-
Το θέμα με το πετρέλαιο δεν είναι η ενδεχόμενη κατάργηση. Είναι πως αν το χρησιμοποιείς πολύ μέσα στην πόλη και σε σύντομες διαδρομές χωρίς να ανεβάζει τις απαιτούμενες θερμοκρασίες, μπουκώνει το DPF και μεσοπρόθεσμα θα έχεις χοντρά προβλήματα.
Τα πετρέλαια είναι για να γράφεις χιλιόμετρα σε μεγάλες αποστάσεις. Για πόλη δε κάνουν.
-
Φίλε μου μην το σκέφτεσαι καθόλου να πάρεις ντίζελ. Με 4 χλμ. για τη δουλειά σου καθημερινά, σε λίγο καιρό νομοτελειακά θα το πληρώσεις χρυσάφι. Είσαι για βενζινούλα.
Τα παιδιά παραπάνω σου πρότειναν ωραίες επιλογές. Εγώ θα σταθώ στο Κασκαι που οδήγησες και είπες ότι γέρνει. Πρόσεξε το αυτό. Κάνε πολλά τεστ ντραιβ γιατί μπορεί τελικά και εσύ (όπως και άλλοι) να μην είσαι για suv (όχι δε φταίει το κασκάι, δεν ξεχωρίζει αρνητικά σε αυτό το θέμα σε σχέση με τα άλλα). Μην παρασυρθείς δηλαδή από τη μόδα των καιρών και πάρεις ένα αμάξι (που θα το παντρευτείς κιόλας από ότι λες) το οποίο δε θα σε βολεύει, δε θα σου κάθεται καλά.
Οπότε τεστ ντραιβ τεστ ντραιβ τεστ ντραιβ. Για εμένα είναι τόσο σημαντικό που θα πήγαινα σε άλλη πόλη για αυτό ή θα σπαταλούσα ένα ποσό από το μπάτζετ μου προκειμένου να νοικιάσω και να οδηγήσω τα υποψήφια αμάξια μου.
(Ένα παλικάρι στο ινσομνια αγόρασε το Peugeot 2008 και το πούλησε σε 2 εβδομάδες γιατί κατάλαβε ότι δεν τον βόλευε η θέση οδήγησης - του συγκεκριμένου αλλά και της κατηγορίας των ψηλών γενικότερα).
-
Αυτό το DPF το έχει πάθει ποτέ κανείς ή να'χαμε να λέγαμε; μεταξύ 4 πετρελαίων που έχω και 1 που είναι μόνο σε μικρές διαδρομές κέντρο (ούτε καν Αττική οδό δεν έχει μπει αυτό, ίσως 1-2 φορές το χρονο) ούτε λαμπάκι δεν έχει βγει ποτέ.
Δεν αμφιβάλω ότι υφίσταται, απλά ίσως είναι πολύ λιγότερο 'τρομακτικό' από τις αναφορές του κάθε φορά που συζητάμε για diesel.
Πάντως τώρα πρόσεξα ότι κάνει πολύ λίγα χλμ το χρόνο ο άνθρωπος, οπότε μια χαρά θα είναι με βενζινουλα.
-
Dpf έπαθε το Scenic που είχα στα 300000χλμ ανοιχτού δρόμου....θα μπορούσε ίσως να έβγαζε και άλλα χιλιόμετρα....εάν τα συνεργεία ήξεραν να διαγνώσουν σωστά τις βλάβες στο όχημα....
-
Dpf είναι ο μπαμπούλας που έχουν για να στρέψουν τον κόσμο από το ντίζελ μετά ότι θα πεθάνουμε λόγω των μικροσωματιδιων που εκπέμπουν...φυσικά άμα δεν το προσέχεις το αμάξι πολλά μπορείς να πάθεις αν κυνηγάς την χαμηλότερη τιμή του πρατηρίου επίσης , αλλά αυτά ισχύουν και στην βενζίνη. Εκεί δεν γίνεται νοθεία;... εννοείται ότι το ντίζελ αγαπά τον ανοικτό δρόμο και τα πολλά χλμ. Το θέμα είναι τι κάνεις όταν θες χώρους φόρτωμα και οικονομία ταυτόχρονα. Αυτά παντρεύονται μόνο με ντίζελ.
