-
asteris wrote:
Χαιρετώ την παρέα. Έχω παραγγείλει και εγώ ένα Clio, μιά και οι αγαπημένοι μου μέχρι τώρα ιταλοί, παρατήσαν τα supermini και δεν γούσταρα με τίποτα να πάω σε SUV ή μικρομεσαίο.
Αφού ξεγλιστρήσαμε από τον γαλλογερμανό Opel Corsa (στο παρατσαφ), και κάνοντας τσάρκα και από 208, καταλήξαμε στο τωρινό best seller της Ευρώπης, κυρίως λόγω εμφάνισης μέσα έξω και ποιότητας εσωτερικού. Μεγάλη ώθηση έδωσε και το εργοστασιακό υγραέριο, μιά και το αμάξι ενδέχεται να γράφει κάμποσα χιλιόμετρα.
Ξεκίνησα με Dynamic 100 GPL σε Iron blue, μετά με ενημερώσαν ότι τα GPL δεν είχαν πλέον δυνατότητα να βγουν σε Iron Blue, Orange και Celadon, οπότε πήγαμε σε λευκό για να μην πηδήξει κατηγορία εκτελωνισμού. Εν τέλει όμως άλλαξε ο νόμος, περιμένουμε νέο τιμοκατάλογο λογικά εντός Ιουλίου και μπορώ να βάλω και εξτραδάκια, οπότε κατέληξα σε κόκκινο dynamic με έξτρα κόκκινο ambience red εσωτερικό και μαύρη οροφή, relax pack για τεμπέλη, προβολάκια ομίχλης (βγαίνουν από την Dynamic πλέον, μόνο όσα είναι ήδη Ελλάδα έχουν ως στανταρ), και χρωμιωμένη εξάτμιση. Καλό Οκτώβρη όμως, γιατί θα μπει παραγωγή αρχές Σεπτεμβρίου...
Οι γάλλοι το πιάσαν έξυπνα το μοτίβο, ομορφήναν λίγο το έξω, κάναν άπαιχτο το μέσα και σε σχέση με τον ανταγωνισμό, νομίζεις ότι είσαι σε πιό premium αμάξι. Πάτημα, περπάτημα, κράτημα είχαν έτσι κι αλλιώς, οπότε δεν είναι παράξενο που είναι πρώτο τώρα στην Ευρώπη.
Με ξυνίζουν λίγο τα ταμπούρα (στην Γαλλία η 100άρα έχει δίσκους πίσω), αν και το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό, θα ήθελα να βάλω ως έξτρα την 10άρα LCD στο καντράν, όπως έχει το Captur και δεν θα με χάλαγε κάνα αλογάκι παραπάνω σαν τον Firefly της Fiat πχ. Επίσης θα με χαλάσει αν το υγραέριο δεν έχει ένδειξη στο καντράν και όλο το παιχνίδι θα γίνεται από το μπουτονάκι που μπαίνει εκεί που είναι οι κερματοθήκες, κάτω αριστερά από το τιμόνι, σαν να είναι aftermarket εγκατάσταση...
Τέλος πάντων, ραντεβού τον Οκτώβρη κύριοι...
Ποιός νόμος άλλαξε; μπορείς να μας πεις τις αλλαγές, και τι σημαίνει αυτό για το Clio με τιμολογιακά παραδείγματα;
https://www.newsauto.gr/news/afti-ine-i-nei-dasmi-sta-kenouria-ke-metachirismena-aftokinita/
Αγόραζες Clio Dynamic 100TCE LPG, με λιανική προ φόρων 13.700. Πλήρωνες και 4%, + 550€ εκτελωνισμό. Το αμάξι έβγαινε περίπου 17300€ με φόρους.
Έβαζες πχ μεταλλικό χρώμα 500€, το αμάξι πήγαινε λιανική 14200. Εκτελωνισμός με 8%, +1150€. Το αμάξι πήγαινε σχεδόν 18.500€. Για 500€ έξτρα, πλήρωνες 1200€ παραπάνω στην συνολική τιμή.
