-
Είσαι θεός γάτε, έχεις βρει και παρέα (μάλλον, γιατί σε έχω ικανό να το κάνεις και μόνος σου) που ρίχνετε λεφτά για να σπάτε τα αμάξια σας!!! Το ευχαριστιέστε όμως. Άντε να φτιάξεις το βιτ να μην βρίσκει και να ξαναβάλεις την μπουλντόζα να κάνει την πίστα καινούρια!!!
ευτυχώς που έχεις το κόλλημα με τα σουβ γιατί αν είχες κολλήματα με χαμηλά τα Μέγαρα θα ήταν μόνιμα κλειστά ή επειδή θα ήσουν μέσα και θα έκανες τα δικά σου ή επειδή ήσουν μέσα πιο πριν κάνουν ασφαλτόστρωση.
-
-
Kίτ ανύψωσης κατά 40 mm της καρότσας σε VW Transporter 3 Syncro, πίσω μπαίνουν 2 απλοί πλαστικοί τάκοι από Ertalon Φ155mm με μια τρύπα Φ49 mm στο κέντρο.
Τα εμπρός πλαστικά έχουν μια πατούρα σην κάτω πλευρά για να κουμπώνει το ειδικό λάστιχο με την εσωτερική πατούρα που πατάει το ελατήριο στην καρότσα.
[
-
το αφεντικο τρελαθηκε...
αυτα μαμα εχουνε 45 εκατοστα μεχρι 57!!! σασι απο το δρομο και 55 εκατοστα εως 67 το πατωμα της καμπινας. για να μπεις με αλλα 4 ακομη θες επι κοντω. γουσταρω με 1000. ειδικα αν εχει τον 95αρη ή τον 112 καλυτερα. μονο οτι τουμπαρουν για τη πλακα...
-
Γάτε τι λάδια βάζεις στο grand vitara σου και αν σου τσιμπάει λίγο λάδια το καλοκαίρι στα ταξίδια και στο βουνό ;
-
Γάτε τι λάδια βάζεις στο grand vitara σου και αν σου τσιμπάει λίγο λάδια το καλοκαίρι στα ταξίδια και στο βουνό ;
βασικα, ντρεπομαι ως κορη σεμνη που της μιλουν για μοριο, δεν εχω ιδεα τι βαζει ο νικος ο σακκας - φοργουιλερςχαουζ - που το σερβιρει. απο εμενα εχει το ελευθερο να βαζει οτι πιο τοπ υπαρχει. και για το τσιμπημα δεν ειμαι αρμοδιος, γιατι το καλοκαιρι πεφτει πολυ η χρηση του και γιατι δεν κανει πανω απο λιγες χιλιαδες χιλιομετρα ολο το χρονο και μεχρι το επομενο σερβις. βλεπεις ειναι μονο εκδρομικο για βουνα, στη πολη και στα ταξιδια ειναι το νιβι. πχ αεριο εχω να βαλω μηνες με το κορωνομαμουνι που καταργησε με νομο την ανοιξη του 2020
-
ΟΚ ευχαριστώ για την απάντηση μάλλον σε Motul θα παίζεις, απλώς εδώ στην εξοχή τα βενζινάδικα φέρνουν περιορισμένες μάρκες και 2-3 ετών παραγωγή αλλά εν ανάγκη.
-
Το grand Vitara του 2005-2006 που έχουμε στην οικογένεια, βάζει Total και δεν καίει στάλα.
-
Ενταξει, ουτε αυτα τα φερνουν εδω....Ιταλια ομως τα mahindra πωλουνται.
Εχω την αισθηση πως ειναι στο 1/3 της τιμης ενος Wrangler.
Εδω οι δυνατότητες του και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Εντυπωσιακά θα έλεγα...
-
Ενταξει, ουτε αυτα τα φερνουν εδω....Ιταλια ομως τα mahindra πωλουνται.
Εχω την αισθηση πως ειναι στο 1/3 της τιμης ενος Wrangler.
Εδω οι δυνατότητες του και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Εντυπωσιακά θα έλεγα...
μονο ιταλια κυκλοφορουσε το παλιο
και ειναι μαξ στα 14000 το πιο σουπερ ντουπερ. αν κυκλοφορουσε θα επαιρνα ενα, ετσι, για να υπαρχει. τζαμπα.
μακαρι να ακουει κανενας αντιπροσωπος
-
Μπα δεν είναι καλό, έχει .....ταμπούρα πίσω....
-
Μονο εσυ;; και εγω θα επαιρνα και θα εμπαινα σε καποιο κλαμπ τρελαμενων σαν εσας εκει περα.
