-
Το puma εμενα προσωπικά με έπνιγε λίγο πίσω. Και πήγα και με την γυναίκα μου να το δει και αυτή γιατί θα κάθεται με το μωρό.
Ακριβώς πριν είχαμε δει το 2008 και έχουν αρκετή διαφορά οπότε...
Σε βασανίζει η allure όταν την συγκρίνεις με την st line? Καλά τα active δεν το συζητώ σαν το φτωχό συγγενή είναι μεταξύ των άλλων 2.
Ο puretech μου έχει δώσει την εντύπωση ότι είναι μισό κλικ πιο γρήγορος απο τον ecoboost. Λες 100 άλογα μόνο? Αλλά έχει 205nm απο τις 1750.
Για πετρέλαιο δεν ξέρω πως πάνε οδηγικά τα μοτορια
-
Masma wrote:
hountalas wrote:
Μεταξύ xceed 1.0 120 και puma 1.0 125 mh (η το diesel) θα πήγαινα στο puma στην st line.
Το xceed είναι πολύ ωραίο αλλά ο 1.0 δεν του ταιριάζει. Σε td που έκανα μου φάνηκε ράθυμο στην νορμαλ εκκίνηση από το φανάρι, αλλά μόλις τουρμπίσει πετάγεται. Δίνει την εντύπωσή ότι έχει ένα σκαλοπάτι,πως να το πω σαν να είναι απότομο το turbo. Καίει παραπάνω από τα υπόλοιπά 1.0 και εχει και ρύπους ψηλά.
Το puma πάλι πάει βούτυρο λόγω mild hybrid.
Σε γκάζια 1-2 και λίγο 3η (τα είχα μόνος και τα πάτησα) νομίζω ένα κλικ πάνω το puma.
Ο 1.2 100 του 2008 μου φαίνεται πιο σβέλτος πάντως.
Και εγω η αληθεια ειναι προς το puma κλεινω απλα επειδη σχολιάστηκε αρκετα αρνητικα ο πισω χωρος θελω να παω αν το ξανα δω απο κοντα.
Η αληθεια οπωα ειπα πιο πανω το Peugeot 2008 εχει την καλυτερη τιμη για πετρελαιο αλλα στην active έκδοση που ειναι αρκετα πιο κατω σε εξοπλισμούς απο την st line του puma.
Την allure που βγαινει 22.000 σε βενζινη μπορω μονο να την κοιταξω που οκ ειναι ενα κλικ καλυτερη της st line (puma) νομιζω.Οντως σου φανηκε πιο γρήγορος του 2008?
ΥΓ. Σε κατι που μπερδεύουν πολλοι :
το Puma στην titanium μονο εχει ταμπουρά.
Στην st Line έχει διακοφερνα κανονικα.
Ακόμη και στα diesel η διαφορά - υπέρ του Puma - ειναι 1 δευτερόλεπτο στο 0-100, δεν είναι μικρή - δεν το υποτιμώ, αλλά όχι και απίστευτα μεγάλη.
Αν κάνεις πάνω από 10.000χλμ πάρε πετρέλαιο σίγουρα. Θα δεις διαφορά στην τσέπη σου κάθε χρόνο.
Δεν μπορείς να βάλεις 2-3 σημαντικά στο 2008 για κάνα χιλιάρικο αν σου αρέσει περισσότερο σαν αυτοκίνητο;
Περιμένω την εμπειρία σου από τα τεστ ντραιβ!
Έκλεισα test drive peugeot 2008 βενζίνη για την allure και θα μιλήσω για το puma για πετρέλαιο.
Ναι κάνω πάνω από 10.000 οπότε η λογική επιλογή είναι το πετρέλαιο αλλα δεν έχω αποκλείσει την βενζίνη.
Στο μεταξύ ο μηχανικός μου συνεχίζει να μου προτείνει το captur με τον 1.3 με τα 130 άλογα γιατι θεωρεί ότι είναι καταπληκτικός κινητήρα σε αποδόσεις - οικονομία και ότι είναι από τα καλύτερα σε ΄χώρους από b suv. Tο όποιο στην dynamic βενζίνη βγαίνει στα 22.000 νομίζω.
