Το θέμα μου είναι αν οι 17 ζάντες εν τέλη είναι 'χειρότερες' από τις 16άρες για το στήσιμο του αυτοκινήτου!
οι πιο γνώστες μπορούν να βοηθήσουν ;
Απλά να πω οτι η έκδοση Active Plus έχει 16αρες ζάντες οχι 17αρες.
Το θέμα μου είναι αν οι 17 ζάντες εν τέλη είναι 'χειρότερες' από τις 16άρες για το στήσιμο του αυτοκινήτου!
οι πιο γνώστες μπορούν να βοηθήσουν ;
Απλά να πω οτι η έκδοση Active Plus έχει 16αρες ζάντες οχι 17αρες.
Υπάρχει κάποιος που να το έχει και να έχει ασύρματη φόρτιση ;
Στην αντιπροσωπία ο καθένας μου λέει άλλα
Μέχρι active plus δεν έχει σίγουρα.
Δεν υπάρχουν διαφορές στον εξοπλισμό είτε hybrid ειτε βενζινη.
Επίσης δεν εχω δει να υπάρχει σαν extra και δεν το αναφέρουν σε κανένα review, απο οσα εχω δει.
Τώρα για το 2.0 hubrid δεν μπορω να ξέρω αν έχει κάτι παραπάνω - μπορείς να δεις στο configurator, αλλα θεωρώ απίθανο να ειναι στο μοντέλο των 35000 ευρώ και όχι στον 23000 πχ.
Καλά εσύ έψαχνες το ακτιβ γιατί δεν σου έκανε το business? Χαχα φαντάζομαι όταν έφυγες θα πρέπει να γελάνε με τις απαιτήσεις σου!
Εγώ απλά ζήτησα φοκους ντίζελ και μου απάντησαν δεν υπάρχει τπτ σε φοκους. Όποιος θέλει το φοκους του δίνουμε το πούμα σε βενζίνη και ότι κατάλαβε κατάλαβε...για αυτό εχουν βυθιστεί οι πωλήσεις της φορντ, έχει χαθεί τελείως από την πρώτη δεκάδα...
Ζητησα Active
Moυ ειπαν κανε το business
Τους ειπα οτι δεν εχουν καμια σχεση
Δε γελασε κανεις.
REALZEUS wrote:
Επανήλθε ο 182άρης βλέπω (αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο). Άραγε με πολλαπλούς πίσω;
Και πρίν υπήρχε ο 182αρης, αλλά μόνο σε Vignale X & Active X, όπως και τώρα δηλαδή. Απλά τώρα καταργήθηκε ο 150αρης, μόνο ότι υπάρχει σε απόθεμα.
Πάντως τα έχουν κάνει μπάχαλο στήν Ελλάδα με τους κινητήρες και τις εκδόσεις...χειρότερα δεν γίνεται!! π.χ. στο Φιέστα, το mHEV μόνο 155αρη, σε 125 παραμένει ο απλός κινητήρας (τουλάχιστον στον τιμοκατάλογο...εκτός εαν το ξέχασαν!), στο Puma κατάργησαν την Titanium. Γενικά έχουν κάνει πολύ περιέργες και περιορισμένες επιλογές και χαντακώνουν μόνοι τους τα αυτοκίνητά τους. Ας πρόσεχαν....
Εντελώς μπαχαλο! Οι τιμές ξεφύγανε πολύ, 23.000 για mild hybrid και απο 97 co2 94 co2 για το focus. Το Active επισης στα ιδια επίπεδα. Δε ξέρω στην Ελλάδα του meta-corona ποσο περιμένουν να πουλήσουν, αλλα για το δικό μου 'βαλαντιο' ξεφυγαμε!
Επισης η απόλυτη ανοργανωσια, test drive για Active δεν υπάρχει, για να δεις τον ecoblue έχει ένα foucs business μου ειπανε, κι ας εξήγησα οτι δεν εχει καμία σχέση το ένα αυτοκίντο με το αλλο - υψος, πολλαπλοί πίσω. Είναι έκδηλη η ανάγκη να 'φυγει' οτι έχουμε, αλλα ρε παιδιά καντε καμια προσφορά για να φύγει.
giAcid wrote:
Δε θεωρώ 'βλάκα' κάποιον που το 2020 θα πάρει ενα 1.2 τουρμπο με 116 άλογα αντι για υβριδικό, απο τη στιγμή που αυτό τον καλυπτει, και αυτό του αρέσει.
Φυσικά και ΔΕΝ είναι 'βλάκας', ίσα ίσα. Απλά Corolla (και γενικά Toyota) εν έτη 2020 αγοράζεις κατά 90% (μην πω 100%) λόγω του υβριδικού κινητήριου συνόλου. Σε μη υβριδικά υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα, χωρίς τα μειονεκτήματα της Corolla, τα οποία εύκολα παραλείπονται χάρη της οικονομίας και ευκολίας οδήγησης του υβριδικού.
Ποια θεωρείς καλυτερα αυτοκινητα - στα ίδια χρήματα πάντα και με το πακέτο που δίνει το active plus, σε ασφάλεια, ανέσεις και οδήγηση? Ειναι ουσιαστική ερώτηση οχι ρητορική/ειρωνική. Προφανως έχει δυναμικούς αντιπάλους, το θέμα ειναι με βάση ποιά κριτήρια το κρίνεις εσυ, αυτό ρωτάω.
giAcid wrote:
...
Sorry για το σεντόνι, οι παραπάνω είναι καθαρά προσωπικές απόψεις, δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν ούτε θεωρώ ότι είναι 100% σωστές. Απλά με βάση την παραπάνω έρευνα, το corolla 1.2 είναι αυτό που καλύπτει τα πιο πολλά τικ στα δικά μου κουτάκια.
Οπότε δεν έχεις θέμα με το downsizing;
Μιλαμε για 4κύλινδρο κινητήρα.
Προσωπικά θέματα καθορίζουν εάν σου κάνει το Χ ή ψ αυτοκίνητο. Υπάρχουν πάντα και υποκειμενικά κριτήρια ( γούστο, τι αρέσει στον κάθε ένα). Προφανώς εάν θέλεις χώρους με compact διαστάσεις αμαξώματος δεν κάνει το corolla σε καμιά του έκδοση . Εάν θέλεις επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση δεν κάνει το υβρίδιο 1.8 . Εάν τα παραπάνω κουτάκια τα καλύπτεις τότε προχωράς σε εξοπλισμό, κόστος κτήσης και χρήσης κλπ. Εάν όχι κοιτάς αλλού.
Υ.γ. περιγράφω τον δικό μου δρόμο έρευνας στο αρχικό του στάδιο.
Εννοείται.
Απλά αν κάνεις τικ σε όλα τ αλλα, ο 'σχετικα' μικρός χώρος, δε ξέρω κατα πόσο θα πρέπει να σε αποτρέψει απο την αγορά ενος αυτοκινητου. Το 1.2 μου αρεσε και σαν πάτημα, και σαν αίσθηση οδήγησης, ανεσης, 'νεύρου'.
Το δικό μου κολλημα ειναι οι 3κίλυνδροι κινητήρες και το downsizing. Προσπαθώ να το αποφύγω και αν το επελεγα η δεύτερη επιλογή μου - μετά το corolla- ειναι το focus σε active ή st line με ecoboost που ειναι δοκιμασμένος κινητήρας. Οπως οταν σκέφτεσαι υβριδικό πας τογιοτα, ετσι και στο 3κιλυνδρο πας φορντ, θεωρώ οτι ειναι κορυφαίες και πρωτοπόρες αντίστοιχα στο είδος τους. Αρα κα το 308 που ανέφερε ο φίλος παραπάνω πάει στο καλό - οι γάλλοι ειναι γενικά ζημιάρηδες, μπορει όχι πολύ ή ακριβά, αλλα ειναι.
Αν λοιπόν ενα αυτοκίνητο προσφέρει αξιοπιστία, όλο το πακέτο πολυμέσων, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, πακέτο συστήματων ασφαλείας, αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, και έχει ενα απο τα καλυτερα και σχετικά οικονομικά δίκτυα after sales, με περίπου 20000 τελική, μπορει ο μικρός χώρος αποσκευών και πίσω επιβατών να σε αποτρέψει? ΦΥΣΙΚΑ ειναι η απάντηση.