-
Dpf έπαθε το Scenic που είχα στα 300000χλμ ανοιχτού δρόμου....θα μπορούσε ίσως να έβγαζε και άλλα χιλιόμετρα....εάν τα συνεργεία ήξεραν να διαγνώσουν σωστά τις βλάβες στο όχημα....
300.000 γράφεις; και πόσο κόστισε;
Δεν είναι κάπως φυσιολογικό στα τόσα χλμ να βγάλει κάτι ένα αυτοκίνητο;
Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο πάνω από 130.000 γιατί κατά τη γνώμη μου δεν συμφέρει από πλευρά συντήρησης και τιμή πώλησης.
-
dgrgtc wrote:
Dpf έπαθε το Scenic που είχα στα 300000χλμ ανοιχτού δρόμου....θα μπορούσε ίσως να έβγαζε και άλλα χιλιόμετρα....εάν τα συνεργεία ήξεραν να διαγνώσουν σωστά τις βλάβες στο όχημα....
300.000 γράφεις; και πόσο κόστισε;
Δεν είναι κάπως φυσιολογικό στα τόσα χλμ να βγάλει κάτι ένα αυτοκίνητο;
Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο πάνω από 130.000 γιατί κατά τη γνώμη μου δεν συμφέρει από πλευρά συντήρησης και τιμή πώλησης.
Ναι...300.000 χλμ γράφω στοίχισε 500 € για καθαρισμό και τοποθέτηση ξανά...
Γενικά το αυτοκίνητο ότι έβγαλε το έβγαλε μετά τα παραπάνω χιλιόμετρα....
Μιλάμε για Scenic 1.6 dci euro 5 του 2011...δικής μου εισαγωγής από Β. Ιταλία με πραγματικά χιλιόμετρα...πριν ένα μήνα πωλήθηκε με 360.000 χλμ στο νέο ιδιοκτήτη του...
-
Διαφωνεί κανείς ότι σε κοντινές αποστάσεις συστηματικά και κυρίως εντός πόλης ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για ζημιά λιγότερο ή περισσότερο σοβαρή στο DPF λογο μη ανάπτυξης θερμοκρασιών; Γιατί ορθά κοφτά μόνο ο Δημήτρης το είπε! Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι σε 4χλμ μπορεί να πιάσει τις απαιτούμενες θερμοκρασίες; Ημαρτον...
Επίσης μπράβο στον φίλο που τόνισε το κυνήγι του φτηνού diesel ως πολύ σοβαρό παράγοντα καθώς οι αντλίες πετρελαίου έχουν σχεδόν 10πλασιο κόστος από τις αντλίες βενζίνης...
Ο φίλος είναι ξεκάθαρα για βενζίνη. Με 24/25 Nm ροπής μια χαρά θα είναι. Και αν χρειαστεί δύο τρεις φορές τον χρόνο να δουλέψει λίγο παραπάνω κιβώτιο δεν θα πάθει τίποτα. Από το να πάρει diesel με 30/32 Nm ροπής και να έχει πιθανότητες να πάθει ακριβή ζημιά γιατί δεν κανει για εκείνον το diesel, 1000 φορές να δουλέψει κιβώτιο και 3 και 5 και 10 φορές τον χρόνο...
Γι'αυτό του είπα αν πάρει PSA μόνο αυτόματο γιατί το μηχανικό του είναι άθλιο και κουραστικό.
-
Εννοείται το dpf θέλει διαδρομές ανοιχτές και όχι σύντομες πρώτα από όλα εάν δεν πιάσει θερμοκρασία ψυκτικού ανω των 70°c δεν γίνεται αναγέννηση οπότε το χειμώνα με 4 χλμ τη διαδρομή θα κάνει ο παραπάνω φιλος στις Σέρρες κιόλας... πιθανών να μην κάνει καθόλου αναγεννήσεις εάν δε το βγάζει από την πόλη μια φορά το 10 ήμερο....