Για πετρέλαιο που είχα ρωτήσει ξέφευγε η τιμή.
-
Το puma εμενα προσωπικά με έπνιγε λίγο πίσω. Και πήγα και με την γυναίκα μου να το δει και αυτή γιατί θα κάθεται με το μωρό.
Ακριβώς πριν είχαμε δει το 2008 και έχουν αρκετή διαφορά οπότε...
Σε βασανίζει η allure όταν την συγκρίνεις με την st line? Καλά τα active δεν το συζητώ σαν το φτωχό συγγενή είναι μεταξύ των άλλων 2.
Ο puretech μου έχει δώσει την εντύπωση ότι είναι μισό κλικ πιο γρήγορος απο τον ecoboost. Λες 100 άλογα μόνο? Αλλά έχει 205nm απο τις 1750.
Για πετρέλαιο δεν ξέρω πως πάνε οδηγικά τα μοτορια
Θα τα κάνω test drive να δω και ποιότητα κύλισης αίσθηση τιμονιού ηχομόνωση θα μου πεις στο θα το καταλάβω απο ένα test drive... ε ότι καταλάβω.
Ναι η αλήθρια να λεγιεται είναι εντυποσιακό το 2008 στην allure μέσα. Λες και παίρνεις αμάξι των 30-35 χιλιάδων. Πολύ καλή ποιότητα υλικών.
Υ.Γ Αυτό που είπες για το puma θα το τσεκάρω.
-
Dublin wrote:
Masma wrote:
hountalas wrote:
Μεταξύ xceed 1.0 120 και puma 1.0 125 mh (η το diesel) θα πήγαινα στο puma στην st line.
Το xceed είναι πολύ ωραίο αλλά ο 1.0 δεν του ταιριάζει. Σε td που έκανα μου φάνηκε ράθυμο στην νορμαλ εκκίνηση από το φανάρι, αλλά μόλις τουρμπίσει πετάγεται. Δίνει την εντύπωσή ότι έχει ένα σκαλοπάτι,πως να το πω σαν να είναι απότομο το turbo. Καίει παραπάνω από τα υπόλοιπά 1.0 και εχει και ρύπους ψηλά. Το puma πάλι πάει βούτυρο λόγω mild hybrid.Σε γκάζια 1-2 και λίγο 3η (τα είχα μόνος και τα πάτησα) νομίζω ένα κλικ πάνω το puma.Ο 1.2 100 του 2008 μου φαίνεται πιο σβέλτος πάντως. Και εγω η αληθεια ειναι προς το puma κλεινω απλα επειδη σχολιάστηκε αρκετα αρνητικα ο πισω χωρος θελω να παω αν το ξανα δω απο κοντα.
Η αληθεια οπωα ειπα πιο πανω το Peugeot 2008 εχει την καλυτερη τιμη για πετρελαιο αλλα στην active έκδοση που ειναι αρκετα πιο κατω σε εξοπλισμούς απο την st line του puma.
Την allure που βγαινει 22.000 σε βενζινη μπορω μονο να την κοιταξω που οκ ειναι ενα κλικ καλυτερη της st line (puma) νομιζω.Οντως σου φανηκε πιο γρήγορος του 2008?
ΥΓ. Σε κατι που μπερδεύουν πολλοι :
το Puma στην titanium μονο εχει ταμπουρά.Στην st Line έχει διακοφερνα κανονικα.
Ακόμη και στα diesel η διαφορά - υπέρ του Puma - ειναι 1 δευτερόλεπτο στο 0-100, δεν είναι μικρή - δεν το υποτιμώ, αλλά όχι και απίστευτα μεγάλη.Αν κάνεις πάνω από 10.000χλμ πάρε πετρέλαιο σίγουρα. Θα δεις διαφορά στην τσέπη σου κάθε χρόνο.
Δεν μπορείς να βάλεις 2-3 σημαντικά στο 2008 για κάνα χιλιάρικο αν σου αρέσει περισσότερο σαν αυτοκίνητο;
Περιμένω την εμπειρία σου από τα τεστ ντραιβ!
Έκλεισα test drive peugeot 2008 βενζίνη για την allure και θα μιλήσω για το puma για πετρέλαιο.
Ναι κάνω πάνω από 10.000 οπότε η λογική επιλογή είναι το πετρέλαιο αλλα δεν έχω αποκλείσει την βενζίνη.
Στο μεταξύ ο μηχανικός μου συνεχίζει να μου προτείνει το captur με τον 1.3 με τα 130 άλογα γιατι θεωρεί ότι είναι καταπληκτικός κινητήρα σε αποδόσεις - οικονομία και ότι είναι από τα καλύτερα σε ΄χώρους από b suv. Tο όποιο στην dynamic βενζίνη βγαίνει στα 22.000 νομίζω.
Για πετρέλαιο που είχα ρωτήσει ξέφευγε η τιμή.
Σαν Βενζίνη φαίνεται η καλύτερη επιλογή, το έχω αναφέρει πολύ καιρό ότι δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο groupe.
Μόνη επισήμανση οτι είναι πολύ καινούργιος και δεν έχει δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου.
Με τις εξωτερικές διαστάσεις του θα περίμενα καλύτερη εσωτερική διαχείριση. Pas mal..
-
Χθες έκανα τεστ ντραιβ το Puma (stlineX) και με εντυπωσίασε σαν αμάξι. Θα έβλεπα να συμβιώνω με αυτό σαν κύριο αυτοκίνητο. Είναι αρκετά γρήγορο σε 1-2-3η, έχει ωραίο τιμόνι, καταπληκτικές αναρτήσεις (δε μπορώ να το τονίσω αρκετά αυτό!) και σε προδιαθέτει να το οδηγείς με χαρά! Δεν ξέρω τα άλλα της κατηγορίας πως είναι καθώς έχω οδηγήσει μόνο το Kamiq (το οποίο είναι καλό για τον πατέρα μου, πολύ βαρετό και ασφαλές ή κάτι τέτοιο) άρα δε μπορώ να εκφέρω άποψη για τους ανταγωνιστές του.
Αρνητικά βρήκα μόνο την περίεργη αίσθηση του γκαζιού (τούρμπο + υβριδικό έχουν ενωθεί εκεί και γίνεται μάλλον ο κακός χαμός..) που μάλλον συνηθίζεται. Στην έκθεση που είχα κάτσει μέσα με τα σχεδόν 100 κιλά μου λέω 'αμάν, θα σφηνώσω εδώ' αλλά τελικά μια χαρά είναι το αμάξι. Και στο δρόμο ήμουν πολύ άνετος. Του έκανα μερικά καλά φρεναρίσματα και είδα ότι τα φρένα ήταν εξαιρετικά. Το πήγαινα για λίγη ώρα με 150 και με εντυπωσίασε πόσο σταθερό ήταν. Τολμώ να πω ότι ήταν σαν το fiesta στον ανοιχτό δρόμο. Επίσης άλλαζε πολύ σταθερά λωρίδες στην Εθνική με πολλά χιλιόμετρα. Το πήγα και λίγο γ@μιώντας μες την πόλη με πολλά ζιγκ ζαγκ και ταλιμπανιές και ανταποκρινόταν τέλεια σε όλα!
Πολύ πολύ καλό!
-
Χθες έκανα τεστ ντραιβ το Puma (stlineX) και με εντυπωσίασε σαν αμάξι. Θα έβλεπα να συμβιώνω με αυτό σαν κύριο αυτοκίνητο. Είναι αρκετά γρήγορο σε 1-2-3η, έχει ωραίο τιμόνι, καταπληκτικές αναρτήσεις (δε μπορώ να το τονίσω αρκετά αυτό!) και σε προδιαθέτει να το οδηγείς με χαρά!