Εχουμε και λέμε απο τη δικό μου δρόμο/έρευνα λοιπον :
Ford Focus - εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά γιατί με το ζόρι 1.0 αρακι ρε παιδιά και τρικύλινδρο?Μεσαίοι χώροι γενικα.
Kia: Ceed μόνο στο 1.4, αρκετά καλό αυτοκίνητο, πολλαπλοί πίσω, αξιόπιστο, σχετικά φτηνό σέρβις. XCEED ισως το πιο όμορφο b-suv για μένα, αλλα πανάκριβο για την κατηγορία του.
Hyundai: Φοβερά αξιόπιστα αυτοκίνητα μηχανικά, τα ίδια με την kia, αλλα δεν παύει να ειμαστε στο 2020 και δε γινεται τα υπόλοιπα μέρη να ειναι τοσο μα τόσο πλαστικά που να φοβάσαι οτι θα σου μέινουν στο χέρι. Νομίζω υστερεί πάρα πολύ σε αυτό.
Skoda : Scala τεράστιοι χώροι, βαρετό αυτοκίνητο, φέρνει προς station αν και απο τα πιο οικονομικά και σε κατανάλωση και για οτι προσφέρει στην τιμή του. Ο 1.5 της vag εχει ακουστεί και οχι για καλο λόγο, ο 1.0 τρικύλινδρος ειναι..τρικύλινδρος. Kamiq, σαφώς ομορφοτερο απο το scala, αλλα με όσα ανέφερα παραπάνω.
Citroen : Εχω αδερφό και κολλητο που εχουν πάθει αμφότερο τέτοια νίλα - στον 1ον του εφυγε ολη η κρεμαριέρα εν κινήσει σε c2, στον άλλο ξεκόλλησε ο καταλύτης 2-3 φορές σε c4- οποτε μακριά.
Renault-Peugeuot: Σαφώς ανωτερα απο citroen, ο puretech εχει ενα εναδιαφέρον στην peugeuot, αλλα σχετικά αναξιόπιστα και τα 2 για εμένα και από οσα έχω διαβάσει ακούσει μάθει και απο μάστορες φίλους. Για καλό αμάξι επίσης ανεβαινεις πολύ σε χρήματα.
Honda: Καλο χρυσο αγιο, με χώρους, αξιοπιστία, οδηγική συμπεριφορά, αλλα ακριβό και ..ασχημο κατ εμε!
Οpel Fiat: Δε μου αρέσει κανένα απο τα μοντέλα τους.
Sorry για το σεντόνι, οι παραπανω ειναι καθαρά προσωπικές απόψεις, δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν ούτε θεωρώ οτι ειναι 100% σωστές. Απλά με βάση την παραπάνω έρευνα, το corolla 1.2 εινα αυτό που καλύπτει τα πιο πολλά τικ στα δικά μου κουτάκια.
Ποιο Corolla έχει 156€ ΤΚ; Το 1.8 hybrid έχει 0, το 2.0 hybrid έχει 89€. Εννοείς το 1.2Τ μοτέρ στο CHR που βγαίνει και στο Corolla hatchback ή μήπως τον 1.6 ατμόσφαιρα του Corolla Sedan;
Για τους χώρους στο Corolla hatchback, επειδή πράγματι είναι πίσω απαράδεκτοι, άμα γενικά σου κάνει ο 1.8 hybrid έχει τα Sedan/TS με μεταξόνιο 2700 και μια χαρά χώρους.
Το 1.2 με τα 116 turbo. Το ατμοσφαρικό φαντάζομαι πανω κατω τα ίδια θα έχει ομως . Το sedan μου φαινεται υπερβολικά μαούνα και για Αθήνα χωρις δικό μου παρκινγκ θα εχω πρόβλημα. Στο 1.2 hatchback προσανατολίζομαι, μετα απο πολύυυυυ ψάξιμο και σε toyota και ford και skoda και kia και hyundai.