Με τον νέο νόμο, στα 14200, τα 14000 εκτελωνίζονται με 4% στα 560€ και τα 200 θα εκτελωνιστούν με 26%, άρα το αμάξι θα εκτελωνιστεί με 600€ σύνολο περίπου. Από 18500, θα πέσει στα 17900€.
Δεδομένου ότι βγήκαν και κάτι άλλα εξτραδάκια από την έκδοση που θέλω, την dynamic, περιμένω οριστική τιμή, για να δω πόσα με παίρνει να βάλω (σοροπιάζω και την 360 κάμερα...)
-
Tip: ψάξε προς τα δυτικά
Είσαι σατανας!!
-
Καλησπέρα παιδιά!! Το αυτοκίνητο μου ήρθε πριν λίγες μέρες!! Οπότε είπα να γράψω κι εγώ τις εμπειρίες μου από αυτή τη σύντομη δοκιμή..
(TCE 100HP)- Πολύ όμορφο και άνετο το εσωτερικό του.. Ωραίος εσωτερικός φωτισμός, εύχρηστη οθόνη, ωραία και άνετη θέση οδήγησης, πολύ ωραία φώτα! Ωραίο κράτημα, στιβαρό μα και ακριβές τιμόνι.
Το red-flame χρώμα δίνει πολύ όμορφο πιο πορτοκαλί χρώμα την μέρα, πιο μπορντώ τη νύχτα..
- Έχω εντοπίσει ένα θέμα το οποίο και δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου και πρέπει απλά να το δεχτώ, αν είναι έτσι γενικά ή αν είναι θέμα όντως σε εμένα και πρέπει να το πάω συνεργείο (κλαααψψψψ).
Εντοπίζω μια αρκετά εκνευριστική θα έλεγα δόνηση στον συμπλέκτη, όταν πάω να τον πατήσω, στα 2/5 περίπου της διαδρομή του συμπλέκτη (λογικά στο biting point), όταν πάω να αλλάξω ταχύτητα, και ειδικά αν είναι αναμμένος ο κλιματισμός. Νιώθω να περνάει η δόνηση όλη από τη μηχανή (λογικό σε εκείνο το σημείο μια παραπάνω δόνηση νομίζω) στο πόδι μου! Σα να γίνεται κάποιος συντονισμός με την μηχανή έντονος... Τέρμα πατημένο δεν γίνεται, απλά στο σημείο που ανέφερα..
´Εχει κάποιος παρόμοιο θέμα; Μήπως είναι θέμα ᾽στρωσίματος᾽ και σιγά σιγά φτιάξει και η δόνηση της μηχανής και μειωθεί γενικά το τρίξιμο και κατ᾽επέκταση και ο συντονισμός με τον συμπλέκτη; Μήπως να κοιτάξω κάτι άλλο;
Έρχομαι από αρκετά παλαιότερο αυτοκίνητο που είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη και με παίδευε μα τέτοιο τρίξιμο να περναει στο πόδι μου δεν το είχα πετύχει. Με έχει ανησυχήσει αρκετά αυτό. Καμιά ιδέα;
- Κάτι ακόμα, που λύθηκε μα το γράφω για όποιον ίσως του τύχει.. Κάποια μέρα στα ξαφνικά, ενώ το ράδιο φαινόταν να παίζει κανονικά (άλλαζες σταθμούς, έβγαιναν τα texts του σταθμού στην οθόνη), δεν είχε ήχο! Τα τραγούδια του κινητού μου παίζανε, το ράδιο όχι (fm, am, όλοι οι σταθμοί). Έσβησα μηχανή άνοιξα πάλι, τα ίδια. Τελικά, αφού το άφησα καμιά ώρα σβηστό, όταν το άνοιξα, όλα οκ! Διάβασα ότι μάλλον έκανε κάποιο update το λειτουργικό εκείνη τη στιγμή και αυτός ήταν ο λόγος. Το γράφω μπας και συμβεί σε κάποιον να μην ανησυχήσει!
Αναμένω τα φώτα σας! Καλές μας βόλτες με τα Clio μας
- Πολύ όμορφο και άνετο το εσωτερικό του.. Ωραίος εσωτερικός φωτισμός, εύχρηστη οθόνη, ωραία και άνετη θέση οδήγησης, πολύ ωραία φώτα! Ωραίο κράτημα, στιβαρό μα και ακριβές τιμόνι.
-
Καλοτάξιδο!!!
Δώσε λίγο χρόνο να πατήσουν καλά τα υλικά τριβής του συμπλέκτη μεταξύ τους, αν συνεχίσει πας συνεργείο για τσεκάρισμα.
-
Αγαπητη christy,κατ αρχην καλοριζικο και καλοταξιδο.
Δεν εχω παρατηρησει κατι με την συμπλεξη/αποσυμπλεξη του συμπλεκτη και ολες οι αλλαγες γινονται ομαλα (προερχομαι απο Γκολφ 5) αλλα ουτε μου εβγαλε καποιο θεμα το ηχοσυστημα (θεωρω οτι εχεις την 7ιντση οθονη).
Εχω 250χλμ και να διευκρινησω οτι εχω το sce75....
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ!
Θα του δώσω λίγο χρόνο να στρώσει μπας και χρειάζεται για να μπουν όλα λίγο στη θέση τους (είμαι ακόμα στα 80κμ!)! Ίσως πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να πατάω κάπως διαφορετικά τον συμπλέκτη μην μένει το πόδι αρκετή ώρα σε εκείνο το σημείο, που περνάει το τρίξιμο στο πόδι μου. Τι να πω! Πάντως δεν δημιουργείται κάποια δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων, είναι απλά λίγο εκνευριστικό στο πέλμα..
Αν δω και συνεχίζει ή χειροτερέψει θα πάω να το δουν - να μου φύγει και η απορία αν είναι κάτι φυσιολογικό δηλαδή ή αν με κάποιο μικρό φιξάρισμα φτιάξει.
Μακάρι να στρώσει από μόνο του βασικά! Fingers crossed!Ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σας!
-
Παραγγέλθηκε. Ειδική παραγγελία κόκκινο LPG, με κόκκινο σαλόνι, κάμερα 360ο , δερμάτινο τιμόνι και προβολάκια ομίχλης (τα δύο τελευταία δεν θα είναι πλέον στανταρ εξοπλισμός για τις επόμενες παραλαβές στο Dynamic, τα βγάλανε). Ραντεβού τον Οκτώβρη για εντυπώσεις.
-
Καλη παραλαβη!! Πόσο ?
-
Εγω στο expression δεν εχω προβολακια αλλα εχω δερματινο τιμονι.Παντως το τιμονι εινσι ισιο και στο κατω μερος του,οπως πολλα συγχρονα αυτοκινητα,αλλα και στο πανω.
-
Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς! Πολύ ωραίαο χρώμα
-
Καλη παραλαβη!! Πόσο ?
Δεν ξέρω ακριβώς, γιατί πρέπει να υπολογιστεί με τον νέο τέλος ταξινόμησης. Γύρω στα 17μισυ το κόβω.
-
Εγω στο expression δεν εχω προβολακια αλλα εχω δερματινο τιμονι.Παντως το τιμονι εινσι ισιο και στο κατω μερος του,οπως πολλα συγχρονα αυτοκινητα,αλλα και στο πανω.
Η Expression ποτέ δεν είχε προβολάκια. Ήταν έξτρα εξοπλισμός. Ούτε δερμάτινο αληθινό έχεις. Είναι TEP leather, τύπος δερματίνης. Στην Dynamic είχε μέχρι την παραγωγή Ιουλίου δερμάτινο κανονικό και από Σεπτέμβριο έγινε και εκεί TEP. Στο δικό μου πλήρωσα έξτρα 90€ για να μπει αληθινό δέρμα.
-
Φαινεται για δερματινο......με ραφες,πιαστρες.....
τα προβολακια το ξερω τα χρεωνε γυρω στα 100 ευρω δεννθυμαμαι ακριβως.
-
Τι θα γίνει ακόμα μέρα εχει εκει στο νησι;
-
Φαινεται για δερματινο......με ραφες,πιαστρες.....
τα προβολακια το ξερω τα χρεωνε γυρω στα 100 ευρω δεννθυμαμαι ακριβως.
Οπτικά δεν το ξεχωρίζεις. Ραφές έχουν και τα δύο. Στην αφή φαίνεται το αληθινό δερμάτινο. Και στην αντοχή στον χρόνο.
-
@Lap χαχαχαχα
ρε φιλε εχω και ενα μωρο και τρεχω για την βαπτιση....Ασε που γινεται το αδιαχωρητο απο τουριστες (Ελληνες κυριως) και κυκλοφορω περισσοτερο με το μηχανακι και το Αιγκο της γυναικας μου.Χωρος για να παρκαρω ουτε για αστειο.Οποτε το Κλιο μενει λιγο παραπονεμενο.
-
Αν είναι για το πλασματακι σου οποτε θες. Χαλάλι
-
Παιδιά καλησπέρα,επειδή μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο,και κυρίως το rs line με τα 130 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο θα ήθελα να παραθέσω κάτι.Ειπώθηκε από πολλούς ότι το θέμα των ταμπούρων πίσω δεν είναι και κάτι τραγικό και ότι τα μέτρα ακινητοποίησης είναι αυτά που παίζουν ρόλο στο φρενάρισμα.Δεν διαφωνώ,αλλά είναι γελοίο σε αγορές του εξωτερικού να υπάρχουν κανονικά τα πίσω δισκόφρενα ενώ στο Ελλάντα όχι...Πιστεύω ότι είναι θέμα της Ελληνικής αντιπροσωπείας..Έλεος πια με τα ταμπούρα εν έτη 2020 σε αυτοκίνητα 20+ χιλιάδων ευρώ...
Παραθέτω βιντεάκι από εξωτερικό με κανονικά πίσω δισκόφρενα -
Δεν διαφωνώ,αλλά είναι γελοίο σε αγορές του εξωτερικού να υπάρχουν κανονικά τα πίσω δισκόφρενα ενώ στο Ελλάντα όχι...Πιστεύω ότι είναι θέμα της Ελληνικής αντιπροσωπείας..Έλεος πια με τα ταμπούρα εν έτη 2020 σε αυτοκίνητα 20+ χιλιάδων ευρώ...
Όπως λέει και στο βίντεο, τα πίσω δισκόφρενα είναι προαιρετικός εξοπλισμός και μέρος ενός πακέτου, το οποίο σίγουρα μπορείς να το παραγγείλεις και στην Ελλάδα.
Τέτοια θέματα, όπως είναι τα φρένα, σπάνια έχουν σχέση με τον εισαγωγέα, είναι επιλογή του εργοστασίου συνήθως.
-
mariolo wrote:
Δεν διαφωνώ,αλλά είναι γελοίο σε αγορές του εξωτερικού να υπάρχουν κανονικά τα πίσω δισκόφρενα ενώ στο Ελλάντα όχι...Πιστεύω ότι είναι θέμα της Ελληνικής αντιπροσωπείας..Έλεος πια με τα ταμπούρα εν έτη 2020 σε αυτοκίνητα 20+ χιλιάδων ευρώ...
Όπως λέει και στο βίντεο, τα πίσω δισκόφρενα είναι προαιρετικός εξοπλισμός και μέρος ενός πακέτου, το οποίο σίγουρα μπορείς να το παραγγείλεις και στην Ελλάδα.
Τέτοια θέματα, όπως είναι τα φρένα, σπάνια έχουν σχέση με τον εισαγωγέα, είναι επιλογή του εργοστασίου συνήθως.
Επειδή είχα επισκεφτεί 2 αντιπροσωπείες σε Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Κηφισό,κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Πάντως και στις δύο περιπτώσεις αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι οι πωλητές δεν ξέραν που τους παν τα τέσσερα.Μακάρι να ισχύει πάντως αυτό που είπες
Renault Clio V