-
Και είναι εξαιρετικό. Ειναι πολύ καλοστημενο ( επιπέδου φοκους μισό κλικ κάτω) έχουν κάνει φοβερή δουλειά στην ανάρτηση, λεβιές ταχυτήτων πολύ καλής αίσθησης, ποιοτικό εσωτερικό πάνω από τον μο. Με 25000 παίρνεις το 1.4 που είναι σβέλτο αλλά θα έχεις 8αρια στην καθημερινότητα στην τοπ έκδοση που της λείπει μόνο το acc με +1300 παίρνεις το ίδιο σε 48v έχεις -2 λτ κατανάλωση αλλά και -40λτ αποσκευές.
Φυσικά στα 26500 πλέον είναι και το cx30 που έχει εσωτερικό ποιότητας πάνω από τα γερμανικά έχει μέχρι και acc , blind spot rear cross traffic, haed up display (κόλλημα ακόμα το βλέπω στον ύπνο μου) αλλά δεν έχει auto clima και οπισθοπορειας και έχει ντίζελ χωρίς ουρία τον πιο αθόρυβο ντίζελ και τον καλύτερο σε αίσθηση λεβιέ που έχω οδηγήσει από την εποχή του ομοσταυλου cx7. Απλά το στήσιμο και την ανάρτηση που έχει xceed δεν την έχει το Μάζντα όσο και αν ακούγεται περίεργο αυτό. Στην κια έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Επίσης το cx30 έχει μικρό πλάτος για τους πίσω όπως και κακό χώρο για τα πόδια ( επιπέδου 2008 , μπροστά όμως κάθεσαι πιο καλά από το 2008).
Ένα καλό που έχει το πίσω κάθισμα του Μάζντα σε σχέση με τα υπόλοιπα που συζητήθηκαν είναι ότι ο καναπές του είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένος δεν διπλωνεσαι για να μπεις ,έτσι δεν λυγίζουν πολύ τα γόνατα και σε πολύωρο ταξίδι θεωρώ οι δύο πίσω ταξιδεύουν πιο ξεκούραστα από xceed , 2008 κλπ). Δλδ η εργονομία είναι πολύ προχωρημένη στο Μάζντα απλά για κάποιο λόγο τα κάνουν 3-4 ποντους πιο στενά από ότι πρέπει! Το cx30 είναι 1.79 ενώ θα έπρεπε να ήταν 1.83!
-
Tkin73 wrote:
Masma wrote:
VAGKIRK wrote:
Έλα βρε τώρα , ξέχνα το 2008 με τα 100 αλογάκια στα 22.000.
Εν τω μεταξύ το Xceed είναι άλλο επίπεδο από τα Bsuvακια , πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από όλα σε πάτημα και οδική συμπεριφορά και χώρους.Μου κάνει εντύπωση αυτό για το πορτμπαγκάζ , 400 + λίτρα δεν είναι; Ποια έκδοση είναι στο budget σου; Η platinum στα 22.700 ; Δεν παίρνει κάποια έκπτωση; Αν δεν σε προβληματίζει ο 1.0 με τα 120 άλογα που θέλει πίεση για να κινηθεί σβέλτα είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και σε εξοπλισμό από το st line puma.
Πάντως overall στο budget σου και μένοντας στην b κατηγορία το puma είναι η πιο λογική επιλογή και από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων και οικονομίας στην τιμη αυτή. Από χώρους αν δεν φιλοξενείς συχνά ενήλικες στις πίσω θέσεις δεν έχει κανένα αντίπαλο στην τιμή αυτή. Ακόμη και εμφανισιακά σε σχέση με το allure δεν μειονεκτεί τελικά , έτυχε να δω αυτές τις μέρες δίπλα δίπλα τα 2 και αναθεώρησα ως προς το Puma, σε gt line το 2008 ειναι καλύτερο αλλά η τιμή για εμάς στην Ελλάδα είναι εξωφρενική
Οντως πολυ καλο σε ποιοτητα μου φανηκε το xceed απλα και πι χώροι για τους πισω μου φάνηκαν μέτριοι και το πορτπαγκαζ σε σχεση με Puma και 2008 ειναι πιο μικρο η τουλαχιστον ετσι μου φανηκε.
Η μεσαία έκδοση Optimum στο xceed ειναι καλη απλα δεν εχει αναδιπλούμενους καθρέφτες ουτε ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και μιλαμε για βενζινη ενω σε Puma πετρελαιο οπως και στο 2008 στην active η οποια βεβαια ειναι υποδεέστερη.
Το Puma οντως ειναι πιο καλο σε εξολισμο.