Για τα φρένα αυτό που λέει ο Δίας. Sabas έχεις πραγματικά μοναδική προσέγγιση στο θέμα του αυτοκινήτου.. Είμαι σίγουρος πως θα κάνεις την βέλτιστη επιλογή στην αναζήτηση του νέου σου αυτοκινήτου.. Μόνο να μην ήσουν τόσο αφοριστικος με τον 1.8 υβριδικό της Toyota!!
Σε λίγο καιρό αφήνω τον όμιλο vag κσι μπαίνω στο υβρίδιο Corolla Ts. Για τον φίλο παραπάνω να πω ότι υπάρχει 6ετης εγγύηση μηχανικών μερών και 11 χρόνια στην μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Κόστος ετήσιας συντήρησης ή κάθε 15κ χιλιόμετρα ( ότι έρθει πρώτο) : 100 ευρώ το ' μικρό ' και 150 το 'μεγάλο ' σύμφωνα με την αντιπροσωπεία.
Για αρχή να πω πως εχω ψάξει σε σημείο αηδίας απο καθε μεριά οτι περισσότερο μπορώ για το corolla. Το οδήγησα και σε 1.8 και σε 1.2. Συμφωνω με τον Sabas οτι ακόμα δεν ειμαι για υβριδικό ακόμα και κυρίως για αυτόματο - και τα ηλεκτρικά ποδήλατα καλα ειναι και κανουν τη ζωή σου πιο εύκολη και και και, αλλα δεν ειναι ακριβώς ποδήλατα. Αλλα και πάλι, ειναι προφανώς το τι καλύπτει τον καθένα και τι θέλει απ ένα αυτοκίνητο. Δε θεωρώ 'βλάκα' κάποιον που το 2020 θα πάρει ενα 1.2 τουρμπο με 116 άλογα αντι για υβριδικό, απο τη στιγμή που αυτό τον καλυπτει, και αυτό του αρέσει.
Τωρα για το σέρβις, για αυτό παρέθεσα το λινκ απο το σέρβις της Τογιοτα, γιατι ναι μεν οι διαφορές είναι μικρές αλλα ειναι πίο φτηνο το συμβατικό - 106 το 1.2, 120 το 1.8, και οσο περνάνε τα χρόνια ανάλογα το σέρβις μικρό /μεγάλο η διαφορά ανεβαίνει.
Γνωριζω το θέμα της εγγύησης, γενικά όμως πιστευω οτι το 'υβριδικό ειναι πιο φτηνό' ειναι βασισμένο σε 'αν' οπως και οι συζητήσεις περι αξιοπιστίας. Ειναι θέμα τύχης, συντήρησης, πολλά μαζί. Έχω γνωστό που ακουει hyundai και σου λέει μακριά, του έχουν βγει 2 ελλατωματικά σε βαθμό 'πέτα το'. Που γενικά ειναι μια αξιόπιστη μάρκα, μηχανικά, οχι στα πλαστικά της κλπ.Εχω accent του 2000, και το μόνο πρόβλημα ηταν το ψυγείο που τα φτυσε πριν εναμιση χρόνο. Αρα ειναι τι θα σου κάτσει.
Πίσω στο κορόλα, πιστέυω οτι εχουν κάνει 'εγκλημα' με τους χώρους του, ειναι το μοναδικό τεράστιο μειον του. Κατα τ'αλλα στην τιμη του με το active plus και όλα μεσα απο κλιμα μεχρι καμερες κλπ, συν την αξιοπιστία και το after sales στης toyota δε νομίζω οτι δεν το συναντάς εύκολα. Για τα τέλη κυκλοφορίας στα 156 ευρώ δε θα το σχολιάσω καν, ελπιζω με το wlpt να μην αλλάξει κλιμακα μόνο.
Ίσως δεν τα λέω άριστα αλλά θα διορθώσουν οι επόμενοι.
- CVT κιβώτιο αρα ελάχιστα κινητά μέρη. Ένας ιμάντας που κινείται σε ένα ειδικό λάδι χοντρικά. Ουσιαστικά μια σχέση. Άρα δεν έχεις κιβώτιο, γρανάζια, ξεχωριστά καρτερ, δίσκο κλπ,
- Για να πετύχουν μέγιστη θερμική απόδοση ο ατμοσφαιρικός κινητήρας στο υβριδικό έχει ειδικές επιστρώσεις και εφαρμόζει τις χαμηλότερες δυνατές πιέσεις. Έτσι πετυχαίνουν τα νούμερα σε ρύπους/κατανάλωση με λογικό αποτέλεσμα να πέφτει η απόδοση παράλληλα με πολλούς από τους παράγοντες που θα μπορούσαν να 'στραβωσουν' σε έναν κανονικό κινητήρα εσωτερικής καύσης (με το 90% εξαυτων τουρμπο downsized με ότι αυτό συνεπάγεται),
- Η εκκίνηση του οχήματος από στάση γίνεται πάντα με χρήση του ηλεκτροκινητήρα οπότε αποφεύγεται το workload που έχει ενας κανονικός κινητήρας σε εκείνη την διαδικασία η οποία, ειδικά στις κρύες εκκινήσεις, δημιουργεί κάποιες φορές προβλήματα που μπορεί να είναι και σοβαρά,
- τα φρένα του είναι ειδικής κατασκευής και εξαιρετικά σε αντοχή γιατί είναι κεφαλαιώδους σημασίας στην επιστροφή ενέργειας μέσω της πέδησης.
Δεν ξέρω αν έχει και άλλους παράγοντες αλλά από τα ανωτέρω καταλαβαίνεις 'μπακαλίστικα' ότι έχουν βγάλει εκτός εξίσωσης πολλές 'διαδικασίες' που συνήθως οδηγούν σε μεγάλες βλάβες στους νορμάλ κινητήρες. Όποτε κάπου εδώ πρέπει να καταλάβεις ότι αυτό που λένε δεν είναι απτό, αλλά ένα σύνολο ελαχιστοποιημενων πιθανοτήτων συνηθισμένων βλαβών που έχουν μπει όλες μαζί και καθυστουν το όχημα δύσκολο 'στατιστικά' να βγάλει βλάβη.
Και παλι το διαβάζω όπως το έγραψα και το κατανοώ εγώ αλλά δεν βγάζει νόημα. Να στο πω αλλιώς. Αν είσαι μεταξύ 35 κ 45 ετών και είχες δει ή είχες ακούσει το σίριαλ Lost το 2004 ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις. Είχε άκυρο τέλος και κανείς δεν ήξερε τι είχε πραγματικά συμβεί. Κάποια στιγμή ο δημιουργός του βγήκε και είπε ότι θέλει να πιστέψεις στην ιδέα του Lost πρώτα και μετά 'θα καταλάβεις'. Έτσι είναι κτ Toyota hybrid. Πρώτη πρέπει να καταλάβεις την διαφορά στην φιλοσοφία του κινητήρα και μετά αυτόματα να νιώσεις την ασφάλεια ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να βγάλει σοβαρό πρόβλημα. Δεν είναι δηλαδή ότι σου λέει σέρβις κάθε 120.000χλμ, λάδι βάζεις σπορελαιο και τακάκια δεν αλλάζεις ποτέ γτ φρενάρει ο Φρεντ Φλινστοουν με τα πόδια του....
ΥΓ: Τώρα θα βγούνε οι petrolheads και θα στα πουν με τους official όρους αλλά εγώ προσπάθησα να στα πω όσο πιο απλά μπόρεσα να τα εξηγήσω και στον ίδιο μου τον εαυτό..
Μια χαρά ωράια τα εξήγησες φίλε μου, σε ευχαριστώ. Υποψιαζόμουν οτι κάτι τέτοιο ειναι το όλο στόρι, αλλα δεν ήξερα πως ακριβώς.
Απο την άλλη για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου όμως, αν ολα ή ένα απο αυτά τα μέρη των υβριδικών πάθουν βλάβη - μπορεί να συμβεί, κανένα αυτοκίνητο δεν ειναι στο απυρόβλητο και κανένα σύστημα, σαν IT το ξέρω πολύ καλα - τότε ακριβώς λόγω του οτι ειναι τόοσοο καλά (πχ τα φρένα που περιγράφεις) δεν θα έχουν αντιστοιχα και μεγαλύτερο κόστος επισκευής?