-
Για αυτό θα έπρεπε να υπάρχει μηχανισμός επίβλεψης στην μείωση των ΤΤ. Με λίγα, λόγια αν το κάνουν όλοι υπάρχει δημιουργία καρτέλ.
Το θέμα αγγίζει ελαφρώς την πολιτική οικονομία. Φαίνεται πως οι αυτοματισμοί της αγοράς οδεύουν στο μεγαλύτερο κέρδος πάρα στην χαμηλωτερη τιμή προσφορας όπως ήλπιζαν πολλοί. Το νόμισμα έχει δύο όψεις.
Αν συνεχίσει έτσι ακόμα και ο ένας ή δύο που αντιτίθενται θα αναγκαστουν να ακολουθήσουν διότι δεν θα μπορούν να είναι ανταγωνοστικοι στις επενδύσεις και κέρδη στελεχών των υπολοίπων.
Δηλαδή βλέπετε ότι το αυτόματο χέρι της αγοράς λειτουργεί και από την ανάποδη. Αυτό να γίνει μάθημα σε πολλούς για το θέμα μας στην πολιτική, και για τις εύκολες ερμηνείες που βγάζουν.
Με λίγα λόγια αν δεν υπάρξει εποπτικός μηχανισμός ελέγχου της τιμής, και απαγόρευση της απορρόφησης του τ.τ με εμμεσο τροπο, όλη η μείωση θα είναι δωράκι στους εισαγωγεις που θα τους το πληρώνουμε εμείς από την τσέπη μας.
-
Ήρθε η ώρα να ξυπνήσουμε, να διαδώσουμε όσο μπορούμε στον κύκλο μας αυτά που διαπιστώνουμε και να πέσει μαύρο σε κάθε 'έξυπνη' εισαγωγική ακόμα και αν χρειαστεί να βάλουμε νερό στο κρασί των γούστων μας. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες...
-
Σιγά, αν το κάνουν όλοι δεν έχει νόημα, δηλαδή δεν θα αγοράσει ο άλλος το αυτοκίνητο που επιθυμει;
Αυτά είναι ουτοπικά και ρομαντικά.
Η λύση είναι μέσω πολιτικής απόφασης, για την πάταξη των οποιων καρτέλ τιμων και γενικότερα για την λειτουργία της εποπτικής αρχής τιμών καταναλωτή.
-
Με λίγα λόγια αν δεν υπάρξει εποπτικός μηχανισμός ελέγχου της τιμής, και απαγόρευση της απορρόφησης του τ.τ με εμμεσο τροπο, όλη η μείωση θα είναι δωράκι στους εισαγωγεις που θα τους το πληρώνουμε εμείς από την τσέπη μας.
Δεν θα υπάρξει εποπτικός μηχανισμός γιατί η στόχευση ήταν αυτή εξ αρχής, να πριμοδοτηθουν έμμεσα με δημόσιο χρήμα οι δυστυχοι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι που τώρα στη κρίση περνάνε δύσκολες ώρες... όχι που θα δίνουμε τα επιδόματα σε ανέργους αντί για Αντιπροσώπους, όπως θέλετε εσείς οι κομμουνισταί της Σοβιετίας...
-
Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας είναι ελεύθερος να τιμολογήσει όπως και όσο θέλει. Είναι δικαίωμα του εισαγωγέα να καρπωθεί την μείωση του ΕΤΤ, δεν έχει καμία υποχρέωση να μειώσει την λιανική τιμή των αυτοκινήτων του. Αυτά είναι ουτοπικά πράγματα και απλά ευσεβής πόθος δικός μας, δηλαδή των αγοραστών. Επίσης, οι εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων δεν είναι ηλίθιες, έχουν συμπιέσει απίστευτα τις εργοστασιακές τους τιμές για την Ελλάδα και φυσικά γνωρίζουν την αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς, δεν πρόκειται να αφήσουν χαμηλά τις τιμές εαν μπορούν να τις αυξήσουν.
-
Έτσι είναι απλά θα έπρεπε να μην τολμούσαν οι κυβερνώντες να λένε ότι ομαλοποιουμε την αγορά . Πες έχω πιέσεις από τους βιομηχάνους της Ευρώπης να ανεβάσουν τις τιμές και τελος.
-
Και γιατι δεν πιεσαν να πεσουν κι αλλο οι φοροι, για να πουλανε οσο πουλανε και στις αλλες χωρες?