Τωρα ρε παιδια αυτο για τους πισω σε χωρο οκ δεν ειναι σαν το 2008 αλλα εγω πιυ ειμαι 1.85 και εκατσα πισω απο τη θεση μου κομπλε μου φανηκε.Xceed 426 lt σε βενζίνη , 380 στο ντίζελ 48v , 2008 430 lt , puma 400 + 70 με την γούρνα.
Άρα αν δεν είδες το υβριδικό xceed που μάλλον αποκλείεται γιατί δεν έχει έρθει ακόμα δεν έχει μικρότερο από 2008 και puma.
Χώρους για τους πίσω έχει μια κατηγορία πάνω από το πούμα και μισή από το 2008 καθώς είναι κατηγορίας c και όχι b που είναι τα άλλα δύο.
Σαν πάτημα αυτοκινήτου και στήσιμο δεν συγκρίνονται με το 2008 είναι πολύ ανώτερο το κια. Απλά για να το απολαύσεις πραγματικά και οικονομικά πρέπει να πας στο 48v που όντως εκεί χάνεις αποσκευές ή χωρίς οικονομία στο 1.4 που έχει τα 426 λτ.
Αν είσαι καλά με τους χώρους του πούμα , απλά αν είσαι 1.85 και λες καθίσουν καλά πίσω από την θέση οδήγησης σου μάλλον πρέπει να το ξανατσεκαρεις και με 22000 παίρνεις πούμα ντίζελ πήγαινε εκεί. Γιατί στο xceed το ντίζελ ξεκινά στα 24000 νομίζω.
Πάντως στο κια θα έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς αρκετά μεγαλύτερο αμάξι από τα άλλα δύο.
Τι να πω μπορεί να έχεις δίκιο θα πάω να το ξανά δω το XCEED. To πορτ μπαγάζ μπορεί να μου φάνηκε πιο μικρό στο μάτι.
Απλά μέχρι 22.000 νομίζω παίρνω μόνο το 1.0 με τα 120 άλογα. Με τα 140 σε βενζίνη όπως και το πετρέλαιο πρέπει να ανεβαίνει.
Καλά όντως είναι καλύτερο σε χωρους πίσω απο το 2008??? Καλά βεβαα νομίζω και τα 3 αυτοκίνητα με καλύπτουν σε χώρους.
Ναι το xceed σίγουρα σε πόδια είναι καλύτερο από το 2008 , έχει και 5-6 πόντους μακρύτερο μεταξόνιο, αλλά και σε φάρδος. Το κια είναι 1.82-3 εξωτερικό το 2008 είναι 1.77?
Είναι μεγαλύτερο αμάξι το xceed από τα άλλα δύο που βλέπεις, άλλη κατηγορία.
-
Εμένα στο Puma μου φάνηκε ότι ήμουν οκ που είμαι 1.85 83 κιλά αλλά θα το ξανα τσεκάρω. Ναι καταλαβαίνω αυτό που λες για τα πόδια.
Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό πόσο πίσω ρυθμίζεις το κάθισμα του οδηγού, ίσως για αυτό να ήσουν πιο άνετα απο εμένα.
Επίσης τα καθίσματα θα τα ήθελα λίγο πιο φαρδιά (μιλάμε για το Puma) , του focus μου πάνε καλύτερα (λόγω σωματότυπου)
Τελος πιστεύω ότι το XCEED θέλει την νέα 1.5 hybrid που θα μπει στο I30 , εκεί το αμάξι πλέον θα είναι κομπλέ μαζί με τον ψηφιακό πίνακα. Ο 1.4 πολλά καυσαέρια ....
-
Καλα...εδω στην κια και με τον covid δεν εχει ερθει ακόμα το ντιζελ 48V που ηταν να ερθει τον μαρτη και εσεις λετε να παρει το 1.5 που δεν εχει φορέσει ακομα το i30! καμια τυχη ...μετά το fl xceed θα μπει στο πρόγραμμα...
-
jobous wrote:
Καλημέρα. Συγγνώμη αλλά εγώ που είμαι 1.82 εύσωμος , μπήκα προχθές στο Puma , φτιάχνω κάθισμα οδηγού και μετά πάω πίσω και ίσα που χωράω , όπως επίσης βρίσκουν τα πόδια μου κάτω στο κομμάτι που προεξέχει στο πάτωμα κάτω απο τα πίσω καθίσματα. Στην ουσία έχουν κλειδώσει τα πόδια μου κάτω. Όπως επίσης τα πόδια είναι ανοικτά για να είσαι κάπως άνετος.....
Τέλος δεν συγκρίνεται το XCEED με το PUMA ή το 2008 .Άλλο segment....
