Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 484
    • 485
    • 486
    • 487
    • 488
    • 489
    • 490
    • 491
    • 486 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93367
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      4 ροδες....hello 

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • dimitriscsd
        dimitriscsd @super-t last edited by

        Εντελώς ατυχές σχόλιο... Ειρωνία μόνο και μόνο για να φανεί...

        Δεν τα έβαλε φίλε μου στην ίδια κατηγορία, αν είναι δυνατόν. Ένα παράδειγμα έφερα σχετικά με το πώς μπορεί να επιλέξει κάποιος σε οποιαδηποτε κατηγορία. Έκαστος στο είδος του φυσικά δε τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβαλι.

        Μερικές φορές έχω την εντύπωση πως κάποιοι παρερμηνευετε επίτηδες ρε παιδιά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Έλα μωρέ τσιγκλαω να έχει σασπενς

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits @iceman7 last edited by

            Φανη η ασφάλεια δεν είναι μόνο τα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια αλλά το πλαίσιο, η ακαμψία, οι ζώνες παραμόρφωσης, τα κράματα. 
            Ενα αμάξι σχεδιασμένο πριν από 15 χρονια δεν είναι το ίδιο ασφαλές με ένα σημερινό. 
            Και αυτό ασχετο με τις Άλφα.

            Τελευταία έχει καθιερωθεί να βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα ως προς την ασφάλεια, κατά μεγάλος μέρος ως προς τα βοηθήματα που θα φρενάρουν αυτόματα όταν ο οδηγός παίζει με το κινητό του και την οθόνη του οχήματος, ή θα βοηθήσουν να μη βγει απ' το δρόμο όταν τον πάρει ο ύπνος... μετά είναι τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, σε τυχόν σύγκρουση. Πως είναι όμως τα σημερινά αυτοκίνητα αντίστοιχης τιμής ως προς την ενεργητική ασφάλεια της Giulleta, τα χαρακτηριστικά που έχει ώστε να μη γλιστρήσει εκτός δρόμου, να υπάρχει έλεγχος του οχήματος στις στροφές, να προσπερνάει με ασφάλεια κλπ.

            Όταν πρωτοβγήκε ήταν πολύ καλύτερη απ' τα περισσότερα αυτοκίνητα που μπορούσαν να αγοράσουν τότε 'κοινοί θνητοί'. Και τώρα όμως, παρά την ηλικία της, λόγω και της τιμής που τη δίνουν για όσο διατίθεται, υπερτερεί απ τα περισσότερα που μπορεί να αγοράσει κανείς σε αυτά τα λεφτά. Δηλαδή αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας, χαμηλότερων επιδόσεων με κάποια επιπλέον βοηθήματα. Δηλαδή στα ίδια χρήματα θα αγοράσει κάποιος π.χ. ένα Polo, ένα C3 ή μια Corolla και θεωρεί πως αγόρασε ένα πιο ασφαλές αυτοκίνητο;

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman7 last edited by

              Polo και c3 μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητα. 
              Κορολλα σίγουρα πιο ασφαλές πλαίσιο. 
              Υποδεέστερη σε οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά με πολλά αλλά χαρίσματα.

              Τεσπα στην τιμή ξεστομαρισματος η giulleta είναι πειρασμός αν είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής και εκτιμάς τα υπέρ της. 
              δεν είναι όμως για όλους

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                otokomae @otokomae last edited by

                Φίλος πηγαίνει στο προκαθορισμένο ραντεβού  test drive για giulieta diesel μετά από τηλεφωνική επικοινωνία. Του λέει ο πωλητης ότι το αμάξι που διατίθεται για το test το αγορασε ο ίδιος σήμερα που σημαίνει ότι είναι στη δική του διακριτική ευχέρεια αν το διαθέτει. Πάει αυτό. Μετά λέει ότι θα μπορούσε να το διαθέσει αλλά δεν έχει άνθρωπο να αφήσει στο μαγαζί. Ο προϊστάμενος που είχε κλείσει το ραντεβού άφαντος. Η συμπεριφορά αυτή ούτε πουλάει ούτε αγοράζει κοινώς είναι για τα πανηγύρια. Αναφέρομαι σε αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sargus
                  sargus last edited by

                  Και εδώ Ηράκλειο είναι λίγο ασόβαροι δυστυχώς.

                  Έχω βαρεθεί να το λέω ότι εγώ προσωπικά εκτός από αμάξι (civic) διάλεξα και αντιπροσωπία  (Βελμαρ). Πάντα ήταν πεποίθηση μου ότι οι σωστοί (εξυπηρετικοί και ευγενείς) επαγγελματίες πρέπει να επιβραβευονται γιατί δυστυχώς εδώ κάτω αποτελούν μειοψηφία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Να έχεις στα χέρια σου ένα όνομα μια ιστορία που έχει δώσει τα μέγιστα  στην αυτοκινηση και με τέτοια προωθητική ενέργεια στα 16 Χιλ και να τη πετάει ένα τμήμα πωλήσεων από το μπαλκόνι χωρίς μια συγνωμη. Κριμα. Τελικά ο φίλος εξυπηρετήθηκε από κοντινη επαρχιακή πόλη και σύντομα θα παραλάβει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits @iceman7 last edited by

                      Polo και c3 μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητα. 
                      Κορολλα σίγουρα πιο ασφαλές πλαίσιο. 
                      Υποδεέστερη σε οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά με πολλά αλλά χαρίσματα.

                      Τεσπα στην τιμή ξεστομαρισματος η giulleta είναι πειρασμός αν είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής και εκτιμάς τα υπέρ της. 
                      δεν είναι όμως για όλους

                      Επίτηδες έβαλα και τη Corolla στη σύγκριση, ως ένα 'καλό αμάξι' που σε απλή του έκδοση μπορεί και το αγοράζει ο μέσος αγοραστής. Γιατί τα υπόλοιπα 'καλά' της κατηγορίας ξεφεύγουν πάνω απ' τα 20 χιλιάρικα σχεδόν πάντα. Και πάλι όμως δεν πάει να πεις καλύτερο ή πιο ασφαλές αμάξι την περσινή Corolla απ' την Giullieta 10ετίας. Άντε με κάποιες υποχωρήσεις, να θεωρηθεί η Corolla σχεδόν εφάμιλο (κι ας ύπολείπεται σε πάρα πολλά στην ουσία) και πάλι θα είναι ακριβότερο, μικρότερο, μάλλον πιο άσχημο (ή μάλλον όχι τόσο όμοφο, γιατί αισθητικά προόδευσε πολύ η ΤΟΥΟΤΑ), αλλά θα επικαλεστούν πολλοί ονομαστική αξιοπιστία και μεταπώληση. Δηλαδή η 'αμαξάρα' και 10ετίας να είναι, παραμένει επίκαιρη (και τώρα που μιλάμε για όσο υπάρχει, πιο φθηνή).

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Επειδή η corolla σε λίγο θα παρουσιαστεί σαν κουράδα με ροδες και αμφιβάλλω αν την έχουν οδηγήσει ποτέ αυτοί που την παρουσιάζουν ετσι,σπεύδω προς υπεράσπιση της. Για μένα αν δεν είχε απαράδεκτους για την κατηγορία χώρους θα ήταν το καλύτερο all around χατς.

                        Όσο αφορά την alfa τώρα, στην τιμή που δίνεται αν ήμουν 20αρης με τα χίλια την αγοραζα αντί για τα σύγχρονα σούπερ μίνι που έχουν την ίδια τιμη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @aikibill last edited by

                          Επειδή η corolla σε λίγο θα παρουσιαστεί σαν κουράδα με ροδες και αμφιβάλλω αν την έχουν οδηγήσει ποτέ αυτοί που την παρουσιάζουν ετσι,σπεύδω προς υπεράσπιση της. Για μένα αν δεν είχε απαράδεκτους για την κατηγορία χώρους θα ήταν το καλύτερο all around χατς.

                          Συμφωνώ αρκετά και είναι πολύ καλά στημένη η νέα Corolla. Αλλά εκτός από τους χώρους το άλλο της μειονέκτημα είναι οι κινητήρες, όπου δεν υπάρχει ποικιλία επιλογών. Ουσιαστικά μιλάμε μόνο για υβριδικούς (που εμένα μου αρέσουν), αλλά εαν κάποιος δεν θέλει υβριδικό σύνολο, τότε diesel δεν υπάρχει και βενζίνη είναι μόνο ο 1.2 ο οποίος είναι ένα μέτριο μοτέρ.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @aikibill last edited by

                            Επειδή η corolla σε λίγο θα παρουσιαστεί σαν κουράδα με ροδες και αμφιβάλλω αν την έχουν οδηγήσει ποτέ αυτοί που την παρουσιάζουν ετσι,σπεύδω προς υπεράσπιση της. Για μένα αν δεν είχε απαράδεκτους για την κατηγορία χώρους θα ήταν το καλύτερο all around χατς.