-
Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας είναι ελεύθερος να τιμολογήσει όπως και όσο θέλει. Είναι δικαίωμα του εισαγωγέα να καρπωθεί την μείωση του ΕΤΤ, δεν έχει καμία υποχρέωση να μειώσει την λιανική τιμή των αυτοκινήτων του. Αυτά είναι ουτοπικά πράγματα και απλά ευσεβής πόθος δικός μας, δηλαδή των αγοραστών. Επίσης, οι εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων δεν είναι ηλίθιες, έχουν συμπιέσει απίστευτα τις εργοστασιακές τους τιμές για την Ελλάδα και φυσικά γνωρίζουν την αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς, δεν πρόκειται να αφήσουν χαμηλά τις τιμές εαν μπορούν να τις αυξήσουν.
Η συνεχής χειραγώγηση των αγοραστών και το lobbying που υπαγορεύει τις μεταβολές των τελών, από το μονοπώλιο κάθε μάρκας, δείχνει πόσο ελεύθερη είναι η 'Ελεύθερη Αγορά' που έχουμε... μια επιδότηση της κερδοφορίας των εισαγωγέων εμπόρων ήταν η κίνηση που έγινε. Μέρος των συνολικών ποσών που αντιστοιχούν στα τέλη θα παει στις τσέπες τους, αντί για τα δημόσια ταμεία.
-
Ουτε μπροστα να ησουνα Τkin73
-
Και γιατι δεν πιεσαν να πεσουν κι αλλο οι φοροι, για να πουλανε οσο πουλανε και στις αλλες χωρες?
Γιατί πρέπει να βγαίνουν και οι συντάξεις και οι μισθοί του δημοσίου.
Παιδιά αν πιστεύετε ότι ο Μητσοτάκης ζήτησε από τους επιτελείς ρώτησε τους επιτελείς του τι γίνεται με την αγορά αυτοκινήτου και πως γίνεται να κάνουμε πιο εύκολη την αγορά του για να πετάξουν τα σαραβαλα οι Έλληνες γελιεστε.
Ο υπουργός εφαγε με τους εκπροσώπους των εισαγωγεων ένα βράδυ και του εισηγήθηκαν τα παράπονα που έχουν οι γερμανικές και γαλλικές βιομηχανίες. Του είπαν ότι μας πιέζουν να αυξήσουν τιμή και εμείς παρακαλάμε να τις κρατήσουν χαμηλά λόγω των ττ. Κάνε κάτι δεν αντέχουμε άλλο!
Ήταν δίκαιο έγινε πράξη!
Όλοι τους χαρτάκια μεταφέρουν και παράπονα των ποιο πάνω που γκρινιάζουν! Εξυπηρετούν και παίρνουν μικρά/μεγάλα ανταλλάγματα.
Προβλέπω ότι οι τιμές μέχρι τέλος του έτους θα έχουν πατσισει! Κάθε μήνα θα τσιμπανε τις τιμές επιμέρους εξοπλισμού αλλά και τις βασικές τιμές.
Όπως έγινε με τον ΦΠΑ που μειώθηκε τάχα στα σούπερ μάρκετ και μετά βδομάδα τι βδομάδα ξαναπήγαν εκεί που ήταν πάρα πάν μείωση από 24 σε 13%
-
Είμαι γλαφυρός το ξέρω!
-
Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας είναι ελεύθερος να τιμολογήσει όπως και όσο θέλει. Είναι δικαίωμα του εισαγωγέα να καρπωθεί την μείωση του ΕΤΤ, δεν έχει καμία υποχρέωση να μειώσει την λιανική τιμή των αυτοκινήτων του. Αυτά είναι ουτοπικά πράγματα και απλά ευσεβής πόθος δικός μας, δηλαδή των αγοραστών. Επίσης, οι εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων δεν είναι ηλίθιες, έχουν συμπιέσει απίστευτα τις εργοστασιακές τους τιμές για την Ελλάδα και φυσικά γνωρίζουν την αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς, δεν πρόκειται να αφήσουν χαμηλά τις τιμές εαν μπορούν να τις αυξήσουν.
Φανη θεωρω πως εχεις 100% λαθος
Εξηγούμε:
Ένα προϊόν έχει τα μεταβλητά και παγια κόστη του. Οκ γνωστόν.
Αυτο ισχύει για το προϊόν ως μονάδα και ως αντικείμενο.
Όταν μιλούμε για το προϊόν στην αγορά θεωρούμε ως δεδομένο τις εθνικές, δασμολογικες και κοινοτικές επιβαρύνσεις ως κάτι το δεδομένο.
Εσύ το προσπερνάς αυτό σαν να μην υπάρχει.
Έτσι λοιπόν, το ττ είναι έσοδα δημοσιου συμφέροντος που εκταμειευοντα στα δημόσια κρατικά ταμεία. Όταν επιλέγεται η μείωση αυτών των εσόδων ουσιαστικά και τελείως πρακτικά επιλέγεται η μείωση των εσόδων δημοσίου συμφέροντος για την δημιουργία άλλου τουλάχιστον ισοποσης αξίας οφέλους στην εθνική οικονομία. Στην περίπτωση μας δημιουργία και αύξηση του τζίρου της αγοράς αυτοκινήτου.
Όταν εσύ λες πως έχει δικαίωμα να εκταμίευσει ο εισαγωγέας αυτήν την διαφορά εν τις πράγμασι ο εισαγωγέας εκταμιευει κεφάλαια τα οποία μέσω της θεωρίας του κόστους ευκαιριας ζημειωνουν το κράτος, το δημόσιο, εν ολίγοις εμένα. Καρπώνεται και εκταμιευει λογιστικα τις υπηρεσίες που χάνω εγώ ως πολίτης χωρίς να επιτρέπει την αύξηση του τζίρου στην οικονομία, καταπατώντας και το ισόποσο δημόσιο όφελος.
Αυτό είναι αντικείμενο των αρμόδιων αρχών να το ψάξουν και να το ελέγξουν.
Άρα συνοψίζοντας φυσικά έχει δικαίωμα να κοστολογισει το αγαθό όπως θέλει, αλλά ΜΟΝΟ το αγαθό ως αντικείμενο, ΟΧΙ το αγαθό ως 'αγαθό ' με ολες τις επιβαρυνσεις της αγοράς. Αν χρησιμοποιει το ενα για να πετυχει το αλλο, τοτε υπαρχουν αρμοδιες αρχες για να κρινουν. Δεν γίνεται, μέσα σε ένα μήνα να αλλάζουν όλα τα εργοαστασικα κόστη.
Γενικά οι αρχές δεν είναι χαζές, μπορούν να καταλάβουν αν υπήρξε εικονική μοχλευση οπως και να εξακριβωσουν ακριβώς το κόστος κατασκευής κάθε προϊόντος, αλλωστε και με τα ιδοα εργαλεια εξακριβωνουν και επιβαρυνουν με αντινταμπιγκ επιβαρυνσεις διαφορά προϊόντα του εμπορίου. Η βούληση και οι οδηγείς των προϊσταμένων παίζουν ρόλο.
-
Lap wrote:
Με λίγα λόγια αν δεν υπάρξει εποπτικός μηχανισμός ελέγχου της τιμής, και απαγόρευση της απορρόφησης του τ.τ με εμμεσο τροπο, όλη η μείωση θα είναι δωράκι στους εισαγωγεις που θα τους το πληρώνουμε εμείς από την τσέπη μας.
Δεν θα υπάρξει εποπτικός μηχανισμός γιατί η στόχευση ήταν αυτή εξ αρχής, να πριμοδοτηθουν έμμεσα με δημόσιο χρήμα οι δυστυχοι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι που τώρα στη κρίση περνάνε δύσκολες ώρες... όχι που θα δίνουμε τα επιδόματα σε ανέργους αντί για Αντιπροσώπους, όπως θέλετε εσείς οι κομμουνισταί της Σοβιετίας...
- Καλά κανεις και τονίζεις πως οι φοροελαφρυνσεις είναι επιδόματα στο υποκείμενο κάθε φοροελαφρυνσης.
Όταν λες απορρόφηση ΤΤ σημαίνει επίδομα στον εισαγωγέα.
Πρέπει να κανετε συνδυαστικές σκέψεις, απλές μεν αλλά συνδυαστικές δε, για να καταλάβετε το γενικότερο πλαίσιο.
Όταν φωνάζουν όλοι φοροελαφρυνση στα μεγαλύτερα εισοδήματα, φωναζετε για επίδομα. Δεν το έχετε καταλάβει σχεδόν κάνεις σας. Η διαφορά είναι το αναπτυξιακό κατάλοιπο κάθε φοροελαφρυνσεις, όπου και εκεί υπάρχουν μετρήσιμα πρότυπα αξιολογησης και τεχνικές. Η απλούστευση όσο λιγότερο τόσο καλύτερα απλά στην πράξη δεν ισχύει για τον μέσο πολίτη. Διότι μαζί με τα έσοδα έρχονται και τα έξοδα στο τέλος κάθε μήνα.
2.Οχι κοκκινοι. Υπαρχουν και αλλοι.....λέγε για πράσινοσοσιαλδημοκρατία. Ή κεντροαριστερά . Αυτοί έπαθαν την πλάκα τους τελη του 90 αρχές του 2000. Χάθηκαν στη Μύκονο και δεν μπορούν να βρουν καράβι για επιστροφή.
Εσείς οι κόκκινοι, αντιδραστικά όντα μια ζωή μας τα έχετε κάνει τσουρέκια με την ηθικολογία, δύο τρεις είστε και ένας που είναι με προβιά δεξιού και καλά. Κοκκινίζει στους μπλε, μπλεδιζει στους ροζ
-
Και γιατι δεν πιεσαν να πεσουν κι αλλο οι φοροι, για να πουλανε οσο πουλανε και στις αλλες χωρες?
Αυτό το τελευταίο για καλό το έγραψες; Τα αυτοκίνητα που αγοράζει το 90% (και βάλε) του ελληνικού πληθυσμού, πωλούνται σε λίγο ως πολύ χαμηλότερες τιμές από την πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών.
Να το ξαναπούμε άλλη μια φορά: ΔΕΝ είναι οι τιμές της συντριπτικής πλειονότητας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα το πρόβλημα, αλλά η χαμηλή αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα!
-
Εχει διπλη αναγνωση αυτο.
Ότι δηλαδη υπάρχει υπέρμετρο κερδος σε άλλες χώρες, και όχι απλά κέρδος.
Εκτός αν έχεις στοιχεία ότι έχουν ζημία οι αυτοκινητοβιομηχανίες όταν πωλούν στην Ελλάδα.
-
piliourits wrote:
Lap wrote:
Με λίγα λόγια αν δεν υπάρξει εποπτικός μηχανισμός ελέγχου της τιμής, και απαγόρευση της απορρόφησης του τ.τ με εμμεσο τροπο, όλη η μείωση θα είναι δωράκι στους εισαγωγεις που θα τους το πληρώνουμε εμείς από την τσέπη μας.
Δεν θα υπάρξει εποπτικός μηχανισμός γιατί η στόχευση ήταν αυτή εξ αρχής, να πριμοδοτηθουν έμμεσα με δημόσιο χρήμα οι δυστυχοι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι που τώρα στη κρίση περνάνε δύσκολες ώρες... όχι που θα δίνουμε τα επιδόματα σε ανέργους αντί για Αντιπροσώπους, όπως θέλετε εσείς οι κομμουνισταί της Σοβιετίας...
- Καλά κανεις και τονίζεις πως οι φοροελαφρυνσεις είναι επιδόματα στο υποκείμενο κάθε φοροελαφρυνσης.
Όταν λες απορρόφηση ΤΤ σημαίνει επίδομα στον εισαγωγέα.
Πρέπει να κανετε συνδυαστικές σκέψεις, απλές μεν αλλά συνδυαστικές δε, για να καταλάβετε το γενικότερο πλαίσιο.
Όταν φωνάζουν όλοι φοροελαφρυνση στα μεγαλύτερα εισοδήματα, φωναζετε για επίδομα. Δεν το έχετε καταλάβει σχεδόν κάνεις σας. Η διαφορά είναι το αναπτυξιακό κατάλοιπο κάθε φοροελαφρυνσεις, όπου και εκεί υπάρχουν μετρήσιμα πρότυπα αξιολογησης και τεχνικές. Η απλούστευση όσο λιγότερο τόσο καλύτερα απλά στην πράξη δεν ισχύει για τον μέσο πολίτη. Διότι μαζί με τα έσοδα έρχονται και τα έξοδα στο τέλος κάθε μήνα.
2.Οχι κοκκινοι. Υπαρχουν και αλλοι.....λέγε για πράσινοσοσιαλδημοκρατία. Ή κεντροαριστερά . Αυτοί έπαθαν την πλάκα τους τελη του 90 αρχές του 2000. Χάθηκαν στη Μύκονο και δεν μπορούν να βρουν καράβι για επιστροφή.