Εμένα στο Puma μου φάνηκε ότι ήμουν οκ που είμαι 1.85 83 κιλά αλλά θα το ξανα τσεκάρω. Ναι καταλαβαίνω αυτό που λες για τα πόδια.
Καλά πλάκα μας κάνεις φίλε, εσύ χώρας παντού, δεν δικαιούσθε κύριε δια να ομιλείτε περί χώρων, χωρίς τριψήφιο νούμερο στη ζυγαριά!
Γίναμε όλοι ίσα κι όμοια...
-
Εμ πέστα !!!!!!!!!!!!! Οι τριψήφιοι έχουμε θέμα !!!!
-
Η διαφορά σε χώρους πισω επιβατών είναι πολύ μικρή μεταξύ 2008 και xceed. Επίσης στο xceed λόγω πιο κουπέ σχεδίασης το μπροστα παρμπρίζ μου φαινόταν πολύ κοντά στο κεφάλι. Ότι και να διαβάζεις εδώ αν δεν παρεις μεζούρα να τσεκαρεις ο ίδιος τους χώρους δεν βγαίνει άκρη. Ίσως λίγο υπερβολική η μεζουρα αλλά το 'μου φαίνεται' μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος επιλογή. Στο χώρο αποσκευών πρέπει να λαμβάνεις υπόψη ότι όταν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις τον χώρο πάνω από την εταζερα εκεί πάλι υπερέχει το 2008. Του οποιου ο χώρος αποσκευών τελικά πρέπει να είναι 405 με ρεζέρβα και 430 με Κιτ. Επίσης το αυτοκίνητο πρέπει να το απολαμβάνεις που σημαίνει ότι αν σκέφτεσαι ότι θα κάψει το X ποσο αν πάω την τάδε βόλτα άστο καλύτερα, οπότε ντίζελ καθαρά από μένα. Το πρόβλημα σου είναι ότι αν δεν δώσεις 3000 επάνω δεν παίρνεις αυτό που πραγματικά θέλεις, είτε Κία, είτε καπτουρ, είτε 2008 ή πούμα. Στο μπάτζετ μόνο πούμα ντίζελ.
-
Φιδίσιο κορμί ο φίλος που χώρεσε στο πίσω μέρος του Πούμα...
Αν κάποιος πάρει ΚΙΑ , γιατί σε αυτά τα λεφτά να μην πάρει το Σπόρτατζ και όχι το Ξ-σιντ ?
Το 30 της Μάζντα δεν σε τρελαίνει με τους χώρους του . Με την ποιότητα του ναι . Αλλά μόνο με αυτή , σε όλα τα άλλα έχει θέμα .
Αλλά επειδή λέτε για 26500 , να θυμίσω ότι αυτή την εποχή παίρνεις C5 aircross 1.2 130 shine χειροκίνητο με 27000 με πάρα πολλά πάνω του ...
-
Εμ πέστα !!!!!!!!!!!!! Οι τριψήφιοι έχουμε θέμα !!!!
Καλά και εκεί δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοια ...
Αλλο το δεύτερο ψηφίο να είναι το 0 , άλλο το 1 , άλλο το 2 ή το 3 κλπ....
-
Χαχα ακομα πιο γυμνασμενος εμουα....
Αλλα θελω χωρο για να νιωθω ανετα.
Ρε σεις.... ριξτε κανα πους απ και κανα κοιλιακο.
Παλια ειχαμε και σιξ πακ τωρα μονο τα τεσσερα φαινοντια τα αλλα εχουν κανει λιπακι.
-
Φιδίσιο κορμί ο φίλος που χώρεσε στο πίσω μέρος του Πούμα...
Και εγώ μια χαρά χωράω όταν έχω ρυθμίσει την θέση οδήγησης για εμένα, πολύ άνετα. 1.82, 80 κιλά.
-
Εσύ γλυστράς και με το κεφάλι στην πόρτα όταν μπαίνεις, γιατί έχεις καλή αεροδυναμική...
Αλλά και εσύ φιδίσιο κορμί έχεις...
-
Masma wrote:
jobous wrote:
Καλημέρα. Συγγνώμη αλλά εγώ που είμαι 1.82 εύσωμος , μπήκα προχθές στο Puma , φτιάχνω κάθισμα οδηγού και μετά πάω πίσω και ίσα που χωράω , όπως επίσης βρίσκουν τα πόδια μου κάτω στο κομμάτι που προεξέχει στο πάτωμα κάτω απο τα πίσω καθίσματα. Στην ουσία έχουν κλειδώσει τα πόδια μου κάτω. Όπως επίσης τα πόδια είναι ανοικτά για να είσαι κάπως άνετος.....