-
Dublin wrote:
dgrgtc wrote:
Dpf έπαθε το Scenic που είχα στα 300000χλμ ανοιχτού δρόμου....θα μπορούσε ίσως να έβγαζε και άλλα χιλιόμετρα....εάν τα συνεργεία ήξεραν να διαγνώσουν σωστά τις βλάβες στο όχημα....
300.000 γράφεις; και πόσο κόστισε;
Δεν είναι κάπως φυσιολογικό στα τόσα χλμ να βγάλει κάτι ένα αυτοκίνητο;
Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο πάνω από 130.000 γιατί κατά τη γνώμη μου δεν συμφέρει από πλευρά συντήρησης και τιμή πώλησης.
Ναι...300.000 χλμ γράφω στοίχισε 500 € για καθαρισμό και τοποθέτηση ξανά...
Γενικά το αυτοκίνητο ότι έβγαλε το έβγαλε μετά τα παραπάνω χιλιόμετρα....
Μιλάμε για Scenic 1.6 dci euro 5 του 2011...δικής μου εισαγωγής από Β. Ιταλία με πραγματικά χιλιόμετρα...πριν ένα μήνα πωλήθηκε με 360.000 χλμ στο νέο ιδιοκτήτη του...
Νομίζω καλά τα πήγε το αμάξι!
Γενικά στα Γαλλικά μεταχειρισμένα εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο τους diesel κινητήρες από βενζίνης.
-
Για να καταλάβεις φίλε από τις Σέρρες ποια είναι η διαφορά στις επιδόσεις ανάμεσα στον Zetec (αν δεν κάνω λάθος ) των 115 αλόγων του Focus σου και ενός SUV όπως το tuscon με πετρελαιοκινητήρα 115 αλόγων είναι πως στην αντιπροσωπευτικοτερη μέτρηση για τις επιδόσεις το 0-160 το ford σου είναι 11 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο!!!! Όχι 1, όχι 2 , όχι 3 όχι 4 , όχι 5 , όχι 6 , όχι 7,όχι 8 , όχι 9 όχι 10, ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΑ ! Το ίδιο και στις ρεπριζ through gears από 1 έως 6 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο το αυτοκίνητο σου. (Εδώ να κάνουμε μια ειδική μνεία για την απάτη των ρεπριζ με συγκεκριμένη σχέση στο κιβώτιο που ανακαλύφθηκαν για να κολακεύουν τα τουρμπακια και τα πετρέλαια και να αποπροσανατολίζουν από την αλήθεια)
Αν οδηγήσεις ένα SUV C κατηγορίας πετρέλαιο με τέτοιες ιπποδυνάμεις μέχρι τα 50-60 χλμ καθως φεύγεις από την αντιπροσωπεία θα πεις , ρε το άτιμο ! Τι ωραία που ξεκίνησε για το βάρος και τον όγκο του!!! Μετά όμως σε test drive είσαι , θα πατήσεις τέρμα το δεξί πεντάλ και...δεν θα συμβεί τίποτα! Όταν λέμε τίποτα εννοούμε τίποτα , επειδή έχουν και καλή ηχομόνωση μόνο από το κοντέρ θα αντιλαμβάνεσαι ότι επιταχύνεις.
Ακόμη και το 1.6 132 ατμοσφαιρικό είναι σε όλα τα παραπάνω πιο γρήγορο από το 1.6 115.
Δηλαδή για να μην πλατιάζω άλλο οι επιδόσεις κρίνονται κυρίως από τη σχέση κιλών /ίππο και από την στιγμή που δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα δεν υπάρχει λόγος να επιλέξεις ένα ακριβότερο και πιο αργό πετρελαιοκίνητο . Εξαίρεση ίσως να είναι το Grandland diesel με τα 130 και την ίδια τιμή με το βενζινοκίνητο. Εκεί αξίζει η συμβίωση με το λάδι με προϋπόθεση να γίνεται πιο συχνά ένα άνοιγμα λόγω των λίγων χλμ που κάνεις.