Τα λέω και εγώ για τις αναρτήσεις των Ford αλλά κάποιοι δεν με πιστεύουν. Οι άνθρωποι έχουν ρίξει δουλειά και χρόνο/χρήμα και έχυν κάνει εξαιρετική υλοποίηση, ειδικά όσων αφορά την ποιότητα κύλισης και την άνεση σε συνδυασμό με την οδική συμπεριφορά. Κάποτε μόνο οι Γάλλοι και η BMW το κατάφερναν. Τώρα η Ford εχει πάρει την σκυτάλη.
-
sargus wrote:
Χθες έκανα τεστ ντραιβ το Puma (stlineX) και με εντυπωσίασε σαν αμάξι. Θα έβλεπα να συμβιώνω με αυτό σαν κύριο αυτοκίνητο. Είναι αρκετά γρήγορο σε 1-2-3η, έχει ωραίο τιμόνι, καταπληκτικές αναρτήσεις (δε μπορώ να το τονίσω αρκετά αυτό!) και σε προδιαθέτει να το οδηγείς με χαρά!
Τα λέω και εγώ για τις αναρτήσεις των Ford αλλά κάποιοι δεν με πιστεύουν. Οι άνθρωποι έχουν ρίξει δουλειά και χρόνο/χρήμα και έχυν κάνει εξαιρετική υλοποίηση, ειδικά όσων αφορά την ποιότητα κύλισης και την άνεση σε συνδυασμό με την οδική συμπεριφορά. Κάποτε μόνο οι Γάλλοι και η BMW το κατάφερναν. Τώρα η Ford εχει πάρει την σκυτάλη.
Η αληθεια ειναι οτι εχω συμπάθια στη Ford καθως ο πατερας μου εχει και το Focus του 2017 το οποιο ειναι καταπληκτικο στο δρομο για αυτο σκεφτομαι σοβαρα το Puma. Απλα πρωτα Test Drive να κανω και θα σας πω αναλυτικα τι προλαβα να καταλαβω
-
Σε λιγους μηνες παρουσαιζεται το νεο vitara
-
Καλησπέρα στην παρέα. Επανέρχομαι έχοντας δει από κοντά όλα τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν και έχοντας κάνει test drive το puma το 2008 , Captur.
Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως
- Renaul Captur: Ωραιοι χώροι και γενικά ένα όμορφο αυτοκίνητο. Αρκετά καλό και στην οδήγηση.
Πήρα προσφορά για την έκδοση expresion και dynamic και σε σχέση με τα υπόλοιπα που βλέπω δεν ενθουσιάστηκα.
- Πήγα πήρα προσφορά για το peugeot 2008 σε active έκδοση για πετρέλαιο στα 19.600(summer sales) με το κλειδί στο χέρι και για την allure σε βενζίνη με τον 1.2 με 100ps που βγαίνει στα 22.000.
Επίσης το έκανα test drive και μου φάνηκε καλή η θέση οδήγησης όπως και η ποιότητα κύλισης - ηχομόνωση (όσο μπορείς να καταλάβεις από tets drive). Αν πάω στο 2008 θα πάω για την allure γιατί όντως η active είναι μέτρια αν και έχει εξαιρετική τιμή.
- Ford puma πολύ όμορο με το καλύτερο τιμόνι σίγουρα και γενικά σαν οδηγική συμπεριφορά καλύτερο από τα υπόλοιπα νομίζω. Σίγουρα βγάζει πιο σπορ οδήγηση.
Εδώ κοιτάζω την έκδοση st-line με τον 1.0 mild hybrid xme ta 125 η για το diesel. Η τιμή είναι 21.600
Σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι πολύ καλό σε εξολισμό ίσως ελάχιστα κάτω από την allure. Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή.
Σίγουρα το καλύτερο πορτμπαγκάζ αν και εμένα ότι έχω δει με καλύπτει. Λίγο πιο μικρό από 2008 και captur σε πίσω χώρο αλλά δεν μου φάνηκε μεγάλη διαφορά .