Εσείς οι κόκκινοι, αντιδραστικά όντα μια ζωή μας τα έχετε κάνει τσουρέκια με την ηθικολογία, δύο τρεις είστε και ένας που είναι με προβιά δεξιού και καλά. Κοκκινίζει στους μπλε, μπλεδιζει στους ροζ
Ως προς την τελευταία παράγραφο, που λες 'δυο-τρεις είστε', τον έναν τον ξέρουμε, οι άλλοι δύο ποιοι είναι; Εγώ μέχρι τώρα δεν έχω ενταχθεί στο Κόμμα, αν και αρχίζω να το σκέφτομαι, μήπως επιτέλους γεμίσουμε αυτό το ταξί που έλεγε κι ο Χάρυ Κλιν... (αν και μας λείπει ακόμη ένας, τουλάχιστον 3 παίρνει το ταξί)
Και λένε οι φιλοι πως στην Ελλάδα δεν είναι ακριβά τα αυτοκίνητα, σε σύγκριση π.χ. με Αγγλία Γαλλία, αλλού όμως πωλούνται ακόμη φθηνότερα (άρα δεν τα δίνουν με χασούρα). Επίσης αρκεί μια ματιά στα μεταχειρισμένα και τις τιμές τους, σε σύγκριση με τις, υποτίθεται ακριβότερες χώρες, για να δει κανείς την αλλοίωση και χειραγώγηση της αγοράς, πέρα απ το γεγονός της χαμηλότερης αγοραστικής δύναμης των χρεοκοπημένων Ελλήνων.
-
Φανη θεωρω πως εχεις 100% λαθος
Κανένα λάθος δεν έχω, απλά εγώ μιλάω πως λειτουργεί στην πράξη η οικονομία και εσύ μέσα από τις εξιδανικευμένες θεωρίες των βιβλίων που όλοι όσοι έχουμε σπουδάσει ξέρουμε ότι δεν ισχύουν!
Τα πράγματα είναι απλά: Το κράτος μειώνει το ΕΤΤ και εκεί τελειώνει ο κάθε συλλογισμός. Από εκεί και πέρα είναι θέμα του εμπόρου, του εισαγωγέα και του εργοστασίου να αποφασίσουν την εμπορική τους πολιτική και άρα τις τιμές τους. Όταν αλλάξει κάτι, έχουν κάθε δικαίωμα να αναθεωρήσουν εμπορική πολιτική, δεν είναι δέσμιοι κανενός 'συμβολαίου'.
Και για να πάμε και στην θεωρία που τόσο σου αρέσει, αντίλογος όσων λές είναι ότι με την αύξηση της τιμής δηλώνουν μεγαλύτερα έσοδα άρα πληρώνουν περισσότερο φόρο. Επιπλέον, αυξάνοντας την τιμή μπορούν να κρατήσουν το προσωπικό τους (ήδη σε μια εισαγωγική που ξέρω απολύεται το 60% του προσωπικού ως τέλος έτους!) και άρα να συμβάλουν στον να μην αυξηθεί η ανεργία, να μειώσουν τα επιδόματα του κράτους, να υπάρχουν περισσότεροι εργαζόμενοι με αγοραστική δύναμη και περισσότεροι φορολογούμενοι. Όπως βλέπεις λοιπόν, από θεωρίες άλλο τίποτα.
Η πράξη όμως είναι αυτή που μετράει και είναι απλή σε μια καπιταλιστική οικονομία (άλλο εαν δεν μας αρέσει): η 'αγορά' ορίζεις τις τιμές και ο καθένας είναι ελεύθερος να πουλάει όσο θέλει και ο αγοραστής ελεύθερος να επιλέξει τι θα αγοράσει. Εξαιρούνται ήδη βασική ανάγκης, δηλαδή κυρίως τρόφιμα.
-
alexandros.K wrote:
Και γιατι δεν πιεσαν να πεσουν κι αλλο οι φοροι, για να πουλανε οσο πουλανε και στις αλλες χωρες?
Αυτό το τελευταίο για καλό το έγραψες; Τα αυτοκίνητα που αγοράζει το 90% (και βάλε) του ελληνικού πληθυσμού, πωλούνται σε λίγο ως πολύ χαμηλότερες τιμές από την πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών.
Να το ξαναπούμε άλλη μια φορά: ΔΕΝ είναι οι τιμές της συντριπτικής πλειονότητας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα το πρόβλημα, αλλά η χαμηλή αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα!