Τέλος δεν συγκρίνεται το XCEED με το PUMA ή το 2008 .Άλλο segment....
Εμένα στο Puma μου φάνηκε ότι ήμουν οκ που είμαι 1.85 83 κιλά αλλά θα το ξανα τσεκάρω. Ναι καταλαβαίνω αυτό που λες για τα πόδια.
Καλά πλάκα μας κάνεις φίλε, εσύ χώρας παντού, δεν δικαιούσθε κύριε δια να ομιλείτε περί χώρων, χωρίς τριψήφιο νούμερο στη ζυγαριά!
Γίναμε όλοι ίσα κι όμοια...
haahh καλά πέρα από κιλά το θέμα είναι και σε ύψος εγώ που είμαι 1.85 και βαζω τη θέση φυσιολογικά(οχι πολύ μπροστά όχι πολύ πισω) να κάθομαι ο ίδιος απο πίσω κομπλε για ένα ταξιδι.
-
Η διαφορά σε χώρους πισω επιβατών είναι πολύ μικρή μεταξύ 2008 και xceed. Επίσης στο xceed λόγω πιο κουπέ σχεδίασης το μπροστα παρμπρίζ μου φαινόταν πολύ κοντά στο κεφάλι. Ότι και να διαβάζεις εδώ αν δεν παρεις μεζούρα να τσεκαρεις ο ίδιος τους χώρους δεν βγαίνει άκρη. Ίσως λίγο υπερβολική η μεζουρα αλλά το 'μου φαίνεται' μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος επιλογή. Στο χώρο αποσκευών πρέπει να λαμβάνεις υπόψη ότι όταν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις τον χώρο πάνω από την εταζερα εκεί πάλι υπερέχει το 2008. Του οποιου ο χώρος αποσκευών τελικά πρέπει να είναι 405 με ρεζέρβα και 430 με Κιτ. Επίσης το αυτοκίνητο πρέπει να το απολαμβάνεις που σημαίνει ότι αν σκέφτεσαι ότι θα κάψει το X ποσο αν πάω την τάδε βόλτα άστο καλύτερα, οπότε ντίζελ καθαρά από μένα. Το πρόβλημα σου είναι ότι αν δεν δώσεις 3000 επάνω δεν παίρνεις αυτό που πραγματικά θέλεις, είτε Κία, είτε καπτουρ, είτε 2008 ή πούμα. Στο μπάτζετ μόνο πούμα ντίζελ.
Κοίτα όταν ξεκίνησα να ψάνω για βενζίνη πηγαινα ( troc ειχα πρώτη επιλογή) και ας κανω 14000-16000 το χρόνο απλα με είχαν φοβίσει με τα 1.0αρια και λέω δεν πας πετρέλαιο που είναι πιο οικονομικό εφ'οσον τα κάνω τα ταξιδια μου..
Τωρα αντικειμενικά σαν deal του 2008 σε active diesel με 19700 με τεμπέλη και φιμε τζαμια δεν υπάρχει σαν τιμή αλλά πήγα είδα allure και μετά είδα το puma που έχουν καλύτερο εξοπλισμό και για αυτο μου καταφάνηκε μετά η active.
Το kia πάλι μόνο 1.0 με τα 120 είναι στο budget σε καλή έκδοση οπότε για αυτό είμαι σκεπτικός.
Όντως το puma φαίνεται πιο value for money
-
Μανεκεν όλοι εδώ μέσα....
-
Σ´ευχαριστώ ρε μάνα που μ´έκανες κοντό κι αδύνατο (1,73 74kg)! Χωράω παντού!
-
Σ´ευχαριστώ ρε μάνα που μ´έκανες κοντό κι αδύνατο (1,73 74kg)! Χωράω παντού!
-
Μεταξύ xceed 1.0 120 και puma 1.0 125 mh (η το diesel) θα πήγαινα στο puma στην st line.
Το xceed είναι πολύ ωραίο αλλά ο 1.0 δεν του ταιριάζει. Σε td που έκανα μου φάνηκε ράθυμο στην νορμαλ εκκίνηση από το φανάρι, αλλά μόλις τουρμπίσει πετάγεται. Δίνει την εντύπωσή ότι έχει ένα σκαλοπάτι,πως να το πω σαν να είναι απότομο το turbo. Καίει παραπάνω από τα υπόλοιπά 1.0 και εχει και ρύπους ψηλά.
Το puma πάλι πάει βούτυρο λόγω mild hybrid.
Σε γκάζια 1-2 και λίγο 3η (τα είχα μόνος και τα πάτησα) νομίζω ένα κλικ πάνω το puma.
Ο 1.2 100 του 2008 μου φαίνεται πιο σβέλτος πάντως.
-
Μεταξύ xceed 1.0 120 και puma 1.0 125 mh (η το diesel) θα πήγαινα στο puma στην st line.
Το xceed είναι πολύ ωραίο αλλά ο 1.0 δεν του ταιριάζει. Σε td που έκανα μου φάνηκε ράθυμο στην νορμαλ εκκίνηση από το φανάρι, αλλά μόλις τουρμπίσει πετάγεται. Δίνει την εντύπωσή ότι έχει ένα σκαλοπάτι,πως να το πω σαν να είναι απότομο το turbo. Καίει παραπάνω από τα υπόλοιπά 1.0 και εχει και ρύπους ψηλά.
Το puma πάλι πάει βούτυρο λόγω mild hybrid.
Σε γκάζια 1-2 και λίγο 3η (τα είχα μόνος και τα πάτησα) νομίζω ένα κλικ πάνω το puma.
Ο 1.2 100 του 2008 μου φαίνεται πιο σβέλτος πάντως.
Και εγω η αληθεια ειναι προς το puma κλεινω απλα επειδη σχολιάστηκε αρκετα αρνητικα ο πισω χωρος θελω να παω αν το ξανα δω απο κοντα.
Η αληθεια οπωα ειπα πιο πανω το Peugeot 2008 εχει την καλυτερη τιμη για πετρελαιο αλλα στην active έκδοση που ειναι αρκετα πιο κατω σε εξοπλισμούς απο την st line του puma.
Την allure που βγαινει 22.000 σε βενζινη μπορω μονο να την κοιταξω που οκ ειναι ενα κλικ καλυτερη της st line (puma) νομιζω.Οντως σου φανηκε πιο γρήγορος του 2008?
ΥΓ. Σε κατι που μπερδεύουν πολλοι :
το Puma στην titanium μονο εχει ταμπουρά.
Στην st Line έχει διακοφερνα κανονικα.
-
hountalas wrote:
Μεταξύ xceed 1.0 120 και puma 1.0 125 mh (η το diesel) θα πήγαινα στο puma στην st line.
Το xceed είναι πολύ ωραίο αλλά ο 1.0 δεν του ταιριάζει. Σε td που έκανα μου φάνηκε ράθυμο στην νορμαλ εκκίνηση από το φανάρι, αλλά μόλις τουρμπίσει πετάγεται. Δίνει την εντύπωσή ότι έχει ένα σκαλοπάτι,πως να το πω σαν να είναι απότομο το turbo. Καίει παραπάνω από τα υπόλοιπά 1.0 και εχει και ρύπους ψηλά.
Το puma πάλι πάει βούτυρο λόγω mild hybrid.
Σε γκάζια 1-2 και λίγο 3η (τα είχα μόνος και τα πάτησα) νομίζω ένα κλικ πάνω το puma.
Ο 1.2 100 του 2008 μου φαίνεται πιο σβέλτος πάντως.
Και εγω η αληθεια ειναι προς το puma κλεινω απλα επειδη σχολιάστηκε αρκετα αρνητικα ο πισω χωρος θελω να παω αν το ξανα δω απο κοντα.
Η αληθεια οπωα ειπα πιο πανω το Peugeot 2008 εχει την καλυτερη τιμη για πετρελαιο αλλα στην active έκδοση που ειναι αρκετα πιο κατω σε εξοπλισμούς απο την st line του puma.
Την allure που βγαινει 22.000 σε βενζινη μπορω μονο να την κοιταξω που οκ ειναι ενα κλικ καλυτερη της st line (puma) νομιζω.Οντως σου φανηκε πιο γρήγορος του 2008?
ΥΓ. Σε κατι που μπερδεύουν πολλοι :
το Puma στην titanium μονο εχει ταμπουρά.
Στην st Line έχει διακοφερνα κανονικα.
Ακόμη και στα diesel η διαφορά - υπέρ του Puma - ειναι 1 δευτερόλεπτο στο 0-100, δεν είναι μικρή - δεν το υποτιμώ, αλλά όχι και απίστευτα μεγάλη.
Αν κάνεις πάνω από 10.000χλμ πάρε πετρέλαιο σίγουρα. Θα δεις διαφορά στην τσέπη σου κάθε χρόνο.
Δεν μπορείς να βάλεις 2-3 σημαντικά στο 2008 για κάνα χιλιάρικο αν σου αρέσει περισσότερο σαν αυτοκίνητο;
Περιμένω την εμπειρία σου από τα τεστ ντραιβ!
Αγορά καινούριου B-SUV.