- T -ROC Στα 22.000 με 1.0 116ps στην advanche έκδοση με έχτρα διχρωμία, κάποιες νίκελ εξωτερικές λεπτομέρειες και κάμερα οπισθοπορείας . Άνετο σε χώρους και γενικά πολύ όμορφο για τα γούστα μου. To έχω οδηγήσει και μαζί με το puma από τα καλύτερα σε αίσθηση τιμονιού όπως και σε ποιότητα κύλισης.
5) Πήγα ρώτησα για το VITARA HYBRID 1.4 GL+ 4WD HYBRID 48V (ΝΑΙ ε΄δω έχουμε 4χ4). Στα 22.000 βγαίνει με διχρωμία. Όμορφο εξωτερικά και γενικά βελτιωμένο ποιοτικά και μέσα απλά όταν μπαίνεις μέσα νομίζεις ότι μπαίνεις σε αμάξι του 2013. Δεν ξέρω ηχομόνωση ποιότητα κύλισης κλπ θα ρωτήσω εδώ ανθρώπους που το έχουν. Σε χώρους νομίζω πιο μικρό απο τα υπόλοιπα αλλα οκ δεν με πειράζει αυτό τόσο.
Υ.Γ1 Γενικά φιμέ τζάμια δώρο από κάποιους , συναγερμό, πατάκια , αισθητήρες parking αν δεν έχει κάποιο, επέκταση εγγύησης (t-roc)
Υ.Γ 2. Σε ανάρτηση τo Ford Puma δεν έχει αντίπαλο. Δεν θυμάμαι του t-roc το είχα οδηγήσει πιο παλιά.
-
Σε λιγους μηνες παρουσαιζεται το νεο vitara
Όταν λες σε λίγους μηνες?
-
Lap wrote:
Σε λιγους μηνες παρουσαιζεται το νεο vitara
Όταν λες σε λίγους μηνες?
το 22...
περι ποιοτητας κινησης
ειναι υπερ οκ απο θεμα αναρτησης και αθορυβο απο κινητηρα, ακουγεται πανω απο 130-140 που ειναι λιγα για το αυτοκινητο αυτο που μπορει να κινηθει με παρα πολυ περισσοτερα σε αντιθεση με οτι αλλο βλεπεις. κανε μια βολτουλα σε τεστ ντάιβ με τη ρυθμιση στο sport, βασικα το παιρνεις γιατι γαζωνει σε σχεση με οτι αλλο εχεις δει, εχεις χωρους που θα τους καταλαβεις στη χρηση, ειναι εξαιρετικα ευχαριστο στο εβρυ ντέι λιβιν και φυσικα εχει 4x4 που το φερνει εκτος αντιπαλου. απο αξιοπιστια, ειδικα οι βενζινες με τον μπουστερτζετ, ειναι μαυρα σκυλια του πολεμου.
ΑρΕς
λαπη αυτο που ειχες δει σε κατι πακι σάιτ ειναι το νεο βιταρα για την ινδια, δηλαδη το μπρεζα. δεν εχει καμμια σχεση με το ευρωπαικο. μαλιστα το εχει ανακοινωσει ηδη και η τουοτα. ο καθε πακι βγαζει και καλα ειδηση...
στην ευρωπη αυτο που θα ερθει πραγματι τελος του ετους, αρχες του επομενου, ειναι το ραβ 4 ντυμενο στα σουζικα
-
Εγω παλι πιστευω οτι αυτο θα ναι το νεο vitara θα αφησει και χωρο για το s cross ....τελειως απο το κεφαλι μου το βγαζω αυτο διοτι ειδα καποια υφασματα και διακοπτες ιδια με τα suzuki στο εσωτερικο του
Για παραδειγμα δες το υφασμα και γενικως τα καθισματα. Δεν ειναι Toyota, ειναι suzuki, η οπως το χερουλι που ανοιγει την πορτα οπως και η ασφαλεια ειναι ξεκαθαρα suzuki ακομα και η βιδα μεσα ειναι ακριβως στο ιδιο σημειο, ενω και το πλαστικο γυρω απο τον διακοπτη των παραθυρων ειναι και αυτο ξεκαθαρα και μονο suzuki,
Επισης, το ντουλαπακι, οι μοχλοι των φλας κ.α...φωναζει το αυτοκινητο απο μακρυα suzuki
Ισως ετσι ειναισε σηματα suzuki, βγαινει με τετρακινηση και 1.0 turbo στην ιαπωνια.