Μαλλον δεν μπηκες στον ειρμό της συζητησης. Ηταν ρητορική απορία εναντι της απαίτησης των εργοστασιων. Με απλα λογια:Αφου αυτοι ζητησαν την μειωση των ΤΤ, για να ανεβασουν τιμες, γιατι δεν ζητησαν μεγαλυτερη μειωση για να μπορουν να πουλανε ακομα ακριβοτερα? Αφου μπηκαν στον κοπο να πιεσουν για ελαχιστη μειωση των ΤΤ , γιατι δεν πιεσαν για ουσιαστικη μειωση ? Περισσοτερο κερδος θα ειχαν
-
Νομίζω ότι ξεχνάτε κάτι βασικό . Δεν έγινε καμία μείωση στα ΤΤ . Αλλαξε ο τρόπος ώστε να μην υπάρχουν σκαλοπάτια στον φόρο , αλλά μόνο μία ανωφερική ράμπα .
Ετσι τα ΤΤ ξεκινάνε από 4 % για αξίες προ φόρων μέχρι 13999 που πάει στο 8 % μέχρι 16999 . Μετά πηγαίνει αναλογικά και δεν πάει όλο το αμάξι στο 16 % , για 1-2-10-100 ευρώ διαφορά . Αν όμως κοιτάξουμε το νέο και το παλιό σύστημα στα επόμενα σκαλιά των 20000 και 25000 θα δούμε ότι δεν αλλάζει κάτι .
Οπότε οι διαφορές για τα περισσότερα αμάξια μέχρι τα 25000 τελική αξία είναι από τίποτα μέχρι 500-600 ευρώ , δηλαδή δώρο το μεταλλικό στην πράξη και μετά τα 25-30000 , έχουμε και κάτι γύρω στα 1000 ευρώ .
Εύκολα το ποσό αυτό , ή μέρος αυτού να χαθεί σε εργοστασιακές αυξήσεις ή άλλα κόστη , ή κέρδος του εισαγωγέα .
-
Ξανά λάθος ρε Φανή. Τελείως λάθος.
Η ελεύθερη οικονομία που ζούμε υπαγορεύεται από εποπτικές αρχές. Κανένα κράτος στον πλανήτη δεν ζει σε τελείως ελεύθερη αγορά, αλλά οκ λέμε ελεύθερη τη δική μας για να την ξεχώρισουμε από τις κρατικες.
Καπιταλιστική είναι διότι το κεφάλαιο λειτουργεί ως μοχλός αναπτυξης των επενδύσεων της οικονομίας.
Καμία σχέση το 'καπιταλιστική' με το θέμα μας.
Το θέμα μας είναι η απαταιωνια. Το γεγονος οτι συνδέεις τον καπιταλισμό με τις απατεωνιές μόνο κακό του κάνεις.
Καπιταλισμός είναι απλά ένα διαφορετικό σύστημα επενδύσεων
Πάμε τώρα στο θέμα μας.
Έχουμε μια αλλαγή στην εθνική φορολογική επιιβαρυνση του αγαθού, Δηλαδή συντελείται μια αλλαγή του φορολογικού βάρους και αυτό χαρακτηρίζεται από χρόνους. Δηλάδη έναν χρόνο πριν την μειωση του φόρου και ένα μετά.
Από την στιγμή αυτή τελειώνουν οι θεωρείς και το καπιταλιστικό σύστημα. ΤΙΠΟΤΑ δεν ισχύει από αυτά που λες.
Ισχύει ότι το κράτος έχει απωλέσει έσοδα του με σκοπό τον τζίρο, εάν κάποιος μπει ανάμεσα στο σχέδιο αυτό, διαπράττει πρακτικα κλοπη δημοσίου χρηματος.
Στο άλλο με τους μισθούς, και αυτό είναι μια θεωρία όπως σωστά λες..
Η πράξη και ιστορία δείχνει ότι όταν υπάρχει καρτέλ ποτε η αλλαγή αυτή στα έσοδα δεν πηγαίνει στους υψηλότερους μισθούς.
Ναι ο φόρος είναι υψηλότερος και τα έσοδα υψηλότερα αλλά πρέπει να γίνει μελέτη για να δούμε αν είναι μικρότερος από αυτόν του υψηλότερου τζίρου. Διότι αν ειναι μικρότερος καταλήγουμε παλι στην κλοπή δημοσίου χρήματος. Αν πάλι είναι υψηλότερα τα έσοδα λογω της απατεώνων και των εργοστασιακών τιμών, εγώ υπέρ της ρεάλ πολιτικ, ας το αφήσουμε ετσι
Άρα Φανή το να λες 'έτσι λειτουργεί η αγορά' σημαίνει κατά την ταπεινή μου άποψη πως απλα 'ετσι συμβαίνουν οι λαμογιές γύρω μας.'
SUV/Crossovers Forum