-
Παίδες, καλώς κακώς, εγώ θα προχωρήσω.
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς με Υγεία!! Έκανες εξαιρετική επιλογή σε αυτά τα χρήματα. Με πολύ καλό εξοπλισμό, κορυφαίο diesel κινητήρα και το καλύτερο αυτόματο της κατηγορίας, εύγε!
-
Να κάνω μια ερώτηση, απ' ότι είδα θεωρητικά υποστηρίζεται CarPlay, AndroidAuto και το Mirrorlink της Samsung.
Χρησιμοποιεί κανείς το τελυταίο με Samsung κινητό, ή μόνο AndroidAuto?
Eγώ δυο φορές που πήρα το C3 της αδερφής μου, χρησιμοποίησα το AndroidAuto (έχω samsung S5 neo)
Το Μirrorlink δεν το έχω καταφέρει ούτε στο citroen,ούτε και στο δικό μου suzuki.
-
ΠΗΛΙΕ, ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!
άντε να έρθεις να το χαρείς (αρκεί να μην είσαι σε ΟΑΕΔ Club Membership) και να μπορείς να βάζεις καύσιμο γιατί εδώ εμείς οι προλετάριοι που δουλεύουμε δεν έχουμε για καύσιμο!!!
-
andrew #kaloriziko
ασε την αμμο και πιασε τα πλατανια
εχω και τα δυο. το μιρορλινκ δεν στηριχθηκε απο τις μομπιλοεταιρειες και ειναι αχρηστο. αντροιντ άουτο ειναι μια χαρα. αρκει να εχεις 10αρι αντροιντ για ελλαντα, αλλιως θελει κολπα για να μπει
ΑρΕς
πηλιο πεφτει μακρυα για γατο, να βρεις τετρακινητο κοντα σου να σε τραβηξει....
-
Καλορίζικο και από μένα .
Είναι μια χαρά ο εξοπλισμός και η τιμή .
Δεν πολυασχολούμαι με τα κινητά , αλλά το Redmi note 8 pro μια χαρά συνδέθηκε και είδα και τον χάρτη που το έβαλα σε γούγλε
Πολύ καλή τιμή .
Αν δεν είχα πάρει το δικό μου σε καλή τιμή και με λίγα χλμ θα το είχα χτυπήσει ...
-
andrew #kaloriziko
ασε την αμμο και πιασε τα πλατανια
εχω και τα δυο. το μιρορλινκ δεν στηριχθηκε απο τις μομπιλοεταιρειες και ειναι αχρηστο. αντροιντ άουτο ειναι μια χαρα. αρκει να εχεις 10αρι αντροιντ για ελλαντα, αλλιως θελει κολπα για να μπει
ΑρΕς
πηλιο πεφτει μακρυα για γατο, να βρεις τετρακινητο κοντα σου να σε τραβηξει....
Μην νομίζεις πως δεν το σκέφτηκα, κι ήθελα να στο γράψω, πως 'στο θκομ το χουριό' τα ξέρω τα κατατόπια και δε θα κολλήσω πουθενά, απλά θα φτάνω πολύ πιο οικονομικά και θα πηγαίνω άνετα εκεί που πριν 'έσκιζα' δίσκους και έβγαινε με το ζόρι, χωρίς φόβο σε καμιά ράμπα και παλιόδρομο... off-roading σαν 'άθλημα' αν κάνω ποτέ (όσο μπορεί αυτό το αμάξι) θα είναι μόνο κοντά σου, με τον κρίκο βιδωμένο και τους ιμάντες στο πορτ-μπαγκάζ, νά χουμε το κεφάλι μας ήσυχο!
Έχω samsung τελευταίας εσοδείας, αυτό παίρνει Αndroid Auto και δουλεύει απροβλημάτιστα; υποθέτω θα το κατεβάσω εκτός store ...