4 μετρα μηκος, καλοι χωροι, νεα πολυ ελαφρια πλατφορμα. Του στυλ 1000 κιλα μονο.
Το αλλο που λες ειναι το across αλλα αυτο ειναι τερας ειναι d suv και 2,5 λιτρα.
-
Masma είδες το juke? Ρίξε και σε αυτό μια ματιά..
-
αυτο που βαζεις ειναι το breza. ΟΧΙ το vitara...
και βασικα ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟ
ειναι το τογιοτα ράιζε που θα βγει το 2021 και ειναι κοινο μοντελο με τη νταιχάτσου, πανω στη πλατφορμα της νταιχάτσου στηριζεται.
δεν ειναι λογικο να λες ερχεται αντικατασταση για ενα μοντελο γιατι καποιοι διακοπτες σε καποιο ασχετο καπου στο κοσμο μοιαζουν...
-
αυτο που βαζεις ειναι το breza. ΟΧΙ το vitara...
και βασικα ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟ
ειναι το τογιοτα ράιζε που θα βγει το 2021 και ειναι κοινο μοντελο με τη νταιχάτσου, πανω στη πλατφορμα της νταιχάτσου στηριζεται.
δεν ειναι λογικο να λες ερχεται αντικατασταση για ενα μοντελο γιατι καποιοι διακοπτες σε καποιο ασχετο καπου στο κοσμο μοιαζουν...
Ναι δεν ειναι το braze ....απλα λεω οτι οι λεπτομερειες του εσωτερικου ειναι απο την suzuki, δηλαδη υπαρχουν κοινοι προμηθευτες.
Τα toyota δεν εχουν τετοιες ιδιες λεπτομερειες με τα suzuki, δεν μοιαζουν τοσο ενω αυτο εχει και οπως λες το a cross ειναι το rav φαινεται πως το raize φτιαχτηκε απο την αρχη με κοινο προμηθευτη με την suzuki.
Υπαρχουν δηλαδη πιθανοτητες να βγει και με τα σημαρα της suzuki, αν λοιπον βγει τοτε ισως να ειναι το vitara, δεν ξερω απλα μοιαζει πιο πολυ suzuki στα ολα τουνπαρα με daihatsu/toyota
Αυτη ειναι η λογικη σκεψη μου.
-
Masma είδες το juke? Ρίξε και σε αυτό μια ματιά..
Ναι το ειχα δει καθως εχω συμπάθεια στη Nissan αλλα δεν μου αρεσε τοσο εξωτερικά
-
-
Τώρα μόλις και εγώ το ανωτέρω link του τρελοΙρλανδού ήθελα να postαρω. Να επιχειρηματολογήσω και εγώ με την σειρά μου.
-
Xceed για να είσαι εντός μπάτζετ μιλάμε για 1000cc βενζίνη. Καλό αμάξι, καλό πάτημα, όμορφο, ισορροπημένοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετική εγγύηση. Μεγάλο μείον η κατανάλωση. Το μοτέρ το έχουν δύο φίλοι μου (i30 fastback & Kona) και καίει πέραν του δέοντος.
-
Puma το καλύτερο οδηγικά πάνω από το 2ο με μικρή διαφορά Xceed. Δεν υπάρχει κάπου που να υστερεί εκτός ενός τομέα. Χώροι, ολοι οι χώροι. Συγνώμη αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπαίνουν 'πίσω τους' άνθρωποι 1,80m. Για εμένα είναι ασφυκτικό στα 1,83m αλλά γύρω στα 130kgr. Πίσω μου δεν μπορώ να μπω χωρίς μανούβρα. Αν δεν σε νοιάζουν οι χώροι και είναι αμάξι για ζευγάρι προχωρά άφοβα.