Βασικα οι παντες που ασχολουνται με το off roading θα επαιρναν ενα στα 14.000
Καποιος αντιπροσωπος που παλια ειχε ιαπωνικα και το γυρισε στα ινδικα μια φορα και εναν καιρο....διαβαζει;;
Εστω καποιος αλλος....μας διαβαζει;;;
-
Ενώ γράφετε τα παραπάνω, μόλις τώρα βλέπω τα δύο 'μυαλά' του εργοστασίου τους Ινδούς συναδέλφους, να κοιτάζουν στο ίντερνετ: https://auto.mahindra.com/suv/thar
Αυτό μου λέει θα το πάρω όταν γυρίσω, επειδή είναι πολύ ανθεκτικό είναι λίγο ακριβότερο από τα άλλα, όμως έχει πολύ φθηνή συντήρηση. Ρωτάω πόσο κοστίζει εκεί, μου είπε γύρω στς 17000€ (ισοτιμία)
Διαβάστε specs: https://auto.mahindra.com/suv/thar/specifications-features
-
Γνωρίζοντας τα πρώτα Mahindra που είχαν έρθει και αυτά που φτιάχνονταν κάποτε στο βάθος του χρόνου στη χώρα μας, θυμήθηκα ότι σε πολλά εξαρτήματα έβλεπα το ανθρώπινο χέρι να έχει αφήσει τα στίγματα της λίμας που τα ταίριαζαν στη θέση τους, βλέποντας το καινούργιο με εντυπωσίασε τουλάχιστον η πρόοδος τους, μπράβο λοιπόν και αν βρεθεί κάποιος αντιπρόσωπος με όραμα, και υπάρχουν αρκετοί αλλά λόγω της κρίσης των μαμουνιών κατά Γάτου είναι κουμπωμένοι, θα είχε τύχη ένα τέτοιο εγχείρημα με την σωστή προώθηση και τιμή, είναι βέβαια απαγορευτικό σαν τρίτη χώρα προς την Ε.Ε, εκτός και αν υπάρξει Ευρωπαϊκό εργοστάσιο να το παράγει, πχ η Magna Steyr που κατασκευάζε και τα αυθεντικά Jeep για την Ευρώπη επί Chrysler αυτό μέχρι πριν υπάρξει η FCA, σήμερα δεν γνωρίζω που φτιάχνονται τα ΕΰρωπαΊκά Jeep.
-
εκτός και αν υπάρξει Ευρωπαϊκό εργοστάσιο να το παράγει, πχ η Magna Steyr που κατασκευάζε και τα αυθεντικά Jeep για την Ευρώπη επί Chrysler αυτό μέχρι πριν υπάρξει η FCA, σήμερα δεν γνωρίζω που φτιάχνονται τα ΕΰρωπαΊκά Jeep.
Στο Melfi της Ιταλίας κατασκευάζονται renegade,compass από τότε που την πήρε η FCA.
https://moparinsiders.com/fca-restarts-its-melfi-assembly-plant-home-of-the-renegade-compass/
-
Eυχαριστώ !
-
Τι εννοεις θα ειναι απαγορευτικο να εισελθει ευρωπη;
Και παλιοτερα ειχαμε tata και στην ιταλια εχει mahindra κτλ
Θα εχει φυσικα δασμο αλλα ως εκει.
Οντως ειναι φοβερο...θα ειχε τρελες πωλησεις αν οπως λεει ο quadra το εφερνε καποιος αντιπροσωπος με οραμα και στρατηγιξη βαθους και οχι αρπαχτή.
Και clubs θα ειχε και forums και μεγαλο κοινο ιδιαιτερα στα βαλκανια.
Οχι μονο εχουν κανει τεραστια προοδο, αλλα κατασκευαζουν και τους δικους τους κινητηρες οι οποιοι απο οσο βλεπω ειναι πολυ αξιοπιστοι με ποιοτικη λειτουργία και μαλιστα σε πολυ δυσκολες συνθηκες θερμοκρασιας.
Εξαιρετικη η επιλογη των αναρτησεων, μηχανικο μπλοκε ξαι βλεπω 'σταυρο' και οχι 'φουσκα' στον αξονα μεταδοσης. Ειναι φτιαγνενο για υπερβολικα σκληρη χρηση.
-
Εννοεί ότι θα είναι απαγορευτικό να εισέλθει Ευρώπη, πιθανά λόγω των συστημάτων ασφαλείας ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που θα έχει με βάση τα ευρωπαϊκά στάνταρ.
Π.χ. πόσους αερόσακους,τι προστασία πεζών και επιβατών έχει; τι αποτελέσματα σε μετωπική και πλαγιομετωπική βάση EuroNcap; ποια συστήματα ασφαλείας (lane keep assist,blind spot,κ.τ.λ.);
-
Δες το αυθεντικο που μια χαρα πωλείται
https://www.euroncap.com/en/results/jeep/wrangler/34192
Οκ σιγουρα μπορει να εχει καποια euro spec χαρακτηριστικα. Οπως καποιους αλλους προφυλακτηρες και lane assist, sign recognition κτλ αν και στην ινδια τα αυτοκινητα τους βαθμολουγουνται απο το globalncap το οποιο εχει πολυ κοινα πρωτοκολλα με το euroncap , ισως οχι στα adas συστηματα
-
Το να φτάσει ένα ινδικό αυτοκίνητο τα standards της Ευρώπης (ρύποι, προδιαγραφές ασφαλείες κλπ) είναι πολύ δύσκολη και ακριβή υπόθεση, αν γίνεται καν. Αυτά για κανονική έγκριση τύπου. Για μεμονωμένες εισαγωγές γίνεται. Μεγάλη αγορά όμως δεν υπάρχει για τέτοια οχήματα, όπως είδαμε και με το Asia Rocsta, πριν 25 χρόνια.
OLD SCHOOL ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