Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 276
    • 277
    • 119 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @fanis75 last edited by

      piliourits wrote:

      Γιατί δεν μπορώ να πάω να πάρω ένα αμάξι με τα ίδια λεφτά και πρέπει να το πληρώσω διπλό και υποχρεούμαι να το αγοράσω απ'τον επίσημο pimp της περιοχής μου;

      Φυσικά και μπορείς και δεν υποχρεούσαι τίποτα!!! Μπορείς να αγοράσεις ένα Focus από όποια χωρα της Ε.Ε θέλεις στην καλύτερη τιμή που θα βρείς και απλά θα πληρώσεις κατά την εισαγωγή στην Ελλάδα το Ε.Τ.Τ. Όμως κανείς δεν το κάνει αυτό, απλά γιατί ΔΕΝ συμφέρει!

      Όταν το Focus που ανέφερα πιο πάνω θα το αγοράσεις €22-26.000 στην Ε.Ε και μετά θα πληρώσεις και Ε.Τ.Τ στην Ελλάδα και μεταφορά, τελικά θα έχεις πληρώσει πολύ περισσότερα από τα €21.200 που ζητάει η Ελληνική αντιπροσωπεία, τόσο απλά! Εαν όμως θες, μπορείς να το κάνεις.

      Αυτό είναι το ερώτημα:

      Γιατί να το πληρώσω διπλό, ενώ οποιοδήποτε άλλο αγαθό, από οδοντόπαστες και ηλεκτρονικά μέχρι σπίτια, πωλείται χωρίς δασμούς μέσα στην ΕΕ. Αυτό το θεσμοθετημένο νταβατζιλίκι, που υφίσταται κυρίως στην Ελλάδα, γιατί από όσο γνωρίζω, κάνεις δασμός δεν εμποδίζει (κανένας επιπλέον δασμός) έναν Βέλγο να αγοράσει π.χ. στην Ολλανδία...

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @piliourits last edited by

        Αυτό είναι το ερώτημα:

        Γιατί να το πληρώσω διπλό, ενώ οποιοδήποτε άλλο αγαθό, από οδοντόπαστες και ηλεκτρονικά μέχρι σπίτια, πωλείται χωρίς δασμούς μέσα στην ΕΕ.

        Γιατί έτσι έχουν αποφασίσει όλες οι κυβερνήσεις μετά την μεταπολίτευση (ίσως και νωρίτερα) και κανείς δεν το αλλάζει. Και η Δανία έχει δασμούς στα αυτοκίνητα και μάλιστα πολύ πολύ μεγαλύτερους από τους δικούς μας. Και νομίζω και κάποιες άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          super-t last edited by

          Όλες σχεδόν οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν τέλη ταξινόμησης. Μικρά, μεγάλα, αλλά έχουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Οι δασμοί έχω τη  αίσθηση πως είναι κοινοί.

            Οι επιπλέον φορολογικές επιβαρύνσεις όπως ΦΠΑ και Τ.Τ είναι στην ευχέρεια  κάθε μέλους κρατους

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Τέλη ταξινόμησης είναι τα τέλη για την έκδοση άδειας και πινακίδων και τέτοια έχουν όλες οι χώρες.

              Εμείς όμως έχουμε και το Ε.Τ.Τ (Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης) που είναι ο γνωστός μας φόρος.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Και αυτοι μπορει να εχουν και αλλους εθνικους φορους, αλλα ο δασμος ειναι κοινος, λόγω κοινού νομισματος

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  Ξεκίνησα μια έρευνα καθώς νέα δεδομένα προέκυψαν στις οικογενειακές μου συνθήκες οπότε ένα καλό diesel δεν αποκλείεται πλέον από τα πλάνα μου.

                  Φυσικό επακόλουθο πρώτο crash test που σκέφτηκα ήταν οι πιο ολοκληρωμένοι αντίπαλοι, χωρίς να γίνω ιερόσυλος και να ασχοληθώ εξ αρχής με BMW series 1 & Mercedes series A. Άρα Focus vs 3...

                  Ξεκίνησα λοιπόν στον διαμορφωτή του Focus και δημιούργησα το αντίστοιχο του Skyactive D plus εξοπλιστικά. Χωρίς πακέτα επιπλέον στο 3, τα οποία έτσι και αλλιώς δεν με ενδιαφέρουν, αλλά και χωρίς το κακό, σύμφωνα με την μελέτη μου, αυτόματο κιβώτιο του Mazda.

                  Η διαμόρφωση του Focus μου έβγαλε αποτέλεσμα 33.480€ (λευκό μη μεταλλικό, ecoblue 120ps M/T, St-line, κωδικός: Kqx9 οποίος θέλει να το δει) με εξοπλισμό που στο μόνο που διαφέρει είναι ότι το 3 έχει τα privacy glass σε πακέτο luxury ενώ στο Focus σε πακέτο με τις 18' Katana και τους σταθερούς Led οπότε δεν μπορούσα να τα αφαιρέσω. Μιλάμε τώρα για διάφορα 150-200€. Δεν πρόσθεσα ένα επιπλέον πακέτο διαμόρφωσης στο Focus που είχε αισθητικές παρεμβάσεις στο εσωτερικό γιατί αντίστοιχα στο 3 αυτά είναι στο πακέτο luxury.

                  Διαφορά τελική πάνω από 3000€ χωρίς να υπολογίζω τυχόν προσφορές της εποχής (είχα τηλέφωνο πρόσφατα από Mazda για προσφορές 'έως 3000€') και με τα τωρινά ΤΤ. Δεν ξέρω τι θα γίνει με τα νέα ΤΤ αλλά προς στιγμήν μου φάνηκε υπερβολική η διαφορά δεδομένου ότι το 3 έρχεται από την άλλη άκρη του πλανήτη οπότε έχει αρκετό επιπλέον κόστος λόγο δασμών.

                  Ήθελα να κάνω αντίστοιχη έρευνα με το Golf 8 μα με λύπη διαπίστωσα ότι προς το παρόν 1.6 TDI δεν υπάρχει διαθέσιμος. Με A-class και 1-series θα ασχοληθώ εν καιρώ καθώς έπεσα σε κάτι συγκριτικά και λένε εξαιρετικά λόγια για την '1' (petrol, για diesel δεν ξέρω τι παίζει με BMW).

                  Επειδή όπου έψαξα μετρημένες επιδόσεις δεν βρήκα για το skyactive D ως προς την σύγκριση επιδόσεων έχω μόνο δεδομένο από άρθρο του Drive ότι το 3 είναι καλύτερο στις περισσότερες, αν όχι σε όλες, σε σχέση όμως με το αυτόματο ecoblue. Με τον BlueHDI κονταροχτυπιέται το '3' αλλά τελικά αν κατάλαβα καλά χάνει στα σημεία.

                  ΥΓ: Μια που το παρόν νήμα είναι ιδιαίτερα ενεργό να ρωτήσω κάτι ακόμα. Εκτός από ΤΤ γνωρίζουμε αν θα αλλάξουν και τα φορολογικά σκαλωπατια;

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Τα σκαλοπάτια θα υπάρχουν αλλά αλλάζει η μεγαλη διαφορά τιμης του αυτοκινήτου από το ένα σκαλοπάτι στο επόμενο,αν ρωτάς αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jobous last edited by

                      Καλησπέρα. Πρώτα από όλα τα σκαλοπάτια δεν αλλάζουν , απλά θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού.

                      Το κυριότερο είναι ότι υπάρχει νέος τιμοκατάλογος για το focus  και απο ότι πρόσεξα 1.5L πετρέλαιο, 120PS υπάρχει μόνο σε έκδοση CONNECTED , σε ACTIVE και ACTIVE Χ. Επομένως ξεχνάς τον διαμορφωτή που έχουν αυτή την στιγμή αφού ότι υπάρχει απο τα παλιά είναι μόνο στοκ.

                      (https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/pricelists/PL-Cars.pdf)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Ευχαριστώ κύριοι, θα το κοιτάξω σε 2/3 μήνες ξανά.

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alex-mix
                          alex-mix @sabas_thess last edited by

                          Ρε φίλε σου το χω ξαναγράψει νομίζω παλιότερα πως βαδίζουμε στα ίδια βήματα σχεδόν και γω ήθελα να τα συγκρίνω αυτά τα δύο. Η προσφορά στη mazda πάντως πριν καμιά 20 μέρες ίσχυε. Εγώ που πήρα Γιάννενα είχαν και ετοιμοπαραδοτο σε ανθράκι νομιζω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Θα βοηθούσε πολύ τους υπόλοιπους αν δημοσίευες τη μελέτη σου που έβγαλε κακό το κιβώτιο της Mazda (το 'κλασικό' πλέον 6speed Aisin, που παράγει η ίδια η Mazda με tuning δικό της, made in Japan, που παράγουν και οι γάλλοι ως ΕΑΤ), ώστε να μην το προτιμάς.

                            Και ενώ μου φαίνεται περίεργο, δεν το γράφω ειρωνικά, θέλω όντως να δω τα αρνητικά του.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Δες για αρχή τα reviews από Carnow/Carbuyer/Marek Drives για αρχή και θα καταλάβεις. Ειδικά του Marek. Βασικά με τέτοιο M/T που συγκρίνεται μόνο με του Civic γιατί να πάρεις αυτόματο; Το EAT8 στο PSA είναι όαση μπροστά στη γκλίτσα που έχει για M/T. Τώρα γύρισα από βόλτα, την ανακατεψαμε την σούπα και για σήμερα...

                              Στα Ford επίσης δεν εχει λόγο να πάει σε auto ο αγοραστής. Εξαιρετικό M/T, ένα κλικ κάτω από 3/Civic βέβαια.

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Από πάντα είχε από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο το Focus.

                                Ακόμη και του 2003 το μοντέλο που έχουμε κι οδηγώ, το λες κι 'απολαυστικό' μπροστά σε πολλά καινούρια.

                                Κι εγώ το έχω γράψει πως θέλω αυτόματο, αλλά στη Ford αξίζει και το χειροκίνητο κι ας μην έχει την 'ευκολία'.

                                Όμως τί είναι αυτό, που κάνει 'κακό' το αυτόματο της Mazda; υπάρχει κάποιο ρεζουμέ των αρνητικών του, ώστε να το χαρακτηρίζεις κακό;

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sabas_thess last edited by

                                  Από όσα συμπέρανα καταρχήν είναι 6αρι, όχι 8αρι (το παλιό ΕΑΤ6 του PSA; Και γιατί δεν έβαλαν το EAT8 που είναι σαφή βελτίωση;). Δεν έχει ομαλό upshift, έχει αργό downshift ακόμα και σε κατάβαση με φρένα ενώ μπερδεύει το start-stop δημιουργώντας προβλήματα στις γρήγορες εκκινήσεις. Ο Marek είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα δες τι λέει το review του. Δες γενικά reviews για το 3 το λένε όλοι οπότε δεν μπορεί να λένε όλοι το συγκεκριμένο 'ψέμμα' (chasing cars, autigefuhl). Αν θέλεις παραπάνω πληροφορία μιλά στο νήμα του 3 για να μην μας την πουν εδώ.

                                  ΥΓ: Το ότι είναι της Aisin δεν το γνώριζα, εδώ το άκουσα πρώτη φορά.

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits @sabas_thess last edited by

                                    Από όσα συμπέρανα καταρχήν είναι 6αρι, όχι 8αρι (το παλιό ΕΑΤ6 του PSA; Και γιατί δεν έβαλαν το EAT8 που είναι σαφή βελτίωση;). Δεν έχει ομαλό upshift, έχει αργό downshift ακόμα και σε κατάβαση με φρένα ενώ μπερδεύει το start-stop δημιουργώντας προβλήματα στις γρήγορες εκκινήσεις. Ο Marek είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα δες τι λέει το review του. Δες γενικά reviews για το 3 το λένε όλοι οπότε δεν μπορεί να λένε όλοι το συγκεκριμένο 'ψέμμα' (chasing cars, autigefuhl). Αν θέλεις παραπάνω πληροφορία μιλά στο νήμα του 3 για να μην μας την πουν εδώ.

                                    ΥΓ: Το ότι είναι της Aisin δεν το γνώριζα, εδώ το άκουσα πρώτη φορά.

                                    Το μόνο που θα πω εδώ για να μη καταχραζόμαστε το νήμα, είναι πως οδηγώ 'αυτό' το κιβώτιο στο Mazda 6 από το 2015 και τώρα έψαξα και βρήκα κι αγόρασα και στην Ελλάδα (γιατι ζω εκτός) αυτοκίνητο με κριτήριο αυτό το κιβώτιο (ΕΑΤ6). Αν κάποια υλοποίηση του (γιατι η κάθε εταιρεία βάζει το χεράκι της, δεν είναι όπως π.χ. κάρτες γραφικών, που παίρνουν όλοι την ίδια και την κουμπώνουν) υστερεί κάπου ίσως, εξαρτάται κι απ το ταίριασμα με τον κινητήρα, αλλά θα ήταν πολύ δύσκολο να πω 'κακό' αυτό το κιβώτιο.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      Για να μην παρεξηγηθώ άλλη μια φορά ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω ίδια άποψη γτ κιβώτιο. Είναι ότι είδα σε reviews και ότι έχω διαβάσει. Για το EAT6, αν πράγματι είναι αυτό το κιβώτιο καθώς δεν έχω λόγο να σε αμφιβάλω, είχα επίσης διαβάσει κακά σχόλια για την λειτουργία του από την χρήση στο PSA. Γνωστός με το προηγούμενο 508 σε diesel με ΕΑΤ6 είχε επίσης έντονα παράπονα και το συζητήσαμε ξανά προσφάτως. Μάλιστα γι'αυτό όπως είχα διαβάσει προχώρησε στην αντικατάσταση του η PSA με το EAT8. Γενικά για το ΕΑΤ6 δεν είχα ακούσει και δεν είχα διαβάσει ποτέ θετικά σχόλια. Αυτά. Ότι άλλο σε αντίστοιχο νήμα.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrioskosmas @sabas_thess last edited by

                                        Ξεκίνησα μια έρευνα καθώς νέα δεδομένα προέκυψαν στις οικογενειακές μου συνθήκες οπότε ένα καλό diesel δεν αποκλείεται πλέον από τα πλάνα μου.

                                        Φυσικό επακόλουθο πρώτο crash test που σκέφτηκα ήταν οι πιο ολοκληρωμένοι αντίπαλοι, χωρίς να γίνω ιερόσυλος και να ασχοληθώ εξ αρχής με BMW series 1 & Mercedes series A. Άρα Focus vs 3...

                                        Ξεκίνησα λοιπόν στον διαμορφωτή του Focus και δημιούργησα το αντίστοιχο του Skyactive D plus εξοπλιστικά. Χωρίς πακέτα επιπλέον στο 3, τα οποία έτσι και αλλιώς δεν με ενδιαφέρουν, αλλά και χωρίς το κακό, σύμφωνα με την μελέτη μου, αυτόματο κιβώτιο του Mazda.

                                        Η διαμόρφωση του Focus μου έβγαλε αποτέλεσμα 33.480€ (λευκό μη μεταλλικό, ecoblue 120ps M/T, St-line, κωδικός: Kqx9 οποίος θέλει να το δει) με εξοπλισμό που στο μόνο που διαφέρει είναι ότι το 3 έχει τα privacy glass σε πακέτο luxury ενώ στο Focus σε πακέτο με τις 18' Katana και τους σταθερούς Led οπότε δεν μπορούσα να τα αφαιρέσω. Μιλάμε τώρα για διάφορα 150-200€. Δεν πρόσθεσα ένα επιπλέον πακέτο διαμόρφωσης στο Focus που είχε αισθητικές παρεμβάσεις στο εσωτερικό γιατί αντίστοιχα στο 3 αυτά είναι στο πακέτο luxury.

                                        Διαφορά τελική πάνω από 3000€ χωρίς να υπολογίζω τυχόν προσφορές της εποχής (είχα τηλέφωνο πρόσφατα από Mazda για προσφορές 'έως 3000€') και με τα τωρινά ΤΤ. Δεν ξέρω τι θα γίνει με τα νέα ΤΤ αλλά προς στιγμήν μου φάνηκε υπερβολική η διαφορά δεδομένου ότι το 3 έρχεται από την άλλη άκρη του πλανήτη οπότε έχει αρκετό επιπλέον κόστος λόγο δασμών.

                                        Ήθελα να κάνω αντίστοιχη έρευνα με το Golf 8 μα με λύπη διαπίστωσα ότι προς το παρόν 1.6 TDI δεν υπάρχει διαθέσιμος. Με A-class και 1-series θα ασχοληθώ εν καιρώ καθώς έπεσα σε κάτι συγκριτικά και λένε εξαιρετικά λόγια για την '1' (petrol, για diesel δεν ξέρω τι παίζει με BMW).

                                        Επειδή όπου έψαξα μετρημένες επιδόσεις δεν βρήκα για το skyactive D ως προς την σύγκριση επιδόσεων έχω μόνο δεδομένο από άρθρο του Drive ότι το 3 είναι καλύτερο στις περισσότερες, αν όχι σε όλες, σε σχέση όμως με το αυτόματο ecoblue. Με τον BlueHDI κονταροχτυπιέται το '3' αλλά τελικά αν κατάλαβα καλά χάνει στα σημεία.

                                        ΥΓ: Μια που το παρόν νήμα είναι ιδιαίτερα ενεργό να ρωτήσω κάτι ακόμα. Εκτός από ΤΤ γνωρίζουμε αν θα αλλάξουν και τα φορολογικά σκαλωπατια;

                                        Ρε Σάββα τα 33000 ευρω δε σου φαινονται πολλα για focus diesel 1500 η εγω εχω γινει περίεργος;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          @dimitrioskosmas, όχι δεν μου φαίνονται πολλά. Είναι μεταξύ κακόγουστου αστείου και κοροϊδίας...

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • T
                                            teo-mak last edited by

                                            Έχει κάποιος, οδική εμπειρία με το 180ρι auto να μας πει 2πραγματα  πως του φάνηκε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 119 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr