-
Ε φυσικά και το παινεύω! Όπως και εσύ το δικό σου Και όλοι μας. Ήταν η επιλογή μου άλλωστε! Αυτό και μόνο το δείχνει. Δε χρειάζεται κάτι άλλο.
Κοίτα από θέμα ταχύτητας είναι πάνω κάτω στα ίδια. Οικονομία καυσίμου ίσως έχεις δίκιο, δεν έχω άποψη για το Civic. Μόνο δοκιμές το έκανα. Δεν το είχα καιρό να δω τι καίει.
Και εγώ γράφω συνεχώς θετικά για το Civic. Είναι τέλειο σύνολο κι αυτό. Απλά γρηγορότερο δε θα το έλεγα. Σε μια ατελείωτη ευθεία χωρίς κανένα άλλο παράγοντα ίσως, αλλά και πάλι περισσότερο οι διαφορές θα προέρχονται από τις χειροκίνητες αλλαγές του κάθε οδηγού.
Στα υπόλοιπα έχεις άδικο (στο ότι χάνει σε κάθε τομέα):
- Χώρους στην καμπίνα έχει καλύτερους, κατά πολύ πιο εργονομικούς και με καλύτερα υλικά (βλ. υφασμάτινο μπράτσο στο Civic). Χώρο αποσκευών το hatch όντως έχει λιγότερο. Το sw πολύ περισσότερο.
- Φρένα... Άγκυρες. Απορώ που το αναφέρεις αυτό. Μου φάνηκαν καλύτερα σε αίσθηση από το Civic. Από την άλλη είναι και προσωπικό γούστο το πως θέλει κάποιος να είναι το πεντάλ του φρένου.
- Στήσιμο και ανάρτηση το ST Line ειδικά είναι θαύμα. Το civic sport plus έχει την ρυθμιζόμενη στον στάνταρ εξοπλισμό, στο Focus είναι έξτρα. Πολύ καλό αλλά σε περιορίζει στις επιλογές σου αν θέλεις να βελτιώσεις ή να αλλάξεις όταν έρθει η ώρα. Δεν το έβαλα. H κανονική του είναι μια πολύ καλή μέση λύση.Τα οδήγησα και εγώ και τα 2 όταν έψαχνα. 182 focus δεν είχε. Οδήγησα πρώτη φορά το δικό μου. Είχα δοκιμάσει μόνο fiesta ST με αυτό το μοτέρ και το λάτρεψα. Δεν με κάλυπτε όμως σαν αμάξι το fiesta.
Πάμε μια βόλτα όποτε θες να το δεις κι από κοντά. Στο ίδιο μέρος είμαστε, πίνουμε και ένα καφέ
-
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Δεν πειράζει, σημασία έχει να χαιρόμαστε τα αμάξια μας!
-
Βγήκαν οι νέες τιμές για τα focus (νέες σειρές και τα mHEV) :
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/pricelists/PL-Cars.pdf
Περίεργες επιλογές , καλές τιμές να δω λίγο τους εξοπλισμούς για να καταλάβω τι συμφέρει.
ST-LINE X 1.0L EcoBoost, 155PS, mHEV Τιμή προ φόρων : 18 258 € , με φόρους : 24 028 €
Με τα νέα τέλη θα πέσει άλλο ένα 600άρι. Κοντά είναι και στην έκδοση ActiveX
Πάνω κάτω ίδια τιμή με Puma ST-LINE X 1.0L EcoBoost, 125PS !!!!
-
Μόνο τον τιμοκατάλογο ανανέωσαν, όχι τους καταλόγους με εξοπλισμό, σωστά;
-
Επανήλθε ο 182άρης βλέπω (αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο). Άραγε με πολλαπλούς πίσω;
-
Βασικά από ότι έχω καταλάβει έχουν ψιλοενσωματωθεί τα comfort και parking pack στους παλιούς εξοπλισμούς αλλά δεν έχω ιδεά τι παραπάνω έχει η St lineX από την απλή. Μια σύγκριση στα αντίστοιχα πακέτα του Puma ίσως έδινε μια ιδέα. Σίγουρα είναι η ψηφιακή οθόνη οργάνων που θα υπάρχει μόνο στην Χ. Κάπου είχε ξαναφερθεί , δεν θυμάμαι
-
Επανήλθε ο 182άρης βλέπω (αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο).
Ευχάριστο αυτό!
Από την άλλη, mondeo κ s-max μάλλον μας τελείωσαν για Ελλάδα γιατί βλέπω μόνο διλιτρα! Κρίμα γιατί και τα δύο ήταν εξαιρετικά αυτοκίνητα στον τομέα τους!
-
Απο τον τιμοκαταλογο φαινεται οτι η εκδοση mHEV με τα 125 βγαίνει μόνο στην st-line, και σε εκδοση που ονομαζουν connected
στην active μονο με τα 155 αλογα, και η active-x ειναι +500 ευρω προ φορων σε σχεση με την απλη active
εξτρα εχει σιγουρα το ψηφιακο πινακα οργανων
-
Αυτός είναι νέος κατάλογος;
Δεν αναγράφονται τα Puma diesel.
-
Αυτός είναι νέος κατάλογος;
Δεν αναγράφονται τα Puma diesel.
Ολοκαινουριος . Εχει καποια diesel στο Puma, κοιτα καλυτερα
-
Επανήλθε ο 182άρης βλέπω (αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο). Άραγε με πολλαπλούς πίσω;
Και πρίν υπήρχε ο 182αρης, αλλά μόνο σε Vignale X & Active X, όπως και τώρα δηλαδή. Απλά τώρα καταργήθηκε ο 150αρης, μόνο ότι υπάρχει σε απόθεμα.
Πάντως τα έχουν κάνει μπάχαλο στήν Ελλάδα με τους κινητήρες και τις εκδόσεις...χειρότερα δεν γίνεται!! π.χ. στο Φιέστα, το mHEV μόνο 155αρη, σε 125 παραμένει ο απλός κινητήρας (τουλάχιστον στον τιμοκατάλογο...εκτός εαν το ξέχασαν!), στο Puma κατάργησαν την Titanium. Γενικά έχουν κάνει πολύ περιέργες και περιορισμένες επιλογές και χαντακώνουν μόνοι τους τα αυτοκίνητά τους. Ας πρόσεχαν....
-
REALZEUS wrote:
Επανήλθε ο 182άρης βλέπω (αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο). Άραγε με πολλαπλούς πίσω;
Και πρίν υπήρχε ο 182αρης, αλλά μόνο σε Vignale X & Active X, όπως και τώρα δηλαδή. Απλά τώρα καταργήθηκε ο 150αρης, μόνο ότι υπάρχει σε απόθεμα.
Πλεον ενα ST-LINE X βλεπω Φανη με αυτο το μοτερ
-
REALZEUS wrote:
Επανήλθε ο 182άρης βλέπω (αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο). Άραγε με πολλαπλούς πίσω;
Και πρίν υπήρχε ο 182αρης, αλλά μόνο σε Vignale X & Active X, όπως και τώρα δηλαδή. Απλά τώρα καταργήθηκε ο 150αρης, μόνο ότι υπάρχει σε απόθεμα.
Πάντως τα έχουν κάνει μπάχαλο στήν Ελλάδα με τους κινητήρες και τις εκδόσεις...χειρότερα δεν γίνεται!! π.χ. στο Φιέστα, το mHEV μόνο 155αρη, σε 125 παραμένει ο απλός κινητήρας (τουλάχιστον στον τιμοκατάλογο...εκτός εαν το ξέχασαν!), στο Puma κατάργησαν την Titanium. Γενικά έχουν κάνει πολύ περιέργες και περιορισμένες επιλογές και χαντακώνουν μόνοι τους τα αυτοκίνητά τους. Ας πρόσεχαν....
Εντελώς μπαχαλο! Οι τιμές ξεφύγανε πολύ, 23.000 για mild hybrid και απο 97 co2 94 co2 για το focus. Το Active επισης στα ιδια επίπεδα. Δε ξέρω στην Ελλάδα του meta-corona ποσο περιμένουν να πουλήσουν, αλλα για το δικό μου 'βαλαντιο' ξεφυγαμε!
Επισης η απόλυτη ανοργανωσια, test drive για Active δεν υπάρχει, για να δεις τον ecoblue έχει ένα foucs business μου ειπανε, κι ας εξήγησα οτι δεν εχει καμία σχέση το ένα αυτοκίντο με το αλλο - υψος, πολλαπλοί πίσω. Είναι έκδηλη η ανάγκη να 'φυγει' οτι έχουμε, αλλα ρε παιδιά καντε καμια προσφορά για να φύγει.
-
Καλά εσύ έψαχνες το ακτιβ γιατί δεν σου έκανε το business? Χαχα φαντάζομαι όταν έφυγες θα πρέπει να γελάνε με τις απαιτήσεις σου!
Εγώ απλά ζήτησα φοκους ντίζελ και μου απάντησαν δεν υπάρχει τπτ σε φοκους. Όποιος θέλει το φοκους του δίνουμε το πούμα σε βενζίνη και ότι κατάλαβε κατάλαβε...για αυτό εχουν βυθιστεί οι πωλήσεις της φορντ, έχει χαθεί τελείως από την πρώτη δεκάδα...
-
Για μένα όπως πάνε οι εμποριες ας σηκώσουν ψηλά τα χέρια ας φύγει η εμπορία από πάνω τους να μείνουν μόνο οι εισαγωγείς τα αμάξια να τα βλέπουμε μόνο στατικά στις εκθέσεις τους χωρίς πωλητές όλα με αλληλογραφιες με email και τρισδιάστατη παρουσίαση μέσω ίντερνετ.
Και να μείνουν μόνο ως εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τέλος. Ούτε να ζητάμε ούτε να τους πριζουμε αφού όλοι δυσαρεστημένοι είμαστε και αυτοί λένε ότι δεν βγαίνουν. Άσε την εμπορία αφού βγάζεις 500-600 ευρώ όπως λένε που δεν δικαιολογούν τα πάγια τους.
-
Καλά εσύ έψαχνες το ακτιβ γιατί δεν σου έκανε το business? Χαχα φαντάζομαι όταν έφυγες θα πρέπει να γελάνε με τις απαιτήσεις σου!
Εγώ απλά ζήτησα φοκους ντίζελ και μου απάντησαν δεν υπάρχει τπτ σε φοκους. Όποιος θέλει το φοκους του δίνουμε το πούμα σε βενζίνη και ότι κατάλαβε κατάλαβε...για αυτό εχουν βυθιστεί οι πωλήσεις της φορντ, έχει χαθεί τελείως από την πρώτη δεκάδα...
-
Ζητησα Active
-
Moυ ειπαν κανε το business
-
Τους ειπα οτι δεν εχουν καμια σχεση
-
Δε γελασε κανεις.
-
-
Καλά είσαι λοιπόν. Οπως σου εξήγησα σε ολόκληρη την Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει ούτε καν φοκους για τεστ.
Το ακτιβ είναι ανώτερο από το business. Κάνοντας το business θα έβγαζες πολλά χρήσιμα συμπεράσματα. Αν σου άρεσε το business θα σου άρεσε περισσότερο το ακτιβ. Αν δεν σε καλυπτε 100% το business πιθανότητα θα σε καλυπτε ωτο άλλο.
-
Από τον Μάρτιο που έβλεπα focus, puma δεν έχουν td. Τους το είχανε κάψει μου είπαν.
-
Από τον Μάρτιο που έβλεπα focus, puma δεν έχουν td. Τους το είχανε κάψει μου είπαν.
Με Μολότοφ;!
-
Για μένα όπως πάνε οι εμποριες ας σηκώσουν ψηλά τα χέρια ας φύγει η εμπορία από πάνω τους να μείνουν μόνο οι εισαγωγείς τα αμάξια να τα βλέπουμε μόνο στατικά στις εκθέσεις τους χωρίς πωλητές όλα με αλληλογραφιες με email και τρισδιάστατη παρουσίαση μέσω ίντερνετ.
Και να μείνουν μόνο ως εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τέλος. Ούτε να ζητάμε ούτε να τους πριζουμε αφού όλοι δυσαρεστημένοι είμαστε και αυτοί λένε ότι δεν βγαίνουν. Άσε την εμπορία αφού βγάζεις 500-600 ευρώ όπως λένε που δεν δικαιολογούν τα πάγια τους.
Σχεδόν έτσι δουλεύουν πλέον στην Tesla. Και πιο ευχαριστημένος είναι ο κόσμος και δίνει μια μικρή έκπτωση απευθείας στην τιμή του αυτοκινήτου!
Απ' την στιγμή που όλοι γκρινιάζουν αυτό που προτείνεις θα ήταν τέλειο!
Ford Focus MK4