-
να επαναληψω.... αν εχς ανδροειδες με καλο βαθμο απο τη δασκαλα, δηλαδη 10, τοτε το android auto ειναι ενσωματωμενο στο κινητο και δεν κατεβαζεις τπτ ουτε εν ελλαδι αφου λειτουργει κανονικως, αν το καμεις θα το πηδηξεις. και οταν το aa ειναι σε 10 ΔΕΝ φαινεται σαν εφαρμογη στας εφαρμογας, αλλα ανοιγει αυτοματα καθε φορα που το συνδεεις, ειναι κομματι του όου ες που λεν στη πινδο.
https://www.xtreme4x4.gr/product/imantas-arb-8000kg-20m/
παντως για τους χρηστας γενικως και ειδικως εις πι ες έι σουβια και μη σουβια, προσεξτε παρα πολυ αν κολλησετε, ποιος και πως θα σας βγαλει. βασικα απαιτειται να βαλετε εργοστασιακο κοτσαδορο και να δεθειτε απο εκει. αν δεν το εχετε καμει, ποτες απο πισω αλλου, στραβωνει η πισω κρυφη τραβερσα και ολο το αυτοφερομενο θα παιξει και θα γινει τραπουλοφυλο, θα ανοιγει το μπαγκαζ στις λακουβες. χρησιμοποιειστε αποκλειστικα το μπροστινο εργοστασιακο γατζο για αυτο υπαρχει αλλωστε. και αυτον ομως μην το ζορισετε πολυ, θα εχετε θεματα. αν δεν βγαινει τραβωντας μαλακα απο εκει, τραβηξτε απο ζαντα!!! δεν πειραζουν γρατζουνιες και στραβωμα αρκει να βγει το υπολοιπο αλωβητο. οι γενικως εξαιρετικα προθυμοι οφροανταδες δεν εχουν αισθηση ζημιων με λεπτεπιλεπτα σουβια και δινουν και οτι κατσει αθελα τους, εχουν μαθει απο τα σασια και κατι βιταρα καινουργια που ειναι μασιφια και τραβανε με τον εργατη ασυστολα και θα αφησουν το γκομενακι το γαλλικο διακορευμενο. το ιδιο και οι βαριεστημενοι εξπρεςσερβισατοι που θελουν να τελειωνουν και ας αφησουν πισω τους συντριμια. επισης εξαιρετικα καλο τρυκ ειναι να παρετε ενα ωμεγα ναυτικο κλειδι να το εχετε μαζι- βεβαια νομιζω οτι δεν μπαινει 3/4 αλλα και 1/2 κανει - και ενα 20μετρο ιμαντα οπως τον παραπανω, οχι πιο κοντο, για να εχει καποια ελαστικοτητα να μην τη τρωει ολη τη πιεση αποτομα το αυτοφερομενο και ενα μικροτερο, πχ 2-3 μετρα που να μπορειτε να τον περασετε στη ζαντα αναμεσα και να δεσετε τους 2 ιμαντες με το ωμεγα και να τραβηξετε απο εκειθε.
...αν και η γενικη και καλυτερη συμβουλη ειναι, μην κανεις αηδιες, η ασφαλτος φτανει κοντα, περπατα και λιγο.
-
Βασικά (που έλεγε και ο ψάλτης), οποίος θέλει αντβεντσουρ καταστάσεις,δεν κοιτάει σουβ.
-
c3 aircross ή c4 cactus; Από καθαρά εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον, γιατί οι τιμές τους είναι κοντά, ποιος ο λόγος να διαλέξει κάποιος το μικρότερο c3 πέρα από το θέμα της εμφάνισης που είναι υποκειμενικό;
-
Αυτή ήταν η σημαντική πληροφορία, πως δεν φαίνεται και δεν χρειάζεται εγκατάσταση. Καθώς είμαι φραγκοφονεύς αλλά εκτιμώ τα ωραία, βρήκα και σε προσφορά εδώ και πήρα πριν λίγους μήνες Note 10 με το Dex του κι όλα τα καλούδια (πρόλαβα και το ΦΠΑ όταν από 0% μας το πήγαν 6% και πριν το 15% που ισχύει από Ιούλιο), κι έχω κι ένα παλιότερο S7.
Ρε συ γάτε, για τέτοια δύσκολα εκτός δρόμου, εγώ θα επιχειρούσα μόνο με όχημα με πλαίσιο-σκάλα κι αργό, ή αν είχα αγοράσει κάνα Jimny. Τη πιο extreme διαδρομή που φαντάζομαι θα δοκιμάσω κάποια φορά με το σε τρίο, θα είναι π.χ. Δήμος Πινδαίων προς Μέτσοβο όπου ίσως χρειαστεί να πατήσω για λίγο κανένα πατημένο δασικό δρόμο το καλοκαίρι, που θα χουν περάσει πρώτα τα χωματουργικά... Απλά σε όλα αυτά τα επαρχιακά ορεινά μέρη που τελευταία φορά άσφαλτο ή χαλίκι έριξε η ΜΟΜΑ και πας ακόμη και με βενζίνη χαμηλό αλλά είσαι με τη ψυχή στο στόμα, τώρα να μπορώ να πηγαίνω με άνεση. ή σε κανένα χωματόδρομο απ' τα κτήματα πίσω απ' το Νεοχώρι Πηλίου ή τη Συκή για βραχωτές παραλίες ψαροντούφεκου, ξερικό καλοκαιρινό έδαφος πάλι..
( ο πεινασμένος, καρβέλια ονειρεύεται λέει, κι από τότε που είπε ο Κοέλιο τη μαλ@κία του, το Σύμπαν έχει συνωμοτήσει για να μας κάνει πλάκα και να στερηθούμε όλες αυτές τις απλές χαρές )
Να ρωτήσω πάλι, αφού θα ασχολούμαι καιρό με το όχημα που κατέχω θεωρητικά και δεν θα μπορώ να οδηγήσω, υπάρχει τρόπος να δω τιμές ασφάλισης στο ίντερνετ πριν βγάλω πινακίδες, να κάνω συγκρίσεις; γιατί όλα τα site κάνουν αναζήτηση βάση αριθμού κυκλοφορίας).
-
c3 aircross ή c4 cactus; Από καθαρά εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον, γιατί οι τιμές τους είναι κοντά, ποιος ο λόγος να διαλέξει κάποιος το μικρότερο c3 πέρα από το θέμα της εμφάνισης που είναι υποκειμενικό;
Δεν είναι μικρότερο, κάτι υπολόγισε λάθος (?) η σιτροέν και βγήκε με καλύτερους χώρους το 3 και πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό και πρακτικότητα από το 4 που είχε πολλά κουσούρια. Τη τελευταία έκδοση 4 δεν την είδα από κοντά, αλλά αν διάβασες, βασικός λόγος επιλογής είναι και η τιμή που δίνουν αυτή τη στιγμή στο 3.
-
Αυτή ήταν η σημαντική πληροφορία, πως δεν φαίνεται και δεν χρειάζεται εγκατάσταση. Καθώς είμαι φραγκοφονεύς αλλά εκτιμώ τα ωραία, βρήκα και σε προσφορά εδώ και πήρα πριν λίγους μήνες Note 10 με το Dex του κι όλα τα καλούδια (πρόλαβα και το ΦΠΑ όταν από 0% μας το πήγαν 6% και πριν το 15% που ισχύει από Ιούλιο), κι έχω κι ένα παλιότερο S7.
Ρε συ γάτε, για τέτοια δύσκολα εκτός δρόμου, εγώ θα επιχειρούσα μόνο με όχημα με πλαίσιο-σκάλα κι αργό, ή αν είχα αγοράσει κάνα Jimny. Τη πιο extreme διαδρομή που φαντάζομαι θα δοκιμάσω κάποια φορά με το σε τρίο, θα είναι π.χ. Δήμος Πινδαίων προς Μέτσοβο όπου ίσως χρειαστεί να πατήσω για λίγο κανένα πατημένο δασικό δρόμο το καλοκαίρι, που θα χουν περάσει πρώτα τα χωματουργικά... Απλά σε όλα αυτά τα επαρχιακά ορεινά μέρη που τελευταία φορά άσφαλτο ή χαλίκι έριξε η ΜΟΜΑ και πας ακόμη και με βενζίνη χαμηλό αλλά είσαι με τη ψυχή στο στόμα, τώρα να μπορώ να πηγαίνω με άνεση. ή σε κανένα χωματόδρομο απ' τα κτήματα πίσω απ' το Νεοχώρι Πηλίου ή τη Συκή για βραχωτές παραλίες ψαροντούφεκου, ξερικό καλοκαιρινό έδαφος πάλι..
( ο πεινασμένος, καρβέλια ονειρεύεται λέει, κι από τότε που είπε ο Κοέλιο τη μαλ@κία του, το Σύμπαν έχει συνωμοτήσει για να μας κάνει πλάκα και να στερηθούμε όλες αυτές τις απλές χαρές )
Να ρωτήσω πάλι, αφού θα ασχολούμαι καιρό με το όχημα που κατέχω θεωρητικά και δεν θα μπορώ να οδηγήσω, υπάρχει τρόπος να δω τιμές ασφάλισης στο ίντερνετ πριν βγάλω πινακίδες, να κάνω συγκρίσεις; γιατί όλα τα site κάνουν αναζήτηση βάση αριθμού κυκλοφορίας).
Με κάλυψες και ήμουν σίγουρος ότι τέτοια θα ήταν η οποία off χρήση του σε τριο.
στα περί ασφάλειας, δοκίμασε υποτιθέμενες πινακίδες, αλλιώς ζήτα τηλ κανενός ασφαλιστή.
-
υπάρχει τρόπος να δω τιμές ασφάλισης στο ίντερνετ πριν βγάλω πινακίδες, να κάνω συγκρίσεις; γιατί όλα τα site κάνουν αναζήτηση βάση αριθμού κυκλοφορίας).
Άνετα!Εγώ βάζω πινακίδα από το μυαλό μου...αχαχα, αλλά δουλεύει μια χαρά σε όσες έχω δοκιμάσει.
-
Μπορεί κάποιος να μου διευκρινίσει εάν το αυτοκίνητο που έχει grip control με hill descent έχει και hill assist?
-
Μπορεί κάποιος να μου διευκρινίσει εάν το αυτοκίνητο που έχει grip control με hill descent έχει και hill assist?
Έχω την εντύπωση πως hill assist έχουν όλα, ακόμη και χωρίς το grip. Το descent είναι μέρος εξτρά πακέτου που πάει με το grip (όσο γνωρίζω, δεν έχω εξακριβωμένη γνώση).
-
Απαντήσεις
Οπως λέει και Φάνης βάλε τυχαία πινακίδα , για παράδειγμα ΙΚΜ1234 και όλα σου βγάζουν . Αν τύχει να είναι ασφαλισμένο στην ίδια εταιρεία , βάλε άλλη . Αν είναι τρείς φορές συνέχεια ασφαλισμένο εκεί , πάρε λαχείο...
Εγώ είδα ότι η anytime ήταν καλύτερη από την hellas direct που έχω τα άλλα , ιδιαίτερα αν θέλεις μικτή . Αυτά παίζουν όμως .
Το hill assist το έχουν όλα . Το κατέβασμα-ανέβασμα πάει με το γκριπ .
Ο κάκτος ψιλοέχει χώρους , αλλά το αιρκρος με το ύψος κερδίζει πολύ και έτσι έχει συνολικά μεγαλύτερους .
Γάτε μας έπρηξες με τα οφ ροουντ ...
Την Κυριακή που ήμουν στην κεντρική Εύβοια , πάω να βάλω βενζίνη και σκάει από το απέναντι ρεύμα με φόρα , ένα βιτάρα 1-2 μοντέλα πίσω , δεν τα ξεχωρίζω τα άτιμα , στο κλασσικό σκούρο μπλέ χρώμα και βγαίνουν έξω ο οδηγός ή σύζυγος και ο γιός από πίσω ψιλοπανικόβλητοι .
Λέει η σύζυγος εκεί που πήγαιναν στον δρόμο , από το σημείο που ενώνει το καπό με το παρμπρίζ , προς την μεριά του συνοδηγού , ξεπρόβαλε χαμογελαστό (?) , ένα φιδίσιο κεφαλάκι...
Αντε να ανοίξουν το καπό να δουν αν φαίνεται κάτι , δεν ξέρω τι έγινε μετά . Είχε πάει στα χωράφια ο τύπος , οπότε ο Διαμαντής είπε να γίνει μέλος του Βιτάρα κλάμπ...
Μπρρρρ
-
Ναι ρε συ, αλλά μασάει ο **Γάτος **από φιδάκια!?
Ας το είχανε το βιτάρα ντήζελ και να μη κάνει 30 χιλιάρικα, και θα την είχα δει αλλιώς...
Στη τύχη έπιασα ένα λαχνό, δοκίμασα τη παλιά μου πινακίδα και το έχουν στην anytime!
Δοκίμασα μετά αλλού, για ετήσια ασφάλεια που να χει τα πάντα εκτός μικτής με ασφαλισμένη αξία όσο το αγοράζω, βλέπω 250-350 ή και 400€ ανάλογα πόσο επώνυμη η εταιρεία και λιγότερο απατεωνίστικους όρους έχει.
Καλά τα υπολογίζω, κάπου εκεί είναι το 1.5 ντήζελ?
-
Το C3 Aircross κατέστησε το Cactus άχρηστο, έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, νιώθεις ποιο άνετα μέσα, έχει στροφόμετρο, κανονικά πίσω παράθυρα. Ωραίο και το Cactus, δεν λέω, μάλλον ταιριάζει σε λίγο μεγαλύτερο άνθρωπο, και που δεν θέλει πολύ - πολύ τα suv-ια αλλά γενικά θεωρείται αποτυχημένο μοντέλο. Όταν είχε βγει το προηγούμενο κάκτους δεν υπήρχε C3 Aircross και έκανε πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις (διανύει δεύτερη νιότη στα μεταχειρισμένα, όπως και το προηγούμενο C3 που το βλέπω πολύ πλέον).
Hill assist έχουν όλα, Descent είναι του Grip Control γνώρισμα, και χρειάζεται αν πηγαίνεις εκεί που πηγαίνω εγώ, και το άτιμο το 2008 δεν το έχει..το έχω αναζητήσει μερικές φορές. Ανέβασμα δεν έχει, πατάς γκάζι και ανεβαίνει!
To Grip Control είναι καλύτερο από τίποτα.
-
Απο τα πιο φθηνα συμβολαια τα εχει η hellas direct. Επειδη ηθελα ατοκες δοσεις πηγα σε anytime. Χρονος φουλ πακετο το value δηλαδη, 207 ευρω. Ειναι καλη τιμη, αντε να σου ερθει λιγο ακριβοτερα ως πιο ακριβο ποσο στην κλοπη. Επισης η anytime εχει πολυ γρηγορη οδικη βοηθεια και φροντιδα ατυχηματος.
-
Παιδιά έχει αγοράσει κάποιος Aircross σε έκδοση Feel το 2020; Παρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο που αγόρασα και δεν είχε πίσω το δεύτερο πάτωμα του πορτμπαγκάζ, παρά μόνο την κάτω μοκέτα. Σε ερώτηση μου στον αντιπρόσωπο απ όπου και το αγορασα(επίσημος της Citroen) μου είπε ότι στα feel του 2020 δεν ήταν στάνταρ και το αγόραζες ως έξτρα. Αλλά θα μου πει πιο σίγουρα αύριο που θα ξανά επικοινωνήσει. Έχει κανείς ιδέα μην μας κοροϊδέψουν;
Citroen C3 Aircross 2018