-
Για αυτο ειναι σπασμενες ολες....απο τα γελια;
Γρηγορα botoxaki....
Το καταλαβαινεις ρε συ....αλλα οκ δεν κανει ουσιαστικη διαφορα σε αυτοκινητα σαν τα δικα σας.
-
Για αυτο ειναι σπασμενες ολες....απο τα γελια;
Γρηγορα botoxaki....
Το καταλαβαινεις ρε συ....αλλα οκ δεν κανει ουσιαστικη διαφορα σε αυτοκινητα σαν τα δικα σας.
Τι να καταλάβεις καλε, πλάκα μου κάνεις? Τα 100 ms διαφορά π.χ. στη νέα σειρά 1 σε σχέση με το Golf?
Χρονόμετρο ακριβείας έχουν στον εγκέφαλο?
Άλλο στις πίστες με τα θηρία, που γίνεται πόλεμος για μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Όλα μετράνε εκεί. -
Δες...
Αν δεις εναν μετατροπεα αλλαζει αλλα εχει ενα εξτρα λαγκαρισμα και ο δεικτης κινηται πιο ομαλα.....αυτο.
Μπορεις δηλαδη να το αντιληφθεις, αλλα δεν κανει ουσιαστικη διαφορα.
-
μπήκα στο διαμορφωτή του Γερμανού εισαγωγέα της Honda. Οι 2 εκδόσεις (comfort και elegance) έχουν 1000 ευρώ διαφορά.
Εδώ 3000!!! Καμιά εξήγηση? Δεν μπορεί να είναι μόνο από τη φορολογία, ή όντως μπορεί? -
Δες...
Αν δεις εναν μετατροπεα αλλαζει αλλα εχει ενα εξτρα λαγκαρισμα και ο δεικτης κινηται πιο ομαλα.....αυτο.
Μπορεις δηλαδη να το αντιληφθεις, αλλα δεν κανει ουσιαστικη διαφορα.
Αυτές είναι ρυθμίσεις που επηρεάζονται από το λογισμικό. Συνειδητά ο κατ/τής το ρυμθμίζει για πιο ομαλές αλλαγές. Και στο διπλοσύμπλεκτο μπορεί να γίνει έτσι, δες αυτό της Fiat.
Αλλά ακόμα κι έτσι, αυτό που στραβώνεσαι να το δεις σε βίντεο, το καταλαβαίνει ο τσάκαλος του 'ειδικού' τύπου οδηγώντας. Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε
-
Θα θυμάστε βέβαια όλους τους άσχετους με τον 1.4 diesel της VW που τους έσβηνε στις διασταυρώσεις και το θεωρούσαν επικίνδυνο ελάττωμα του αυτοκινήτου, ενώ πολύ απλά ήθελε το παντέρμο κατέβασμα σε πρώτη πολύ νωρίτερα από αντίστοιχο βενζίνης γιατί είχε μηδέν ροπή στις 1000 π.χ. σ.α.λ.
Ενώ τα λες απόλυτα σωστά για τα DSG, στο θέμα του 1.4TDi είσαι 100% λάθος! Δεν είναι θέμα ασχετίλας αλλά καθαρό κατασκευαστικό σφάλμα το ότι έσβηνε εν κινήσει το αυτοκίνητο.
Έχω οδηγήσει ουκ ολίγα αυτοκίνητα και το Polo ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που μου έχει σβήσει εν κινήσει. Συγκεκριμένα βγαίνοντας από ανισόπεδη γέφυρα με δευτέρα και 20 Km/h, το αυτοκίνητο (με μόνο εμένα μέσα) απλώς έσβησε. Αν θεωρείς ότι είναι ασχετίλα το ότι δεν κάρφωσα την πρώτη με 20 Km/h, θα σου πω ότι κάνεις λάθος. Κανένα αυτοκίνητο δεν πρέπει να χρειάζεται κατέβασμα σε πρώτη στα 20 για να μη σβήσει! Εξάλλου στην ουσία η VW παραδέχτηκε το λάθος της και το διόρθωσε.
-
Θα έλεγα ότι ο φίλος το λέει ειρωνικά.
-
kostasT wrote:
Θα θυμάστε βέβαια όλους τους άσχετους με τον 1.4 diesel της VW που τους έσβηνε στις διασταυρώσεις και το θεωρούσαν επικίνδυνο ελάττωμα του αυτοκινήτου, ενώ πολύ απλά ήθελε το παντέρμο κατέβασμα σε πρώτη πολύ νωρίτερα από αντίστοιχο βενζίνης γιατί είχε μηδέν ροπή στις 1000 π.χ. σ.α.λ.
Ενώ τα λες απόλυτα σωστά για τα DSG, στο θέμα του 1.4TDi είσαι 100% λάθος! Δεν είναι θέμα ασχετίλας αλλά καθαρό κατασκευαστικό σφάλμα το ότι έσβηνε εν κινήσει το αυτοκίνητο.
Έχω οδηγήσει ουκ ολίγα αυτοκίνητα και το Polo ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που μου έχει σβήσει εν κινήσει. Συγκεκριμένα βγαίνοντας από ανισόπεδη γέφυρα με δευτέρα και 20 Km/h, το αυτοκίνητο (με μόνο εμένα μέσα) απλώς έσβησε. Αν θεωρείς ότι είναι ασχετίλα το ότι δεν κάρφωσα την πρώτη με 20 Km/h, θα σου πω ότι κάνεις λάθος. Κανένα αυτοκίνητο δεν πρέπει να χρειάζεται κατέβασμα σε πρώτη στα 20 για να μη σβήσει! Εξάλλου στην ουσία η VW παραδέχτηκε το λάθος της και το διόρθωσε.
Mea culpa. Το έγραψα χωρίς να το ψάξω. Έχετε δίκιο, είχε θέμα. Απλά η γνωστή μου έβαζε πρώτες. Και όχι, αυτό που περιγράφεις φυσικά και δεν είναι νορμάλ. Πάντως και χωρίς το θέμα αυτό ο κινητήρας ήταν .. άντε μην πω. Μια βολτα το ειχα κάνει από τα νότια προάστια της Αθήνας μεχρι το Λαγονησι και μου βγαλε το λάδι.
-
Στο τελευταίο συμφωνώ και το έχω ξαναγράψει: πολύ χειρότερος ο 1.4 TDi από τον προηγούμενο 1.6 TDi, τόσο σε ποιότητα λειτουργίας όσο και σε ωφέλιμο εύρος. Μοναδικό του πλεονέκτημα η λίγο μικρότερη κατανάλωση.
Τελικά τον έφαγε η μαρμάγκα και τη θέση του (ξανα)πήρε ο 1.6 TDi στο νέο Polo.
-
μπήκα στο διαμορφωτή του Γερμανού εισαγωγέα της Honda. Οι 2 εκδόσεις (comfort και elegance) έχουν 1000 ευρώ διαφορά.
Εδώ 3000!!! Καμιά εξήγηση? Δεν μπορεί να είναι μόνο από τη φορολογία, ή όντως μπορεί?ελληνική φορολογία από καθυστερημένους νομοθέτες:
λιανική 19.950 ας βάλουμε φόρο 20% λιανική 20.050 ας βάλουμε φόρο 50%
εμείς τους ψηφίζουμε!
-
Mια πάρα πολύ καλή δοκιμή κατανάλωσης (και με επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις), ηχομόνωσης και δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε διαδρομή 60χλμ.(με ανηφόρες ανάμεσα από χωριά -700μ. υψόμετρο συνολικά-,επαρχιακός,ευθεία,στροφές).
Στα πρώτα 14χλμ. ευθείας επαρχιακού κατανάλωση 1,8-1,9lt/100km! Στα 37km διαδρομής, 3,1lt/100km.Στο 11:41 το βάζει στο mode B για να δείξει την ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρία.
Θόρυβος 57-58db με 80km/h με ηλεκτροκινητήρα και τη στιγμή που περνά στη λειτουργία θερμικού! (απόλυτη ησυχία,δεν το αντιλαμβάνεται).Σε υβριδική λειτουργία 56-57db (ήταν 2-3km/h λιγότερα).Ακόμη και στην επιτάχυνση από 70-115km/h, 66-67db.Κορυφαία ηχομόνωση όπως έχουν επισημάνουν κι άλλοι.
Η συμπεριφορά είναι κυρίως υποστροφική,αλλά ασφαλής ακόμη και σε γρήγορες στροφές όπως δείχνει και στο video,με ικανοποιητικά φρένα.Tελική κατανάλωση 3,6lt/100km.Η μέση ταχύτητα του ήταν ~ 56km/h (το αναφέρει κάτω στα σχόλια).Έκδοση executive.
-
kostasT wrote:
μπήκα στο διαμορφωτή του Γερμανού εισαγωγέα της Honda. Οι 2 εκδόσεις (comfort και elegance) έχουν 1000 ευρώ διαφορά.