-
2008, το αυτοκίνητο για το Instagram. Εξωτερικά για εξώφυλλο (μαζί με το Puma σπας αυχένα όταν τα δεις έξω). Μέσα το πιο σύγχρονο (Allure, το Active είναι σαν Hilux) αλλά και το πιο ποιοτικό. Δεν θα το έπαιρνα όμως ποτέ γιατί έχει την πιο αντιεργονομική καμπίνα και την πιο προβληματική ανεύρεση (εγώ ποτέ δεν τα κατάφερα) όχι ιδανικής αλλά έστω και ανεκτής θέσης οδήγησης.
-
Το Juke βλέπω δεν σου άρεσε εξωτερικά απλά να πω ότι εμένα αντιθέτως μου άρεσε σε όλα τα υπόλοιπα, ειδικά στο ποιοτικό άλμα σε υλικά και συναρμογή για Nissan σε σχέση με τον προκάτοχό του, πλην κιβώτιο (ασαφές) και μοτέρ (turbo lag στις χαμηλές, νωχελικο στις μεσαίες, λαχανιαζει γρήγορα στις υψηλές). Οπότε είναι μόνο για πόλη. Εκεί όμως υπάρχει ο βασιλιάς CHR άρα δεν έχει λόγο ύπαρξης!
-
Captur, η all-around πρόταση. Οι καλύτεροι χώροι από όλα σε επιβάτες αποσκευές. Ο Tce 130ps είναι τετρακύλινδρος, γραμμικός, αποδοτικός, καίει σε συνάρτηση με το δεξί σου πόδι μετρημένα και έχει μόνο μειονέκτημα ότι είναι λίγο τραχύς στις υψηλές στροφές. Για κανένα λόγο EDC. Και ανεβαίνει το μπάτζετ και ρισκάρεις σε αξιοπιστία. Για γαλλικό είναι νορμάλ το μηχανικό του κιβώτιο, καλύτερο του 2008 το οποίο δίνει μάχη με το Juke για το χειρότερο κιβώτιο και είναι μεγάλο ντέρμπι. Το dyna είναι καλά εξοπλισμένο για τα λεφτά του. Το εσωτερικό σε εμφάνιση φωνάζει για πορτοκάλι χρωματικό συνδυασμό αλλά και το 9.3' Infoteinment γιατί αλλιώς δείχνει λίγο μουντό αλλά για να κρατηθεί το μπάτζετ νορμάλ νομίζω το αντέχεις και έτσι. Είναι το πιο πρακτικό από όλα. Συρόμενο πίσω κάθισμα, 2xusb μπρος πίσω, αεραγωγοί πίσω, χρηστικός χώρος αποσκευών.
~> Ψηφίζω λοιπόν ξεκάθαρα Captur 1,3 Tce Dyna M/T. Αν πάλι η κίνηση σου είναι 90/10 urban και δεν είσαι στα κυβικά μου (κάτω από 1,80m και μέχρι 80kgr) ψάξε αν σε παίρνει οικονομικά για CHR 1,8 hybrid στην πρώτη εξοπλιστική έκδοση. Εξαιρετικό πλαίσιο, κύλιση. Πάσχει σε χώρους πίσω και κυρίως αποσκευών. Δεν ενδείκνυται για δυναμική οδήγηση. Το λέω ως εναλλακτική του diesel εφόσον δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια συστηματικά.
-
-
Τώρα μόλις και εγώ το ανωτέρω link του τρελοΙρλανδού ήθελα να postαρω. Να επιχειρηματολογήσω και εγώ με την σειρά μου.
- Xceed για να είσαι εντός μπάτζετ μιλάμε για 1000cc βενζίνη. Καλό αμάξι, καλό πάτημα, όμορφο, ισορροπημένοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετική εγγύηση. Μεγάλο μείον η κατανάλωση. Το μοτέρ το έχουν δύο φίλοι μου (i30 fastback & Kona) και καίει πέραν του δέοντος.
