-
δεν επειραζει, υμεις εψωνισατε φθηνα, οικονομικα και δικουνητα.
και απο σβερκο. χαχαχχ
ΑρΕς
δουλευω ασταματητα απο τις 16 του μηνα. διατηρω το δικαιωμα να γινομαι δεικτικος, πικρος, αναγωγος.
-
Δοκιμή Hybrid GLX 2κίνητο
6,1lt/100km επαρχιακό,με ανηφόρες κι αρκετό χρόνο κινούμενος γρήγορα.
Τα υπόλοιπα όπως τα ξέρουμε.Ευέλικτο,γρήγορο,σπορτίφ,καλή ορατότητα,ισορροπ.αναρτήσεις,καλές γωνίες προσέγγισης-διαφυγής,ηλεκτρ. κινητήρας για εκκινήσεις,επιταχύνσεις (σε δρόμο με μικρή κλίση κρατάει με 4η) και coasting,καλά φρένα. Θα ήθελε λίγο καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι -αν και βολεύει έτσι για πόλη-,ήθελε καλύτερη ηχομόνωση -όχι από τον κινητήρα-.αλλά από τους εξωτερικούς ήχους και το θόρυβο κύλισης.Επίσης, αισθητικά καλή η θέση του info,όμως σε αναγκάζει να χάνεις καμιά φορά το βλέμμα από το δρόμο.
-
και αισθητικά πάντως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει το αμάξι απ' τα τελευταία μοντέλα (αν και ατυχές το χρώμα στο βίντεο), απλά το έχει συνηθίσει το μάτι τόσα χρόνια.
-
Ποιο Vitara πιάνει 200+? Εγώ πάντως που είχα ένα 1.6d Auto GL+ Alldrive για το ΣΚ, μέχρι 170 πάει.
-
τα τουρμπατα 1.4
παρε και δες και σε 'σχετικη' συγκριση με αυτο που ειχες αφου εχουν μετρησει το μάνιουαλ δικουνητο, κατω κατω εχουν μετρημενα, 0-100 8.4 το τουρμπατο, 10.5 η ατμοσφαιρα, σου δινει την αποκλιση επιδοσεων, αν και δεν μετρα το ιδιο το περιοδικο τελικες. οποτε θες ομως μπορεις να παρεις γευση διακοσιων σε βιταρα και μαλιστα ευκολων.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-14-s-boosterjet-allgrip
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-16-vvt
ΑρΕς
ουπς, τωρα ειδα το ντι
λιγο χειροτερα ακομη τα πραγματα απο επιδοσεις
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-16-ddis-4wd-tcss
-
ΟΚ. Άρα με επιβεβαιώνει δίνοντας τελική 180χαω. Με 3 άτομα+μπαγκάζια και 37 βαθμούς έξω πήγε 170χαω που ακούγεται λογικό.
Πάντως, και παρά το σχετικό λιβανιστίρι, ούτε offroad animal είναι, ούτε ιδιαίτερα αξιόλογο στο δρόμο. Ο λόγος που το πήρα είναι ότι ήθελα να ανέβω ορεινή Κορινθία σε πολύ απομακρυσμένο χωριό με δύσκολο δρόμο και δεν είναι ότι ξετρελάθηκα κιόλας. ΟΚ ένας περιορισμός ήταν τα Firestone λάστιχα αλλά και η 4κίνηση του δεν είναι για πολλά πολλά.
Στην ουσία όλα τα λεφτά είναι το πολύ αξιόλογο (γνωστή ποσότητα από τη Giulietta) και οικονομικό (6.3λτ σε μικτές συνθήκες και αρκετή ανηφοροκατηφόρα) μοτέρ. Κατά τα άλλα το εσωτερικό, τα υλικά, η ηχομόνωση, τα καθίσματα, τα τραγικά φώτα...απλά ασχολίαστα. Ή το γεγονός ότι έχει ACC ως στανταρ σ' αυτή την έκδοση και δεν έχει αυτόματα φώτα/καθαριστήρες.
-
βασικα το ντηζελι το άουτο εχει μεγαλη πληγη το δισυμπλεχτο σασμαν που υπαρχει μονο στη μαζουτ ενω στις βενζινες καλο μετατροπεα ροπης αισιν. και τον ηχο του εξαιρετικου κατα τα αλλα κινητηρα. ειναι ομως και εντελως διαφορετικο σε στησιμο απο τις βενζινες. μπορεις να το διαβασεις και στα τεστ ή να το υποθεσεις και με τη διαφορα των 150 κιλων βαρους μπροστα και την χρηση αλλου συνδυασμου αμορτισερ-ελατηριων. και ναι εχει απιστευτα ιδιοτροπο εξοπλισμο στο τζι ελ πλας το ντηζελ. εχω 2 τετοια. στο μαυρο που μισαει ο φανης. αλλο εξοπλισμο ειχαν οι βενζινες, αλλο εχουν πλεον και τα φέις λιφτ και τα χιμπριντ, οπως εξοπλισμο τα παντα ολα ειχε και το ες. με λεντ δεν νομιζω να ειχαν αλλα τους απλους προβολης πλην των μαζουτιων. σε καποιον θα περισσευαν ανταπτιβ κρουζ και του ελειπαν αισθητηρες βροχης/φωτων.
οσο για τη τετρα, δεν καταλαβα να τη χρησιμοποιησες για να τη κρινεις.
ΑρΕς
και για τους φιλους που θελουν να αψηλωσουν ντηζελ.... υπηρχαν τα έιμπαχ τα προ λιφτ κιτ για ντηζελ που καταργηθηκαν μαζι με το μοντελο. καταργησε και η τεβα τις προσθηκες για το ντηζελ. και εχουν μεινει μονο τα μαντ με τα +3.5.
-
Το πήγα ορεινή Κορινθία, Σπαρτανέικα για όσους ξέρουν. Είναι στο ύψος Ξυλοκάστρου. Τραγικοί δρόμοι και συγκεκριμένα το σπίτι της γυναίκας έχει περίπου 1κμ χωματόδρομο και φρέσκια λάσπη μιας και περνάνε πηγές από εκεί. Οπότε γι' αυτό λέω για την 4κίνησή του και ότι τη δοκίμασα και δεν τρελάθηκα. Σίγουρα με καλύτερα λάστιχα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αλλά δεν είχα τετοια δυνατότητα με δανεικό αμάξι.
Σε κάθε περίπτωση το μεγάλο ατου του αυτοκινήτου είναι ότι παίζει χωρίς αντίπαλο και είναι μονοπώλιο. Στην ουσία δεν έκανα κάτι που δεν θα μπορούσα να το κάνω εξίσου καλά και με το Rav του 2005 του πατέρα μου πχ, εκτός απ' τις ταχύτητες ταξιδιού φυσικά αφού το Rav έχει αστείο 4αρι αυτόματο και πάει με τα ζόρια 130-140 σταθερά.
-
Το πήγα ορεινή Κορινθία, Σπαρτανέικα για όσους ξέρουν. Είναι στο ύψος Ξυλοκάστρου. Τραγικοί δρόμοι και συγκεκριμένα το σπίτι της γυναίκας έχει περίπου 1κμ χωματόδρομο και φρέσκια λάσπη μιας και περνάνε πηγές από εκεί. Οπότε γι' αυτό λέω για την 4κίνησή του και ότι τη δοκίμασα και δεν τρελάθηκα. Σίγουρα με καλύτερα λάστιχα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αλλά δεν είχα τετοια δυνατότητα με δανεικό αμάξι.
Σε κάθε περίπτωση το μεγάλο ατου του αυτοκινήτου είναι ότι παίζει χωρίς αντίπαλο και είναι μονοπώλιο. Στην ουσία δεν έκανα κάτι που δεν θα μπορούσα να το κάνω εξίσου καλά και με το Rav του 2005 του πατέρα μου πχ, εκτός απ' τις ταχύτητες ταξιδιού φυσικά αφού το Rav έχει αστείο 4αρι αυτόματο και πάει με τα ζόρια 130-140 σταθερά.
Σπαρτανέικα ? ωραίος.. εγώ ανεβαίνω συχνά από την άλλη μεριά στην λίμνη Δόξα. Σε αυτή την κατηγορία τιμής μόνο αυτό και το Duster είναι 4κινητα πάντως. Όταν χειμωνιάσει έχω κανονίσει να νοικιάσω ένα για να χαβαλεδιάσουμε στα χώματα της περιοχής...
-
Kαλά ο γάτος μας λέει ότι πήζει στην δουλειά και έτσι και γράψει κάποιος κάτι στο θέμα του βιτάρα , αμέσως κατεβατά...
Θα γράφουμε αστειάκια για να του χτυπάνε τα καμπανάκια . Εκτός αν σε μία οθόνη στο γραφείο έχει μόνιμα ανοικτό το θέμα ...
-
Που το περιεργο;
Και εγω ακομα και σε δουλεια μολις δω ειρωνεια προς τα σουτζουκια, τρεχω σε οποιον θαλαμο τηλεφωνου βρισκεται εκει κοντα και βγαινω με ενα 's' κολλημενο στο πουκάμισο.
-
σπαρτανέικα? πουθε? πως και δεν τα ξευρω...λασπωνομαι κυλληνη και ζηρεια αφου. και δοξα κατεβαινω απο τα βουνα. και απο το χιονοδρομικο απο τον ζορικο το χωματοδρομο και απο το παλιο αεροδρομιο στο σαρανταπηχο και απο τη ζαρουχλα... και γυρω οπου εχει λασπη... πως δεν το χω? ουτε στο τοποναβιγκέτορ... υψομετρο? δυσκολια? προσβασεις για αλλου?
Το επισης.
καθε φορα που γραφω κατι μετα μου ερχεται με ιμειλ η καθε απαντησις.... παταω να σταματησει το λινκ στο ιμειλ και αμεσως μετα ξαναρχιζει....μυστηριο πραμα.
αλλα ναι, εχω ενα σετ με οθονουλες μπροστα μου με 5 ντηβελοπερ βι εμς και ενα χοστ. και μερικα βιρτουαλ ντεσκτοπ. οποτε σε καποια οθονη απο τα 6 υπαρχουν φορουμια ανοιχτα και δεν θα κλεισουν μεχρι να ακουσω τον ντημπαγκερ να σκουζει για εξεπσιον ερορ. και καθε 10-15 λεπτα κανω ενα γυρω τις οθονες για σκασιμο εφαρμογης, σγα μη προλαβαινω να κλεισω χρωμηδες.
ομως το κακο ειναι τελευταια οτι ο άλιενγουέαρ μου εχει αρχισει να τα φτυνει και μενω απραγος μεταξυ των κομπαιλέσον και με εχετε πολυγραφοτατο. οπου ναναι ομως ερχονται τα καινουργια με 10ης άι 9 και καλουδια οποτε θα ξαναδουλεψω οπως παλαια.
-
Kαι εγώ έχω 4 οθόνες στην θέση εργασίας μου , αλλά μας τις τρώνε τα σχέδια και οι νομοθεσίες ...
-
Εγω εχω μια με 120 hz, νομιζω 32αρα. Και δυο μικρα notebooks .... εχει κστι παμφθηνα.... με 300 ευρω. Ενταξει ενα προγραμμα σηκωνει το καθενα.
Την κεντρικη την πειρα μεγαλη για να διαβαζω ανετα και με μεγαλα γραμματα τις βλακεις που γραφουμε ολοι μας.
Θεώ να βαλω windows 10 στον μεγαλο αλλα ολο το αφηνω. Επίκειται καποια αλλαγη; να περιμενω;
-
επηγα μεγκουστα να παρω καφε και να πω τον πονος μου. υπολογιζα 10-15 τα λεπτα. αφησα τα αλαρμια ανοιχτα, επαρκαρα ακριβως μπροστα απο τη βιτρινα. μιλφατο απο τα παλια εμπηκε. κουβεντα επιασα. μακρυα. κουβεντα. 2-3 ωρες μετα πατημα το κουμπακι τπτ. ματαξαναπατημα το κουμπακι τπτ. περιμενα στη ζεστα, καπου 39, να φυγει το μιλφατο απο τα παλια. εκαμα οτι μιλουσα στο κουνητο. ελιωσα. ιδρωσαν μεχρι και τα φρυδια μου. λιγο πριν την ηλιαση ή ισως και λιγο μετα, το πηρα αποφασις, ανοιξα καπω. ναι, μπροστα σε ολο το μαγαζι που χειραγωγησα με πονο και κοπο οτι η ζωη τους ολη ενα βιταρα. παει και το μιλφατο οπως και ολα τα προηγουμενα. το μπουστερ το ειχα φορτισει καποια χριστουγεννα. τπτ. και ηρθε ενα ελεεινο υποκειμενο με ενα χρεποεικοσαετες γκολφο και μου εδωκε ρεμα. μετα με στειλε το ληζ στον κασιο για μπαταριαι.
-
πως καφε να ξαναπιω?
-
μιλφατο για γατο?
-
να το αλλαξω ή να το βαψω, να αφησω μουσι και μαλλι, να μη γνωριζομαι, να ξαναβγω στη αγορα?
-
-
Ούτε το 1
Ούτε το 2
Ούτε το 3
Αύριο στο central perk δε θα το θυμάται κανείς!
Το μιλφατο 4x4?
Αλήθεια τι χρώμα το χεις?
Look hipster δλδ?
Edit :το παινέυεις πολύ και στο ματιαξανε
-
Σε γλωσσοφαγαμε οι κακουργοι!!!
Καποια στιγμή παντως η μπαταρία πεθαίνει, αληθεια ποσο καιρό την είχες πάνω?
-
Χαχα! Περιπέτεια ακόμη και στον αστικό ιστό!
Σε έφαγαν οι θύμησες..
Μπαταρία, ή απλή φόρτιση;
@Lap τι windows έχεις; βάλε 10, θα πάρει ζωή το PC..
-
@Lap τι windows έχεις; βάλε 10, θα πάρει ζωή το PC..
Lap, ο Dublin έχει δίκιο.Τα 10 έχουν πολύ καλύτερη διαχείριση μνήμης. Και με clean install, δουλεύει το κλειδί για τα 7 ή τα 8 και ενεργοποιούνται κανονικά
-
Dublin wrote:
@Lap τι windows έχεις; βάλε 10, θα πάρει ζωή το PC..
Lap, ο Dublin έχει δίκιο.Τα 10 έχουν πολύ καλύτερη διαχείριση μνήμης. Και με clean install, δουλεύει το κλειδί για τα 7 ή τα 8 και ενεργοποιούνται κανονικά
Σωστός, έκανα clean σε ένα επαγγελματικό laptop της συζύγου με 7 πριν κάτι μήνες. Αν έχεις 7 πρέπει να επισπεύσεις γιατί είναι ευάλωτα εδώ και πολύ καιρό. Επίσης θεωρητικά καταργήθηκαν τα κλειδιά των 7, αλλά επειδή ο Bill Gates είναι πολύ καλύτερος άνθρωπος από εμάς, ακόμη δουλεύουν. Επίσημα όμως έχουν καταργηθεί εδώ και κάνα χρόνο, οπότε σπεύσατεη βρεθείτε προ εκπλήξεων.
Suzuki Vitara 2015