Εδώ 3000!!! Καμιά εξήγηση? Δεν μπορεί να είναι μόνο από τη φορολογία, ή όντως μπορεί?ελληνική φορολογία από καθυστερημένους νομοθέτες:
λιανική 19.950 ας βάλουμε φόρο 20% λιανική 20.050 ας βάλουμε φόρο 50%
εμείς τους ψηφίζουμε!
Ευχαριστώ για την απάντηση, βέβαια στις προηγούμενες σελίδες το είχατε απαντήσει και εξαντλήσει το θέμα, απλώς εγώ δεν το είδα.
Μου αρέσει πολύ το άτιμο, αλλά δεν είναι τιμή αυτή για τη μεσαία έκδοση. Εξωπραγματική. Κρίμα. -
Ξερει κανεις αν έχει τελη κυκλογοριας? Το οριο είναι 90g/km χωρις να διευκρινίζει αν ειναι WLTP ή NEDC. Τι ισχυει?
Εξάλου στα χαρ/τα του Jazz έχει διαφορες τιμες στους ρύπους. Ποια τιμή ισχύει για να συγκριθεί με το 90 ?
Low - CO2 g/km 79
Medium - CO2 g/km 87
High - CO2 g/km 88
Extra High - CO2 g/km 132
Combined - CO2 g/km 102
-
Μέχρι τέλους του έτους με NEDC.Μετά τo combined (WLTP) θα λάβεις υπόψη.
Το Jazz είναι ένα πολύ καλό υβριδικό, με χώρους,τεχνολογία και καλή οικονομία στην κατανάλωση (παραπλήσια του yaris).
Όμως είναι λίγο πιο συντηρητικό στην εξωτ. σχεδίαση (μοιάζει με MPV,αυτό όμως του δίνει άνεση και χώρους),αλλά το σοβαρότερο μείον είναι η τιμή του (24.500 για αξιοπρεπή έκδοση -η 2η- εξοπλισμού),όταν το yaris hybrid ξεκινά σε σοβαρή έκδοση από 19.000 και με 20.600 έχει τον ίδιο ή και περισσότερο εξοπλισμό.
-
Kατανάλωση (στο 10:20)= πόλη 4,1 - εκτός πόλης 4-7 - εθνική 6,6 (με ταχύτητες στα όρια του Κ.Ο.Κ,όπως λέει) - μέση 5,1lt/100km.
Συνοπτικά τα (+) ορατότητα,άνεση,χώροι,πρακτικότητα, τα (-) μπροστινά usb μη φωτιζόμενα,τεμπέλης δεν μετακινείται (λίγο άσχημο αυτό),καπελιέρα χωρίς μέρος αποθήκευσης,σκιάδια με καθρεφτάκι αλλά χωρίς φωτισμό. Αναμένονται αποτελέσματα συστημάτων ασφαλείας από EuroNCAP. Η κάμερα οπισθοπ. έχει καλή ευκρίνεια και τη νύχτα.
Εκεί ξεκινά από 22.500, 23.800 η elegance και 25.400 η executive. 26.900 η crosstar. Όμως χωρίς εκπτώσεις,προσφορές κι επιδοτήσεις.Απ'ότι είδα στο site της Ηonda Ιταλίας υπάρχει συνολική έκπτωση ~4200 ευρώ (έτσι η βασική ξεκινά από 18.300). Είναι 1.750 η απόσυρση και 2.500 η έκπτωση της εκεί αντιπροσωπείας!
-
Περίμενε και τις εκπτώσεις του Σ, από €15.000 θα ξεκινάει....
-
Στην Ιταλία ισχύει απόσυρση ανεξαρτήτως είδους αυτοκινήτου.
-
Στο πηγαδι κατουρησαμε εμεις μαλλον,
Δεν ντρεπομαστε λεω εγω.
-
Στο πηγαδι κατουρησαμε εμεις μαλλον,
Δεν ντρεπομαστε λεω εγω.
Γενικά Ιταλία δεν είχαν μεγάλη πέραση τα ηλεκτρικά, οπότε αποφάσισαν να διαθέσουν το μπατζετ για κάθε νέο όχημα, ΚΑΙ diesel, να σημειωσουμε.
Πριν κάνα μήνα που τα κοίταγα, ηλεκτρικό συνέφερε πολύ καλύτερα να πάρεις Ελλάδα, οπότε κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις. Η επιδότηση της Ελλάδας είναι από τις υψηλές στην Ευρώπη για ηλεκτρικό, επίσης έχει από τις χαμηλότερες υποδομές σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές!
-
Honda Jazz 2020 Hybrid