                            Όσο αφορά την alfa τώρα, στην τιμή που δίνεται αν ήμουν 20αρης με τα χίλια την αγοραζα αντί για τα σύγχρονα σούπερ μίνι που έχουν την ίδια τιμη.

                            Αυτό ακριβώς λέμε, λόγω τιμής αξίζει σαν αγορά χωρίς δεύτερη σκέψη η Alfa. Και προς Θεού, εγώ ανέφερα την τελευταία Corolla ως ένα καλό αυτοκίνητο (σύγχρονη σχεδίαση, ανεξάρτητη ανάρτηση, πολύ καλό overall οπως γράφεις) που υστερεί μόνο σε χώρους, ως μέτρο σύγκρισης για την Giullieta. Το 'καλύτερο' χάτσμπακ μάλλον παραμένει το Φόκους, που όμως όλο του αφαιρείται εξοπλισμός κι όλο ακριβαίνει, μήνα με το μήνα...

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @piliourits last edited by

                              Αυτό ακριβώς λέμε, λόγω τιμής αξίζει σαν αγορά χωρίς δεύτερη σκέψη η Alfa. Και προς Θεού, εγώ ανέφερα την τελευταία Corolla ως ένα καλό αυτοκίνητο (σύγχρονη σχεδίαση, ανεξάρτητη ανάρτηση, πολύ καλό overall οπως γράφεις) που υστερεί μόνο σε χώρους, ως μέτρο σύγκρισης για την Giullieta. Το 'καλύτερο' χάτσμπακ μάλλον παραμένει το Φόκους, που όμως όλο του αφαιρείται εξοπλισμός κι όλο ακριβαίνει, μήνα με το μήνα...

                              Υστερεί σε επιδόσεις, συμπεριφορά, τιμόνι κλπ. Η δε Giulietta θα ήταν ακόμα κορυφαία ως μηχάνημα οδήγησης, αν είχε όλους τους κινητήρες της. Σήμερα με μόνο έναν κινητήρα 120 ίππων στην βενζίνη, περιορίζεται. Οπότε όποιος θέλει το καλύτερο πάει σε 180άρι Civic/Focus (και ίσως μπει μέσα και το νέο Leon).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill @fanis75 last edited by

                                Aikibill wrote:

                                Επειδή η corolla σε λίγο θα παρουσιαστεί σαν κουράδα με ροδες και αμφιβάλλω αν την έχουν οδηγήσει ποτέ αυτοί που την παρουσιάζουν ετσι,σπεύδω προς υπεράσπιση της. Για μένα αν δεν είχε απαράδεκτους για την κατηγορία χώρους θα ήταν το καλύτερο all around χατς.

                                Συμφωνώ αρκετά και είναι πολύ καλά στημένη η νέα Corolla. Αλλά εκτός από τους χώρους το άλλο της μειονέκτημα είναι οι κινητήρες, όπου δεν υπάρχει ποικιλία επιλογών. Ουσιαστικά μιλάμε μόνο για υβριδικούς (που εμένα μου αρέσουν), αλλά εαν κάποιος δεν θέλει υβριδικό σύνολο, τότε diesel δεν υπάρχει και βενζίνη είναι μόνο ο 1.2 ο οποίος είναι ένα μέτριο μοτέρ.

                                Δεκτά όλα που λες, αλλά μην ξεχνάμε ότι σήμερα στην αγορά την μερίδα του λέοντος την έχουν οι υποκυβισμενοι τουρμπο και δεν πιστεύω ότι συγκριτικα οι λοιποί 1000αριδες γαζωνουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill @piliourits last edited by

                                  Aikibill wrote:

                                  Επειδή η corolla σε λίγο θα παρουσιαστεί σαν κουράδα με ροδες και αμφιβάλλω αν την έχουν οδηγήσει ποτέ αυτοί που την παρουσιάζουν ετσι,σπεύδω προς υπεράσπιση της. Για μένα αν δεν είχε απαράδεκτους για την κατηγορία χώρους θα ήταν το καλύτερο all around χατς.

                                  Όσο αφορά την alfa τώρα, στην τιμή που δίνεται αν ήμουν 20αρης με τα χίλια την αγοραζα αντί για τα σύγχρονα σούπερ μίνι που έχουν την ίδια τιμη.

                                  Αυτό ακριβώς λέμε, λόγω τιμής αξίζει σαν αγορά χωρίς δεύτερη σκέψη η Alfa. Και προς Θεού, εγώ ανέφερα την τελευταία Corolla ως ένα καλό αυτοκίνητο (σύγχρονη σχεδίαση, ανεξάρτητη ανάρτηση, πολύ καλό overall οπως γράφεις) που υστερεί μόνο σε χώρους, ως μέτρο σύγκρισης για την Giullieta. Το 'καλύτερο' χάτσμπακ μάλλον παραμένει το Φόκους, που όμως όλο του αφαιρείται εξοπλισμός κι όλο ακριβαίνει, μήνα με το μήνα...

                                  Δεν είπες για παράδειγμα την corolla και δεν το κατάλαβα 

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Μάπα είναι όλοι οι χιλιαριδες εκτός της Suzuki άλλα παει και αυτός.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @aikibill last edited by

                                      Δεκτά όλα που λες, αλλά μην ξεχνάμε ότι σήμερα στην αγορά την μερίδα του λέοντος την έχουν οι υποκυβισμενοι τουρμπο και δεν πιστεύω ότι συγκριτικα οι λοιποί 1000αριδες γαζωνουν.

                                      Ο 1.2 του PSA είναι αρκετά πιο δυνατός τόσο στα 130 όσο και στα 155 άλογα. Το ίδιο και ο Ecoboost, τόσο ο 125αρης όσο και ο 155αρης, είναι πιο δυνατοί και οικονομικοί (και με πιο ωραίο ήχο). Του VAG είναι στα ίδια επίπεδα με την Toyota ενώ και της Renault o 1.3 είναι αρκετά καλύτερος. Άρα 3 στους 4 μεγάλους κατασκευαστές προσφέρουν καλύτερο μοτέρ. Ενώ στα υβριδικά η Tοyota δεν έχει αντίπαλο!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gatoz
                                        gatoz @fanis75 last edited by

                                        Aikibill wrote:

                                        Δεκτά όλα που λες, αλλά μην ξεχνάμε ότι σήμερα στην αγορά την μερίδα του λέοντος την έχουν οι υποκυβισμενοι τουρμπο και δεν πιστεύω ότι συγκριτικα οι λοιποί 1000αριδες γαζωνουν.

                                        Ο 1.2 του PSA είναι αρκετά πιο δυνατός τόσο στα 130 όσο και στα 155 άλογα. Το ίδιο και ο Ecoboost, τόσο ο 125αρης όσο και ο 155αρης, είναι πιο δυνατοί και οικονομικοί (και με πιο ωραίο ήχο). Του VAG είναι στα ίδια επίπεδα με την Toyota ενώ και της Renault o 1.3 είναι αρκετά καλύτερος. Άρα 3 στους 4 μεγάλους κατασκευαστές προσφέρουν καλύτερο μοτέρ. Ενώ στα υβριδικά η Tοyota δεν έχει αντίπαλο!

                                        παντως φαν κομματι της συμφωνιας - μπλιαχ - σουζι τογιο ηταν να δωκει η σουζι τον 1.4 μπουστη τζετ στην τογιο και να παρει μπαταριες και καλωδια. αν τον δουμε στη κορολα ξαφνικα θα αλλαξει στοχους, τουλαχιστον στα βιτ τον 1.2 τον πι ες έι τον εχει για χαρτι υγειας, τα ρεναουλτ για οδοντοβουρτσες και τους εκομπουστ για νυφτηρες.

                                        ΑρΕς

                                        ναι στο μπανιο ειμαι

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Συμφωνούμε Γάτε για τον 1.4 Boosterjet, μόνο ο 1.5 Ecoboost είναι πιο δυνατός. Όμως δε νομίζω η Toyota να ενδιαφέρεται για τέτοια μοτέρ, κατά 90% ασχολείται με τα υβριδικά. Αλλιώς θα μπορούσε να βγάλει ένα σοβαρό μοτέρ, για ολόκληρη Toyota μιλάμε που έχει βγάλει στο παρελθόν κορυφαία μοτέρ. Και φυσικά είναι θέμα εκπομπών CO2.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Η δύναμη ενός κινητήρα εκφράζεται από τα νούμερά του. Οποιαδήποτε σύγκριση, βάσει αίσθησης, σε διαφορετικά αυτοκίνητα είναι εξ' ορισμού άκυρη, από την στιγμή που μιλάμε για διαφορετικά βάρη, κιβώτια-κλιμάκωση, αεροδυναμική κλπ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 486 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr