-
Octavia ως d segment, ισως χωρα...
Κατσε να το ψαξω
-
Το θέμα που κάποιοι εδώ μέσα εύστοχα σημείωσαν είναι ότι ο άνθρωπος έχει να βάλει 3 παιδικά καθίσματα λόγω παιδιών. Αυτό από μόνο του οδηγεί τα πράγματα σε συγκεκριμένες επιλογές. Τα πολυμορφικά αποτελούν μονόδρομο για εμένα και μάλιστα diesel. Ακόμα και το Octavia που κάποιοι ανέφεραν επειδή όντως είναι τεράστιο δεν ξέρω αν θα μπορέσει να χωρέσει 3 καθίσματα πίσω. Επειδή όμως μπορεί να μην θέλει πολυμορφικά τύπου Touran ή C4 picasso, θα πρότεινα να κοιτάξει και τα εξής 3 αυτοκίνητα που ναι είναι SUV αλλά κάνουν για την περίσταση, Skoda Kodiaq, Citroen C5 aircross, Ford Kuga.
-
Αν κάτσεις στο πίσω κάθισμα ενός μεγάλου suv (Touareg),και μετά σε ένα μεσαίο πολυμορφικό (Touran), θα διαπιστώσεις ότι μόνο στο δεύτερο πιθανώς να χωρέσουν τρία καθισματάκια.Τα πολυμορφικά υπερτερούν σαφώς σε ωφέλιμο πλάτος.
-
Περιορισμός υπάρχει αν θέλουμε και τα τρία παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα. Αλλιώς βάζουμε ένα μπροστά στη θέση του συνοδηγού, δύο πίσω και έναν ενήλικο ανάμεσα τους. Το θέμα είναι αν χωράει και πώς χωράει ο ενήλικος(άνεση).
Εν το μεταξύ όλοι κάνουν υποθέσεις και σχολιάζουν εκτός από τον topic starter..
-
7 χρόνων καθισματακι;... τεσπά ότι να λέμε δεν συμμετέχει ο αγοραστής στην συζήτηση οπότε δεν έχει νοημα
-
Ok πολλοί δεν βάζουν 7χρονα σε καθισματάκι αλλά στην πραγματικότητα εκτός από επικίνδυνο είναι και παράνομο να μην κάθεται αν όχι σε καθισματάκι τουλάχιστον σε μπουστερ.
-
Ok πολλοί δεν βάζουν 7χρονα σε καθισματάκι αλλά στην πραγματικότητα εκτός από επικίνδυνο είναι και παράνομο να μην κάθεται αν όχι σε καθισματάκι τουλάχιστον σε μπουστερ.
Σωστά, μέχρι τα 12 λέει ο νόμος. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για το παιδί λόγο ύψους. η φεύγει κάτω από τη ζώνη ή η ζώνη το πνίγει (υπάρχει και περίπτωση αποκεφαλισμού).
Ας μην συμμετέχει ο topic starter, αυτά πρέπει να λέγονται για να μην υπαρχουν πολυ δυσαρεστες συνεπειες σε περιπτωση ατυχήματος με τα πιαδια μεσα στο αμαξι.
Μακαρι να μην γινει ατυχημα ποτε βεβαια
-
Πάντως το booster πιάνει πολύ λιγότερο χώρο από ένα καθισματάκι
-
7 χρόνων καθισματακι;...
Ναι, εκτός του ότι το λέει ο νόμος είναι και το σωστό από θέμα ασφάλειας. Μέχρι τα 12 περίπου. Μιλάμε για booster, αλλά όχι τα παλιά που είναι μόνο κάθισμα (αυτά έχουν απαγορευτεί κανονικά), τα νέα booster που είναι με πλάτη, πλαΪνά, σαν κανονικό κάθισμα. Τέτοιο έχω στον γιο μου, της Cybex.
-
bolt wrote:
7 χρόνων καθισματακι;...
Ναι, εκτός του ότι το λέει ο νόμος είναι και το σωστό από θέμα ασφάλειας. Μέχρι τα 12 περίπου. Μιλάμε για booster, αλλά όχι τα παλιά που είναι μόνο κάθισμα (αυτά έχουν απαγορευτεί κανονικά), τα νέα booster που είναι με πλάτη, πλαΪνά, σαν κανονικό κάθισμα. Τέτοιο έχω στον γιο μου, της Cybex.
Κ Εγώ τέτοιο θα πάρω σύντομα για τον μεγάλο. Ίσως 2021, θα το κρατήσω με το ανάποδο όσο περισσότερο μπορώ.λ. Η ασφάλεια είναι πάνω απ'όλα για μένα.
-
Αρχικά να ευχαριστήσω όσους έκαναν τον κόπο να απαντήσουν στο αρχικό μου post. Διάβασα τα πάντα με ενδιαφέρον και Δευτέρα ξεκινούν οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες (δυστυχώς πρέπει να κάνω ολόκληρο ταξίδι για αυτές). Πρώτες στάσεις σε honda (για civic), vag (για octavia, και ίσως passat που αρέσει στη σύζυγο) και ford(για focus sw). Θα ακολουθήσουν οι λοιπές. Εννοείται ότι θα γίνει και τσεκάρισμα σε suv για το σενάριο που δεν θα βολέψει κάτι άλλο.
-
Το θέμα με τα VAG είναι η 2ετής εγγύησή (και ίσως +2 χρόνια ασφαλιστική επέκταση, περιορισμένη με ψιλά γράμματα) αλλά το καινούριο Octavia βάγκον είναι πλέον όχι μόνο ολοκληρωμένο αλλά και εντυπωσιακό αυτοκίνητο, το πιο γοητευτικό για οδηγό που του αρέσουν τα (πολύ) χαμηλά είναι το Honda, το οποίο όμως θα έχει σημαντικά μεγαλύτερο κόστος μετακίνησης και είναι το λιγότερο πρακτικό απ' όλα για οικογένεια, το Ford εχει τη πιο μακροχρόνια εγγύηση και άριστα οδηγικά χαρακτηριστικά, πιθανόν και την καλύτερη χρηματοδότηση, κι εναλλακτικά υπάρχει η έκδοση vagon Active που συνδυάζει κι όλα τα πλεονεκτήματα των SUV για μια οικογένεια (λίγο ψηλότερο για εύκολη τοποθέτηση-ρύθμιση παιδικών καθισμάτων, φόρτωση, παραλίες κλπ) χωρίς να είναι SUV και να έχει οποιοδήποτε αρνητικό τους και για μένα αποτελεί την βέλτιστη λύση για οικογενειακό στην Ελλάδα.
-
Αν κάτσεις στο πίσω κάθισμα ενός μεγάλου suv (Touareg),και μετά σε ένα μεσαίο πολυμορφικό (Touran), θα διαπιστώσεις ότι μόνο στο δεύτερο πιθανώς να χωρέσουν τρία καθισματάκια.Τα πολυμορφικά υπερτερούν σαφώς σε ωφέλιμο πλάτος.
Έχεις δει ποτέ Touareg; Είναι εντυπωσιακά φαρδύ! Και πιστεύεις ότι ένα Touran θα έχει μεγαλύτερο φάρδος στο πίσω κάθισμα; Από πολύ δύσκολο ως και τελείως απίθανο, το θεωρώ...
-
Τρεις ενήλικες χωρίς να πιέζουν ο ένας τον άλλον κάθονται μεταξύ των δύο μόνο στο Touran. Έχω κάνει τη δοκιμή στο ένα μετά το άλλο σε έκθεση της VW, όταν ψαχνόμουν να αλλάξω το Santa Fe με Tiguan.
-
Δύσκολο να είχαν στην έκθεση Touareg, σαν αυτό που λέει ο harisma23.
-
Αναφέρομαι σε υπαίθρια έκθεση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης πριν από τρία χρόνια , δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.
-
Καλά βρε παιδιά τι Touareg αναφερετε; Αυτά δεν είναι πανάκριβα;
-
Έχουν μπλέξει τους Βεδουίνους τους.
-
Καλά βρε παιδιά τι Touareg αναφερετε; Αυτά δεν είναι πανάκριβα;
Πανάκριβα...υπερβολικό σε βρίσκω, ξεκινάει η τιμή από το ευτελές ποσό των €86.000, αλλά για τρίτεκνο πρεπει να είναι κάτω από €70.000.
-
Κατω απο 70.000;;;;;;
Δηλαδη 16.500;;;
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια