Opel, και επίσης από τότε ήταν ποιο ακριβή.
Επανατοποθέτηση της εταιρίας είπα, τα τελευταία χρόνια, ένα σκαλοπάτι παραπάνω. Είναι απολύτως ξεκάθαρο αυτό και το λένε και όλα τα στελέχη εδώ και μία δεκαετία περίπου που πάρθηκαν αυτές οι αποφάσεις.
Δεν καταλαβαίνω που θα ωφελήσει να έχει 3 παρόμοιες εταιρίες ο όμιλος και να κόβει πωλήσεις ο ένας από τον άλλο...
-
Τώρα κοιτούσα και την Skoda , ανέβασε μόνο το 1.5dsg style kamiq 23.200 από 21.800 , αλλά έχει μικρές μειώσεις σε αρκετά ( σύγκριση με τιμές Ιουλίου ) με αξιοσημείωτη όμως μείωση στο νέο Octavia Style 1.5 από 24.900 σε 23.800 και στο karoq 1.5 ambition από 25.200 σε 22.900.
Και στην Kia που με ενδιαφέρει δεν είδα πουθενά αυξήσεις , στο Xceed έκαναν μάλιστα μειώσεις μάλιστα στην καλή έκδοση το 1.0 έπεσε αρκετά , στο ceed ενώ τις πρώτες ημέρες είχα δει κάποιες καλές μειώσεις ειδικά στο Gt-line αυτόματο νομίζω έκοψαν την έκπτωση οπότε έπεσε πιο λίγο.
Η VW βλέπω δεν έχει ανεβάσει , θα τα μαγειρεύει ακόμη .
Τέλος πάντων αυτό που έκανε η Peugeot πρέπει να σχολιαστεί , και δημιουργεί και προηγούμενο για τους υπόλοιπους , όσοι περίμεναν να δουν τον ανταγωνισμό δεν είναι κορόιδα τώρα να μειώσουν τιμές.
-
Dublin μιλαμε για νεους τιμοκαταλογους λόγω των νέων TT. Να καταλάβω πως το περιθώριο κέρδους ήταν πολύ πιεσμένο όλα αυτά χρόνια και τώρα πήραν μια μικρή ανάσα αλλά όχι και αυξήσεις στην τελική τιμή!
Εσυ δηλαδή θεωρείς πως συνέπεσε η επανατοποθέτηση της τιμολόγησης με την αλλαγή στα ΤΤ;
-
Προσπάθησα να την ανεβάσω με τον σωστό τρόπο αλλά απέτυχα.
Είναι ο τιμοκατάλος Αυγούστου / Σεπτεμβρίου και δείχνει τις διαφορές στην ΛΤΠΦ και στην τελική τιμή!
-
Oι Γάλλοι της PSA (ή ο ντόπιος εισαγωγέας,γιατί δεν ξέρω τις τιμές εξωτερικού) προσπαθώντας να κάνουν premium την Peugeot κάπου χαντακώνουν την DS, η οποία πριν 1-2 χρόνια θεωρούνταν το κατ'εξοχήν premium παρακλάδι του ομίλου.
Οι τιμές ενός DS3crossback (με 130 ΕΑΤ8 μεσαία έκδοση 26.300 κι η τοπ 29.000), DS7 (από 34.000-46.000),DS7 υβριδικού (γύρω στα 50.000) ακουμπάν τα 2008,3008.Κι απ'ότι φαίνεται η DS (τουλάχιστον στην Ελλάδα) θα πατώσει πριν καν ξεκινήσει.Βέβαια για να πω την αλήθεια,προσωπικά θα προτιμούσα ένα DS7 από ένα 3008.
-
Dublin μιλαμε για νεους τιμοκαταλογους λόγω των νέων TT. Να καταλάβω πως το περιθώριο κέρδους ήταν πολύ πιεσμένο όλα αυτά χρόνια και τώρα πήραν μια μικρή ανάσα αλλά όχι και αυξήσεις στην τελική τιμή!
Εσυ δηλαδή θεωρείς πως συνέπεσε η επανατοποθέτηση της τιμολόγησης με την αλλαγή στα ΤΤ;
Φυσικά και όχι.
Υπάρχει ολόκληρο θέμα με τα νεα Τ.Τ σε άλλο νήμα και εκεί έχουμε δει ότι σχεδόν όλοι τα έφεραν μία ή άλλη και είδαμε και αυξήσεις. Ακόμη και Citroen είχαμε δει μόλις πάρθηκαν τα μέτρα. 1 στις 10 μείωση και 9 στα 10 πάνω.
Αυτά που είπα ήταν γενικής φύσης.
Γενικά Ελλάδα είναι γνωστό ότι όλες οι εταιρίες έφερναν 'φθηνά' αυτοκίνητα από τα εργοστάσια, όσο και να φαίνεται περίεργο αυτό σε μερικούς, τώρα διαμορφώνουν με τις τιμές €. Δεν θυμάστε άρθρα του τύπου 'φθηνότερο το τάδε αυτοκίνητο από την υπόλοιπη Ευρώπη'; Συνέχεια είχαμε τέτοια.
Με το 21 που θα εφαρμοστούν και τα WLTP, εκεί θα δούμε τελικές τιμές. Φεβρουάριο - Μάρτιο λογικά θα κάτσει η αγορά στα νορμάλ νούμερα, και δεν θα μας αρέσει μάλλον..
-
Oι Γάλλοι της PSA (ή ο ντόπιος εισαγωγέας,γιατί δεν ξέρω τις τιμές εξωτερικού) προσπαθώντας να κάνουν premium την Peugeot κάπου χαντακώνουν την DS, η οποία πριν 1-2 χρόνια θεωρούνταν το κατ'εξοχήν premium παρακλάδι του ομίλου.
Οι τιμές ενός DS3crossback (με 130 ΕΑΤ8 μεσαία έκδοση 26.300 κι η τοπ 29.000), DS7 (από 34.000-46.000),DS7 υβριδικού (γύρω στα 50.000) ακουμπάν τα 2008,3008.Κι απ'ότι φαίνεται η DS (τουλάχιστον στην Ελλάδα) θα πατώσει πριν καν ξεκινήσει.Βέβαια για να πω την αλήθεια,προσωπικά θα προτιμούσα ένα DS7 από ένα 3008.
H psa λειτουργεί όπως το grp Vag. Δλδ opel/citroen/peugeot/DS και αντίστοιχα Seat/Skoda/VW/Audi . Θεωρητικά όταν τα Peugeot τα πουλάει ακριβά και τα Ds φτηνά, θα έπρεπε να ευνοεί την DS σε πωλήσεις. Τα δύο brand έρχονται κοντά τιμολογιακά αλλά το ίδιο συμβαίνει και στα Vw/Audi τουλάχιστον στα πιο φτηνά τους μοντέλα.
Η δικιά μου αίσθηση είναι ότι η DS δεν χαντακώνεται από την Peugeot, απλά θέλει χρόνο(πολύ!) ώστε οι υποψήφιοι αγοραστές να την εμπιστευτούν όπως τις παραδοσιακές premium μάρκες.
-
Με το 21 που θα εφαρμοστούν και τα WLTP, εκεί θα δούμε τελικές τιμές. Φεβρουάριο - Μάρτιο λογικά θα κάτσει η αγορά στα νορμάλ νούμερα, και δεν θα μας αρέσει μάλλον..
Θέλουν να πουλάνε σουπερμίνι με 25.000 και τα b-suv με 30.000 και πάνω; Ο.κ.,καμία αντίρρηση.Ας κάθονται να τα κοιτούν οι ίδιοι στις εκθέσεις (ίσως βρουν και χρόνο να μάθουν και κάτι παραπάνω για τα μοντέλα που πουλάνε).
Αλλά ένα ρητό λέει 'ουκ εν λάβεις,παρά του μη έχοντος'.
-
Προσπάθησα να την ανεβάσω με τον σωστό τρόπο αλλά απέτυχα.
Είναι ο τιμοκατάλος Αυγούστου / Σεπτεμβρίου και δείχνει τις διαφορές στην ΛΤΠΦ και στην τελική τιμή!
Δείτε όμως πέρα από τις αυξήσεις στις τελικές τιμές την εφαρμογή του νεου νόμου στην έκδοση allure βενζίνη με τα 100 άλογα που ήταν στο όριο των 17κ και αν έβαζες ένα έξτρα των 100 ευρώ έπρεπε να πληρώσεις 3000€ ενω τώρα πληρώνεις φυσιολογικά.
Να αναφέρω εδώ ότι όταν είχα κλείσει το αμάξι Ιανουάριο μου είχαν πει θα ανέβουν οι τιμές κοντά στον Απρίλιο αλλά λόγω κορονοιου έγινε Σεπτέμβριο αυτό.
-
Μέχρι πρόσφατα πάντως που είχα ψάξει στοιχεία η Peugeot ήταν 2η σε πωλήσεις Ελλάδα. Μάλλον δεν τα πάει τόσο άσχημα.
-
Νομίζω πως πάει πολύ καλά κυρίως λόγω leasing , ειδικά στα 3008 και 208 και πλέον ξεκίνησαν δυνατά και τα 2008.
Πάντως ακόμη και αν δεχτώ πως το 2008 είναι το καλύτερο Bsuv (τα βγάζω όλα μα όλα εκτός) ώστε να δικαιολογεί αυτή την τιμολογιακή του τοποθέτηση ως ιδιώτης και λογικά σκεπτόμενος καταναλωτής δεν υπάρχει περίπτωση να το επιλέξω σε σχεση με το Xceed που είναι μόνο 10 περίπου πόντους μεγαλύτερο και συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Πείτε μου ποιος που έχει σωας τα φρένας θα διαλέξει το active 100 στα 22.900 και όχι το platinum 1.0 στα 22.700;
Το 130 allure στα 25.500 και όχι το 1.4 platinum στα 25.000 ;
Το ίδιο και στα πετρέλαια με τα 115 και 136 mild hybrid που στις καλύτερες εκδόσεις αυτόματα οι διαφορές υπέρ του Xceed είναι ακόμη μεγαλύτερες , και μην ανοίξω το στόμα μου για την ιεροσυλία του 130 gt line eat 8 βενζίνης στα 33.300 με το καλύτερο αυτόματο Xceed των 200 αλόγων να έχει 30.000. Και μιλάμε για ένα μοντέλο που απογοήτευσε η τιμολόγηση του όταν την πρωτοείδαμε.
Τώρα που τα γράφω θυμήθηκα και το troc στην καλή έκδοση του , φαντάζει ευκαιριάρα πλέον.
-
@parikon Όπως λες τώρα χρεώνεσαι λιγότερο τα extra,αλλά όλοι οι αντιπρόσωποι με τον ένα ή άλλο τρόπο -και για το 2008 που είχα ρωτήσει- σε σπρώχνουν να παραγγείλεις τα δικά τους στοκαρισμένα (π.χ. σου λένε για μεγάλο χρόνο αναμονής,δεν σου κάνουν έκπτωση ή δώρα κ.τ.λ.).Τα οποία με το ζόρι μπορεί να έχουν εξοπλισμό που δεν θέλεις.Αλλά θα σου κάνει έκπτωση,-στην αύξηση που ήδη έκανε- και όλα ο.κ.
@dublin To δύσκολο στη ζωή είναι να παραμείνεις στην κορυφή (και μακάρι για τους Γάλλους,γιατί βαρεθήκαμε συνέχεια πρωτιές από VAG και Τoyota).Aλλά νομίζω πως αν του χρόνου ένα 2008,Captur,Puma,Κamiq κ.ά. ξεκινά από 27-28.000 μάλλον θα τα γυαλίζουν στις βιτρίνες. Ή Polo,Fiesta,208 κ.ά. η βασική έκδοση είναι 20.000 τα βλέπω δύσκολα,ειδικά για τα ευρωπαϊκά μοντέλα.
Θα δούμε.. Πιστεύω ότι θα γίνει αναπροσαρμογή με το WLTP, γιατί ναι μεν μπορεί στη χώρα να έχουν ανέβει στις πωλήσεις κάποιες μάρκες,αλλά οι συνολικές πωλήσεις είναι πεσμένες και του χρόνου με διαλυμένη οικονομία,θα είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα για όλους τους εισαγωγείς,πόσο μάλλον αν εφαρμοστεί κανονικά και το WLTP.
-
Oι Γάλλοι της PSA (ή ο ντόπιος εισαγωγέας,γιατί δεν ξέρω τις τιμές εξωτερικού) προσπαθώντας να κάνουν premium την Peugeot κάπου χαντακώνουν την DS, η οποία πριν 1-2 χρόνια θεωρούνταν το κατ'εξοχήν premium παρακλάδι του ομίλου.
Οι τιμές ενός DS3crossback (με 130 ΕΑΤ8 μεσαία έκδοση 26.300 κι η τοπ 29.000), DS7 (από 34.000-46.000),DS7 υβριδικού (γύρω στα 50.000) ακουμπάν τα 2008,3008.Κι απ'ότι φαίνεται η DS (τουλάχιστον στην Ελλάδα) θα πατώσει πριν καν ξεκινήσει.Βέβαια για να πω την αλήθεια,προσωπικά θα προτιμούσα ένα DS7 από ένα 3008.
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι κατ' αυτό τον τρόπο χαντακώνουν την DS. Για μένα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο! Διαθέτοντας ένα θεωρητικά μη premium προϊόν του ομίλου στην ίδια σχεδόν τιμή με το αντίστοιχο θεωρητικά premium προϊόν του ομίλου, μάλλον κάνεις πιο εύκολη την επιλογή του δεύτερου. Αν ας πούμε η VAG διέθετε το Leon στην ίδια τιμή με το αντίστοιχο Α3, ποιο από τα δύο νομίζεις ότι θα επέλεγε η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών;
Το πρόβλημα για μένα είναι άλλο: Ότι η PSA δεν φαίνεται με την τιμολογιακή της πολιτική να κάνει τη διάκριση μεταξύ premium (DS) και απλής (Peugeot) μάρκας. Η VAG το έχει κάνει αυτό, μεταξύ Audi και VW.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι κατ' αυτό τον τρόπο χαντακώνουν την DS. Για μένα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο! Διαθέτοντας ένα θεωρητικά μη premium προϊόν του ομίλου στην ίδια σχεδόν τιμή με το αντίστοιχο θεωρητικά premium προϊόν του ομίλου, μάλλον κάνεις πιο εύκολη την επιλογή του δεύτερου. Αν ας πούμε η VAG διέθετε το Leon στην ίδια τιμή με το αντίστοιχο Α3, ποιο από τα δύο νομίζεις ότι θα επέλεγε η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών;
Το πρόβλημα για μένα είναι άλλο: Ότι η PSA δεν φαίνεται με την τιμολογιακή της πολιτική να κάνει τη διάκριση μεταξύ premium (DS) και απλής (Peugeot) μάρκας. Η VAG το έχει κάνει αυτό, μεταξύ Audi και VW.
Ναι,ισχύει (κι εγώ έγραψα πως στα ίδια χρήματα θα προτιμούσα DS7 συγκριτικά με 3008).
Αλλά,μπορεί ακριβώς γι αυτό το λόγο να υπάρξει κι η σκέψη σε κάποιους πιθανούς αγοραστές, ποια premium DS,ίδια με Peugeot είναι,δεν αξίζει.Κι άρα χαντακώνει την DS.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)