- Puma το καλύτερο οδηγικά πάνω από το 2ο με μικρή διαφορά Xceed. Δεν υπάρχει κάπου που να υστερεί εκτός ενός τομέα. Χώροι, ολοι οι χώροι. Συγνώμη αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπαίνουν 'πίσω τους' άνθρωποι 1,80m. Για εμένα είναι ασφυκτικό στα 1,83m αλλά γύρω στα 130kgr. Πίσω μου δεν μπορώ να μπω χωρίς μανούβρα. Αν δεν σε νοιάζουν οι χώροι και είναι αμάξι για ζευγάρι προχωρά άφοβα.
- 2008, το αυτοκίνητο για το Instagram. Εξωτερικά για εξώφυλλο (μαζί με το Puma σπας αυχένα όταν τα δεις έξω). Μέσα το πιο σύγχρονο (Allure, το Active είναι σαν Hilux) αλλά και το πιο ποιοτικό. Δεν θα το έπαιρνα όμως ποτέ γιατί έχει την πιο αντιεργονομική καμπίνα και την πιο προβληματική ανεύρεση (εγώ ποτέ δεν τα κατάφερα) όχι ιδανικής αλλά έστω και ανεκτής θέσης οδήγησης.
- Το Juke βλέπω δεν σου άρεσε εξωτερικά απλά να πω ότι εμένα αντιθέτως μου άρεσε σε όλα τα υπόλοιπα, ειδικά στο ποιοτικό άλμα σε υλικά και συναρμογή για Nissan σε σχέση με τον προκάτοχό του, πλην κιβώτιο (ασαφές) και μοτέρ (turbo lag στις χαμηλές, νωχελικο στις μεσαίες, λαχανιαζει γρήγορα στις υψηλές). Οπότε είναι μόνο για πόλη. Εκεί όμως υπάρχει ο βασιλιάς CHR άρα δεν έχει λόγο ύπαρξης!
- Captur, η all-around πρόταση. Οι καλύτεροι χώροι από όλα σε επιβάτες αποσκευές. Ο Tce 130ps είναι τετρακύλινδρος, γραμμικός, αποδοτικός, καίει σε συνάρτηση με το δεξί σου πόδι μετρημένα και έχει μόνο μειονέκτημα ότι είναι λίγο τραχύς στις υψηλές στροφές. Για κανένα λόγο EDC. Και ανεβαίνει το μπάτζετ και ρισκάρεις σε αξιοπιστία. Για γαλλικό είναι νορμάλ το μηχανικό του κιβώτιο, καλύτερο του 2008 το οποίο δίνει μάχη με το Juke για το χειρότερο κιβώτιο και είναι μεγάλο ντέρμπι. Το dyna είναι καλά εξοπλισμένο για τα λεφτά του. Το εσωτερικό σε εμφάνιση φωνάζει για πορτοκάλι χρωματικό συνδυασμό αλλά και το 9.3' Infoteinment γιατί αλλιώς δείχνει λίγο μουντό αλλά για να κρατηθεί το μπάτζετ νορμάλ νομίζω το αντέχεις και έτσι. Είναι το πιο πρακτικό από όλα. Συρόμενο πίσω κάθισμα, 2xusb μπρος πίσω, αεραγωγοί πίσω, χρηστικός χώρος αποσκευών.
~> Ψηφίζω λοιπόν ξεκάθαρα Captur 1,3 Tce Dyna M/T. Αν πάλι η κίνηση σου είναι 90/10 urban και δεν είσαι στα κυβικά μου (κάτω από 1,80m και μέχρι 80kgr) ψάξε αν σε παίρνει οικονομικά για CHR 1,8 hybrid στην πρώτη εξοπλιστική έκδοση. Εξαιρετικό πλαίσιο, κύλιση. Πάσχει σε χώρους πίσω και κυρίως αποσκευών. Δεν ενδείκνυται για δυναμική οδήγηση. Το λέω ως εναλλακτική του diesel εφόσον δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια συστηματικά.
Xceed το έκανα td πριν ένα μήνα 1.0 με 18αρες ζάντες μου έδειξε κατανάλωση στο τέλος 8.5
Αγορά καινούριου B-SUV.