Πάντως αν και δεν θέλω να σε βγάλω από τον στόχο σου αλλά αν ακόμη δεν έχεις καταλήξει στο θέμα του SUV στα χρήματα αυτά έχεις εξαιρετικές επιλογές σε ευρύχωρα χαμηλά όπως το civic και ειδικά το Sedan που πρέπει να το δεις από κοντά για να καταλάβεις , το νέο Leon , και η κορυφαία για εμένα οικογενειακή επιλογή με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 150 άλογα στα 25000 περίπου η νέα Octavia.
-
+1
-
Σας ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια. Αν και πάλι πολλά από αυτά που διαβάζω έχω απορίες, αλλά σιγά σιγά καταλαβαίνω κάποια πράγματα.
Να φανταστείτε το Focus όταν το πήρα, ήταν εντελώς κατά τύχη, αυτό μου άρεσε εκείνη την εποχή και αυτό μπόρεσα να πάρω. Πολύ τίμιο αυτοκίνητο κατ' εμέ, να πω την αλήθεια ακόμη στενοχωρημένος είμαι που πάει για διαγραφή
@VAGKIRK Αν θέλεις φίλε μου εξήγησέ μου λίγο κάτι. Από το 1.6 115 ατμοσφαιρικό του Focus ήμουν ευχαριστημένος ως προς τις επιδόσεις του. Με οικογένεια και μπαγκάζια φουλ το μόνο θέμα που είχα ήταν σε ανηφόρα προς Θεσσαλονίκη με a/c όπου ανέβαινα μεν αλλά μέχρι εκεί. Το 1.6 132 ατμοσφαιρικό του Tucson για παράδειγμα, πόσο χειρότερο ή καλύτερο θα είναι σε μια αντίστοιχη περίπτωση?
Να αναφέρω επίσης πως δεν είμαι λάτρης της ταχύτητας, 120-130 στην Εγνατία είμαι μια χαρά. Στο ταξίδι όμως γενικά μιλάμε για ένα πιο ήσυχο και σπιρτόζο αυτοκίνητο από το Focus?
-
Το Tuscon 132 ps είναι 1,6 turbo diesel με ή χωρίς ήπιο υβριδικό. Γενικά ατμόσφαιρα δεν παίζει πουθενά εκτός Mazda..
-
Ο φίλος παραπάνω αναφέρεται στο 1.6 βενζίνη με 132 άλογα ατμόσφαιρα tuscon.
Το Focus του έχει 10.3κιλα/ίππο , 0 -100 10.8sec , 0-160 32.6sec , προσπεραση 60-100 5.9sec , προσπεραση 80-120 7.9sec.
Το 1.6 ατμόσφαιρα βενζίνη 132 άλογα tuscon έχει 10.7 κιλά / ίππο , 0-100 11.7sec , 0-160 35.6sec , προσπεραση 60-100 6.5 sec , προσπεραση 80-120 8.9 sec.
Το 1.6 πετρελαιοκίνητο 115 ίππων tuscon έχει 13.4 κιλά/ίππο , 0-100 11.8 sec , 0-160 45.3 sec , προσπεραση 60-100 7.2 sec , προσπεραση 80-120 10 sec.
Σίγουρα λοιπόν το diesel tuscon θα είναι σημαντική υποβάθμιση σε ανηφόρες φορτωμένο και με κλιματισμό / ζεστή σε σχέση με το υπάρχον focus 1.6 115 ατμόσφαιρα του 2005.
Το βενζινοκίνητο ατμόσφαιρα tuscon θα είναι περίπου στα ίδια με το focus και θεωρώ πως λόγω πιο σύγχρονου κινητήρα θα είναι και ελάχιστα πιο οικονομικό ή το ίδιο σε κατανάλωση με το focus , φυσικά το CRDI θα είναι αρκετά πιο οικονομικό και από τα 2 περίπου 25%
Άρα αν το βενζινοκίνητο tuscon είναι σε πολύ καλή τιμή και με πολύ καλό εξοπλισμό με το σκεπτικό πως κανείς λίγα χιλιόμετρα το χρόνο είναι σωστή επιλογή.
Από την άλλη αν μπορείς να απλωθεις παραπάνω το 1.6 πετρελαιοκίνητο 48V με τα 136 άλογα θα είναι πάντα καλύτερο σε επιδόσεις / κατανάλωση και αν το κρατήσεις και αρκετά χρόνια θα κάνεις και απόσβεση της διαφοράς τελικά. Εδώ δεν ξέρω αν εξοπλιστικά είναι τόσο χειρότερο από το βενζίνης που να αποτελέσει deal breaker.
Μετά υπάρχει και η απόλυτη VFM επιλογή του Grandland με 130 άλογα ( 10.5 κιλα / ίππο το πετρέλαιο , 10 κιλά/ ίππο η βενζίνη) όπως ειπώθηκε από αρκετούς και εκεί αν απλωθεις λίγο θα το πάρεις και ίσως αυτόματο που ουσιαστικά είναι άλλο αυτοκίνητο βελτιώνει πολύ την εμπειρία σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα από πλευράς άνεσης .
-
Σίγουρα λοιπόν το diesel tuscon θα είναι σημαντική υποβάθμιση σε ανηφόρες φορτωμένο και με κλιματισμό / ζεστή σε σχέση με το υπάρχον focus 1.6 115 ατμόσφαιρα του 2005.
Εισαι σιγουρος? Ξεχνας οτι το diesel tuscon εχει την 2πλασια ροπη απο το focus.
-
Και εγώ νομίζω ότι γίνεται λίγο λανθασμένη σύγκριση όταν μιλάμε μόνο για ιπποδύναμη. αντίστοιχα θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ροπή όπου τα diesel υπερέχουν.
Αν έχεις στο μυαλό σου να το ανοίγεις που κ που (τι διάολο, το ΣΚ δεν θα το χρησιμοποιείς;), δε νομίζω να έχεις πρόβλημα.
Εμένα με εντυπωσίασαν οι χώροι του καρόκ (χωρίς να τα έχω δει όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρονται), αν και το φοβάμαι. Βέβαια τόσα οκτάβια ταξί κάτι λένε.
-
Με την χρήση που αναφέρεις 4χλμ καθημερινά και ~10.000 χλμ το χρόνο απέφυγε το diesel.Τα diesel έχουν το dpf φίλτρο για τα μικροσωματίδια το οποίο κάνει συχνά αναγεννήσεις για να καθαρίζεται η αιθάλη. Για να κάνει τις αναγεννήσεις αυτές χρειάζεται υψηλή θερμοκρασία και στροφές κινητήρα > 2.500-3.000. Τις συνθήκες αυτές δεν θα μπορείς να τις πετύχεις με την χρήση που αναφέρεις με αποτέλεσμα να μπουκώνει το φίλτρο. Επιπλέον τα σύγχρονα diesel δεν έχουν κάποια ένδειξη που να σου λένε ότι έχει γεμίσει το φίλτρο ώστε να βγεις πχ σε ανοιχτό δρόμο και να το ξεμπουκώσεις. Στις περισσότερες περιπτώσεις ούτε κάν τις καταλαβαίνεις αλλά σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να τις διακόπτεις. Με βάση το προφίλ χρήσης που αναφέρεις οι αναγεννήσεις έστω θα ξεκινούν αλλά δεν θα προλαβαίνουν να ολοκληρωθούν (χρειάζεται σίγουρα κανά 15λεπτο). Οπότε εγώ προτείνω ανεπιφύλακτα βενζίνη. Μάλιστα το Grandland Που έχει αναφερθεί 1.2 130 επειδή το είχα για ένα μήνα μου άφησε άριστες εντυπώσεις και εξαιρετικό vfm όπως σου έχουν αναφέρει και άλλοι χρήστες.
