Χρήστο μου, επειδή καταλαβαίνω ότι βράζει το αίμα σου, προσπαθώ να δώσω και τον αντίλογο. Καλή η λογική, αλλά όταν θα κατεβάζεις 2-3 ταχύτητες και θα πατάς τέρμα για να προσπεράσεις, θα θέλεις τα άλογα. Καλώς ή κακώς δε, όταν καλομάθεις στην δύναμη, μετά νιώθεις σαν να σου λείπει το ένα χέρι ή πόδι σου, αν δεν την έχεις.
Σίγουρα αν βράζει το αίμα του , και είναι διατεθιμένος να πληρώνει +1000-1500 ευρώ κάθε χρόνο για καυσιμο, να πάει στην βενζίνη. Πάντως δύναμη έχουν και τα ντίζελ , απλά την έχουν σε άλλο ευρος στροφών , από εκει δλδ που υποχρεωτικά περνάμε όλοι 1500-3000 , ακόμα και αυτοί που θέλουμε να τα δουλεύουμε ψηλά.
Ενα ντίζελ 1.5 και 30 κιλών έχει δύναμη από χαμηλά και ειδικά από 1500-3000 ( μερικά ντιζελ και ως 3500-3600) θα σε κινήσει σβέλτα με ταχύτητες από 50 ως 135 χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσεις ταχύτητα και χωρίς να κοιτάς την τσέπη σου.
Ενά τουρμποβενζινης 1.0 ως 1.5 θα σε κινήσει το ίδιο σβέλτα ( το 1.0 δυσκολότερα) σε αυτές τις ταχύτητες αλλά αφου κατεβάσεις πρώτα 1-2 σχέσεις ώστε να ανεβάσεις στροφες για να μπεις στο αποδοτικό εύρος στροφών με αντίτιμο την κατανάλωση και η ψαλίδα ανοίγει αν είσαι φορτωμένος.
Δλδ στα 50-135 με το ντίζελ όλα γίνονται πιο ευκολα και πιο οικονομικά. Τώρα αν θες να κινήσε σβέλτα και με αποθέματα ροπής από εκεί και πάνω είναι λίγα τα ντίζελ αυτών των κυβικών που θα κάνουν δουλεία. Το ίδιο ισχύει και για τα 1.0 & ίσως τα 1.2. Με 1.5 τουρμπο βενζίνης θα διακοσαρίσεις σχετικά ακοπα αν το αμάξι σου δεν ξεπερνα τα 1500 κιλά χωρίς οδηγό φυσικά βλέποντας +12-14 στην κατανάλωση.