-
Μόνο diesel στην Περιφέρεια
-
Με τα 4 χιλιόμετρα επαρχιακού δρόμου δεν έχει κανένα πρόβλημα το pdf!
-
Δε φοβάσαι τίποτε για το μέλλον, περιορισμούς στην Αθήνα,
-
Θα έχεις 35% οικονομία στην κατανάλωση! Για πάντα! Οι καταναλώσεις της βενζίνης είναι πολύ υψηλότερες των εργοστασιακών, 50% αύξηση στο ταξίδι και γενικά παντού. Στο ντίζελ είναι κοντά στις εργοστασιακές 25% Επίσης οι διαφορές στην κατανάλωση διπλασιάζονται με πολύ γκάζι! Δηλαδή με πολυ γκάζι αυξάνονται υπέρμετρα στη βενζίνη, ενώ στο ντίζελ όχι!
Με Tucson ακομα και με τους λίγους ίππους θα είσαι άρχοντας, γιατί έχει μεγάλη ροπή και μεγαλύτερη αυτού που έχεις. Που λένε ότι είναι πιο αργό από τη βενζίνη σου αυτό ισχύει όταν πας στα κόκκινα τις στροφές στη βενζινη! Μα ποιος οικογενειάρχης πάει στα κόκκινα? Πόσο μάλλον άμα θες να το κρατήσεις για πολλά χρόνια. Συνήθως ο οικογενειάρχης μόνο ροπή χρησιμοποιεί και να ξέρει να πάει σε κόκκινα και να αδιαφορεί για τη μακροζωία του κινητήρα, στα κόκκινα θα φάει παντόφλα!
Το Tuscon είναι εξαιρετικά αξιόπιστο με πολύ φθηνά ανταλλακτικά: το 1/3 της τιμής των opel, που η αξιοπιστία τους είναι το πολύ μέχρι την πρώτη δεκαετία.
Με SUV ευχαριστιούνται τη βόλτα και τα παιδιά σου στο πίσω κάθισμα γιατί έχουν μεγάλα παράθυρα, είναι ψηλά και η θέα είναι εξαιρετική. Το τέλειο βέβαια είναι να έχει και πανοραμική οροφή αλλά είναι ακριβή.
Αν δεις ότι δε σου φτάνουν τα άλογα πας και κάνεις προγραμματισμό στη Θεσσαλονίκη και περνάς τα 150 άλογα. Όλα τα ταξί είναι με πρόγραμμα να ξέρεις, και χαμηλότερη κατανάλωση, και υψηλότερη ιπποδύναμη. Απλά το εργοστάσιο κάνει συντηρητικές ρυθμίσεις, γιατί οι δημοσιογράφοι τα σκοτώνουν στα κόκκινα στην πίστα!
Από έξτρα το Tuscon:
1ο θα ήταν πανοραμική οροφή αλλά είναι πανάκριβη.
Μετά 2ο αυτόματο κιβώτιο, αλλά εσύ δε θα σου λείψει στον επαρχιακό δρόμο, αφού δεν πέφτεις συνεχώς σε μποτιλιαρισμα. Έχει ωραίο χειροκίνητο κιβώτιο πάντως.
και 3ο ήπια υβριδικο, που στις Σέρρες δεν κάνει διαφορά, αλλά θα έχει χαμηλότερα τέλη.
Μην ακούς τους μισούς εδώ, είναι βενζινοαιματοι, τέρμα το γκάζι, νεαροί χωρίς οικογένεια! Που να καταλαβουν τις αναγκες μας! Χαχαχαχαχα
-
-
Στα 7 χρονια Εγγυηση του Kia tuscon δε θα πρέπει να ανησυχεί για το πρόβλημα του pdf, που οι μισοί εδω νομίζουμε ότι δε θα υπάρχει.
Επιλογή SUV